خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های تراویس فیمل

بهترین فیلم های تراویس فیمل – تراویس فیمل از شناخته‌شده‌ترین بازیگران مرد جهان محسوب می‌شود که از محبوبیت بالایی در بین طرفداران فیلم و سریال برخودار است.

فیمل با ایفای نقش در سریال‌هایی همچون وایکینگ‌ها و بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها توانست به محبوبیت زیادی برسد.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های تراویس فیمل را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفلیم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال وایکینگ‌ها

وایکینگ‌ها

Vikings
سازنده: Michael Hirst
سال‌های انتشار:2013 - 2020محصول: کانادا , ایرلند
تماشای آنلاین سریال
Alexander LudwigAlexander Ludwig
Jordan Patrick SmithJordan Patrick Smith
Marco IlsøMarco Ilsø
Katheryn WinnickKatheryn Winnick
Peter FranzénPeter Franzén
John KavanaghJohn Kavanagh

درباره سریال وایکینگ‌ها


وایکینگ‌ها (Vikings) یکی از بهترین سریال های خارجی است که توسط مایکل هرست ساخته شد. پخش این سریال از سال 2013 توسط شبکه هیستوری آغاز شد و پس از شش فصل به اتمام رسید.

سریال وایکینگ‌ها توانست واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی همچون تراویس فیمل، کلایو استندن، کاترین وینیک، گابریل بیرن، جرج بلگدن، گوستاو اسکاشگورد، دانل لوگ، الکساندر لودویگ و آلیسا سادرلند به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان راجع‌به راگنار لاثبروک، یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در عصر وایکینگ‌ها است. راگنار، که یک وایکینگ کشاورز است، برای نخستین بار پیشنهاد حمله به غرب و انگلستان را مطرح می‌کند و همراه برادر جنگجوی خود، رولو و همسرش لاگرتا به آنجا سفر می‌کنند.




بنر سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها

بزرگ شده توسط گرگ‌ها

Raised by Wolves
سازنده: Aaron Guzikowski
سال‌های انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Amanda CollinAmanda Collin
Abubakar SalimAbubakar Salim
Winta McGrathWinta McGrath
Niamh AlgarNiamh Algar
Travis FimmelTravis Fimmel
Jordan LoughranJordan Loughran

درباره سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها


بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها (Raised by Wolves) سریالی علمی تخیلی است که توسط آرون گوزیکوفسکی ساخته شد. این سریال کار خود را از سال 2020 توسط شبکه اچ‌بی‌او مکس آغاز کرد.

سریال بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و تحسین منتقدان را به همراه داشت. آماندا کالین، تراویس فیمل، نیام آلگار و ابوبکر سلیم ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها راجع‌به دو ربات هوشمند به نام‌های پدر و مادر است که بعد از نابودی زمین توسط یک جنگ بزرگ که ریشه مذهب و دین داشته ‌است، وظیفه تربیت فرزندان انسان را در سیاره کپلر-۲۲بی بر عهده دارند.

گالری سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها





بنر فیلم سرزمین رویایی

سرزمین رویایی

Dreamland
کارگردان: Miles Joris-Peyrafitte نویسنده: Nicolaas Zwart
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Margot RobbieMargot Robbie
Travis FimmelTravis Fimmel
Finn ColeFinn Cole
Garrett HedlundGarrett Hedlund
Kerry CondonKerry Condon
Lola KirkeLola Kirke

درباره فیلم سرزمین رویایی


سرزمین رویایی (Dreamland) جزو بهترین فیلم های تراویس فیمل است که در سال 2019 اکران و توسط مایلز جوریس پیرافیته کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مارگو رابی قرار داشت. نیکلاس زوارت فیلم‌نامه این اثر را نوشت.

فیلم سرزمین رویایی موفق نشد رضایت منتقدان را برانگیزد و با واکنش‌های منفی آنان روبه‌رو شد. مارگو رابی، تراویس فیمل، گرت هدلند، کری کندن و فین کول ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در تگزاس دهه 1930، یوجین ایوانز با خانواده‌اش در یک شهر کوچک زندگی می‌کند. زمین درگیر خشکسالی است و طوفان‌های گرد و غبار کشور را فرا گرفته است. وقتی یوجین پنج ساله است پدرش خانواده‌اش را ترک می‌کند.




بنر فیلم خطر نزدیک: نبرد لانگ تان
پوستر فیلم خطر نزدیک: نبرد لانگ تان

خطر نزدیک: نبرد لانگ تان

Danger Close: The Battle of Long Tan
کارگردان: Kriv Stenders نویسنده: Stuart Beattie , Karel Segers , Jack Brislee , James Nicholas , Paul Sullivan
سال انتشار:2019محصول: استرالیا , بریتانیا
Travis FimmelTravis Fimmel
Luke BraceyLuke Bracey
Daniel WebberDaniel Webber
Alexander EnglandAlexander England
Aaron GlenaneAaron Glenane
Nicholas HamiltonNicholas Hamilton

درباره فیلم خطر نزدیک: نبرد لانگ تان


خطر نزدیک: نبرد لانگ تان (Danger Close: The Battle of Long Tan) یکی از بهترین فیلم های جنگی است که در سال 2019 اکران شد. کریو استندرز وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. استوارت بیتی، جیمز نیکلاس، کارل سگرز، پل سالیوان و جک بریسلی داستان این فیلم را نوشتند. استوارت بیتی، سیلویو سالوم، اندرو مان، مارتین والش، جان شوارتز و مایکل شوارتز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم خطر نزدیک: نبرد لانگ تان به دلیل مشکلات فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تراویس فیمل، لوک بریسی، دانیل وبر، الکساندر انگلند، آرون گلنان، نیکلاس همیلتون، مایلز پولارد، مت دوران، آنتونی هیز و ریچارد راکسبورگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در جنوب ویتنام در خلال سال 1966، فرمانده هری اسمیت به همراه 108 نفر از نیروها و سربازان جوان که تجربه جنگ نداشته‌اند، باید در مقابل 2500 نفر از نیروهای دشمن تا پای جان مقاومت کنند.




بنر فیلم وارکرفت
پوستر فیلم وارکرفت

وارکرفت

Warcraft
کارگردان: Duncan Jones نویسنده: Charles Leavitt , Duncan Jones
سال انتشار:2016محصول: کانادا , چین , ژاپن , ایالات متحده
Paula PattonPaula Patton
Travis FimmelTravis Fimmel
Ben FosterBen Foster
Dominic CooperDominic Cooper
Robert KazinskyRobert Kazinsky
Toby KebbellToby Kebbell

درباره فیلم وارکرفت


وارکرفت (Warcraft) فیلمی فانتزی است که دانکن جونز کارگردان و نویسنده آن بود. چارلز لیویت در انجام وظیفه نویسندگی جونز را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده توماس تال، جان جاشنی، چارلز روون و الکس گارتنر قرار داشت.

فیلم وارکرفت به شدت با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد و نتوانست انتظارات آنان را برآورده سازد. در این فیلم بازیگرانی همچون، تراویس فیمل، پائولا پاتون، بن فاستر، دومینیک کوپر، توبی کبل، بن سچنتزر، رابرت کازینسکی، کلنسی براون، دانیل وو و یوجین لیپینسکی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم وارکرفت عملکرد محشری در باکس‌آفیس داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم با بودجه تولید 160 میلیون دلاری‌اش، حدود 439 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گولدان، جادوگر بزرگ اورک‌ها، با استفاده از فل (جادوی سبز و شیطانی) دروازه بزرگی را از شهر درینور «Dreanor» به آزروت «Azeroth» باز می‌کند و اورک‌ها برای گرفتن آزروت مجبور به جنگ با انسان‌ها می‌شوند.




بنر فیلم به پیت تکیه کن
پوستر فیلم به پیت تکیه کن

به پیت تکیه کن

Lean on Pete
کارگردان: Andrew Haigh نویسنده: Andrew Haigh
سال انتشار:2018محصول: بریتانیا
Charlie PlummerCharlie Plummer
Steve ZahnSteve Zahn
Steve BuscemiSteve Buscemi
Chloë SevignyChloë Sevigny
Travis FimmelTravis Fimmel
Amy SeimetzAmy Seimetz

درباره فیلم به پیت تکیه کن


به پیت تکیه کن (Lean on Pete) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های تراویس فیمل قرار بگیرد. اندرو هیگ به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این فیلم همکاری داشت. تریستن گولایر نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم به پیت تکیه کن در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چارلی پلامر، کلویی سونی، تراویس فیمل و استیو بوشمی اشاره کرد. این فیلم فروش موفقیت‌آمیزی در باکس‌آفیس نداشت؛ فیلم به پیت تکیه کن که با بودجه 8 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به پسر نوجوانی به اسم چارلی است به دنبال خانه و غذا و کاری مناسب است. او به پورتلند نقل مکان می‌کند؛ جایی که می‌تواند شغلی تابستانه را برای خود شروع کند.




بنر فیلم قانون‌شکنان بِیتاون
پوستر فیلم قانون‌شکنان بِیتاون

قانون‌شکنان بِیتاون

The Baytown Outlaws
کارگردان: Barry Battles نویسنده: Barry Battles , Griffin Hood
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Clayne CrawfordClayne Crawford
Travis FimmelTravis Fimmel
Daniel CudmoreDaniel Cudmore
Thomas Brodie-SangsterThomas Brodie-Sangster
Andre BraugherAndre Braugher
Paul WesleyPaul Wesley

درباره فیلم قانون‌شکنان بِیتاون


قانون‌شکنان بیتاون (The Baytown Outlaws) یکی از بهترین فیلم‌ های اکشن و کمدی به کارگردانی و نویسندگی بری باتلز است. گریفین هود در امر نویسندگی باتلز را همراهی کرد. بیل پرکینگز و رابرت تیتل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم قانون‌شکنان بیتاون نتوانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. در این فیلم بازیگرانی همچون آندره بروگر، کلین کرافورد، دنیل کادمور، تراویس فیمل، اوا لونگوریا، پل وسلی و بیلی باب تورنتون به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در آلاباما، برادران اودی، بریک، لینکلن و مک کوئین به عنوان مراقب مردی که آن‌ها را بزرگ کرده، کلانتر هنری میلارد، کار می‌کنند. آن‌ها سیستم قانونی را برای قتل مجرمان دور می‌زنند و نرخ جرم و جنایت را در پایین‌ترین حد در ایالت نگه می‌دارند.




بنر فیلم سوزن
پوستر فیلم سوزن

سوزن

Needle
کارگردان: John V. Soto نویسنده: John V. Soto , Anthony Egan
سال انتشار:2010محصول: استرالیا
Michael DormanMichael Dorman
Jane BadlerJane Badler
Jessica MaraisJessica Marais
Travis FimmelTravis Fimmel
Trilby GloverTrilby Glover
Tahyna MacManusTahyna MacManus

درباره فیلم سوزن


سوزن (Needle) یکی از بهترین فیلم های ترسناک است که جان وی. سوتو کارگردان و نویسنده آن بود. گریفین هود در امر نویسندگی به سوتو کمک کرد. ویلیام او پرکینز سوم و رابرت تیتل وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم سوزن مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نتوانست در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کند. تراویس فیمل، بن مندلسون، مایکل دورمن و جسیکا ماریس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: قاتلی از یک ماشین که متعلق به قرن هجدهم و دارای قدرت‌های ماورا الطبیعه است جهت ترساندن دانشجویان یک کالج استفاده می‌کند.




بنر فیلم آزمایش
پوستر فیلم آزمایش

آزمایش

The Experiment
کارگردان: Paul Scheuring نویسنده: Mario Giordano , Paul Scheuring
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
Adrien BrodyAdrien Brody
Cam GigandetCam Gigandet
Forest WhitakerForest Whitaker
Maggie GraceMaggie Grace
Clifton Collins Jr.Clifton Collins Jr.
Fisher StevensFisher Stevens

درباره فیلم آزمایش


آزمایش (The Experiment) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی پل شیورینگ است که برپایه فیلمی به همین نام اثر الیور هیرشبیگل ساخته شد. مارتی آدلشتاین تهیه‌کننده این فیلم جذاب بود.

فیلم آزمایش در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل نکرد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. آدرین برودی، فارست ویتاکر، کم جیجندت، کلیفتون کالینز، فیشر استیونس، مگی گریس، ایتان کوهن و تراویس فیمل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: 26 نفر جهت انجام یک تست روان‌شناسی برگزیده شده‌اند تا در نقش نگهبانان و زندانی‌ها در یک زندان ظاهر شوند. اما این آزمایش خیلی زود از کنترل خارج می‌شود.




بنر فیلم مردن در درگیری مسلحانه
پوستر فیلم مردن در درگیری مسلحانه

مردن در درگیری مسلحانه

Die in a Gunfight
کارگردان: Collin Schiffli نویسنده: Andrew Barrer , Gabriel Ferrari
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
Diego BonetaDiego Boneta
Alexandra DaddarioAlexandra Daddario
Travis FimmelTravis Fimmel
Justin ChatwinJustin Chatwin
Wade Allain-MarcusWade Allain-Marcus
Emmanuelle ChriquiEmmanuelle Chriqui

درباره فیلم مردن در درگیری مسلحانه


مردن در تیراندازی (Die in a Gunfight) یکی از بهترین فیلم های تراویس فیمل است که در سال 2021 اکران شد. کالین شیفلی کارگردان این فیلم بود. اندرو بارر و گابریل فراری داستان فیلم مردن در تیراندازی را نوشتند. آدریان پولیتوفسکی، تام باترفیلد، هری وایت، مارک گوردون و مارتین متز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الکساندرا داداریو، دیگو بونتا، جاستین چتوین، وید آلن مارکوس، بیلی کروداپ، امانوئل کریکی و تراویس فیمل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1864 در شهر نیویورک، تارلتون راتکارت و تئودور گیبون رقابت کوچک خود را از طریق یک دوئل حل و فصل کردند که منجر به مرگ تئودور شد. این امر آغازگر یک جنگ خونی تلخ و طولانی نسلی بین خانواده‌های راتکارت و گیبون می‌شود.




بنر فیلم طرح مگی
پوستر فیلم طرح مگی

طرح مگی

Maggie's Plan
کارگردان: Rebecca Miller نویسنده: Rebecca Miller
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Greta GerwigGreta Gerwig
Ethan HawkeEthan Hawke
Julianne MooreJulianne Moore
Bill HaderBill Hader
Travis FimmelTravis Fimmel
Maya RudolphMaya Rudolph

درباره فیلم طرح مگی


طرح مگی (Maggie's Plan) اثریی کمدی و عاشقانه است که ربکا میلر کارگردان و نویسنده آن بود. راشل هوروویتز، ربکا میلر و دمون کارداسیس وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشتند.

فیلم طرح مگی آن‌طور که باید در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل نکرد. گرتا گرویگ، ایتن هاک، بیل هیدر، مایا رودولف، تراویس فیمل، والاس شاون و جولیان مور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم طرح مگی حدود 4.9 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مگی هاردین که مدیر توسعه کسب و کار دانش‌آموزان هنر و طراحی در مدرسه نیوسکول است، تصمیم می‌گیرد فرزندی داشته باشد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های تراویس فیمل

عکس پروفایل

شما