خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های سحر قریشی

بهترین فیلم‌های سحر قریشی کدام هستند؟ سحر قریشی یکی از ستاره‌های پرطرفدار سینمای ایران می‌باشد که در بسیاری از فیلم‌ و سریال‌های ایرانی نقش‌‌آفرینی کرده است.

در این مطلب خدمت شما کاربران عزیز لیستی از بهترین فیلم‌های سحر قریشی بانوی هنرمند و جذاب ایرانی معرفی می‌شود؛ با ملوفیم همراه باشید.




بنر فیلم کارگر ساده نیازمندیم
پوستر فیلم کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم

Simple Worker Needed
کارگردان: Manouchehr Hadi نویسنده:
سال انتشار:2017محصول: ایران
Atila PesyaniAtila Pesyani
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Yekta NaserYekta Naser
Bahram AfshariBahram Afshari
Mehran AhmadiMehran Ahmadi

درباره فیلم کارگر ساده نیازمندیم


اگر دوست دارید یکی از بهترین فیلم‌های ایرانی که سحر قریشی در آن بازی کرده است را تماشا کنید، بی‌شک نباید فیلم اجتماعی خانوادگی فوق‌العاده جذاب کارگر ساده نیازمندیم به قلم پدرام کریمی را از دست بدهید.

تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم زیبا برعهده منوچهر هادی بوده است، کارگر ساده نیازمندیم نیز مثل سایر آثار منوچهر هادی به خاطر قدرت فیلمنامه و انسجام فوق العاده بازیگران، ارزش وقت گذاشتن و دیدن دارد.

بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری و مهران احمدی ، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سحر قریشی، سیامک صفری؛ تیم بازیگران فیلم کارگر ساده نیازمندیم را تشکیل می‌دهند.

در توضیحات این فیلم سینمایی آورده شده است: یک پسر ترک شیرین زبان به نام قدم، عاشق دختر صاحب کارش می‌شود و برای رسیدن به او تلاش می‌کند، در این‌میان مردی ثروتمند، پدر معشوقه قدم را مورد هدف خود قرار داده است و با دریافت نزول و قتل او زندگی قدم را دگرگون می‌سازد.

پس از مرگ پدر معشوقه قدم، اتفاقات هیجان انگیز و جذاب فیلم، مثل دومینو پشت سرهم رخ می‌دهند و شما مجبور می‌شوید تا ثانیه آخر میخکوب قصه‌ جذاب فیلم شوید؛ کارگر ساده نیازمندیم یکی از بهترین فیلم‌های سحر قریشی می‌باشد که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه تماشای آن را از دست ندهید.




بنر فیلم من و شارمین
پوستر فیلم من و شارمین

من و شارمین

Me and Sharmin
کارگردان: Bizhan Shirmarz نویسنده:
سال انتشار:2017محصول: ایران
Vishka AsayeshVishka Asayesh
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Pejman BazeghiPejman Bazeghi
Majid SalehiMajid Salehi
Gohar KheyrandishGohar Kheyrandish
Nima ShahrokhshahiNima Shahrokhshahi

درباره فیلم من و شارمین


یکی دیگر از بهترین فیلم‌های سحر قریشی، من و شارمین می‌باشد که قصه‌ای شیرین و دیدنی دارد و می‌توانید با تماشای آن ساعاتی را از دنیای واقعی رها شوید و از ته دلتان قهقه بزنید.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم سینمایی بر عهده بیژن شیرمرز بوده است؛ من و شارمین به تهیه کنندگی یوسف صمد زاده در سال 96 بر روی پرده سینماها رفت با فروش بیش از 1 میلیاردی‌اش، نظر مثبت تماشاگران و منتقدین را به سوی خود جلب کرد.

نیما شاهرخ‌شاهی، گوهر خیراندیش، مجید صالحی، ویشکا آسایش، سحر قریشی و پژمان بازغی، تیم بازیگران من و شارمین را تشکیل می‌دهند، شما در این فیلم سینمایی جذاب، داستان پر تب‌وتاب زندگی دختری را مشاهده می‌کنید که به دنبال نیمه‌گمشده خود می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی را تجربه می‌کند که قطعا با تماشای آن لذت خواهید برد.




بنر فیلم نیوکاسل
پوستر فیلم نیوکاسل

نیوکاسل

Newcastle
کارگردان: Mohsen Ghasabian نویسنده:
سال انتشار:2019محصول: ایران
Pejman BazeghiPejman Bazeghi
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Hamid GoudarziHamid Goudarzi
Nasrin MoghanlooNasrin Moghanloo
Roz RazaviRoz Razavi
Reza NajiReza Naji

درباره فیلم نیوکاسل


نیوکاسل، یکی از بهترین فیلم‌ های کمدی است که سحر قریشی بازیگر محبوب ایرانی در آن ایفای نقش کرده است، این فیلم به کارگردانی محسن قصابیان و قلم علیرضا قاسمی و مهیار رضاخانی نیز توانست در سال 98 فروش بسیار خوبی در گیشه داشته باشد.

علی آشتیانی‌پور تهیه‌کننده این فیلم سینمایی عنوان کرد: تولید و پخش نیوکاسل با حواشی زیادی همراه بود و فرایند فیلمبرداری تا اکران این مجموعه از سال 98 شروع شد و حدود 3 سال ادامه یافت؛ مشکلات مالی و ... سنگ‌های زیادی در مسیر تولید نیوکاسل انداخت اما به هر حال این فیلم جذاب توانست در سال 98 اکران شود و با استقبال گسترده مردم و منتقدین روبه رو شد.

سخت‌گیرترین منتقدین، به فیلم سینمایی نیوکاسل با بازی سحر قریشی امتیازات بسیار بالایی داده اند که این موضوع نشان‌دهنده کیفیت بالای فیلم نیوکاسل می‌باشد.

فیلم نیوکاسل یکی از بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی می‌باشد که ستاره‌های طنز جذاب سینمای ایران در آن هنرنمایی کرده اند و نیوکاسل را به یک سینمایی کمدی جذاب و تماشایی تبدیل کرده اند؛ حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهرام افشاری، رضا ناجی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، بابک نوری، رز رضوی و پژمان بازغی جزو بهترین بازیگران این فیلم سینمایی طنز هستند.

شما در نیوکاسل قصه زندگی پسر جوانی را تماشا می‌کنید که همراه دوستانش و چندین نفر دیگر در یک ویلای خیلی بزرگ خارج از شهر زندگی می‌کند.

فرید و دوستانش بدون اجازه صاحب ویلا در آن ساکن شده اند و روزی خبر می‌رسد صاحب اصلی ویلا درحال بازگشت به خانه است بعد از اینکه بچه‌ها از این موضوع با خبر می‌شوند اوضاع بهم‌می‌ریزد و اتفاقات عجیب و شگفت‌انگیزی برای فرید و دیگر دوستانش در ویلا رخ‌ می‌دهد.




بنر فیلم گشت ارشاد‎
پوستر فیلم گشت ارشاد‎

گشت ارشاد‎

The Guidance Patrol
کارگردان: Saeed Soheili نویسنده: Mehdi Mirzaee
سال انتشار:2012محصول: ایران
Hamid FarrokhnejadHamid Farrokhnejad
Saed SoheiliSaed Soheili
Poulad KimiayiPoulad Kimiayi
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Niousha ZeighamiNiousha Zeighami
Jamshid HashempourJamshid Hashempour

درباره فیلم گشت ارشاد‎


بی‌شک اگر اهل تماشای فیلم‌های طنز ایرانی باشید، نام فیلم سینمایی گشت ارشاد به گوشتان خورده است؛ این کمدی فوق‌العاده یکی از بهترین فیلم‌های سحر قریشی در ژانر کمدی است که می‌توانید با تماشای آن ساعت طولانی سرگرم شوید و قهقه بزنید.

فیلم گشت ارشاد به کارگردانی و قلم سعید سهیلی زاده و همکاری دیگر دوستانش همچون مهدی میرزایی و مانی عابدینی با فروش بیش از یک میلیارد و نیمی، توانست نام خودش را در میان بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی ثبت کند.

اگر به دنبال بهترین فیلم‌های کمدی که سحر قریشی درآن‌های بازی کرده هستید؛ گشت ارشاد را فراموش نکنید؛ البته در کنار قریشی، دیگر ستارگان دنیای کمدی و طنز سینمای ایران در گشت ارشاد بازی کرده اند که عیار این فیلم سینمایی را بالا برده اند؛ بازیگران فیلم گشت ارشاد عبارتند از: حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی

سعید سهیلی توانسته است به شکل جذابی مشکلات واقعی جامعه را به به تصویر بکشد و صدای فریاد قشر ضعیف جامعه امروز باشد.

سه جوان ایرانی همراه یک بزرگتر، تیم خلافکاری کوچکی را تشکیل می‌دهند و با جازدن خودشان به عنوان گشت ارشاد در کوچه خیابان مزاحم جوانان می‌شوند و از این راه کسب‌‌ درآمد می‌کنند، تلاش‌های این گروه کوچک برای پول‌درآوردن و فرارهایشان از دست پلییس در فیلم گشت ارشاد لحظات شیرینی را خلق کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.




بنر فیلم همه چی آرومه
پوستر فیلم همه چی آرومه

همه چی آرومه

Everything is Calm
کارگردان: Mostafa Mansouryar نویسنده:
سال انتشار:2012محصول: ایران
Majid SalehiMajid Salehi
Ali SadeghiAli Sadeghi
Reza DavoudnejadReza Davoudnejad
Javad EzzatiJavad Ezzati
Siavash KheirabiSiavash Kheirabi
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi

درباره فیلم همه چی آرومه


همه چی آرومه به کارگردانی مصطفی منصوریان و قلم فوق‌العاده جذاب محمدرضا آریان و تهیه کنندگی امیر سماواتی یکی از بهترین فیلم‌های درام با حضور سحر قریشی محسوب می‌شود.

همه چی آرومه یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های سحر قریشی می‌باشد که با فروش گیشه حدود 500 میلیون تومان توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان و تماشاگران داخل کشور را به سوی خود جلب کند؛ قصه و تیم بازیگران حرفه‌ای فیلم سینمایی همه چی آرومه موجب شده است که این فیلم سینمایی جزو خاص ترین فیلم‌های ایرانی باشد که نباید تماشای آن ‌را از دست داد.

جواد عزتی، سیاوش خیرابی، کیانوش گرامی، محسن قاضی مرادی، مجید صالحی، علی صادقی، رضا داوودنژاد و سحر قریشی از معروف ترین بازیگران این فیلم سینمایی پرماجرا و دیدنی هستند.

شما در فیلم سینمایی همه‌چی آرومه ماجراهای عجیب و شگفت‌انگیز سه جوان به نام‌های شاهکار، شروین و البرز را تماشا می‌کنید که ناگهان تصمیم می‌گیرند دوستشان را پیش از عروسی به یک سفر مجردی ببرند؛ اما در میانه سفر اتفاقات عجیبی برای این 4 دوست رخ می‌دهد که هسته اصلی قصه فیلم همه چی‌ آرومه را خلق می‌کند.

اگر مدت‌هاست دلتان می‌خواهد یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی سحر قریشی را تماشا کنید، فیلم کمدی و زیبای همه چی آرومه را از دست ندهید.




بنر فیلم خالتور
پوستر فیلم خالتور

خالتور

Khaltoor
کارگردان: Arash Moayyerian نویسنده: Arash Moayyerian
سال انتشار:2018محصول: ایران
Mohammadreza SharifiniaMohammadreza Sharifinia
Pouria PoursorkhPouria Poursorkh
Mehran GhafourianMehran Ghafourian
Ali SadeghiAli Sadeghi
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Maryam AmirjalaliMaryam Amirjalali

درباره فیلم خالتور


خالتور یکی دیگر از بهترین فیلم‌های سحر قریشی به کارگردانی و قلم جذاب آرش معیریان می‌باشد که با فروش حدود 7 میلیاردی خود به عنوان یکی از جذاب‌ترین فیلم‌‌های ایرانی محسوب می‌شود.

فیلم خالتور، حال و هوای خاصی دارد و مطمئن باشید با تماشای آن ساعاتی از دنیای وقعی فاصله می‌گیرید و از ته دل قهقه می‌زنید، فیلمنامه این سینمایی جذاب الهام گرفته شده از یک فیلم قدیمی تولید شده در سال 51 ساخته رضا صفایی است و همین تلاقی قلم نویسنده قدیمی و قصه‌ای از جهان امروز ما، فیلمنامه خالتور را نسبت به سایر فیلم‌های سینمایی ایرانی متمایز کرده است.

مریم معصومی، مریم امیرجلالی، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، اصغر سمسارزاده پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی و اردشیر کاظمی تیم بازیگران خالتور را تشکیل می‌دهند.

‌در ادامه خلاصه داستان فیلم سینمایی خالتور آمده است: سه پسر جوان با همدیگر تیم می‌شوند تا مرد ثروتمندی را به قتل برسانند؛ مرد ثروتمند به سفری کوتاه همراه همسرش می‌رود در میانه سفر گرفتار پسر‌های جوانی می‌شود که تصمیم به قتل آن‌ها داشته و با خوش‌شانسی فرار می‌کند اما همسرش می‌میرد؛ زمان فرار از دست این سه جوان، مرد ثروتمند با گروهی دیگر آشنا می‌شود که قصد کمک به آن را دارند؛ آشنایی مرد جوان با پسرها اتفاقات جالبی را در فیلم سینمایی ایجاد می‌کند که بی‌شک تماشای آن برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

در پایان فیلم سینمایی خالتور سورپرایزی در قصه وجود دارد که با تماشای آن لذت خواهید برد، پیشنهاد می‌شود تماشای خالتور را از دست ندهید.




بنر فیلم ایکس لارج
پوستر فیلم ایکس لارج

ایکس لارج

X-Large
کارگردان: Mohsen Tavakkoli نویسنده:
سال انتشار:2019محصول: ایران
Akbar AbdiAkbar Abdi
یوسفه تیمورییوسفه تیموری
Ali SadeghiAli Sadeghi
Bahare RahnamaBahare Rahnama
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Mirtaher MazloumiMirtaher Mazloumi

درباره فیلم ایکس لارج


ایکس‌لارج یکی دیگر از بهترین فیلم های سحر قریشی به قلم و تهیه کنندگی محمد عزت خانی محسوب می‌شود که توسط محسن توکلی کارگردانی شد و با فروش حدود 5 میلیاردی توانست به موفقیت خوبی در گیشه برسد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، علی صادقی، یوسف تیموری، میرطاهر مظلومی، بهاره رهنما، محمدسام یوسفی، سپیده مرادپور، علیرضا قادری، سحر نظام‌دوست و دلسا کریم‌زاده تیم بازیگران فیلم سینمایی ایکس لارج را تشکیل می‌دهند.

شما در فیلم ایکس‌لارج یکی از بهترین فیلم‌های سحر قریشی، داستان زندگی 3 پسر جوان پر از شور زندگی را تماشا می‌کنید که پس از رهایی از زندان تصمیم می‌گیرند روش زندگی‌شان را تغییر بدهند با بهتر کردن شرایط کاری‌شان زندگی بهتری را برای خودشان بسازند، اما در این مسیر اتفاقات عجیب و خنده‌داری رخ می‌دهد که مسیر زندگی این تیم جوان را تغییر می‌دهد و همین ماجرا‌های جذاب، تماشایی‌ترین سکانس‌های فیلم خالتور را خلق کرده است و پیشنهاد می‌شود به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.




بنر فیلم همه چی عاديه
پوستر فیلم همه چی عاديه

همه چی عاديه

Everything is Normal
کارگردان: Mohsen Damadi نویسنده:
سال انتشار:2016محصول: ایران
Behnoush BakhtiariBehnoush Bakhtiari
Pejman BazeghiPejman Bazeghi
leila bolookatleila bolookat
Abbas GhazaliAbbas Ghazali
Safar KashkooliSafar Kashkooli
Reza RouygariReza Rouygari

درباره فیلم همه چی عاديه


همه چی عادیه یکی‌دیگر از بهترین فیلم‌های سحر قریشی می‌باشد که محسن دامادی، کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی آن را بر عهده داشته است.

فیلم سینمایی همه چی عادیه بر خلاف توقع تماشاگران، نتوانست انتظارات را برآورده کند و با فروش 300 میلیونی خود در گیشه فیلمی شکست خورده حساب می‌شود؛ البته این فروش کم به علت بد شانسی این فیلم بود چون از نظر قصه و بازیگران، فیلم سینمایی همه چی عادیه قوی بوده است.

نگین معتضدی، عرفان حسینی، پژمان بازغی و سحر قریشی، رضا رویگری، عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، لیلا بلوکات تیم بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

شما در همه چی عادیه، یکی از بهترین فیلم‌های سحر قریشی زندگی پسر جوانی را مشاهده می‌کنید برای خلق یک زندگی بهتر از روستا به شهر سفر می‌کند؛ این جوان برای کسب درآمد و ادامه زندگی مجبور به کارهایی می‌شود که هیچگاه در زندگی تجربه‌اش نکرده بود؛ تلاش‌های جذاب پسر جوان برای ادامه مسیر زندگی‌اش در پایتخت حوادث جالبی را ایجاد می‌کند که شما می‌توانید با تماشای آن لذت ببرید.




بنر فیلم پا تو کفش من نکن
پوستر فیلم پا تو کفش من نکن

پا تو کفش من نکن

Don't Step Into My Shoes
کارگردان: Mohammadhossein Farahbakhsh نویسنده:
سال انتشار:2017محصول: ایران
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Behnoush BakhtiariBehnoush Bakhtiari
یوسفه تیمورییوسفه تیموری

درباره فیلم پا تو کفش من نکن


پا تو کفش من نکن به کارگردانی محمدحسین فرح‌بخش، قلم زهرا پیرهادی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه با بازی سحر قریشی بانوی جذاب ایرانی در ژانر کمدی می‌باشد که در سال 1396 اکران شد و با فروش بیش از یک میلیاردی خودش به یکی از بهترین فیلم‌های کمدی ایران تبدیل شد.

یکی از مهم ترین نقاط قوت فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن داستان جذاب و متفاوت آن نسبت به سایر فیلم‌های کمدی ایرانی است.

همچنین حضور بازیگران درجه یک و کاربلد در کنار قصه شیرین و کمدی در این فیلم، پا تو کفش من نکن را به یکی از جذاب‌ترین سینمایی‌های ایران تبدیل کرده است؛ علی صادقی، سیروس گرجستانی و رضا ناجی، سحر قریشی، یوسف تیموری، بهنوش بختیاری جزو بهترین بازیگر‌های این فیلم سینمایی می‌باشند که می‌توانید با تماشای پا تو کفش من نکن از هنرنمایی این عزیزان لذت ببرید.

شما در این فیلم، ماجراهای آشنایی دو زوج جوان با هم در محضر را تماشا می‌کنید که در مسیر آشنایی با یکدیگر اتفاقات عجیب و جالبی را تجربه می‌کنند.




بنر فیلم سه بیگانه
پوستر فیلم سه بیگانه

سه بیگانه

Three Strangers
کارگردان: Mehdi Mazloumi نویسنده: Mehdi Mazloumi , Amir Baradaran
سال انتشار:2017محصول: ایران
Amin HayaeiAmin Hayaei
Mohammadreza SharifiniaMohammadreza Sharifinia
Majid SalehiMajid Salehi
Hamid LolaeiHamid Lolaei
Leila OtadiLeila Otadi
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi

درباره فیلم سه بیگانه


فیلم سینمایی سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی و قلم امیر برادران یکی دیگر از بهترین فیلم‌های سحر قریشی می‌باشد، این فیلم جذاب به تهیه کنندگی مسعود ردایی و حبیب اسماعیلی با فروش حدود 2 میلیاردی خود در گیشه جزو موفق ترین آثار کمدی ایران محسوب می‌شود.

بازیگران کمدی معروف و کاربلد زیادی در این فیلم جذاب نقش آفرینی کرده اند؛ لیلا اوتادی، سحر قریشی، برزو ارجمند، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، مجید صالحی و حمید لولایی جزو ستاره‌های دنیای کمدی سینمای ایران هستند که با حضورشان در این سینمایی، سه بیگانه را به فیلمی فوق العاده تماشایی تبدیل کرده اند.

شما در فیلم سینمایی سه بیگانه، داستان عجیب ورود سه مرد خارجی به ایران را تماشا می‌کنید که برای انجام دادن یک ماموریت مخفی وارد چالش‌های هیجان انگیزی می‌شوند که قصه سینمایی سه بیگانه را جذاب کرده است.




بنر فیلم شیفت شب
پوستر فیلم شیفت شب

شیفت شب

Shifte Shab
کارگردان: Niki Karimi نویسنده: Mahmoud Aiden
سال انتشار:2015محصول: ایران
Mohammad Reza ForoutanMohammad Reza Foroutan
Gohar KheyrandishGohar Kheyrandish
Sahar GhoreyshiSahar Ghoreyshi
Leila ZareLeila Zare
Niki KarimiNiki Karimi
Amir AghaeiAmir Aghaei

درباره فیلم شیفت شب


فیلم سینمایی شیفت شب محصول سال 94، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های سحر قریشی در ژانر اجتماعی و درام می‌باشد که در آن واقعیت‌های تلخ زندگی به شکل جذابی به پرده تصویر کشیده شده اند، نیکی کریمی کارگردانی و نویسندگی این فیلم زیبا را بر عهده داشت و علی اصغری نیز در تهیه کنندگی همراه نیکی کریمی در شیفت شب بود.

به علت نگاه خاص و هنرمندانه نیکی کریمی به دنیای سینما، در شیفت شب حال و هوای خاص و متفاوت‌تری نسبت به سایر آثار سینمایی اجتماعی جریان دارد و به همین علت فیلم سینمایی شیفت شب از سوی تماشاگران و منتقدین امتیاز بسیار بالایی دریافت کرد و بیش از 1 میلیارد تومان فروخت.

امیر آقایی، گوهر خیراندیش، سحر قریشی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، مهم‌ترین بازیگران شیفت شب هستند.

در این فیلم سینمایی، ماجرا‌های رایج زندگی مشترک زوج‌های جوانی روایت می‌شود که به علت دروغ‌گویی یکی از طرفین آینده زندگی مشترکشان به خطر می‌افتد؛ در خلاصه داستان فیلم شیفت شب آمده است: ناهید مدتی است به خاطر رفتار‌های عجیب شوهرش به او شک می‌کند و علت این رفتار را جست‌وجو می‌کند، پس از مدتی می‌فهمد برای شوهرش مشکلات اقتصادی بسیار سنگینی در شرکت محل کارش به‌وجودآمده‌است و حالا علاوه بر بیکاری و مقروض بودن، افسرده نیز هست؛ شما در این فیلم، تلاش‌های جذاب ناهید برای احیای زندگی از‌دست رفته‌اش را تماشا می کنید.




بنر فیلم آتیش بازی
پوستر فیلم آتیش بازی

آتیش بازی

Fireworks
کارگردان: Bahman Goodarzi نویسنده:
سال انتشار:2015محصول: ایران
Amin HayaeiAmin Hayaei
Elnaz ShakerdoustElnaz Shakerdoust

درباره فیلم آتیش بازی


اگر به دنبال تماشای بهترین فیلم‌های اجتماعی که سحر قریشی درآن بازی کرده‌است هستید، آتیش بازی به کارگردانی بهمن گودرزی و قلم جذاب آرش قادری را از دست ندهید.

آتیش‌بازی به خاطر داشتن قصه متفاوت و سبک بازی زیر پوستی و طبیعی بازیگرانش، فروش بسیار بالایی در گیشه داشت و بین بهترین فیلم‌های سحر قریشی قرار می‌گیرد؛ فروش بیش از یک‌ میلیاردی این فیلم سینمایی در زمان اکران نشان‌دهنده استقبال بی‌نظیر تماشاگران از فیلم آتیش ‌بازی می‌باشد.

میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، امین حیایی، الناز شاکردوست و سحر قریشی تیم بازیگران فیلم سینمایی آتیش‌ بازی را تشکیل می‌دهند.

شما در آتیش بازی، یکی از بهترین فیلم‌های سحر قریشی، داستان عجیب زندگی دورفیق به نام‌های مارال و کیا را تماشا می‌کنید که با کلاهبرداری و شیادی توانسته‌اند پول زیادی را پس‌انداز کنند، اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی این‌ دو نفر تصمیم می‌گیرند به رابطه دوستی‌شان نیز خیانت کنند و کلاه همدیگر را بردارند...




بنر سریال دلنوازان
پوستر سریال دلنوازان

دلنوازان

Delnavazan
سازنده:
سال‌های انتشار:2009محصول: ایران

درباره سریال دلنوازان


شروع موفقیت‌های سحر قریشی با سریال دلنوازان رقم خورد. این سریال در سال 1388 توسط شبکه سه سیما طی 30 قسمت پخش شد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده حسین سهیلی‌زاده قرار داشت.

ازجمله بازیگرانی که در سریال دلنوازان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی پور، فریده صابری، سحر قریشی، سمانه پاکدل، مهدی ماهانی، شهین تسلیمی، سمیرا حسن پور، حدیث میرامینی و محمد حاتمی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال دلنوازان بدین شرح است: رعنا که دو فرزند به نام‌های بهزاد و ستایش از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در ۲۴ سال قبل بعد از جدا شدن از اتابک و ازدواج با جهان ملکپور، دخترش ستایش ربوده می‌شود. او با گذشت سال‌ها همچنان در فراق دخترش غمگین است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های سحر قریشی

عکس پروفایل

شما