خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های مریل استریپ

بهترین فیلم های مریل استریپ – مریل استریپ یکی از بازیگران زن باسابقه و پرافتخار تاریخ سینما است که به جوایز مختلفی دست پیدا کرده است.

مریل استریپ با بازی در فیلم‌های شکارچی گوزن، انتخاب سوفی، اتاق ماروین و ساعت‌ها توانست به محبوبیت بالایی برسد.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های مریل استریپ را به شما مخاطبان گرامی ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم بگذار همه حرف بزنند

بگذار همه حرف بزنند

Let Them All Talk
کارگردان: Steven Soderbergh نویسنده: Deborah Eisenberg
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Meryl StreepMeryl Streep
Lucas HedgesLucas Hedges
Gemma ChanGemma Chan
Dianne WiestDianne Wiest
Candice BergenCandice Bergen
Daniel AlgrantDaniel Algrant

درباره فیلم بگذار همه حرف بزنند


بگذار همه آن‌ها صحبت کنند (let them all talk) جزو بهترین فیلم های کمدی به کارگردانی استیون سودربرگ است که در سال 2020 توسط سرویس اچ بی او مکس عرضه شد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده دبورا آیزنبرگ قرار داشت. گریگوری جیکوبز نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم بگذار همه آن‌ها صحبت کنند در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون دایان ویست، مریل استریپ، کندیس برگن و لوکاس هجز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک نویسنده شناخته‌شده به اسم آلیس است که سعی دارد برای یافتن خوشبختی با گذشته پیچیده خود کنار بیاید. اکنون او تصمیم دارد تا با دوستان و برادرزاده خود به یک سفر دریایی برود.




بنر فیلم زنان کوچک

زنان کوچک

Little Women
کارگردان: Greta Gerwig نویسنده: Greta Gerwig
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Florence PughFlorence Pugh
Emma WatsonEmma Watson
Eliza ScanlenEliza Scanlen
Laura DernLaura Dern
Timothée ChalametTimothée Chalamet

درباره فیلم زنان کوچک


زنان کوچک (Little Women) فیلمی درام است که گرتا گرویک کارگردان و نویسنده آن بود. دنیس دی نووی، ایمی پاسکال، رابین سویکرد و آرنان میلشان وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم زنان کوچک تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و مورد استقبال آنان قرار گرفت. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم زنان کوچک در شش رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در دو رشته بهترین موسیقی و بهترین طراحی لباس این جایزه را به دست آورد. این فیلم در دو رشته بهترین موسیقی و بهترین بازیگر زن فیلم درام نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم در حوزه فروش عملکرد بسیار خوبی داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم زنان کوچک که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 205 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم زنان کوچک بدین شرح است: در سال 1868، جو مارچ، معلمی در شهر نیویورک است که نزد یک سردبیر به نام آقای داشوود می‌رود تا داستانش را چاپ کند. داشوود با انتشار داستانی که مارچ نوشته است، موافقت می‌کند.




بنر فیلم بازگشت مری پاپینز

بازگشت مری پاپینز

Mary Poppins Returns
کارگردان: Rob Marshall نویسنده: David Magee
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Emily BluntEmily Blunt
Ben WhishawBen Whishaw
Emily MortimerEmily Mortimer
Pixie DaviesPixie Davies
Nathanael SalehNathanael Saleh
Lin-Manuel MirandaLin-Manuel Miranda

درباره فیلم بازگشت مری پاپینز


بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns) یکی از بهترین فیلم های مریل استریپ است که راب مارشال کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. جان دلوکا و مارک پلت در امر تهیه‌کنندگی مارشال را همراهی کردند. داستان این فیلم توسط دیوید مگی نوشته شد.

فیلم بازگشت مری پاپینز نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به امیلی بلانت، لین منیول میراندا، مریل استریپ، بن ویشاو، امیلی مورتیمر، کالین فرث، دیک ون دایک، پیکسی دیویس و جوئل داوسون اشاره کرد.

این فیلم در مراسم اسکار در چهار رشته ازجمله بهترین موسیقی و بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. فیلم بازگشت مری پاپینز در چهار بخش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود که موفق نشد در هیچ بخشی این جایزه را به دست بیاورد.

این فیلم توانست فروش موفقی را در باکس‌آفیس تجربه کند و با تحسین مخاطبان روبه‌رو شود. فیلم بازگشت مری پاپینز که با بودجه 130 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 349 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم بازگشت مری پاپینز بدین شرح است: داستان در لندن و در دوران رکود بزرگ جریان دارد. مایکل بنکس بعد از مرگ همسرش کیت، در خانه کودکی خود با سه فرزندش جان، آنابل و جورجی زندگی می‌کند.




بنر فیلم پست

پست

The Post
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Josh Singer , Liz Hannah
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Meryl StreepMeryl Streep
تام هنکستام هنکس
Bob OdenkirkBob Odenkirk
Tracy LettsTracy Letts
Bruce GreenwoodBruce Greenwood
Sarah PaulsonSarah Paulson

درباره فیلم پست


پست (The Post) یکی از بهترین فیلم های درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ است.کریستی ماکوسکو کریگر و ایمی پاسکال در امر تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ را همراهی کردند. لیز هانا و جاش سینگر نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم پست به دلیل عملکرد محشر گروه بازیگری، شخصیت‌پردازی‌های عالی و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون تام هنکس، مریل استریپ، الیسون بری، دیدی کوپر، دیوید کراس، بروس گرینوود، تریسی ل، باب ادنکیرک، سارا پلسون و جسی پلمونس به ایفای نقش پرداختند. فیلم پست با بودجه تولید 50 میلیون دلاری‌اش، حدود 177 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به پنهانکاری است که چهار رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تحت تأثیر قرار داد. اولین رئیس زن واشینگتن پست، کاترین گراهام و سردبیر شجاع این روزنامه، بنجامین سی. بردلی می‌خواهند وارد نبردی بی‌سابقه بین خبرگزاری‌ها و دولتی‌ها بشوند تا بتوانند اسنادی را از پنتاگون افشا کنند.




بنر فیلم اتاق ماروین

اتاق ماروین

Marvin's Room
کارگردان: Jerry Zaks نویسنده: Scott McPherson
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Diane KeatonDiane Keaton
Meryl StreepMeryl Streep
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Robert De NiroRobert De Niro
Hume CronynHume Cronyn
Gwen VerdonGwen Verdon

درباره فیلم اتاق ماروین


اتاق ماروین (Marvin's Room) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های مریل استریپ قرار بگیرد. جری زکس کارگردان این فیلم بود. سوزان دونی و ژول سیلور وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط اسکات مک‌فرسون و جان گوار نوشته شد.

فیلم اتاق ماروین نمرات متوسط منتقدان را به همراه داشت. مریل استریپ، لئوناردو دیکاپریو، دایان کیتون، رابرت دنیرو و بیتی شرم ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم اتاق ماروین شکست بزرگی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم با بودجه تولید 23 میلیون دلاری خود، حدود 12.8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان درمورد دو خواهر با نام‌های بیسی و لی است که از سال‌ها قبل با یکدیگر قهر کرده‌اند و دیگر ارتباطی با یکدیگر ندارند.




بنر فیلم شکارچی گوزن
پوستر فیلم شکارچی گوزن

شکارچی گوزن

The Deer Hunter
کارگردان: Michael Cimino نویسنده: Deric Washburn , Michael Cimino
سال انتشار:1978محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Robert De NiroRobert De Niro
Christopher WalkenChristopher Walken
John CazaleJohn Cazale
John SavageJohn Savage
Meryl StreepMeryl Streep
George DzundzaGeorge Dzundza

درباره فیلم شکارچی گوزن


شکارچی گوزن (The Deer Hunter) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مایکل چیمینو است. مایکل دیلی، بری سپیکینگز و جان پورال در امر تهیه‌کنندگی و دریک واشبورن، لوییز گارفینکل و کویین ردکر در امر نویسندگی چیمینو را همراهی کردند.

این فیلم به دلیل بازی قدرتمند گروه بازیگری، کارگردانی عالی و فیلم‌نامه محشر مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم در نه بخش نامزد جایزه اسکار شد که در پنج بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی رابرت دنیرو، بهترین تدوین و بهترین صدا این جایزه را به دست آورد.

فیلم شکارچی گوزن در مراسم گلدن گلوب نیز در شش رشته ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که فقط توانست جایزه بهترین کارگردانی را به دست بیاورد. رابرت دنیرو، مریل استریپ، جان کازال، جان سویج، کریستوفر واکن و روتانیا آلدا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم شکارچی گوزن بدین شرح است: در هیاهو جنگ ویتنام مایکل ورونسکی در جستجوی دوست خود است تا او را به خانه‌اش بازگرداند.




بنر فیلم منهتن
پوستر فیلم منهتن

منهتن

Manhattan
کارگردان: Woody Allen نویسنده: Woody Allen , Marshall Brickman
سال انتشار:1979محصول: ایالات متحده
Woody AllenWoody Allen
Diane KeatonDiane Keaton
Michael MurphyMichael Murphy
Mariel HemingwayMariel Hemingway
Meryl StreepMeryl Streep
Anne Byrne HoffmanAnne Byrne Hoffman

درباره فیلم منهتن


منهتن (Manhattan) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی وودی آلن است. مارشال بریکمن در امر نویسندگی آلن را همراهی کرد. چارلز اچ.جوفی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم منهتن نمرات بالایی از سوی منتقدان دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون وودی آلن، داین کیتن، مایکل مورفی، ماریل همینگوی، مریل استریپ، هلن هنف، والاس شاون، کارن آلن، فرانسیس کانروی و دیوید راشه به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم توانست موفقیت بزرگی را در باکس‌آفیس به نام خود ثبت کند. فیلم منهتن که با بودجه 9 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 40 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم منهتن بدین شرح است: داستان راجع‌به مردی است که در 42 سالگی و پس از دو بار طلاق گرفتن با دختری 17 ساله قرارهای عاشقانه می‌گذارد و پس از مدتی عاشق معشوقه یکی از دوستانش می‌شود.




بنر فیلم چوب ابریشم
پوستر فیلم چوب ابریشم

چوب ابریشم

Silkwood
کارگردان: Mike Nichols نویسنده: Nora Ephron , Alice Arlen
سال انتشار:1983محصول: ایالات متحده
Meryl StreepMeryl Streep
Kurt RussellKurt Russell
CherCher
Craig T. NelsonCraig T. Nelson
Fred WardFred Ward
Diana ScarwidDiana Scarwid

درباره فیلم چوب ابریشم


سیلک‌وود (Silkwood) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های مریل استریپ را داراست. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده مایک نیکولز قرار داشت. مایکل هاسمن تهیه‌کننده فیلم سیلک‌وود بود. داستان این فیلم توسط نورا افرون و آلیس آرلن نوشته شد.

این فیلم توانست با استقبال منتقدان روبه‌رو شود. مریل استریپ، کرت راسل، شر، کریگ تی. نلسن، فرد وارد، دیانا اسکاروید، بروس مک‌گیل، ران سیلور، دیوید استراترن، ام امت والش، جیمز ریبورن و آنتونی هیلد ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم سیلک‌وود به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سیلک‌وود در مقایسه با بودجه تولیدش، توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 35 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستات حقیقی زندگی کارن سیلک‌وود را نشان می‌دهد که در یک تاسیسات هسته‌ای به همراه معشوقه خود درو کار می‌کند و زمانی که کارن نگران اقدامات ایمنی این کارخانه می‌شود، شروع به تحقیق در مورد تخلفات و اشتباهات صورت گرفته می‌کند.




بنر فیلم قبل و بعد
پوستر فیلم قبل و بعد

قبل و بعد

Before and After
کارگردان: Barbet Schroeder نویسنده: Ted Tally
سال انتشار:1996محصول: ایالات متحده
Meryl StreepMeryl Streep
Liam NeesonLiam Neeson
Edward FurlongEdward Furlong
Alfred MolinaAlfred Molina
Julia WeldonJulia Weldon
Daniel von BargenDaniel von Bargen

درباره فیلم قبل و بعد


قبل و بعد (Before and After) نیز جزو بهترین فیلم های جنایی است که توسط باربت شرودر کارگردانی شد. داستان این فیلم توسط تد تالی نوشته شد.

فیلم قبل و بعد نمرات پایینی دریافت کرد و نظرات منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لیام نیسون، ادوارد فرلانگ، مریل استریپ و جولیا ولدون اشاره کرد. فیلم قبل و بعد در گیشه متحمل شکست شد. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در یک شهر کوچک در غرب ماساچوست، دکتر کارولین رایان و شوهر مجسمه‌سازش بن با دو فرزندشان جیکوب و جودیت زندگی می‌کنند. زمانی که کلانتر فران کانکلین به آن‌ها می‌گوید که مارتا تاورنر کشته شده است و شاهدان درست قبل از مرگش، او را با جیکوب دیدند، دنیای آن‌ها از هم می‌پاشد.




بنر فیلم ساعت ها
پوستر فیلم ساعت ها

ساعت ها

The Hours
کارگردان: Stephen Daldry نویسنده: David Hare
سال انتشار:2002محصول: ایالات متحده
Nicole KidmanNicole Kidman
Julianne MooreJulianne Moore
Meryl StreepMeryl Streep
Stephen DillaneStephen Dillane
Miranda RichardsonMiranda Richardson
George LoftusGeorge Loftus

درباره فیلم ساعت ها


فیلم ساعت‌ها (The Hours) برپایه رمانی به همین نام اثر مایکل کانینگهام ساخته و توسط مایکل کانینگهام کارگردانی شد. اسکات رودین و رابرت فاکس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده مایکل کانینگهام و دیوید هر قرار داشت.

این فیلم در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد. فیلم ساعت‌ها در نه رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار شد که تنها توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی نیکول کیدمن را به دست بیاورد.

این فیلم در شش بخش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که در آخر موفق شد در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی نیکول کیدمن این جایزه را کسب کند.

فیلم ساعت‌ها توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و فروش بسیار بالایی در باکس‌آفیس داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 25 میلیون دلاری خود، حدود 108 میلیون دلار فروخت. نیکول کیدمن، جولین مور، مریل استریپ، اد هریس و جان سی ریلی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان یک روز از زندگی سه زن در سه مکان مختلف و در سه زمان مختلف را نشان می‌دهد. ویرجینیا وولف نویسنده در سال 1923 در حال نگارش رمان خانم دالووی، لورا براون زنی خانه‌دار در سال 1951 در حال خواندن رمان خانم دالووی و کلاریسا واگان زنی در سال 2001 که به مانند خانم دالووی قرار است ترتیب یک مهمانی را بدهد.




بنر فیلم به درون جنگل
پوستر فیلم به درون جنگل

به درون جنگل

Into the Woods
کارگردان: Rob Marshall نویسنده: James Lapine
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Meryl StreepMeryl Streep
James CordenJames Corden
Emily BluntEmily Blunt
Anna KendrickAnna Kendrick
Daniel HuttlestoneDaniel Huttlestone
Lilla CrawfordLilla Crawford

درباره فیلم به درون جنگل


به سوی جنگل (Into the Woods) یکی از بهترین فیلم های مریل استریپ است که راب مارشال کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. جان دلوکا و مارک پلات در امر تهیه‌کنندگی مارشال را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جیمز لاپین نوشته شد.

فیلم به سوی جنگل نمرات پایین منتقدان را به همراه داشت و مورد استقبال آنان قرار نگرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون مریل استریپ، امیلی بلانت، جیمز کوردن، آنا کندریک، کریس پاین، تریسی آلمن، کریستینه بارانسکی، مکنزی موزی و جانی دپ به ایفای نقش پرداختند.

فیلم به سوی جنگل در سه بخش ازجمله بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مریل استریپ نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در هیچ بخشی موفق نشد این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را به دست بیاورد.

این فیلم با وجود نقدهای منفی که دریافت کرد، فروش خوبی در باکس‌آفیس داشت. فیلم به سوی جنگل که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 212 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک نانوا و همسرش که به شدت مایل به بچه‌دار شدن هستند، برای رسیدن به هدف خود با جادوگری معامله می‌کنند. جادوگر به آن‌ها وعده یک کودک را می‌دهد اگر بتوانند برای او شنلی به قرمزی خون، گاوی به سفیدی شیر، کفش‌هایی از طلای خالص و مقداری از موهای زرین را بیاوردند.




بنر فیلم پروم
پوستر فیلم پروم

پروم

The Prom
کارگردان: Ryan Murphy نویسنده: Jack Viertel , Chad Beguelin , Bob Martin
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
Meryl StreepMeryl Streep
James CordenJames Corden
Nicole KidmanNicole Kidman
Kerry WashingtonKerry Washington
Keegan-Michael KeyKeegan-Michael Key
Andrew RannellsAndrew Rannells

درباره فیلم پروم


جشن رقص پایان سال (The Prom) فیلمی کمدی و موزیکال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رایان مورفی است. دوری برینشتاین، بیل داماشک و الکسیس وودال در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به مورفی کمک کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط چاد بگوولین و باب مارتین نوشته شد.

فیلم جشن رقص پایان سال در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌های و فیلم‌نامه انتقاد منتقدان را به همراه داشت. مریل استریپ، جیمز کوردن، نیکول کیدمن، اندرو رنلز، آوکوافینا و کیگان مایکل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گروهی از ستارهگان طنز تئاتر مدرسه‌ای عاشق کار خود هستند؛ آن‌ها تصمیم می‌گیرند جهت حمایت از یک دختر دبیرستانی که قصد دارد دوستش را برای جشن عروسی ببرد، در یک شهر کوچک در ایندیانا دور هم جمع می‌شوند تا یک جشن عالی را برگزار کنند.




بنر سریال دروغ گوهای کوچک زیبا
پوستر سریال دروغ گوهای کوچک زیبا

دروغ گوهای کوچک زیبا

Big Little Lies
سازنده: David E. Kelley
سال‌های انتشار:2017 - 2019محصول: ایالات متحده
Nicole KidmanNicole Kidman
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Shailene WoodleyShailene Woodley
Laura DernLaura Dern
Adam ScottAdam Scott
Alexander SkarsgårdAlexander Skarsgård

درباره سریال دروغ گوهای کوچک زیبا


دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies) یکی از بهترین سریال های خارجی است که توسط دیوید ای کلی ساخته شد. این سریال از سال 2017 توسط شبکه اچ بی او شروع به پخش کرد و پس از دو فصل به اتمام رسید.

سریال دروغ‌های کوچک بزرگ توانست مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، شیلین وودلی، الکساندر اسکارشگرد، ادام اسکات، زوئی کراویتز، جیمز توپر، جفری نردلینگ، لورا درن، لری سالیوان و سارا برنز اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: سریال روی زندگی عادی سه زن تمرکز دارد که فرزندان خود را به یک مهد کودک می‌برند تا اینکه یک قتل عجیب رخ می‌دهد و زندگی آن‌ها را دگرگون می‌کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های مریل استریپ

عکس پروفایل

شما