خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های لی دونگ ووک

بهترین فیلم های لی دونگ ووک چه هستند؟ لی دونگ ووک یک بازیگر کره‌ای متولد سال 1981 در سئول کره جنوبی است که طرفداران زیادی دارد.

لی دونگ ووک با حضور درخشان در سریال‌هایی چون گابلین و افسانه نه دم بیش از پیش شناخته شد و توجه مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کرد و بدین ترتیب توانست در بهترین سریال‌های کره‌ای ایفای نقش کند.

در ادامه قصد داریم بهترین سریال های لی دونگ ووک را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال غریبه‌هایی از جهنم
پوستر سریال غریبه‌هایی از جهنم

غریبه‌هایی از جهنم

Strangers From Hell
سازنده: Jo Bo-ah
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Yim Si-wanYim Si-wan
Lee Dong-wookLee Dong-wook
Park Jong-hwanPark Jong-hwan
Lee Jung-eunLee Jung-eun
Kim Ji-EunKim Ji-Eun
Ahn Eun-jinAhn Eun-jin

درباره سریال غریبه‌هایی از جهنم


جهنم یعنی دیگران (Hell Is Other People) یک سریال روانشناختی است که وظیفه کارگردانی آن برعهده لی چانگ هی قرار داشت. جونگ یی دو نیز به‌‌عنوان نویسنده در سریال همکاری داشت. سریال جهنم یعنی دیگران از سال 2019 توسط شبکه OCN پخش شد و بعد از 10 قسمت به اتمام رسید.

سریال جهنم یعنی دیگران به دلیل داستان عمیقش توانست نمرات خوبی را دریافت کند و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی دونگ ووک، سیوان، کیم جی هیون، لی هیون ووک و آن یون جین اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال جهنم یعنی دیگران بدین شرح است: این سریال داستان زندگی جوانی به نام یون جونگ وو ران نشان می‌دهد که پس از گذراندن دوره کارآموزی در یک شرکت به سئول نقل مکان می‌کند. او در حالی که به دنبال مکانی برای اقامت می‌گشت ، به خوابگاه Eden Studio، یک خوابگاه شوم ارزان برخورد می‌کند و تصمیم می‌گیرد به دلیل کمبود پول در آنجا بماند.




بنر سریال سرچ: WWW
پوستر سریال سرچ: WWW

سرچ: WWW

Search: WWW
سازنده: Jo Bo-ah
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Im Soo-jungIm Soo-jung
Lee Da-heeLee Da-hee
Jeon Hye-jinJeon Hye-jin
Jang Ki-yongJang Ki-yong
Lee Jae-wookLee Jae-wook
Ji Seung-hyunJi Seung-hyun

درباره سریال سرچ: WWW


جستجو (Search) یک سریال جدید و نه چندان مطرح است که کار خود را از سال 2019 توسط شبکه تی وی ان آغاز کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. جونگ جی هیون و کوون یانگ ایل به‌عنوان کارگردان در این سریال همکاری داشتند. کوون دو یون نیز نویسنده سریال جستجو بود.

سریال جستجو آنطور که باید دیده نشد و نتوانست مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی دا هی، لی دونگ ووک، جانگ کی یونگ، لی جائه ووک، ایم سو جونگ و بایون وو سیوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال جستجو بدین شرح است: این سریال داستان سه زن در اواخر سی سالگی را نشان می‌دهد که در دو شرکت برتر وب پورتال رقابتی کار می‌کنند.




بنر سریال تکه‌ای از زن
پوستر سریال تکه‌ای از زن

تکه‌ای از زن

Scent of a Woman
سازنده: Jo Bo-ah
سال‌های انتشار:2011محصول: کره جنوبی
Lee Dong-wookLee Dong-wook
Kim Sun-aKim Sun-a
Uhm Ki-joonUhm Ki-joon
Seo Hyo-rimSeo Hyo-rim

درباره سریال تکه‌ای از زن


رایحه یک زن (Scent of a Woman) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین سریال های لی دونگ ووک را داراست. پارک هیونگ کی کارگردان و نوه جی سئول نویسنده این سریال بودند. سریال رایحه یک زن از سال 2011 کار خود را توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید.

سریال رایحه یک زن به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. کیم سون آه، لی دونگ ووک، اوم کی جون، سئو هیو ریم و هی اوک کیم ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال رایحه یک زن بدین شرح است: لی یئون جائه به عنوان یک زن مجرد در اواسط سی سالگی، فروتن و خجالتی است. وی پس از ده سال کار در شرکت مسافرتی متعلق به کانگ چول-من ، به دروغ به سرقت از مشتری متهم می‌شود. علاوه بر تحمل اتهامات مافوق خود، او به سرطان کیسه صفرا مبتلا شده و تقریباً شش ماه به زندگی وی باقی مانده است.




بنر سریال دختر من
پوستر سریال دختر من

دختر من

My Girl
سازنده: Hong Mi-ran , Hong Jeong-eun
سال‌های انتشار:2005 - 2006محصول: کره جنوبی
Lee Da-haeLee Da-hae
Lee Dong-wookLee Dong-wook
Lee Joon-giLee Joon-gi
Park Si-yeonPark Si-yeon
Hwang Bo-raHwang Bo-ra
Jo Kye-hyungJo Kye-hyung

درباره سریال دختر من


دختر من (My Girl) نام سریالی عاشقانه و کمدی به کارگردانی جئون کی سانگ است که در سال 2005 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده هونگ جونگ یون و هونگ می ران قرار داشت.

سریال دختر من تحسین منتقدان را به همراه داشت. منتقدان داستان این سریال را سرگرم‌کننده توصیف کرده و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. لی دا هائه، لی دونگ ووک، لی جون کی، پارک سی یئون و هواگ بو را ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال دختر من بدین شرح است: جو یو رین که اهل جزیره ججو است، با پدرش که معتاد قمار است زندگی می‌کند. یو رین به دلیل بدهی‌های پدرش و موقعیتی که در آن قرار دارد، مهارت بالایی در دروغگویی و حقه‌بازی پیدا کرده است.




بنر سریال قلبتو لمس کن
پوستر سریال قلبتو لمس کن

قلبتو لمس کن

Touch Your Heart
سازنده: Jo Bo-ah
سال‌های انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Lee Dong-wookLee Dong-wook
You In-naYou In-na
Lee Sang-wooLee Sang-woo
Shim Hyung-takShim Hyung-tak
Lee Jun-hyeokLee Jun-hyeok
Son Sung-yoonSon Sung-yoon

درباره سریال قلبتو لمس کن


نوازش قلب (Touch Your Heart) یکی دیگر از برترین سریال های لی دونگ ووک به شمار می‌آید که پخش آن از سال 2016 از طریق شبکه تی وی ان آغاز شد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. پارک جون هوا کارگردان این سریال بود. لی میونگ سوک و چوی بو ریم نویسندگان سریال نوازش قلب بودند.

سریال نوازش قلب در جلب نظر منتقدان و مخاطبان موفق بود و نمرات خوبی را دریافت کرد. یو این نا، لی دونگ ووک، لی سانگ وو، سون سونگ یون و اوه جونگ سه ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال نوازش قلب بدین شرح است: اوه جین شیم یک بازیگر زن مطرح بود كه دچار یک رسوایی می‌شود. این رسوایی به حرفه وی آسیب رسانده و او را برای دو سال بیكار می‌گذارد. او جهت دستیابی به یک نقش در یک مجموعه تلویزیونی مهم، قبول می‌کند که در یک شرکت حقوقی تجربه کسب کند و به عنوان منشی یک وکیل به نام کون جونگ روک کار کند.




بنر سریال گابلین

گابلین

Goblin
سازنده: Kim Eun-sook , Lee Eung-bok
سال‌های انتشار:2016 - 2017محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Gong YooGong Yoo
Kim Go-eunKim Go-eun
Lee Dong-wookLee Dong-wook
You In-naYou In-na
Yook Sung-jaeYook Sung-jae
Lee ElLee El

درباره سریال گابلین


گابلین (Goblin) یک سریال فانتزی و رمانتیک است که پخشش از سال 2016 توسط شبکه تی وی ان شروع شد و بعد از 16 قسمت به اتمام رسید. لی ایونگ بوک وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت. کیم ایون سوک نیز نویسنده این سریال بود.

سریال گابلین مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و با نمرات بالای آن‌ها مواجه شد. این سریال در زمینه‌های داستان، عملکرد بازیگران و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت. سریال گابلین توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و به محبوبیت بالایی رسید.

گونگ یو، کیم سو هیون، کیم گو ایون، لی دونگ ووک، یو این نا و یوک سونگجه ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: کیم شین، ژنرال نظامی پیراسته از سلسله گوریو، به عنوان یک خائن محکوم شده و توسط پادشاه جوان کشته می‎شود. سال‌ها پس از مرگش، او مورد لعنت قرار گرفته تا برای همیشه جاودان بماند و درد دیدن عزیزانش را به عنوان مجازات سربازانی که برای حفاظت از کشورش کشته شدند، تحمل کند.




بنر سریال روباه نُه دم
پوستر سریال روباه نُه دم

روباه نُه دم

Fox with Nine Tails
سازنده: Mitsuko Baisho
سال‌های انتشار:2004محصول: کره جنوبی
Jo Hyun-jaeJo Hyun-jae
Jun JinJun Jin
Uhm Tae-woongUhm Tae-woong
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Han Ye-seulHan Ye-seul

درباره سریال روباه نُه دم


افسانه نه دم (Tale of the Nine Tailed) را می‌توان یکی از بهترین سریال های لی دونگ ووک دانست که به موفقیت‌های بزرگی رسید. پخش این سریال از سال 2020 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. کانگ شین هیو و جو نام هیونگ کارگردانان و هان وو ری نویسنده این سریال بودند.

سریال افسانه نه دم توانست نمرات بالایی را دریافت کند و با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شود. این سریال به دلیل شخصیت‌های جذاب و داستان مهیجش مورد تحسین قرار گرفت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی دونگ ووک، جو بو آه، کیم بوم، کیم یونگ جی و لی تائه ری اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال افسانه نه دم بدین شرح است: یک گومیهو (روباه نه دم) به نام لی یئون از موقعیت خود به‌عنوان روح کوهستان باکدودایگان کناره‌گیری کرد تا به دنبال تجسم دوباره عشق واقعی خود، آه ایوم باشد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های لی دونگ ووک

عکس پروفایل

شما