خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم و سریال‌های کیم تائه هی

بهترین فیلم های کیم تائه هی چه هستند؟ کیم تائه هی یک بازیگر زن کره‌ای متوسط سال 1980 است که در آثار محبوبی به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر با حضور در سریال‌های پلکانی به سوی بهشت و شاهزاده خانم من نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

طی این مطلب قصد داریم بهترین فیلم های کیم تائه هی را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال سلام خداحافظ ، مامان!
پوستر سریال سلام خداحافظ ، مامان!

سلام خداحافظ ، مامان!

Hi Bye, Mama!
سازنده: Mitsuko Baisho
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Lee Kyoo-hyungLee Kyoo-hyung
Shin Dong-miShin Dong-mi
Lee Si-WooLee Si-Woo
Kim Mi-kyeongKim Mi-kyeong
Ahn Nae-sangAhn Nae-sang

درباره سریال سلام خداحافظ ، مامان!


سلام خداحافظ مامان (Hi Bye, Mama!) سریالی درام و فانتزی به کارگردانی یو جه وون است که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه تی وی ان شروع شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید. کوون هی جو داستان این سریال را به رشته تحریر درآورد.

سریال سلام خداحافظ مامان نقدهای خوبی را دریافت کرد و با دیدگاه‌های مثبت آنان مواجه شد. این سریال به دلیل داستان جذاب، عملکرد عالی گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم تائه هی، لی کیو هیونگ، کو بو گایئول و سییو وو جین اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: این سریال راجع‌به زنی به نام چا یوری است که یک روح است و 5 سال قبل طی تصادف فوت کرده است. او اکنون بازگشته تا در 49 روز زندگی‌اش را درست کند. ولی شوهرش ازدواج کرده است.

به گفته برخی از علاقه مندان به سینمای کره، این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای محسوب می‌شود. که این دیدگاه ممکن است باب میل تمام علاقه مندان به سینمای کره نباشد.




بنر سریال آیریس
پوستر سریال آیریس

آیریس

Iris
سازنده: Choi Hyo-eun
سال‌های انتشار:2009 - 2010محصول: کره جنوبی
Lee Byung-hunLee Byung-hun
Kim So-yeonKim So-yeon
Jung Joon-hoJung Joon-ho
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Kim Yeong-cheolKim Yeong-cheol
Yoon Joo-sangYoon Joo-sang

درباره سریال آیریس


آیریس (Iris) یکی از بهترین سریال های کیم تائه هی محسوب می‌شود که در ژانر اکشن و عاشقانه پخش شد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده کیم کیو تائه و یانگ یون هو قرار داشت. چوی وان کیو، کیم هیون جون، جو گیو وون و کیم جه اون نویسندگان این سریال بودند.

سریال آیریس به دلیل صحنه‌های اکشن و مهیج خود توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی بیونگ هان، کیم تائه هی، کیم سو یئون و کیم سونگ وو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: کیم هیون جون و جین سا وو دوستانی هستند که به مانند برادر برای یکدیگرند. این دو تحت نظر ارتش کره‌جنوبی هستند و در آنجا خدمت می‌کنند.




بنر سریال پلکانی به بهشت
پوستر سریال پلکانی به بهشت

پلکانی به بهشت

Stairway to Heaven
سازنده: Shim Yi-young
سال‌های انتشار:2003 - 2004محصول: کره جنوبی
Choi Ji-wooChoi Ji-woo
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Kwon Sang-wooKwon Sang-woo
Shin Hyun-joonShin Hyun-joon
Park Shin-HyePark Shin-Hye
Lee Hwi-hyangLee Hwi-hyang

درباره سریال پلکانی به بهشت


پلکانی به سوی بهشت (Stairway to Heaven) سریالی به کارگردانی لی جانگ سو است که کار خود را از سال 2003 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و بعد از 20 قسمت به پایان رسید. داستان این سریال توسط پارک هایه کیونگ نوشته شد.

این سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان موفق ظاهر شد و مورد تحسین آن‌ها قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در سریال پلکانی به سوی بهشت به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چوی جی وو، کئون سانگ وو، کیم تائه هی و پارک شین هه اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: هان جونگ سو و چا سونگ جو دوستان دوران کودکی هستند و پیوند خاصی دارند که به عشق شکوفا می‌شود. آن‌ها هر دو درد از دست دادن یکی از عزیزان خود را دارند: پدر سونگ جو در یک حادثه رانندگی درگذشت و مادر جونگ سو در اثر سرطان چشم درگذشت.




بنر سریال یونگ پال
پوستر سریال یونگ پال

یونگ پال

Yong Pal
سازنده: Mitsuko Baisho
سال‌های انتشار:2015محصول: کره جنوبی
Joo WonJoo Won
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Jo Hyun-jaeJo Hyun-jae
Chae Jung-anChae Jung-an
Jung Woong-inJung Woong-in
Stephanie LeeStephanie Lee

درباره سریال یونگ پال


یونگ پال (Yong-pal) نیز می‌تواند در لیست بهترین سریال های کیم تائه هی جای بگیرد. اوه جین سوک وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشت. جانگ هیوک رین نیز نویسنده سریال یونگ پال بود.

سریال یونگ پال نقدهای مختلفی را سوی منتقدان دریافت کرد و با واکنش‌های گوناگون آن‌ها مواجه شد. منتقدان از عملکرد گروه بازیگری تمجید کرده، اما روند داستان سریال را گیج‌کننده توصیف کردند.

این سریال کار خود را از سال 2015 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و پس از 18 قسمت به اتمام رسید. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال یونگ پال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جو وون، کیم تائه هی، جو هیون جائه و چه جونگ آن اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال یونگ پال بدین شرح است: کیم ته هیون یک جراح با استعداد است. او که ناامید از پرداخت پول برای پرداخت هزینه‌های پزشکی خواهرش است، نام رمز یونگ پال را به خود اختصاص داده و مهارت‌های پزشکی خود را به کسانی که نیاز به مراقبت پزشکی دارند ارائه می‌دهد.




بنر سریال جانگ اوک یونگ، زندگی عاشقانه
پوستر سریال جانگ اوک یونگ، زندگی عاشقانه

جانگ اوک یونگ، زندگی عاشقانه

Jang Ok Jung, Living by Love
سازنده: Mitsuko Baisho
سال‌های انتشار:2013محصول: کره جنوبی
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Yoo Ah-inYoo Ah-in
Hong Soo-hyunHong Soo-hyun
Lee Sang-yeobLee Sang-yeob
Han Seung-yeonHan Seung-yeon
Jae HeeJae Hee

درباره سریال جانگ اوک یونگ، زندگی عاشقانه


جانگ اوک‌جونگ، زندگی برای عشق (Jang Ok-jung, Living by Love) جزو بهترین سریال‌ های کیم تائه هی به حساب می‌آید که از سال 2013 توسط شبکه اس بی اس پخش خود را آغاز کرد و پس از 24 قسمت به پایان رسید.

وظیفه کارگردانی این سریال تاریخی برعهده بو سونگ چول قرار داشت. داستان سریال جانگ اوک‌جونگ، زندگی برای عشق توسط چویی جونگ می نوشته شد. این سریال با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد. کیم تائه هی، یو آه این، هونگ سو هیون و لی سانگ یووب ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال جانگ اوک‌جونگ، زندگی برای عشق بدین شرح است: این سریال داستان زندگی جانگ هی بین را به‌عنوان زنی که در طراحی مد و لوازم آرایشی دوره چوسان نقش داشته‌، به‌تصویر می‌کشد.




بنر سریال داستان عاشقی در هاروارد
پوستر سریال داستان عاشقی در هاروارد

داستان عاشقی در هاروارد

Love Story in Harvard
سازنده: Mitsuko Baisho
سال‌های انتشار:2004 - 2005محصول: کره جنوبی
Kim Rae-wonKim Rae-won
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Lee Jung-JinLee Jung-Jin
Kim MinKim Min
Kang Nam-GilKang Nam-Gil
Joo HyunJoo Hyun

درباره سریال داستان عاشقی در هاروارد


داستان عشق در هاروارد (Love Story in Harvard) یک سریال عاشقانه و درام به کارگردانی لی جانگ سو و لی جین سوک است که از سال 2004 شروع به پخش کرد. داستان این سریال تماشایی توسط چوی وان کیو و سان یون هی به رشته تحریر درآمد.

داستان عشق در هاروارد توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی برسد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به کیم رائه وون، کیم تائه هی، لی جونگ جین و کیم مین جنگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: نیمه اول این مجموعه در دانشگاه هاروارد است و عمدتا حول محور روابط بین یک دانشجوی دانشکده حقوق هاروارد به نام کیم هیون وو و یک دانشجوی دانشکده پزشکی هاروارد به نام لی سو این می‌چرخد.




بنر سریال افسانه نُه دُم
دوبله

افسانه نُه دُم

Tale of the Nine Tailed
سازنده: Han Woo-ri
سال‌های انتشار:2020محصول: کره جنوبی
تماشای آنلاین سریال
Lee Dong-wookLee Dong-wook
Jo Bo-ahJo Bo-ah
Kim BumKim Bum
Kim Yong-JiKim Yong-Ji
Hwang HeeHwang Hee
Kim Jung-nanKim Jung-nan

درباره سریال افسانه نُه دُم


عشق ممنوع (Forbidden Love) سریال به کارگردانی کیم هیونگ ایل است که داستان آن توسط هوانگ سونگ یون و لی کیونگ می نوشته شد. پخش سریال عشق ممنوع از سال 2004 آغاز شد و بعد از 16 قسمت به پایان رسید.

سریال عشق ممنوع با نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد و واکنش‌های متفاوت آن‌ها را در پی داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال عشق ممنوع به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جو هیون جائه، کیم تائه هی، هان یه سول و آم تائه وونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یون شی یون یک گومیهو (روباه نه دم) است که در دنیای بشری مخفی زندگی می‌کند. او گذشته‌ای تاریک دارد که کل خانواده‌اش را قتل عام کردند و او را یتیم گذاشتند. شی یون کارمند یک موزه تاریخ طبیعی است؛ اما در شب او وظیفه دیگری دارد.




بنر سریال پرنسس من
پوستر سریال پرنسس من

پرنسس من

My Princess
سازنده: Mitsuko Baisho
سال‌های انتشار:2011محصول: کره جنوبی
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Song Seung-heonSong Seung-heon
Park Ye-jinPark Ye-jin
Lee Soon-jaeLee Soon-jae
Lee Gi-kwangLee Gi-kwang
Im Ye-jinIm Ye-jin

درباره سریال پرنسس من


شاهزاده خانم من (My Princess) را نیز می‌توان در لیست بهترین سریال های کیم تائه هی قرار داد. کوون سوک جانگ کارگردان و جانگ یانگ شیل نویسنده این سریال بودند. سریال شاهزاده خانم من از سال 2011 توسط شبکه ام بی سی شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به اتمام رسید.

سریال شاهزاده خانم من از سوی منتقدان سرگرم‌کننده توصیف شد و تحسین منتقدان را به همراه داشت. کیم تائه هی، سونگ سئونگ هیون، پارک یه جین و ریو سو یانگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: یک دانشجوی به نام لی سئول پی می‌برد که او یک شاهزاده خانم و نوه بزرگ آخرین امپراتور سلسله چوسان، امپراطور سونجونگ است.




بنر فیلم آخرین هدیه
پوستر فیلم آخرین هدیه

آخرین هدیه

Last Present
کارگردان: Oh Ki-hwan نویسنده: Oh Ki-hwan , Park Jung-woo
سال انتشار:2001محصول: کره جنوبی
Lee Jung-jaeLee Jung-jae
Lee Young-aeLee Young-ae
Kwon Hae-hyoKwon Hae-hyo
Lee Mu-hyeonLee Mu-hyeon
Gong Hyung-jinGong Hyung-jin
Sa Hyeon-jinSa Hyeon-jin

درباره فیلم آخرین هدیه


آخرین هدیه (Last Present) فیلمی به کارگردانی اوه کی هوان است که جزو بهترین فیلم های کیم تائه هی به حساب می‌آید. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده پارک جونگ وو قرار داشت.

فیلم آخرین هدیه واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و چندان در جلب نظر مخاطبان موفق نبود. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایردات مختلفی وارد کرد و آن را گیج‌کننده دانستند. لی یونگ آئه، گونگ هیون جین، لی یونگ جائه و کوان هائه هیو ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم آخرین هدیه حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم عاشقانه داستان یک کمدین به نام یونگ کی و همسر پررنجش، یونگ یئون را نشان می‌دهد. هر دوی آن‌ها برای ازدواج از والدینشان سرپیچی کردند، اما به‌نظر می‌رسد ترس والدینشان از اینکه اوضاع میان آن‌ها به خوبی پیش نرود، در حال تحقق است.




بنر سریال 99 روز با سوپراستار
پوستر سریال 99 روز با سوپراستار

99 روز با سوپراستار

99 Days with the Superstar
سازنده: Mitsuko Baisho
سال‌های انتشار:2011محصول: کره جنوبی
Kim Tae-heeKim Tae-hee
Hidetoshi NishijimaHidetoshi Nishijima
Kuranosuke SasakiKuranosuke Sasaki
Mayumi AsakaMayumi Asaka
Hanae KanHanae Kan
Yuki FurukawaYuki Furukawa

درباره سریال 99 روز با سوپراستار


99 روز با سوپراستار (99 Days with the Superstar) نام سریالی درام است که از سال 2011 توسط شبکه فوجی شروع به پخش کرد و پس از 10 قسمت به پایان رسید. ماساهیرو کونیموتو و تومومی اوکوبو کارگردانان این سریال بودند.

سریال 99 روز با سوپراستار نتوانست با استقبال مخاطبان مواجه شود و نمرات پایینی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیم تائه هی، هیده‌توشی نیشیجیما، نانامی ساکورابا و میتسوکو بایشو اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: ناکیکی کوهی یک نگهبان آرام ژاپنی است که به‌نظر می‌رسد تنها علاقه واقعی او به نجوم باشد. او در ادامه مأمور محافظت از یک بازیگر برجسته کره‌ای به نام هان یو نا در ژاپن می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم و سریال‌های کیم تائه هی

عکس پروفایل

شما