خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های رزا سلزار

بهترین فیلم های رزا سلزار – رزا سلزار از بازیگران زن مطرح جهان است که دارای محبوبیت زیادی در بین طرفداران سینما است.

این بازیگر با حضور در مجموعه فیلم‌های دونده مارپیچ توانست نام خود را مطرح کند و به شهرت بسیار بالایی برسد.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین فیلم های رزا سلزار می‌پردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم آلیتا: فرشته نبرد

آلیتا: فرشته نبرد

Alita: Battle Angel
کارگردان: Robert Rodriguez نویسنده: James Cameron , Laeta Kalogridis
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Rosa SalazarRosa Salazar
Christoph WaltzChristoph Waltz
Jennifer ConnellyJennifer Connelly
Mahershala AliMahershala Ali
Ed SkreinEd Skrein
Jackie Earle HaleyJackie Earle Haley

درباره فیلم آلیتا: فرشته نبرد


آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) جزو بهترین فیلم های علمی تخیلی است که در سال 2019 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده رابرت رودریگز قرار داشت. جیمز کامرون و جان لاندو تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط جیمز کامرون و لایتا کالوگیریدیس نوشته شد.

فیلم آلیتا: فرشته جنگ با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بالایی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رزا سلزار، کریستف والتس، جنیفر کانلی، ماهرشالا علی، اد اسکرین، میشل رودریگز و جکی ارل هیلی اشاره کرد.

این فیلم فروش محشری در باکس‌آفیس داشت و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم آلیتا: فرشته جنگ که با بودجه عظیم 170 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 404 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۲۵۶۳، سیصد سال بعد از اینکه سیاره زمین در جنگی به اسم سقوط یا جنگ بزرگ که با مریخ داشت ویران شد، دکتر دایسون ایدو باقی مانده یک سایبورگ مؤنث مثله شده، اما دارای مغز سالم انسان را در گورستان زایدات پیدا می‌کند. ایدو بدن جدیدی را به مغز پیوند می‌زند و نام او را به یاد بود دختر مرحومش آلیتا می‌گذارد.




بنر فیلم جعبه پرنده

جعبه پرنده

Bird Box
کارگردان: Susanne Bier نویسنده: Eric Heisserer
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sandra BullockSandra Bullock
Trevante RhodesTrevante Rhodes
Jacki WeaverJacki Weaver
Rosa SalazarRosa Salazar
Danielle MacdonaldDanielle Macdonald
Lil Rel HoweryLil Rel Howery

درباره فیلم جعبه پرنده


جعبه پرنده (Bird Box) جزو بهترین فیلم های آخرالزمانی است که توسط سوزان بیر کارگردانی شد. کریس مورگان، اسکات استیوبر و کلایتون تاونسند تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این عنوان توسط اریک هیزرر نوشته شد.

فیلم جعبه پرنده با نمرات متوسط منتقدان روبه‌رو شد و واکنش‌های گوناگون آنان را در پی داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، دانیل مک دونالد، جکی ویور، رزا سلزار، مشین گان کلی، بی‌دی ونگ، تام هولندر، سارا پلسون و ایمی گومنیک به ایفای نقش پرداختند. این فیلم پس از عرضه، خیلی زود تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های سرویس نت‌فلیکس شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم یک داستان آخرالزمانی را نشان می‌دهد که موجود یا موجوداتی ماورائی در کره زمین نفوذ کرده‌اند و هر شخصی به بیرون از محل زندگی خود نگاه کند، بلافاصله شروع به خودکشی می‌کند. در این میان عده‌ای بازمانده برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.




بنر فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ

دونده مارپیچ: علاج مرگ

Maze Runner: The Death Cure
کارگردان: Wes Ball نویسنده: T.S. Nowlin
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Dylan O'BrienDylan O'Brien
Kaya ScodelarioKaya Scodelario
Thomas Brodie-SangsterThomas Brodie-Sangster
Ki Hong LeeKi Hong Lee
Rosa SalazarRosa Salazar
Giancarlo EspositoGiancarlo Esposito

درباره فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ


دونده مارپیچ: علاج مرگ (Maze Runner: The Death Cure) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های رزا سلزار قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده وس بال قرار داشت. ویک گودفری، مارتی بوون و لی استولمن در امر تهیه‌کنندگی به بال کمک کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط تی.اس. نولین نوشته شد.

دونده مارپیچ: علاج مرگ با واکنش‌های منفی منتقدان روبه‌رو شد. در این فیلم بازیگرانی همچون دیلن اوبرایان، کایا اسکودلاریو، توماس سنگستر، ناتالی امانوئل، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، والتون گوگینس، کی هونگ لی، جیکوب لافلند، کاترین مک‌نامارا، بری پپر، رزا سلزار و پاتریشا کلارکسون به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ فروش فوق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشت و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 62 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 272 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از خیانت تیریسا و به دام افتادن تعدادی از افراد و دوستان تامس توسط ویکد، تامس به فکر نجات دادن افراد به دام افتاده از جمله مینهو ،یکی از دوستانش، می‌افتد و با عملیاتی سخت یک کانتینر از افراد مصون را نجات می‌دهد؛ اما مینهو در بین آنان نیست. ولی تامس و دوستانش ناامید نمی‌شوند.




بنر فیلم دونده مارپیچ: محاکمات سوختگی

دونده مارپیچ: محاکمات سوختگی

Maze Runner: The Scorch Trials
کارگردان: Wes Ball نویسنده: T.S. Nowlin
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Dylan O'BrienDylan O'Brien
Ki Hong LeeKi Hong Lee
Kaya ScodelarioKaya Scodelario
Thomas Brodie-SangsterThomas Brodie-Sangster
Dexter DardenDexter Darden
Alexander FloresAlexander Flores

درباره فیلم دونده مارپیچ: محاکمات سوختگی


دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ (Maze Runner: The Scorch Trials) فیلمی به کارگردانی وس بال است که در سال 2014 اکران شد. الن گولداسمیت، ویک گادفری و مارتی بوون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. تی.سی. نولین وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ نمرات مثبتی دریافت کرد. دیلن اوبرایان، کایا اسکودلاریو، توماس سنگستر، جیانکارلو اسپوزیتو، کی هونگ لی، رزا سلزار، پاتریشا کلارکسون و جیکوب لافلند ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم مشقت‌های اسکرچ با اینکه نمرات خوبی دریافت نکرد، توانست در باکس‌آفیس عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد. این فیلم که با بودجه 61 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 311 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از فرار از هزارتو، افراد دشت با چالش جدیدی روی جاده‌های بی‌انتها که دارای چشم‌اندازی متروک و پر از موانع غیرقابل تصور است، روبه‌رو می‌شوند. همچنین متوجه تغییراتی می‌شوند که شاید دلیل بر حضور آن‌ها در هزارتو بوده ‌است. تغییراتی که بر انسان‌ها بوده و باعث تبدیل آن‌ها به زامبی می‌شود.




بنر فیلم مربی مهدکودک
پوستر فیلم مربی مهدکودک

مربی مهدکودک

The Kindergarten Teacher
کارگردان: Sara Colangelo نویسنده: Nadav Lapid , Sara Colangelo
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
Maggie GyllenhaalMaggie Gyllenhaal
Parker SevakParker Sevak
Gael García BernalGael García Bernal
Michael ChernusMichael Chernus
Rosa SalazarRosa Salazar
Ajay NaiduAjay Naidu

درباره فیلم مربی مهدکودک


مربی مهدکودک (The Kindergarten Teacher) یکی از بهترین فیلم های درام است که سارا کلانجلو کارگردان و نویسنده آن بود. تالیا کلاینندلر، اسنات هندلسمن کرن، مگی جیلنهال، سلین رتری و ترودی استایلر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم مربی مهدکودک با واکنش‌های منفی منتقدان روبه‌رو شد. مگی جیلنهال، رزا سلزار، گائل گارسیا برنال، مایکل چرنوس، آنا باریشنیکوف و آجی نایدو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: لیزا اسپینلی، معلم مهدکودک از استاتن آیلند، در زندگی خود با احساس نارضایتی دست و پنجه نرم می‌کند. او با همسرش گرانت در یک ازدواج عاشقانه و بدون احساس زندگی می‌کند و فرزندان نوجوانش، جاش و لینی از او فاصله زیادی دارند.




بنر فیلم چیپس
پوستر فیلم چیپس

چیپس

CHiPS
کارگردان: Dax Shepard نویسنده: Dax Shepard
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Michael PeñaMichael Peña
Dax ShepardDax Shepard
Jessica McNameeJessica McNamee
Rosa SalazarRosa Salazar
Adam BrodyAdam Brody
Ryan HansenRyan Hansen

درباره فیلم چیپس


چیپس (CHiPs) فیلمی کمدی به کارگردانی و نویسندگی دکس شپارد است که در سال 2017 اکران شد. اندرو پانای و راوی مهتا وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم چیپس نمرات بسیار پایینی از سوی منتقدان دریافت کرد. دکس شپلرد، مایکل پنا، رزا سالازار، آدام برودی و وینسنت دانوفریو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضر داشتند. این فیلم در باکس‌آفیس موفق ظاهر نشد. فیلم چیپس که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 26 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راننده ای که به چاچو معروف است به تعدادی از سارقان بانک در فرار از پلیس میامی کمک می‌کند.




بنر فیلم سنت‌شکن
پوستر فیلم سنت‌شکن

سنت‌شکن

Divergent
کارگردان: Neil Burger نویسنده: Vanessa Taylor , Evan Daugherty
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Shailene WoodleyShailene Woodley
Theo JamesTheo James
Ashley JuddAshley Judd
Jai CourtneyJai Courtney
Ray StevensonRay Stevenson
Zoë KravitzZoë Kravitz

درباره فیلم سنت‌شکن


سنت‌شکن: شورشی (The Divergent Series: Insurgent) یکی از بهترین فیلم های اکشن به کارگردانی رابرت اشونتک است. داگلاس ویک، لوسی فیشر و پویا شهبازیان تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده برایان دافیلد و آکیوا گلدسمن قرار داشت.

فیلم سنت‌شکن: شورشی به دلیل صحنه‌های مهیجش مورد تحسین قرار گرفت و در زمینه فیلم‌نامه واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون شی‌لین وودلی، سوکی واترهاوس، تئو جیمز، اکتاویا اسپنسر، جای کورتنی، مایلز تلر، ری استیونسون، زو کراویتز، انسل الگورت، مگی کیو، مکای فایفر، دنیل دای کیم، نائومی واتس، کیت وینسلت و رزا سلزار به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم سنت‌شکن: شورشی که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 297 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدی شرح است: داستان از جایی شروع می‌شود که قسمت نخست به پایان رسیده بود. تریس و فور بعد از فرار به بیرون دیوارها و خارج شدن از جامعه تحت کنترل جنین با گروه‌هایی در بیرون از مرز مواجه‌ شده‌اند که با یکدیگر متحد هستند و یک هدف دارند.




بنر فیلم غوطه ور شده
پوستر فیلم غوطه ور شده

غوطه ور شده

Submerged
کارگردان: Steven C. Miller نویسنده: Scott Milam
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Jonathan BennettJonathan Bennett
Talulah RileyTalulah Riley
Tim DalyTim Daly
Mario Van PeeblesMario Van Peebles
Cody ChristianCody Christian
Rosa SalazarRosa Salazar

درباره فیلم غوطه ور شده


زیر آب (Submerged) یکی از بهترین فیلم های رزا سلزار محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران و توسط استیون سی میلر کارگردانی شد. لائینی گیدری، براد کاپلان و تیفانی کوزون به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط اسکات میلام به رشته تحریر درآمد.

فیلم زیر آب به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رزا سلزار، جاناتان بنت، تلولا رایلی و کودی کریستین اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک زن جوان و دوستانش باید در مواجهه با گروهی از آدم‌ربایان برای زنده ماندنشان تلاش کنند.




بنر سریال انجام نشده
پوستر سریال انجام نشده

انجام نشده

Undone
سازنده: Kate Purdy , Raphael Bob-Waksberg
سال‌های انتشار:2019محصول: ایالات متحده
Rosa SalazarRosa Salazar
Angelique CabralAngelique Cabral
Constance MarieConstance Marie
Siddharth DhananjaySiddharth Dhananjay
Daveed DiggsDaveed Diggs
Bob OdenkirkBob Odenkirk

درباره سریال انجام نشده


انجام نشده (undone) سریالی خارجی است که در سال 2019 توسط سرویس آمازون پرایم شروع به پخش کرد. وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی برعهده رافائل باب وکسبرگ و کیت پاردی قرار داشت.

سریال انجام نشده در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی همچون رزا سلزار، آنجلیک کابرال، کنستانس ماری، سیدهارث دنانجای، داوید دیگز و باب ادنکرک به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان راجع‌به دختری به اسم آلما است که بعد از تصادفی هولناک که نزدیک به مرگش می‌شود، توانایی رابطه با زمان را پیدا می‌کند و از این رابطه جهت کشف حقیقت در مورد مرگ پدرش استفاده می‌کند.




بنر فیلم جشن جستجو
پوستر فیلم جشن جستجو

جشن جستجو

Search Party
کارگردان: Scot Armstrong نویسنده: Andrew Waller , Scot Armstrong , Mike Gagerman
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Adam PallyAdam Pally
T. J. MillerT. J. Miller
Thomas MiddleditchThomas Middleditch
Alison BrieAlison Brie
Krysten RitterKrysten Ritter
Shannon WoodwardShannon Woodward

درباره فیلم جشن جستجو


سرچ پارتی (Search Party) فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی اسکات آرمسترانگ است که در سال 2014 اکران شد. مایک گاگرمن و اندرو والر در امر نویسندگی آرمسترانگ را همراهی کردند. نیل اچ موریتز، اوری مارمور، اسکوت آرمسترانگ، راوی نندان و پل بروکس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم سرچ پارتی نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد. در این فیلم بازیگرانی همچون تی.جی. میلر، آدام پالی، توماس میدلدیچ، آلیسون بری، شانون وودوارد و کریستن ریتر به ایفای نقش پرداختند. این فیلم شکست بزرگی را در گیشه تجربه کرد و فروش بسیاری بدی داشت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به دو دوست است که قصد دارند جهت نجات دوستشان به مکزیک بروند؛ زیرا که دوستشان در مکزیک گرفتار یک آدم‌ربای دیوانه شده است.




بنر سریال داستان ترسناک آمریکایی
پوستر سریال داستان ترسناک آمریکایی

داستان ترسناک آمریکایی

American Horror Story
سازنده: Ryan Murphy , Brad Falchuk
سال‌های انتشار:2011 - 2021محصول: ایالات متحده
Sarah PaulsonSarah Paulson
Leslie GrossmanLeslie Grossman
Angelica RossAngelica Ross
Lily RabeLily Rabe

درباره سریال داستان ترسناک آمریکایی


داستان ترسناک آمریکایی: خانه قتل (American Horror Story: Murder House) سریالی تماشایی است که برد فالچوک و رایان مورفی سازندگان آن بودند. این سریال کار خود را از سال از سال 2011 آغاز کرد و پس 12 قسمت به اتمام رسید.

این سریال نمرات بالایی دریافت کرد؛ اما آن‌طور که باید نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. کانی بریتون، دیلان مک‌درموت، ایوان پیترز، تیسا فارمیگا، دنی اوهر، جسیکا لنگ و رزا سلزار ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال داستان ترسناک آمریکایی: خانه قتل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: خانواده هارمون به لس آنجلس نقل مکان می‌کنند. دختر آن‌ها ویولت از یک مدرسه جدید شروع می‌کند؛ اما توسط گروهی از دختران مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های رزا سلزار

عکس پروفایل

شما