خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کریس ایوانز

بهترین فیلم های کریس ایوانز – کریس ایوانز از بازیگران مرد مطرح و مشهور جهان است که از محبوبیت بالایی در میان طرفداران فیلم و سینما برخوردار است.

ایوانز بازی در مجموعه فیلم‌های مارول ازجمله فیلم‌های انتقام‌جویان، کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی به شهرت بالایی رسید.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های کریس ایوانز را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم چاقوکشی

چاقوکشی

Knives Out
کارگردان: Rian Johnson نویسنده: Rian Johnson
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Chris EvansChris Evans
Ana de ArmasAna de Armas
Jamie Lee CurtisJamie Lee Curtis
Michael ShannonMichael Shannon
Don JohnsonDon Johnson

درباره فیلم چاقوکشی


چاقوکشی (Knives Out) یکی از بهترین فیلم های معمایی است که ریان جانسن کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده آن بود. رام برگمن در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به جانسن کمک کرد.

این فیلم پس از اکران با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کیت استنفیلد، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم چاقوکشی فقط در بخش بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار شد که موفق به کسب آن نشد. این فیلم در سه رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی برای آنا د آرماس نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که در این سه رشته نتوانست این جایزه را کسب کند. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری خود، حدود 311 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: خانواده هارلن ترومبی، رمان‌نویس ثروتمند به جشن تولد 85 سالگی‌اش در عمارت او در ماساچوست می‌روند. صبح روز بعد، سرایدار هارلن، فران، او را در حالی‌که مرده ‌است پیدا می‌کند. پلیس معتقد است که مرگ هارلن خودکشی است، اما کارآگاه خصوصی بنویت بلانک توسط فردی ناشناس برای بازرسی درباره این پرونده استخدام می‌شود.




بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) نام بیست و دومین فیلم دنیای سینمایی مارول است که برادران روسو کارگردان آن بودند. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه‌نویسان این پروژه بودند.

این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و صحنه‌های اکشن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بندیکت وانگ، جان فاورو، بردلی کوپر، گوئینت پالترو و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم پایان بازی مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند و فروش محشری داشت. این فیلم که با بودجه 400 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.798 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سه هفته پس از آن که در فیلم جنگ ابدیت، نصف جمعیت دنیا توسط تانوس محو شدند. کارول دنورز یا همان کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان باقی مانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی





بنر فیلم کاپیتان مارول

کاپیتان مارول

Captain Marvel
کارگردان: Ryan Fleck , Anna Boden نویسنده: Ryan Fleck , Anna Boden , Geneva Robertson-Dworet
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Brie LarsonBrie Larson
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Ben MendelsohnBen Mendelsohn
Jude LawJude Law
Annette BeningAnnette Bening
Djimon HounsouDjimon Hounsou

درباره فیلم کاپیتان مارول


کاپیتان مارول (Captain Marvel) نیز یکی از بهترین فیلم های کریس ایوانز محسوب می‌شود که آنا بودن و رایان فلک نویسندگان و کارگردانان آن بودند. کوین فایگی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

کاپیتان مارول نمرات چندان بالایی از سوی منتقدان دریافت نکرد. در این فیلم بازیگرانی همچون بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون، جایمن هانسو، لی پیس، لاشانا لینچ، جما چان، آنت بنینگ، کلارک گرگ، جود لا و کریس ایوانز به ایفای نقش پرداختند.

فیلم کاپیتان مارول موفق شد استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشته باشد. این فیلم که با بودجه 175 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.128 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1995، در سیاره هلا پایتخت امپراتوری کری، ورس، عضو استارفورس از فراموشی و کابوس‌های مکرر که در آن یک زن مسن است، رنج می‌برد. یون روگ، مربی و فرماندۀ ورس، او را برای کنترل توانایی‌های خود آموزش می‌دهد؛ در حالی‌که آگاه اعظم، هوش مصنوعی حاکم بر کری، از او درخواست می‌کند تا احساسات خود را تحت کنترل نگه دارد.

گالری فیلم کاپیتان مارول





بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) یکی از بهترین فیلم های اکشن و ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو و تهیه‌کنندگی کوین فایگی است. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم جنگ ابدیت موفق شد مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم به مسیر موفقیت‌آمیز دنیای سینمایی مارول در گیشه ادامه داد. فیلم جنگ ابدیت که با بودجه 400 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.048 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم جنگ ابدیت بدین شرح است: تانوس بعد از به چنگ آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه به سفینه بازماندگان آزگارد حمله می‌کند. ثور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند مانع تانوس شوند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور نیز بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال طی آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد تا به انتقام‌جویان در زمین خبر دهد.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم با استعداد

با استعداد

Gifted
کارگردان: Marc Webb نویسنده: Tom Flynn
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris EvansChris Evans
Mckenna GraceMckenna Grace
Lindsay DuncanLindsay Duncan
Jenny SlateJenny Slate
Octavia SpencerOctavia Spencer
Glenn PlummerGlenn Plummer

درباره فیلم با استعداد


با استعداد (Gifted) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های کریس ایوانز را داراست. مارک وب وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. کارن لوندر و اندی کوهن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. تام فلین نویسنده فیلم با استعداد بود.

این فیلم به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری و داستان تاثیرگذارش مورد تحسین قرار گرفت. کریس ایوانز، مکینا گریس، لینزی دانکن، جنی سلیت و اکتاویا اسپنسر ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم با استعداد به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش خارق‌العاده‌ای داشت. فیلم با استعداد که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 43 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم با استعداد بدین شرح است: فرانک آدلر مرد ساده‌ای است که به واسطه تعمیر قایق‌های تفریحی خرج خود را در میاورد. پس از مرگ خواهرش فرانک مجبور می‌شود سرپرستی دختر او به اسم ماری را برعهده بگیرد. ماری مثل مادرش استعداد زیادی در زمینه ریاضی و حل مسائل دارد و همین توانایی او باعث شده بسیار نسبت به هم سن و سالان خود متفاوت باشد.




بنر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

Spider-Man: Homecoming
کارگردان: Jon Watts نویسنده: John Francis Daley , Christopher D. Ford , Jonathan M. Goldstein , Chris McKenna , Jon Watts , Erik Sommers
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Michael KeatonMichael Keaton
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Marisa TomeiMarisa Tomei
Jon FavreauJon Favreau
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow

درباره فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه


مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) یکی دیگر از فیلم‌های موفق دنیای سینمایی مارول است که توسط جان واتس کارگردانی شد. کوین فایگی و ایمی پاسکال تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. جاناتان گلدستاین، جان فرانسیس دالی، کریستوفر فورد، جان واتس، کریس مک‌کنا و اریک سامرز فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

این فیلم با واکنش‌های متفاوت منتقدان روبه‌رو شد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، جان فاورو، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومی، رابرت داونی جونیور، سلنیس لیوا، تیفانی اسپنسن و کریس ایوانز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه فروش قابل توجهی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 175 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 880 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان با نشان دادن صحنه‌هایی از خرابی‌های باقی مانده نبرد بزرگ نیویورک در فیلم انتقام‌جویان شروع می‌شود. مخترعی به اسم ادرین تومز و گروهش در حال جمع‌آوری و آزمایش روی سلاح‌ها و وسایل فضایی‌ها هستند اما جلوی کار آن‌ها توسط دولت گرفته می‌شود. تومز که از این اتفاق آشفته است مدتی بعد با تماشای اخبار متوجه می‌شود که تونی استارک پشت این داستان بوده ‌است.




بنر فیلم انتقام جویان: عصر آلترون

انتقام جویان: عصر آلترون

Avengers: Age of Ultron
کارگردان: Joss Whedon نویسنده: Joss Whedon
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Chris HemsworthChris Hemsworth
Mark RuffaloMark Ruffalo
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: عصر آلترون


انتقام‌جویان: عصر اولتران (The Avengers: Age of Ultron) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت.

فیلم عصر اولتران پس از اکران با نمرات متوسط منتقدان مواجه شد. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز و ساموئل ال. جکسون به ایفای نقش پرداختند. این فیلم موفقیت فوق‌العاده‌ای را در باکس‌آفیس تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 444 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.403 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گروه انتقام‌جویان شامل تونی استارک، استیو راجرز، ثور، بروس بنر، ناتاشا رومانوف و کلینت بارتون در کشور سوکوویا که در اروپای شرقی قرار دارد، به پایگاه هایدرا که توسط ولفگانگ فون استراکر اداره می‌شود، هجوم می‌برند. استراکر در این پایگاه با استفاده از عصای لوکی روی انسان‌ها به آزمایش می‌پردازد.




بنر فیلم قبل از رفتن ما

قبل از رفتن ما

Before We Go
کارگردان: Chris Evans نویسنده: Ronald Bass , Chris Shafer , Paul Vicknair
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris EvansChris Evans
Alice EveAlice Eve
Emma FitzpatrickEmma Fitzpatrick
Mark KassenMark Kassen
Daniel SpinkDaniel Spink
Elijah MorelandElijah Moreland

درباره فیلم قبل از رفتن ما


پیش از آنکه برویم (Before We Go) جزو بهترین فیلم های عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کریس ایوانز است. مارک کیسن در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به ایوانز کمک کرد. داستان این فیلم توسط رانالد بس نوشته شد.

فیلم پیش از آنکه برویم در زمینه فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت؛ اما منتقدان عملکرد گروه بازیگری را مورد ستایش قرار دادند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریس ایوانز، آلیس ایو و مارک کیسن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دختری جوان در شهر نیویورک تلاش زیادی می‌کند که به قطار ساعت ۱:۳۰ به شهر بوستون در ایالت ماساچوست برسد، ولی کیف او در راه دزدیده می‌شود و با مرد غریبه‌ای آشنا می‌شود.




بنر فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو

کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو

Captain America: The First Avenger
کارگردان: Joe Johnston نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris EvansChris Evans
Hayley AtwellHayley Atwell
Sebastian StanSebastian Stan
Tommy Lee JonesTommy Lee Jones
Hugo WeavingHugo Weaving
Dominic CooperDominic Cooper

درباره فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو


کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger) یکی از بهترین فیلم های کریس ایوانز است که جو جانستون کارگردان آن بود. کوین فایگی به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم همکاری داشت. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان این فیلم بودند.

کریس ایوانز، تامی لی جونز، هوگو ویوینگ، هایلی اتول، سباستین استن، دومینیک کوپر، نیال مک‌دوناف، درک لوک و استنلی توچی ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم نخستین انتقام‌جو به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی برسد. فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‎جو که با بودجه 140 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 370 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در زمان حال، دانشمندان در قطب شمال، هواپیماهای قدیمی یخ زده را پیدا می‌کنند. در مارس 1942، شهر تنسبرگ در اشغال آلمان است. یوهان اشمیت، افسر نازی، و نیروهایش یک شی مرموز به اسم تسرکت را می‌دزدند، که دارای قدرت زیادی است.




بنر فیلم انتقام جویان

انتقام جویان

The Avengers
کارگردان: Joss Whedon نویسنده: Joss Whedon
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان


انتقام‌جویان (The Avengers) فیلمی جذاب و مهیج به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون است که در سال 2012 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت.

در فیلم انتقام‌جویان بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون و جرمی رنر به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه تولید 220 میلیون دلاری‌اش، حدود 1.519 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: لوکی جهت راه‌اندازی حکومت یکپارچه خود در کهکشان در صدد تسخیر زمین بر می‌آید و یک منبع قوی انرژی با قدرتی نامشخص به اسم تسراکت را از شیلد می‌دزدد تا بتواند به کمک آن ارتش ویرانگرش را که چیتاوری نام دارد وارد زمین کند. تلاش‌های نیک فیوری، ماریا هیل و دیگر افراد شیلد فایده‌ای ندارد و لوکی به همراه مکعب ساختمان را ترک می‌کند.




بنر فیلم چهار شگفت‌انگیز 1
پوستر فیلم چهار شگفت‌انگیز 1

چهار شگفت‌انگیز 1

Fantastic Four
کارگردان: Tim Story نویسنده: Michael France , Mark Frost
سال انتشار:2005محصول: آلمان , ایالات متحده
Ioan GruffuddIoan Gruffudd
Jessica AlbaJessica Alba
Chris EvansChris Evans
Michael ChiklisMichael Chiklis
Julian McMahonJulian McMahon
Hamish LinklaterHamish Linklater

درباره فیلم چهار شگفت‌انگیز 1


چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) فیلمی به کارگردانی تیم استوری است. آوی آراد، برند آیشینگر و رالف وینتر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. مارک فراست و مایکل فرانس به‌ عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم چهار شگفت‌انگیز نتوانست استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات پایینی کسب کرد. یوان گریفید، جسیکا آلبا، کریس ایوانز، مایکل چکلیس و جولین مک‌مان ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم برخلاف دریافت نقدهای منفی، فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت. فیلم چهار شگفت‌انگیز که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 330 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: چهار فضانورد که برای مأموریتی به فضا رفته‌اند دچار برخورد با گرد و غبار کیهانی می‌شوند و تحولات عجیبی در توانایی‌های آنان ایجاد می‌شود.




بنر فیلم قطار یخ شکن
پوستر فیلم قطار یخ شکن

قطار یخ شکن

Snowpiercer
کارگردان: Bong Joon-ho نویسنده: Bong Joon-ho , Kelly Masterson
سال انتشار:2013محصول: جمهوری چک , کره جنوبی
Chris EvansChris Evans
Song Kang-hoSong Kang-ho
Ed HarrisEd Harris
John HurtJohn Hurt
Tilda SwintonTilda Swinton
Jamie BellJamie Bell

درباره فیلم قطار یخ شکن


برف‌شکن (Snowpiercer) فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی بونگ جون هو است. پارک چان ووک، لی ته هون، جونگ ته سونگ و استیون نام تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم برف‌شکن در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و صحنه‌های اکشن مورد تحسین قرار گرفت. کریس ایوانز، سونگ کانگ هو، تیلدا سوئینتن، جیمی بل، اکتاویا اسپنسر، ایون برمنر، گو آ سانگ، جان هرت، اد هریس، عدنان هاسکوویچ و استیو پارک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم برف‌شکن فروش نسبتا خوبی را در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 86 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به قطار برف‌شکنی است که در پی رخ‌داد عصر نوین یخبندان در زمین، آخرین بازمانده‌های بشر را در خود جای داده است.




بنر فیلم مرد یخی
پوستر فیلم مرد یخی

مرد یخی

The Iceman
کارگردان: Ariel Vromen نویسنده: Ariel Vromen , Morgan Land
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Michael ShannonMichael Shannon
Winona RyderWinona Ryder
Ray LiottaRay Liotta
Chris EvansChris Evans
David SchwimmerDavid Schwimmer
James FrancoJames Franco

درباره فیلم مرد یخی


مرد یخی (The Iceman) یکی از بهترین فیلم های جنایی به کارگردانی و نویسندگی آریل ورومن است که در سال 2012 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده اهود بلیبرگ، آریل ورومن و آوی لرنر قرار داشت.

فیلم مرد یخی نتوانست نمرات بالایی دریافت کند. مایکل شنون، وینونا رایدر، کریس ایوانز، ری لیوتا، جیمز فرانکو، دیوید شویمر، استیون درف، رابرت داوی، ارین کامینگز و کریستا کمبل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم مرد یخی نتوانست انتظارات سازندگانش را در حوزه فروش برآورده سازد. این فیلم با بودجه تولید 10 میلیون دلاری‌اش، حدود 4.4 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک قاتل قراردادی بدنام و مرد خانواده به اسم ریچارد کوکلینسکی است. وقتی که او در سال 1986 دستگیر شد، نه همسر و نه دخترانش هیچ سرنخی از حرفه واقعی او نداشتند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کریس ایوانز

عکس پروفایل

شما