خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های بردلی کوپر

بهترین فیلم های بردلی کوپر – از بردلی کوپر می‌توان به‌‌عنوان یکی از بهترین بازیگرانی هالیوود یاد کرد که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

حضور او در مجموعه فیلم‌های خماری و بازی فوق‌العاده‌اش در فیلم ستاره‌ای متولد شده است باعث شد تا کوپر به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های بردلی کوپر را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم نگهبانان کهکشان
پوستر فیلم نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان

Guardians of the Galaxy
کارگردان: James Gunn نویسنده: James Gunn , Nicole Perlman
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Chris PrattChris Pratt
Zoe SaldanaZoe Saldana
Dave BautistaDave Bautista
Vin DieselVin Diesel
Bradley CooperBradley Cooper
Lee PaceLee Pace

درباره فیلم نگهبانان کهکشان


نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان است که در سال 2014 اکران شد. نیکول پرلمن نیز در امر نویسندگی گان را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت. لازم به ذکر است که بردلی کوپر در این فیلم به‌عنوان صداپیشه کاراکتر راکت حضور داشت.

فیلم نگهبانان کهکشان توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های جلوه‌‌های بصری، عملکرد گروه بازیگری و صحنه‌های اکشن تحسین کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، لی پیس، مایکل روکر، کارن گیلان، جایمن هانسو، جان سی ریلی، گلن کلوز و بنیسیو دل تورو اشاره کرد.

این فیلم توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و حضور موفقیت‌آمیزی در گیشه داشت. فیلم نگهبانان کهکشان که با بودجه 195 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 773 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم نگهبانان کهکشان بدین شرح است: در سال ۱۹۸۸، پسری کوچک به اسم پیتر کوئیل بعد از مرگ مادرش، توسط گروهی از دزدان فضایی به رهبری فردی شرور به اسم یاندو، از سیاره زمین ربوده شد. بعد از گذشت ۲۶ سال، پیتر با دزدیدن سنگ قدرت که داخل گویی گذاشته شده بود، خود را وارد داستان جدیدی کرد. گروه دیگری نیز با رهبری رونان دنبال این گوی بودند؛ آن‌ها به تانوس خدمت می‌کردند.




بنر فیلم تولد یک ستاره

تولد یک ستاره

A Star Is Born
کارگردان: Bradley Cooper نویسنده: Eric Roth , Bradley Cooper , Will Fetters
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Bradley CooperBradley Cooper
Lady GagaLady Gaga
Sam ElliottSam Elliott
Andrew Dice ClayAndrew Dice Clay
Rafi GavronRafi Gavron
Anthony RamosAnthony Ramos

درباره فیلم تولد یک ستاره


ستاره‌ای متولد شده است (A Star Is Born) یکی از بهترین فیلم های عاشقانه به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی بردلی کوپر است که در سال 2018 اکران شد. بیل گربر، جان پیترز، تاد فیلیپس و لاینیت هاول تیلور در امر تهیه‌کنندگی و اریک راث و ویل فترز در امر نویسندگی کوپر را همراهی کرد.

این اثر که یکی از بهترین فیلم های بردلی کوپر محسوب می‌شود توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود و نمرات بالایی دریافت کند. فیلم ستاره‌ای متولد شده است در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در هشت رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت تنها در بخش بهترین ترانه توانست این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج رشته ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب جایزه بهترین ترانه شد.

فیلم ستاره‌ای متولد شده است موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و در گیشه قدرتمند ظاهر شود. این فیلم با بودجه تولید 36 میلیون دلاری، حدود 436 میلیون دلار فروخت. بردلی کوپر، لیدی گاگا، اندرو دایس کلی، دیو چپل و سام الیوت ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم ستاره‌ای متولد شده است بدین شرح است: یک خواننده مشهور به اسم جکسون از مشکل اعتیاد رنج می‌برد. او در یک کافه با خواننده نه‌چندان مطرحی به اسم آلی روبه‌رو می‌شود و او را تشویق می‌کند تا به‌عنوان ترانه‌ساز و خواننده با او همکاری داشته باشد. آلی در ابتدا این درخواست را قبول نمی‌کند؛ ولی به تدریج با تشویق پدرش راضی به این همکاری می‌شود. او طی زمانی کوتاه به خواننده‌ای بسیار مشهور تبدیل می‌شود. آلی و جکسون دلبسته یکدیگر شده و طی مراسمی کوچک ازدواج می‌کنند. اما در ادامه مشکل اعتیاد جکسون وارد مرحله‌ای جدید و بحرانی می‌شود.




بنر فیلم حقه باز آمریکایی
پوستر فیلم حقه باز آمریکایی

حقه باز آمریکایی

American Hustle
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell , Eric Warren Singer
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Bradley CooperBradley Cooper
Jeremy RennerJeremy Renner
Amy AdamsAmy Adams
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Louis C. K.Louis C. K.

درباره فیلم حقه باز آمریکایی


حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle) یک فیلم کمدی و جنایی است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده دیوید او. راسل قرار داشت. اریک وارن سینگر در امر نویسندگی به او. راسل کمک کرد. مگان الیسون، چارلز رون، ریچارد ساکل و جاناتان گوردون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم حقه‌بازی آمریکایی پس از اکران نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بالایی دریافت کرد. این فیلم به دلیل کارگردانی عالی، عملکرد محشر گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در ده رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد، که درنهایت در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در هفت رشته ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن این جایزه را به دست آورد.

این فیلم در باکس‌آفیس موفق عمل کرد و سود بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. فیلم حقه‌بازی آمریکایی که با بودجه 40 میلیون دلاری‌ تولید شده بود، حدود 251 میلیون دلار فروخت. کریستین بیل، امی آدامز، بردلی کوپر، جنیفر لارنس و جرمی رنر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم حقه‌بازی آمریکایی بدین شرح است: فیلم داستان دو شیاد ایروینگ روزنفیلد و معشوقه دلفریبش سیدنی پروسر را نشان می‌دهد که در دام مأمور اف‌بی‌آی، ریچی دی مازو، گیر افتاده‌اند و در ازای آزادی خود در دستگیری سیاست‌مداران رشوه‌خوار با او همکاری می‌کنند. ریچی این دو شیاد را وادار می‌کند تا در درون مافیای پولشویی صاحبان قدرت و سیاستمداران نیوجرسی وارد شوند. از جمله این سیاستمداران شهردار کارمین پولیتو ایتالیایی اصل است که ایروینگ از راه جلب اعتماد و دوستی با وی به درون سیستم مافیایی راه پیدا می‌کند.




بنر فیلم تک تیرانداز آمریکایی
پوستر فیلم تک تیرانداز آمریکایی

تک تیرانداز آمریکایی

American Sniper
کارگردان: Clint Eastwood نویسنده: Chris Kyle , Scott McEwen , Jason Hall , Jim DeFelice
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Sienna MillerSienna Miller
Kyle GallnerKyle Gallner
Cole KonisCole Konis
Ben ReedBen Reed
Elise RobertsonElise Robertson

درباره فیلم تک تیرانداز آمریکایی


تک‌تیرانداز آمریکایی (American Sniper) یک فیلم جنگی است که شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های بردلی کوپر را داراست. فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی برپایه کتابی به همین نام تولید شد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کلینت ایستوود قرار داشت؛ البته رابرت لورنتس، اندرو لازار، بردلی کوپر و پیتر مورگان در امر تهیه‌کنندگی ایستوود را همراهی کردند. جیسون هال وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری، فیلم‌نامه این فیلم را مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار در شش رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که تنها در رشته بهترین تدوین صدا توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی سوددهی خوبی در باکس‌آفیس داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم با بودجه تولید 59 میلیون دلاری، حدود 547 میلیون دلار فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بردلی کوپر، سیه‌نا میلر، لوک گریمز، جیسون هال و کی‌یر او دانل اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی بدین شرح است: داستان فیلم درمورد کریس کایل سرباز نیروی دریایی آمریکا است که توانست تبدیل به ماشین آدم‌کشی ارتش امریکا شود و رکورد بیشترین کشتن دشمنان در جنگ به‌عنوان یک تک‌تیرانداز آمریکایی را از آن خود کند.




بنر فیلم خماری
پوستر فیلم خماری

خماری

The Hangover
کارگردان: Todd Phillips نویسنده: Jon Lucas , Scott Moore
سال انتشار:2009محصول: آلمان , ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Ed HelmsEd Helms
Zach GalifianakisZach Galifianakis
Justin BarthaJustin Bartha
Heather GrahamHeather Graham
Sasha BarreseSasha Barrese

درباره فیلم خماری


خماری (The Hangover) یک فیلم کمدی به کارگردانی و تهیه‌‌کنندگی تاد فیلیپس است که در سال 2009 اکران شد و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. دنیل گولدبرگ در امر تهیه‌کنندگی فیلیپس را همراهی کرد. فیلم‌‌نامه این فیلم توسط جان لوکاس نوشته شد.

فیلم خماری نمرات بالایی دریافت کرد و توانست با تحسین منتقدان مواجه شود. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های صحنه‌های طنز، بازی بازیگران و داستان تحسین کردند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب موفق به کسب جایزه بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد.

فیلم خماری به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و توانست به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینما تبدیل شود. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 467 میلیون دلار فروش کرد. این موفقیت تجاری باعث شد تا سازندگان تصمیم به ساخت دنباله‌های دیگری از این فیلم با نام‌های خماری 2 و خماری 3 بگیرند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بردلی کوپر، اد هلمز، زک گالیفیاناکیس، جاستین بارتا، جیلیان ویگمن، ساشا باره‌سی و ساندرا کری اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در آغاز فیلم مشاهده می‌کنیم که قرار است به‌زودی یک مراسم عروسی برگزار شود. داگ که داماد این مراسم عروسی است، علاقه زیادی به همسر آینده خود و زندگی متاهلی دارد. داگ جهت گذراندن آخرین شب مجردی‌اش تصمیم می‌گیرد همراه با سه دوست خود (که یکی از آن‌ها برادرزنش است) به لاس‌وگاس برود و خوش بگذراند. او و دوستانس به هتلی رفته و بعد از اقامت در آنجا تصمیم می‌گیرند به پشت بام هتل رفته و در آنجا نوشیدنی بنوشند. فیلم ناگهان به صبح روز بعد می‎‌رود. آن‌ها بعد از به‌هوش آمدن مشاهده می‌کنند که کلی خرابکاری کرده‌اند و چیزی از شب گذشته به یاد ندارد؛ از همه مهم‌ترین اینکه آن‌ها داگ را گم کرده و قادر به پیدا کردن او نیستند.




بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


انتقام‌‌جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) یکی دیگر از بهترین فیلم های بردلی کوپر به شمار می‌آید. برادران روسو کارگردانی این پروژه عظیم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نیز به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس در این پروژه همکاری داشت.

فیلم جنگ بی‌نهایت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در جلب نظرات مثبت آن‌ها موفق بود. این فیلم به دلیل داستان جذاب، کارگردانی قدرتمند و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. از مدت زمان طولانی فیلم می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن یاد کرد.

این فیلم موفقیت خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و با تحسین مخاطبان روبه‌رو شد. این فیلم که با بودجه 400 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 2.048 میلیارد دلار فروش کرد. جنگ ابدیت با این فروش به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸، دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ، چهارمین فیلم پرفروش در داخل ایالات متحده و پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما تبدیل شد.

رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تانوس بعد از به دست آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه به سفینه بازماندگان آزگارد حمله می‌کند. ثور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند مانع تانوس شوند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور نیز بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال طی آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد تا به انتقام‌جویان در زمین خبر دهد.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) موفق‌ترین فیلم تاریخ سینما در بخش فروش محسوب می‌شود که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. برادران روسو به‌عنوان کارگردان در این پروژه حضور داشتند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگی این فیلم بودند.

فیلم پایان بازی پس از اکران با استقبال منتقدان مواجه شد و تحسین آن‌ها را به همراه داشت. این فیلم در زمینه‌های بازیگری، فیلم‌نامه و صحنه‌های اکشن مورد تمجید قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بردلی کوپر و جاش برولین اشاره کرد.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی در گیشه فوق‌العاده ظاهر شد و مورد توجه طرفداران زیادی قرار گرفت. این فیلم که با بودجه تولید 356 میلیون دلاری‌ تولید شده بود، حدود 2.790 میلیارد دلار فروخت. پایان بازی با این فروش به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان تبدیل شد.

خلاصه داستان فیلم پایان بازی بدین شرح است: سه هفته پس از آن که در جنگ ابدیت، نیمی از جمعیت جهان به دست تانوس نابود شدند، کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند تا بار دیگر از سنگ‌های ابدیت استفاده کنند تا خرابی‌هایی را که تانوس به بار آورده جبران کنند؛ اما تانوس به آن‌ها نشان می‌دهد که قبلا سنگ‌ها را نابود کرده ‌است تا از استفاده بیشتر آن‌ها جلوگیری کند. ثور سر تانوس را از بدنش جدا می‌کند و انتقام‌جویان به مقر خودشان بر می‌گردند.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی





بنر فیلم دفترچه‌ی امیدبخش
پوستر فیلم دفترچه‌ی امیدبخش

دفترچه‌ی امیدبخش

Silver Linings Playbook
کارگردان: David O. Russell نویسنده: David O. Russell
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Robert De NiroRobert De Niro
Jacki WeaverJacki Weaver
Chris TuckerChris Tucker
Julia StilesJulia Stiles

درباره فیلم دفترچه‌ی امیدبخش


دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook) فیلمی کمدی و عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی دیوید او راسل است که برپایه رمانی به همین نام اثر متیو کوئیک ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده بروس کوهن قرار داشت.

این فیلم نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های بردلی کوپر را داراست و پس از اکران موفق شد نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. منتقدان ضمن تمجید از عملکرد گروه بازیگری، اعتقاد داشتند که سازندگان به زیبایی در این فیلم ژانر عاشقانه را با کمدی پیوند زده‌اند.

فیلم دفترچه امیدبخش طی مراسم اسکار در هشت رشته ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت تنها در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی جنیفر لارنس توانست این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه بود که تنها در بخش بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی برای بازی جنیفر لارنس این جایزه را به دست آورد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، جکی ویور و کریس تاکر اشاره کرد. فیلم دفترچه امیدبخش موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند و با تحسین آن‌ها مواجه شود؛ این فیلم با بودجه تولید 21 میلیون دلاری، حدود 235 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پاتریزیو سولیتانو بعد از آنکه توسط مادرش از آسایشگاه روانی به خانه باز می‌گردد، تصمیم می‌گیرد که سبک زندگی خود را عوض کرده و گذشته‌ها را از یاد ببرد. او که به دلیل حمله به همکارشان در مدرسه به آسایشگاه روانی منتقل شده‌ بود، بعد از بازگشت تلاش می‌کند که همسرش را بار دیگر به‌دست آورد. در این بین او با خواهر دوست همسرش، تیفانی روبه‌رو می‌شود که به تازگی شوهر خود را در یک حادثه از دست داده‌ است. در این بین رابطه‌ای دوستانه میان این دو برقرار می‌شود و تلاش می‌کند به پاتریزیو نزدیک شود تا به کمک او بتواند در مسابقه رقص باله شرکت کند.




بنر فیلم روز ولنتاین
پوستر فیلم روز ولنتاین

روز ولنتاین

Valentine's Day
کارگردان: Garry Marshall نویسنده: Katherine Fugate , Abby Kohn , Marc Silverstein
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Julia RobertsJulia Roberts
Bradley CooperBradley Cooper
Anne HathawayAnne Hathaway
Taylor SwiftTaylor Swift
Patrick DempseyPatrick Dempsey
Eric DaneEric Dane

درباره فیلم روز ولنتاین


روز ولنتاین (Valentine's Day) فیلمی در ژانر عاشقانه و کمدی به کارگردانی گری مارشال است که در سال 2010 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ساموئل جی براون و مایک کارز قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط بروس گرین به رشته تحریر درآمد.

فیلم روز ولنتاین در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان اعتقاد داشتند که شخصیت‌پردازی‌های درون فیلم بسیار ضعیف بوده و فیلم‌نامه آن دارای ایرادات اساسی است.

فیلم روز ولنتاین با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد. این فیلم با بودجه تولید 52 میلیون دلاری‌اش حدود 213 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جولیا رابرتس، جسیکا آلبا، جسیکا بیل، کتی بیتس، بردلی کوپر، پاتریک دمپسی، جیمی فاکس، جنیفر گارنر، توفر گریس، تیلور سوئیفت، ان هتوی، اشتون کوچر، کویین لطیفه و شرلی مک‌لین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به روابط دوستانه و عاشقانه چند نفر آمریکایی در خلال روز والنتاین است که در طول زمان فیلم به شکل موازی روایت می‌شود. هرکدام از شخصیت‌های فیلم در موقعیت و شرایطی متمایز با سایرین هستند و دارای مشاغلی نظیر کارمند دفتری، سرباز، گلفروش، دانش آموز و بازنشسته هستند. داستان فیلم از صبح روز والنتاین آغاز شده و تا شب ادامه می‌یابد.




بنر فیلم خانه شماره 10 خیابان کاورفیلد
پوستر فیلم خانه شماره 10 خیابان کاورفیلد

خانه شماره 10 خیابان کاورفیلد

10 Cloverfield Lane
کارگردان: Dan Trachtenberg نویسنده: Damien Chazelle , Josh Campbell , Daniel Casey , Matthew Stuecken
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Mary Elizabeth WinsteadMary Elizabeth Winstead
John GoodmanJohn Goodman
John Gallagher Jr.John Gallagher Jr.
Douglas M. GriffinDouglas M. Griffin
Suzanne CryerSuzanne Cryer
Sumalee MontanoSumalee Montano

درباره فیلم خانه شماره 10 خیابان کاورفیلد


شماره 10 خیابان کلاورفیلد (Cloverfield Lane 10) نیز یکی از بهترین فیلم های بردلی کوپر محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده دان تراختنبرگ قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط جاش کمبل و دیمین شزل نوشته شد. جی. جی. آبرامز نیز تهیه‌کننده این فیلم معمایی و مهیج بود.

فیلم شماره 10 خیابان کلاورفیلد موفق شد با تحسین منتقدان مواجه شود و در جلب نظرات مثبت آن‌ها موفق عمل کند. این فیلم به دلیل پیچش داستانی جذاب، فیلم‌نامه قدرتمند و درون‌مایه مهیج مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مری الیزابت وینستد، جان گودمن، جان گلگر جونیور و بردلی کوپر (به‌عنوان صداپیشه) اشاره کرد. فیلم شماره 10 خیابان کلاورفیلد در مقایسه با بودجه پایین تولید خود، فروش بسیار بالایی داشت؛ این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 108 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: میشل که پس از مشاجره با نامزدش خانه را ترک کرده با ماشین دچار سانحه می‌شود. روز بعد در اتاقی دربسته به هوش می‌آید در حالی که مرد فربهی که خود را هوارد می‌نامد ادعا دارد کره زمین مورد حمله موجودات فضایی قرار گرفته و او میشل را از مرگ نجات داده است. پس از دیدن امت که بازمانده دیگری است کمی از تردیدهای میشل کاسته می‌شود اما وقایع بعدی به بحرانی غیرقابل کنترل ختم می‌شود.




بنر فیلم شکست در اجرا
پوستر فیلم شکست در اجرا

شکست در اجرا

Failure to Launch
کارگردان: Tom Dey نویسنده: Tom J. Astle , Matt Ember
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Sarah Jessica ParkerSarah Jessica Parker
Zooey DeschanelZooey Deschanel
Justin BarthaJustin Bartha
Bradley CooperBradley Cooper
Terry BradshawTerry Bradshaw

درباره فیلم شکست در اجرا


شکست در اجرا (Failure to Launch‎) یک فیلم کمدی به کارگردانی تام دی است که در سال 2006 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده اسکات رودین قرار داشت. تام جی. استل و مت امبر نیز نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم شکست در اجرا از سوی منتقدان به‌عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده توصیف شد و نمرات نسبتا خوبی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به متیو مک‌کانهی، سارا جسیکا پارکر، زویی دشانل، کتی بیتس، جاستین بارتا، بردلی کوپر، تری بردشا، کاترین وینیک، راب کوردری، آبری دالر، پتن اسوالت، تایلر جیمز ویلیامز و آدام آلکسی-ماله اشاره کرد.

فیلم شکست در اجرا در جلب نظر مخاطبان نیز موفق بود و سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این فیلم با بودجه تولید 50 میلیون دلاری‌اش، حدود 128 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه فیلم شکست در اجرا بدین شرح است: تریپ مرد سی و پنج ساله‌ای است که هنوز با پدر و مادرش زندگی می‌کند و تمایلی هم ندارد آن دو را ترک کند. ترفندش هم این است که وقتی نامزد می‌گیرد و نامزدی‌اش جدی می‌شود، او را برای معرفی به پدر و مادرش به خانه می‌برد و در پی واکنش منفی آن دو، نامزدی را بهم می‌زند.




بنر فیلم مرد بله ‌گو
پوستر فیلم مرد بله ‌گو

مرد بله ‌گو

Yes Man
کارگردان: Peyton Reed نویسنده: Nicholas Stoller , Jarrad Paul , Andrew Mogel
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Jim CarreyJim Carrey
Zooey DeschanelZooey Deschanel
Bradley CooperBradley Cooper
John Michael HigginsJohn Michael Higgins
Rhys DarbyRhys Darby
Danny MastersonDanny Masterson

درباره فیلم مرد بله ‌گو


مرد بله‌گو (Yes Man) یکی از بهترین فیلم های بردلی کوپر است که در سال 2008 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده پیتون رید قرار داشت. نیکلاس استولر، جرارد پل و اندرو موگل فیلم‌نامه‌نویسان این پروژه بودند. دیوید هیمن و ریچارد دی زانوک به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

مرد بله‌گو به‌عنوان یک اثر کمدی توانست تحسین منتقدان را در پی داشته باشد و نمرات خوبی را دریافت کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیم کری، زویی دشانل، بردلی کوپر، ترنس ستامپ و دنی مسترسون اشاره کرد.

فیلم مرد بله‌گو توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند و در باکس‌آفیس خوش بدرخشد. این فیلم با بودجه تولید 70 میلیون دلاری خود حدود 225 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کارل شخصی است که به هر چیزی که سر راهش می‌رسد با دیدی منفی‌گرایانه نه می‌گوید. او درنهایت به پیشنهاد دوستش تصمیم می‌گیرد تا در یک همایش با نام مرد پاسخ‌های مثبت شرکت کند. هر شخصی که از او درخواستی داشت می‌گفت بله. در این مرحله از زندگی او به دستاوردهای خوبی رسید و دوستان زیادی پیدا کرد.




بنر فیلم نامحدود
پوستر فیلم نامحدود

نامحدود

Limitless
کارگردان: Neil Burger نویسنده: Leslie Dixon
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Robert De NiroRobert De Niro
Abbie CornishAbbie Cornish
Andrew HowardAndrew Howard
Anna FrielAnna Friel
Johnny WhitworthJohnny Whitworth

درباره فیلم نامحدود


نامحدود (Limitless) یک فیلم علمی تخیلی و مهیج به کارگردانی نیل برگر است که به محبوبیت بالایی دست یافت. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده لزلی دیکسون، رایان کاوانا و اسکات کروپف قرار داشت. لزلی دیکسون نیز نویسنده این فیلم بود.

فیلم نامحدود در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و نمرات بالایی دریافت کرد. این فیلم به دلیل داستان جذاب، فیلم‌نامه قدرتمند و عملکرد درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به بردلی کوپر، ابی کورنیش و رابرت دنیرو اشاره کرد. این فیلم فروش بسیار خوبی در گیشه داشت؛ فیلم نامحدود که با بودجه 27 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 155 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ادی مورا نویسنده ناموفقی است که معشوقه‌اش لیندی به تازگی او را به علت اینکه آدم به‌درد نخوری است ترک کرده است. ادی خود را در تمام امور زندگی شکست خورده می‌بیند و امید به بهتر شدن اوضاع ندارد؛ اما به شکل اتفاقی به دارویی دست پیدا می‌کند که او را قادر می‌سازد از ۱۰۰٪ توانایی‌های مغز خود استفاده کند؛ ادی به تدریج متوجه می‌شود که به کمک این قدرت می‌تواند کارهای بزرگ‌تری دست بزند و نویسندگی را رها می‌کند.




بنر فیلم مول
پوستر فیلم مول

مول

The Mule
کارگردان: Clint Eastwood نویسنده: Nick Schenk
سال انتشار:2018محصول: کانادا , ایالات متحده
Clint EastwoodClint Eastwood
Bradley CooperBradley Cooper
Laurence FishburneLaurence Fishburne
Michael PeñaMichael Peña
Dianne WiestDianne Wiest
Ignacio SerricchioIgnacio Serricchio

درباره فیلم مول


مول (The Mule) یک فیلم جنایی و درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلینت ایستوود است که جزو بهترین فیلم های بردلی کوپر محسوب می‌شود. تیم مور، کریستینا ریورا، جسیکا مایر، دن فریدکین و بردلی توماس در امر تهیه‌کنندگی کوپر را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط نیک شینک نوشته شد.

فیلم مول پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. این فیلم در زمینه فیلم‌نامه با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد، اما به دلیل بازی درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. کلینت ایستوود، بردلی کوپر، لورنز فیشبورن، مایکل پونا، دایان ویست، اندی گارسیا، ایگناسیو سریچیو، آلیسون ایستوود و تایسا فارمیگا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان مردی سالخورده به اسم ارل استون را نشان می‌دهد که در سن هشتاد سالگی با مشکلاتی همچون فشار کاری و تنهایی دست و پنجه نرم می‌کند. در این بین، او توسط شرکتی استخدام می‌شود تا محموله‌ای را حمل کند. اما استون نمی‌داند که این شرکت یک کارتل مکزیکی است. در همین زمان، یک مأمور جسور به اسم کالین بیتز نیز استون را تحت نظر می‌گیرد.




بنر فیلم سرنا
پوستر فیلم سرنا

سرنا

Serena
کارگردان: Susanne Bier نویسنده: Christopher Kyle
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Bradley CooperBradley Cooper
Rhys IfansRhys Ifans
Toby JonesToby Jones
Blake RitsonBlake Ritson
Sean HarrisSean Harris

درباره فیلم سرنا


سرنا (Serena‎) نام یک فیلم درام است که توسط سوزان بیر کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده بن کاسگروو، مارک کیوبن، استیو شوارتز، پائولا شوارتز، تاد واگنر و نیک وکسلر قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریستوفر کایل به رشته تحریر درآمد.

فیلم سرنا پس از اکران به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی را کسب کرد. منتقدان روند داستانی این فیلم را بسیار خسته‌کننده دانسته و فیلم‌نامه آن را دارای ایردات بزرگی توصیف کردند.

جنیفر لارنس، بردلی کوپر، بلیک ریتسون، چریتی ویکفیلد، دیوید دنسیک، کیم بودنیا، ریس آیفنز، سام رید، شان هریس، توبی جونز و هلنا دووژاکووا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم سرنا در گیشه شکست بزرگی را متحمل شد و به‌هیچ‌وجه نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد؛ این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، تنها حدود 3.7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سرنا بدین شرح است: داستان فیلم در دوران رکود اقتصادی آمریکا در دهه ۱۹۳۰ جریان دارد. جرج پمبرتن همراه سرنا، همسر جوان خود که تازه با او ازدواج کرده به کارولینای شمالی می‌رود تا یک امپراتوری الوار راه بیندازد. حاکمیت موفق و بی‌رحمانه آن‌ها در کوهستان زمانی پیچیده می‌شود که سرنا پی می‌برد نمی‌تواند بچه‌دار شود.




بنر فیلم اون فقط با تو حال نمیکنه
پوستر فیلم اون فقط با تو حال نمیکنه

اون فقط با تو حال نمیکنه

He's Just Not That Into You
کارگردان: Ken Kwapis نویسنده: Abby Kohn , Marc Silverstein
سال انتشار:2009محصول: Netherlands , ایالات متحده , آلمان
Ben AffleckBen Affleck
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Drew BarrymoreDrew Barrymore
Jennifer ConnellyJennifer Connelly
Kevin ConnollyKevin Connolly
Bradley CooperBradley Cooper

درباره فیلم اون فقط با تو حال نمیکنه


با تو حال نمی‌کند (He`s just not that into you) شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های بردلی کوپر را داراست. کن کواپیس کارگردان این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده درو بریمور و نانسی جونونن قرار داشت. فیلم با تو حال نمی‌کند برپایه کتابی به همین نام ساخته شد.

فیلم با توحال نمی‌کند نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را به همراه داشت. بن افلک، جنیفر آنیستون، جنیفر کانلی، اسکارلت جوهانسون، درو بریمور، جنیفر گودوین، کوین کانلی، بردلی کوپر و جاستین لانگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم با تو حال نمی‌کند توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و فروش بسیار بالایی داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری، حدود 178 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به یک گروه ۲۰ تا ۳۵ ساله است که مسائل زناشویی را از سطحی‌ترین نوع تا عمیق‌ترین نوع مورد بررسی قرار می‌دهند. به طور مثال یکی از آن‌ها فکر می‌کند معشوقه‌اش به او وفادار نیست و نمی‌تواند نسبت به زنان زیبا مقاومت کند.




بنر فیلم تغییر مسیر

تغییر مسیر

Changing Lanes
کارگردان: Roger Michell نویسنده: Michael Tolkin , Chap Taylor
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ben AffleckBen Affleck
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Kim StauntonKim Staunton
Toni ColletteToni Collette
Sydney PollackSydney Pollack
Matt MalloyMatt Malloy

درباره فیلم تغییر مسیر


تغییر مسیر (Changing Lanes) اثری به کارگردانی راجر میشل است که سال 2002 اکران شد. اسکات رودین و اسکات آورسانو وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم تغییر مسیر در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و روند داستانی مورد تحسین قرار گرفت. بن افلک، ساموئل ال. جکسون، تونی کولت، سیدنی پولاک، ویلیام هرت، آماندا پیت، مت مالوی، تیان اسلون، ایلین گتز، بروک آلتمن، بردلی کوپر و دیلن بیکر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم تغییر مسیر در باکس‌آفیس قدرتمندانه عمل کرد و فروش بالایی داشت. این فیلم که با بودجه 45 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 94 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک وکیل و مرد تاجر است که روزی صانحه تصادف اتوموبیل برایشان رخ می‌دهد و کم کم این مسئله جدی می‌شود.




بنر فیلم سوخته
پوستر فیلم سوخته

سوخته

Burnt
کارگردان: John Wells نویسنده: Steven Knight
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Bradley CooperBradley Cooper
Sienna MillerSienna Miller
Omar SyOmar Sy
Daniel BrühlDaniel Brühl
Riccardo ScamarcioRiccardo Scamarcio
Sam KeeleySam Keeley

درباره فیلم سوخته


سوخته (Burnt) یکی از فیلم‌های برتر بردلی کوپر است که توسط جان ولز کارگردانی شد. مایکل شمبرگ، استیسی شر و اوین استاف وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیون نایت به رشته تحریر درآمد.

فیلم سوخته با نظرات منفی منقدان روبه‌رو شد. در این فیلم بازیگرانی همچون بردلی کوپر، اما تامسون، سینا میلر، متیو ریس، دانیل برول، اوما تورمن، آلیشا ویکندر، لیلی جیمز و عمر سی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سوخته در مقایسه با بودجه تولیدش، آن‌طور که باید فروش بالایی نداشت. این فیلم با بودجه تولید 20 میلیون دلاری خود، حدود 36 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آدام جونز در فرانسه در رستوران ژان لوک به عنوان سرآشپزی موفق مشغول بکار است. اما به دلیل مصرف مواد مخدر و اختلالات روحی ناشی از دوران سخت کودکی‌اش، کم‌کم رستوران و دوستان خود را از دست داده و مدتی ناپدید می‌شود. دراین مدت رقیب او توانسته رستوران خود را تأسیس و 3 ستاره آشپزی‌اش را دریافت کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های بردلی کوپر

عکس پروفایل

شما