خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جیمز مک‌آووی

بهترین فیلم های جیمز مک‌آووی – جیمز‌ مک‌آووی یک بازیگر مرد متولد سال 1979 در کشور اسکاتلند است که به محبوبیت بالایی رسید.

این بازیگر با ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون جوخه برادران، شکافته و بلوند اتمی به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های جیمز مک‌آووی را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال جوخه برادران

جوخه برادران

Band of Brothers
سازنده: استیون اسپیلبرگ
سال‌های انتشار:2001محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Neal McDonoughNeal McDonough
Damian LewisDamian Lewis
Donnie WahlbergDonnie Wahlberg
Eion BaileyEion Bailey
Ron LivingstonRon Livingston
Matthew SettleMatthew Settle

درباره سریال جوخه برادران


جوخه برادران (Band Of Brothers) یکی از بهترین سریال های خارجی به شمار می‌آید که در سال 2001 و در قالب قسمت توسط شبکه اچ بی او پخش شد. تام هنکس و استیون اسپیلبرگ وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشتند.

سریال جوخه برادران نقدهای بسیار خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و در زمینه‌های صحنه‌های جنگی، بازی گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی همچون دیمین لوئیس، ران لیوینگستون، دیوید شویمر، دانی والبرگ، اسکات گریمز، شین تیلر، پیتر یانگبلاد هیلز، ریچارد اسپیت جونیور، مایکل کادلیتز، جیمز مادیو، دکستر فلچر، راس مک‌کال، ریک گومز، کیرن اوبراین، مارک هوبرمن و جیمز مک‌آووی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال راجع‌به گروهی از سربازان آمریکایی، از روزی که دوره‌های آموزشی خود را طی می‌کنند تا روز پیروزی در جنگ جهانی دوم است.

گالری سریال جوخه برادران





بنر فیلم شکاف
پوستر فیلم شکاف

شکاف

Split
کارگردان: M. Night Shyamalan نویسنده: M. Night Shyamalan
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
James McAvoyJames McAvoy
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Betty BuckleyBetty Buckley
Haley Lu RichardsonHaley Lu Richardson
Jessica SulaJessica Sula
Brad William HenkeBrad William Henke

درباره فیلم شکاف


شکافته (Split) اثری به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی ام. نایت شیامالان است. مارک بینستاک و جیسون بلوم در امر تهیه‌کنندگی به شیامالان کمک کردندو

فیلم شکافته به دلیل بازی زیبای گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و داستان مهیجش توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیمز مک‌آووی، آنیا تیلور جوی، جسیکا سولا، بتی باکلی و هیلی لو ریچاردسون اشاره کرد.

فیلم شکافته به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این فیلم که با بودجه 9 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 278 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سه نوجوان با نام‌های کلر، مارسیا و کیسی توسط دنیس دزدیده می‌شوند و در سردابی نگهداری می‌شوند. دنیس یکی از 23 شخصیت مجزای کوین وندل کرامب است. او قربانی آزار و اذیت دوران کودکی بوده و از اختلال تجزیه هویت رنج می‌برد. روانپزشک کوین، دکتر کرن فلچر باور دارد در چنین مواردی عدم تعادل روانی می‌تواند منجر به تغییرات فیزیولوژیکی شود.




بنر فیلم شیشه
پوستر فیلم شیشه

شیشه

Glass
کارگردان: M. Night Shyamalan نویسنده: M. Night Shyamalan
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
James McAvoyJames McAvoy
Bruce WillisBruce Willis
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Sarah PaulsonSarah Paulson
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
William TurnerWilliam Turner

درباره فیلم شیشه


شیشه (Glass) یکی از بهترین فیلم های جیمز مک‌آووی محسوب می‌شود که ام. نایت شیامالان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. جیسون بلوم و آشوین راجن در امر تهیه‌کنندگی شیامالان را همراهی کردند. فیلم شیشه درواقع دنبال فیلم شکافته محسوب می‌شود.

این فیلم برخلاف فیلم شکافته موفق نشد توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات پایینی دریافت کرد. بروس ویلیس، جیمز مک‌آووی، ساموئل ال. جکسون، آنیا تیلور جوی، سارا پلسون و اسپنسر تریت کلارک ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم شیشه به ایفای نقش پرداختند.

فیلم شیشه با وجود نمرات ضعیفی که دریافت کرده بود، فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 247 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: چهار سال از فرار کیسی کوک از باغ وحش فیلادلفیا می‌گذرد. نام مستعاری به مردی به اسم کوین وندل کرامب داده شده ‌است که دارای اختلال تجزیه هویت بوده و 23 شخصیت مجزا از جمله یک ابرقهرمان جانور، دارد. از طرفی دیوید دان که بسیار هوشمند و قدرتمند است به همراه پسرش جوزف تلاش در محافظت از مردم دارند و خبر دزدیده شدن چهار دختر را می‌شنوند.




بنر فیلم پسر من

پسر من

My Son
کارگردان: Christian Carion نویسنده:
سال انتشار:2021محصول: فرانسه , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
James McAvoyJames McAvoy
Claire FoyClaire Foy
Tom CullenTom Cullen
Gary LewisGary Lewis
Michael MorelandMichael Moreland
Jamie MichieJamie Michie

درباره فیلم پسر من


پسرم (My Son) یکی از بهترین فیلم های معمایی به شمار می‌رود که در سال 2021 اکران شد. کریستین کاریون کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم بود. لور ایرمن در انجام وظیفه نویسندگی به کاریون کمک کرد. مارک بوتان، براهیم چیوآ، لور ایرمن، وینسنت ماروال و ربکا اوبراین نیز در امر تهیه‌کنندگی کاریون را همراهی کردند.

فیلم پسرم در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی کسب کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیمز مک‌آووی، کلر فوی، جیمی میکی و تام کالن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مردی در جستجوی پاسخ برای ناپدید شدن پسرشان به دیدن همسر سابق خود می‌رود.




بنر فیلم با هم

با هم

Together
کارگردان: Stephen Daldry نویسنده: Dennis Kelly
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
James McAvoyJames McAvoy
Sharon HorganSharon Horgan
Samuel LoganSamuel Logan

درباره فیلم با هم


با هم (Together) فیلمی جدید به کارگردانی استفان دالدری است که در سال 2021 اکران شد. گای هیلی و سونیا فریدمن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط دنیس کلی نوشته شد.

فیلم با هم نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیمز مک‌آووی، شارون هورگان و ساموئل لوگن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم از نخستین روزهای قرنطینه ویروس کرونا در مارس 2020 تا به امروز در انگلستان جریان دارد. داستان راجع‌به زوجی است که در حال ارزیابی مجدد رابطه خود هنگام مراقبت از آرتی، پسر 10 ساله خود هستند.




بنر فیلم آن: قسمت دوم
پوستر فیلم آن: قسمت دوم
دو زبانه

آن: قسمت دوم

It Chapter Two
کارگردان: Andy Muschietti نویسنده: Gary Dauberman
سال انتشار:2019محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Bill SkarsgårdBill Skarsgård
Jessica ChastainJessica Chastain
Bill HaderBill Hader
James McAvoyJames McAvoy
Isaiah MustafaIsaiah Mustafa
Jay RyanJay Ryan

درباره فیلم آن: قسمت دوم


آن: بخش دوم (It Chapter Two) جزو بهترین فیلم های ترسناک است که در سال 2019 اکران شد. اندی موشیاتی کارگردان این فیلم بود. روی لی، دن لین، ست گراهام اسمیت، دیوید کاتزنبرگ و باربارا موشیاتی تهیه‌کنندگان این عنوان بودند. گری دابرمن وظیفه نویسندگی فیلم آن: بخش دوم را برعهده داشت.

این فیلم نتوانست با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شود. ازجمله بازیگرانی که در فیلم آن: بخش دوم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بیل اسکارشگورد، جیمز مک‌آووی، جسیکا چستین، بیل هیدر، عیسی مصطفی، جیمز رانسون، جی رایان، اندی بین، جیدن مارتل، فین ولفهارد، ویات اولف و جرمی ری تیلور اشاره کرد.

فیلم آن: بخش دوم موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و فروش محشری داشت. این فیلم که با بودجه 79 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 473 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در سال 1988 و در شهر دری رخ می‌دهد. پسر بچه‌ای به اسم جرجی از برادر خود بیل درخواست می‌کند تا در زیر باران به او ملحق شده تا با یکدیگر بازی کنند؛ اما بیل که مریض است و لکنت زبان نیز دارد درخواست برادرش را قبول نمی‌کند. جرجی تصمیم می‌گیرد به تنهایی بیرون رفته و خودش بازی کند.




بنر فیلم ددپول 2

ددپول 2

Deadpool 2
کارگردان: David Leitch نویسنده: Rhett Reese , Ryan Reynolds , Paul Wernick
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Josh BrolinJosh Brolin
Morena BaccarinMorena Baccarin
Julian DennisonJulian Dennison
Zazie BeetzZazie Beetz
T. J. MillerT. J. Miller

درباره فیلم ددپول 2


ددپول 2 (Deadpool 2) نیز یکی از بهترین فیلم های جیمز مک‌‌آووی به شمار می‌رود که توسط دیوید لیچ کارگردانی شد. سیمون کینبرگ، رایان رینولدز و لورن شولر دانر به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این اثر توسط رت ریس و پال ورنیک نوشته شد.

فیلم ددپول 2 به دلیل مضامین طنز جذاب و عملکرد درخشان گروه بازیگری واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت. رایان رینولدز، مورنا باکارین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی رسید و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم ددپول 2 که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 785 میلیون دلاری فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم ددپول 2 بدین شرح است: وید ویلسون در شب سالگرد آشنایی‌اش با معشوقه خود ونسا مورد حمله گروهی از مزدوران قرار می‌گیرد که ونسا را در این اتفاق از دست می‌دهد.

گالری فیلم ددپول 2





بنر فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک
پوستر فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک
دو زبانه

مردان ایکس: ققنوس تاریک

X-Men: Dark Phoenix
کارگردان: Simon Kinberg نویسنده: Simon Kinberg
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sophie TurnerSophie Turner
James McAvoyJames McAvoy
Nicholas HoultNicholas Hoult
Tye SheridanTye Sheridan
Michael FassbenderMichael Fassbender
Alexandra ShippAlexandra Shipp

درباره فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک


دارک فینکس (Dark Phoenix) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سیمون کینبرگ است که در سال 2019 اکران شد. برایان سینگر، هاچ پارکر، لورن شولر دان و تاد هالوولگ در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به کینگبرگ کمک کردند.

فیلم دارک فینکس نمرات بسیار پایینی کسب کرد و با واکنش‌های منفی منتقدان روبه‌رو شد. در این فیلم بازیگرانی همچون جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، سوفی ترنر، تای شرایدن، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت مک‌فی، ایوان پیترز و جسیکا چستین به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دارک فینکس در گیشه عملکرد موفقی نداشت و در مقایسه با بودجه تولیدش فروش پایینی داشت. این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 252 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تقریبا ده سال بعد از وقایع فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس، مردان ایکس قهرمانان ملی هستند که پیوسته به ماموریت‌های خطرناک می‌روند. زمانی که یک اشعه خورشیدی در طول یک ماموریت نجات در فضا با آن‌ها برخورد می‌کند جین گری کنترل توانایی‌هایش را از دست می‌دهد و ققنوس را آزاد می‌کند.




بنر فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده
پوستر فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

X-Men: Days of Future Past
کارگردان: Bryan Singer نویسنده: Simon Kinberg
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
James McAvoyJames McAvoy
Michael FassbenderMichael Fassbender
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Nicholas HoultNicholas Hoult
Patrick StewartPatrick Stewart

درباره فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده


مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی برایان سینگر است. لورن شولر دانر و سیمون کینگبرگ در امر تهیه‌کنندگی سینگر را همراهی کردند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده جین گولدمن، سیمون کینبرگ و متیو وان قرار داشت.

فیلم مردان ایکس:روزهای گذشته آینده توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. در این فیلم بازیگرانی همچون هیو جکمن، جیمز مک‌آووی، نیکولاس هولت، مایکل فاسبندر، هلی بری، جنیفر لارنس، الن پیج، آنا پاکوین، پیتر دینکلیج، پاتریک استوارت و ایان مک‌کلن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده در باکس‌آفیس قدرتمند ظاهر شد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 746 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مردان ایکس، ولوورین را به گذشته می‌فرستند تا از اتفاقی که منجر به نابودی انسان‌ها و جهش یافتگان در آینده می‌شود، جلوگیری کند.




بنر فیلم تاوان
پوستر فیلم تاوان

تاوان

Atonement
کارگردان: Joe Wright نویسنده: Christopher Hampton
سال انتشار:2007محصول: بریتانیا , فرانسه , ایالات متحده
Keira KnightleyKeira Knightley
James McAvoyJames McAvoy
Romola GaraiRomola Garai
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Brenda BlethynBrenda Blethyn
Vanessa RedgraveVanessa Redgrave

درباره فیلم تاوان


تاوان (Atonement) یکی از بهترین فیلم های عاشقانه به کارگردانی جو رایت است که براساس رمانی به همین اسم اثر ایان مک‌یوون ساخته شد. تیم بوان، اریک فلنر و پال وبستر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. کریستوفر همپتون فیلم‌نامه این فیلم را نوشت.

فیلم تاوان تحسین گسترده منتقدان را برانگیخت. این فیلم طی مراسم اسکار در هفت رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که تنها موفق شد جایزه بهترین موسیقی را کسب کند. فیلم تاوان طی مراسم گلدن گلوب نیز در هفت رشته ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در دو رشته بهترین فیلم درام و بهترین موسیقی این جایزه را به دست آورد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیمز مک‌آووی، کیرا نایتلی، سورشا رونان، ونسا ردگریو، رامالا گری، بندیکت کامبربچ، پاتریک کندی، نیل مسکل، برانسن وب، جان نورمینگتون و تیلی واسبرگ اشاره کرد.

فیلم تاوان در حوزه فروش نیز موفق ظاهر شد و استقبال مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم با بودجه تولید 30 میلیون دلاری خود، حدود 129 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه فیلم تاوان بدین شرح است: در سال 1935 دختری سیزده ساله به نام براینی تالیس و خانواده‌اش در آسایش و بی‌غمی در خانه بسیار بزرگی زندگی می‌کنند. بوریونی می‌خواهد نویسنده شود. در دنیای دخترانه براینی پسر خدمتکار خانه، روبی، قهرمان ناجی اوست.




بنر فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند
پوستر فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند

آخرین پادشاه اسکاتلند

The Last King of Scotland
کارگردان: Kevin Macdonald نویسنده: Peter Morgan , Jeremy Brock
سال انتشار:2006محصول: آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Forest WhitakerForest Whitaker
James McAvoyJames McAvoy
Simon McBurneySimon McBurney
Gillian AndersonGillian Anderson
Kerry WashingtonKerry Washington
David OyelowoDavid Oyelowo

درباره فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند


آخرین پادشاه اسکاتلند (The Last King of Scotland) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های جیمز مک‌آووی را دارد. کوین مک‌دونالد وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. آندرئا کالدروود تهیه‌کننده فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند آندرئا کالدروود بود. جرمی براک و پیتر مورگان وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشتند.

این فیلم با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تمجید قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون فارست ویتاکر، جیمز مک‌آووی، کری واشینگتن، سایمن مک‌برنی و جیلین اندرسون به ایفای نقش پرداختند.

فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند در مقایسه با بودجه تولید خود، توانست فروش بالایی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 6 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 48 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در اوایل دهه 1970 نیکلاس گاریگن، دکتر اسکاتلندی جوانی جهت کار به روستایی در اوگاندا می‌رود. در آنجا با رئیس‌جمهور جدید، ایدی امین، مواجه می‌شود که عصر طلایی جدیدی را به آفریقایی‌ها نوید می‌دهد. گاریگن جذب سخنان او شده و خیلی زود تبدیل به نزدیک‌ترین مشاور و پزشک خصوصی ایدی امین می‌شود.




بنر فیلم نخ‌ها
پوستر فیلم نخ‌ها

نخ‌ها

Strings
کارگردان: Anders Rønnow Klarlund نویسنده: Anders Rønnow Klarlund
سال انتشار:2004محصول: دانمارک , سوئد , نروژ , بریتانیا
James McAvoyJames McAvoy
Catherine McCormackCatherine McCormack
Julian GloverJulian Glover
Derek JacobiDerek Jacobi
Ian HartIan Hart
Claire SkinnerClaire Skinner

درباره فیلم نخ‌ها


رشته‌ها (Strings) انیمیشنی به کارگردانی و نویسندگی آندرس رنونو کلارلوند است که در سال 2004 اکران شد. ناجا ماری ایدت نیز در امر نویسندگی کلارلوند را همراهی کرد.

انیمیشن رشته‌ها با نمرات متوسط منتقدان روبه‌رو شد و واکنش‌های مختلف آنان را برانگیخت. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیمز مک‌آووی، کاترین مک‌کورمک، جولیان گلاور و درک جاکوبی اشاره کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: یک شاهزاده به قصد گرفتن انتقام مرگ پدرش سرزمین خود را رها می‌کند ولی در ادامه پی می‌برد همه‌چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نیست.




بنر فیلم بلوند اتمی
پوستر فیلم بلوند اتمی

بلوند اتمی

Atomic Blonde
کارگردان: David Leitch نویسنده: Kurt Johnstad
سال انتشار:2017محصول: سوئد , آلمان , مجارستان , ایالات متحده
Charlize TheronCharlize Theron
James McAvoyJames McAvoy
John GoodmanJohn Goodman
Til SchweigerTil Schweiger
Eddie MarsanEddie Marsan
Sofia BoutellaSofia Boutella

درباره فیلم بلوند اتمی


بلوند اتمی (Atomic Blonde) فیلمی به کارگردانی دیوید لیچ است که براساس رمانی به همین نام اثر آنتونی جانسون ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده اریک گیتر، بث کونو، کلی مک‌کورمیک، پیتر شوورین و شارلیز ترون قرار داشت. کرت جانستاد داستان این فیلم را نوشت.

فیلم بلوند اتمی پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما فیلم‌نامه فیلم بلوند اتمی انتقاد منتقدان را به همراه داشت.

فیلم بلوند اتمی فروش نسبتا خوبی داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 100 میلیون دلار فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شارلیز ترون، جیمز مک‌آووی، جان گودمن، تیل شوایگر، ادی مارسن، سوفیا بوتلا، یوهانس هویکور یوهانسون و توبی جونز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در نوامبر 1989، دقیقا چند روز پیش از فروپاشی دیوار برلین، جیمز گاسکوئین، مأمور MI6 توسط یوری باختین، مأمور KGB مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. ده روز بعد لورین بروتون، یک جاسوس سطح بالای MI6 ، وارد عمل می‌شود تا توسط اریک گری، مأمور MI6 و امت کورزفلد، مامور CIA، در مورد مأموریت تازه به اتمام رسیده‌اش در برلین مورد انتقاد قرار گیرد.




بنر فیلم تحت تعقیب
پوستر فیلم تحت تعقیب

تحت تعقیب

Wanted
کارگردان: Timur Bekmambetov نویسنده: Michael Brandt , Derek Haas , Chris Morgan
سال انتشار:2008محصول: آلمان , ایالات متحده
Angelina JolieAngelina Jolie
James McAvoyJames McAvoy
Morgan FreemanMorgan Freeman
Thomas KretschmannThomas Kretschmann
Terence StampTerence Stamp
CommonCommon

درباره فیلم تحت تعقیب


تحت تعقیب (Wanted) فیلمی در ژانر اکشن است که یکی از بهترین فیلم های جیمز مک‌آووی محسوب می‌شود. تیمور بکمامبتوف کارگردان این فیلم تماشایی بود. مارک پلت، جیسون نتر و جیم لملی تهیه‌کنندگان فیلم تحت تعقیب بودند. کریس مورگان وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم تحت تعقیب به‌عنوان یک عنوان اکشن مهیج توانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیمز مک‌آووی، آنجلینا جولی، مورگان فریمن و کریس پرت اشاره کرد.

این فیلم فروش محشری را در باکس‌آفیس تجربه کرد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم تحت تعقیب که با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 341 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم تحت تعقیب بدین شرح است: ویزلی گیبسون جوان بدشانسی است که معشوقه‌اش بی‌وفا از آب درآمده ‌است. در اداره‌ای که کار می‌کند نیز تحت نظارت یک رئیس عذاب دهنده و خشن است. روزی دختری به اسم فاکس او را از دست یک قاتل نجات می‌دهد. سپس ویزلی را وارد گروه تروریستی به اسم گروه برادران می‌کند.




بنر فیلم ویمبلدون
پوستر فیلم ویمبلدون

ویمبلدون

Wimbledon
کارگردان: Richard Loncraine نویسنده: Adam Brooks , Jennifer Flackett , Mark Levin
سال انتشار:2004محصول: فرانسه , بریتانیا
Kirsten DunstKirsten Dunst
Paul BettanyPaul Bettany
Sam NeillSam Neill
James McAvoyJames McAvoy
Bernard HillBernard Hill
Austin NicholsAustin Nichols

درباره فیلم ویمبلدون


ویمبلدون (Wimbledon) فیلمی کمدی و عاشقانه است که ریچارد لانکرین وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. آدام بروکس نیز به‌عنوان نویسنده در این پروژه حضور داشت.

فیلم ویمبلدون نمرات خوبی از سوی منتقدان کسب نکرد و نتوانست انتظارات آن‌ها را برآورده سازد. پل بتانی، کیرستن دانست، سام نیل، جان فاورو، آستین نیکولز و جیمز مک‌آووی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم که با بودجه 31 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 41 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پیتر کولت یک تنیسور باسابقه است که چندین سال است به افتخاری نرسیده و بیش از 2 سال است که در هیچ مسابقه حرفه‌ای به پیروزی نرسیده است. این ناکامی‌ها او را متقاعد کرده‌ تا بعد از بازی‌های تنیس ویمبلدون از دنیای تنیس خداحافظی کند؛ اما در هنگام تمرین با یک تنیسور زن جوان به اسم لیزی برادبری آشنا می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جیمز مک‌آووی

عکس پروفایل

شما