خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جیم کری

بهترین فیلم‌ های جیم کری – جیم کری یکی از بهترین بازیگران و کمدین جهان محسوب می‌شود که از محبوبیت بالایی برخودار است.

این بازیگر به دلیل بازی فوق‌العاده و کمدی‌های جذابش بارها با تحسین منتقدان مواجه شد و توانست به جوایز مختلفی دست پیدا کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های جیم کری را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم خنگ و خنگ‌تر
پوستر فیلم خنگ و خنگ‌تر

خنگ و خنگ‌تر

Dumb and Dumber
کارگردان: Peter Farrelly نویسنده: Bobby Farrelly , Peter Farrelly , Bennett Yellin
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Jeff DanielsJeff Daniels
Lauren HollyLauren Holly
Teri GarrTeri Garr
Mike StarrMike Starr
Felton PerryFelton Perry

درباره فیلم خنگ و خنگ‌تر


احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber) یکی از بهترین فیلم‌های کمدی محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده برادران فارلی قرار داشت. بنت یلین در امر نویسندگی برادران فارلی را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده براد کرووی قرار داشت.

فیلم احمق و احمق‌تر در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و نمرات خوبی دریافت کرد. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری، درون‌مایه کمدی این فیلم را مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم احمق‌ و احمق‌تر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، جف دانیلز، لورن هالی، چارلز راکت، لین شی، ویکتوریا راول، کانی سایر و کم نیلی اشاره کرد. این فیلم در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم احمق و احمق‌تر که با بودجه 17 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 247 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: لوید کریسمس و هری دون، دو مرد مهربان اما خنگ هستند که به‌عنوان بهترین دوستان در یک خانه در پراویدنس، رود آیلند زندگی می‌کنند. لوید در ادامه با زنی آشنا شده و عاشق او می‌شود. این عشق باعث ایجاد اختلافاتی میان او و هری می‌شود.




بنر فیلم ماسک
پوستر فیلم ماسک

ماسک

The Mask
کارگردان: Chuck Russell نویسنده: Mike Werb
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Cameron DiazCameron Diaz
Nancy FishNancy Fish
Tim BagleyTim Bagley
Peter GreenePeter Greene
Johnny WilliamsJohnny Williams

درباره فیلم ماسک


فیلم ماسک (The Mask) جزو بهترین فیلم های جیم کری به‌شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی آن برعهده چاک راسل قرار داشت. رابرت انگلمن تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط مایک ورب نوشته شد. لازم به ذکر است که فیلم ماسک برپایه کمیکی به همین نام ساخته شد.

فیلم ماسک توانست با استقبال منتقدان مواجه شود و نمرات بالایی دریافت کند. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، صحنه‌های طنز و جلوه‌های بصری تمجید کردند. این فیلم طی مراسم اسکار در بخش بهترین جلوه‌های بصری نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت موفق به کسب این جایزه نشد. جیم کری نیز برای ایفای نقش در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که نتوانست آن را به‌دست بیاورد.

فیلم ماسک سود بسیار خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد و فروش خارق‌العاده‌ای را تجربه کرد. این فیلم با بودجه تولید 23 میلیون دلاری‌اش، حدود 351 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، کامرون دیاز، پیتر ریجرت، ریچارد جنی، پیتر گرین، امی یاسبک، تیم بگلی، جولی فیشر و بن استاین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: استنلی ایپکیس یک کارمند ساده بانک است که در آپارتمانی با صاحب خانه خود زندگی می‌کند. داستان از جایی آغاز می‌شود که او از زندگی کنونی خود خسته شده و پیوسته بدشانسی می‌آورد. او روی یک پل به دلیل خراب شدن ماشینش توقف می‌کند و روی آب مردی معلق می‌بیند و برای کمک به او به کنار آب می‌رود. پس از رسیدن پی می‌برد که آن مرد توده‌ای آشغال بیشتر نبوده و در همان موقع ماسکی به دست او می‌چسبد و بعدتر متوجه می‌شود که این ماسک قدرت خارق‌العاده‌ای به او می‌دهد و او توسط این ماسک زندگی‌اش متحول می‌شود.




بنر فیلم بتمن برای همیشه
پوستر فیلم بتمن برای همیشه

بتمن برای همیشه

Batman Forever
کارگردان: Joel Schumacher نویسنده: Akiva Goldsman
سال انتشار:1995محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Val KilmerVal Kilmer
Tommy Lee JonesTommy Lee Jones
Jim CarreyJim Carrey
Nicole KidmanNicole Kidman
Chris O'DonnellChris O'Donnell
Michael GoughMichael Gough

درباره فیلم بتمن برای همیشه


بتمن برای همیشه (batman forever) یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی جوئل شوماخر است که در سال 1995 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده تیم برتون و پیتر مک‌گرگور اسکات قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط لی بچلر، جنت اسکات بچلر و آکیوا گلدزمن به رشته تحریر درآمد.

فیلم بتمن برای همیشه پس از اکران به‌شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی و کارگردانی انتقاد کردند.

وال کیلمر، نیکول کیدمن، جیم کری، تامی لی جونز، کریس اودانل، درو بریمور، مایکل گاف، دبی میزار و پت هینگل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم بتمن برای همیشه با وجود نقدهای منفی که دریافت کرد، فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 336 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هاروی دنت که دادستان سابق بود اکنون بعد از سوخته شدن نیمی از صورتش فرد شروری شده و با کمک ادوارد نیگما قصد نابودی بتمن را دارد. بروس وین، نیگما را اخراج کرد چون معتقد بود اختراع او یعنی ماشین کنترل ذهن وسیله خوبی نیست. بتمن که به علت نزدیک شدن سالگرد درگذشت پدر و مادرش دچار مشکل روحی شده به روانپزشکی به اسم چیس میرادان مراجعه می‌کند و به کمک او می‌تواند مشکلاتش را حل کند.




بنر فیلم دروغگو دروغگو
پوستر فیلم دروغگو دروغگو

دروغگو دروغگو

Liar Liar
کارگردان: Tom Shadyac نویسنده: Paul Guay , Stephen Mazur
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Maura TierneyMaura Tierney
Cary ElwesCary Elwes
Jennifer TillyJennifer Tilly
Swoosie KurtzSwoosie Kurtz
Sara PaxtonSara Paxton

درباره فیلم دروغگو دروغگو


دروغگو دروغگو (Liar Liar) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های جیم کری را داراست. تام شادیاک وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. برایان گریزر تهیه‌کننده فیلم دروغگو دروغگو بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط پال گوای و استفن مازور نوشته شد.

فیلم دروغگو دروغگو پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی محشر جیم کری تمجید کردند، اما اعتقاد داشتند که سازندگان می‌توانستند در امر فیلم‌نامه‌نویسی بهتر کار کنند. جیم کری برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی شده بود، که موفق به کسب آن نشد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیم کری، مورا تیرنی، جنیفر تیلی، سوزی کرتز، آماندا دوناهو، جیسون برنار، میشل رایان، آن هانی، جاستین کوپر، کری الویس و ماریان مولرلایلی اشاره کرد.

فیلم دروغگو دروغگو فروش خارق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 45 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 302 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم حول آرزوی پسر وکیل دروغگویی به نام فلچر رید می‌گردد، مبنی بر این که پدرش دیگر نتواند دروغ بگوید.




بنر فیلم نمایش ترومن

نمایش ترومن

The Truman Show
کارگردان: Peter Weir نویسنده: Andrew Niccol
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jim CarreyJim Carrey
Laura LinneyLaura Linney
Noah EmmerichNoah Emmerich
Natascha McElhoneNatascha McElhone
Ed HarrisEd Harris
Holland TaylorHolland Taylor

درباره فیلم نمایش ترومن


نمایش ترومن (The Truman Show) یک فیلم در ژانر علمی تخیلی و کمدی به کارگردانی پیتر ویزر است که در سال 1998 اکران شد. اسکات رودین، اندرو نیکول، ادوارد فلدمن و آدام شرودر به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط اندرو نیکول نوشته شد.

فیلم نمایش ترومن پس از اکران نقدهای مثبت منتقدان را به همراه داشت و توانست نمرات خوبی از سوی آن‌ها دریافت کند. این فیلم به دلیل خلاقیت داستانی، بازی بازیگران و فیلم‌نامه با تمجید منتقدان روبه‌رو شد.

این فیلم طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. فیلم نمایش ترومن طی مراسم گلدن گلوب نیز در شش بخش ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود، که درنهایت در سه بخش بهترین موسیقی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی اد هریس و بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی جیم کری موفق به کسب این جایزه شد.

جیم کری، لورا لینی، اد هریس، نوآ امریک، ناتاشا مک‌الهون و دان تیلر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم نمایش ترومن موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و حضور درخشانی در گیشه داشت. این فیلم با بودجه تولید 60 میلیون دلاری، حدود 264 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم نمایش ترومن بدین شرح است: فیلم زندگی مردی را نشان می‌دهد که زندگی‌اش، بدون اطلاع وی، به صورت ۲۴ ساعته از شبکه تلویزیونی برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال پخش است. ترومن، به واقعیت زندگی خویش شک می‌کند و جهت رسیدن به حقیقت زندگی‌اش شروع به کاوش می‌کند.




بنر فیلم مردی روی ماه
پوستر فیلم مردی روی ماه

مردی روی ماه

Man on the Moon
کارگردان: Miloš Forman نویسنده: Scott Alexander , Larry Karaszewski
سال انتشار:1999محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Danny DeVitoDanny DeVito
Courtney LoveCourtney Love
Paul GiamattiPaul Giamatti
Gerry BeckerGerry Becker
Leslie LylesLeslie Lyles

درباره فیلم مردی روی ماه


مرد روی ماه (Man on the Moon) یک فیلم درام و کمدی محسوب می‌شود که در سال 1999 اکران شد. میلوش فورمن وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. دنی دویتو تهیه‌کننده فیلم مرد روی ماه بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط اسکات الکساندر و لری کاراسزوسکی نوشته شد.

فیلم مرد روی ماه موفق شد مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات خوبی دریافت کند. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند تمجید کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیم کری، دنی دویتو، کورتنی لاو، پل جیاماتی و پیتر بنرز اشاره کرد.

این فیلم نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و در گیشه شکست خورد. فیلم مرد روی ماه که با بودجه 82 میلیون دلاری ساخته شد، حدود 47 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد روی ماه بدین شرح است: داستان فیلم دوران کودکی اندی کاوفمن را تا کلوپ‌های کمدی و نمایش‌های تلویزیونی که باعث معروفیتش شد به تصویر می‌کشد.




بنر فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک

درخشش ابدی یک ذهن پاک

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
کارگردان: Michel Gondry نویسنده: Charlie Kaufman
سال انتشار:2004محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jim CarreyJim Carrey
Kate WinsletKate Winslet
Kirsten DunstKirsten Dunst
Mark RuffaloMark Ruffalo
Elijah WoodElijah Wood
Tom WilkinsonTom Wilkinson

درباره فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک


درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های جیم کری قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم عاشقانه برعهده میشل گوندری قرار داشت. چارلی کافمن و پیر بیسموت نیز در امر نویسندگی گوندری را همراهی کردند.

فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و با تحسین آن‌ها روبه‌رو شد. این فیلم در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه و کارگردانی تحسین منتقدان را به همراه داشت.

این فیلم طی مراسم اسکار در دو رشته بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین بازیگر زن برای بازی کیت وینسلت نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را دریافت کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک با بودجه تولید 20 میلیون دلاری‌اش، حدود 72 میلیون دلار در گیشه فروخت. جیم کری، کیت وینسلت، کیرستن دانست، مارک روفالو، تام ویلکینسون، الیجاه وود، جین آدامز و دیوید کراس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک پزشک به نام هاوارد سرپرست کلینیکی است که در آن خاطرات ناخواسته و اذیت‌کننده مراجعه‌کنندگانش را پاک می‌کند. معمولا در نزدیکی روز ولنتاین تعداد زیادی از زوج‌ها جهت پاک کردن خاطرات خود از یکدیگر به این کلینیک رجوع می‌کنند. زوجی به نام کلمنتاین و جول نیز با وجود علاقه‌ای که نسبت به یکدیگر داشتند، تصمیم به پاک کردن خاطراتشان از یکدیگر می‌گیرند. این زوج حتی با فراموش کردن خاطراتشان بار دیگر به سمت هم کشیده می‌شوند.




بنر فیلم سونیک خارپشت
پوستر فیلم سونیک خارپشت دو زبانه

سونیک خارپشت

Sonic the Hedgehog
کارگردان: Jeff Fowler نویسنده: Josh Miller , Patrick Casey
سال انتشار:2020محصول: کانادا , ژاپن , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ben SchwartzBen Schwartz
James MarsdenJames Marsden
Jim CarreyJim Carrey
Tika SumpterTika Sumpter
Natasha RothwellNatasha Rothwell
Adam PallyAdam Pally

درباره فیلم سونیک خارپشت


سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) یک فیلم در ژانر کمدی و ماجراجویانه به کارگردانی جف فاولر است که در سال 2020 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده نیل اچ. موریتز، مای اونیشی، تورو ناکاهارا و تاکشی ایتو قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم سونیک خارپشت توسط پاتریک کیسی و جاش میلر به رشته تحریر درآمد.

فیلم سونیک خارپشت در جلب نظرات مثبت منتقدان چندان موفق نبود و نمرات بالایی دریافت نکرد. منتقدان اعتقاد داشتند که فیلم‌نامه این اثر دارای ایرادات بسیار بزرگی است. البته برخی از منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی بازیگران و جلوه‌های بصری تحسین کردند.

فیلم سونیک خارپشت توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و در گیشه حضور درخشانی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 85 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 306 میلیون دلار فروش کرد. بن شوارتز، جیم کری و جیمز مارسدن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به خارپشتی با سرعت مافوق صوتی به اسم سونیک است که در سیاره خود زندگی می‌کرد که در بچگی توسط جغدی نجات پیدا می‌کند و با استفاده از حلقه‌های طلایی پرتال که او را از جهانی به جهانی دیگر منتقل می‌کند، خود را به زمین می‌فرستد و تصمیم می‌گیرد که در آنجا به زندگی خود ادامه دهد. اما سرعت بالای او منجر به قطع جریان انرژی مغناطیسی و برق می‌شود؛ به همین دلیل سران ارتش و دولت جلسه‌ای برای رفع این مشکل برگزار می‌کنند که این ماجرا شخصی به اسم دکتر ایوو که دانشمندی فوق هوشمند در زمینه ساخت ربات و سلاح های هوشمند است، وارد ماجرا می‌کند.




بنر فیلم برت واندراستون باورنکردنی
پوستر فیلم برت واندراستون باورنکردنی

برت واندراستون باورنکردنی

The Incredible Burt Wonderstone
کارگردان: Don Scardino نویسنده: John Francis Daley , Chad Kultgen
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Steve CarellSteve Carell
Steve BuscemiSteve Buscemi
Olivia WildeOlivia Wilde
Jim CarreyJim Carrey
James GandolfiniJames Gandolfini
Alan ArkinAlan Arkin

درباره فیلم برت واندراستون باورنکردنی


برت واندراستون باورنکردنی (The Incredible Burt Wonderstone) جزو بهترین فیلم های جیم کری محسوب می‌شود که در سال 2013 اکران شد. دان اسکاردینو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. کریس بندر، استیو کارل، جیک وینر و تیلور میشل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم برت واندراستون باورنکردنی توسط جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین نوشته شد.

فیلم برت واندراستون باورنکردنی به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل شخصیت‌پردازی‌های ضعیف و ایرادات فیلم‌نامه انتقاد کردند. استیو کارل، استیو بوشمی، اولیویا وایلد، آلن آرکین، جیمز گاندولفینی و جیم کری ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند و در گیشه شکست خورد. فیلم برت واندراستون باورنکردنی که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 27 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: برت واندراستون و انتون مارولتون دو دوست شعبده‌باز هستند که از کودکی شعبده‌بازی آموخته‌اند و در کار خود فوق‌العاده هستند. این دو متوجه می‌شوند کارشان کسل‌کننده و کم رونق شده ‌است و از طرفی شعبده باز خیابانی استیو گری روز به روز کارهای خارق‌العاده و جدید انجام می‌دهد؛ در نتیجه تلاش می‌کنند تا در کار خود به نوآوری‌های جذابی دست بزنند.




بنر فیلم سرود کریسمس
پوستر فیلم سرود کریسمس

سرود کریسمس

A Christmas Carol
کارگردان: Robert Zemeckis نویسنده: Robert Zemeckis
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Gary OldmanGary Oldman
Colin FirthColin Firth
Robin WrightRobin Wright
Cary ElwesCary Elwes
Bob HoskinsBob Hoskins

درباره فیلم سرود کریسمس


سرود کریسمس (A Christmas Carol) یک فیلم در ژانر فانتزی محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده رابرت زمکیس قرار داشت. جک رپک و استو استارکیو در امر تهیه‌کنندگی زمکیس را همراهی کردند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده چارلز دیکنز قرار داشت.

فیلم سرود کریسمس موفق شد مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم به دلیل داستان جذاب و جلوه‌های بصری زیبا تحسین کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، گری اولدمن، کری الویس، رابین رایت، کالین فرث، باب هاسکینز و سمی هنرتی اشاره کرد.

این فیلم موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و سود خوبی برای سازندگانش به ارمغان آورد. فیلم سرود کریسمس که با بودجه عظیم 170 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 325 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سرود کریسمس بدین شرح است: ابنیزر اسکروج سال نو را با بدخلقی آغاز می‌کند و نسبت به خواهرزاده و منشی وفادارش بسیار بدرفتار است. شب عید، روح شریک سابقش به سراغش می‌آید و به او هشدار می‌دهد که دست از خساست و سنگدلی بردارد.




بنر فیلم شماره 23
پوستر فیلم شماره 23

شماره 23

The Number 23
کارگردان: Joel Schumacher نویسنده: Fernley Phillips
سال انتشار:2007محصول: آلمان , ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Logan LermanLogan Lerman
Virginia MadsenVirginia Madsen
Danny HustonDanny Huston
Lynn CollinsLynn Collins
Mark PellegrinoMark Pellegrino

درباره فیلم شماره 23


شماره 23 (The Number 23) یک فیلم روانشناسانه است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های جیم کری جای بگیرد. جوئل شوماخر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط فرنلی فیلیپس نوشته شد. بو تاپیا نیز تهیه‌کننده فیلم شماره 23 بود.

فیلم شماره 23 پس از اکران نقدهای متوسطی دریافت کرد و با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، لوگن لرمان، مارک پلگرینو، لین کولینز، رونا میترا، باد کرت، کوری استول، اد لاتر، پاتریشا بلچر و پال بوچر اشاره کرد.

فیلم شماره 23 در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش خوبی را تجربه کرد؛ این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 77 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: والتر گنجشک یک افسر کنترل حیوانات است که با آگاتا ازدواج کرده و فرزندشان رابین است. والتر موفق به گرفتن سگ ولگرد ند نمی‌شود و دیر به ملاقات آگاتا می‌رود. آگاتا در پایان به مرور یک کتابفروشی می‌پردازد و شروع به خواندن کتابی با عنوان شماره ۲۳ نوشته کنترس پاپسی می‌کند.




بنر فیلم (شوخی با دیک و جین
پوستر فیلم (شوخی با دیک و جین

(شوخی با دیک و جین

Fun with Dick and Jane
کارگردان: Dean Parisot نویسنده: Judd Apatow , Nicholas Stoller
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Téa LeoniTéa Leoni
Alec BaldwinAlec Baldwin
Richard JenkinsRichard Jenkins
Angie HarmonAngie Harmon
John Michael HigginsJohn Michael Higgins

درباره فیلم (شوخی با دیک و جین


شوخی با دیک و جین (Fun with Dick and Jane) یک فیلم در ژانر کمدی است که در سال 2005 اکران شد. دین پاریزو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. جیم کری و نیکولای سیزوف تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم شوخی با دیک و جین توسط جاد اپتاو و نیکلاس استولر نوشته شد.

منتقدان فیلم شوخی با دیک و جین را به‌عنوان یک فیلم کمدی سرگرم‌کننده توصیف کردند و بازی عالی جیم کری را مورد تحسین قرار دادند. جیم کری، تیا لئونی، الک بالدوین، ریچارد جنکینز و گلوریا گارایوآ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم شوخی با دیک و جین بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به مهندس ریچارد دیک هارپر و همسرش جین است که زندگی زناشویی‌شان بسیار خوب و رو به ترقی است؛ اما دیک، درست کمی بعد از ارتقای سمتش، از کار بی‌کار می‌شود و بعد از مدتی زن و شوهر برای گذران زندگی به سرقت و کارهای خلاف روی می‌آورند.




بنر فیلم سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت
پوستر فیلم سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت

سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events
کارگردان: Brad Silberling نویسنده: Robert Gordon
سال انتشار:2004محصول: آلمان , ایالات متحده
Emily BrowningEmily Browning
Liam AikenLiam Aiken
Jim CarreyJim Carrey
Meryl StreepMeryl Streep
Jude LawJude Law
Kara HoffmanKara Hoffman

درباره فیلم سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت


سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت (Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events) یک فیلم کمدی سیاه است که برپایه مجموعه کتاب‌هایی به همین نام اثر لمونی اسنیکت ساخته شد. برد سیلبرلینگ وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط رابرت گوردن نوشته شد. والتر پارکس و لوری مک‌دونالد تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم سرگذشت ناگوار نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های مختلف آنان را در پی داشت. این فیلم در زمینه عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت، اما به دلیل فیلم‌نامه ضعیف با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیم کری، امیلی براونینگ، لیام ایکن، جود لا، جنیفر کولیج، مریل استریپ و داستین هافمن اشاره کرد. این فیلم فروش خوبی در باکس‌آفیس داشت. فیلم سرگذشت ناگوار که با بودجه 140 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 209 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سرگذشت ناگوار بدین شرح است: سه فرزند کم سن و سال یک خانواده ثروتمند پس از آتش‌سوزی عمدی بزرگی که منشأ آن نامشخص است و منجر به کشته شدن پدر و مادرشان می‌شود، به خانه کنت الاف به عنوان قَیم جدیدشان می‌روند. طبق قانون تا زمانی که بچه‌ها به سن قانونی نرسیده‌اند، حق تصرف در اموالشان را ندارند. کنت اولاف که یک بازیگر سبک‌سر است، رفتار بسیار نادرستی با بچه‌ها داشته و از آن‌ها شدیداً بیگاری می‌کشد و تنها دلیل قبول سرپرستی بچه‌ها توسط وی این است که ثروتشان را به چنگ آورد.




بنر فیلم بروس قادر مطلق
پوستر فیلم بروس قادر مطلق

بروس قادر مطلق

Bruce Almighty
کارگردان: Tom Shadyac نویسنده: Steve Oedekerk , Steve Koren , Mark O'Keefe
سال انتشار:2003محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Morgan FreemanMorgan Freeman
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Philip Baker HallPhilip Baker Hall
Catherine BellCatherine Bell
Lisa Ann WalterLisa Ann Walter

درباره فیلم بروس قادر مطلق


بروس قادر مطلق (Bruce Almighty) یک فیلم در ژانر کمدی است که وظیفه کارگردانی آن برعهده تام شادیاک قرار داشت. استیو کورن نیز به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم بروس قادر مطلق موفق شد با تحسین منتقدان روبه‌رو شود و نمرات خوبی دریافت کند. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی و بازی بازیگران مورد تحسین قرار گرفت. جیم کری، مورگان فریمن، جنیفر آنیستون، لیزا ان والتر، فیلیپ بیکر هال و استیو کارل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم بروس قادر مطلق با فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه روبه‌رو شد و استقبال مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم با بودجه 81 میلیون دلاری تولید شد و حدود 484 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بروس یک گزارشگر درجه ۲ در یک شبکه تلویزیونی است. او به همراه نامزد مهربانش گریس در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کند. زندگی او عیب و ایرادی ندارد، اما او زندگی خود را متوسط ارزیابی کرده و از آن گله‌مند است. در یکی از روزها بدشانسی زیادی به سراغ او می‌آید و بعد از اخراج از محل کار و تصادف با اتومبیلش، از اراذل و اوباش نیز کتک مفصلی می‌خورد.




بنر فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید؟
پوستر فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید؟

چگونه گرینچ کریسمس را دزدید؟

How the Grinch Stole Christmas
کارگردان: Ron Howard نویسنده: Jeffrey Price , Peter S. Seaman
سال انتشار:2000محصول: آلمان , ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Taylor MomsenTaylor Momsen
Jeffrey TamborJeffrey Tambor
Christine BaranskiChristine Baranski
Bill IrwinBill Irwin
Molly ShannonMolly Shannon

درباره فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید؟


چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas) نیز یکی از بهترین فیلم های جیم کری است که توسط ران هاوارد کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده برایان گریزر قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط جفری پرایس و پیتر اس. سیمن نوشته شد.

فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید آنطور که باید در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، جفری تامبر، کریستین برنسکی، بیل ایروین و مالی شنون اشاره کرد.

این فیلم طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین گریم، بهترین طراحی لباس و بهترین کارگردانی هنری نامزد دریافت جایزه شده بود، که تنها توانست جایزه بهترین گریم را دریافت کند. جیم کری برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شده بود که موفق به کسب آن نشد.

فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 123 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 345 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گرینچ سال‌ها قبل در هوویل به دنیا آمده، اما قیافه ترسناک او و علاقه بی‌حد و حسابش به مارتا می باعث شده از آن سرزمین رانده شود. از آن زمان تاکنون، گرینچ کینه مردم هوویل را به دل داشته و اکنون فرصت انتقام فرا رسیده ‌است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جیم کری

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_22684

شنبه، 20 شهریور 1400، 14:01

سلام وخداقوت من بالپتاب خودم میخوام وارد ملو بشم پسوردمو میگه اشتباه درجایی که باگوشی راحت وارد شدم


عکس پروفایل

سامان

یکشنبه، 21 شهریور 1400، 07:09

سلام دقت کنید در وارد کردن رمز و اینکه میتونید رمز خیلی ساده تغییر بدید که به مشکل نخورید

عکس پروفایل

u_22684

شنبه، 13 شهریور 1400، 12:21

ویترین فیلمهاتون خالی از فیلمهای استیون سیگال ممنون میشم فیلمهای این اسطوره سینما را هم اضافه کنید


عکس پروفایل

پوریا

جمعه، 19 شهریور 1400، 12:20

سلام ممنون از پیشنهادتون سعی می‌کنیم در آینده از فیلم‌های ایشون هم اضافه کنیم.

عکس پروفایل

u_22684

جمعه، 12 شهریور 1400، 22:51

باسلام سریال خانه کاغذی آمده حتی بازیر نویس ممنون میشم زود تر پخشش کنیداینو امروز تو گوگل خوندم تازه دانلود هم میشد ولی من منتظر پخش هر چه زود تر آن از ملو فیلم هستم


عکس پروفایل

سامان

شنبه، 13 شهریور 1400، 06:47

سلام شنبه پخش خواهد شد

عکس پروفایل

u_22684

چهارشنبه، 20 مرداد 1400، 12:58

باسلام وخسته نباشید .چرا برخی سریالها روکامل ندارید مثل فرار اززندان


عکس پروفایل

پوریا

پنج‌شنبه، 21 مرداد 1400، 10:17

سلام بعضی از سریال‌ها در حال آماده شدن هستند هفته‌ای چندتا قسمت بهشون اضافه میشه.

عکس پروفایل

u_22684

سه‌شنبه، 19 مرداد 1400، 11:49

ممنون از پاسخ شما


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 19 مرداد 1400، 14:16

خواهش میکنم :)

عکس پروفایل

u_22684

دوشنبه، 18 مرداد 1400، 16:51

با سلام من چجوری میتونم آرشیو فیلمهای جیم کری رو پیدا کنم . باتشکر


عکس پروفایل

مصطفی

سه‌شنبه، 19 مرداد 1400، 09:33

سلام. توی گوگل باید سرچ کنید و دونه دونه پیداشون کنید .. بعید میدونم جایی باشه که تمام و کمال آرشیوش رو داشته باشه .. این لیستی که گذاشتیم تقریبا تمام فیلم‌های خوبش نام برده شده .. به نظرم دونه دونه سرچشون کنید و دانلودشون کنید.

عکس پروفایل

u_22684

شنبه، 16 مرداد 1400، 16:30

خیلی بد که فقط دو تا ازفیلمهای جیم کری قابل نمایشه


عکس پروفایل

پوریا

یکشنبه، 17 مرداد 1400، 21:01

فیلم‌های جدید خیلی بازی نکرده، آرشیو گذشته هم که یه اقیانوسه هرچی اضافه می‌کنیم اصن به چشم نمیاد همیشه یه سری بازیگرهای خوب بازم فیلم‌هاشون کمه، البته هرچی زمان بگذره دائم بهتر میشه.