خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کیت بلانشت

بهترین فیلم های کیت بلانشت – کیت بلانشت از محبوب‌ترین و بهترین بازیگران زن جهان است که توانسته به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

کیت بلانشت با بازی در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، هابیت و ثور رگناروک به محبوبیت زیادی رسید و طرفداران زیادی در بین دوست‌داران فیلم و سینما پیدا کرد.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های کیت بلانشت را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش

خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش

The House with a Clock in Its Walls
کارگردان: Eli Roth نویسنده: Eric Kripke
سال انتشار:2018محصول: کانادا , هندوستان , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jack BlackJack Black
Cate BlanchettCate Blanchett
Owen VaccaroOwen Vaccaro
Kyle MacLachlanKyle MacLachlan
Renée Elise GoldsberryRenée Elise Goldsberry
Colleen CampColleen Camp

درباره فیلم خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش


خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش (The House with a Clock in Its Walls) یکی از بهترین فیلم های کمدی و فانتزی است که الی راث کارگردان آن بود. برد فیشر، جیمز وندربیلت و اریک کریپک تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط اریک کریپک نوشته شد.

فیلم خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش نمرات چندانی خوبی دریافت نکرد. در این فیلم بازیگرانی همچون جک بلک، کیت بلانشت، کایل مک‌لاکلن، کالین کمپ و رنی الیس گولدزبری به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم توانست استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشته باشد و در باکس‌آفیس قدرتمند ظاهر شود. فیلم خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش که با بودجه 42 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 112 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به کودکی یتیم به اسم لوییس بارنوولت است که به کمک دایی جادوگر خود می‌رود تا ساعتی که قدرت پایان بخشیدن به دنیا را دارد، پیدا کنند.




بنر فیلم ثور: رگنوراک

ثور: رگنوراک

Thor: Ragnarok
کارگردان: Taika Waititi نویسنده: Craig Kyle , Christopher Yost , Eric Pearson
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Cate BlanchettCate Blanchett
Tessa ThompsonTessa Thompson
Jeff GoldblumJeff Goldblum
Idris ElbaIdris Elba

درباره فیلم ثور: رگنوراک


ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) اثری ابرقهرمانی به کارگردانی تایکا وایتیتی است که در سال 2017 اکران شد. کوین فایگی تهیه‌کننده و اریک پیرسون، کریگ کایل و کریستوفر یاست نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم ثور: رگناروک توانست واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد و نمرات بالایی دریافت کند. کریس همسورث، تام هیدلستون، کیت بلانشت، ادریس البا، جف گلدبلوم، تسا تامپسون، کارل اربن، مارک رافلو و آنتونی هاپکینز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم ثور: رگناروک به مانند دیگر فیلم‌های مارول فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 180 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 854 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو سال بعد از نبرد سوکوویا، ثور به دنبال سنگ‌های ابدیت است و توسط سرتر در موسپل‌هایم زندانی شده ‌است. سرتر به اطلاع ثور می‌رساند که پدرش اودین دیگر در آزگارد نیست و پادشاهی او به زودی در آخرالزمانی موعود نابود می‌شود.




بنر فیلم مردان آثار یادبود

مردان آثار یادبود

The Monuments Men
کارگردان: George Clooney نویسنده: George Clooney , Grant Heslov
سال انتشار:2014محصول: آلمان , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Matt DamonMatt Damon
Cate BlanchettCate Blanchett
George ClooneyGeorge Clooney
Bill MurrayBill Murray
John GoodmanJohn Goodman
Hugh BonnevilleHugh Bonneville

درباره فیلم مردان آثار یادبود


مردان آثار ماندگار (The Monuments Men) یکی از بهترین فیلم های کیت بلانشت است که جرج کلونی کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده آن بود. گرانت هسلو در امر تهیه‌کنندگی و نویسندگی کلونی را همراهی کرد.

فیلم مردان آثار ماندگار با نظرات منفی منتقدان روبه‌رو شد و در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. مت دیمون، بیل مری، جان گودمن، ژان دوژاردن، باب بالابان، کیت بلانشت، جرج کلونی، مایلز جاپ، دیرمد مورتا و زاخاری باخاروف ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم با توجه با بودجه تولیدش، فروش موفقی در باکس‌آفیس داشت. فیلم مردان آثار ماندگار که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 155 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم راجع‌به گروهی از مردان است که در جریان جنگ جهانی دوم از سوی دولت رزولت مامور می‌شوند تا به آلمان رفته و چند قطعه هنری ارزشمند را بدست بیاورند و به صاحبان اصلی‌شان بازگردانند.




بنر فیلم هابیت: نابودی اسماگ

هابیت: نابودی اسماگ

The Hobbit: The Desolation of Smaug
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens , Guillermo del Toro
سال انتشار:2013محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ian McKellenIan McKellen
Martin FreemanMartin Freeman
Richard ArmitageRichard Armitage
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Evangeline LillyEvangeline Lilly
Lee PaceLee Pace

درباره فیلم هابیت: نابودی اسماگ


مجموعه فیلم‌های هابیت (The Hobbit Collection) جزو بهترین فیلم های فانتری به شمار می‌روند که شامل سه فیلم به نام‌های هابیت: یک سفر غیر منتظره، هابیت:برهوت اسماگ و هابیت: نبرد پنج سپاه است.

پیتر جکسون کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه بود. البته در امر نویسندگی گیرمو دل تورو، فرن والش و فیلیپا بوینس و مارک اوردسکی در امر تهیه‌کنندگی جکسون را همراهی کردند.

این مجموعه فیلم‌ها در جلب نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان موفق ظاهر شدند. در مجموعه فیلم‌های هابیت بازیگرانی همچون مارتین فریمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتاژ، اندی سرکیس، ویلیام کیرچر، گراهام مک تاویش، کن استات، هوگو ویوینگ، جیمز نسبیت، آیدان تورنور، لوک اوانز، استیون فرای، بیلی کانلی، اوانجلین لیلی، کریستوفر لی، کیت بلانشت، ایان هلم، سیلوستر مک‌کوی، الیجا وود و اورلاندو بلوم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم‌ها توانستند در بخش فروش سازندگان خود را راضی نگه‌ دارند و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. سه فیلم هابیت درمجموع با بودجه 745 میلیون دلاری ساخته شدند و حدود 2.931 میلیارد دلار فروش کردند.

خلاصه داستان فیلم نخست مجموعه هابیت بدین شرح است: زمانی در سرزمین میانه شهری به اسم اربور قرار داشت که مرکز حکومت ترور، بزرگترین پادشاه دورف‌ها بود. این شهر در دامنه کوهستان تنها قرار داشت. این کوهستان پر از معادن طلا، یاقوت و چیزهای با ارزش دیگر بود. دیر، شهر انسان‌ها هم در نزدیکی این حکومت بود.




بنر فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه

ارباب حلقه ها: یاران حلقه

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
کارگردان: Peter Jackson نویسنده: Peter Jackson , Fran Walsh , Philippa Boyens
سال انتشار:2001محصول: نیوزلند , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Elijah WoodElijah Wood
Ian McKellenIan McKellen
Liv TylerLiv Tyler
Viggo MortensenViggo Mortensen
Sean AstinSean Astin
Cate BlanchettCate Blanchett

درباره فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه


مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها (The Lord of the rings) شامل سه فیلم به نام‌های ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه، ارباب حلقه‌ها: دو برج و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه است که به جوایز بزرگی همچون اسکار و گلدن گلوب رسیدند.

وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده پیتر جکسون قرار داشت. ازجمله بازیگرانی که در این مجموعه فیلم‌ها به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الیجا وود، ایان مک‌کلن، لیو تایلر، ویگو مورتنسن، شان آستین، برنارد هیل، کیت بلانشت، جان ریس دیویس، کریستوفر لی، بیلی بوید، دامینیک مانهن، اورلاندو بلوم و هوگو ویوینگ اشاره کرد.

این مجموعه به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و فروش محشری داشت. سه فیلم ارباب حلقه‌ها درمجموع با بودجه 281 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 2.981 میلیارد دلار فروش کردند.

خلاصه داستان فیلم نخست مجموعه ارباب حلقه‌ها بدین شرح است: داستان در آردا سرزمین میانه جریان دارد و راجع‌به ارباب تاریکی‌ها است که در جستجوی حلقه یگانه‌ای است که خود ساخته، ولی سال‌ها پیش در جنگ از دست داده و اکنون از محل آن خبر ندارد.




بنر فیلم بابل
پوستر فیلم بابل

بابل

Babel
کارگردان: Alejandro González Iñárritu نویسنده: Guillermo Arriaga
سال انتشار:2006محصول: فرانسه , ژاپن , مکزیک , مراکش , ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Cate BlanchettCate Blanchett
Gael García BernalGael García Bernal
Adriana BarrazaAdriana Barraza
Rinko KikuchiRinko Kikuchi
Koji YakushoKoji Yakusho

درباره فیلم بابل


بابل (Babel) یکی از بهترین فیلم های کیت بلانشت است که الخاندرو گونسالس اینیاریتو کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم بود. استیو گولین و جون کیلیک در امر تهیه‌کنندگی اینیاریتو را همراهی کردند. گی‌یرمو آریاگا نویسنده این فیلم بود.

فیلم بابل تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این فیلم طی مراسم اسکار در شش بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین موسیقی را دریافت کند.

فیلم بابل طی مراسم گلدن گلوب در شش رشته ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به برد پیت، کیت بلانشت، رینکو کیکوچی، رابرت فایف، مارک کاماچو، گائل گارسیا برنال، کوجی یاکوشو و آدریانا بارازا اشاره کرد.

فیلم بابل توانست فروش بسیار خوبی را در باکس‌آفیس تجربه کند. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 135 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ریچارد و سوزان یک زوج توریست هستند که در غم از دست دادن فرزند سومشان به روستایی در اطراف مراکش سفر می‌کنند که بیشتر با یکدیگر باشند. اما در مراکش دو پسر با اسلحه پدرشان اتوبوسی را که آن دو از مسافران آن هستند نشانه می‌روند و سوزان به‌شدت زخمی می‌شود. جریان رسانه‌ای می‌شود و اینترپل در ماجرا دخالت می‌کند.




بنر فیلم هوانورد
پوستر فیلم هوانورد

هوانورد

The Aviator
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: John Logan
سال انتشار:2004محصول: آلمان , ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Cate BlanchettCate Blanchett
Kate BeckinsaleKate Beckinsale
John C. ReillyJohn C. Reilly
Alec BaldwinAlec Baldwin
Alan AldaAlan Alda

درباره فیلم هوانورد


هوانورد (The Aviator) اثری کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که برپایه زندگی هوانورد، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای مشهور آمریکایی هوارد هیوز تولید شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مایکل مان، سندی کلایمن، گراهام کینگ و چارلز ایوانز قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط جان لوگان به رشته تحریر درآمد.

فیلم هوانورد نمرات بسیار خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و توانست نظرات مثبت آنان را به سمت خود جلب کند. فیلم هوانورد طی مراسم اسکار در 11 رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در پنج رشته بهترین فیلم‌برداری، بهترین طراحی صحنه، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن برای بازی کیت بلانشت و بهترین طراحی لباس توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم هوانورد طی مراسم گلدن گلوب در شش رشته نامزد دریافت جایزه شد که در سه رشته بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم درام برای بازی لئوناردو دی کاپریو و بهترین موسیقی این جایزه را به دست آورد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم هوانورد به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، کیت بلانشت، کیت بکینسیل، الک بالدوین، آلن آلدا، برنت اسپاینر و ایو ژاک اشاره کرد. فیلم هوانورد با بودجه تولید 110 میلیون دلاری خود، حدود 213 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم هوانورد بدین شرح است: داستان این فیلم قسمتی از زندگی هاوارد هیوز کارگردان و تهیه‌کننده و خلبان پرآوازه آمریکایی را از اواخر دهه 1920 تا اواسط دهه 1940 نشان می‌دهد. او که دچار اختلال وسواسی جبری بود همواره به دنبال شکستن رکوردهای سرعت و فاصله پرواز بود.




بنر فیلم رابین هود
پوستر فیلم رابین هود

رابین هود

Robin Hood
کارگردان: Ridley Scott نویسنده: Brian Helgeland
سال انتشار:2010محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Russell CroweRussell Crowe
Cate BlanchettCate Blanchett
Max von SydowMax von Sydow
William HurtWilliam Hurt
Mark StrongMark Strong
Oscar IsaacOscar Isaac

درباره فیلم رابین هود


رابین هود (Robin hood) جزو بهترین فیلم های اکشن به کارگردانی ریدلی اسکات است که در سال 2010 اکران شد. برایان گریزر تهیه‌کننده و برایان هالگلند نویسنده این فیلم بودند.

فیلم رابین هود نمرات چندان خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد و به علت ایرادات فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون راسل کرو، کیت بلانشت، ولیبور توپیچ، رابرت پیو و برانسن وب به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در باکس‌آفیس نسبتا عملکرد خوبی داشت و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم رابین هود که با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 321 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به کماندار مبارز و جنگجویی به اسم رابین هود است که در ارتش پادشاه ریچارد خدمت می‌کند. بعد از مرگ پادشاه، شاهزاده جان قرار است جانشین او شود اما رابین هود او را مردی خودخواه و ظالم می‌داند و با او مخالف است.




بنر فیلم هانا
پوستر فیلم هانا

هانا

Hanna
کارگردان: Joe Wright نویسنده: David Farr , Seth Lochhead
سال انتشار:2011محصول: آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Eric BanaEric Bana
Vicky KriepsVicky Krieps
Cate BlanchettCate Blanchett
Tom HollanderTom Hollander
John MacMillanJohn MacMillan

درباره فیلم هانا


هانا (Hanna) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کیت بلانشت قرار بگیرد. جو رایت وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. لسلی هولران و مارتی ادل استین تهیه‌کنندگان فیلم هانا بودند. داستان این فیلم توسط سث لاکهد و دیوید فار نوشته شد.

فیلم هانا موفق نشد با استقبال منتقدان روبه‌رو شود. سورشا رونان، اریک بانا، کیت بلانشت، اولیویا ویلیامز، تام هالندر و پال برچرد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند. فیلم هانا که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 63 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک دختر 16 ساله به اسم هانا است که توسط پدرش اریک هلر در فنلاند تمرین داده می‌شود تا تبدیل به یک آدمکش ماهر شود. هانا از دوسالگی توسط اریک که یک مامور سابق سازمان سیا بود تعلیم داده می‌شد. اریک با دانستن رازی که نمی‌توانست آن را فاش سازد، سازمان را رها کرده و به مکانی نامشخص در قطب شمال رفت.




بنر فیلم چرخش
پوستر فیلم چرخش

چرخش

The Turning
کارگردان: David Wenham , Simon Stone , Mia Wasikowska , Robert Connolly , Jonathan auf der Heide , Warwick Thornton , Tony Ayres , Claire McCarthy , Justin Kurzel , Anthony Lucas , Shaun Gladwell , Rhys Graham , Yaron Lifschitz , Ian Meadows , Ashlee Page , Marieka Walsh , Jub Clerc , Stephen Page نویسنده: Ian Meadows
سال انتشار:2013محصول: استرالیا
Cate BlanchettCate Blanchett
Hugo WeavingHugo Weaving
Rose ByrneRose Byrne
Miranda OttoMiranda Otto
Richard RoxburghRichard Roxburgh
Susie PorterSusie Porter

درباره فیلم چرخش


چرخش (The Turning) یکی از بهترین فیلم های درام است که برپایه مجموعه داستان‌هایی کوتاه به همین نام اثر تیم وینتون ساخته شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رز بیرن، کیت بلانشت، هوگو ویوینگ، میراندا اتو، کالن مالوی، هریسون گیلبرتسون، میرا فولکس و ریچارد روکسبرگ اشاره کرد.

این فیلم شامل مجموعه داستان‌هایی کوتاه است و توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. منتقدان از فیلم چرخش به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و خلاقیت داستانی تحسین کردند.




بنر فیلم کارول
پوستر فیلم کارول

کارول

Carol
کارگردان: Todd Haynes نویسنده: Phyllis Nagy
سال انتشار:2015محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Rooney MaraRooney Mara
Cate BlanchettCate Blanchett
Kyle ChandlerKyle Chandler
Sarah PaulsonSarah Paulson
Jake LacyJake Lacy
John MagaroJohn Magaro

درباره فیلم کارول


کارول (Carol) فیلمی به کارگردانی تاد هینز است که در سال 2015 اکران شد. استیون وولی و الیزابت کارلسن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط فیلیس نیگی نوشته شد. فیلم کارول برپایه رمان پهنای نمک اثر پاتریشیا های‌اسمیت ساخته شد.

این فیلم نمرات خوبی دریافت کرد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در فیلم کارول بازیگرانی همچون کیت بلانشت، رونی مارا، سارا پلسون، کایل چندلر و کری براونستین به ایفای نقش پرداختند.

فیلم کارول در شش رشته ازجمله بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار شد که درنهایت در هیچ رشته‌ای موفق به کسب این جایزه نشد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد. فیلم کارول که با بودجه 11 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 40 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان از رستورانی در شهر نیویورک و در دهه 50 میلادی آغاز می‌شود. ترز بلیوت دختر جوان و عکاسی است که با نامزد خود قصد ازدواج و عزیمت به فرانسه را دارد؛ ولی هنوز تصمیمش را قطعی نکرده ‌است. با نزدیکی کریسمس و تعطیلات اواخر سال، ترز تصمیم می‌گیرد تا در فروشگاه زنجیره‌ای و حراجی مخصوص کریسمس کار کند.




بنر فیلم حقیقت
پوستر فیلم حقیقت

حقیقت

Truth
کارگردان: James Vanderbilt نویسنده: James Vanderbilt
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده , استرالیا
Cate BlanchettCate Blanchett
Robert RedfordRobert Redford
Dennis QuaidDennis Quaid
Elisabeth MossElisabeth Moss
Bruce GreenwoodBruce Greenwood
Stacy KeachStacy Keach

درباره فیلم حقیقت


حقیقت (Truth) یکی دیگر بهترین فیلم های کیت بلانشت است که در سال 2015 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جیمز وندربیلت قرار داشت. فیلم حقیقت با نمرات مختلف منتقدان روبه‌رو شد و واکنش‌های متوسط آنان را در پی داشت.

این فیلم در گیشه شکست خورد و نتوانست مورد توجه آنان قرار بگیرد. فیلم حقیقت که با بودجه 9.6 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 5.6 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم حقیقت بدین شرح است: داستان فیلم از این قرار است که در کوران انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2004، تهیه‌کنندگان برنامه شصت دقیقه‌ای شبکه سی. ان. ان، مدرکی علیه جرج بوش کاندیدای جمهوری‌خواهان به دست می‌آورند. بر اساس این مدارک جرج بوش هیچ‌گاه در نیروی هوایی دوران خدمتش را سپری نکرده است.




بنر فیلم هشت یار اوشن
پوستر فیلم هشت یار اوشن

هشت یار اوشن

Ocean's Eight
کارگردان: Gary Ross نویسنده: Gary Ross , Olivia Milch
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
Cate BlanchettCate Blanchett
Sandra BullockSandra Bullock
Anne HathawayAnne Hathaway
Sarah PaulsonSarah Paulson
AwkwafinaAwkwafina
Mindy KalingMindy Kaling

درباره فیلم هشت یار اوشن


هشت یار اوشن (Ocean's Eight) فیلمی کمدی و جنایی به کارگردانی و نویسندگی گری راس است. اولیویا میلش در امر نویسندگی راس را همراهی کرد. استیون سودربرگ و سوزان اکینز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم هشت یار اوشن موفق نشد واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد. در این فیلم بازیگرانی همچون ساندرا بولاک، کیت بلانشت، ان هتوی، میندی کالینگ، سارا پلسون، آکوافینا، ریانا و هلنا بونهام کارتر به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم با اینکه نمرات خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرده بود، توانست مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار بگیرد. فیلم هشت یار اوشن که با بودجه 70 میلیون دلار ساخته شده بود، حدود 297 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دبی اوشن تصمیم می‎گیرد یک گروه از افراد باتجربه را گردآوری کرده و یک سرقت ناممکن را در نیویورک انجام دهند. اما در این بین اتفاقات زیادی رخ می‎دهد که ماموریت آن‌ها را دشوار و پیچیده می‎کند.




بنر فیلم بیانیه
پوستر فیلم بیانیه

بیانیه

Manifesto
کارگردان: Julian Rosefeldt نویسنده: Julian Rosefeldt
سال انتشار:2015محصول: استرالیا , آلمان
Cate BlanchettCate Blanchett
Erika BauerErika Bauer
Ruby BustamanteRuby Bustamante
Carl Dietrich CarlsCarl Dietrich Carls
Marie Borkowski FoedrowitzMarie Borkowski Foedrowitz
Ea-Ja KimEa-Ja Kim

درباره فیلم بیانیه


مانیفست (Manifesto) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جولیان روزفلت است که در سال 2015 اکران شد. این فیلم واکنش‌های متوسط منتقدان را در پی داشت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیت بلانشت، اندرو اپتون، روبی بوستامانته و اریکا باوئر اشاره کرد. در این فیلم شاهد داستان‌های مختلفی هستیم که برای افراد گوناگونی رخ می‌دهد.




بنر فیلم شوالیه جام‌ها
پوستر فیلم شوالیه جام‌ها

شوالیه جام‌ها

Knight of Cups
کارگردان: Terrence Malick نویسنده: Terrence Malick
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Christian BaleChristian Bale
Cate BlanchettCate Blanchett
Natalie PortmanNatalie Portman
Brian DennehyBrian Dennehy
Antonio BanderasAntonio Banderas
Freida PintoFreida Pinto

درباره فیلم شوالیه جام‌ها


شوالیه جام‌ها (Knight of Cups) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ترنس مالیک است که در سال 2015 اکران شد. نیکولاس گوندا، سارا گرین و کن کائو تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم شوالیه جام‌ها با نمرات منفی منتقدان روبه‌رو شد و نتوانست تحسین آنان را به همراه داشته باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستین بیل، ناتالی پورتمن، کیت بلانشت، ایزابل لوکاس، آنتونیو باندراس، ترزا پالمر، فریدا پینتو و بن کینگزلی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم راجع‌به فیلمنامه‌نویسی است که بحرانی اگزیستانسیالیستی را از سر می‌گذراند و تلاش دارد تا میان اتفاقاتی که اطرافش رخ می‌دهد رابطه منطقی بیابد.




بنر فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲

چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲

How to Train Your Dragon 2
کارگردان: Dean DeBlois نویسنده: Dean DeBlois
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jay BaruchelJay Baruchel
Cate BlanchettCate Blanchett
Gerard ButlerGerard Butler
Craig FergusonCraig Ferguson
America FerreraAmerica Ferrera
Jonah HillJonah Hill

درباره فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲


چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 (How to Train Your Dragon 2) یک انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی دین دبلوا است که با محبوبیت بالایی رسید. وظیفه تهیه‌کنندگی این انیمیشن برعهده بونی آرنولد قرار داشت.

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 موفق شد نظرات مثبت منتقدان را برانگیزد و مورد تحسین آنان قرار گرفت. جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکای فررا، جونا هیل، کریستوفر مینتز پلاسه، تی جی میلر، کریستن ویگ، جایمن هانسو و کیت هارینگتون ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور داشتند.

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 طی مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن شد که توانست این جایزه را کسب کند. این انیمیشن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن نیز شده بود که در کسب آن موفق نبود. این انیمیشن فروش خارق‌العاده‌ای را تجربه کرد. این انیمیشن که با بودجه 145 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 618 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: دراگو در حال تشکیل یک ارتش از اژدهایان، برای حمله به برک است؛ اکنون هیکاپ باید با این تهدید مبارزه کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کیت بلانشت

عکس پروفایل

شما