خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های عامر خان

بهترین فیلم های عامر خان – عامر خان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران کشور هندوستان است که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده و توانست به محبوبیت بالایی برسد.

عامر خان با بازی فوق‌العاده‌اش توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از بهترین بازیگران بالیوود تبدیل شود.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین فیلم های عامر خان بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم هندوستان آزاد
پوستر فیلم هندوستان آزاد

هندوستان آزاد

Thugs of Hindostan
کارگردان: Vijay Krishna Acharya نویسنده: Vijay Krishna Acharya
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Aamir KhanAamir Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Fatima Sana ShaikhFatima Sana Shaikh
Mohammed Zeeshan AyyubMohammed Zeeshan Ayyub
Lloyd OwenLloyd Owen

درباره فیلم هندوستان آزاد


قاتلان هندوستان (Thugs of Hindostan) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ویجی کریشنا آچاریا است که در سال 2018 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آدیتیا چوپرا قرار داشت.

این فیلم پس از اکران واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. منتقدان از فیلم قاتلان هندوستان در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد کردند.

فیلم قاتلان هندوستان فروش چشمگیری در گیشه نداشت و نتوانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 31 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 48 میلیون دلاری فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آمیتاب باچان، عامر خان، کاترینا کایف، فاطمه ثنا شیخ، لوید اوون، محمد زیشان ایوب، رونیت روی، سوپریا پاتاک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم راجع‌به دختری به نام ظفیرا است که در دوران کودکی پدر و مادر خود را توسط فرد انگلیسی به اسم کلایو از دست می‌دهد. در آن لحظه خدابخش او را نجات می‌دهد، پس از یازده سال خدابخش و ظفیرا با تیم خود انگلیسی‌ها را غارت می‌کنند و به مردم هند کمک می‌کنند. آن‌ها سپس در مخفی گاه خود پنهان می‌شوند. جهت یافتن مخفی گاه از فرنگی که یک خبرچین حرفه‌ای است کمک می‌گیرند تا آن مخفی گاه را نشان آن‌ها دهد؛ او نیز با حیله‌گری وارد گروه آن‌ها شده و از اعتماد آنها سوءاستفاده می‌کند و زندگی‌شان را بهم می‌ریزد.




بنر فیلم فوق ستاره مخفی
پوستر فیلم فوق ستاره مخفی

فوق ستاره مخفی

Secret Superstar
کارگردان: Advait Chandan نویسنده: Advait Chandan
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Zaira WasimZaira Wasim
Aamir KhanAamir Khan
Meher VijMeher Vij
Raj ArjunRaj Arjun
Tirth SharmaTirth Sharma
Monali ThakurMonali Thakur

درباره فیلم فوق ستاره مخفی


فوق ستاره مخفی (Secret Superstar) یکی از بهترین فیلم‌های هندی محسوب می‌شود که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت. ادوایت چاندان وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. عامر خان نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم فوق ستاره مخفی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و تحسین آن‌ها را به همراه داشت. این فیلم به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، کارگردانی قدرتمند و داستان جذابش مورد تمجید قرار گرفت.

این فیلم فروش فوق‌العاده‌ای در گیشه داشت و توانست به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای هندوستان تبدیل شود. فیلم فوق‌ستاره مخفی با بودجه تولید 2 میلیون دلاری خود، حدود 154 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به زایرا واسیم، مهر ویج، راج آرجون و عامر خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اینسیا یک دختر ۱۴ ساله‌ای که شور آواز خواندن دارد؛ اما خانواده‌ی او یک خانواده بسیار محافظه‌کار است. پدرش اجازه نمی‌دهد که استعدادش را شکوفا کند، اما مادرش به شکل مخفیانه اجازه می‌دهد که او به دنبال آواز خواندنش برود. به همین دلیل گردنبند خود را می‌فروشد و برای او لپ‌تاپ می‌خرد. او از دیدن اشخاصی که در اینترنت کلیپ‌های آواز خود را گذاشتند شگفت‌زده می‌شود و خود نیز به طور ناگهانی آهنگ‌های خود را با روپوش صورت توسط اینترنت ارسال می‌کند.




بنر فیلم دانگال

دانگال

Dangal
کارگردان: Nitesh Tiwari نویسنده: Nitesh Tiwari
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Aamir KhanAamir Khan
Fatima Sana ShaikhFatima Sana Shaikh
Sanya MalhotraSanya Malhotra
Sakshi TanwarSakshi Tanwar
Aparshakti KhuranaAparshakti Khurana
Zaira WasimZaira Wasim

درباره فیلم دانگال


دنگل (Dangal) یک فیلم هندی به کارگردانی و نویسندگی نیتش تیواری است که در سال 2016 اکران شد. شیراس جاین در امر نویسندگی تیواری را همراهی کرد. عامر خان و کرن رائو وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم دنگل با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و توانست در لیست 250 فیلم برتر سایت imdb قرار بگیرد. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، بازی فوق‌العاده گروه بازیگری و کارگردانی محشر مورد تحسین قرار گرفت.

دنگل یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای هند است که فروش خارق‌العاده‌ای داشت. این فیلم با بودجه تولید 9.8 میلیون دلاری‌اش، حدود 311 میلیون دلار فروش کرد. عامر خان، ساکشی تنور، فاطمه ثنا شیخ و سانیا مالهورا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ماهاویر سینگ پوگات کشتی‌گیر سابق تیم ملی هندوستان به علت مشکلات زندگی در حالی‌که هیچ‌وقت نتوانسته به مدال طلا برسد، مجبور می‌شود از تشک کشتی خداحافظی کند. سال‌ها بعد در حالی‌که ازدواج می‌کند، آرزو دارد بتواند فرزندان پسرش را جهت تبدیل شدن به یک کشتی‌گیر قهار آموزش بدهد؛ اما همسر او فقط دختر به دنیا می‌آورد و او به کل امیدش را از دست می‌دهد. اما روزی فکری به سرش زد که دو دختر بزرگش را کشتی‌گیر کند تا رویایش را به حقیقت تبدیل کند؛ بنابراین دخترانش را به تمرینات سخت مشغول و با پسران به کشتی گرفتن وادار کرد.




بنر فیلم پی . کی
پوستر فیلم پی . کی

پی . کی

Pk
کارگردان: Rajkumar Hirani نویسنده: Rajkumar Hirani , Abhijat Joshi
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Anushka SharmaAnushka Sharma
Sushant Singh RajputSushant Singh Rajput
Boman IraniBoman Irani
Sanjay DuttSanjay Dutt
Parikshat SahniParikshat Sahni

درباره فیلم پی . کی


پی‌کی (PK) یکی از بهترین فیلم ‌های عامرخان به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن برعهده راجکومار هیرانی قرار داشت. ویدهو وینود چوپرا در امر تهیه‌کنندگی و آبیجات جوشی در امر نویسندگی هیرانی را همراهی کردند.

فیلم پی‌کی توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و نمرات بسیار بالایی دریافت کند. این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، داستان و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت و توانست در لیست 250 فیلم برتر imdb قرار بگیرد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به عامر خان، انوشکا شارما، بومان ایرانی، سانجی دات، سوشانت سینگ راجپوت، رخسار رحمان، منالی تاکور و سراب شوکلا اشاره کرد. فیلم پی‌کی موفقیت تجاری بزرگی را به نام خود ثبت کرد و در گیشه قدرتمند ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 12 میلیون دلاری‌ خود، حدود 120 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم‌ پی‌کی بدین شرح است: فیلم در قالب دو داستان است روایت می‌شود. در داستان نخست دو جوان عاشق یکدیگر می‌شوند اما پس از مدتی دختر که اهل هند است متوجه می‌شود که معشوق او پاکستانی است و همین باعث مردد شدن او می‌شود چرا که او دیدگاهی منفی نسبت به مسلمانان دارد و اعتقادات مذهبی او باعث ایجاد یک نگرش منفی می‌شود و همین باعث بروز یک سری اتفاقات تا پایان فیلم می‌شود.




بنر فیلم جستجو
پوستر فیلم جستجو

جستجو

Talaash
کارگردان: Reema Kagti نویسنده: Zoya Akhtar , Reema Kagti
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Rani MukerjiRani Mukerji
Nawazuddin SiddiquiNawazuddin Siddiqui
Rajkummar RaoRajkummar Rao
Subrat DuttaSubrat Dutta

درباره فیلم جستجو


تلاش: پاسخ دروغ پنهان (Talaash: The Answer Lies Within) یک فیلم به کارگردانی ریما کاگتی است که در سال 2012 اکران شد. ریتش سدهاوانی، عامر خان و فرهان اختر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط آنورانگ کاشیاپ و زویا اختر نوشته شد.

تلاش: پاسخ دروغ پنهان با واکنش‌های متعدد منتقدان روبه‌رو شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به عامر خان، رانی موکرجی و کارینا کاپور اشاره کرد. این فیلم حدود 24 میلیون دلار در گیشه فروش کرد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آرمان کاپور یک هنرپیشه مشهور است. او در یک جاده متروکه به علت ترس از برخورد با چیزی تعادل ماشینش را از دست می‌دهد و ماشین به دریا افتاده و او جان خود را از دست می‌دهد. بازرس سوریان سینگ مأمور تحقیق راجع‌به حادثه می‌شود. سوریان پسرش کارن را به تازگی از دست داده است. برای همین اوضاع روحی مناسبی ندارد و تلاش‌های همسرش روشنی برای بهبود حال او نیز تأثیر ندارد.




بنر فیلم 3 احمق

3 احمق

3 Idiots
کارگردان: Rajkumar Hirani نویسنده: Rajkumar Hirani , Vidhu Vinod Chopra , Abhijat Joshi
سال انتشار:2009محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Aamir KhanAamir Khan
R. MadhavanR. Madhavan
Sharman JoshiSharman Joshi
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Boman IraniBoman Irani
Omi VaidyaOmi Vaidya

درباره فیلم 3 احمق


سه احمق (3 Idiots) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های عامر خان قرار بگیرد. راجکومار هیرانی کارگردان و نویسنده این فیلم بود. آبیجات جوشی در امر نویسندگی هیرانی را همراهی کرد. ویدهو وینود چوپرا وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم سه احمق را برعهده داشت.

فیلم سه احمق پس از اکران توانست مورد تمجید منتقدان قرار بگیرد و در زمینه‌های داستان و بازی گروه بازیگری تحسین آن‌ها را برانگیزد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به عامر خان، کارینا کاپور، رانگاناتان مدهوان، شارمان جوشی و بومان ایرانی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فرهان، راجو، رانچو و چاتور در یک دانشگاه مهندسی درس می‌خوانده‌اند. چاتور ده سال پیش در زمان دانشجویی به آن‌ها گفته بود که بعد از ده سال در دانشگاه همدیگر را ببینند و پی‌ببرند چه شخصی موفق‌تر است. اما فرهان و راجو که دوستان صمیمی رانچو بوده‌اند نمی‌دانند او کجاست و سال‌هاست او را ندیده‌اند؛ بنابراین به دنبال آدرسی که چاتور داده هر سه به دنبال رانچو می‌روند.




بنر فیلم گجینی
پوستر فیلم گجینی

گجینی

Ghajini
کارگردان: A.R. Murugadoss نویسنده: A.R. Murugadoss
سال انتشار:2008محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Asin ThottumkalAsin Thottumkal
Jiah KhanJiah Khan
Pradeep Ram Singh RawatPradeep Ram Singh Rawat
Riyaz KhanRiyaz Khan
Khalid SiddiquiKhalid Siddiqui

درباره فیلم گجینی


گجینی (Ghajini) یک فیلم در ژانر اکشن است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده ای. آرموروگادوس قرار داشت. گیتا آرتس نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم گجینی نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آسین، عامر خان، پرادیپ راوات و جیا خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فردی با ظاهر عجیب و خطی عمیق روی سرش در خیابان‌های شهر مرتکب قتل می‌شود؛ پلیسی او را تحت تعقیب قرار می‌دهد اما بعد از درگیری با مرد عجیب در خانه او گرفتار می‌شود. دختری به اسم سونیتا که دانشجوی پزشکی است به پرونده پزشکی این مرد علاقه‌مند می‌شود، با او دوست می‌شود و پی می‌برد او هر ۱۵ دقیقه یک بار همه چیز را از یاد می‌برد.




بنر فیلم ستاره‌های روی زمین
پوستر فیلم ستاره‌های روی زمین

ستاره‌های روی زمین

Taare Zameen Par
کارگردان: Aamir Khan نویسنده: Amole Gupte
سال انتشار:2007محصول: هندوستان
Darsheel SafaryDarsheel Safary
Aamir KhanAamir Khan
Tisca ChopraTisca Chopra
Vipin SharmaVipin Sharma
Tanay ChhedaTanay Chheda
Sachet EngineerSachet Engineer

درباره فیلم ستاره‌های روی زمین


ستاره‌های روی زمین (Taare Zameen Par) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عامر خان است که در سال 2007 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط آمولی گوپته به رشته تحریر درآمد.

فیلم ستاره‌های روی زمین با دریافت نمرات بسیار خوبی توانست در لیست 250 فیلم برتر سایت imdb قرار بگیرد. منتقدان این فیلم را به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار دادند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دارشیل سفری، عامر خان، تیسکا چوپرا و وییپل شارما اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ایشان آواستی کودکی نه ساله است که یک سال در کلاس سوم مردود شده و علی‌رغم برادر بزرگترش که همیشه بالاترین نمره‌ها را می‌گیرد در کلاس از همه ضعیف‌تر است و به همین علت بارها توسط پدر و همکلاسی‌هایش تحقیر می‌شود. عاقبت وی با کارهای اشتباه خود، باعث به تنگ آمدن پدرش می‌شود و او ایشان را به مدرسه شبانه‌روزی می‌فرستد.




بنر فیلم فنا
پوستر فیلم فنا

فنا

Fanaa
کارگردان: Kunal Kohli نویسنده: Shibani Bathija
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
KajolKajol
Rishi KapoorRishi Kapoor
Kirron KherKirron Kher
Shiney AhujaShiney Ahuja
Lillete DubeyLillete Dubey

درباره فیلم فنا


فنا (Fanaa) یکی از بهترین فیلم های عامرخان به شمار می‌آید که در سال 2006 اکران شد. کونال کوهلی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط شیبانی باتجیا نوشته شد. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده فیلم فنا بود.

فیلم فنا با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه بازی گروه بازیگری تمجید کردند، اما نسبت به فیلم‌نامه این فیلم انتقاداتی داشتند. عامر خان، کاجول، ریشی کاپور، کیرون کهیر، شارات ساکسنا، تابو، ساتیش شاه، شاینی آهوجا، شروطی ست، گائوتامی کاپور، سانایا ایرانی، جاسپال بهاتی، لیلیت دوبی، وراجش هیجری، سورش منون و لارا دوتا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: زونی، دختری کشمیری که در کودکی قدرت بینایی خود را از دست داده، با مردی به اسم ریحان ازدواج می‌کند. ریحان راهی جهت درمان زونی پیدا می‌کند؛ اما وقتی بعد از عمل، زونی چشم‌هایش را باز می‌کند، ساعتی از کشته‌شدن ریحان در یک عملیات تروریستی گذشته‌ است.




بنر فیلم باج
پوستر فیلم باج

باج

Lagaan
کارگردان: Ashutosh Gowariker نویسنده: Ashutosh Gowariker , Sanjay Dayma , Kumar Dave
سال انتشار:2001محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Gracy SinghGracy Singh
Rachel ShelleyRachel Shelley
Paul BlackthornePaul Blackthorne
Kulbhushan KharbandaKulbhushan Kharbanda
Rajendranath ZutshiRajendranath Zutshi

درباره فیلم باج


باج (Lagaan) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی آشتوش گواریکر است که در سال 2001 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم باج برعهده عامر خان برعهده داشت.

فیلم باج موفق شد مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و در جلب نظرات مثبت آن‌ها موفق باشد. این فیلم به دلیل بازی درخشان گروه بازیگری، کارگردانی عالی و داستان تاثیرگذار با تمجید منتقدان مواجه شد.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. فیلم باج که با بودجه 6 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 10 میلیون دلار فروش کرد. فیلم باج طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان شده بود، که نتوانست آن را کسب کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به عامر خان، گریسی سینگ، راشل شلی و پل بلکتورن اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم باج بدین شرح است: داستان فیلم در دوران حکومت بریتانیا بر هند جریان دارد و زندگی مردم یک روستا را به تصویر می‌کشد که به خراج سنگینی که حکومت بر آن‌ها بسته معترض هستند و حاضر می‌شوند تا روی سرنوشت خود در یک مسابقه کریکت با حاکمان انگلیسی شرط‌بندی کنند.




بنر فیلم عشق
پوستر فیلم عشق

عشق

Ishq
کارگردان: Indra Kumar نویسنده: Rajeev Kaul
سال انتشار:1997محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Ajay DevgnAjay Devgn
Juhi ChawlaJuhi Chawla
KajolKajol
Dalip TahilDalip Tahil
Johnny LeverJohnny Lever

درباره فیلم عشق


عشق (Ishq) یکی از بهترین فیلم های عامر خان محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده ایندرا کومار قرار داشت. گردان تانوانی تهیه‌کننده و تنویر خان نویسنده این فیلم بودند.

فیلم عشق نمرات مختلفی دریافت کرد و با نمرات متوسط آن‌ها مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به عامر خان، آجای دیوگان، کاجول و جوهی چاولا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم روایت‌گر داستان دو عشق است. یکی راجا و مادو و دیگری آجای و کاجال که هر کدام از این عشق‌ها یکی دارا و دیگری ندار است و در راه رسیدن به هم رویدادهای جالبی را پشت سر می‌گذارند. راجا و مادو هردو سرکش و آشتی‌ناپذیر، آجای و کاجال هر دو خردپیشه هستند. پدران مادو و آجای که هردو ثروتمند هستند از ترس اینکه آن‌ها با فردی فقیر ازدواج نکنند از آن‌ها بدون اینکه متوجه شوند امضا گرفتند.




بنر فیلم بازی
پوستر فیلم بازی

بازی

Baazi
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:1995محصول: هندوستان

درباره فیلم بازی


بازی (Baazi) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آشوتوش گواریکر که در سال 1995 اکران شد. نیراج ورا و ناوشیل مهتا در امر نویسندگی گواریکر را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده سلیم اختر قرار داشت.

فیلم بازی نمرات چندان خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد و با نمرات پایین آن‌ها مواجه شد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و روند داستانی مورد انتقاد قرار گرفت. عامر خان، پارش راوال، مامتا کولکارنی و راضا مراد ازجمله بازیگرانی هستند در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان با گروهی از مردم که در یک اتوبوس مسافرت می‌کنند، شروع می‌شود. اتوبوس در راه خودش متوقف می‌شود و دسته ای اراذل و اوباش وحشیانه وارد اتوبوس می‌شوند و زمانی که مردی می‌خواهد مانع ورود آن‌ها شود دست به خشونت می‌زنند. سپس اتوبوس برای صرف چای و استراحت توقف می‌کند و در همین حین کاروانی که در حال گذر هست مورد حمله قرار می‌دهند و قاتلان تلاش می‌کنند شخصی را که داخل یکی از ماشین ها است به قتل برسانند.




بنر فیلم دل
پوستر فیلم دل

دل

Dil
کارگردان: Indra Kumar نویسنده: Rajeev Kaul
سال انتشار:1990محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Madhuri DixitMadhuri Dixit
Saeed JaffreySaeed Jaffrey
Anupam KherAnupam Kher

درباره فیلم دل


دل (Dil) یکی از بهترین فیلم های عامر خان محسوب می‌شود که در سال 1990 اکران شد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ایندرا کومان قرار داشت. راجیف کائول، نوشیر خاتاو و کاملش پندی فیلم‌نامه‌نویس این پروژه بودند.

فیلم دل آن‌طور که باید در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به عامر خان، مدوری دیکشیت، سعید جعفری، دون ورما، انوپم کهیر و جانی لور اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به راجا پسری است که به همراه خانواده‌اش در هند زندگی می‌کنند. راجا به کالج می‌رود و در آنجا با دختری به اسم مادو آشنا می‌شود.




بنر فیلم هولی
پوستر فیلم هولی

هولی

Holi
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:1984محصول: هندوستان

درباره فیلم هولی


هولی (Holi) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کتان مهتا است که در سال 1984 اکران شد. پرادیپ اوپور وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم هولی را برعهده داشت.

فیلم هولی با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. این فیلم در زمینه روند داستانی مورد انتقاد قرار گرفت. اما منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به عامر خان، اوم پوری، آشوتوش گواریکر و راجندرانات زوتشی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در خوابگاه کالج یک نفر کشته می‌شود؛ ولی مسئولین به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند، اما یک نفر ساکت نمی‌شیند و این موضوع را پیگیری می‌کند.




بنر فیلم موج 3
پوستر فیلم موج 3

موج 3

Dhoom 3
کارگردان: Vijay Krishna Acharya نویسنده: Vijay Krishna Acharya
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Abhishek BachchanAbhishek Bachchan
Uday ChopraUday Chopra
Riya RayRiya Ray
Elizabeth ReinersElizabeth Reiners

درباره فیلم موج 3


موج 3 (Dhoom 3) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های عامر خان قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده ویجی کریشنا آچاریا قرار داشت. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم موج 3 نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. این فیلم در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. عامر خان، کاترینا کایف، آبیشک باچان، جکی شروف، اندرو بیکنل، تیبرت بتل و رانی موکرجی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مردی که سال‌ها در یک سیرک به شکل حرفه‌ای آموزش دیده و از توانایی‌های خاصی برخوردار است. سرنوشت او را به یک دزد ماهر تبدیل می‌کند تا از یک بانک در بمبئی دزدی کند تا شاید بتواند بخشی از انتقام خون پدر مرحومش را گرفته باشد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های عامر خان

عکس پروفایل

شما