خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کریس همسورث

بهترین فیلم های کریس همسورث – کریس همسورث یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود محسوب می‌شود که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

این بازیگر با ایفای نقش ثور در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول توانست به شهرت بالایی دست پیدا کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های کریس همسورث را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام
پوستر فیلم پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام

پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام

Star Trek: Nemesis
کارگردان: Stuart Baird نویسنده: John Logan
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
Patrick StewartPatrick Stewart
Jonathan FrakesJonathan Frakes
Brent SpinerBrent Spiner
LeVar BurtonLeVar Burton
Michael DornMichael Dorn
Gates McFaddenGates McFadden

درباره فیلم پیشتازان فضا: الهه‌ی انتقام


پیشتازان فضا (Star Trek) یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز است که در سال 2009 اکران شد. دیمون لیندلوف در امر تهیه‌کنندگی آبرامز را همراهی کرد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده روبرتو ارکی و الکس کرتزمن قرار داشت.

فیلم پیشتازان فضا نمرات خوبی را دریافت کرد و با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، جلوه‌های بصری و فیلم‌نامه تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس پاین، زکری کینتو، آنتون یلچین، جیمی بنت، جان چو، بن کراس، بروس گرینوود، زویی سالدانیا، سایمون پگ، کارل اربن، اریک بانا، لئونارد نیموی، جفری بایرون و مارتا مارتین کریس همسورث اشاره کرد.

فیلم پیشتازان فضا فروش خوبی در گیشه داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه عظیم 150 میلیون دلار ساخته شده بود، حدود 384 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

خلاصه داستان فیلم پیشتازان فضا بدین شرح است: این فیلم از زمان قبل از نخستین سفر فضایی سفینه انترپرایز و نخستین ملاقات بین کاپیتان کرک و اسپاک جرین دارد. جیمز کرک، جوانیست پر انرژی و بسیار مستعد که تلاش در پر کردن جای پدر مقتول و قهرمان خود را دارد. سرنوشت، او را در ماجراهایی با اسپاک، جوانی دو رگه در یک مسیر قرار می‌دهد. از سوی دیگر، نرو از نژاد رومولان‌ها، با سلاحی مهلک و فناوری از آینده، قصد انتقام از دنیاهای عضو فدراسیون را دارد.




بنر فیلم گریز بی‌نقص
پوستر فیلم گریز بی‌نقص

گریز بی‌نقص

A Perfect Getaway
کارگردان: David Twohy نویسنده: David Twohy
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Steve ZahnSteve Zahn
Milla JovovichMilla Jovovich
Timothy OlyphantTimothy Olyphant
Kiele SanchezKiele Sanchez
Chris HemsworthChris Hemsworth
Marley SheltonMarley Shelton

درباره فیلم گریز بی‌نقص


گریز بی‌نقص (A Perfect Getaway) یکی از بهترین فیلم کریس همسورث به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده دیوید توی قرار داشت. رایان کاوانو، کانتون مارک، تاکر تولی و رابی برنر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

گریز بی‌نقص پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. این فیلم به دلیل داستان مهیجش مورد تحسین قرار گرفت، اما منتقدان از فیلم‌نامه ضعیف این فیلم انتقاد کردند.

فیلم گریز بی‌نقص فروش خوبی در گیشه نداشت و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم با بودجه تولید 14 میلیون دلاری، حدود 22 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به استیو زین، میلا یوویچ، تیموتی اولیفانت، کیلی سانچز و کریس همسورث اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کلیف و سیدنی یک زوج ماجراجو هستند که تصمیم دارند شب عشقشان را در ساحل بسیار زیبا و دور افتاده، در جزایر هاوایی جشن بگیرند. آن‌ها در جزیره با یک زوج دیگر با نام‌های نیک و جینا آشنا می‌شوند و در کنار هم به تفریح مشغولند تا اینکه در جستجوی پیدا کردن نقطه‌ای بهشتی، متوجه می‌شوند توریست‌ها قاتلی در جزیره هستند و بهشت آن‌ها به جهنم تبدیل می‌شود.




بنر فیلم پول نقد
پوستر فیلم پول نقد

پول نقد

Ca$h
کارگردان: Stephen Milburn Anderson نویسنده: Stephen Milburn Anderson
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Sean BeanSean Bean
Chris HemsworthChris Hemsworth
Victoria ProfetaVictoria Profeta
Thampy AntonyThampy Antony
Mike StarrMike Starr
Michael MantellMichael Mantell

درباره فیلم پول نقد


پول نقد (Cash) یک فیلم جنایی و مهیج به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون میلبرن اندرسون است که در سال 2010 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط مارک کونت به رشته تحریر درآمد.

فیلم پول نقد نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و با واکنش‌های منفی آنان مواجه شد. این فیلم در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و بازی بازیگران مورد انتقاد قرار گرفت.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شان بین، کریس همسورث، ویکتوریا پروفتا و تیم کازورینسکی اشاره کرد. این فیلم به شکل مستقیم به صورت دی وی دی منتشر شد و در سینماها اکران نشد.

خلاصه داستان فیلم پول نقد بدین شرح است: یک سارق مسلح حین فرار از دست پلیس‌ها پس از سرقت از یک بانک، چمدان حاوی 650 هزار دلار پول نقد را از خودرو به بیرون می‌اندازد که این پول به دست جوانی می‌رسد که با مشکلات مالی عدیده‌ای روبه‌رو است. وی از این ثروت بادآورده بسیار خوشحال می‌شود و با همسر خود شروع به خرج کردن پول‌ها می‌کند. اما از طرفی سارق که در پایان تعقیب و گریز به دست پلیس دستگیر می‌شود، به برادر خود خبر از دست دادن چمدان پر ارزش را می‌دهد و وی درصدد پیدا کردن وی برمی‌آید. بعد از مدتی برادرش با استفاده از بهره‌گیری از هوش سرشار خود می‌تواند رد جوان و چمدان را بگیرد.




بنر فیلم سفید برفی و شکارچی
پوستر فیلم سفید برفی و شکارچی

سفید برفی و شکارچی

Snow White and the Huntsman
کارگردان: Rupert Sanders نویسنده: John Lee Hancock , Hossein Amini , Evan Daugherty
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Chris HemsworthChris Hemsworth
Charlize TheronCharlize Theron
Sam ClaflinSam Claflin
Ian McShaneIan McShane
Ray WinstoneRay Winstone

درباره فیلم سفید برفی و شکارچی


سفید برفی و شکارچی (Snow White and the Huntsman) یک فیلم فانتزی به کارگردانی روپرت سندرز است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کریس همسورث قرار بگیرد. جو روث و سام مرسر به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. وظیفه نویسندگی فیلم سفید برفی و شکارچی برعهده جان لی هنکاک و حسین امینی قرار داشت.

فیلم سفید برفی و شکارچی نمرات پایینی را دریافت کرد و نتوانست تحسین آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان از روند داستانی این فیلم ایراد گرفتند و فیلم‌نامه آن را ضعیف توصیف کردند.

این فیلم در حوزه فروش قدرتمندانه ظاهر شد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند. فیلم سفید برفی و شکارچی با بودجه تولید 170 میلیون دلاری‌اش حدود 396 میلیون دلار فروش کرد. کریستن استوارت، کریس همسورث، شارلیز ترون، سام کلافلین و آناستازیا هیلی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم سفید برفی و شکارچی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سفید برفی تنها شخصی است که از ملکه شیطانی زیباتر است و به همین علت ملکه قصد کشتن وی را دارد. اما چیزی که ملکه هرگز تصور آن را نمی‌کند این است که سفید برفی تهدیدی برای حکومتش است و توسط یک شکارچی هنر جنگیدن را فرا می‌گیرد. این در حالی رخ می‌دهد که این شکارچی، قبل از این توسط ملکه، مأمور کشتن سفید برفی شده بود.




بنر فیلم شتاب
پوستر فیلم شتاب

شتاب

Rush
کارگردان: Ron Howard نویسنده: Peter Morgan
سال انتشار:2013محصول: آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Chris HemsworthChris Hemsworth
Daniel BrühlDaniel Brühl
Olivia WildeOlivia Wilde
Alexandra Maria LaraAlexandra Maria Lara
Pierfrancesco FavinoPierfrancesco Favino
David CalderDavid Calder

درباره فیلم شتاب


شتاب (Rush) یک فیلم در ژانر ورزشی است که وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده ران هاوارد قرار داشت. اندرو ایتون، اریک فلنر، برایان الیور و برایان گریزر در امر تهیه‌کنندگی هاوارد را همراهی کردند. پیتر مورگان وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم شتاب پس از اکران توانست دیدگاه‌های مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. این فیلم دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، بازی محشر گروه بازیگری و کارگردانی عالی با تمجید منتقدان مواجه شد. فیلم شتاب طی مراسم گلدن گلوب در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست در هیچ‌کدام از این دو بخش این جایزه را کسب کند.

این فیلم در بخش فروش آنطور که باید قدرتمند ظاهر نشد و کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروخت. فیلم شتاب که با بودجه 38 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 48 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم شتاب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس همسورث، دانیل برول، اولیویا وایلد، الکساندرا ماریا لارا، پیرفرانچسکو فاوینو، الیستر پیتری، ژوزفین دو لا بوم، استیون منگن و جیمی سیوس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم بازسازی واقعه مسابقه فرمول یک دهه ۱۹۷۰ بیت جیمز هانت و نیکی لائودا است که در سال ۱۹۷۶ در یک تصادف فاجعه‌بار در مسابقات فرمول یک جایزه بزرگ آلمان به شدت مجروح می‌شود و تا سر حد مرگ پیش می‌رود. اما او چند هفته بعد از حادثه به میدان‌ها باز می‌گردد تا با رقیبش، جیمز هانت، برای دست‌یابی به مقام قهرمانی جهان در سال ۱۹۷۶ در فوجی ژاپن به رقابت بپردازد.




بنر فیلم ثور
پوستر فیلم ثور

ثور

Thor
کارگردان: Kenneth Branagh نویسنده: Don Payne , Ashley Edward Miller , Zack Stentz
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Chris HemsworthChris Hemsworth
Natalie PortmanNatalie Portman
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Kat DenningsKat Dennings

درباره فیلم ثور


ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) یک فیلم در ژانر ابرقهرمانی است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده آلن تیلور قرار داشت. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریستوفر یاست، کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی قرار داشت.

فیلم دنیای تاریک واکنش‌های متعدد منتقدان را در پی داشت و در زمینه فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. اما منتقدان از این فیلم به دلیل صحنه‌های اکشن و جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم دنیای تاریک فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم با بودجه تولید 170 میلیون دلاری‌اش، حدود 644 میلیون دلار فروش کرد. کریس همسورث، آنتونی هاپکینز، تام هیدلستون، ناتالی پورتمن، استلان اسکاشگورد، ادریس البا، کریستوفر اکلستون و آدواله آکینویه آگباجه ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از اینکه جین فاستر مورد تهدید ساکنان دنیای تاریک سوارتالفیم قرار می‌گیرد، ثور آماده می‌شود تا به زمین بازگشته و به هر قیمتی از جان او محافظت کند.




بنر فیلم قلب دریا
پوستر فیلم قلب دریا

قلب دریا

In the Heart of the Sea
کارگردان: Ron Howard نویسنده: Charles Leavitt
سال انتشار:2015محصول: اسپانیا , ایالات متحده
Chris HemsworthChris Hemsworth
Benjamin WalkerBenjamin Walker
Cillian MurphyCillian Murphy
Brendan GleesonBrendan Gleeson
Ben WhishawBen Whishaw
Michelle FairleyMichelle Fairley

درباره فیلم قلب دریا


در دل دریا (In the Heart of the Sea‎) یک فیلم تاریخی و درام به کارگردانی ران هاوارد است که یکی از بهترین فیلم های کریس همسورث محسوب می‌شود. فیلم در دل دریا برپایه کتابی غیرداستانی به همین نام اثر ناتانیل فیلبریک ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده برایان گریزر، ران هاوارد، ویل وارد، جو روث و پائولا وینستین قرار داشت. چارلز لویت نیز به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم در دل دریا نمرات پایینی را دریافت کرد و با واکنش‌های منفی منتقدان روبه‌رو شد. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های نه‌چندان خوب مورد انتقاد قرار گرفت.

این فیلم در گیشه نیز موفق ظاهر نشد و شکست بزرگی را برای سازندگانش رقم زد. فیلم در دل دریا با بودجه 100 میلیون دلاری تولید شد و حدود 53 میلیون دلار فروش کرد. کریس همسورث، بنجامین واکر، کیلین مورفی، تام هالند، بن ویشاو، برندن گلیسون و جیمی سیوس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم در دل دریا بدین شرح است: داستان فیلم در سال ۱۸۱۹ جریان دارد و مربوط به کشتی صید نهنگ است که توسط یک نهنگ عظیم‌الجثه در منطقه اقیانوس جنوب آسیب می‌بیند. پس از آسیب کشتی خدمه برای نجات خود، نود روز در سه قایق کوچک و پارویی به سر می‌برند، بعد از این سردرگمی و ناامیدی سرانجام با غلبه گرسنگی، بیماری و آدم خواری مواجه می‌شوند.




بنر فیلم شکارچیان روح
پوستر فیلم شکارچیان روح

شکارچیان روح

Ghostbusters
کارگردان: Paul Feig نویسنده: Paul Feig , Katie Dippold
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Melissa McCarthyMelissa McCarthy
Kristen WiigKristen Wiig
Kate McKinnonKate McKinnon
Leslie JonesLeslie Jones
Chris HemsworthChris Hemsworth
Neil CaseyNeil Casey

درباره فیلم شکارچیان روح


شکارچیان روح (Ghostbusters‎) فیلمی کمدی و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی پل فیگ است که در سال 2016 اکران شد. کیتی دیپولد نیز در امر نویسندگی فیگ را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ایوان رایتمن و ایمی پاسکال قرار داشت.

فیلم شکارچیان روح نمرات پایینی دریافت کرد و با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه ضعیف، روند داستانی کند و کارگردانی نه‌چندان قدرتمند مورد انتقاد قرار گرفت.

ملیسا مک‌کارتی، کریستن ویگ، کیت مک‌کینون، لزلی جونز، چارلز دنس، مایکل کی ویلیامز، کریس همسورث و پت کی‌یرنان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم شکارچیان روح فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت، اما سازندگان با توجه به بودجه عظیمی که برای ساخت پروژه خود اختصاص دادند، از فروش آن راضی نبودند؛ این فیلم با بودجه تولید 144 میلیون دلاری، حدود 229 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم شکارچیان روح بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به حمله ارواح به شهر منهتن است که تمام شهر را به تسخیر خود در آورده و به دنبال آن همه مردم را ناامید کرده‌اند. در اینجا یک فیزیکدان به همراهی چند تن از دوستانش و با اختراع خود به کمک مردمش می‌آید تا با دستگاه خود ارواح از شهر خارج کنند.




بنر فیلم دکتر استرنج
پوستر فیلم دکتر استرنج

دکتر استرنج

Doctor Strange
کارگردان: Scott Derrickson نویسنده: Jon Spaihts , C. Robert Cargill
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Rachel McAdamsRachel McAdams
Benedict WongBenedict Wong
Mads MikkelsenMads Mikkelsen
Tilda SwintonTilda Swinton

درباره فیلم دکتر استرنج


دکتر استرنج (Doctor Strange) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های کریس همسورث را داراست. اسکات دریکسون وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. رابرت کرگیل و جان اسپیتز در امر نویسندگی دریکسون را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت.

فیلم دکتر استرنج نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد و پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را در پی داشت. این فیلم به دلیل پیچش داستانی جذاب، عملکرد درخشان گروه بازیگری و صحنه‌های اکشن مهیجش مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم در باکس‌آفیس توانست به موفقیت بزرگی برسد و تواجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم دکتر استرنج که با بودجه 236 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 677 میلیون دلار فروش کرد. بندیکت کامبربچ، ریچل مک‌آدامز، بندیکت وانگ، مایکل استلبرگ، بنجامین برت، اسکات ادکینز، مدس میکلسن و تیلدا سوینتن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم دکتر استرنج بدین شرح است: دکتر استیون استرنج در واقع جراح مغز و اعصاب بود که به لطف مهارت‌های ویژه پزشکی‌اش، ثروتمند شده بود. اما متاسفانه به مرور زمان غرور و طمع وجود استیون را فرا می‌گیرد. تا اینکه در یک تصادف رانندگی، رشته‌های عصب در دستانش از بین می‌روند و در نتیجه دچار تنگدستی شده و نمی‌تواند عمل جراحی انجام دهد.




بنر فیلم 12 نیرومند

12 نیرومند

12 Strong
کارگردان: Nicolai Fuglsig نویسنده: Ted Tally , Peter Craig
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Michael ShannonMichael Shannon
Michael PeñaMichael Peña
Trevante RhodesTrevante Rhodes
Navid NegahbanNavid Negahban
Geoff StultsGeoff Stults

درباره فیلم 12 نیرومند


12 نیرومند (12 Strong) یک فیلم اکشن و جنگی به کارگردانی نیکولای فوسی است که برپایه کتابی غیرداستانی به نام سواره نظام اثر داگ استنتن ساخته شد. جری بروکهایمر، مالی اسمیت، ترنت لاکینبیل و تاد لاکینبیل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم 12 نیرومند توسط پیتر کریگ و تد تلی ساخته شد.

فیلم 12 نیرومند به دلیل صحنه‌های جنگی جذابش مورد تحسین قرار گرفت؛ اما منتقدان در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه از این فیلم ایراد گرفتتند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند کریس همسورث، مایکل شنون، مایکل پنیا، آستین استول، راب ریگل، ویلیام فیکنر و السا پاتاکی اشاره کرد.

فیلم 12 نیرومند در مقایسه با بودجه تولیدش فروش خوبی در گیشه داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 67 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به نخستین گروه افسران شبه‌نظامی سیا و نیروهای ویژه آمریکا است که بعد از حملات ۱۱ سپتامبر به افغانستان فرستاده شدند تا تحت رهبری یک کاپیتان جدید با جنرال داستم همکاری کنند تا طالبان را از بین ببرند.




بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


انتقام‌‌جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) نیز جزو بهترین فیلم های کریس همسورث، و البته یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده برادران روسو قرار داشت. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این اثر بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شد.

فیلم جنگ بی‌نهایت نمرات خوبی را دریافت کرد و تحسین منتقدان را به همراه داشت. این فیلم به دلیل داستان جذاب، کارگردانی عالی و عملکرد درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. البته این فیلم به دلیل مدت زمان طولانی‌اش نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد.

فیلم جنگ بی‌نهایت با فروش خارق‌العاده‌اش توانست به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شود. این فیلم که با بودجه 400 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2 میلیارد دلار فروش کرد. فیلم جنگ بی‌نهایت با این فروش به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸، دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ، چهارمین فیلم پرفروش در داخل ایالات متحده و پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما تبدیل شد.

رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم جنگ بی‌نهایت بدین شرح است: تانوس بعد از به دست آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه به سفینه بازماندگان آزگارد هجوم می‌برد. ثور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند مانع تانوس شوند و او توسط تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور نیز بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال طی آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد تا به انتقام‌جویان در زمین خبر دهد.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد. برادران روسو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشتند. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این پروژه بود. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان فیلم پایان بازی بودند.

فیلم پایان بازی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم در زمینه‌های بازی بازیگران، فیلم‌نامه و صحنه‌های اکشن مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بردلی کوپر و جاش برولین اشاره کرد.

فیلم پایان بازی موفقیت بی‌نظیری را در باکس‌آفیس تجربه کرد؛ این فیلم که با بودجه 356 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.790 میلیارد دلار فروش کرد. پایان بازی با این فروش به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سه هفته پس از آن که در جنگ ابدیت، نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس نابود شدند، کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند تا بار دیگر از سنگ‌های ابدیت استفاده کنند تا خرابی‌هایی را که تانوس به بار آورده جبران کنند؛ اما تانوس به آن‌ها نشان می‌دهد که قبلا سنگ‌ها را نابود کرده ‌است تا از استفاده بیشتر آن‌ها جلوگیری کند. ثور سر تانوس را از بدنش جدا می‌کند و انتقام‌جویان به مقر خودشان بر می‌گردند.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی





بنر فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

Men in Black: International
کارگردان: F. Gary Gray نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Tessa ThompsonTessa Thompson
Kumail NanjianiKumail Nanjiani
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Rafe SpallRafe Spall
Emma ThompsonEmma Thompson

درباره فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی


مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی (Men in Black International) یکی دیگر از بهترین فیلم های کریس همسورث است که در سال 2019 اکران شد. اف. گری گری وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط ارت مارکوم و مت هالووی نوشته شد. والتر پارکس و لوری مک دونالد تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی با نمرات پایین منتقدان مواجه شد و نتوانست استقبال آن‌ها را به همراه داشته باشد. منتقدان فیلم‌نامه این اثر را دارای ایرادات بزرگی دانسته و شخصیت‌پردازی‌های آن را مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم به اندازه نسخه‌های قبلی مردان سیاه‌پوش موفق ظاهر نشد، اما فروش خوبی را تجربه کرد. فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 253 میلیون دلار فروش کرد. کریس همسورث، تسا تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی، ریف اسپال، ربکا فرگوسن و اما تامپسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تیم مردان سیاه پوش آنقدر بزرگ شده تا سرتاسر جهان را پوشش دهد؛ اما دنیا پر از مشکل شده و حفاظت از آن کار دشوارتری شده است. اکنون با این اوصاف، مامور اچ به همراه ماموری تازه‌کار اما فوق‌العاده مصمم یعنی ام با یکدیگر تیم تشکیل داده‌اند؛ یک زوج بسیار عجیب که احتمال موفق شدن آن‌ها در کنار هم خیلی کم است. هنگامی که آن‌ها با یک تهدید بیگانه جدید مواجه می‌شوند که می‌تواند شکل هر شخصی را بگیرد، مجبور می‌شوند اختلافات را کنار بگذارند و به یک ماجراجویی در سرتاسر دنیا بروند تا بتوانند اول از همه سازمان خود و در نهایت کل دنیا را نجات دهند.




بنر فیلم اوقات بد در ال‌رویال
پوستر فیلم اوقات بد در ال‌رویال

اوقات بد در ال‌رویال

Bad Times at the El Royale
کارگردان: Drew Goddard نویسنده: Drew Goddard
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
Jeff BridgesJeff Bridges
Cynthia ErivoCynthia Erivo
Dakota JohnsonDakota Johnson
Jon HammJon Hamm
Chris HemsworthChris Hemsworth
Cailee SpaenyCailee Spaeny

درباره فیلم اوقات بد در ال‌رویال


اوقات بد در ال‌رویال (Bad Times at the El Royale‎) فیلمی دلهره‌آور به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی درو گادرد است که در سال 2018 اکران شد. جرمی لاتچم نیز در امر تهیه‌کنندگی گادرد را همراهی کرد.

اوقات بد در ال رویال نسبتا نقدهای مثبتی را دریافت کرد و مورد توجه آن‌ها قرار گرفت. این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت. البته برخی از منتقدان ریتم کند داستانی این فیلم را مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم در بخش فروش به‌هیچ وجه خوب ظاهر شد و سوددهی نداشت. فیلم اوقات بد در ال رویال که با بودجه 32 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 31 میلیون دلار فروش کرد. کریس همسورث، جف بریجز، سینتیا اریوو، داکوتا جانسون، لوییس پولمن، جان هم و مارک اوبراین ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم اوقات بد در ال‌رویال بدین شرح است: داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ جریان دارد و ماجرای هفت غریبه را نشان می‌دهد که هرکدام برای یک شب در هتلی مرموز و عجیب به نام ال‌رویال که دقیقا در وسط مرز نوادا کالیفرنیا قرار دارد، اتاق رزور می‌کنند و این در حالی است که هرکدام از این افراد برای هدف مشخصی به این هتل آمده‌اند.




بنر فیلم استخراج

استخراج

Extraction
کارگردان: Sam Hargrave نویسنده: Joe Russo
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Rudhraksh JaiswalRudhraksh Jaiswal
Randeep HoodaRandeep Hooda
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Pankaj TripathiPankaj Tripathi
David HarbourDavid Harbour

درباره فیلم استخراج


استخراج (Extraction) یک فیلم اکشن به کارگردانی سم هارگریو است که جزو بهترین فیلم های کریس همسورث محسوب می‌شود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده برادران روسو، کریس همسورث، مایک لاروکا و اریک گیتر قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط جو روسو نوشته شد.

فیلم استخراج پس از اکران نمرات متوسطی را دریافت کرد و واکنش‌های متفاوت منتقدان را همراه داشت. این فیلم در زمینه‌های بازی بازیگران و صحنه‌های اکشن مورد تحسین قرار گرفت. اما متتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس همسورث، دیوید هاربر، راندیپ هودا، گلشیفته فراهانی، درک لوک، مانوج باجپایی و پانکاج تریپاتی اشاره کرد. این فیلم با بودجه 65 میلیون دلاری ساخته شد و درنهایت توسط سرویس نت‌فلیکس منتشر و خیلی زود به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های این سرویس تبدیل شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل‌نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می‌شود. پدر او برای نجاتش مزدوری به اسم راک را استخدام می‌کند.




بنر فیلم انتقام جویان: عصر آلترون

انتقام جویان: عصر آلترون

Avengers: Age of Ultron
کارگردان: Joss Whedon نویسنده: Joss Whedon
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Chris HemsworthChris Hemsworth
Mark RuffaloMark Ruffalo
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: عصر آلترون


انتقام‌جویان: عصر اولتران (The Avengers: Age of Ultron) یکی دیگر از بهترین فیلم های کریس همسورث محسوب می‌شود که در سال 2015 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جاس ویدون قرار داشت. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان در زمینه‌ فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت؛ اما به دلیل صحنه‌های اکشن جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز و ساموئل ال. جکسون اشاره کرد.

فیلم عصر اولتران فروش خارق‌العاده‌ای را در گیشه تجربه کرد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 444 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.4 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: انتقام‌جویان شامل تونی استارک، استیو راجرز، ثور، بروس بنر، ناتاشا رومانوف و کلینت بارتون در کشور سوکوویا که در اروپای شرقی قرار دارد، به پایگاه هایدرا که توسط ولفگانگ فون استراکر اداره می‌شود، حمله می‌کنند. استراکر در این پایگاه با استفاده از عصای لوکی روی انسان‌ها به آزمایش می‌پردازد. آن‌ها با دو مورد از نمونه‌های آزمایشی استراکر مواجه می‌شوند: دوقلوهای ماکسیموف. پیترو با قابلیت سرعت ابرانسانی و واندا ماکسیموف که می‌تواند ذهن را بازی دهد و اشیا را از دور جابه‌جا کند.




بنر فیلم پیشتازان فضا: به سوی تاریکی
پوستر فیلم پیشتازان فضا: به سوی تاریکی

پیشتازان فضا: به سوی تاریکی

Star Trek Into Darkness
کارگردان: J.J. Abrams نویسنده: Alex Kurtzman , Roberto Orci , Damon Lindelof
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Chris PineChris Pine
Zachary QuintoZachary Quinto
Zoe SaldanaZoe Saldana
Karl UrbanKarl Urban
Simon PeggSimon Pegg
John ChoJohn Cho

درباره فیلم پیشتازان فضا: به سوی تاریکی


پیشتازان فضا به سوی تاریکی (Star Trek Into Darkness) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز است. برایان بورک، دیمون لیندلوف، الکس کورتزمن و روبرتو ارسی در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی آبرامز را همراهی کردند. روبرتو ارسی، الکس کورتزمن و دیمون لیندلوف نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی در زمینه‌های جلوه‌های بصری و داستان مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریس پاین، زاکاری کوئینتو، زویی سالدانا، بندیکت کامبربچ، کارل اوربان، جان چو، آلیس ایو، بروس گرین وود، سایمون پگ، پیتر ولر، آنتون یلچین، هدر لنگن‌کمپ، نازنین کانتراکتور و کریس همسورث اشاره کرد.

این فیلم توانست مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار بگیرد و فروش بالایی داشته باشد. فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی که با بودجه 190 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 467 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنگامی که خدمه سفینه فضایی به خانه بازمی‌گردند شاهد انفجاری عظیم هستند که همه‌چیز را درهم می‌ریزد. کاپیتان کرک مأمور می‌شود که عامل این خرابی را که گویا یکی از خودی‌ها است، پیدا کند و در حین اینکار درگیر ماجراهایی می‌شود.




بنر فیلم ریبوت جی و باب ساکت
پوستر فیلم ریبوت جی و باب ساکت

ریبوت جی و باب ساکت

Jay and Silent Bob Reboot
کارگردان: Kevin Smith نویسنده: Kevin Smith
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
Kevin SmithKevin Smith
Jason MewesJason Mewes
Harley Quinn SmithHarley Quinn Smith
Brian O'HalloranBrian O'Halloran
Jason LeeJason Lee
Shannon ElizabethShannon Elizabeth

درباره فیلم ریبوت جی و باب ساکت


ریبوت جی و باب ساکت (Jay and Silent Bob Reboot) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی کوین اسمیت است. جردن مونسانتو نیز تهیه‌کننده این پروژه بود.

فیلم ریبوت جی و باب ساکت نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. جیسون موس، برایان اوهالوران ، جیسون لی ، جاستین لانگ ، شانون الیزابت ، رزاریو داوسون ، وال کیلمر ، ملیسا بنویست ، کریگ رابینسون ، تامی چونگ ، مت دیمون، بن افلک و کریس همسورث ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در باکس‌آفیس شکست خورد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم ریبوت جی و باب ساکت که با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 4.7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنگامی که جی و باب ساکت متوجه می‌شوند هالیوود قصد دارد یک فیلم قدیمی بر پایه زندگی آ‌ن‌ها را ریبوت کند ، این دو ماموریتی را برای متوقف کردن این پروژه آغاز می‌کنند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کریس همسورث

عکس پروفایل

شما