خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های ربکا فرگوسن

بهترین فیلم‌ های ربکا فرگوسن – ربکا فرگوسن یک بازیگر زن مشهور متولد سوئد است که از سال 1999 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد.

ربکا فرگوسن با ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون مأموریت: غیرممکن - فال‌اوت، برترین شومن و مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی به محبوبیت بالایی رسید.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های ربکا فرگوسن را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم تپه
پوستر فیلم تپه
دو زیرنویس

تپه

Dune
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Eric Roth , Denis Villeneuve , Jon Spaihts
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Oscar IsaacOscar Isaac
Josh BrolinJosh Brolin
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Dave BautistaDave Bautista

درباره فیلم تپه


تل‌ماسه (Dune) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی دنی ویلنوو است. ماری پارنت، کال بویرتر و جو کاراکیولو جونیور در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی و جان اسپیتز و اریک راث در امر نویسندگی ویلنوو را همراهی کردند.

فیلم تل‌ماسه نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و به دلیل صحنه‌های اکشن مهیج و عملکرد عالی گروه بازیگری واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندیا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن، شارون دانکن بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم اشاره کرد. این فیلم با بودجه تولید 165 میلیون دلاری خود، حدود 129 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم تل‌ماسه بدین شرح است: داستان فیلم در سیاره‌ای به اسم آراکیس رخ می‌دهد که به دلیل طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه شهرت دارد. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای جنگ چندین نژاد مختلف می‌شود.




بنر فیلم خاطره پردازی

خاطره پردازی

Reminiscence
کارگردان: Lisa Joy نویسنده: Lisa Joy
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Hugh JackmanHugh Jackman
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Thandiwe NewtonThandiwe Newton
Daniel WuDaniel Wu
Cliff CurtisCliff Curtis
Angela SarafyanAngela Sarafyan

درباره فیلم خاطره پردازی


خاطره‌پردازی (Reminiscence) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی لیزا جوی است. مایکل دلوکا، جاناتان نولان و آرون رایدر در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به جوی کمک کردند.

فیلم خاطره‌پردازی نتوانست استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت.

این فیلم نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم خاطره‌پردازی با بودجه تولید 68 میلیون دلاری خود حدود 15 میلیون دلار فروخت. هیو جکمن، ربکا فرگوسن، تندی نیوتون، کلیف کرتیس و مارینا د تاویرا به ایفای نقش پرداختند ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در آینده نزدیک، تغییرات آب و هوایی باعث بالا آمدن دریاها و جاری شدن سیل در میامی شده است. دمای شدید روز باعث شده تا بیشتر مردم در زمان شب کارهای خود را انجام بدهند.




بنر فیلم دکتر اسلیپ

دکتر اسلیپ

Doctor Sleep
کارگردان: Mike Flanagan نویسنده: Mike Flanagan
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ewan McGregorEwan McGregor
Kyliegh CurranKyliegh Curran
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Zahn McClarnonZahn McClarnon
Emily Alyn LindEmily Alyn Lind
Cliff CurtisCliff Curtis

درباره فیلم دکتر اسلیپ


دکتر اسلیپ (Doctor Sleep) یکی از بهترین فیلم های ربکا فرگوسن است که درواقع دنباله فیلم درخشش محسوب می‌شود. مایک فلناگان کارگردان و نویسنده این فیلم بود. ترور میسی و جان برگ وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم دکتر اسلیپ را برعهده داشتند.

فیلم دکتر اسلیپ واکنش‌های نسبتا خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و مورد تحسین آنان قرار گرفت. یوان مک‌گرگور، ربکا فرگوسن، جیکوب ترمبلی، بروس گرینوود و امیلی آلین لیند ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم فروش نسبتا موفقی در باکس‌آفیس داشت. فیلم دکتر اسلیپ که با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 72 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم دکتر اسلیپ بدین شرح است: دنی تورنس که همچنان با کابوس‌های دوران کودکی خود درگیر است، دختر بچه‌ای را ملاقات می‌کند که قدرت‌هایی مشابه او داشته و دنی باید بین کمک کردن به خودش و این دختر یک مسیر را انتخاب کند.




بنر فیلم کودکی که پادشاه خواهد شد

کودکی که پادشاه خواهد شد

The Kid Who Would Be King
کارگردان: Joe Cornish نویسنده: Joe Cornish
سال انتشار:2019محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Louis Ashbourne SerkisLouis Ashbourne Serkis
Dean ChaumooDean Chaumoo
Tom TaylorTom Taylor
Rhianna DorrisRhianna Dorris
Denise GoughDenise Gough
Angus ImrieAngus Imrie

درباره فیلم کودکی که پادشاه خواهد شد


پسری که شاه خواهد شد (The Kid Who Would Be King) یکی از بهترین فیلم های فانتزی است که جو کرنیش کارگردان و نویسنده آن بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده تیم بیوان، اریک فلنر و نایرا پارک قرار داشت.

فیلم پسری که شاهد خواهد شد مورد استقبال منتقدان قرار گرفت؛ اما در گیشه نتوانست موفق عمل کند. این فیلم که با بودجه 59 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 32 میلیون دلار فروش کرد. لوییس آشبورن سرکیس، تام تیلور، ربکا فرگوسن و پاتریک استوارت ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گروهی از کودکان شجاع و ماجراجو عازم سفری حماسی می‌شوند تا تهدیدی قرون وسطایی را خنثی کنند. اما آن‌ها در طی مسیر سفرشان با خطرات و مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند.




بنر فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

Men in Black: International
کارگردان: F. Gary Gray نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Tessa ThompsonTessa Thompson
Kumail NanjianiKumail Nanjiani
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Rafe SpallRafe Spall
Emma ThompsonEmma Thompson

درباره فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی


مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی (Men in Black International) می‌تواند در لیست بهترین فیلم های ربکا فرگوسن قرار بگیرد. گری گری کارگردان این فیلم بود. ارت مارکوم و مت هالووی فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند. والتر پارکس و لوری مک دونالد وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی را برعهده داشتند.

فیلم مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی نتوانست نمرات بالایی کسب کند و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کریس همسورث، تسا تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی، ریف اسپال، ربکا فرگوسن و اما تامپسون اشاره کرد. این فیلم با بودجه تولید 110 میلیون دلاری خود، حدود 253 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تیم مردان سیاه پوش آنقدر بزرگ شده تا سرتاسر جهان را پوشش دهد؛ اما دنیا پر از مشکل شده و حفاظت از آن کار دشوارتری شده است. اکنون با این اوصاف، مامور اچ به همراه ماموری تازه‌کار اما فوق‌العاده مصمم یعنی ام با یکدیگر تیم تشکیل داده‌اند؛ یک زوج بسیار عجیب که احتمال موفق شدن آن‌ها در کنار هم خیلی کم است. هنگامی که آن‌ها با یک تهدید بیگانه جدید مواجه می‌شوند که می‌تواند شکل هر شخصی را بگیرد، مجبور می‌شوند اختلافات را کنار بگذارند و به یک ماجراجویی در سرتاسر دنیا بروند تا بتوانند اول از همه سازمان خود و در نهایت کل دنیا را نجات دهند.




بنر فیلم ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت

ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت

Mission: Impossible - Fallout
کارگردان: Christopher McQuarrie نویسنده: Christopher McQuarrie , Bruce Geller
سال انتشار:2018محصول: چین , ایالات متحده , فرانسه , نروژ
تماشای آنلاین فیلم
Tom CruiseTom Cruise
Henry CavillHenry Cavill
Ving RhamesVing Rhames
Simon PeggSimon Pegg
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Sean HarrisSean Harris

درباره فیلم ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت


ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت (Mission: Impossible – Fallout) فیلمی اکشن به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر مک‌کوری است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جی. جی. آبرامز، برایان بورک و تام کروز قرار داشت.

فیلم ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت تحسین منتقدان را به همراه داشت و نمرات خوبی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ، میشل موناهن و الک بالدوین اشاره کرد. این فیلم توانست با استقبال عظیم مخاطبان روبه‌رو شود. فیلم فال‌اوت با بودجه تولید 178 میلیون دلاری‌اش، حدود 791 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم فال‌اوت بدین شرح است: دو سال بعد از دستگیری سالامون لین، بقایای تشکیلاتی که او رهبری‌اش را برعهده داشت اکنون تبدیل به یک گروه تروریستی جدید به اسم حواریون شده ‌است که در حال عملیات تروریستی در نقاط مختلف دنیا هستند. در این میان هانت و گروهش مأموریت پیدا می‌کنند تا سه کلاهک حاوی پلوتونیم که قرار است در برلین توسط حواریون خریداری شود، پیدا کنند.

گالری فیلم ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت





بنر فیلم زندگی

زندگی

Life
کارگردان: Daniel Espinosa نویسنده: Rhett Reese , Paul Wernick
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Hiroyuki SanadaHiroyuki Sanada
Ariyon BakareAriyon Bakare
Olga DihovichnayaOlga Dihovichnaya

درباره فیلم زندگی


حیات (Life) جزو بهترین فیلم های ربکا فرگوسن است که توسط دنیل اسپینوزا کارگردانی شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، بونی کورتیس و جولی لین قرار داشت. رت ریس و پال ورنیک فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

این فیلم هم در جلب نظرات مثبت منتقدان و هم در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر شد و فروش موفقی در باکس‌آفیس داشت. فیلم حیات که با بودجه 58 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 100 میلیون دلار فروش کرد. جیک جیلنهال، ربکا فرگوسن، رایان رینولدز و هیرویوکی سانادا ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در فیلم حیات به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم حیات بدین شرح است: شش فضانورد به فرماندهی کت درون ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال مطالعه روی گونه‌ای هستند که روی سیاره مریخ کشف شده ‌است و ممکن است مدرکی مبنی بر وجود زیست فرازمینی روی مریخ باشد. خدمه متوجه می‌شوند که این‌گونه از دسته جانداران چندیاخته‌ای هستند و اولین نمونه حیات خارج از زمین را شامل می‌شود.




بنر فیلم آدم ‌برفی

آدم ‌برفی

The Snowman
کارگردان: Tomas Alfredson نویسنده: Matthew Michael Carnahan , Hossein Amini , Søren Sveistrup
سال انتشار:2017محصول: بریتانیا , ایالات متحده , نروژ , سوئد
تماشای آنلاین فیلم
Michael FassbenderMichael Fassbender
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Charlotte GainsbourgCharlotte Gainsbourg
Val KilmerVal Kilmer
J.K. SimmonsJ.K. Simmons
Toby JonesToby Jones

درباره فیلم آدم ‌برفی


آدم برفی (The Snowman) جزو بهترین فیلم‌ های جنایی به کارگردانی توماس آلفردسون که برپایه رمانی به همین نام اثر یو نسبو ساخته شد. تیم بوان، اریک فلنر، رابین سالوو و پیتر گوستافسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم آدم برفی توسط حسین امینی و پیتر استران نوشته شد.

فیلم آدم برفی نظرات منفی منتقدان را در پی داشت. مایکل فاسبندر، ربکا فرگوسن، شارلوت گنسبور، وال کیلمر، جی. کی. سیمونز، توبی جونز، دیوید دنسیک، رونان ویبرت، جیمی کلیتون، جیمز دارسی، جنویو اورایلی، پیتر دال ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم آدم برفی تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 43 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک کارآگاه پلیس نروژی به اسم هری هل است که شروع به تحقیق برای پیدا کردن یک قاتل سریالی می‌کند. اما اتفاقاتی عجیب باعث ایجاد مشکل در روند پیگیری پرونده می‌شوند.




بنر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده
پوستر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده

بزرگ‌ترین نمایش دهنده

The Greatest Showman
کارگردان: Michael Gracey نویسنده: Bill Condon , Jenny Bicks
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Zac EfronZac Efron
Michelle WilliamsMichelle Williams
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
ZendayaZendaya
Keala SettleKeala Settle

درباره فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده


بزرگ‌ترین شومن (The Greatest Showman) فیلمی به کارگردانی مایکل گریسی است. لارنس مارک، پیتر چرنین و جنو تاپینگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. جنی بیکس و بیل کاندن داستان این فیلم را به رشته تحریر درآوردند.

فیلم بزرگ‌ترین شومن به موفقیت‌های بزرگی رسید و نمرات بالایی دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون هیو جکمن، میشل ویلیامز، زک افران، ربکا فرگوسن، زندیا و ناتاشا لیو بوردیزو به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در رشته بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه اسکار شد که موفق به کسب این جایزه نشد. فیلم بزرگ‌ترین شومن طی مراسم گلدن گلوب در سه بخش ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین ترانه غیراقتباسی را به دست بیاورد.

فیلم بزرگ‌ترین شومن توجه مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم که با بودجه 84 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 435 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به فینیاس تیلور بارنوم است که بنیانگر سیرک بارنوم و بیلی و همچنین یک نویسنده، ناشر و نیکوکار بود. او تقریبا از هیچ و صفر شروع کرد و تصمیم داشت که نمایش مبهوت و هیپنوتیزم‌کننده‌ای را به راه بیاندازد که شور و احساس آن به کل دنیا منتقل شود.




بنر فیلم هرکول
پوستر فیلم هرکول

هرکول

Hercules
کارگردان: Brett Ratner نویسنده: Evan Spiliotopoulos , Ryan Condal
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Dwayne JohnsonDwayne Johnson
Ian McShaneIan McShane
John HurtJohn Hurt
Rufus SewellRufus Sewell
Aksel HennieAksel Hennie
Ingrid Bolsø BerdalIngrid Bolsø Berdal

درباره فیلم هرکول


هرکول (Hercules) یک فیلم اکشن به کارگردانی و تهیه‌کنندگی برت رتنر است. بری لوین و بوفلین در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی رتنر را همراهی کردند. رایان جی. کوندال و ایوان اسپیلیوتوپول نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم هرکول نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و با واکنش‌های منفی آنان روبه‌رو شد. دواین جانسون، یان مک‌شین، روفوس سوئل، جوزف فینز، جان هارت، ربکا فرگوسن و ایرینا شایک ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم هرکول موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و استقبال مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 244 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هرکول یک انسان قدرتمند است که به دلیل مبارزات زیاد و خاصی که داشته به عنوان پسر خدا در بین مردم شهرت دارد؛ ولی خود این مورد را باور ندارد و به علت قتل فرزندان و همسر خود در زمان مستی از آتن اخراج شده است.




بنر فیلم دختری در قطار

دختری در قطار

The Girl on the Train
کارگردان: Ribhu Dasgupta نویسنده: Ribhu Dasgupta
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Parineeti ChopraParineeti Chopra
Aditi Rao HydariAditi Rao Hydari
Kirti KulhariKirti Kulhari
Tota Roy ChowdhuryTota Roy Chowdhury
Shamaun AhmedShamaun Ahmed
Vatsal ShethVatsal Sheth

درباره فیلم دختری در قطار


دختری در قطار (The Girl on the Train) یک فیلم در ژانر معمایی است که برپایه رمانی به همین نام اثر پائولا هاوکینز تولید شد. تیت تیلور وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. مارک پلت به ‌عنوان تهیه‌کننده و ارین کریسیدا ویلسون به ‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم دختری در قطار در زمینه‌های فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی‌ها و روند داستانی انتقادات منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به امیلی بلانت، ربکا فرگوسن، هیلی بنت، جاستین ثرو، لوک ایوانز و ادگار رامیرز اشاره کرد.

فیلم دختری در قطار به موفقیت تجاری نسبتا خوبی رسید و فروش بالایی داشت. این فیلم که با بودجه 45 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 173 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان زندگی زنی به نام ریچل را بعد از طلاقش نشان می‌دهد. ریچل زنی دائم‌الخمر است و به تازگی دچار مشکلات عصبی شده است. یکی از کارهای روزمره‌ ریچل این است که زمانی که با قطار در حال رفت و آمد به محل کارش است از مقابل خانه‌ قدیمی خود و همسر سابقش عبور کند و زندگی گذشته خود را با زندگی زوج جوان دیگر که در همسایگی خانه‌ قدیم هستند مقایسه کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های ربکا فرگوسن

عکس پروفایل

شما