خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های لی جونگ سوک

بهترین فیلم های لی جونگ سوک چه هستند؟ لی جونگ سوک جزو محبوب‌ترین بازیگران کشور کره به شمار می‌آید که طرفداران زیادی دارد.

این بازیگر متولد سال 1989 بوده که نخستین بار در سال 2009 با حضور در فیلم کوتاه Sympathy قدم در راه دنیای بازیگری گذاشت.

لی جونگ سوک از بازیگران مطرح کشور کره محسوب می‌شود و تاکنون توانسته در تعدادی از بهترین سریال‌های کره‌ای حضور پیدا کند.

در ادامه قصد داریم بهترین سریال های لی جونگ سوک را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال وقتی تو خواب بودی
پوستر سریال وقتی تو خواب بودی

وقتی تو خواب بودی

While You Were Sleeping
سازنده: Park Hye-ryun , Oh Choong-hwan
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Bae SuzyBae Suzy
Lee Sang-yeobLee Sang-yeob
Ko Sung-heeKo Sung-hee
Jung Hae-inJung Hae-in
Kim Won-haeKim Won-hae

درباره سریال وقتی تو خواب بودی


وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping) سریالی عاشقانه و فانتزی به کارگردانی اوه چونگ هوان است که از سال 2017 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و بعد از 32 قسمت به پایان رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده پارک هی ریون قرار داشت.

سریال وقتی تو خواب بودی نظرات مثبتی را از جانب منتقدان دریافت کرد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان این سریال را در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. سریال وقتی تو خواب بودی به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.

لی جونگ سوک، بائه سوزی، جانگ هه این، لی سانگ یوب و کو سونگ هی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال داستان سه جوان که توانایی دیدن آینده را از طریق رویاهای خود دارند، به تصویر می‌کشد. هونگ جو یک گزارشگر میدانی، جونگ جه چان دادستانی تازه‌کار و وو تاک یک افسر پلیس است. برخی از این رویا‌ها جنایاتی را نشان می‌دهند که جه چان باید آن را بررسی کند و برخی دیگر وقایع فاجعه‌آمیزی را نشان می‌دهد که یک یا چند نفر از آن‌ها باید تحمل کنند. این سه نفر با همکاری یکدیگر سعی می‌کنند تا رویاهای شوم‌شان به واقعیت تبدیل نشود.




بنر سریال پری وزنه برداری کیم بوک جو
پوستر سریال پری وزنه برداری کیم بوک جو

پری وزنه برداری کیم بوک جو

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo
سازنده: Han Hee
سال‌های انتشار:2016 - 2017محصول: کره جنوبی
Lee Sung-kyoungLee Sung-kyoung
Nam Joo-hyukNam Joo-hyuk
Kyung Soo-jinKyung Soo-jin
Lee Jae-yoonLee Jae-yoon
Cho Hye-jungCho Hye-jung
Oh Eui-sikOh Eui-sik

درباره سریال پری وزنه برداری کیم بوک جو


وزنه‌برداری کیم بوک جو (Weightlifting Fairy Kim Bok-joo) یکی از بهترین سریال های لی جونگ سوک محسوب می‌شود که در ژانر ورزشی و کمدی ساخته شد. این سریال کار خود را از سال 2016 توسط شبکه ام بی سی کره آغاز کرد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. اوه هیون جونگ کارگردان و یانگ هی سئونگ نویسنده این سریال بودند.

سریال وزنه‌برداری کیم بوک جو از سوی منتقدان به‌عنوان یک سریال با داستان سرگرم‌کننده توصیف شد که می‌تواند اوقات لذت‌بخشی را برای مخاطبانش رقم بزند. این سریال با تحسین مخاطبان نیز روبه‌رو شد و توانست توجه تعداد زیادی از مخاطبان جوان و نوجوان را به سمت خود جلب کند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نام جو هیوک، لی سانگ کیونگ، کیونگ سو جین، لی جائه یون و لی جونگ سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال وزنه‌برداری کیم بوک جو بدین شرح است: کیم بوک جو، زن جوانی که به دنبال آرزوی وزنه‌برداری خود در دانشگاه ورزش است، به برادر بزرگ‌تر دوستش یونگ جون هیونگ علاقه‌مند می‌شود. در ابتدا، جون هیونگ او را مسخره می‌کند، اما در ادامه به او کمک می‌کند و خیلی زود خودش را عاشق او می‌یابد.




بنر سریال لگد زدن
پوستر سریال لگد زدن

لگد زدن

High Kick!
سازنده: Kim Byeong-wook , Kim Chang-dong , Kim Young-ki
سال‌های انتشار:2006 - 2007محصول: کره جنوبی
Park Hae-miPark Hae-mi
Jeong Jun-haJeong Jun-ha
Kim Hye-seongKim Hye-seong
Jung Il-wooJung Il-woo
Lee Soon-jaeLee Soon-jae
Choi Min YoungChoi Min Young

درباره سریال لگد زدن


ضربه عالی (High Kick) یک سریال در ژانر کمدی موقعیت است که وظیفه کارگردانی آن برعهده کیم بیونگ ووک، پارک سون تائه، جو چان جو و کیم یونگ گی قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط بائک سون وو، جانگ جین آه و لی یانگ چول به رشته تحریر درآمد.

سریال ضربه عالی به دلیل طنز جالب و منحصربه‌فردش موفق شد نمرات خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند و یا تحسین آن‌ها مواجه شود. این سریال که از سال 2011 کار خود را توسط شبکه ام بی سی آغاز کرد، پس از 123 قسمت به اتمام رسید.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جونگ سوک، پارک ها سان، یون کای سنگ، کیم جی وون و آن نائه سانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال ضربه عالی بدین شرح است: داستان این سریال از جایی آغاز می‌شود که شریک تجاری نئه سانگ، که بودجه شرکت را اختلاس کرده است، از کشور فرار می‌کند و کوهی از بدهی‌ها و انبوهی از طلبکاران خشمگین را برجای می‌گذارد. نئه سانگ که با خطر رفتن به زندان روبه‌رو است، خانواده خود را جمع کرده و به یک مکان روستایی فرار می‌کند.




بنر سریال باغ مخفی
پوستر سریال باغ مخفی

باغ مخفی

Secret Garden
سازنده: Kim Eun-sook
سال‌های انتشار:2010 - 2011محصول: کره جنوبی
Hyun BinHyun Bin
Ha Ji-wonHa Ji-won
Yoon Sang-hyunYoon Sang-hyun
Kim Sa-rangKim Sa-rang
Lee PhilipLee Philip
You In-naYou In-na

درباره سریال باغ مخفی


باغ مخفی (Secret Garden) یکی از بهترین سریال های لی جونگ سوک محسوب می‌شود که کار خود را از سال 2010 توسط شبکه اس بی اس شروع کرد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. شین وو چول و کوآن هیوک-چان وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشتند. کیم ایون سوک نیز نویسنده این سریال تماشایی بود.

سریال باغ مخفی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات خوبی را کسب کرد. این سریال در زمینه‌های داستان، بازی بازیگران و شخصیت‌پردازی‌ها مورد استقبال قرار گرفت.

به ها جی-وون، هیون بین، یون سانگ-هیون، لی جونگ سوک و کیم سارانگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال باغ مخفی بدین شرح است: این سریال داستان دسته‌ای از افراد را نشان می‌دهد که حاضرند جهت حفظ ظاهر خود دست به هر کاری بزنند تا تنها بتوانند تصویر زیبایی از خود را به مردم و اطرافیان و در نهایت جامعه ارائه دهند. آن‌ها سرانجام تمام هدف زندگی خود را بر این پایه می‌گذارند که تمام سعی خود را انجام دهند تا این که بتوانند در چشم مردم خوب به نظر برسند.




بنر سریال دبلیو - جهان‌های موازی
پوستر سریال دبلیو - جهان‌های موازی

دبلیو - جهان‌های موازی

W: Two Worlds Apart
سازنده: Song Jae-Jung
سال‌های انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Han Hyo-jooHan Hyo-joo
Jung Yoo-jinJung Yoo-jin
Lee Tae HwanLee Tae Hwan
Lee Si-eonLee Si-eon
Park Won-sangPark Won-sang

درباره سریال دبلیو - جهان‌های موازی


دبلیو: دو جهان (W: Two Worlds Apart) نام سریالی فانتزی و عاشقانه به کارگردانی جونگ دا یون است که پخش آن از سال 2016 توسط شبکه ام بی سی شروع شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. سونگ جائه یونگ نیز داستان این فیلم را نوشت.

سریال دبلیو: دو جهان توانست با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان از این سریال به دلیل داستان تاثیرگذار و شخصیت‌پردازی‌های عالی تحسین کردند.

لی جونگ سوک، هان هیو جون، لی ته هوان، جونگ یو جین و کانگ کی یانگ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: خط داستانی این سریال با دوران جوانی شخصیت اصلی آن یعنی کانگ چول، پسری زیبا و باهوش که در تیراندازی نیز مهارت دارد، آغاز می‌شود. او در کره جنوبی به دلیل پیروزی در مسابقات تیراندازی در طول بازی‌های المپیک 2004 آتن مشهور شد.




بنر سریال پینوکیو
پوستر سریال پینوکیو

پینوکیو

Pinocchio
سازنده: Jo Soo-won
سال‌های انتشار:2014 - 2015محصول: کره جنوبی
Yoon Kyun-sangYoon Kyun-sang
Min Sung-wookMin Sung-wook
Lee Yu-biLee Yu-bi
Kim Young-kwangKim Young-kwang
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Park Shin-HyePark Shin-Hye

درباره سریال پینوکیو


پینوکیو (Pinocchio) جزو بهترین سریال های لی جونگ سوک به حساب می‌آید که پخش آن از سال 2014 توسط شبکه اس بی اس شروع شد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. جو سو وو و شین سونگ وو کارگردانان این سریال بودند. وظیفه نویسندگی سریال پینوکیو نیز برعهده پارک هیون قرار داشت.

سریال پینوکیو به یکی از سریال‌ها محبوب کشور کره تبدیل شد و توانست با تحسین منتقدان مواجه شود. منتقدان این سریال را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، داستان زیبا و شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جونگ سوک، پارک شین-هه، کیم یانگ-کوانگ و لی یو بی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پینوکیو بدین شرح است: در سال ۲۰۰۰ کی‌ها میونگ با خانواده‌اش زندگی خوبی داشتند. پدر او کی هو سانگ کارمند اداره آتش‌نشانی در حال انجام وظیفه به همراه ۹ تن از همکارانش کشته می‌شود و خبرنگاران وی را که کاپیتان این گروه آتش‌نشانی بود را مقصر جلوه می‌دهند. اینگونه می‌شود که کی‌ها میونگ و برادر بزرگترش کی جه میونگ با مرگ مادرشان از هم جدا می‌شوند.




بنر سریال صدای تو رو می‌شنوم
پوستر سریال صدای تو رو می‌شنوم

صدای تو رو می‌شنوم

I Hear Your Voice
سازنده: Park Lee Hoon
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Lee Bo-youngLee Bo-young
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Yoon Sang-hyunYoon Sang-hyun
Lee Da-heeLee Da-hee
Jung Woong-inJung Woong-in
Kim Hae-sookKim Hae-sook

درباره سریال صدای تو رو می‌شنوم


صدایت را می‌شنوم (I Hear Your Voice) یکی از سریال‌های جذاب کره به حساب می‌آید که توسط جو سو ون کارگردانی شد. پخش این سریال از سال 2013 توسط شبکه اس بی اس شروع شد و بعد از 18 قسمت به اتمام رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده پارک هایه ریون قرار داشت.

سریال صدایت را می‌شنوم نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشت و مورد تحسین آنان قرار گرفت. این سریال خیلی زود توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند و به یکی از سریال‌های پرطرفدار کشور کره تبدیل شود.

لی جونگ سوک، لی بو یونگ، یون سانگ هیون، لی دا هی و کیم سو هیون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: پس از غلبه بر فقر و کودکی دشوار، جانگ هی سونگ یک وکیل می‌شود. او فردی عمل‌گرا و محافظه‌کار است. زندگی او پس از آشنایی با پارک سو ها، یک دانش‌آموز دبیرستانی با توانایی فوق‌العاده خواندن افکار دیگران با نگاه کردن به چشمان آن‌ها، تغییر می‌کند.




بنر سریال پرنسس دادستان
پوستر سریال پرنسس دادستان

پرنسس دادستان

Prosecutor Princess
سازنده: Park Young-Woon
سال‌های انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Kim So-yeonKim So-yeon
Park Si-hooPark Si-hoo
Min Young-wonMin Young-won
Han Jung-sooHan Jung-soo
Sunwoo Jae-dukSunwoo Jae-duk

درباره سریال پرنسس دادستان


شاهزاده دادستان (Prosecutor Princess) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های لی جونگ سوک را داراست. این سریال عاشقانه و کمدی توسط جین هیوک کارگردانی شد. پخش سریال شاهزاده دادستان از سال 2010 توسط شبکه اس بی اس آغاز شد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده سو هیون کیونگ قرار داشت.

سریال شاهزاده دادستان به علت داستان سرگرم‌کننده و مضامین طنز جذابش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این سریال در جلب نظر مخاطبان نیز بسیار موفق بود و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پارک سی هو، کیم سو یئون، لی جونگ سوک، هان جونگ سو و سونگ هیون چوی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال شاهزاده دادستان بدین شرح است: پس از اینکه ما هی ری در امتحان وکالت قبول شد، پی می‌برد که علاقه زیادی به مد دارد. او علاقه‌ای به کار وکالت ندارد و با مشکلات زیادی در محل کار خود دست و پنجه نرم می‌کند.




بنر فیلم وی. آی. پی
پوستر فیلم وی. آی. پی

وی. آی. پی

V.I.P.
کارگردان: Park Hoon-jung نویسنده: Park Hoon-jung
سال انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Jang Dong-gunJang Dong-gun
Kim Myung-minKim Myung-min
Park Hee-soonPark Hee-soon
Lee Jong-sukLee Jong-suk
Jo Woo-jinJo Woo-jin
Tae In-hoTae In-ho

درباره فیلم وی. آی. پی


وی آی پی (V.I.P.) را می‌توان یکی از بهترین فیلم های لی جونگ سوک دانست که در سال 2017 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده پارک هون جونگ قرار داشت.

این فیلم پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان فیلم وی آی پی را به دلیل فیلم‌نامه متناقص مورد انتقاد قرار دادند. اما آن‌ها از عملکرد عالی گروه بازیگری و صحنه‌های اکشن مهیج فیلم تمجید کردند.

فیلم وی آی پی فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و حدود 9.9 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی جونگ سوک، جانگ دونگ گان، کیم میونگ مین، پارک هی سونگ و پیتر استورماره اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پسر یک مقام عالی رتبه کره شمالی، کوانگ ایل مظنون به ارتکاب قتل‌های زنجیره‌ای در سراسر جهان است. کره جنوبی، کره شمالی و اینترپل جهت متوقف کردن قاتل او را تعقیب می‌کنند.




بنر فیلم بازگشت به پایگاه
پوستر فیلم بازگشت به پایگاه

بازگشت به پایگاه

R2B: Return to Base
کارگردان: Kim Dong-won نویسنده: Kim Dong-won
سال انتشار:2012محصول: کره جنوبی
RainRain
Yu Jun-sangYu Jun-sang
Shin Se-kyungShin Se-kyung
Kim Sung-suKim Sung-su
Lee Ha-naLee Ha-na
Lee Jong-sukLee Jong-suk

درباره فیلم بازگشت به پایگاه


بازگشت به پایگاه (R2B: Return to Base) فیلمی اکشن به کارگردانی و نویسندگی کیم دونگ وون است که در سال 2012 اکران شد. جانگ ته گون، پارک سونگ جون، کیم دونگ وون و شیم مون بو تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم بازگشت با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نقدهای مختلفی را دریافت کرد. فیلم بازگشت به پایگاه در گیشه عملکرد خوبی داشت و توانست سود بالایی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد. این فیلم که با بودجه 8 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 27 میلیون دلار فروش کرد.

لی جونگ سوک، شین سه کیونگ، یو جون سانگ، کیم سونگ سو و لی ها نا ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بازگشت به پایگاه بدین شرح است: کاپیتان جونگ ته یون، خلبان نیروی هوایی کره جنوبی در تیم ایروباتیک عقاب‌های سیاه ، یک مانور خطرناک را طی یک نمایش هوایی انجام می‌دهد و به بیست و یکمین بال جنگنده منتقل می‌شود.




بنر فیلم با من باش
پوستر فیلم با من باش

با من باش

Be With Me
کارگردان: Kim Jho Gwang-soo , Jo Eun-kyung , Hong Dong-myung , Yeo Myeong-jun نویسنده: Kim Jho Gwang-soo , Jo Eun-kyung , Hong Dong-myung , Yeo Myeong-jun
سال انتشار:2009محصول: کره جنوبی
Han Ye-riHan Ye-ri
Hong Jong-hyunHong Jong-hyun
Hwang Byeong-gukHwang Byeong-guk
Shin Ji-sooShin Ji-soo
Kim Kkob-biKim Kkob-bi
Lee Chae-eunLee Chae-eun

درباره فیلم با من باش


با من باش (Be with Me) را نیز می‌توان یکی از بهترین فیلم های لی جونگ سوک دانست که در سال 2009 اکران شد. این فیلم در جلب نظر منتقدان چندان موفق نبود و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به یری هان، جونگ هیون هونگ، لی جهون و لی جونگ سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم با من باش بدین شرح است: سه دختر به شکل اتفاقی کارت‌های تاروت خود را می‌خوانند. کارت‌های تاروت به آن‌ها می‌گوید فرصت‌های بزرگ با در دست داشتن کارت‌های تاروت و شعارهای جادویی به هر یک از آن‌ها خواهد رسید.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های لی جونگ سوک

عکس پروفایل

شما