خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های گونگ یو

بهترین فیلم های گونگ یو هستند؟ گونگ یو یک بازیگر کره‌ای متوسط سال 1979 است که در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته است.

گونگ یو با حضور در فیلم قطار بوسان و سریال گابلین به شهرت بالایی دست پیدا کرد و بیش از پیش شناخته شد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های گونگ یو را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال قهوه شاهزاده
پوستر سریال قهوه شاهزاده

قهوه شاهزاده

Coffee Prince
سازنده: Choi Soo-young
سال‌های انتشار:2007محصول: کره جنوبی
Yoon Eun-hyeYoon Eun-hye
Gong YooGong Yoo
Lee Sun-kyunLee Sun-kyun
Chae Jung-anChae Jung-an
Kim Jae-wookKim Jae-wook
Kim Dong-wookKim Dong-wook

درباره سریال قهوه شاهزاده


کافه پرنس (Coffee Prince) سریالی رمانیک و کره‌ای به کارگردانی لی یون جان است که از سال 2007 کار خود را توسط شبکه ام‌ بی سی آغاز کرد و پس از 17 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال نیز توسط لی سان می و جانگ هیون جو نوشته شد.

سریال کافه پرنس به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و توانست دیدگاه‌های مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. منتقدان سریال کافه پرنس را سرگرم‌کننده دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

یون اون هه، گونگ یو، لی سان گیون، چی جانگ، کیم چانگ وان، کیم دانگ ووک، کیم جی ووک و لی اون ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال کافه پرنس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال کافه پرنس بدین شرح است: این فیلم راجع‌به دختر ۲۴ ساله‌ای به نام گو یون چان است که ظاهری پسرانه دارد و بیشتر مردم تصور می‌کنند او پسر است. یون چان مجبور است ۲۴ ساعت روز را کار کند و برایش مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهد. او پیک موتوری می‌شود، در باشگاه تکواندو درس می‌دهد، شیر پخش می‌کند و عروسک می‌سازد. گو یون چان چندین بار به شکل اتفاقی با پسری به نام چوی هان کیول برخورد می‌کند. هان کیول پسری از خانواده‌ای ثروتمند است. خانواده هان کیول اصرار زیادی به ازدواج او دارند و برای او قرار ملاقات با دخترهای مختلف را ترتیب می‌دهند.




بنر سریال اجنه
پوستر سریال اجنه

اجنه

Goblin
سازنده: Kim Eun-sook , Lee Eung-bok
سال‌های انتشار:2016 - 2017محصول: کره جنوبی
Gong YooGong Yoo
Kim Go-eunKim Go-eun
Lee Dong-wookLee Dong-wook
You In-naYou In-na
Yook Sung-jaeYook Sung-jae
Lee ElLee El

درباره سریال اجنه


گابلین (Goblin) نیز جزو بهترین سریال های گونگ یو به حساب می‌آید که از سال 2016 توسط شبکه تی وی ان شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. لی ایونگ بوک وظیفه کارگردان و کیم ایون سوک نویسنده این سریال بودند.

سریال گابلین با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان از این سریال به دلیل داستان سرگرم‌کننده، بازی عالی بازیگران و شخصیت‌پردازی‌های محشر تمجید کردند. این سریال در کره مخاطبان زیادی را به دست آورد و به یکی از سریال‌های پربیننده این کشور تبدیل شد.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گونگ یو، کیم سو هیون، کیم گو ایون، لی دونگ ووک، یو این نا و یوک سونگجه اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال گابلین بدین شرح است: کیم شین، ژنرال نظامی پیراسته از سلسله گوریو، به عنوان یک خائن محکوم شده و توسط پادشاه جوان کشته می‎شود. سال‌ها پس از مرگش، او مورد لعنت قرار گرفته تا برای همیشه جاودان بماند و درد دیدن عزیزانش را به عنوان مجازات سربازانی که برای حفاظت از کشورش کشته شدند، تحمل کند.




بنر فیلم خاموش
پوستر فیلم خاموش

خاموش

Silenced
کارگردان: Hwang Dong-hyuk نویسنده: Hwang Dong-hyuk
سال انتشار:2011محصول: کره جنوبی
Gong YooGong Yoo
Jung Yu-miJung Yu-mi
Kim Hyun-sooKim Hyun-soo
Jung In-seoJung In-seo
Baek Seung-hwanBaek Seung-hwan
Jang GwangJang Gwang

درباره فیلم خاموش


از فلیم ساکت شده (Silenced) می‌توان به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های کشور کره یاد کرد که برپایه رمانی به نام بوته آزمایش اثر گونگ جی یانگ ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده هوانگ دونگ هیوک قرار داشت. اوم یونگ هون، بائه جئونگ مین و نا بیونگ جون نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ساکت شده پس از اکران با تحسین گسترده منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بالایی را کسب کند. منتقدان این فیلم را به دلیل داستان تاثیرگذار و عملکرد درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند. فیلم ساکت شده حدود 30 میلیون دلار در گیشه فروخت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گونگ یو، کیم هیون سو، جیونگ یو می، بائک سونگ هوان و جانگ گوانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ساکت شده بدین شرح است: کانگ این هو معلم هنری تازه منصوب شده در آکادمی Benevolence، مدرسه‌ای برای کودکان کم شنوا در شهر خیالی Mujin است. او گذشته ای تاریک دارد؛ همسرش یک سال پیش خودکشی کرد و دختر بیمارش تحت مراقبت مادرش است. او از آموزش شاگردان جدیدش بسیار هیجان زده است؛ اما با این وجود کودکان بسیار از وی دور هستند و تلاش می‌کنند تا آنجا که ممکن است با او برخورد نکنند.




بنر فیلم سئوبوک
پوستر فیلم سئوبوک

سئوبوک

Seobok
کارگردان: Lee Yong-ju نویسنده: Lee Yong-ju
سال انتشار:2020محصول: کره جنوبی
Gong YooGong Yoo
Park Bo-gumPark Bo-gum
Jo Woo-jinJo Woo-jin
Jang Young-namJang Young-nam
Park Byung-eunPark Byung-eun
Maurice Turner Jr.Maurice Turner Jr.

درباره فیلم سئوبوک


سئو بوک (Seo Bok) یک فیلم جدید کره‌ای به کارگردانی و نویسندگی لی یونگ جو است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های گونگ یو حضور داشته باشد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم اکشن کره‌ای به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گونگ یو، پارک بو گوم، یانگ نام جانگ، جوو وو جین و بیونگ اون پارک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم سئو بوک بدین شرح است: مین گی هئون نماینده سابق آژانس اطلاعاتی است و سئو بوک اولین کلون انسانی است که از طریق شبیه‌سازی سلول‌های بنیادی و مهندسی ژنتیک ایجاد شده است. او راز زندگی ابدی را در اختیار دارد. آن‌ها در شرایط خطرناکی قرار می‌گیرند؛ زیرا چندین نیرو می‌خواهند کنترل سئو بوک را به دست بگیرند.




بنر فیلم قطار بوسان
پوستر فیلم قطار بوسان

قطار بوسان

Train to Busan
کارگردان: Yeon Sang-ho نویسنده: Yeon Sang-ho , Park Joo-suk
سال انتشار:2016محصول: کره جنوبی
Gong YooGong Yoo
Ma Dong-seokMa Dong-seok
Jung Yu-miJung Yu-mi
Choi Woo-shikChoi Woo-shik
Ahn So-heeAhn So-hee
Kim Soo-ahnKim Soo-ahn

درباره فیلم قطار بوسان


قطار بوسان (Train to Busan) یک فیلمی ترسناک و اکشن به کارگردانی یان سنگ-هو است که در سال 2016 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده لی دانگ-ها قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط پارک جو-سوک نوشته شد.

این فیلم در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه و کارگردانی با تحسین منتقدان مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم قطار بوسان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گونگ یو، ما دونگ-سیوک، جیونگ یو-می، کیم سو-آن، چوی وو-شیک، سوهی و کیم یو-سیونگ اشاره کرد.

فیلم قطار بوسان به موفقیت بزرگی در گیشه رسید و سود عظیمی را برای سازندگانش رقم زد. این فیلم که با بودجه تولید 8.5 میلیون دلاری خود حدود 99 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: زمانی که یک ویروس مرگبار زامبی در کره‌ جنوبی شیوع پیدا می‌کند، تعدادی از مسافران قطار سئول به بوسان، جهت زنده ماندن باید با موانع سر راهشان دست و پنجه نرم ‌کنند. آن‌ها باید تلاش کنند که زنده بمانند تا به بوسان که پاک سازی شده است برسند.

همچنین لازم به ذکر است که این اثر، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های کره‌ای شناخته می‌شود.




بنر فیلم کیم جی یانگ ، متولد 1982
پوستر فیلم کیم جی یانگ ، متولد 1982

کیم جی یانگ ، متولد 1982

Kim Ji-young, Born 1982
کارگردان: Kim Do-young نویسنده: Yoo Yeong-ah , Kim Do-young
سال انتشار:2019محصول: کره جنوبی
Jung Yu-miJung Yu-mi
Gong YooGong Yoo
Kim Mi-kyeongKim Mi-kyeong
Gong Min-jeungGong Min-jeung
Park Sung-yeonPark Sung-yeon
Lee Bong-ryeonLee Bong-ryeon

درباره فیلم کیم جی یانگ ، متولد 1982


کیم جی یونگ: متولد 1982 نام فیلمی درام به کارگردانی کیم دو یونگ است که براساس رمانی پرفروش به همین نام اثر چو نام جو ساخته شد. فیلم‌نامه این اثر توسط یو یونگ آه نوشته شد و مو ایل یانگ نیز تهیه‌کننده فیلم کیم جی یونگ: متولد 1982 بود.

این فیلم درام پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. منتقدان فیلم کیم جی یونگ: متولد 1982 را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند؛ اما آن‌ها اعتقاد داشتند که سازندگان می‌توانستند در امر شخصیت‌پردازی‌ها بهتر عمل کنند.

فیلم کیم جی یونگ: متولد 1982 در گیشه نمایش خوبی داشت و توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این فیلم حدود 27 میلیون دلار در گیشه فروخت. مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیونگ یو می، گونگ یو، کیم می کیونگ و کیم سونگ چول اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کیم یانگ در دهه سی سالگی زندگی‌اش شروع به رفتارهای عجیبی می‌کند که داستان اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد.




بنر سریال سلام معلم من
پوستر سریال سلام معلم من

سلام معلم من

Hello My Teacher
سازنده: Choi Soo-young
سال‌های انتشار:2005محصول: کره جنوبی
Gong Hyo-jinGong Hyo-jin
Gong YooGong Yoo
Kim Dae-hyunKim Dae-hyun
Choi Yeo-jinChoi Yeo-jin
Seo Jun-youngSeo Jun-young
Geum Bo-raGeum Bo-ra

درباره سریال سلام معلم من


سلام معلم من (Hello My Teacher) نیز می‌تواند در لیست بهترین سریال های گونگ یو قرار بگیرد. اوه جونگ روک و کیم هیونگ شیک وظیفه کارگردانی سریال سلام معلم من را برعهده داشت. داستان این سریال نیز توسط پارک کیه و کیم جونگ آه نوشته شد. سریال سلام معلم من کار خود را از سال 2005 توسط شبکه اس بی اس شروع کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید.

این سریال نتوانست آنچنان که باید نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات چندان بالایی را دریافت نکرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال سلام معلم من به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گونگ یو، گونگ هیو جین، چوی یئو جین و اوه یون آه اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال سلام معلم من بدین شرح است: نا بو ری زنی 25 ساله است که می‌خواهد معلم دبیرستانی شود که به دلیل مشکل با معلمانش از آنجا اخراج شده بود. او بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان و دریافت گواهی معادل‌سازی دبیرستان، پیشنهادات شغلی سایر دبیرستان ها را رد می‌کند تا بتواند در کنار یک معلم هنر به نام جی هیون وو در دبیرستان خود کار کند.




بنر سریال آژانس دوست یابی: سیرانو
پوستر سریال آژانس دوست یابی: سیرانو

آژانس دوست یابی: سیرانو

Dating Agency: Cyrano
سازنده: Choi Soo-young
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Lee Jong-hyukLee Jong-hyuk
Choi Soo-youngChoi Soo-young
Lee Chun-heeLee Chun-hee
Hong Jong-hyunHong Jong-hyun
Jo Yoon-wooJo Yoon-woo
Ha Yeon-jooHa Yeon-joo

درباره سریال آژانس دوست یابی: سیرانو


آژانس دوست‌یابی: سیرانو (Dating Agency: Cyrano) سریالی عاشقانه و کمدی به کارگردانی کانگ کیونگ هون است که از سال 2013 توسط شبکه تی وی ان شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. داستان این سریال توسط شین جه وون به رشته تحریر درآمد.

سریال آژانس دوست‌یابی: سیرانو نمرات مختلفی را دریافت کرد و با دیدگاه‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. سو یانگ، لی جونگ هیوک، هونگ جونگ هیون، گونگ یو و لی چون هی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این مجموعه راجع‌به یک آژانس دوست‌یابی است که سناریوهای عاشقانه‌ای را برای ارائه به مشتری تنظیم می‌کند. همه این کارها برای جمع‌آوری پول کافی جهت نجات یک تئاتر قدیمی است. پس از اینکه سئو بیونگ بهترین دوست خود را طی یک تصادف از دست می‌دهد، یک کارگردان تئاتر که قبلاً مشهور بود، تصمیم می‌گیرد گروه تئاتر دوست فقید او را نجات دهد.




بنر فیلم عصر سایه ها

عصر سایه ها

The Age of Shadows
کارگردان: Kim Jee-woon نویسنده: Lee Ji-min , Park Jong-dae
سال انتشار:2016محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Song Kang-hoSong Kang-ho
Gong YooGong Yoo
Han Ji-minHan Ji-min
Shingo TsurumiShingo Tsurumi
Um Tae-gooUm Tae-goo
Shin Sung-rokShin Sung-rok

درباره فیلم عصر سایه ها


عصر سایه‌ها (The Age of Shadows) را می‌توان یکی از بهترین فیلم های گونگ یو دانست که در سال 2016 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کیم جی وون قرار داشت. چوی جئونگ هوا نیز تهیه‌کننده این پروژه بود.

فیلم عصر سایه‌ها پس از اکران با دیدگاه‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازیگری، داستان و کارگردانی تمجید کردند.

فیلم عصر سایه‌ها به موفقیت بزرگی در گیشه رسید و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 8 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 55 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم عصر سایه‌ها به ایفای نقش پرداختند می‌توان به گونگ یو، سونگ کانگ هو، هان جی مین و ته گو اوم اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کاپیتان پلیس کره، لی جونگ چول، توسط دولت استعماری ژاپن به جاسوسی اعضای جنبش مقاومت این کشور متهم شده است.




بنر فیلم دوست معلم من
پوستر فیلم دوست معلم من

دوست معلم من

My Tutor Friend
کارگردان: Kim Kyung-hyung نویسنده: Soo-Wan Choi , Choi Soo-Wan , Park Yeon-seon
سال انتشار:2003محصول: کره جنوبی
Kim Ha-neulKim Ha-neul
Kwon Sang-wooKwon Sang-woo
Gong YooGong Yoo
Baek Il-seobBaek Il-seob
Kim Ji-wooKim Ji-woo
Park Hyo-joonPark Hyo-joon

درباره فیلم دوست معلم من


دوست معلم من (My Tutor Friend) یک فیلم کمدی و عاشقانه است وظیفه کارگردانی آن برعهده کیم کیونگ هیونگ قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط پارک یون سون به رشته تحریر درآمد.

فیلم دوست معلم من نمرات بالایی را از سوی منتقدان دریافت نکرد و واکنش‌های مختلف آن‌ها را به همراه داشت. این فیلم حدود 17 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دوست معلم من به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کئون سانگ وو، کیم ها نئول، گونگ یو و بائک ایل سه اوب اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم در مورد کیم جی هون و چوی سو وان است که هر دو 21 سال سن دارند. سو وان سال دوم تحصیل در دانشگاه را می‌گذراند؛ در حالی که جی هون هنوز در مرحله تکرار دوره ارشد دبیرستان است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های گونگ یو

عکس پروفایل

شما