خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جیک جیلنهال

بهترین فیلم های جیک جیلنهال – جیک جیلنهال یکی از بازیگران مطرح جهان محسوب می‌شود که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این بازیگر با نقش‌آفرینی‌های خارق‌‌العاده خود توانست به شهرت بالایی دست پیدا کند و به موفقیت‌های مختلفی برسد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های جیک جیلنهال را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه

مرد عنکبوتی: دور از خانه

Spider-Man: Far from Home
کارگردان: Jon Watts نویسنده: Chris McKenna , Erik Sommers
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Marisa TomeiMarisa Tomei
Jon FavreauJon Favreau
ZendayaZendaya

درباره فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه


مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی جان واتس است که در سال 2019 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی و ایمی پاسکال قرار داشت. کریس‌ مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد و مورد توجه آن‌ها قرار گرفت. این فیلم به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و جلوه‌های بصری جذاب مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هالند، ساموئل ال. جکسون، زندیا، کوبی اسمالدرز، جان فاورو، جیکوب باتالون، جی. بی اسموو، مریسا تومی، جیک جیلنهال و جوزف لانگ اشاره کرد.

فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‎‌های سینما جذب کرد. این فیلم که با بودجه 160 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.132 میلیارد دلار فروش کرد. فیلم دور از خانه با این میزان از فروش به چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹، دهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و بیست‌وسومین فیلم پرفروش در تاریخ سینما تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پیتر پارکر به همراه دوستانش به یک اردوی مدرسه‌ای به اروپا می‌رود. در این سفر با نیک فیوری مواجه می‌شود که از او می‌خواهد به میستریو بپیوندد تا با هم علیه المنتال‌ها بجنگند که میستریو به پیتر پارکر خیانت کرده و تمام تجهیزات استارک را از آن خود می‌کند و پیتر باید با آن مقابله کند.

گالری فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه





بنر فیلم برادران سیسترز
پوستر فیلم برادران سیسترز

برادران سیسترز

The Sisters Brothers
کارگردان: Jacques Audiard نویسنده: Jacques Audiard , Thomas Bidegain
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده , بلژیک , فرانسه , Romania , اسپانیا
John C. ReillyJohn C. Reilly
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Riz AhmedRiz Ahmed
Rebecca RootRebecca Root
Allison TolmanAllison Tolman

درباره فیلم برادران سیسترز


برادران سیسترز (The Sisters Brothers) یک فیلم کمدی و وسترن به کارگردانی و نویسندگی ژاک اویار است که در سال 2018 اکران شد. روزا اتاب، مایکل دلوکا، آلیسون دیکی و جان سی ریلی وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم برادران سیسترز موفق شد واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد و نمرات خوبی دریافت کند. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، داستان مهیج و شخصیت‌پردازی‌های عالی با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. فیلم برادران سیسترز برپایه رمانی به همین نام اثر پاتریک دوویت ساخته شد.

جان سی ریلی، واکین فینیکس، جیک جیلنهال، ریز احمد، ربکا روت، الیسن تولمن، روتخر هاور، کارول کین، ریچارد بریک و کرید برتن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم برادران سیسترز در گیشه متحمل شکست بزرگی شد و فروشی خوبی در گیشه نداشت؛ این فیلم با بودجه تولید 38 میلیون دلاری‌اش، حدود 13 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان در سال ۱۸۵۱ در اورگن و کالیفرنیا، همزمان با تب طلا جریان دارد. چارلی و ایلای به‌دنبال کشتن هرمن کرمیت وارم راهی کالیفرنیا می‌شوند که در این مسیر اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد و بعد از رسیدن به مقصد، ماجرا به شکلی متفاوت با نقشه ابتدایی ادامه پیدا می‌کند.




بنر فیلم اوکجا
پوستر فیلم اوکجا

اوکجا

Okja
کارگردان: Bong Joon-ho نویسنده: Bong Joon-ho , Jon Ronson
سال انتشار:2017محصول: کره جنوبی , ایالات متحده
Ahn Seo-hyunAhn Seo-hyun
Tilda SwintonTilda Swinton
Paul DanoPaul Dano
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Lily CollinsLily Collins
Steven YeunSteven Yeun

درباره فیلم اوکجا


اوکجا (Okja‎) یکی از بهترین فیلم‌های اکشن به کارگردانی و نویسندگی بونگ جون هو است که یکی از بهترین فیلم های جیک جیلنهال محسوب می‌شود؛ البته جان رانسون در امر نویسندگی جون هو را همراه کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم اوجا برعهده دوهو چوئی و لوئیس تاوان کیم قرار داشت.

فیلم اوکجا در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و نمرات بالایی دریافت کرد. فیلم اوکجا به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، داستان جذاب و شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته و توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم اوکجا به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آن سئو-هیون، تیلدا سوئینتن، جیک جیلنهال، پل دانو، استیون ین، لی‌لی کالینز، جیانکارلو اسپوزیتو و لی جانگ ایان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم اوکجا بدین شرح است: اوکجا داستان فردی به اسم میجا را روایت می‌کند که یک دوست خوب دارد. دوست او اوکجا که یک حیوان عظیم‌الجثه است با او بسیار مهربان است و این دو با هم بسیار صمیمی هستند و همیشه از هم مراقبت می‌کنند تا جان همدیگر را نجات دهند و همیشه در کنار هم باشند و اوقات خوبی را بگذرانند. یک دختر جوان به اسم میجا هر نوع خطری را به جان می‌پذیرد، تا از خطر ربایش بهترین دوستش توسط یک شرکت چند ملیتی جلوگیری کند.




بنر فیلم زندگی

زندگی

Life
کارگردان: Daniel Espinosa نویسنده: Rhett Reese , Paul Wernick
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Hiroyuki SanadaHiroyuki Sanada
Ariyon BakareAriyon Bakare
Olga DihovichnayaOlga Dihovichnaya

درباره فیلم زندگی


حیات (Life‎) یک فیلم علمی تخیلی و ترسناک به کارگردانی دنیل اسپینوزا است که در سال 2017 اکران شد. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، بونی کورتیس و جولی لین وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه فیلم حیات توسط رت ریس و پال ورنیک نوشته شد.

فیلم حیات نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم به دلیل شخصیت‌پردازی‌های ضعیف و فیلم‌نامه نه‌چندان قدرتمند مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم حیات به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیک جیلنهال، ربکا فرگوسن، رایان رینولدز و هیرویوکی سانادا اشاره کرد. این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد؛ فیلم حیات با بودجه تولید 58 میلیون دلاری‌اش، حدود 100 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شش فضانورد به فرماندهی کت درون ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال مطالعه روی گونه‌ای هستند که روی سیاره مریخ کشف شده‌است و ممکن است مدرکی مبنی بر وجود زیست فرازمینی روی مریخ باشد. خدمه متوجه می‌شوند که این‌گونه از دسته جانداران چندیاخته‌ای هستند و اولین نمونه حیات خارج از زمین را شامل می‌شود؛ ولی حقیقت با چیزی که آن‌ها می‌بینند متفاوت است.




بنر فیلم حیوانات شب‌زی
پوستر فیلم حیوانات شب‌زی

حیوانات شب‌زی

Nocturnal Animals
کارگردان: Tom Ford نویسنده: Tom Ford
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده , ایالات متحده
Amy AdamsAmy Adams
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Aaron Taylor-JohnsonAaron Taylor-Johnson
Michael ShannonMichael Shannon
Isla FisherIsla Fisher
Ellie BamberEllie Bamber

درباره فیلم حیوانات شب‌زی


حیوانات شب‌زی (Nocturnal Animals) دیگر از فیلم‌هایی است که استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های جیک جیلنهال را داراست. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده تام فورد قرار داشت. لازم به ذکر است که رابرت سالرنو نیز در امر تهیه‌کنندگی فورد را همراهی کرد.

فیلم حیوانات شب‌زی پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را در پی داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری و فیلم‌نامه تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم حیوانات شب‌زی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیک جیلنهال، ایمی آدامز، آرون تایلر جانسون، مایکل شنون، آیلا فیشر، لورا لینی و آرمی همر اشاره کرد.

این فیلم طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی مایکل شنون شده بود، که درنهایت در موفق به کسب این جایزه نشد. فیلم حیوانات شب‌زی طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد فیلم درام برای بازی آرون تایلر جانسون، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود، که درنهایت تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

این فیلم در گیشه چندان موفق عمل نکرد و فروش بالایی در گیشه نداشت. فیلم حیوانات شب‌زی که با بودجه 22 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 32 میلیون دلار فروخت. جیک جیلنهال، ایمی آدامز، آرون تایلر-جانسون، مایکل شنون، آیلا فیشر، لورا لینی و آرمی همر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم حیوانات شب‌زی بدین شرح است: سوزان یک گالری‌دار موفق است که مدتی است از شوهرش ادوارد که نویسنده بوده طلاق گرفته است؛‌ ولی وقتی کتاب جدید همسر سابقش که چاپ نشده به‌طور اتفاقی به او می‌رسد. او با خواندن کتاب متوجه شباهت‌های فراوان بین داستان کتاب با زندگی واقعیش می ‌شود و فکر می‌کند شوهر سابقش دیوانه شده و در فکر قتل اوست.




بنر فیلم چپ‌دست
پوستر فیلم چپ‌دست

چپ‌دست

Southpaw
کارگردان: Antoine Fuqua نویسنده: Kurt Sutter
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده , ایالات متحده
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Rachel McAdamsRachel McAdams
Forest WhitakerForest Whitaker
Oona LaurenceOona Laurence
50 Cent50 Cent
Skylan BrooksSkylan Brooks

درباره فیلم چپ‌دست


چپ‌دست (Southpaw) فیلمی در ژانر ورزشی است که توسط آنتونی فوکوآ کارگردانی شد. تاد بلک، جیسون بلومنتال، آلن ریچ و پیتر ریچ تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کورت ساتر و ریچارد ونک نوشته شد.

فیلم چپ‌دست پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. منتقدان ضمن تمجید از داستان تاثیرگذار این فیلم، از بازی عالی گروه بازیگری (به‌خصوص بازی جیک جیلنهال) تحسین کردند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیک جیلنهال، فارست ویتاکر، ریچل مک‌آدامز، ویکتور ارتیز و فیفتی سنت اشاره کرد. فیلم چپ‌دست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد و مورد توجه آن‌ها قرار گرفت؛ این فیلم با بودجه تولید 30 میلیون دلاری‌اش، حدود 94 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بیلی هوپ یک بوکسور حرفه‌ای است که در نیویورک همراه همسرش مائورین و دخترشان لیلا زندگی می‌کند. بیلی در مسابقه‌ای برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، از ناحیه چشم مصدوم می‌شود و پس از قهرمانی، همسرش از او می‌خواهد تا برای جلوگیری از صدمات بیشتر در اوج خداحافظی کند.




بنر فیلم زندانی‌ها

زندانی‌ها

Prisoners
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Aaron Guzikowski
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Hugh JackmanHugh Jackman
Paul DanoPaul Dano
Maria BelloMaria Bello
Melissa LeoMelissa Leo
Terrence HowardTerrence Howard

درباره فیلم زندانی‌ها


زندانیان (Prisoners) یکی از بهترین فیلم‌های جنایی به کارگردانی دنیس ویلنیو است که یکی از بهترین فیلم های جیک جیلنهال محسوب می‌شود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده برودریک جانسن، کیرا دیویس، اندرو کوسوو و آدام کولبرنر قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم زندانیان توسط آرون گزیکووسکی نوشته شد.

فیلم زندانیان نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کرد و واکنش‌های مثبت آنان را در پی داشت. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری، داستان جالب و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت.

هیو جکمن، جیک جیلنهال، ویولا دیویس، ماریا بلو، ترنس هاوارد، ملیسا لئو و پل دانو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم زندانیان مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و فروش موفقیت‌آمیزی در گیشه داشت؛ این فیلم با بودجه تولید 46 میلیون دلاری، حدود 122 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کلر دوور یک نجاری بسیار مذهبی است. در مراسم روز شکرگزاری او به همراه خانواده به خانه همسایه خود فرانکلین و نانسی بریچ می‌رود؛ اما در همین حین، دختر وی و دختر صاحبخانه ناگهان ناپدید می‌شوند.




بنر فیلم زودیاک
پوستر فیلم زودیاک

زودیاک

Zodiac
کارگردان: David Fincher نویسنده: James Vanderbilt
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Mark RuffaloMark Ruffalo
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Anthony EdwardsAnthony Edwards
Brian CoxBrian Cox
John Carroll LynchJohn Carroll Lynch

درباره فیلم زودیاک


زودیاک (Zodiac) یک فیلم معمایی است که توسط دیوید فینچر کارگردانی شد. فیلم زودیاک براساس رمانی به همین نام اثر رابرت گری اسمیت ساخته شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جیمز وندربیت نوشته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مایک مدووی، براد فیشر، آرنولد مسر و جیمز وندربیلت قرار داشت.

فیلم زودیاک توانست نمرات بسیار خوبی دریافت کند و مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. این فیلم در زمینه‌های بازی بازیگران، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم زودیاک با بودجه تولید 65 میلیون دلاری‌اش، حدود 84 میلیون دلار فروخت. جیک جیلنهال، مارک رافلو، رابرت داونی جونیور، آنتونی ادواردز، برایان کاکس، الیاس کوتیاس، دانل لوگ، جان کارول لینچ، درموت مالرونی، کلیا دووال، جون دایان ری‌فیل و تام وریکا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در ۴ ژوئیه ۱۹۶۹ مردی ناشناس با یک اسلحه در والیو کالیفرنیا به دارلین فرین و مایک مژو حمله می‌کند و مژو زنده می‌ماند. یک ماه بعد، روزنامه سان‌فرانسیسکو کرونیکل یک نامه رمزدار از جانب قاتل دریافت می‌کند که در آن خودش را زودیاک نامیده و پلیس را سرزنش کرده ‌است. پاول ایوری و دیگران، کاریکاتوریست سیاسی، رابرت گری اسمیت را در تحقیقات ابتدایی جدی نمی‌گیرند و او را در جریان جزئیات قرار نمی‌دهند. وقتی روزنامه نامه‌ها را چاپ می‌کند، یک زوج آن‌ها را رمزگشایی می‌کنند. در سپتامبر، قاتل به یک دانشجوی حقوق به نام برایان هارتنل و سیسیلیا شپرد در ناپا حمله می‌کند.




بنر فیلم کد منبع
پوستر فیلم کد منبع

کد منبع

Source Code
کارگردان: Duncan Jones نویسنده: Ben Ripley
سال انتشار:2011محصول: کانادا , ایالات متحده
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Michelle MonaghanMichelle Monaghan
Vera FarmigaVera Farmiga
Jeffrey WrightJeffrey Wright
Michael ArdenMichael Arden
Russell PetersRussell Peters

درباره فیلم کد منبع


کد منبع (Source Code) یک فیلم علمی تخیلی است که یکی از بهترین فیلم های جیک جیلنهال به شمار می‌آید. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده دانکن جونز قرار داشت. مارک گوردون، جوردن وین و فیلیپ روزلت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. بن ریپلی نیز به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم کد منبع در جلب نظر مثبت منتقدان موفق بود و استقبال آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان از این فیلم در زمینه‎‌های کارگردانی، بازی بازیگران و داستان تمجید کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیک جیلنهال، میشل موناهن، ویرا فارمیگا و جفری رایت اشاره کرد.

فیلم کد منبع فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و سود بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم که با بودجه 32 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 147 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دکتر راتلج توانسته دستگاهی با قابلیت بازگشت زمان را اختراع کند. در همین زمان انفجاری در یک قطار موجب کشته شدن چندین انسان شده‌ است که پلیس هنوز نتوانسته عامل این انفجار را پیدا کند و از طرفی می‌دانند که باز هم قرار است مجرم در جای دیگر این کار را تکرار کند. برای همین تصمیم می‌گیرند با استفاده از این اختراع و استفاده از ذهن زنده یک سرباز مرده به نام اسم استیونز زمان را به عقب در قطار برگردانند تا بتوانند عامل این خرابکاری را پیدا کنند.




بنر فیلم عشق و دیگر داروها
پوستر فیلم عشق و دیگر داروها

عشق و دیگر داروها

Love & Other Drugs
کارگردان: Edward Zwick نویسنده: Edward Zwick , Marshall Herskovitz , Charles Randolph
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Anne HathawayAnne Hathaway
Oliver PlattOliver Platt
Hank AzariaHank Azaria
Josh GadJosh Gad
Gabriel MachtGabriel Macht

درباره فیلم عشق و دیگر داروها


عشق و دیگر داروها (Love and Other Drugs) یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه و کمدی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی ادوارد زوئیک است که در سال 2010 اکران شد. اسکات استابر، مارشال هرسکوویتز، چارلز رندولف و پیتر ژان بروگ نیز در امر تهیه‌کنندگی زوئیک را همراهی کردند.

فیلم عشق و دیگر داروها پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان داستان این فیلم را سرگرم‌کننده دانسته و از بازی عالی گروه بازیگری تمجید کردند. البته منتقدان فیلم‌نامه این اثر را دارای ایردات مختلف دانسته و آن را مورد انتقاد قرار دادند.

فیلم عشق و دیگر داروها به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 102 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیک جیلنهال، ان هتوی و نیکی دیلچ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در دهه ۱۹۹۰، جمی که در یک فروشگاه الکتریکی کار می‌کند، از کار اخراج می‌شود. پس از اینکه خانواده‌اش متوجه می‌شوند او را سخت سرزنش می‌کنند که چرا دانشکده پزشکی را رها کرده است. برادر ثروتمندش به اسم جاش به او پیشنهاد می‌دهد که به عنوان نماینده فروش شرکت‌های دارویی فعالیت کند. او نیز این شغل را می‌پذیرد و برای شرکت‌های دارویی فعالیتش را شروع می‌کند. جمی وقتی برای فروش دارو به مطب یکی از دکترها رفته، با مگی آشنا می‌شود.




بنر فیلم روز پس از فردا
پوستر فیلم روز پس از فردا

روز پس از فردا

The Day After Tomorrow
کارگردان: Roland Emmerich نویسنده: Roland Emmerich , Jeffrey Nachmanoff
سال انتشار:2004محصول: ایالات متحده
Dennis QuaidDennis Quaid
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Emmy RossumEmmy Rossum
Dash MihokDash Mihok
Jay O. SandersJay O. Sanders
Sela WardSela Ward

درباره فیلم روز پس از فردا


روز پس از فردا (The Day After Tomorrow) نیز جزو بهترین فیلم‌ های جیک جیلنهال به شمار می‌آید که در سال 2004 اکران شد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده رولاند امریش قرار داشت. مارک گوردن در امر تهیه‌کنندگی و جفری ناچمانوف در امر نویسندگی امریش را همراهی کردند.

فیلم روز پس از فردا پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات مختلفی دریافت کرد. این فیلم در زمینه فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت؛ اما در زمینه داستان و بازی بازیگران مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم موفقیت تجاری بزرگی را در گیشه تجربه کرد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم روز پس از فردا با بودجه تولید 125 میلیون دلاری، حدود 544 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دنیس کواید، جیک جیلنهال، امی رسوم، ایان هولم، سلا وارد و ساشا رویز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به جک هال است که یک متخصص و کارشناس علم هواشناسی است. هال معتقد است که ظرف پنجاه تا صد سال آینده یک عصر یخ‌بندان جدید در انتظار ساکنان کره خاکی است. او با دانشمندی بریتانیایی به اسم تری راپسن آشنا می‌شود. آن دو به این نتیجه رسیده‌اند که روز فاجعه بسیار زودتر از آن تاریخی خواهد بود که هال پیش‌بینی کرده ‌است.




بنر فیلم دانی دارکو

دانی دارکو

Donnie Darko
کارگردان: Richard Kelly نویسنده: Richard Kelly
سال انتشار:2001محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Jena MaloneJena Malone
Patrick SwayzePatrick Swayze
Maggie GyllenhaalMaggie Gyllenhaal
Drew BarrymoreDrew Barrymore
Beth GrantBeth Grant

درباره فیلم دانی دارکو


دانی دارکو (Donnie Darko) یک فیلم درام و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی ریچارد کلی است که در سال 2001 اکران شد. شان مک کیتریک، نانسی جووونن و آدام فیلدز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم دانی دارکو پس از اکران با تحسین گسترده منتقدان روبه‌رو شد و در زمینه‌های فیلم‌نامه، داستان، بازی بازیگران و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. جیک جیلنهال، جنا ملون، درو بریمور، مگی جیلنهال، مری مکدانل، کاترین راس، پاتریک سوویزی، نوح وایل و دیوی چیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم با وجود نقدهای بسیار مثبتی که دریافت کرد، نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم دانی دارکو با بودجه تولید 4.5 میلیون دلاری‌، حدود 7.5 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم دانی دارکو بدین شرح است: در سال ۱۹۸۸، نوجوانی به اسم دانی دارکو شب‌هنگام در خواب راه می‌افتد و از خانه خارج می‌شود و با خرگوش-انسان غول‌پیکر و زشت‌رویی به اسم فرانک ملاقات می‌کند. خرگوش-انسان به او می‌گوید که دنیا ۲۸ روز و ۶ ساعت و ۴۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه دیگر به پایان خواهد رسید.




بنر فیلم شاهزاده ایران: شن‌های زمان
پوستر فیلم شاهزاده ایران: شن‌های زمان

شاهزاده ایران: شن‌های زمان

Prince of Persia: The Sands of Time
کارگردان: Mike Newell نویسنده: Boaz Yakin , Doug Miro , Carlo Bernard
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Gemma ArtertonGemma Arterton
Ben KingsleyBen Kingsley
Alfred MolinaAlfred Molina
Steve ToussaintSteve Toussaint
Toby KebbellToby Kebbell

درباره فیلم شاهزاده ایران: شن‌های زمان


شاهزاده ایران: شن‌های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time) یک فیلم اکشن و فانتزی به کارگردانی مایک نیوول است که جزو بهترین فیلم های جیک جیلنهال محسوب می‌شود. جری بروکهایمر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط جردن مکنر، بوآز یاکین، دوگ میرو و کارلو برنارد نوشته شد.

فیلم شاهزاده ایران: شن‌های زمان نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند که شخصیت‌پردازی‌ها در این فیلم به خوبی صورت نگرفته است.

این فیلم با وجود نقدهای بسیار بدی که دریافت کرد، توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و فروش بسیار خوبی داشته باشد. فیلم شاهزاده ایران: شن‌های زمان با بودجه تولید 150 میلیون دلاری‌اش، حدود 336 میلیون دلار فروش کرد. جیک جیلنهال، جما آرترتون، بن کینگزلی و آلفرد مولینا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: الموت شهری زیبا است که شاهدختی به اسم تهمینه بر آن فرمانروایی می‌کند. توس، ولیعهد امپراتور ایران، به پیشنهاد «نظام»، وزیر شاه، به شهر الموت حمله کرده و آن شهر مقدس را پس از هزار سال تسخیر می‌کند. کاهنان الموت قرن‌هاست خنجری پنهان نگه می‌دارند که هر کس به این خنجر اسطوره‌ای دست یابد، می‌تواند زمان را به عقب برگرداند و سرنوشت جهان را دگرگون کند. این خنجر قدرت این را نیز دارد که جهان را به نیستی بکشاند، چرا که شن و ماسه‌ای که درون این خنجر قرار دارد قابلیت کنترل زمان را دارد.




بنر فیلم استرداد
پوستر فیلم استرداد

استرداد

Rendition
کارگردان: Gavin Hood نویسنده: Kelley Sane
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Meryl StreepMeryl Streep
Alan ArkinAlan Arkin
Peter SarsgaardPeter Sarsgaard
Omar MetwallyOmar Metwally

درباره فیلم استرداد


استرداد (Rendition) فیلمی درام به کارگردانی گوین هود است که در سال 2007 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده استیو گلین، دیوید کنتر، کیت ردمون، مایکل شوگر و مارکوس ویسکیدی قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم استرداد توسط کلی سین نوشته شد.

فیلم استرداد پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌ بازی بازیگران تمجید کردند؛ اما فیلم‌نامه این اثر را دارای ایردات بزرگی دانستند.

این فیلم که برپایه داستانی حقیقی ساخته شده بود، نتوانست انتظارات سازندگانش را در حوزه فروش برآورده سازد. فیلم استرداد که با بودجه 27.5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 27 میلیون دلار فروش کرد. جیک جیلنهال، ریس ویترسپون، عمر متوالی، پیتر سرسگارد، آلن آرکین و مریل استریپ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم استرداد بدین شرح است: سازمان سی‌آی‌ای در روش جدیدی بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر دیگر برای دستگیری متهمان منتظر مجوز نمی‌ماند و به شکل مستقل عمل می‌کند. مأمور سی‌آی‌ای به اسم داگلاس فری‌من به منطقه‌ای در شمال آفریقا آمده و در رابطه با بمب‌گذاری انتحاری گروه‌های تروریستی تحقیق می‌کند. هم‌زمان فردی به اسم انور ال‌ابراهیم که مهندس شیمی است برای کنفرانسی علمی آمده ‌است. سازمان سی‌آی‌ای با توجه به شواهد ال‌ابراهیم را یک مظنون معرفی می‌کند و او را در فرودگاه و در راه بازگشت به آمریکا دستگیر می‌کند.




بنر فیلم برادران
پوستر فیلم برادران

برادران

Brothers
کارگردان: Jim Sheridan نویسنده: Susanne Bier , Anders Thomas Jensen , David Benioff
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Tobey MaguireTobey Maguire
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Natalie PortmanNatalie Portman
Sam ShepardSam Shepard
Bailee MadisonBailee Madison
Mare WinninghamMare Winningham

درباره فیلم برادران


برادران (Brothers) یک فیلم درام به کارگردانی جیم شریدان است که یکی از بهترین فیلم های جیک جیلنهال محسوب می‌شود. فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید بنیاف نوشته شد. مایکل دلوکا و رایان کاوانا نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم برادران به دلیل بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت و توانست نمرات خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد. جیک جیلنهال، ناتالی پورتمن، نوید نگهبان، توبی مگوایر و سام شپارد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. فیلم برادران که با بودجه 26 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 43 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سام افسر ارتش آمریکاست. سام و گریس و دو دخترشان یک زوج ایده‌آل هستند. تامی برادر سام به تازگی از زندان آزاد شده است. سام باید به گروهش در افغانستان بپیوندد. او خانواده‌اش را به برادرش تامی می‌سپارد و راهی جنگ می‌شود. هلیکوپتر سام سقوط می‌کند و او به همراه یک سرباز آمریکایی به اسارت شبه نظامیان افغان در می‌آیند. خبر مرگ سام را به گریس می‌دهند و گریس و تامی به گمان آنکه سام کشته شده روز به روز به هم نزدیک‌تر می‌شوند.




بنر فیلم شبگرد

شبگرد

Nightcrawler
کارگردان: Dan Gilroy نویسنده: Dan Gilroy
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Rene RussoRene Russo
Riz AhmedRiz Ahmed
Bill PaxtonBill Paxton
Kevin RahmKevin Rahm
Michael HyattMichael Hyatt

درباره فیلم شبگرد


شبگرد (Nightcrawler) یک فیلم در ژانر جنایی به کارگردانی و نویسندگی دان گیلروی است که در سال 2014 اکران شد. جنیفر فاکس، تونی گیلروی، میشل لیتواک، جیک جیلنهال و دیوید لنکستر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم شبگرد نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و به دلیل داستان منحصربه‌فرد و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم شبگرد به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیک جیلنهال، ان کیوساک، بیل پاکستون، اریک لانگ، کاتلین یورک، کوین رام، رنه روسو، ریز احمد و مایکل ‌هایت اشاره کرد.

فیلم شبگرد با استقبال گسترده مخاطبان در گیشه مواجه شد. این فیلم که تنها با بودجه 8.5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 50 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: لوئیس بلوم یک دزد خرده‌پاست که از ساختمان‌های نیمه‌کاره در لس آنجلس آهن آلات می‌دزدد و آنها را به فروش می‌رساند. اما شبی که در خیابان قدم می‌زد به شکل تصادفی با گروهی از فیلمبرداران ملقب به شبگرد که در حال فیلمبرداری از یک صحنه دلخراش تصادف بودند آشنا می‌شود. لوئیس تصمیم می‌گیرد که اینکار را دنبال کند.




بنر فیلم حقه‌بازان شهر
پوستر فیلم حقه‌بازان شهر

حقه‌بازان شهر

City Slickers
کارگردان: Ron Underwood نویسنده: Lowell Ganz , Babaloo Mandel
سال انتشار:1991محصول: ایالات متحده
Billy CrystalBilly Crystal
Daniel SternDaniel Stern
Bruno KirbyBruno Kirby
Patricia WettigPatricia Wettig
Helen SlaterHelen Slater
Lindsay CrystalLindsay Crystal

درباره فیلم حقه‌بازان شهر


حقه‌بازان شهر (City Slickers‎) فیلمی وسترن و کمدی است که در سال 1991 اکران و توسط ران آندروود کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم حقه‌بازان شهر برعهده بیلی کریستال قرار داشت. لول گنز و بابالو مندل نیز نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم حقه‌بازان شهر نمرات متفاوتی دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به برونو کیربی، دانیل استرن، پاتریشا وتیگ، هلن اسلیتر، جک پالانس، بیلی کریستال، نوبل ویلینگهام، جاش ماستل، دیوید پیمر و جیک جیلنهال اشاره کرد.

این فیلم در حوزه فروش بسیار موفق ظاهر شد و سود بسیار خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. فیلم حقه‌بازان که با بودجه 26 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 180 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: میچ رابینز، اد فوریلو و فیل برکوییست که همیشه تعطیلات سالانه‌شان را با هم می‌گذرانند، امسال تصمیم گرفته‌اند سوار بر اسب همراه با عده‌ای توریست دیگر و به راهنمایی کرلی، جف و تی.آر گاوچرانان غیرقابل اعتماد، با یک گله از نیومکزیکو به کلرادو بروند.




بنر فیلم حقه‌بازان شهر
پوستر فیلم حقه‌بازان شهر

حقه‌بازان شهر

City Slickers
کارگردان: Ron Underwood نویسنده: Lowell Ganz , Babaloo Mandel
سال انتشار:1991محصول: ایالات متحده
Billy CrystalBilly Crystal
Daniel SternDaniel Stern
Bruno KirbyBruno Kirby
Patricia WettigPatricia Wettig
Helen SlaterHelen Slater
Lindsay CrystalLindsay Crystal

درباره فیلم حقه‌بازان شهر


حقه‌بازان شهر (City Slickers‎) فیلمی وسترن و کمدی است که در سال 1991 اکران و توسط ران آندروود کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم حقه‌بازان شهر برعهده بیلی کریستال قرار داشت. لول گنز و بابالو مندل نیز نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم حقه‌بازان شهر نمرات متفاوتی دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به برونو کیربی، دانیل استرن، پاتریشا وتیگ، هلن اسلیتر، جک پالانس، بیلی کریستال، نوبل ویلینگهام، جاش ماستل، دیوید پیمر و جیک جیلنهال اشاره کرد.

این فیلم در حوزه فروش بسیار موفق ظاهر شد و سود بسیار خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. فیلم حقه‌بازان که با بودجه 26 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 180 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: میچ رابینز، اد فوریلو و فیل برکوییست که همیشه تعطیلات سالانه‌شان را با هم می‌گذرانند، امسال تصمیم گرفته‌اند سوار بر اسب همراه با عده‌ای توریست دیگر و به راهنمایی کرلی، جف و تی.آر گاوچرانان غیرقابل اعتماد، با یک گله از نیومکزیکو به کلرادو بروند.




بنر فیلم گناهکار

گناهکار

The Guilty
کارگردان: Antoine Fuqua نویسنده: Nic Pizzolatto
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Riley KeoughRiley Keough
Ethan HawkeEthan Hawke
Peter SarsgaardPeter Sarsgaard
Paul DanoPaul Dano
Bill BurrBill Burr

درباره فیلم گناهکار


گناهکار (The Guilty) فیلمی جنایی است که درواقع یک اثر بازسازی شده از فیلمی دانمارکی به همین نام است. آنتوان فوکوا وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. جیک جیلنهال، ریوا مارکر، آنتوان فوکوآ، کت سامیک، اسکات گرینبرگ، میشل لیتواک، گری مایکل والترز، دیوید لیتواک، سوتلانا متکینا و دیوید هرینگ در امر تهیه‌کنندگی فوکوا را همراهی کردند.

فیلم گناهکار در زمینه عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما در زمینه فیلم‌نامه انتقاد منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیک جیلنهال، ایثن هاک، رایلی کیئو، کریستینا ویدال و الی گوری اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان طی یک روز و در یک مرکز فوریت‌های پلیس ۹۱۱ رخ می‌دهد. جو بیلر اپراتور این مرکز است که سعی دارد فردی که با پلیس تماس گرفته را از موقعیتی خطرناک خلاص کند اما پی می‌برد که هیچ‌چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جیک جیلنهال

عکس پروفایل

شما