خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های چوی جی وو

بهترین فیلم های چوی جی وو چه هستند؟ چوی جی وو یکی از بازیگران زن کهنه‌کار کشور کره است که در سال 1975 اکران شد.

او فعالیت خود را از سال 1994 آغاز کرد و به تدریج توانست به یکی از بازیگران زن موفق کشور کره تبدیل شود و در بهترین سریال های کره ای حضور پیدا کند.

در ادامه بهترین سریال های چوی جی وو را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.




بنر سریال سقوط روی شما
پوستر سریال سقوط روی شما

سقوط روی شما

Crash Landing on You
سازنده: Park Ji-eun
سال‌های انتشار:2019 - 2020محصول: کره جنوبی
Son Ye-jinSon Ye-jin
Hyun BinHyun Bin
Seo Ji-hyeSeo Ji-hye
Kim Jung-hyunKim Jung-hyun
Oh Man-seokOh Man-seok
Kim Young-minKim Young-min

درباره سریال سقوط روی شما


سقوط بر روی تو (Crash Landing on You) سریال رمانتیک و کمدی به کارگردانی لی جئونگ هیو است. پخش این سریال از سال 2019 توسط شبکه tvN شروع شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید.

سریال سقوط بر روی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات خوبی را دریافت کرد. منتقدان از این سریال در زمینه‌های داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و بازی بازیگران تمجید کردند. هیون بین، سون یه‑جین، کیم سو هیون، سئو جی های و کیم جونگ هیون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال شرح است: یون سیری یک کارآفرین موفق کره جنوبی و یک وارث چایبول است. یک روز هنگام پرواز با پاراگلایدر در سئول، یک طوفان او را از مسیر خارج می‌کند. در نتیجه، او به قسمت کره شمالی DMZ سقوط می‌کند.




بنر سریال زیباترین خداحافظی
پوستر سریال زیباترین خداحافظی

زیباترین خداحافظی

The Most Beautiful Goodbye
سازنده: Noh Hee-kyung
سال‌های انتشار:2017محصول: کره جنوبی
Won Mi-kyungWon Mi-kyung
Kim Young-okKim Young-ok
Yoo Dong-geunYoo Dong-geun
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Choi Min-hoChoi Min-ho
Yoo Jae-myungYoo Jae-myung

درباره سریال زیباترین خداحافظی


زیباترین خداحافظی (The Most Beautiful Goodbye) یکی از بهترین سریال های چوی جی وو محسوب می‌شود که پخشش از سال 2017 توسط شبکه تی وی ان آغاز شد و بعد از 4 قسمت به پایان رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده هونگ یونگ چان قرار داشت. داستان این سریال نیز توسط نو هي كيونگ نوشته شد.

سریال زیباترین خداحافظی نقدهای مختلفی را از جانب منتقدان دریافت کرد. منتقدان این سریال را به دلیل شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار دادند؛ اما از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به مینهو، کیم سونگ اوک، وون می کیونگ، چوی جی وو و یو دونگ گیون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال زیباترین خداحافظی بدین شرح است: مادری فداکار که مبتلا به سرطان شده است، آماده می‌شود تا از خانواده خود خداحافظی کند.




بنر سریال سونات زمستانی
پوستر سریال سونات زمستانی

سونات زمستانی

Winter Sonata
سازنده: Yoon Eun-kyung , Kim Eun-hee , Oh Soo Yun
سال‌های انتشار:2002محصول: کره جنوبی
Bae Yong-junBae Yong-jun
Park Sol-mi Park Sol-mi
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Park Yong-haPark Yong-ha
Jung Dong-HwanJung Dong-Hwan
Lee Hae-eunLee Hae-eun

درباره سریال سونات زمستانی


زمستان سوناتا (Winter Sonata) سریالی عاشقانه و ملودرام به کارگردانی یون سوک هو است که پخش آن از سال 2002 توسط شبکه کی بی اس 2 شروع شد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال نیز توسط کیم یون هی، یون یون کیونگ و اوه سو یون نوشته شد.

سریال زمستان سوناتا با استقبال منتقدان مواجه شد و همچنین مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. منتقدان این سریال را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های محشر مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به بائه یونگ جون، چوی جی وو، پارک یانگ ها، پارک سول می و کیم هائه سوک اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال زمستان سوناتا بدین شرح است: داستان از آنجا آغاز می‌شود که جون سانگ، پسر یک نوازنده برجسته، به Chuncheon، یک شهر روستایی در کره جنوبی نقل مکان می‌کند. جون سانگ به‌عنوان یک دانش‌آموز فوق‌العاده بااستعداد مورد استقبال دانش‌آموزان و همچنین معلمانش قرار می‌گیرد. جون سانگ نوجوانی ساکت و درونگرا است.




بنر سریال روزهای زیبا
پوستر سریال روزهای زیبا

روزهای زیبا

Beautiful Days
سازنده:
سال‌های انتشار:2001محصول: کره جنوبی
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Lee Yoo-jinLee Yoo-jin
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Lee Jung-hyunLee Jung-hyun
Shin Min-aShin Min-a
Lee Ae-jungLee Ae-jung

درباره سریال روزهای زیبا


روزهای زیبا (Beautiful Days) یکی سریال‌های جذاب کشور کره محسوب می‌شود که در ژانر عاشقانه ساخته شد. لی جانگ سو به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. یونگ سونگ هی نیز نویسنده این پروژه بود.

سریال روزهای زیبا با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد و نقدهای متفاوتی را دریافت کرد. این سریال توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از سریال‌های محبوب کشور کره تبدیل شود.

سریال روزهای زیبا کار خود را از سال 2001 توسط شبکه اس بی اس شروع شد و پس از 24 قسمت به اتمام رسید. ریو سی وون، چوی جی وو، لی بیونگ هان، لی جونگ هیون و شین مین آ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال روزهای زیبا بدین شرح است: در این سریال شاهد درگیری‌هایی در روابط خانوادگی و همچنین یک مثلث عاشقانه هستیم. لی مین چول از تحصیل در ایالات متحده بازمی‌گردد تا در تجارت موسیقی موفق پدرش، Victory Records نقش فعالی داشته باشد.




بنر سریال پلکانی به بهشت
پوستر سریال پلکانی به بهشت

پلکانی به بهشت

Stairway to Heaven
سازنده: Shim Yi-young
سال‌های انتشار:2003 - 2004محصول: کره جنوبی
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Kwon Sang-wooKwon Sang-woo
Shin Hyun-joonShin Hyun-joon
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Lee Hwi-hyangLee Hwi-hyang

درباره سریال پلکانی به بهشت


پلکانی به بهشت (Stairway to Heaven) جزو بهترین سریال های چوی جی وو محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2003 توسط شبکه اس بی اس شروع شد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید. لی جانگ سو کارگردان و پارک هی کیونگ نویسندگان این سریال بودند.

سریال پلکانی به بهشت توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرد. چوی جی وو، کئون سانگ وو، کیم ته هی، پارک شین هه و شین هیون جون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال پلکانی به بهشت بدین شرح است: هان جونگ سو و چا سونگ جو دوستان دوران کودکی هستند که پیوند خاصی دارند. این پیوند در ادامه به عشق شکوفا می‌شود. آ‌نها هر دو درد از دست دادن یکی از عزیزان خود را دارند؛ پدر سونگ جو در یک حادثه رانندگی درگذشت و مادر جونگ سو در اثر سرطان چشم درگذشت.




بنر سریال روندو
پوستر سریال روندو

روندو

Rondo
سازنده:
سال‌های انتشار:2006محصول: کره جنوبی
Yutaka TakenouchiYutaka Takenouchi
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Yoshino KimuraYoshino Kimura
Ryuta SatoRyuta Sato
Mokomichi HayamiMokomichi Hayami
Yui IchikawaYui Ichikawa

درباره سریال روندو


روندو (Rondo) یکی دیگر از سریال‌هایی است که استحقاق حضور در این لیست را داراست. این سریال توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی برسد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال روندو به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چوی جی وو، ریوشین تای، لی جونگ هیون و یوشینو کیمورا اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال روندو بدین شرح است: نیشیجیما شو یک کارآگاه ژاپنی است که پدرش زمانی که سن زیادی نداشت در کره به قتل رسید. شو به امید کشف حقیقت پشت مرگ پدرش، در یک سازمان مخفی عظیم مخفی شروع به کار می‌کند. چوی یونا زنی کره‌ای است که در جستجوی پدر گمشده خود به ژاپن می‌رود.




بنر سریال دوباره بیست
پوستر سریال دوباره بیست

دوباره بیست

Twenty Again
سازنده: So Hyun Kyung
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Ha Seung-RiHa Seung-Ri
Lee Sang-yoonLee Sang-yoon
Kim Hee-chanKim Hee-chan
Choi Won-youngChoi Won-young
Kim Min-jaeKim Min-jae

درباره سریال دوباره بیست


دوباره بیست سالگی (Second 20s) را نیز می‌‌توان یکی از بهترین سریال های چوی جی وو دانست که از سال 2015 توسط شبکه تی وی ان شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید. کیم هیونگ شیک کارگردان این سریال بود. وظیفه نویسندگی سریال دوباره بیست سالگی نیز برعهده سو هیون کیونگ قرار داشت.

سریال دوباره بیست سالگی با دیدگاه‌های مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات بالایی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چوی جی وو، لی سانگ یون، کیم مین جائه، سون نایون و چوی وون یانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال دوباره بیست سالگی بدین شرح است: ها نو را زمانی آرزو داشت که یک رقاص شود؛ اما او به طور غیرمنتظره‌ای در 19 سالگی باردار شد و مجبور شد مدرسه را ترک کند و ازدواج کند. برای دو دهه آینده او به خانه‌داری و مادر بودن می‌چرخید.




بنر سریال خدمتکار مشکوک
پوستر سریال خدمتکار مشکوک

خدمتکار مشکوک

The Suspicious Housekeeper
سازنده: Shim Yi-young
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Lee Sung-jaeLee Sung-jae
Kim So-hyunKim So-hyun
Chae Sang-wooChae Sang-woo
Kang Ji-wooKang Ji-woo
Wang Ji-hyeWang Ji-hye

درباره سریال خدمتکار مشکوک


خدمتکار مشکوک (The Suspicious Housekeeper) یک سریال در ژانر کمدی سیاه است که وظیفه کارگردانی آن برعهده کیم هیونگ شیک قرار داشت. داستان این سریال توسط باک وون چول نوشته شد.

سریال خدمتکار مشکوک از سال 2013 توسط شبکه اس بی اس شروع به پخش کرد و پس از 20 قسمت به اتمام رسید. این سریال موفق شد مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و با تحسین آن‌ها روبه‌رو شود.

چوی جی وو، کیم سو هیون، لی سونگ جه، نام دا رئوم و وانگ جی های از جمله بازیگرانی هستند که در سریال خدمتکار مشکوک به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: پارک بوک نیو یک خانه‌دار مرموز است که هر کاری از او خواسته شود انجام می‌دهد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های چوی جی وو

عکس پروفایل

شما