خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های پیتر جکسون

بهترین فیلم های پیتر جکسون – پیتر جکسون را باید یکی از بهترین فیلم‌سازان جهان به شمار آورد که با ساخت فیلم‌هایی ماندگار تا ابد در یاد طرفداران سینما جاودان خواهد ماند.

جکسون بیشتر به دلیل ساخت فیلم‌‌های فانتزی جذابی همچون مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت شناخته می‌شود.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های پیتر جکسون را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم کینگ کنگ
پوستر فیلم کینگ کنگ

کینگ کنگ

King Kong
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens
سال انتشار:2005محصول: نیوزلند , ایالات متحده , آلمان
Naomi WattsNaomi Watts
Jack BlackJack Black
Adrien BrodyAdrien Brody
Thomas KretschmannThomas Kretschmann
Colin HanksColin Hanks
Jamie BellJamie Bell

درباره فیلم کینگ کنگ


کینگ کونگ (King Kong) یک فیلم ماجراجویانه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پیتر جکسون است که در سال 2005 اکران شد. فرن والش، فیلیپا بوینس، جان بلنکین و کارولین کانینگهم در امر تهیه‌کنندگی پیتر جکسون را همراهی کردند.

فیلم کینگ کونگ توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات بالایی دریافت کند. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی و جلوه‌های بصری تمجید کردند.

این فیلم طی مراسم اسکار در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت در سه بخش بهترین صداگذاری، بهترین میکس صدا و بهترین جلوه‌های تصویری توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم کینگ کونگ طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شده بود که در هیچ‌کدام از این دو بخش موفق به کسب این جایزه نشد.

فیلم کینگ کونگ فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد. این فیلم که با بودجه عظیم 207 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 562 میلیون دلار فروش کرد. نائومی واتس، جک بلک، آدرین برودی، توماس کرتشمن، کایل چندلر، جیمی بل، اندی سرکیس و لوبو چان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم در نیویورک و در سال ۱۹۳۳ هم‌زمان با رکود بزرگ شروع می‌شود. ان دارو بازیگر جوانی است که به تازگی کارش را از دست داده‌ است. کارگردانی به او پیشنهاد بازی در فیلمی را می‌دهد. آن‌ها قصد دارند فیلم را در جزیره‌ای بسازند. جزیره جمجمه جزیره ناشناخته و دور افتاده‌ای است که کسی به آن سفر نکرده ولی کارگردان نامش را شنیده و بدون اطلاع قبلی به خدمه، از کاپیتان می‌خواهد آن‌ها را به سوی آن جزیره هدایت کند. وقتی به جزیره می‌رسند با بومیان و مراسم عجیبشان روبرو می شوند.




بنر فیلم استخوان های دوست داشتنی
پوستر فیلم استخوان های دوست داشتنی

استخوان های دوست داشتنی

The Lovely Bones
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens
سال انتشار:2009محصول: بریتانیا , نیوزلند , ایالات متحده
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Mark WahlbergMark Wahlberg
Rachel WeiszRachel Weisz
Susan SarandonSusan Sarandon
Stanley TucciStanley Tucci
Rose McIverRose McIver

درباره فیلم استخوان های دوست داشتنی


استخوان‌‎های دوست‌داشتنی (The Lovely Bones) جزو بهترین فیلم های پیتر جکسون محسوب می‌شود که در سال 2002 اکران و برپایه رمانی به همین نام اثر آلیس سبالد ساخته شد. پیتر جکسون وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فرن والش و فیلیپا بوینس نیز در امر تهیه‌کنندگی جکسون را همراهی کردند.

این فیلم نمرات بالایی از سوی منتقدان دریافت نکرد و با نقدهای منفی آنان روبه‌رو شد. منتقدان فیلم استخوان‌های دوست‌داشتنی را در زمینه‌های فیلم‌نامه و روند داستانی مورد انتقاد قرار دادند.

فیلم استخوان‌های دوست‌داشتنی فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 65 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 93 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سیرشا رونان، ریچل وایس، مارک والبرگ، استنلی توچی و سوزان ساراندون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دختر چهارده ساله‌ای به اسم سوزی توسط همسایه‌اش به قتل می‌رسد. او اکنون از بهشت به تماشای خانواده‌اش می‌نشیند که چطور با مسئله قتل او کنار می‌آیند و همچنین به قاتلش می‌نگرد که چه طور مدارک جرم را پنهان می‌کند.




بنر فیلم هابیت: یک سفر غیرمنتظره

هابیت: یک سفر غیرمنتظره

The Hobbit: An Unexpected Journey
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens , Guillermo del Toro
سال انتشار:2012محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ian McKellenIan McKellen
Martin FreemanMartin Freeman
Richard ArmitageRichard Armitage
Ken StottKen Stott
Graham McTavishGraham McTavish
William KircherWilliam Kircher

درباره فیلم هابیت: یک سفر غیرمنتظره


هابیت: یک سفر غیرمنتظره (The Hobbit: An Unexpected Journey) یک فیلم در ژانر فانتزی محسوب می‌شود که در سال 2012 اکران شد. پیتر جکسون به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. فرن والش، فیلیپا بوینس و گی‌یرمو دل تورو در امر تهیه‌کنندگی جکسون را همراهی کردند.

این فیلم پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. منتقدان به روند داستانی فیلم هابیت: یک سفر غیرمنتظره ایراد گرفتند، اما از جلوه‌های بصری زیبا و فیلم‌برداری عالی فیلم تحسین کردند.

فیلم هابیت: یک سفر غیرمنتظره طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه عظیم 315 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.02 میلیارد دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم هابیت: یک سفر غیرمنتظره به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مارتین فریمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتاژ، کیت بلانشت، هوگو ویوینگ، کریستوفر لی، اندی سرکیس، کن استات، استیفن هانتر، ایان هولم، جیمز نسبیت و الیجاه وود اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان در سرزمین میانه رخ می‌دهد و راجع‌به هابیتی به نام بیلبو بگینز است که در دهکده شایر زندگی می‌کند. بیلبو زندگی آرامی دارد تا اینکه جادوگری خاکستری به اسم گندالف به همراه یک دورف به نام تورین و گروه دوازده نفره پیروانش پیدایشان می‌شود. آن‌ها بیلبو را به عنوان دزد در گروه خود می‌پذیرند و به این ترتیب بیلبو با آن‌ها همراه شده و راهی سفری پرمخاطره با نیت بازگردانی تاج و تخت تورین از اژدهایی به نام اسماگ می‌شود.




بنر فیلم هابیت: نابودی اسماگ

هابیت: نابودی اسماگ

The Hobbit: The Desolation of Smaug
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens , Guillermo del Toro
سال انتشار:2013محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ian McKellenIan McKellen
Martin FreemanMartin Freeman
Richard ArmitageRichard Armitage
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Evangeline LillyEvangeline Lilly
Lee PaceLee Pace

درباره فیلم هابیت: نابودی اسماگ


هابیت: برهوت اسماگ (The Hobbit: The Desolation of Smaug) نام دومین فیلم مجموعه هابیت است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های پیتر جکسون قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده پیتر جکسون قرار داشت. فیلیپا بوینس، فرن والش و گی‌یرمو دل تورو در امر نویسندگی جکسون را همراهی کردند.

این فیلم در زمینه‌های فیلم‌برداری و جلوه‌های بصری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت؛ اما درمجموع نمرات متوسطی را دریافت کرد. ایان مک‌کلن، مارتین فریمن، ریچارد آرمیتاژ، اورلاندو بلوم، اوانجلین لیلی، لوک ایوانز، بندیکت کامبربچ، کن استات، استیفن هانتر، جیمز نسبیت و لی پیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم هابیت: برهوت اسماگ حضور قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت و فروش خوبی را تجربه کرد. این فیلم با بودجه تولید 217 میلیون دلاری‌اش، حدود 958 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم در ادامه فیلم نخست ادامه ماجراجویی‌های بیلبو بگینز و دورف‌ها را جهت بازپس‌گیری تاج و تخت تورین نشان می‌دهد.




بنر فیلم هابیت: نبرد پنج سپاه

هابیت: نبرد پنج سپاه

The Hobbit: The Battle of the Five Armies
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens , Guillermo del Toro
سال انتشار:2014محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Martin FreemanMartin Freeman
Ian McKellenIan McKellen
Richard ArmitageRichard Armitage
Evangeline LillyEvangeline Lilly
Luke EvansLuke Evans
Lee PaceLee Pace

درباره فیلم هابیت: نبرد پنج سپاه


هابیت: نبرد پنج سپاه (The Hobbit: The Battle of the Five Armies) نام سومین و آخرین فیلم مجموعه هابیت است که در سال 2014 اکران شد. پیتر جکسون به مانند فیلم‌های قبلی هابیت وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلیپا بوینس، فرن والش و گی‌یرمو دل تورو نیز در انجام وظیفه نویسندگی پیتر جکسون را همراهی کردند.

این فیلم پس از اکران واکنش‌های گوناگون منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ایان مک‌کلن، مارتین فریمن، ریچارد آرمیتاژ، کیت بلانشت، هوگو ویوینگ، کریستوفر لی، کن استات، استیفن هانتر، اورلاندو بلوم، لی پیس، لوک ایوانز، بندیکت کامبربچ، اوانجلین لیلی و ایان هولم اشاره کرد.

فیلم هابیت: نبرد پنج سپاه توانست با استقبال گسترده مخاطبان در گیشه مواجه شود. این فیلم با بودجه عظیم 250 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 956 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم در ادامه قسمت قبلی یعنی تباهی اسماگ است. بیلبو و گروه دورف‌ها شروع به گشتن به دنبال یاقوت فرمانروایی می‌کنند و در پی یافتن آن جواهر تورین نیز دیوانه می‌شود.




بنر فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه

ارباب حلقه ها: یاران حلقه

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens
سال انتشار:2001محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Elijah WoodElijah Wood
Ian McKellenIan McKellen
Liv TylerLiv Tyler
Viggo MortensenViggo Mortensen
Sean AstinSean Astin
Cate BlanchettCate Blanchett

درباره فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه


ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) یکی دیگر از بهترین فیلم های پیتر جکسون و البته یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که موفقیت‌های بزرگی دست یافت. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده پیتر جکسون قرار داشت. باری ام آزبرن و فرن والش در امر تهیه‌کنندگی جکسون را همراه کردند.

این فیلم پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. فیلم ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه در زمینه‌های کارگردانی، جلوه‌های بصری و فیلم‌برداری مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در 13 بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در سه بخش بهترین فیلم‌برداری، بهترین گریم و بهترین موسیقی توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم یاران حلقه طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم یاران حلقه به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم که با بودجه 93 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 897 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به الیجاه وود، ایان مک کلن، ویگو مورتنسن، لیو تایلر، شان آستین، کیت بلانشت، اورلاندو بلوم، جان ریس دیویس، بیلی بوید، شان بین، هوگو ویوینگ، کریستوفر لی، ایان هولم و دامینیک مانهن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان در آردا سرزمین میانه رخ می‌دهد و راجع‌به ارباب تاریکی‌ها است که در جستجوی حلقه یگانه‌ای‌ است که خود ساخته، ولی سال‌ها پیش در جنگ از دست داده و حالا از محل آن خبر ندارد.




بنر فیلم ارباب حلقه ها: دو برج

ارباب حلقه ها: دو برج

The Lord of the Rings: The Two Towers
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens , Stephen Sinclair
سال انتشار:2002محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Elijah WoodElijah Wood
Ian McKellenIan McKellen
Liv TylerLiv Tyler
Viggo MortensenViggo Mortensen
Sean AstinSean Astin
Cate BlanchettCate Blanchett

درباره فیلم ارباب حلقه ها: دو برج


ارباب حلقه‌ها: دو برج (The Lord of the Rings: The Two Towers) یک فیلم فانتری به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی پیتر جکسون است که در سال 2002 اکران شد. لازم به ذکر است که فرن والش و فیلیپا بوینس در امر نویسندگی جکسون را همراهی کردند.

فیلم ارباب حلقه‌ها: دو برج با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و نمرات خوبی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌ فیلم‌نامه، بازی گروه بازیگری و جلوه‌های بصری تمجید کردند.

فیلم دو برج طی مراسم اسکار در شش بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود که در دو رشته بهترین صداگذاری و بهترین جلوه‌های تصویری توانست این جایزه را کسب کند. این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی شده بود که نتوانست در هیچ‌کدام از این دو بخش این جایزه را کسب کند.

فیلم دو برج به مانند فیلم قبلی به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت. این فیلم با بودجه تولید 94 میلیون دلاری‌اش، حدود 926 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به الیجاه وود، ایان مک‌کلن، ویگو مورتنسن، شان آستین، اورلاندو بلوم، جان ریس دیویس، بیلی بوید، دامینیک مانهن، کارل اوربان، برنارد هیل، میراندا اتو، کریستوفر لی و هوگو ویوینگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فرودو همراه با سم در سنگلاخ‌های امین میول سرگردان‌اند؛ تا این‌که موجودی به اسم گالوم را که در تعقیب آن‌ها بود می‌گیرند و فرودو بعد از اعتماد به او ، از او می‌خواهد که آن‌ها را تا دروازه‌ سیاه، موردور هدایت کند. از سوی دیگر مری و پیپین به‌دست گروهی از ارک‌ها گرفتار شده‌اند و ارک‌ها می‌خواهند آن‌ها را به آیزنگارد ببرند.




بنر فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه

ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه

The Lord of the Rings: The Return of the King
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens
سال انتشار:2003محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Elijah WoodElijah Wood
Ian McKellenIan McKellen
Liv TylerLiv Tyler
Viggo MortensenViggo Mortensen
Sean AstinSean Astin
Cate BlanchettCate Blanchett

درباره فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه


ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (The Lord of the Rings: The Return of the King) یکی دیگر از بهترین فیلم های پیتر جکسون است. پیتر جکسون به مانند دو فیلم قبلی ارباب حلقه‌ها، به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این فیلم نیز همکاری داشت.

فیلم بازگشت پادشاه یکی از بهترین فیلم های جهان به شمار می‌آید که با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد. این فیلم طی مراسم اسکار در 11 بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که در تمامی بخش‌ها توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم بازگشت پادشاه در مراسم گلدن گلوب در چهار بخش بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین ترانه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در تمامی بخش‌ها توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم فروش محشری در گیشه داشت و توجه طرفداران زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. فیلم بازگشت پادشاه که با بودجه 96 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.142 میلیارد دلار فروش کرد. الیجاه وود، ایان مک کلن، ویگو مورتنسن، لیو تایلر، شان آستین، اندی سرکیس، کیت بلانشت و برنارد هیل ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم بازگشت پادشاه بدین شرح است: انت‌ها از برج آیزنگارد محافظت می‌کنند و فرودو و سم که توسط گالوم هدایت می‌شوند در بیابان داگورلد هستند؛ این در حالی است که حلقه از گردن فرودو آویزان است. او با سم راه کوه نابودی را در پیش گرفته و سنگینی حاصل از مسئولیتی را که حلقه روی دوشش گذاشته ‌است احساس می‌کند




بنر فیلم موجودات آسمانی
پوستر فیلم موجودات آسمانی

موجودات آسمانی

Heavenly Creatures
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh
سال انتشار:1994محصول: نیوزلند
Melanie LynskeyMelanie Lynskey
Kate WinsletKate Winslet
Sarah PeirseSarah Peirse
Simon O'ConnorSimon O'Connor
Diana KentDiana Kent
Clive MerrisonClive Merrison

درباره فیلم موجودات آسمانی


موجودات آسمانی (Heavenly Creatures) یک فیلم جنایی محسوب می‌شود که در سال 1994 اکران شد. پیتر جکسون وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. فرن والش در امر نویسندگی جکسون را همراهی کرد. جیم بوث نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم موجودات آسمانی پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. این فیلم طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده بود که نتوانست آن را کسب کند.

فیلم موجودات آسمانی فروش چندان خوبی نداشت و در گیشه شکست خورد. این فیلم که با بودجه 5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 5.4 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ملانی لینسکی، کیت وینسلت و دایانا کنت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان واقعی یک جنایتکار به نام پارکر هولم و جنایت‌های آن را به تصویر می‌کشد.




بنر فیلم مرگ مغزی
پوستر فیلم مرگ مغزی

مرگ مغزی

Braindead
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Stephen Sinclair
سال انتشار:1992محصول: فرانسه , لهستان , سوئیس , نیوزلند
Timothy BalmeTimothy Balme
Diana PeñalverDiana Peñalver
Elizabeth MoodyElizabeth Moody
Ian WatkinIan Watkin
Brenda KendallBrenda Kendall
Stephen PappsStephen Papps

درباره فیلم مرگ مغزی


مخ تعطیل (Braindead) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم‌های پیتر جکسون قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده پیتر جکسون قرار داشت. جیم بوث نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم مخ تعطیل با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پیتر جکسون، دیانا پنیالور، تیم بالم و فرن والش اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: موجودی شبیه به میمون مادر یک مرد را گاز می‌گیرد. زن بیمار شده و پس مدتی جان خود را از دست می‌دهد؛، اما طولی نمی‌کشد که او به زندگی بازگشته و شروع به کشتن و خوردن سگ‌ها، پرستاران و همسایه‌ها می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های پیتر جکسون

عکس پروفایل

شما