خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جنیفر آنیستون

بهترین فیلم‌ های جنیفر آنیستون – جنیفر آنیستون یک بازیگر زن محبوب است که توانسته به موفقیت‌های بزرگی در طول دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش دست یابد.

آنیستون با ایفای نقش ریچل در سریال دوستان به یکی از محبوب‌ترین بازیگران جهان تبدیل شد و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

در ادامه برخی از بهترین فیلم های جنیفر آنیستون را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.




بنر سریال دوستان
پوستر سریال دوستان

دوستان

Friends
سازنده: Marta Kauffman , David Crane
سال‌های انتشار:1994 - 2004محصول: ایالات متحده
Matthew PerryMatthew Perry
Matt LeBlancMatt LeBlanc
Courteney CoxCourteney Cox
David SchwimmerDavid Schwimmer
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Lisa KudrowLisa Kudrow

درباره سریال دوستان


دوستان (Friends) یکی از بهترین سریال های خارجی در ژانر کمدی است که از سال 1994 شروع به پخش کرد و پس از ده فصل به پایان رسید. دیوید کرین و مارتا کافمن سازندگان این سریال تماشایی بودند.

سریال دوستان تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های جهان شد و بسیاری از منتقدان از آن‌ به‌عنوان بهترین سیتکام تاریخ تلویزیون یاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال دوستان بدین شرح است: ریچل گرین از عروسی‌اش می‌گریزد و به دنبال دوست دوران کودکی‌اش، مانیکا گلر، سرآشپزی که در نیویورک زندگی می‌کند، می‌رود. آن‌ها هم‌اتاقی یکدیگر می‌شوند و ریچل به گروه دوستان مانیکا می‌پیوندد که همگی در دهه سوم زندگی‌شان هستند. جویی تریبیانی بازیگر، چندلر بینگ که شغل اولش کارمندیست، فیبی بوفی که موسیقیدان و ماساژور است و راس گلر برادر بزرگ‌تر مانیکا که دیرینه‌شناسی است که به تازگی طلاق گرفته ‌است.




بنر فیلم دوستان تجدید دیدار

دوستان تجدید دیدار

Friends: The Reunion
کارگردان: Ben Winston نویسنده:
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Courteney CoxCourteney Cox
Lisa KudrowLisa Kudrow
David SchwimmerDavid Schwimmer
Matt LeBlancMatt LeBlanc
Matthew PerryMatthew Perry

درباره فیلم دوستان تجدید دیدار


بعد از پایان سریال دوستان در سال 2004، بسیاری از طرفداران این سریال منتظر بازگشت دوباره آن بودند. سرانجام اعلام شد که گروه اصلی بازیگران این سریال در سال 2021 در قالب یک دورهمی بار دیگر در یک قاب حضور خواهند داشت.

در این عنوان علاوه‌بر بازیگران اصلی سریال، هنرمندان بزرگ و افراد مشهور دیگری ازجمله دیوید بکام، جاستین بیبر، بی‌تی‌اس، جیمز کوردن، سیندی کرافورد، کارا دلوین، الیوت گولد، کیت هرینگتون، لیدی گاگا و لری هانکین نیز حضور داشتند.




بنر فیلم فقط باهاش کنار بیا
پوستر فیلم فقط باهاش کنار بیا

فقط باهاش کنار بیا

Just Go with It
کارگردان: Dennis Dugan نویسنده: Allan Loeb , Timothy Dowling
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Adam SandlerAdam Sandler
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Nicole KidmanNicole Kidman
Nick SwardsonNick Swardson
Brooklyn DeckerBrooklyn Decker
Bailee MadisonBailee Madison

درباره فیلم فقط باهاش کنار بیا


فقط باهاش کنار بیا (Just Go with It) یکی از بهترین فیلم های جنیفر آنیستون محسوب می‌شود. دنیس داگن کارگردان این فیلم بود. آدام سندلر، جک جیاراپوتو و هدر پری وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم اوسط آلان لوئب نوشته شد.

فیلم فقط باهاش کنار بیا به‌عنوان یک اثر کمدی از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر آنیستون، آدام سندلر، بروکلین دکر، نیکول کیدمن، نیک اسواردسون، دیو متیوس، بیلی مدیسن، ریچل درچ، کوین نیلن، مینکا کلی، هایدی مونتاگ، جکی سندلر، کارول سوزی و لری هیورینگ اشاره کرد.

فیلم فقط باهاش کنار بیا توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و فروش بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 214 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به مردی است که با اینکه مجرد است تظاهر می‌کند متأهل است تا با نشان دادن اینکه زنش اذیتش می‌کند، دختران را اغفال کند.




بنر فیلم رئیس‌های وحشتناک
پوستر فیلم رئیس‌های وحشتناک

رئیس‌های وحشتناک

Horrible Bosses
کارگردان: Seth Gordon نویسنده: John Francis Daley , Michael Markowitz , Jonathan M. Goldstein
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Jason BatemanJason Bateman
Charlie DayCharlie Day
Jason SudeikisJason Sudeikis
Kevin SpaceyKevin Spacey
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Colin FarrellColin Farrell

درباره فیلم رئیس‌های وحشتناک


رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses) جزو بهترین فیلم های کمدی است که توسط ست گوردون کارگردانی شد. برت راتنر و جی استرن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده مایکل مارکوویتز، جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین قرار داشت.

رئیس‌های وحشتناک پس از اکران نقدهای مختلف منتقدان را به همراه داشت. جیسون بیتمن، جنیفر آنیستون، کالین فارل، کوین اسپیسی و جیمی فاکس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. فیلم رئیس‌های وحشتناک مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم که با بودجه 37 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 209 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به سه دوست است که هر یک در محیط کار با یک رئیس وحشتناک سروکار دارند. نیک هندریکس کارمند منضبط و وظیفه‌شناسی است که رئیس سختگیرش دیوید هارکن ماه‌ها با وعده ارتقا به سختی از او کار می‌کشد و در نهایت به او می‌گوید که این وعده فقط برای این بوده که نیک بیشتر تلاش کند.




بنر فیلم مدیریت
پوستر فیلم مدیریت

مدیریت

Management
کارگردان: Stephen Belber نویسنده: Stephen Belber
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Steve ZahnSteve Zahn
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Fred WardFred Ward
Margo MartindaleMargo Martindale
Kevin HeffernanKevin Heffernan

درباره فیلم مدیریت


مدیریت (Management) فیلمی کمدی به کارگردانی و نویسندگی استیون بلبر است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده سیدنی کیمل و جنیفر آنیستون قرار داشت.

فیلم مدیریت پس از اکران با واکنش‌های گوناگون منتقدان روبه‌رو شد. در این فیلم بازیگرانی همچون جنیفر آنیستون، استیو زان، وودی هارلسون، فرد وارد و مارگو مارتیندال به ایفای نقش پرداختند. فیلم مدیریت تنها حدود 2.4 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مایک فلاکس در متل والدینش به عنوان مدیر شب کار می‌کند. او یک روز سو را می‌بیند که قصد دارد آخر هفته را در متل اقامت داشته باشد.




بنر فیلم ما مایلرها هستیم
پوستر فیلم ما مایلرها هستیم

ما مایلرها هستیم

We're the Millers
کارگردان: Rawson Marshall Thurber نویسنده: Steve Faber , Bob Fisher , Sean Anders , John Morris
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Jason SudeikisJason Sudeikis
Emma RobertsEmma Roberts
Will PoulterWill Poulter
Kathryn HahnKathryn Hahn
Nick OffermanNick Offerman

درباره فیلم ما مایلرها هستیم


ما میلرها هستیم (We're the Millers) یکی دیگر از بهترین فیلم های جنیفر آنیستون است که در سال 2013 اکران شد. راوسون مارشال تربر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. کریس بندر، وینسنت نیومن و هپی والترز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. باب فیشر، استیو فیشر، شان آندرس و جون موریس نویسندگان این فیلم بودند.

این فیلم از سوی منتقدان به علت صحنه‌های خنده‌دار و بازی خوب گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. جنیفر آنیستون، جیسون سودیکیس، اما رابرتس، ویل پولتر، نیک آفرمن، کاترین هان و اد هلمز ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم ما میلرها هستیم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش خارق‌العاده‌ای را در باکس‌آفیس تجربه کرد و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. فیلم ما میلرها هستیم که با بودجه 37 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 270 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دیوید که مواد فروشی پاره وقت است در شرایط بدی قرار می‌گیرد و پول و جنس‌هایش به سرقت می‌رود. او که اکنون به مواد فروش بالا دستی‌اش 40 هزار دلار بدهکار شده تنها یک راه برای پرداخت آن دارد.




بنر فیلم رمز و راز قتل
پوستر فیلم رمز و راز قتل

رمز و راز قتل

Murder Mystery
کارگردان: Kyle Newacheck نویسنده: James Vanderbilt
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
Adam SandlerAdam Sandler
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Luke EvansLuke Evans
Terence StampTerence Stamp
Gemma ArtertonGemma Arterton
David WalliamsDavid Walliams

درباره فیلم رمز و راز قتل


راز جنایت (Murder Mystery) فیلمی به کارگردانی کایل نیواچک است. وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جیمز وندربیلت قرار داشت. بئایو فلین، تریپ وینسون، آدام سندلر، آلن کاورت و جیمز دی. استرن در امر نویسندگی به وندربیلت کمک کردند.

فیلم راز جنایت با نمرات منفی منتقدان مواجه شد. آدام سندلر، جنیفر آنیستون، لوک ایوانز، جما آرترتون، عادل اختر و ترنس استامپ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نیک اسپیتز یک افسر پلیس نیویورک است و همسرش آدری یک آرایشگر است. آدری می‌خواهد همانطور که نیک در مراسم عروسی آن‌ها قول داده بود از اروپا دیدن کند، اما او فکر می‌کند هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.




بنر فیلم روز مادر
پوستر فیلم روز مادر

روز مادر

Mother's Day
کارگردان: Garry Marshall نویسنده: Anya Kochoff , Tom Hines , Lily Hollander
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Julia RobertsJulia Roberts
Kate HudsonKate Hudson
Jason SudeikisJason Sudeikis
Timothy OlyphantTimothy Olyphant
Sarah ChalkeSarah Chalke

درباره فیلم روز مادر


روز مادر (Mother's Day) فیلمی کمدی و درام به کارگردانی گری مارشال است. مارک دیسال، برندت اندرسن، هوارد برد، دانیل الماس، وین رایس و مایک کارز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. تام هینز، آنیا کوچوف رومانو و مت واکر فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند.

فیلم روز مادر به‌هیچ‌وجه موفق نشد مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. در این فیلم بازیگرانی همچون جنیفر آنیستون، جولیا رابرتس، کیت هادسون، جیسون سودیکیس، شای میتچل و لونی لاو به ایفای نقش پرداختند. فیلم روز مادر با بودجه تولید 25 میلیون دلاری خود، حدود 48 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان زنی به اسم سندی را نشان می‌دهد که به تازگی از همسرش جدا شده و سرپرستی دو فرزندش را برعهده دارد. همسر سابقش با زن جوانی ازدواج کرده و حسادت سندی برانگیخته می‌شود.




بنر فیلم اون اینجوری خنده داره
پوستر فیلم اون اینجوری خنده داره

اون اینجوری خنده داره

She's Funny That Way
کارگردان: Peter Bogdanovich نویسنده: Peter Bogdanovich , Louise Stratten
سال انتشار:2015محصول: آلمان , ایالات متحده
Owen WilsonOwen Wilson
Imogen PootsImogen Poots
Kathryn HahnKathryn Hahn
Will ForteWill Forte
Rhys IfansRhys Ifans
Lucy PunchLucy Punch

درباره فیلم اون اینجوری خنده داره


اونجوری بامزه است (She's Funny That Way) اثری به کارگردانی و نویسندگی پیتر بوگدانوویچ است. لوئیس استارتن در امر نویسندگی بوگدانوویچ را همراهی کرد. وس اندرسن، نوآ بامباک، جرج دارکلیاس، لوگان لوی و هالی ویرسما تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم اونجوری بامزه است با نمرات متوسط منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به اوون ویلسون، ایموجن پوتس، کاترین هان، ویل فورته، ریس ایفانز، جنیفر آنیستون، جرج مورفوگن، سیبل شفرد، ریچارد لویس، سیدنی لوکاس، دبی مازار، ایلیانا داگلاس، جنیفر اسپوزیتو و توا فلدشو اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کارگردان متأهل تئاتر عاشق یک بازیگر تازه‌کار شده و سعی می‌کند به او در پیشرفتش کمک کند.




بنر فیلم پرندگان زرد
پوستر فیلم پرندگان زرد

پرندگان زرد

The Yellow Birds
کارگردان: Alexandre Moors نویسنده: David Lowery , R.F.I. Porto
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Tye SheridanTye Sheridan
Alden EhrenreichAlden Ehrenreich
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Jack HustonJack Huston
Jason PatricJason Patric
Toni ColletteToni Collette

درباره فیلم پرندگان زرد


پرنده‌های زرد (The Yellow Birds) یکی از بهترین فیلم های جنگی محسوب می‌شود که در سال 2017 اکران شد. الکساندر مورس وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. مارک کانتون، کورتنی سولومون، جفری شارپ، کریم دباغ و کریستین هان به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید لاوری به رشته تحریر درآمد.

در این فیلم بازیگرانی همچون آلدن ارنرایک، تای شرایدن، جنیفر آنیستون، جک هیوستون، تونی کولت، جیسون پاتریک، لی ترگسن، آیلین تازل نیکولای کینسکی، رابرت بک، ردا گریفیس، رابرت پرالگو، الیویا کورچچیا و ویلبور فیتزجرالد به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم پرنده‌های زرد بدین شرح است: یک سرباز آمریکایی به اسم بارتل همراه با دوستش مورف در جنگ عراق شرکت کرده‌اند. اما پس از اینکه مورف در جنگ کشته می‌شود بارتل باید تمام داستان را برای مادر مورف بازگو کند.




بنر فیلم شایعه شده ...
پوستر فیلم شایعه شده ...

شایعه شده ...

Rumor Has It...
کارگردان: Rob Reiner نویسنده: Ted Griffin
سال انتشار:2005محصول: ایالات متحده
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Kevin CostnerKevin Costner
Shirley MacLaineShirley MacLaine
Mark RuffaloMark Ruffalo
Richard JenkinsRichard Jenkins
Christopher McDonaldChristopher McDonald

درباره فیلم شایعه شده ...


شایعه شده (Rumor Has It) می‌تواند در لیست بهترین فیلم های جنیفر آنیستون قرار بگیرد. راب راینر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. جرج کلونی و استیون سودربرگ تهیه‌کنندگان این پروژه بودند. تد گریفین نیز فیلم‌نامه این اثر را به رشته تحریر درآورد.

فیلم شایعه شده به شکل گسترده مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نتوانست با نظرات مثبت آنان مواجه شود. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جنیفر آنیستون، کوین کاستنر، شرلی مک‌لین و مارک روفالو اشاره کرد.

این فیلم توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم شایعه شده با بودجه تولید 70 میلیون دلاری‌اش، حدود 109 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سارا هاتینجر یک روزنامه نگار اهل نیویورک به همراه نامزدش جف دالی برای مراسم ازدواج خواهرش آنی به زادگاهش پاسادینا بازمی‌گردد. سارا معتقد است که هیچ شباهتی به سایر اعضای خانواده‌اش ندارد. طی مراسم سارا به مادربزرگش می‌گوید که با اینکه جف مرد فوق العاده‌ای است سارا در مورد ازدواج با او هنوز تردید دارد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جنیفر آنیستون

عکس پروفایل

شما