خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کریستن استوارت

بهترین فیلم های کریستن استوارت – کریستن استوارت را می‌توان یکی از بهترین و مشهورترین بازیگران زن سینمای جهان دانست.

استوارت با بازی در مجموعه فیلم‌های گرگ و میش توانست به محبوبیت بالایی برسد و نام خود در سراسر جهان مطرح کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های کریستن استوارت را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم برخی زنان

برخی زنان

Certain Women
کارگردان: Kelly Reichardt نویسنده: Kelly Reichardt
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Laura DernLaura Dern
Kristen StewartKristen Stewart
Michelle WilliamsMichelle Williams
Lily GladstoneLily Gladstone
James Le GrosJames Le Gros
Jared HarrisJared Harris

درباره فیلم برخی زنان


برخی زنان (Certain Women) فیلمی در ژانر درام است که کلی رایشارد کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. در این فیلم بازیگرانی همچون لورا درن، کریستن استوارت، میشل ویلیامز، جیمز لوگرو، جرد هریس و رنه اوبرجونیس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در لیوینگستون، مونتانا، وکیل لورا ولز به مدت هشت ماه با یک مشتری ناراضی به اسم فولر سروکار داشته است. او که به دلیل یک جراحت در محل کار که باعث ناتوانی او شده بود، بیکار شده بود، بارها به ملاقات لورا در دفتر او رفته است.




بنر فیلم در دل طبیعت وحشی

در دل طبیعت وحشی

Into the Wild
کارگردان: Sean Penn نویسنده: Sean Penn
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Emile HirschEmile Hirsch
Marcia Gay HardenMarcia Gay Harden
William HurtWilliam Hurt
Jena MaloneJena Malone
Brian H. DierkerBrian H. Dierker
Catherine KeenerCatherine Keener

درباره فیلم در دل طبیعت وحشی


به سوی طبیعت وحشی (Into the Wild) یک فیلم در ژانر زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی شان پن است. آرت لینسون و ویلیام پلاد در امر تهیه‌کنندگی پن را همراهی کردند.

این فیلم توانست با نظرات مثبت منتقدان مواجه شود و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار بگیرد. فیلم به سوی طبیعت وحشی طی مراسم اسکار در در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین تدوین نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب جایزه اسکار در هیچ‌کدام از این دو بخش نشد.

این فیلم در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت. فیلم به سوی طبیعت وحشی که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 56 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به امیل هرش، مارسیا گی هاردن، هال هالبروک، ویلیام هرت، جنا مالون، کاترین کینر، هیلی رم، توره لینهارت و کریستن استوارت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه اموری، دانشجو و ورزشکار برتر کریستوفر مک کندلس دارایی خود را رها می‌کند، کل حساب پس انداز 24000 دلاری خود را به خیریه می‌دهد و برای زندگی در بیابان به آلاسکا می‌رود.




بنر فیلم اسپنسر

اسپنسر

Spencer
کارگردان: Pablo Larraín نویسنده: Steven Knight
سال انتشار:2021محصول: شیلی , آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Kristen StewartKristen Stewart
Jack FarthingJack Farthing
Sally HawkinsSally Hawkins
Timothy SpallTimothy Spall
Sean HarrisSean Harris
Thomas DouglasThomas Douglas

درباره فیلم اسپنسر


اسپنسر (Spencer) یکی از بهترین فیلم های کریستن استوارت محسوب می‌شود که در سال 2021 اکران و توسط پابلو لارائین کارگردانی شد. خوان دی دیوس لارین، جوناس دورنباخ، پل وبستر، جنین جکوفسکی و پابلو لاران تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان این فیلم توسط استیون نایت نوشته شد.

فیلم اسپنسر با نمرات متوسط منتقدان روبه‌رو شد. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستن استوارت، تیموتی اسپال، جک فارذینگ، شان هریس و سالی هاوکینز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در طول تعطیلات کریسمس خود با خانواده سلطنتی در املاک ساندرینگهام در نورفولک، انگلستان، دایانا تصمیم می‌گیرد ازدواج خود را با شاهزاده چارلز رها کند.




بنر فیلم زیر آب
پوستر فیلم زیر آب

زیر آب

Underwater
کارگردان: William Eubank نویسنده: Adam Cozad , Brian Duffield
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Vincent CasselVincent Cassel
Mamoudou AthieMamoudou Athie
T. J. MillerT. J. Miller
John Gallagher Jr.John Gallagher Jr.
Jessica HenwickJessica Henwick

درباره فیلم زیر آب


زیر آب (Underwater) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی به کارگردانی ویلیام اوبنک است که در سال 2020 اکران شد. پیتر چرنین، جنو تاپینگ و تونیا دیویس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط برایان دافیلد و آدام کوزاد به رشته تحریر درآمد.

فیلم زیر آب به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و به‌واسط فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیفش نمرات پایینی دریافت کرد. کریستن استوارت، ونسان کسل، جسیکا هنویک، جان گلگر جونیور، تی جی میلر و گانر رایت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم زیر آب شکست تجاری بزرگی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 40 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک شرکت حفاری در اعماق اقیانوس مشغول به فعالیت است که با یک زلزله عظیم همه چیز بهم می‌ریزد و پای یک موجود نامشخص غول پیکر به میان می‌آید.




بنر فیلم عشق ، آنتوشا
پوستر فیلم عشق ، آنتوشا

عشق ، آنتوشا

Love, Antosha
کارگردان: Garret Price نویسنده:
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
Anton YelchinAnton Yelchin
Viktor YelchinViktor Yelchin
Irina KorinaIrina Korina
Nicolas CageNicolas Cage
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Chris PineChris Pine

درباره فیلم عشق ، آنتوشا


عشق، آنتوشا (Love، Antosha) مستندی آمریکایی به کارگردانی گرت پریس و تهیه‌کنندگی دریک دورمس است که در سال 2019 عرضه شد.

در این مستند بازیگرانی همچون آنتون یلچین، کریستن استوارت، آنیا تیلور جوی و جنیفر لارنس به ایفای نقش پرداختند. مستند عشق، آنتوشا روی زندگی و شغل بازیگر آنتون یلچین تمرکز دارد.




بنر فیلم سیبرگ
پوستر فیلم سیبرگ

سیبرگ

Seberg
کارگردان: Benedict Andrews نویسنده: Anna Waterhouse , Joe Shrapnel
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده , بریتانیا
Kristen StewartKristen Stewart
Jack O'ConnellJack O'Connell
Anthony MackieAnthony Mackie
Margaret QualleyMargaret Qualley
Zazie BeetzZazie Beetz
Yvan AttalYvan Attal

درباره فیلم سیبرگ


سیبرگ (Seberg) جزو بهترین فیلم های درام به کارگردانی بندیکت اندروز است. مارتینا اکتون، فرد برگر، کیت گیروود، استیون هاپکینز، برایان کاوانا، بردلی پیلز و آلن ریچسون وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. جو شارپنل و آنا واترهاوس فیلم‌نامه‌نویسان این پروژه بودند.

فیلم سیبرگ نظرات منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست رضایت آنان را به سمت خود جلب کند. کریستن استوارت، جک اوکانل، مارگارت کوالی، زازی بیتز، آنتونی مکی و وینس وان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم زندگی واقعی بازیگر جین سیبرگ را نشان می‌دهد.




بنر فیلم گرگ و میش
پوستر فیلم گرگ و میش

گرگ و میش

Twilight
کارگردان: Catherine Hardwicke نویسنده: Melissa Rosenberg
سال انتشار:2008محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Robert PattinsonRobert Pattinson
Billy BurkeBilly Burke
Taylor LautnerTaylor Lautner
Ashley GreeneAshley Greene
Peter FacinelliPeter Facinelli

درباره فیلم گرگ و میش


مجموعه گرگ و میش (The Twilight Saga) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کریستن استوارت قرار بگیرند که برپایه رمان‌هایی به همین نام اثر استفانی میر ساخته شدند. این مجموعه شامل پنج فیلم است.

مجموعه گرگ و میش موفق به جلب نظرات مثبت منتقدان نشد و نقدهای منفی آنان را در پی داشت. کریستن استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، پیتر فاسینلی، الیزابت ریزر، اشلی گرین، جکسون رادبون، نیکی رید و کلان لاتز ازجمله بازیگرانی بودند که در این مجموعه فیلم به ایفای نقش پرداختند. پنج فیلم مجموعه گرگ و میش درمجموع با بودجه 300 میلیون دلاری ساخته شده بودند که حدود 3 میلیارد دلار فروش کردند.

خلاصه داستان فیلم نخست این مجموعه بدین شرح است: دختر نوجوانی به اسم ایزابلا سوان تصمیم می‌گیرد از خانه مادرش در فینیکس در آریزونا به شهر کوچک فورکس در ایالت واشینگتن نقل مکان کند و در کنار پدرش چارلی زندگی کند. در مدرسه ایزابلا با همکلاسی‌اش ادوارد کالن آشنا می‌شود. ادوارد در اصل خون‌آشام 109 ساله‌ای است که در ظاهر نوجوان 17 ساله‌ای به نظر می‌آید. البته ادوارد و خانواده‌اش تنها از خون حیوانات می‌آشامند.




بنر فیلم پیام رسان
پوستر فیلم پیام رسان

پیام رسان

The Messengers
کارگردان: Danny Pang , Oxide Pang Chun نویسنده:
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Dylan McDermottDylan McDermott
Penelope Ann MillerPenelope Ann Miller
John CorbettJohn Corbett
William B. DavisWilliam B. Davis
Brent BriscoeBrent Briscoe

درباره فیلم پیام رسان


پیام‌رسانان (The Messengers) یکی از بهترین فیلم های ترسناک به شمار می‌رود که در سال 2007 اکران شد. برادران پنگ وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشتند. سام ریمی و راب تاپرت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. استوارت بیتی، تاد فارمر، مارک ویتون و اسکات دریکسون فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریستن استوارت، دیلان مک‌درموت، پنلوپه آن میلر، جان کوربت، ایوان ترنر، ویلیام بی. دیویس، داستین میلیگان، جودل فرلاند، تاتیانا مازلانی، برنت برسکو و الکساندر گراهام بل به ایفای نقش پرداختند.

فیلم پیام‌رسانان توانست با استقبال مخاطبان در باکس‌آفیس روبه‌رو شود. این فیلم با بودجه تولید 16 میلیون دلاری‌اش، حدود 55 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تاریکی شوم به یک مزرعه به ظاهر آرام آفتابگردان در داکوتای شمالی حمله می‌کند و خانواده سولومون به دلیل سوء ظن، ضرب و شتم و قتل از هم می‌پاشند.




بنر فیلم سفید برفی و شکارچی
پوستر فیلم سفید برفی و شکارچی

سفید برفی و شکارچی

Snow White and the Huntsman
کارگردان: Rupert Sanders نویسنده: John Lee Hancock , Hossein Amini , Evan Daugherty
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Kristen StewartKristen Stewart
Chris HemsworthChris Hemsworth
Charlize TheronCharlize Theron
Sam ClaflinSam Claflin
Ian McShaneIan McShane
Ray WinstoneRay Winstone

درباره فیلم سفید برفی و شکارچی


سفیدبرفی و شکارچی (Snow White and the Huntsman) فیلمی در ژانر فانتری به کارگردانی روپرت سندرز است. جو روث و سام مرسر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. جان لی هنکاک و حسین امینی وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشتند.

سفیدبرفی و شکارچی نظرات مختلف منتقدان را در پی داشت. کریستن استوارت، کریس همسورث، شارلیز ترون، سام کلافلین و آناستازیا هیلی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم که با بودجه عظیم 170 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 396 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سفید برفی تنها فردی است که از ملکه شیطانی زیباتر است و به همین علت، ملکه قصد کشتن او را دارد. اما چیزی که ملکه هرگز تصور آن را نمی‌کند، این است که سفید برفی تهدیدی برای حکومتش است و توسط یک شکارچی هنر جنگیدن را یاد می‌گیرد. این در حالی است که این شکارچی، قبل از این توسط ملکه، مأمور کشتن سفید برفی شده بود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کریستن استوارت

عکس پروفایل

شما