خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های امیلیا کلارک

بهترین فیلم های امیلیا کلارک – امیلیا کلارک یکی از مطرح‌ترین بازیگران زن جهان است که از محبوبیت بالایی در میان طرفداران فیلم و سریال برخوردار است.

این بازیگر با ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت به شهرت بالایی دست پیدا کرد و توانست نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران زن مطرح کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های امیلیا کلارک را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ماه همراه باشید.




بنر سریال بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

Game of Thrones
سازنده: David Benioff , D. B. Weiss
سال‌های انتشار:2011 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Liam CunninghamLiam Cunningham
Joe DempsieJoe Dempsie
Emilia ClarkeEmilia Clarke
John BradleyJohn Bradley
Peter DinklagePeter Dinklage
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau

درباره سریال بازی تاج و تخت


بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یکی از بهترین سریال های خارجی است که به محبوبیت بالایی رسید. پخش این سریال از سال 2011 آغاز شد و بعد از هشت فصل به پایان رسید.

سریال بازی تاج و تخت نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود. پیتر دینکلیج، نیکولای کاستر والدو، لینا هیدی، امیلیا کلارک، سوفی ترنر و شان بین ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: تمام هفت اقلیم در اتحاد کامل هستند. تابستانی طولانی وستروس را دربر گرفته و انتظار می‌رود که خیلی زود تمام شود؛ اما با مرگ دست شاه اوضاع به‌سرعت تغییر می‌کند؛ شاه رابرت براتیون که پادشاهی را با یک انقلاب از تارگرین‌ها گرفته ‌است، از دوست خود، ند استارک، نگهبان شمال، تقاضا می‌کند تا مقام دست شاه را قبول کند.

گالری سریال بازی تاج و تخت





بنر فیلم من قبل از تو
پوستر فیلم من قبل از تو

من قبل از تو

Me Before You
کارگردان: Thea Sharrock نویسنده: Scott Neustadter , Michael H. Weber , Jojo Moyes
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Sam ClaflinSam Claflin
Janet McTeerJanet McTeer
Charles DanceCharles Dance
Brendan CoyleBrendan Coyle
Jenna ColemanJenna Coleman

درباره فیلم من قبل از تو


من پیش از تو (Me Before You) فیلمی عاشقانه و رمانتیک به کارگردانی تئا شاروک است که برپایه رمانی به همین نام اثر جوجو مویز ساخته شد. کارن روزنفلت و الیسون اوون تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جوجو مویز نوشته شد.

فیلم من پیش از تو به دلیل با احساسی داستان و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیلیا کلارک، سم کلفلین، جانت مک‌تیر و چارلز دنس اشاره کرد.

این فیلم به موفقیت تجاری عظیمی رسید و فروش بسیار خوبی داشت. فیلم من پیش از تو که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 208 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم من پیش از تو بدین شرح است: پس از گذشت دو سال از تصادف ویل ترینر اتفاق جدیدی در زندگی او می‌افتد. لوییزا کلارک پس از کار در کافه‌ای که تعطیل شد، شغل خود را از دست داده و باید شغل جدیدی پیدا کند؛ بنابراین قبول می‌کند از ویل ترینر مراقبت کند.




بنر فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان

سولو: داستانی از جنگ ستارگان

Solo: A Star Wars Story
کارگردان: Ron Howard نویسنده: Lawrence Kasdan , Jonathan Kasdan
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Alden EhrenreichAlden Ehrenreich
Joonas SuotamoJoonas Suotamo
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Donald GloverDonald Glover
Thandie NewtonThandie Newton

درباره فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان


سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) یکی دیگر از بهترین فیلم های امیلیا کلارک محسوب می‌شود که توسط ران هاوارد کارگردانی شد. کاتلین کندی، آلیسون شرمور و سیمون امانوئل تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیلم‌نامه این فیلم توسط لارنس کاسدان، جاناتان کاسدان و سیمون کینبرگ نوشته شد.

فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان نتوانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند و نمرات پایینی کسب کرد. آلدن ارنرایک، امیلیا کلارک، دونالد گلاور، وودی هارلسون، جوناس سوتامو، تندی نیوتون، پل بتانی و آنا فرانکولینی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در مقایسه با بودجه تولیدش، در گیشه فروش خوبی نداشت و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان که با بودجه 275 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 393 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سیاره کورلیا، هان و کیرا از یک گروه محلی فرار می‌کنند. آن‌ها به افسر حکومتی با سوخت دزدیده شده کشتی فضایی، معروف به کواکسیوم، برای عبور وسیله نقلیه، رشوه می‌دهند؛ اما کورلیا پیش از سوار شدن دستگیر می‌شود.




بنر فیلم آخرین کریسمس
پوستر فیلم آخرین کریسمس

آخرین کریسمس

Last Christmas
کارگردان: Paul Feig نویسنده: Emma Thompson , Bryony Kimmings
سال انتشار:2019محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Henry GoldingHenry Golding
Michelle YeohMichelle Yeoh
Emma ThompsonEmma Thompson
Lydia LeonardLydia Leonard
Boris IsakovićBoris Isaković

درباره فیلم آخرین کریسمس


کریسمس پیشین (Last Christmas) یکی از بهترین فیلم های کمدی و عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پال فیگ است که در سال 2019 اکران شد. جسی هندرسون، دیوید لیوینگستون و اما تامپسون در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی فیگ را همراهی کردند. فیلم‌نامه این اثر توسط بریونی کیمینگز و اما تامپسون نوشته شد.

فیلم کریسمس پیشین با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. امیلیا کلارک، هنری گلدینگ، اما تامپسون، میشل یئو و ربکا روت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم کریسمس پیشین در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش خارق‌العاده‌ای داشت؛ این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 121 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کیت زن جوانی است که تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و از زندگی خود ناراضی است. او در یک فروشگاه مشغول به کار است و یک روز به شکل تصادفی با شخصی به اسم تام ملاقات می‌کند. علاقه‌ای در کیت ایجاد می‌شود و به واسطه‌ این ملاقات، زندگی‌اش دگرگون و وارد مرحله‌ی جدیدی می‌شود.




بنر فیلم نابودگر: سرآغاز
پوستر فیلم نابودگر: سرآغاز

نابودگر: سرآغاز

Terminator Genisys
کارگردان: Alan Taylor نویسنده: Laeta Kalogridis , Patrick Lussier
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Arnold SchwarzeneggerArnold Schwarzenegger
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Jai CourtneyJai Courtney
Jason ClarkeJason Clarke
J.K. SimmonsJ.K. Simmons
Courtney B. VanceCourtney B. Vance

درباره فیلم نابودگر: سرآغاز


نابودگر: جنسیس (Terminator: Genisys) فیلمی به کارگردانی آلن تیلور است که در سال 2015 اکران شد. دیوید الیسون و دینا گلدبرگ وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. پاتریک لوسیر و لایتا کالوگریدیس نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم نابودگر: جنسیس به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و در جلب نظرات مثبت آنان موفق نبود. در این فیلم بازیگرانی همچون آرنولد شوارتزنگر، امیلیا کلارک، جیسون کلارک، جای کورتنی، مت اسمیت، لی بیونگ هان، کورتنی بی. ونس، دایو اوکینی، جی. کی. سیمونز، مت اسمیت و گریف فرست به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش قابل قبولی در باکس‌آفیس داشت. فیلم نابودگر: جنسیس که با بودجه 155 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 440 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در آستانه پیروزی علیه اسکای نت، جان کانر ستوان معتمد خود کایل ریس را جهت حفاظت از مادرش سارا کانر به گذشته می‌فرستد؛ ولی او با چیزی که انتظارش را ندارد مواجه می‌شود. سارا کانر پس از اینکه در سن نه سالگی توسط یک نابودگر یتیم شده، توسط نابودگر دیگری برده می‌شود که ماموریتش حفاظت از اوست.




بنر فیلم جزیره اسپایک
پوستر فیلم جزیره اسپایک

جزیره اسپایک

Spike Island
کارگردان: Mat Whitecross نویسنده: Chris Coghill
سال انتشار:2012محصول: بریتانیا
Elliott TittensorElliott Tittensor
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Nico MirallegroNico Mirallegro
Adam LongAdam Long
Jordan MurphyJordan Murphy
Oliver HealdOliver Heald

درباره فیلم جزیره اسپایک


جزیره اسپایک (Spike Island) فیلمی به کارگردانی مت وایت کراس است که در سال 2012 در قالب دی وی دی منتشر شد. استر داگلاس و فیونا نیلسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. کریس کوگیل وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم جزیره اسپایک نمرات چندان خوبی دریافت نکرد و نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنتونیا توماس، الیوت تیتنسور، امیلیا کلارک، لسلی منویل، متیو مک‌نالتی، مایکل سوشا، نیکو میرالگرو، آدام لانگ، فیلیپ جکسون و استیو ایوتس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم جزیره اسپایک بدین شرح است: این فیلم داستان پنج پسر جوان به نام‌های گری تاچفیلد، دارن هاج، کریس ویکس، گرت بارت و اندرو پیچ را به تصویر می‌کشد.




بنر فیلم دام همینگوی
پوستر فیلم دام همینگوی

دام همینگوی

Dom Hemingway
کارگردان: Richard Shepard نویسنده: Richard Shepard
سال انتشار:2013محصول: بریتانیا
Jude LawJude Law
Demián BichirDemián Bichir
Richard E. GrantRichard E. Grant
Matthew C. MartinoMatthew C. Martino
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Kerry CondonKerry Condon

درباره فیلم دام همینگوی


دام همینگوی (Dom Hemingway) جزو بهترین فیلم های امیلیا کلارک به شمار می‌آید که وظیفه نویسندگی و کارگردانی آن برعهده ریچارد شپارد قرار داشت. جرمی توماس نیز تهیه‌کننده این فیلم جذاب بود.

فیلم دام همینگوی نقدهای خوبی دریافت نکرد و در گیشه نیز چندان موفق ظاهر نشد. این فیلم که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جود لا، ریچارد ای گرانت، دمیان بیچیر و امیلیا کلارک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دام همینگوی بدین شرح است: دام همینگوی یک خلافکار بدنام است که پس از دوازده سال حبس از زندان آزاد شده و به خیابان های لندن بازگشته و قصد دارد چیزهایی را که از دست داده است بازپس گیرد. او در سال‌های زندان همسرش را از دست داده و تنها دخترش اولین حالا زنی جوان است که یک فرزند دارد و از پدرش دلخور است.




بنر فیلم بالاتر از سوء ظن
پوستر فیلم بالاتر از سوء ظن

بالاتر از سوء ظن

Above Suspicion
کارگردان: Phillip Noyce نویسنده: Chris Gerolmo
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Jack HustonJack Huston
Johnny KnoxvilleJohnny Knoxville
Thora BirchThora Birch
Sophie LoweSophie Lowe
Austin HébertAustin Hébert

درباره فیلم بالاتر از سوء ظن


بالاتر از سوءظن (Above Suspicion) یک فیلم در ژانر جنایی به کارگردانی فیلیپ نویس است که در سال 2019 عرضه شد. امی آدلسون، محمد الرفیعی، آنجلا آماتو ولز و کالین کمپ تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده کریس گرولمو قرار داشت.

فیلم بالاتر از سوءظن در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیلیا کلارک، جک هیوستون و سوفی لوو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک مامور FBI در یک شهر کوچک در کنتاکی می‌رود؛ جایی که او اشتباه کرده و با یک زن محلی که مخبر او و معتاد به مواد مخدر است درگیر می‌شود و منجر به رسوایی می‌گردد.




بنر فیلم صدایی از سنگ
پوستر فیلم صدایی از سنگ

صدایی از سنگ

Voice from the Stone
کارگردان: Eric D. Howell نویسنده: Andrew Shaw
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده , ایتالیا
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Marton CsokasMarton Csokas
Caterina MurinoCaterina Murino
Remo GironeRemo Girone
Lisa GastoniLisa Gastoni
Edward DringEdward Dring

درباره فیلم صدایی از سنگ


صدایی از سنگ‌ها (Voice from the Stone‎) یکی از بهترین فیلم های معمایی به کارگردانی اریک دنیس هوول است که در سال 2017 اکران شد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده اندرو شاو قرار داشت.

فیلم صدایی از سنگ‌ها با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و داستان گنگش مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیلیا کلارک و رمو جیرونه اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ورنا یک پرستار جوان مصمم است که جهت کمک به یک وارث جوان لال در یک قلعه متروکه در توسکانی استخدام شده است. ورنا هرچه بیشتر با پسر آشنا می‌شود، اطمینان بیشتری پیدا می‌کند که او تحت طلسم شخصیتی قدرتمند و اخروی افتاده است که در دیوارهای سنگی ویلا گرفتار شده است.




بنر فیلم کتابچه راهنمای قتل
پوستر فیلم کتابچه راهنمای قتل

کتابچه راهنمای قتل

Murder Manual
کارگردان: Nour Wazzi , Toni Kristian Tikkanen , Michael Escobedo , Kelly Hallmark , Matt Newton , Sam N. Powell نویسنده:
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
Emilia ClarkeEmilia Clarke
Hadley FraserHadley Fraser
Sylvia PanacioneSylvia Panacione
Maria OlsenMaria Olsen
Brittany SamsonBrittany Samson
Milly SandersMilly Sanders

درباره فیلم کتابچه راهنمای قتل


راهنمای قتل (Murder Manual) یکی دیگر از بهترین فیلم های امیلیا کلارک محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده مایکل اسکوبدو، کلی هال مارک و مت نیوتن قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط شیرین بست و النور امپتیج نوشته شد.

فیلم راهنمای قتل در جلب نظر مخاطبان و منتقدان موفق عمل نکرد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیلیا کلارک، سوفی نپ، ون هنسیس و هدلی فریز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به زن جوانی است که در یک سیرک اسیر شده و شوهرش باید جهت نجات او چاره‌ای بیندیشد.




بنر سریال فیوچراما
پوستر سریال فیوچراما

فیوچراما

Futurama
سازنده: Matt Groening
سال‌های انتشار:1999 - 2013محصول: ایالات متحده
Billy WestBilly West
John DiMaggioJohn DiMaggio
Katey SagalKatey Sagal
Phil LaMarrPhil LaMarr
Lauren TomLauren Tom
Tress MacNeilleTress MacNeille

درباره سریال فیوچراما


فیوچراما (Futurama) سریالی انیمیشنی است که وظیفه ساخت آن برعهده مت گرینیگ قرار داشت. این سریال طی هفت فصل ساخته شد و به محبوبیت بالایی رسید.

سریال فیوچراما توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. بیلی وست، کیتی سیگال، جان دیماجیو، ترس مک‌نیل، ماوریس لامارش، لورن تام، فیل لامار، دیوید هرمان، فرانک ولکر و امیلیا کلارک ازجمله صداپیشگانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان این مجموعه، حول شخصیتی به اسم فیلیپ جِی. فِرای می‌چرخد. او یک پیکِ پیتزارسان 25 ساله است که در شهر نیویورک، با شغلی که از آن راضی نیست، زندگی‌اش را می‌گذراند. فِرای، در میانه شبِ سال نو منتهی به هزاره سوم، به صورت تصادفی درون یک محفظه سرمازا حبس می‌شود و هزار سال بعد، از آن محفظه خلاص شده و خود را در دنیایی متفاوت و شهری به اسم نیو نیویورک می‌بیند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های امیلیا کلارک

عکس پروفایل

شما