خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های رامی ملک

بهترین فیلم های رامی ملک – رامی ملک یک بازیگر مرد محبوب متولد آمریکا است که از سال 2004 قدم در عرصه بازیگری گذاشت و توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

رامی ملک با ایفای نقش در فیلم‌ بوهمین راپسودی و سریال آقای ربات توانست به شهرت زیادی برسد و طرفداران زیادی پیدا کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های رامی ملک را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم زمانی برای مردن نیست
پوستر فیلم زمانی برای مردن نیست
دو زیرنویس

زمانی برای مردن نیست

No Time to Die
کارگردان: Cary Joji Fukunaga نویسنده: Robert Wade , Neal Purvis , Cary Joji Fukunaga , Phoebe Waller-Bridge
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Rami MalekRami Malek
Léa SeydouxLéa Seydoux
Lashana LynchLashana Lynch
Ana de ArmasAna de Armas
Ben WhishawBen Whishaw

درباره فیلم زمانی برای مردن نیست


زمانی برای مردن نیست (No Time To Die) جزو بهترین فیلم های اکشن است که در سال 2021 اکران شد. کری فوکوناگا کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس این فیلم تماشایی بود. نیل پورویس، رابرت وید و فیبی والر بریج در امر نویسندگی به فوکوناگا کمک کردند. مایکل ویلسون و باربارا براکلی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

این فیلم در زمینه‌های صحنه‌های اکشن و بازی گروه بازیگری توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. در فیلم زمانی برای مردن نیست بازیگرانی همچون دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاسانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستف والتس و ریف فاینز به ایفای نقش پرداختند.

فیلم زمانی برای مردن نیست استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 301 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 528 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پنج سال بعد از داستان پرونده اسپکتر، جیمز باند خود را بازنشسته کرده و در جزایر جامائیکا مشغول استراحت است. درست در زمانی به نظر می‌رسد که باند پس از مدت طولانی قادر به تجربه یک زندگی عادی است، دوست قدیمی وی و یکی از جاسوسان سی‌آی‌ای به سراغش آمده و از او درخواست کمک می‌کند و همین مسئله پای باند را به پرونده ربوده‌شدن یک دانشمند باز می‌کند.




بنر فیلم چیز های کوچک

چیز های کوچک

The Little Things
کارگردان: John Lee Hancock نویسنده: John Lee Hancock
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Denzel WashingtonDenzel Washington
Rami MalekRami Malek
Jared LetoJared Leto
Chris BauerChris Bauer
Michael HyattMichael Hyatt
Terry KinneyTerry Kinney

درباره فیلم چیز های کوچک


چیزهای کوچک (The Little Things) فیلمی جنایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جان لی هنکوک است. مارک جانسون نیز در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی هنکوک را همراهی کرد.

فیلم چیزهای کوچک نمرات بالایی دریافت نکرد و مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. دنزل واشینگتن، رامی مالک، جرد لتو و ناتالی مورالس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جو دیک معاون کلانتر همراه با گروهبان جیم بکستر برای جمع‌آوری شواهد پرونده‌ای در رابطه با یک قاتل سریالی، به لس‌آنجلس اعزام می‌شود. اما هرچه جلو می‌روند با حقایق جدیدی مواجه می‌شوند.




بنر فیلم دولیتل

دولیتل

Dolittle
کارگردان: Stephen Gaghan نویسنده: Stephen Gaghan , Chris McKay , Thomas Shepherd
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , چین , ایالات متحده , ژاپن
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Antonio BanderasAntonio Banderas
Michael SheenMichael Sheen
Jim BroadbentJim Broadbent
Jessie BuckleyJessie Buckley
Harry CollettHarry Collett

درباره فیلم دولیتل


دولیتل (Dolittle) یکی از بهترین فیلم های فانتزی است که استیون گیگان کارگردان و نویسنده آن بود. توماس شفرد در انجام وظیفه نویسندگی به گیگان کمک کرد. جو روث، جف کیرشن باوم و سوزان داونی نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم دولیتل نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، آنتونیو باندراس، مایکل شین، اما تامپسون، رامی ملک، جان سینا، کمیل نانجیانی، اکتاویا اسپنسر، تام هالند، کریگ رابینسون، سلنا گومز، رالف اینسون و ماریون کوتیار به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دولیتل فروش نسبتا خوبی داشت. این فیلم که با بودجه عظیم 175 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 245 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دکتر و دامپزشک بسیار معروف به نام جان دولیتل که در زمان ملکه ویکتوریا زندگی‌ می‌کند، هفت سال است که همسرش را از دست داده است. دولیتل بعد از مرگ همسرش گوشه‌نشین شده و خود را در خانه‌اش به همراه حیوانات باغ‌وحش مخفی کرده ‌است. دولیتل دارای توانایی جالبی است؛ او قادر است با حیوانات صحبت کند. زمانی که ملکه ویکتوریا به‌شدت بیمار می‌شود، دکتر دولیتل مجبور می‌شود جهت درمان او قدم در سفر بسیار خطرناکی بگذارد.




بنر فیلم بوهمین راپسودی

بوهمین راپسودی

Bohemian Rhapsody
کارگردان: Bryan Singer نویسنده: Anthony McCarten
سال انتشار:2018محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Rami MalekRami Malek
Gwilym LeeGwilym Lee
Ben HardyBen Hardy
Joseph MazzelloJoseph Mazzello
Lucy BoyntonLucy Boynton
Aidan GillenAidan Gillen

درباره فیلم بوهمین راپسودی


بوهمین راپسودی (Bohemian Rhapsody) جزو بهترین فیلم های رامی ملک است که برایان سینگر و دکستر فلچر کارگردانان آن بودند. گراهام کینگ و جیم بچ وظیفه تهیه‌‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. آنتونی مک‌کارتن نویسنده فیلم بوهمین راپسودی بود.

این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم بوهمین راپسودی در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد که درنهایت در چهار بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین تدوین، بهترین تدوین صدا و بهترین میکس صدا توانست این جایزه را به‌دست بیاورد.

فیلم بوهمین راپسودی در مراسم گلدن گلوب در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر مرد فیلم درام نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب جایزه گلدن گلوب در هر دو این بخش‌ها شد.

رامی ملک، مایک مایرز، لوسی بوینتون، جوزف مازلو، بن هاردی، آیدان گیلن و تام هولندر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. فیلم بوهمین راپسودی استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم با بودجه تولید 52 میلیون دلاری خود حدود 903 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم اتفاقاتی را که طی سال‌های 70 تا اوایل دهه 90 برای مرکوری و گروه کوئین رخ داد نشان می‌دهد.




بنر فیلم پاپیون

پاپیون

Papillon
کارگردان: Michael Noer نویسنده: Aaron Guzikowski
سال انتشار:2017محصول: جمهوری چک , Malta , Serbia , اسپانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Charlie HunnamCharlie Hunnam
Rami MalekRami Malek
Christopher FairbankChristopher Fairbank
Eve HewsonEve Hewson
Michael SochaMichael Socha
Brian VernelBrian Vernel

درباره فیلم پاپیون


پاپیون (Papillon) فیلمی در ژانر درام و زندگی‌نامه‌ای است که در سال 2017 اکران و توسط مایکل نوئر کارگردانی شد. جویی مک‌فارلند، دیوید کاپلان، رام برگمن و راجر کوربی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. آرون گازیکوفسکی فیلم‌نامه این فیلم را نوشت.

فیلم پاپیون در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. چارلی هونام، تامی فلاناگان، رامی ملک و ایان بیتی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان از زمانی آغاز می‌شود که مردی به نام پاپیون و دوستش دگا در تلاش برای فرار کردن از زندان هستند.




بنر سریال آقای ربات
پوستر سریال آقای ربات

آقای ربات

Mr. Robot
سازنده: Sam Esmail
سال‌های انتشار:2015 - 2019محصول: ایالات متحده
Rami MalekRami Malek
Christian SlaterChristian Slater
Carly ChaikinCarly Chaikin
Martin WallströmMartin Wallström
Michael CristoferMichael Cristofer
Elliot VillarElliot Villar

درباره سریال آقای ربات


آقای ربات (Mr. Robot) یکی از بهترین سریال های خارجی است که سم اسماعیل وظیفه ساخت آن را برعهده داشت. پخش این سریال از سال 2015 آغاز شد و بعد از 4 فصل به اتمام رسید.

سریال آقای ربات توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود. در این سریال بازیگرانی همچون رامی ملک، کارلی چایکین، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کریستین اسلیتر، استفانی کورنلیوسن، گریس گامر به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: الیوت آلدرسون جوانی تنهاست که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. الیوت در شرکت بزرگ آل سیف به عنوان مهندس امنیت مشغول به کار است اما او یک زندگی پنهانی نیز دارد. الیوت یک هکر بسیار حرفه‌ای است و با هک کردن آدم‌های اطرافش در مورد آن‌ها اطلاعات کسب می‌کند. الیوت مشکلات شخصی بسیار زیادی دارد.




بنر سریال آلکاتراز
پوستر سریال آلکاتراز

آلکاتراز

Alcatraz
سازنده: Elizabeth Sarnoff , Steven Lilien , Bryan Wynbrandt
سال‌های انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Sarah JonesSarah Jones
Sam NeillSam Neill
Jorge GarciaJorge Garcia
Parminder NagraParminder Nagra
Jason Butler HarnerJason Butler Harner
Jonny CoyneJonny Coyne

درباره سریال آلکاتراز


آلکاتراز (Alcatraz) سریالی علمی تخیلی و مهیج است که الیزابت سارنوف، استیون لیلین و برایان وینبرانت سازندگان آن بودند. این سریال در سال 2012 توسط شبکه فاکس شروع به پخش کرد و پس از یک فصل به اتمام رسید.

سریال آلکاتراز نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات پایینی دریافت کرد. این سریال به دلیل تعداد بیننده پایین خود پس از یک فصل به پایان رسید. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به سارا جونز، خورخه گارسیا، جانی کوین، پارمیندر ناگرا، جیسون باتلر هارنر، سام نیل و رابرت فورستر اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: زمانی که کارآگاه ربکا مدسن از پلیس سانفرانسیسکو مأمور می‌شود که به تحقیق راجع‌به قتلی وحشیانه‌ای بپردازد، اثر انگشتی او را به یکی از زندانیان قدیمی زندان الکاتراز ربط می‌دهد در صورتی که او دو دهه پیش مرده ‌است.




بنر فیلم شبی در موزه: راز لوح اسرارآمیز
پوستر فیلم شبی در موزه: راز لوح اسرارآمیز

شبی در موزه: راز لوح اسرارآمیز

Night at the Museum: Secret of the Tomb
کارگردان: Shawn Levy نویسنده: Thomas Lennon , Ben Garant , David Guion , Michael Handelman
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Ben StillerBen Stiller
Robin WilliamsRobin Williams
Owen WilsonOwen Wilson
Steve CooganSteve Coogan
Ricky GervaisRicky Gervais
Dan StevensDan Stevens

درباره فیلم شبی در موزه: راز لوح اسرارآمیز


شب در موزه: راز مقبره (Night at the Museum: Secret of the Tomb) یکی از بهترین فیلم های کمدی است که در سال 2014 اکران شد. شان لوی کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم بود. کریس کلمبوس در امر تهیه‌کنندگی لوی را همراهی کرد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده مایکل هندلمن قرار داشت.

فیلم شب در موزه: راز مقبره به دلیل مضامین طنز و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. بن استیلر، رابین ویلیامز، اوون ویلسون، دن استیونز، بن کینگزلی و میزوئو پک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم شب در موزه: راز مقبره توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم که با بودجه 127 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 360 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: : داستان راجع‌به یک نگهبان موزه قدیمی در نیویورک است که در آن موزه در ساعت 12 شب تا طلوع آفتاب تمامی آدم‌ها و مردگان آن موزه زنده می‌شوند.




بنر فیلم جنون سرعت
پوستر فیلم جنون سرعت

جنون سرعت

Need for Speed
کارگردان: Scott Waugh نویسنده: George Gatins
سال انتشار:2014محصول: فرانسه , هندوستان , Philippines , بریتانیا , ایالات متحده
Aaron PaulAaron Paul
Dominic CooperDominic Cooper
Imogen PootsImogen Poots
Ramón RodríguezRamón Rodríguez
Michael KeatonMichael Keaton
Rami MalekRami Malek

درباره فیلم جنون سرعت


جنون سرعت (Need for Speed) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های رامی ملک قرار بگیرد. اسکات وا کارگردان این فیلم جذاب بود. جان گتینز، پاتریک اوبراین و مارک سوریان وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. جورج گتینز و جان گتینز داستان این فیلم را به رشته تحریر درآوردند.

فیلم جنون سرعت به‌عنوان یک فیلم مهیج توانست واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون آرون پال، دومینیک کوپر، اسکات مسکادی، ایمجن پوتس، رامون رودریگز و مایکل کیتون به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در باکس‌آفیس به موفقیت بزرگی رسید و فروش فوق‌العاده‌ای داشت. فیلم جنون سرعت که با بودجه 66 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 203 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: توبی مارشال یک راننده قدیمی خودروهای مسابقه است که مالک یک گاراژ در مونت کیسکو، نیویورک است که به همراه دوستانش در آن به تقویت خودروهای مسابقه می‌پردازد. یک روز دینو بروستر، رقیب سابق توبی، سوار بر یک مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن به گاراژ او می‌آید و به او پیشنهاد می‌دهد تا روند ساخت یک خودروی فورد شلبی موستانگ که کرول شلبی در اواخر عمرش روی آن کار می‌کرد، کامل کند.




بنر فیلم اولدبوی

اولدبوی

Oldboy
کارگردان: Park Chan-wook نویسنده: Park Chan-wook , Hwang Jo-yoon , Lim Joon-hyung
سال انتشار:2003محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین فیلم
Choi Min-sikChoi Min-sik
Yoo Ji-taeYoo Ji-tae
Kang Hye-jungKang Hye-jung
Kim Byung-okKim Byung-ok
Ji Dae-hanJi Dae-han
Oh Dal-suOh Dal-su

درباره فیلم اولدبوی


اولد بوی (Oldboy) جزو بهترین فیلم های معمایی به کارگردانی اسپایک لی است که در سال 2013 اکران شد. روی لی تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این عنوان نیز توسط مارک پروتوسویچ نوشته شد.

فیلم اولد بوی نتوانست نمرات خوبی از سوی منتقدان کسب کند و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جاش برولین، الیزابت اولسن، شارلتو کوپلی، ساموئل ال. جکسون، لنس ردیک، مایکل امپریولی، ریچارد پورتنو، تارین ترل و رامی ملک اشاره کرد.

این فیلم با شکست بزرگی در باکس‌آفیس مواجه شد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم اولد بوی که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، تنها حدود 4 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم اولد بوی بدین شرح است: فردی به مدت طولانی در اتاقی زندانی می‌شود و تلاش‌هایش برای خودکشی توسط افرادی ناشناس، نافرجام می‌ماند. وی بعد از مدتی آزاد شده و به دنبال کسی که پشت ماجراست می‌گردد.




بنر فیلم استاد
پوستر فیلم استاد
دوبله

استاد

Master
کارگردان: Lokesh Kanagaraj نویسنده: Lokesh Kanagaraj
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
VijayVijay
Vijay SethupathiVijay Sethupathi
Malavika MohananMalavika Mohanan
Arjun DasArjun Das
Andrea JeremiahAndrea Jeremiah
Shanthanu BhagyarajShanthanu Bhagyaraj

درباره فیلم استاد


استاد (The Master) فیلمی درام است که پل تامس اندرسن کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. جوآن سلار، دانیل لوپی و مگان الیسون در امر تهیه‌کنندگی اندرسن را همراهی کردند.

فیلم استاد با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و توانست نمرات بالایی کسب کند. واکین فینیکس، فیلیپ سیمور هافمن، امی آدامز، امبر چایلدرز، مدیسن بیتی و رامی ملک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم استاد در باکس‌آفیس شکست خورد و نتوانست انتظارات سازندگان را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 32 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 28 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان یک سرباز سابق نیروی دریایی به اسم فردی کوئل را نشان می‌دهد که پس از جنگ جهانی دوم به خانه برمی‌گردد و خود را درگیر مشکلات روانی می‎‌بیند. فردی به علت اختلالات روانی خود از جامعه گریزان و با شخصی به اسم لنکستر داد آشنا می‌شود.




بنر فیلم لری کراون
پوستر فیلم لری کراون

لری کراون

Larry Crowne
کارگردان: تام هنکس نویسنده: تام هنکس , Nia Vardalos
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
تام هنکستام هنکس
Julia RobertsJulia Roberts
Bryan CranstonBryan Cranston
Cedric the EntertainerCedric the Entertainer
Pam GrierPam Grier
Taraji P. HensonTaraji P. Henson

درباره فیلم لری کراون


لری کراون (Larry Crowne) فیلمی در ژانر کمدی و درام است که تام هنکس کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. گری گوئتزمن در امر تهیه‌کنندگی و نیا واردالوس در امر نویسندگی هنکس را همراهی کردند.

این فیلم نظرات منفی منتقدان را در پی داشت و در زمینه‌های فیلم‌نامه و روند داستانی مورد انتقاد قرار گرفت. جولیا رابرتس، سدریک اینترتینر، ترجی پی. هنسون، تام هنکس، گوگو امبتا را، ویلمر والدراما، برایان کرانستون، پم گریر، رامی ملک، ماریا کانالز باررا، ریتا ویلسون، جرج تاکی، داله دای، مالکوم برت و راب ریگل ارجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم لری کراون فروش نسبتا خوبی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 68 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به مرد میانسالی است که بعد از آنکه شغلش را به دلیل نداشتن مدرک دانشگاهی از دست می‌دهد، تصمیم می‌گیرد به دانشگاه برود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های رامی ملک

عکس پروفایل

شما