خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های تیموتی شالامی

بهترین فیلم های تیموتی شالامی – تیموتی شالامی یکی از بازیگران جوان شناخته ‌شده است که از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است.

این بازیگر با ایفای نقش در فیلم‌های میان‌ستاره‌ای و متخامصان توانست توجه بسیاری از طرفداران سینما را به سمت خود جلب کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های تیموتی شالامی را به شما مخاطبان گرامی ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم تپه
پوستر فیلم تپه
دو زیرنویس

تپه

Dune
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Eric Roth , Denis Villeneuve , Jon Spaihts
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Oscar IsaacOscar Isaac
Josh BrolinJosh Brolin
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Dave BautistaDave Bautista

درباره فیلم تپه


تل‌ماسه (Dune) جزو بهترین فیلم های علمی تخیلی است که وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن برعهده دنی ویلنوو قرار داشت. ماری پارنت، کال بویرتر و جو کاراکیولو جونیور در امر تهیه‌کنندگی و جان اسپیتز و اریک راث در امر نویسندگی به ویلنوو کمک کردند.

فیلم تل‌ماسه با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و در زمینه‌های صحنه‌های اکشن و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندیا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن، شارون دانکن بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم که با بودجه 165 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 129 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم در سیاره‌ای به اسم آراکیس رخ می‌دهد که به دلیل طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه شهرت دارد. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای جنگ چندین نژاد مختلف می‌شود.




بنر فیلم گزارش فرانسوی

گزارش فرانسوی

The French Dispatch
کارگردان: Wes Anderson نویسنده: Wes Anderson
سال انتشار:2021محصول: آلمان , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Bill MurrayBill Murray
Benicio del ToroBenicio del Toro
Frances McDormandFrances McDormand
Jeffrey WrightJeffrey Wright
Adrien BrodyAdrien Brody
Tilda SwintonTilda Swinton

درباره فیلم گزارش فرانسوی


گزارش فرانسوی (The French Dispatch) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی وس اندرسن است که در سال 2021 اکران شد. استیون ام. رالس در امر تهیه‌کنندگی به اندرسن کمک کرد.

فیلم گزارش فرانسوی نمرات بالایی دریافت کرد و استقبال آنان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به بیل مری، فرانسیس مک دورمند، تیموتی شالامی، آدرین برودی، جفری رایت و فلیکس موآتی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کارکنان یک مجله اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند. این سه واقعه عبارتند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری.




بنر فیلم پادشاه

پادشاه

The King
کارگردان: David Michôd نویسنده: Joel Edgerton , David Michôd
سال انتشار:2019محصول: استرالیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Joel EdgertonJoel Edgerton
Sean HarrisSean Harris
Tom Glynn-CarneyTom Glynn-Carney
Lily-Rose DeppLily-Rose Depp
Thomasin McKenzieThomasin McKenzie

درباره فیلم پادشاه


پادشاه (The King) جزو بهترین فیلم های تیموتی شالامی است که دیوید می‌شد کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. جوئل اجرتون، دده گاردنر، جرمی کلاینر، برد پیت و لیز واتز در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی شالامی را همراهی کردند.

فیلم پادشاه توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. در این فیلم بازیگرانی همچون تیموتی شالامی، جوئل اجرتون، شان هریس، لی‌لی رز دپ، رابرت پتینسون، بن مندلسون و اندرو هاویل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنری پنجم، پسر ارشد، شاه هنری چهارم انگلیس است. هال علاقه‌ای برای جانشینی پدر ندارد و روزهای خود را با عیش و نوش و شوخی با همراهش جان فالستاف در ایستچیپ می‌گذراند. پدرش هال را احضار می‌کند و به او خبر می‌دهد که برادر کوچکتر هال، توماس، تاج و تخت را به دست خواهد آورد.




بنر فیلم زنان کوچک

زنان کوچک

Little Women
کارگردان: Greta Gerwig نویسنده: Greta Gerwig
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Florence PughFlorence Pugh
Emma WatsonEmma Watson
Eliza ScanlenEliza Scanlen
Laura DernLaura Dern
Timothée ChalametTimothée Chalamet

درباره فیلم زنان کوچک


زنان کوچک (Little Women‎) جزو بهترین فیلم های درام که گرتا گرویک کارگردان و نویسنده آن بود. دنیس دی نووی، ایمی پاسکال، رابین سویکرد و آرنان میلشان وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم زنان کوچک تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و در زمینه‌های فیلم‌نامه، بازی گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در شش بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در دو بخش بهترین موسیقی و بهترین طراحی لباس این جایزه را کسب کرد.

فیلم زنان کوچک طی مراسم گلدن گلوب در دو رشته بهترین موسیقی و بهترین بازیگر زن فیلم درام نامزد دریافت جایزه شد، که در هیچ‌‌کدام از این دو رشته این جایزه را کسب نکرد. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم زنان کوچک موفقیت تجاری بزرگی را کسب کرد و در باکس‌آفیس عالی ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری‌اش، حدود 205 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1868، جو مارچ، معلمی در شهر نیویورک است که نزد یک سردبیر به نام آقای داشوود می‌رود تا داستانش را چاپ کند. داشوود با انتشار داستانی که مارچ نوشته است، موافقت می‌کند.




بنر فیلم متخاصمان

متخاصمان

Hostiles
کارگردان: Scott Cooper نویسنده: Scott Cooper
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Rosamund PikeRosamund Pike
Wes StudiWes Studi
Jesse PlemonsJesse Plemons
Adam BeachAdam Beach
Rory CochraneRory Cochrane

درباره فیلم متخاصمان


متخاصمان (Hostiles) یکی از بهترین فیلم های وسترن است که در سال 2017 اکران شد و وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده اسکات کوپر قرار داشت. کن کائو و جان لشر در امر تهیه‌کنندگی و دونالد ئی. استوارت در امر نویسندگی کوپر را همراهی کردند.

این فیلم پس از اکران نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستین بیل، رزمند پایک، وس استودی، جسی پلمونس، آدام بیچ، روری کوچرین و بن فاستر به ایفای نقش پرداختند.

فیلم متخامصان در باکس‌آفیس شکست خورد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 38 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک افسر ارتش است که وظیفه اسکورت کردن یک شاینی را برای بازگشتن به سرزمینش در سال 1892 برعهده می‌گیرد.




بنر فیلم لیدی برد

لیدی برد

Lady Bird
کارگردان: Greta Gerwig نویسنده: Greta Gerwig
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Laurie MetcalfLaurie Metcalf
Tracy LettsTracy Letts
Lucas HedgesLucas Hedges
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Beanie FeldsteinBeanie Feldstein

درباره فیلم لیدی برد


لیدی برد (Lady Bird) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های تیموتی شالامی قرار بگیرد. گرتا گرویگ کارگردان و نویسنده این فیلم بود. اسکات رودین، الی بوش و اولین اونیل وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم لیدی برد توجه منتقدان زیادی را به سمت خود جلب کرد و در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم لیدی برد طی مراسم گلدن گلوب در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در دو بخش بهترین فیلم موزیکال و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی این جایزه را کسب کرد.

سورشا رونان، لاری میت کالف، تریسی لتس، لوکاس هجز، تیموتی شالامی، استیون هندرسون و لوئیس اسمیت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با توجه به بودجه تولیدش، توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. فیلم لیدی برد که با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 53 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در پاییز سال 2002، کریستین مک فرسون دانش‌آموز ارشد مدرسه کاتولیک در ساکرامنتو، کالیفرنیا است. او به خود نام لیدی برد می‌دهد و آرزو دارد که علی‌رغم مشکلات اقتصادی خانواده‌اش، در کالج معتبری در شهری با فرهنگ در جایی از ساحل شرقی حضور یابد.




بنر فیلم میان ستاره‌ای

میان ستاره‌ای

Interstellar
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Jessica ChastainJessica Chastain
Anne HathawayAnne Hathaway
Michael CaineMichael Caine
Casey AffleckCasey Affleck
Mackenzie FoyMackenzie Foy

درباره فیلم میان ستاره‌ای


میان‌ستاره‌ای (Interstellar) یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است که کریستوفر نولان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. جاناتان نولان در انجام وظیفه نویسندگی و اما توماس و لیندا اوبست در امر تهیه‌کنندگی به کریسوفر نولان کمک کردند.

منتقدان از این فیلم به‌عنوان یکی از شاهکارهای سینمای جهان یاد کردند و نمرات بسیار خوبی را به آن اعطا کردند. فیلم میان‌ستاره‌ای در زمینه‌های جلوه‌های بصری، کارگردانی و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم در زمینه‌های بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین طراحی صحنه، بهترین میکس صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه اسکار شد که تنها توانست جایزه بهترین جلوه‌های ویژه را دریافت کند.

فیلم میان‌ستاره‌ای در باکس‌آفیس حضور قدرتمندانه‌ای داشت و به موفقیت تجاری بزرگی رسید؛ این فیلم که با بودجه عظیم 165 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 701 میلیون دلار فروخت. متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین، بیل ایروین، الن برستین، مایکل کین، مت دیمون و کیسی افلک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: زمین به علت بادزدگی دچار بحران شده و محصولات کشاوری در حال نابودی هستند. مردی به اسم کوپر که خلبان پیشین ناسا است، همراه با پدر زن، پسر جوان و دختر کوچکش در مزرعه‌ای زندگی می‌کنند. دختر کوپر که مورفی نام دارد ادعا می‌کند در اتاقش شبحی وجود دارد که می‌خواهد با او ارتباط برقرار کند. کوپر با بررسی اتاق پی می‌برد که هوشی ناشناخته قصد دارد با استفاده از اواج گرانشی پیامی را برای آن‌ها ارسال کند.

گالری فیلم میان ستاره‌ای





بنر فیلم یک روز بارانی در نیویورک
پوستر فیلم یک روز بارانی در نیویورک

یک روز بارانی در نیویورک

A Rainy Day in New York
کارگردان: Woody Allen نویسنده: Woody Allen
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Elle FanningElle Fanning
Selena GomezSelena Gomez
Jude LawJude Law
Diego LunaDiego Luna
Liev SchreiberLiev Schreiber

درباره فیلم یک روز بارانی در نیویورک


یک روز بارانی در نیویورک (A Rainy Day in New York) جزو بهترین فیلم های کمدی و عاشقانه است که وودی آلن کارگردان و نویسنده آن بود. لتی آرونسون نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم یک روز بارانی در نیویورک نمرات پایینی از سوی منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون تیموتی شالامی، ال فانینگ، سلنا گومز، جود لا، دیه‌گو لونا، لیو شرایبر، آنالی اشفرد، ربکا هال، چری جونز، ویل راجرز، کلی رورباک و سوکی واترهاوس به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش موفقی در باکس‌آفیس نداشت و شکست بزرگی را تجربه کرد. فیلم یک روز بارانی در نیویورک که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 21 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو جوان برای گذران تعطیلات آخر هفته به نیویورک می‌آیند و به محض رسیدن به آنجا با وضعیت بد جوی و یک سری ماجراهای دیگر مواجه می‌شوند.




بنر سریال میهن
پوستر سریال میهن

میهن

Homeland
سازنده: Gideon Raff , Howard Gordon , Alex Gansa
سال‌های انتشار:2011 - 2020محصول: ایالات متحده
Claire DanesClaire Danes
Maury SterlingMaury Sterling
Numan AcarNuman Acar
Nimrat KaurNimrat Kaur
Mandy PatinkinMandy Patinkin
Linus RoacheLinus Roache

درباره سریال میهن


هوملند (Homeland) یکی از بهترین سریال های خارجی است که از سال 2011 توسط شبکه شوتایم شروع به پخش کرد و در سال 2020 به اتمام رسید. الکس گانسا و هاوارد گوردون وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشتند.

سریال هوملند توانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد و نمرات بالایی دریافت کند. در این سریال بازیگرانی همچون کلیر دانس، مندی پتینکین، روپرت فرند، موری استرلینگ، اف. موری آبراهام، دامیان لوئیس، مورینا بکرین، دیگو کلاتنهوف، تیموتی شالامی و جکسون پیس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان فصل نخست راجع‌به اقدامات جاسوسی و شناسایی کری متیسون، یک افسر عملیاتی سیا است که پس از عملیاتی بدون اجازه در عراق، مجبور به استعفا و بازگشت به مرکز مبارزه با تروریسم در لانگلی، ویرجینیا شده ‌است. وی در زمان عملیاتش در عراق توسط تروریست محکومی که قرار است تا لحظاتی بعد اعدام شود، از این موضوع آگاه می‌شود که در زندان القاعده یک سرباز آمریکایی زندانی است.




بنر فیلم خانوم استیونز
پوستر فیلم خانوم استیونز

خانوم استیونز

Miss Stevens
کارگردان: Julia Hart نویسنده: Jordan Horowitz , Julia Hart
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Lily RabeLily Rabe
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Lili ReinhartLili Reinhart
Anthony QuintalAnthony Quintal
Oscar NunezOscar Nunez
Rob HuebelRob Huebel

درباره فیلم خانوم استیونز


خانم استیونز (Miss Stevens) نیز یکی از بهترین فیلم های تیموتی شالامی است که در سال 2016 اکران شد. جولیا هارت کارگردان و نویسنده این فیلم بود. جردن هوروویتس نیز در امر نویسندگی هارت را همراهی کرد. مایکل بی کلارک، گری گیلبرت، جردن هوروویتس و الکس تورتلتاب وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم خانم استیونز نمرات متوسطی دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون لی‌لی ریب، تیموتی شالامی، لیلی راینهارت، آنتونی کوینتال، اسکار نونز و راب هیوبل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راشل استیونز یک معلم انگلیسی دبیرستانی 29 ساله در کالیفرنیا است که داوطلبانه سه دانش آموز خود را برای شرکت در یک مسابقه نمایشی برای آخر هفته همراهی می‌کند و در این راه اتفاقات مختلفی برای آن‌ها رخ می‌دهد.




بنر فیلم نگاه نکن

نگاه نکن

Don't Look Up
کارگردان: Adam McKay نویسنده: Adam McKay
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Meryl StreepMeryl Streep
Cate BlanchettCate Blanchett
Rob MorganRob Morgan
Ariana GrandeAriana Grande

درباره فیلم نگاه نکن


فیلم بالا رو نگاه نکن (Don't Look Up) اثری به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آدام مک‌کی است. کوین مسیک، اسکات استیوبر، بتسی کاک و تاد شولمن در امر تهیه‌کنندگی مک‌کی را همراهی کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس، راب مورگان، جونا هیل، مارک رایلنس، تایلر پری، ران پرلمن، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کادی، کیت بلانشت و مریل استریپ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان دو ستاره‌شناس سطح پایین را نشان می‌دهد که یک تور مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است و می‌تواند موجب نابودی آن شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های تیموتی شالامی

عکس پروفایل

شما