خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های کیم هیون جونگ

بهترین فیلم های کیم هیون جونگ چه هستند؟ کیم هیون جونگ یک بازیگر، مدل و خواننده کره‌ای است که در سال 1986 متولد شد.

این بازیگر پس از بازی‌های جذابش موفق شد به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و به یکی از بهترین بازیگران کشور کره تبدیل شود و در بهترین فیلم و سریال‌های کره‌ای ایفای نقش کند.

در ادامه قصد داریم بهترین سریال های کیم هیون جونگ را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال پسران برتر از گل

پسران برتر از گل

Boys Over Flowers
سازنده: Yoko Kamio
سال‌های انتشار:2009محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Koo Hye-sunKoo Hye-sun
Lee Min-ho Lee Min-ho 
Kim Hyun-joongKim Hyun-joong
Kim BumKim Bum
Kim JoonKim Joon
Kim So-eunKim So-eun

درباره سریال پسران برتر از گل


پسران فراتر از گل‌ها (boys over flowers) یک سریال کمدی و رمانتیک به کارگردانی جون کی سانگ است که پخش آن از سال 2009 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد و پس از 25 قسمت به پایان رسید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده یون جی ریون قرار داشت.

سریال پسران فراتر از گل‌ها توانست نمرات خوبی را از جانب منتقدان دریافت کند و با استقبال آن‌ها مواجه شود. این سریال دلیل داستان سرگرم‌کننده، گروه بازیگری عالی و شخصیت‌های جذابش توانست مورد تحسین قرار بگیرد. سریال پسران فراتر از گل‌ها به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها کره تبدیل شد و مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کو هائه سان، لی مین هو، کیم هیون جونگ، کیم بوم، کیم جون و کیم سو ایون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال پسران فراتر از گل‌ها بدین شرح است: داستان این سریال راجع‌به دختری دبیرستانی و پرتلاش به اسم گوم جاندی کو هائه سان است که در خشک‌شویی والدینش کار می‌کند و وضع مالی ضعیفی دارند. او روزی برای تحویل یک سفارش به مدرسه شینهوا که متعلق به شرکت تجاری شینهوا و قطب مهم و اقتصادی کره و مخصوص طبقه اشراف و ثروتمند است و محصلین آن بیشترین شانس را برای پیدا کردن کار مناسب در آینده را دارند، می‌رود و صاحب سفارش را درحالی پیدا می‌کند که بالای پشت بام قصد خودکشی داشت. جاندی در لحظه آخر او را می‌گیرد و عکس‌های این صحنه خیلی سریع در اینترنت پخش می‌شود و به او لقب دختر اعجوبه می‌دهند.




بنر سریال الهام بخش نسل
پوستر سریال الهام بخش نسل

الهام بخش نسل

Inspiring Generation
سازنده: Kim Jung-kyu
سال‌های انتشار:2014محصول: کره جنوبی
Kim Hyun-joongKim Hyun-joong
Im Soo-hyangIm Soo-hyang
Jin Se-yeonJin Se-yeon
Jo Dong-hyukJo Dong-hyuk
Kim Sung-ohKim Sung-oh
Kim Jae-wookKim Jae-wook

درباره سریال الهام بخش نسل


نسل الهام بخش (Inspiring Generation) یکی از بهترین سریال های کیم هیون جونگ محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده کیم جونگ گیو و آهن جون یونگ قرار داشت. چه سونگ دائه نیز نویسنده سریال نسل الهام بخش بود. پخش سریال نسل الهام بخش از سال 2014 توسط شبکه کی بی اس 2 آغاز شد و بعد از 24 قسمت به پایان رسید.

سریال نسل الهام بخش نمرات چندان خوبی از منتقدان دریافت نکرد و نتوانست تحسین آن‌ها را به همراه داشته باشد. این سریال در زمینه‌های داستان و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم هیون جونگ، ایم سو هیانگ، جین سه یون، سونگ جه ریم و کیم جائه ووک اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال نسل الهام بخش آمده: داستان درباره خشونت، عشق و دوستی است که در سال ۱۹۳۰، بین کره، چین و ژاپن در حال گردش است.




بنر سریال بوسه بازیگوش
پوستر سریال بوسه بازیگوش

بوسه بازیگوش

Mischievous Kiss
سازنده: Jang Dong-min
سال‌های انتشار:2010محصول: کره جنوبی
Kim Hyun-joongKim Hyun-joong
Lee Tae-sungLee Tae-sung
Lee Si-youngLee Si-young
Jung Hye-youngJung Hye-young
Oh Kyung SooOh Kyung Soo
Choi Won HongChoi Won Hong

درباره سریال بوسه بازیگوش


بوسه شیطنت‌آمیز: عشق در توکیو (Mischievous Kiss: Love in Tokyo) یک سریال رمانتیک و کمدی به کارگردانی هوانگ این روی و کیم دو هیونگ است. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده گو یون نیم قرار داشت. پخش سریال بوسه شیطنت‌آمیز از سال 2010 آغاز شد و بعد 16 قسمت به پایان رسید.

این سریال تحسین منتقدان را به همراه داشت و دیدگاه‌های مثبت آن‌ها را به سمت خود جلب کرد. منتقدان سریال بوسه شیطنت‌آمیز را به دلیل شخصیت‌های جذاب و داستان تاثیرگذارش مورد تمجید قرار دادند. جونگ سو مین، کیم هیون جونگ، لی تائه سانگ و لی سی یونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال بوسه شیطنت‌آمیز بدین شرح است: داستان این سریال راجع‌به دختری در دبیرستان است که به مدت ۳ سال عاشق پسری در مدرسه می‌شود. اما دختر یعنی او هانی دختری زشت و خنگ و شاگرد آخر مدرسه است؛ ولی پسر یعنی بک سونگ جو باهوش و زیبا و شاگرد اول مدرسه است و مورد توجه همه قرار دارد. روند داستان به شکلی جلو می‌رود که او هانی و پدرش مجبور می‌شوند در منزل سونگ جو ساکن شوند.




بنر سریال وقتی زمان متوقف شد
پوستر سریال وقتی زمان متوقف شد

وقتی زمان متوقف شد

When Time Stopped
سازنده: Jang Dong-min
سال‌های انتشار:2018محصول: کره جنوبی
Kim Hyun-joongKim Hyun-joong
Ahn Ji-HyunAhn Ji-Hyun
In Gyo-jinIn Gyo-jin
Joo Suk-taeJoo Suk-tae
Im Ha-ryongIm Ha-ryong

درباره سریال وقتی زمان متوقف شد


وقتی زمان متوقف می‌شود (When Time Stopped) یکی دیگر از بهترین سریال کیم هیون جونگ محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2018 توسط شبکه KBS کره آغاز شد.

این سریال در جلب نظر منتقدان نسبتا موفق بود و توانست مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. ازجمله بازیگران که در سریال وقتی زمان متوقف می‌شود به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم هیون جونگ، آهن جی هیون، این گیو جین، لیم ها ریونگ و هان جانگ کیم اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: جون وو یک آدم عجیب و تنهاست. او قادر به توقف و سفر در زمان است؛ او این کار را بدون اینکه گذر زمان برایش مهم باشد انجام می‌دهد. تا اینکه روزی با کیم سان آ مواجه می‌شود. کیم شخصی است که برای نخستین بار گذر زمان را برایش مهم می‌کند.




بنر سریال بیرون رفتن خانوادگی
پوستر سریال بیرون رفتن خانوادگی

بیرون رفتن خانوادگی

Family Outing
سازنده: Jang Dong-min
سال‌های انتشار:2008 - 2010محصول: کره جنوبی
YoonaYoona
Ji Sang-ryeolJi Sang-ryeol
Ok Taec-yeonOk Taec-yeon
Kim Hee-chulKim Hee-chul
Jang Dong-minJang Dong-min
Yoon Sang-hyunYoon Sang-hyun

درباره سریال بیرون رفتن خانوادگی


گردش خانوادگی (Family Outing) یک برنامه تلویزیونی کره‌ای است که پخش آن از سال 2008 توسط شبکه اس بی اس کره آغاز شد و بعد از 85 قسمت به اتمام رسید.

این برنامه پس از آغاز پخشش خیلی زود با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. قالب این نمایش بدین شکل است که افراد به مناطق مختلف سفر کرده و از افراد مسن در نقاط مختلف کره مراقبت می‌کنند.

ازجمله افراد مشهوری که در این برنامه حضور داشتند می‌توان به کیم هیون جونگ، یو جی ساک، کیم جونگ کوک، لی هیوری، پارک یه جین و دائه سونگ اشاره کرد.




بنر سریال رویای بلند
پوستر سریال رویای بلند

رویای بلند

Dream High
سازنده: Bae Yong-joon
سال‌های انتشار:2011 - 2011محصول: کره جنوبی
Kang So-raKang So-ra
Jeong Jin-woonJeong Jin-woon
Park Seo-junPark Seo-jun
Im Jae-beomIm Jae-beom
Kim Soo-hyunKim Soo-hyun
HyolynHyolyn

درباره سریال رویای بلند


رویای بلند (Dream High) سریالی موزیکال و عاشقانه است که پخش آن از سال 2011 توسط شبکه کی بی اس 2 شروع شد و بعد 16 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده لی یونگ قرار داشت. پارک هی ریون نیز نویسنده این سریال بود.

سریال رویای بلند با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و موفق شد توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. بائه سوزی، لی جو یون، کیم سو هیون، اوک تکیون، کانگ یی سوک و هاهم ایون جونگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: گو هه می یک دختر است که در رشته موسیقی کلاسیک تحصیل می‌کند. او همیشه قصد داشت به یک خواننده اپرا بزرگ تبدیل شود، اما درنهایت مجبور شد جهت پرداخت بدهی‌های پدرش، هدف بزرگ زندگی خود را به سمت خواننده پاپ شدن تغییر بدهد و به مدرسه موسیقی کیرین برود. او برای ورود به دبیرستان باید سونگ سم دونگ و جین گوک را راضی کند که به دبیرستان کیرین بیایند. سونگ سم دونگ یک پسر روستایی ساده و احمق است که یک اعجوبه موسیقی به حساب می‌آید و در یک روستای دور افتاده زندگی می‌کند و جین گوک پسری است که به هیچ وجه رابطه خوبی با پدر سیاستمدارش ندارد؛ او همچنین هه می را زمان فرار از دست طلبکاران پدرش نجات می‌دهد. اوضاع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که یون بک هی، شخصی که مدت‌ها قبل صمیمی‌ترین دوست هه به حساب می‌آمد، در زمان تست خوانندگی مدرسه پشت دوستش هی می را از به دلیل خودخواهی خالی می‌کند و آن‌ها تبدیل به دشمن‌های سرسخت یکدیگر تبدیل می‌شوند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های کیم هیون جونگ

عکس پروفایل

شما