خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم های کریستف والتس

بهترین فیلم های کریستف والتس – کریستف والتس یک بازیگر باسابقه و شناخته‌شده است که جوایز مختلفی دست پیدا کرده است.

کریستف والتس با ایفای نقش در فیلم‌های حرامزاده‌های لعنتی، اسپکتر و جنگوی زنجیرگسسته به شهرت بالایی رسید.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های کریستف والتس را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم زمانی برای مردن نیست
پوستر فیلم زمانی برای مردن نیست
دو زیرنویس

زمانی برای مردن نیست

No Time to Die
کارگردان: Cary Joji Fukunaga نویسنده: Robert Wade , Neal Purvis , Cary Joji Fukunaga , Phoebe Waller-Bridge
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Rami MalekRami Malek
Léa SeydouxLéa Seydoux
Lashana LynchLashana Lynch
Ana de ArmasAna de Armas
Ben WhishawBen Whishaw

درباره فیلم زمانی برای مردن نیست


زمانی برای مردن نیست (No Time To Die) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کری فوکوناگا است که در سال 2021 اکران شد. نیل پورویس، رابرت وید و فیبی والر بریج در انجام وظیفه نویسندگی فوکوناگا را همراهی کردند. مایکل ویلسون و باربارا براکلی تهیه‌کنندگان این عنوان بودند.

این فیلم موفق به جلب نظرات مثت منتقدان شد. دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاسانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستف والتس و ریف فاینز ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم زمانی برای مردن نیست به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم به موفقیت بالایی در باکس‌آفیس رسید. فیلم زمانی برای مردن نیست که با بودجه 301 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 528 میلیون دلار فروخت.

خلاصه فیلم زمانی برای مردن نیست بدین شرح است: پنج سال بعد از داستان پرونده اسپکتر، جیمز باند خود را بازنشسته کرده و در جزایر جامائیکا مشغول استراحت است. درست در زمانی به نظر می‌رسد که باند پس از مدت طولانی قادر به تجربه یک زندگی عادی است، دوست قدیمی وی و یکی از جاسوسان سی‌آی‌ای به سراغش آمده و از او درخواست کمک می‌کند و همین مسئله پای باند را به پرونده ربوده‌شدن یک دانشمند باز می‌کند.




بنر فیلم پینوکیو

پینوکیو

Pinocchio
کارگردان: Guillermo del Toro نویسنده: Guillermo del Toro , Patrick McHale
سال انتشار:2021محصول: فرانسه , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Gregory MannGregory Mann
David BradleyDavid Bradley
Ron PerlmanRon Perlman
Tilda SwintonTilda Swinton
Ewan McGregorEwan McGregor
Christoph WaltzChristoph Waltz

درباره فیلم پینوکیو


پینوکیو (Pinocchio) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی گیرمو دل تورو است. پاتریک مک هیل، گریس گریملی و متیو رابینز در امر نویسندگی دل تورو را همراهی کردند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم پینوکیو به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به فین ولفهارد، ایوان مک‌گرگور، تیلدا سوینتن و کریستف والتس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان یک بازخوانی تاریک و پیچیده از افسانه معروف کارلو کولودی را نشان می‌دهد که در مورد عروسکی چوبی است که زنده می‌شود و رویای تبدیل شدن به یک پسر واقعی را دارد.




بنر فیلم گزارش فرانسوی

گزارش فرانسوی

The French Dispatch
کارگردان: Wes Anderson نویسنده: Wes Anderson
سال انتشار:2021محصول: آلمان , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Bill MurrayBill Murray
Benicio del ToroBenicio del Toro
Frances McDormandFrances McDormand
Jeffrey WrightJeffrey Wright
Adrien BrodyAdrien Brody
Tilda SwintonTilda Swinton

درباره فیلم گزارش فرانسوی


گزارش فرانسوی (The French Dispatch) یکی از بهترین فیلم های کمدی و درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی وس اندرسن است. استیون ام. رالس در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی اندرسن را همراهی کردند.

فیلم گزارش فرانسوی تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت. بیل مری، فرانسیس مک دورمند، تیموتی شالامی، آدرین برودی، جفری رایت و فلیکس موآتی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم گزارش فرانسوی بدین شرح است: کارکنان یک مجله اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند. این سه واقعه عبارتند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری.




بنر فیلم آلیتا: فرشته نبرد

آلیتا: فرشته نبرد

Alita: Battle Angel
کارگردان: Robert Rodriguez نویسنده: James Cameron , Laeta Kalogridis
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Rosa SalazarRosa Salazar
Christoph WaltzChristoph Waltz
Jennifer ConnellyJennifer Connelly
Mahershala AliMahershala Ali
Ed SkreinEd Skrein
Jackie Earle HaleyJackie Earle Haley

درباره فیلم آلیتا: فرشته نبرد


آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) یکی از بهترین فیلم های کریستف والتس است که در سال 2019 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده رابرت رودریگز قرار داشت. جیمز کامرون و لایتا کالوگیریدیس نویسندگان این فیلم بودند؛ وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جیمز کامرون و جان لاندو قرار داشت.

فیلم فرشته جنگ در زمینه‌های جلوه‌های بصری و صحنه‌های اکشن تحسین منتقدان را به همراه داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رزا سلزار، کریستف والتس، جنیفر کانلی، ماهرشالا علی، اد اسکرین، میشل رودریگز و جکی ارل هیلی اشاره کرد.

این فیلم موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند و فروش بسیار خوبی داشته باشد. فیلم آلیتا: فرشته جنگ که با بودجه 170 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 404 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان در سال 2563 جریان دارد؛ سیصد سال بعد از اینکه سیاره زمین طی جنگی به نام سقوط یا جنگ بزرگ که با مریخ داشت ویران شد، دکتر دایسون ایدو باقی مانده یک سایبورگ مؤنث که دارای مغز سالم انسانی بود را در گورستان زایدات می‌یابد. ایدو جسم جدیدی را به مغز پیوند زده و نام او را به خاطر دختر فوت شده‌اش آلیتا می‌گذارد. آلیتا بدون هیچ خاطره‌ای از گذشته‌ بیدار می‌شود و بعد از گذشت چند روز با دکتر چیرن، همسر سابق ایدو روبه‌رو شده و همچنین با هیوگو آشنا می‌شود؛ هیوگو پسری است آرزو دارد به شهر آسمانی زالم برود.




بنر فیلم جنگوی زنجیرگسسته

جنگوی زنجیرگسسته

Django Unchained
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jamie FoxxJamie Foxx
Christoph WaltzChristoph Waltz
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Kerry WashingtonKerry Washington
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Walton GogginsWalton Goggins

درباره فیلم جنگوی زنجیرگسسته


جنگوی زنجیرگسسته (Django Unchained) جزو بهترین فیلم های وسترن است که کوئنتین تارانتینو کارگردان و نویسنده آن بود. رجینالد هالدین، استیسی شر و پیلار ساوونه وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم جنگوی زنجیر گسسته در جلب رضایت منتقدان موفق بود و به جوایز مخلتفی دست پیدا کرد. این فیلم در پنج رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در دو رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستف والتس و بهترین فیلم‌نامه توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم جنگوی زنجیرگسسته در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که در دو رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستف والتس و بهترین فیلم‌نامه این جایزه را به دست آورد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیمی فاکس، کریستف والتس، لئوناردو دی‌کاپریو، کری واشینگتن، ساموئل ال. جکسون، والتون گوگینس، جی.دی. اورمور، آتو اساندو، تام پراکتر و لورا کایوت اشاره کرد.

فیلم جنگوی زنجیرگسسته در گیشه توانست عملکرد درخشانی را از خود برجای بگذارد. این فیلم با بودجه تولید 100 میلیون دلاری‌اش، حدود 425 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم جنگوی زنجیرگسسته بدین شرح است: یک شکارچی جایزه‌بگیر به اسم دکتر کینگ شولتز یک برده سیاه‌پوست به نام جنگو را می‌خرد تا او را از دست خلافکاران نجات دهد. او در ادامه خلافکاران را می‌کشد و جنگو را نجات می‌دهد. شولتز که از جسارت جنگو خوشش می‌آید با او دوست می‌شود. او در ادامه به جنگو کمک می‌کند تا همسرش را از شر یک مزرعه‌دار ثروتمند و ظالم به نام کلوین نجات دهد.




بنر فیلم پست فطرت های لعنتی
پوستر فیلم پست فطرت های لعنتی

پست فطرت های لعنتی

Inglourious Basterds
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2009محصول: آلمان , ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Mélanie LaurentMélanie Laurent
Christoph WaltzChristoph Waltz
Eli RothEli Roth
Michael FassbenderMichael Fassbender
Diane KrugerDiane Kruger

درباره فیلم پست فطرت های لعنتی


حرامزاده‌های لعنتی (Inglourious Basterds) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کریستف والتس قرار بگیرد. کوئنتین تارانتینو نویسنده و کارگردان این فیلم بود. لورنس بندر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

این فیلم به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری، کارگردانی محشر و فیلم‌نامه قدرتمند تحسین منتقدان را به همراه داشت. فیلم حرامزاده‌های لعنتی در هشت رشته ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار شد که فقط موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستوف والتس شد.

این فیلم در چهار بخش بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که درنهایت توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را کسب کند.

فیلم حرامزاده‌های لعنتی که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 321 میلیون دلار فروش کرد. برد پیت، کریستوف والتس، مایکل فاسبندر، الی راث، بی. جی. نواک، تیل شوایگر، دیانه کروگر، دانیل برول، ملانی لوران، هاروی کایتل و لودگر پیستور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در جنگ جهانی دوم، در یکی از مناطق مرزی فرانسه اشغال شده توسط نازی‌ها، روزی کلنل اس اس، هانس لاندا که به او لقب شکارچی یهودیان را داده‌اند به کلبه‌ای می‌آید و از مرد خانواده راجع‌به یهودیان اطراف می‌پرسد. کمی بعد آشکار می‌شود که یهودیان مورد نظر زیر کف خانه مخفی شده‌اند. به دستور کلنل، به زمین شلیک می‌کنند. تمامی اعضای خانواده از جمله پدر، مادر و برادر می‌میرند.




بنر فیلم اسپکتر
پوستر فیلم اسپکتر
دو زیرنویس

اسپکتر

Spectre
کارگردان: Sam Mendes نویسنده: John Logan , Robert Wade , Neal Purvis , Jez Butterworth
سال انتشار:2015محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Christoph WaltzChristoph Waltz
Léa SeydouxLéa Seydoux
Ralph FiennesRalph Fiennes
Naomie HarrisNaomie Harris
Ben WhishawBen Whishaw

درباره فیلم اسپکتر


اسپکتر (Spectre) فیلمی اکشن و مهیج است که توسط سام مندس کارگردانی شد. این عنوان درواقع نام بیست‌وچهارمین فیلم مجموعه جیمز باند است. مایکل ویلسون و باربارا بروکولی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان فیلم توسط جان لوگان، نیل پورویس، رابرت وید و جز باترورث نوشته شد.

اسپکتر به دلیل صحنه‌های مهیج اکشن خود توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به دنیل کریگ، کریستوف والتس، لئا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، دیوید باتیستا، اندرو اسکات، مونیکا بلوچی، رالف فاینس، مارک زینگا و آنتونیو سالینس اشاره کرد.

فیلم اسپکتر موفق شد تحسین گسترده مخاطبان را به همراه داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 250 میلیون دلاری خود، حدود 872 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نامه‌ای عجیب از گذشته، جیمز باند را به ماموریتی خطرناک در مکزیکو سیتی و سپس رم می‌فرستد، جایی که او با لوسیا سیارا، بیوه زیبا و دست‌نیافتنی یک جنایتکار مشهور آشنا می‌شود. باند در طی ملاقاتی محرمانه از هویت واقعی سازمانی شیطانی به اسم اسپکتر پرده برمی‌دارد. در همین حین در لندن مکس دنبای رهبر جدید سازمان امنیت ملی، باند را مورد بازخواست قرار می‌دهد و در پی یافتن ارتباط عملیات‌های او با ام‌آی۶ با ریاست ام است.




بنر فیلم افسانه تارزان
پوستر فیلم افسانه تارزان

افسانه تارزان

The Legend of Tarzan
کارگردان: David Yates نویسنده: Stuart Beattie , Craig Brewer , John Collee , Adam Cozad
سال انتشار:2016محصول: کانادا , بریتانیا , ایالات متحده
Alexander SkarsgårdAlexander Skarsgård
Christoph WaltzChristoph Waltz
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Margot RobbieMargot Robbie
Djimon HounsouDjimon Hounsou
Jim BroadbentJim Broadbent

درباره فیلم افسانه تارزان


افسانه تارزان (The Legend of Tarzan) جزو بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی به کارگردانی دیوید یتس است. دیوید بارون، مایک ریچاردسون، آلن ریچ، جری وینتراب و دیوید یتس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط استوارت بیتی و کریگ برو نوشته شد.

فیلم افسانه تارزان به شدت با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد و نتوانست انتظارات آنان را برآورده سازد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الکساندر اسکاشگورد، مارگو رابی، کریستف والتس، ساموئل ال. جکسون، جایمن هانسو و جان هرت اشاره کرد.

فیلم افسانه تارزان حضور قدرتمندانه‌ای در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 180 میلیون دلاری ساخته شده بود، توانست حدود 355 میلیون دلار بفروشد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تارزان، در زمان نوزادی خانواده‌اش را به دلیل حمله گونه‌ای از میمون‌ها در جنگل‌های آفریقا از دست داده و خود در کنار گوریل‌ها و دیگر حیوانات وحشی آفریقا بزرگ شده و سال‌ها بعد از آن به زندگی شهری در لندن روی آورده است. تارزان یا همان جان کلایتون در شهر لندن زندگی می‌کند و با زنی زیبا به اسم جین ازدواج کرده ‌است.




بنر فیلم رئیس‌های افتضاح 2
پوستر فیلم رئیس‌های افتضاح 2

رئیس‌های افتضاح 2

Horrible Bosses 2
کارگردان: Sean Anders نویسنده: Sean Anders , John Morris
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Jason BatemanJason Bateman
Jason SudeikisJason Sudeikis
Charlie DayCharlie Day
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Kevin SpaceyKevin Spacey
Jamie FoxxJamie Foxx

درباره فیلم رئیس‌های افتضاح 2


رئیس‌های وحشتناک 2 (Horrible Bosses 2) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شان آندرس است. جان موریس در امر نویسندگی به آندرس کمک کردند. برت راتنر و جی استرن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم رئیس‌های وحشتناک 2 به دلیل درون‌مایه طنز خود مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون جیسون بیتمن، چارلی دی، جیسون سودیکیس، جنیفر آنیستون، جیمی فاکس، کریس پاین و کریستف والتس به ایفای نقش پرداختند.

فیلم رئیس‌های وحشتناک 2 به موفقیت بزرگی در باکس‌آفیس رسید و فروش قابل قبولی داشت. این فیلم که با بودجه 42 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 107 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نیک، کرت و دیل که از رئیس‌های وحشتناک خود خسته شده‌اند، تصمیم می‌گیرند تا کسب و کار خودشان را راه بیندازند. اما به دلیل سادگی و بی‌تجربگی به دردسر می‌افتند و در معرض ورشکستگی قرار می‌گیرند. آن‌ها یک هفته زمان دارند تا راهی برای نجات کسب و کار خود پیدا کنند.




بنر فیلم ماپت های تحت تعقیب
پوستر فیلم ماپت های تحت تعقیب

ماپت های تحت تعقیب

Muppets Most Wanted
کارگردان: James Bobin نویسنده: Nicholas Stoller , James Bobin
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Ricky GervaisRicky Gervais
Ty BurrellTy Burrell
Tina FeyTina Fey
Steve WhitmireSteve Whitmire
Eric JacobsonEric Jacobson
Dave GoelzDave Goelz

درباره فیلم ماپت های تحت تعقیب


ماپت‌ها: تحت تعقیب (Muppets Most Wanted) انیمیشنی موزیکال و معمایی است که توسط جیمز بابین کارگردانی شد. نیکلاس استولر و جیمز بابین نویسندگان این فیلم بودند. دیوید هوبرمن تهیه‌کننده فیلم ماپت‌ها: تحت تعقیب بود.

فیلم ماپت‌ها: تحت تعقیب با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد. در این فیلم بازیگرانی همچون تای بورل، ریکی جرویز، تینا فی و استیو ویتمایر به ایفای نقش پرداختند. فیلم ماپت‌ها: تحت تعقیب در باکس‌آفیس نسبتا عملکرد قابل قبولی داشت. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 80 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: درست بعد از فیلم قبلی، ماپت‌ها درمورد اینکه چه کاری باید انجام دهند دچار مشکل می‌شوند؛ تا اینکه مردی به اسم دومینیک بادگوی به ماپت‌ها پیشنهاد می‌کند که با او به عنوان مدیر تورشان به یک تور اروپایی بروند.




بنر فیلم آب برای فیل‌ها
پوستر فیلم آب برای فیل‌ها

آب برای فیل‌ها

Water for Elephants
کارگردان: Francis Lawrence نویسنده: Richard LaGravenese
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Robert PattinsonRobert Pattinson
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Christoph WaltzChristoph Waltz
Paul SchneiderPaul Schneider
Jim NortonJim Norton
Hal HolbrookHal Holbrook

درباره فیلم آب برای فیل‌ها


آب برای فیل‌ها (Water for Elephants) یک فیلم به کارگردانی فرانسیس لارنس است و فیلم‌نامه آن توسط ریچارد لاگراونیس نوشته شد. فیلم آب برای فیل‌ها براساس رمانی به همین نام اثر سارا گرون ساخته شد. کیوین هالوران، گیل نتر، اروین استاف و اندرو آر تننبام تهیه‌کنندگان این اثر بودند.

فیلم آب برای فیل‌ها نمرات بالایی دریافت نکرد و نظرات منفی منتقدان را در پی داشت. ریس ویترسپون، رابرت پتینسون، هال هالبروک و کریستف والتس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم توانست در باکس‌آفیس حضور بسیار موفقی داشته باشد. فیلم آب برای فیل‌ها با بودجه تولید 38 میلیون دلاری خود حدود 117 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دانشجوی رشته دامپزشکی، پس از کشته شدن والدینش، درس و تحصیل را رها می‌کند و مشغول به کار در یک سیرک سیار می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم های کریستف والتس

عکس پروفایل

شما