خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های زندیا

بهترین فیلم های زندیا – زندیا یک بازیگر زن جوان است که در سال 2011 فعالیت خود را در سینما و تلویزیون آغاز کرد.

این بازیگر با ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و برترین شومن به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های زندیا را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم تپه
پوستر فیلم تپه
دو زیرنویس

تپه

Dune
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Eric Roth , Denis Villeneuve , Jon Spaihts
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Timothée ChalametTimothée Chalamet
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Oscar IsaacOscar Isaac
Josh BrolinJosh Brolin
Stellan SkarsgårdStellan Skarsgård
Dave BautistaDave Bautista

درباره فیلم تپه


تل‌ماسه (Dune) جزو بهترین فیلم های علمی تخیلی و اکشن است که در سال 2021 اکران و وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده دنی ویلنوو قرار داشت. توماس تال، ریچارد پی. روبینشتاین و ماری پارنت در امر تهیه‌کنندگی ویلنوو را همراهی کردند. اریک راث و جان اسپیتز فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم تل‌ماسه با بودجه عظیم 165 میلیون دلاری ساخته شد و توانست نمرات بسیار خوبی دریافت کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، خاویر باردم، دیوید باتیستا، زندیا، استلان اسکارشگورد، شارلوت رمپلینگ و دیوید دستمالچیان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به اسم آراکیس رخ می‌دهد که به دلیل طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده ‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود.




بنر فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست
پوستر فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست

مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست

Spider-Man: No Way Home
کارگردان: Jon Watts نویسنده: Chris McKenna , Erik Sommers
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
Tom HollandTom Holland
ZendayaZendaya
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Marisa TomeiMarisa Tomei
J.K. SimmonsJ.K. Simmons
Jamie FoxxJamie Foxx

درباره فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست


مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی جان واتس است که در سال 2021 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی و ایمی پاسکال قرار داشت. کریس مک‌کنا و اریک سامرز فیلم‌نامه این عنوان را نوشتند.

در فیلم راهی به خانه نیست بازیگرانی همچون تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جان فاورو، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، جی. کی. سیمونز، آلفرد مولینا و جیمی فاکس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از افشای هویت مردعنکبوتی توسط میستریو در فیلم فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه، شهرت و زندگی پارکر زیر و رو می‌شود. او از دکتر استرنج می‌خواهد تا با جادو به بازگرداندن هویت مخفی‌اش کمک کند، اما این کار عواقب غیرمنتظره‌ای دارد که باعث می‌شود پارکر معنای واقعی مردعنکبوتی بودن را دریابد.




بنر فیلم پا کوچولو

پا کوچولو

Smallfoot
کارگردان: Karey Kirkpatrick نویسنده: Karey Kirkpatrick , Eyal Podell , Sergio Pablos , Clare Sera , Jonathon E. Stewart
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Channing TatumChanning Tatum
James CordenJames Corden
ZendayaZendaya
CommonCommon
LeBron JamesLeBron James
Danny DeVitoDanny DeVito

درباره فیلم پا کوچولو


پاکوچولو (Smallfoot) یکی از بهترین فیلم های زندیا محسوب می‌شود که توسط کری کرکپاتریک کارگردانی شد. گلن فیکارا و سرگیو پابلوس نویسندگان این انیمیشن بودند. گلن فیکارا، بان ردفورد و جان ریکوآ وظیفه تهیه‌کنندگی این انیمیشن را برعهده داشتند.

انیمیشن پاکوچولو با نمرات متوسط منتقدان مواجه شد و واکنش‌های مختلف آنان را برانگیخت. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چنینگ تیتوم، جیمز کوردن، کامن، لبران جیمز، جینا رادریگز، دنی دویتو و یارا شهیدی اشاره کرد. انیمیشن پاکوچولو فروش خارق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشت؛ این انیمیشن که با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 213 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: یک یتی دانشمند به اسم میگو اعتقاد دارد موجودات کمیابی که با نام پاکوچولوها (انسان‌ها) شناخته می‌شوند، دارای وجود خارجی هستند. در ادامه میگو به شکل اتفاقی با یک پاکوچولو مواجه می‌شود و این موضوع را با هم‌نوعان خود به اشتراک می‌گذارد؛ اما هم‌نوعانش حرف‌های او را نمی‌پذیرند. میگو جهت اثبات حرف‌هایش تصمیم می‌گیرد به دنبال پاکوچولوها برود؛ او در ادامه با یک پاکوچولو آشنا می‌شود که سازنده مستند حیوانات است.




بنر فیلم هرج و مرج فضایی 2 میراث جدید

هرج و مرج فضایی 2 میراث جدید

Space Jam: A New Legacy
کارگردان: Malcolm D. Lee نویسنده: Terence Nance , Juel Taylor , Tony Rettenmaier , Keenan Coogler
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
LeBron JamesLeBron James
Don CheadleDon Cheadle
Cedric JoeCedric Joe
Khris DavisKhris Davis
Sonequa Martin-GreenSonequa Martin-Green
Ceyair J. WrightCeyair J. Wright

درباره فیلم هرج و مرج فضایی 2 میراث جدید


هرج‌ومرج فضایی: میراث جدید (Space Jam: A New Legacy) انیمیشنی به کارگردانی مالکوم دی. لی است که در سال 2021 اکران شد. رایان کوگلر، لبران جیمز، ماوریک کارتر و دانکن هندرسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط ژول تیلور، تونی رتنمایر، کینان کوگلر، ترنس نانس، جسی گوردون و سلست بالارد نوشته شد.

انیمیشن هرج‌ومرج فضایی: میراثی جدید به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و نمرات پایینی کسب کرد. ازجمله بازیگرانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لبران جیمز، دان چیدل، کریس دیویس، سنیکا مارتین گرین، سدریک جو، جف برگمن، اریک باوزا و زندیا اشاره کرد.

این انیمیشن شکست بزرگی را در باکس‌آفیس تجربه کرد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. انیمیشن میراثی جدید که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 53 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: لبران جیمز به همراه پسرش وارد دنیای دیجیتالی وارنر 3000 می‌شوند و این هوش مصنوعی، جیمز را مجبور به بازی بسکتبال با تیم لونی تونز می‌کند.




بنر فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه

مرد عنکبوتی: دور از خانه

Spider-Man: Far from Home
کارگردان: Jon Watts نویسنده: Chris McKenna , Erik Sommers
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Marisa TomeiMarisa Tomei
Jon FavreauJon Favreau
ZendayaZendaya

درباره فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه


مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) یکی از بهترین فیلم های اکشن و ابرقهرمانی به کارگردانی جان واتس است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی و ایمی پاسکال قرار داشت. کریس مک‌کنا و اریک سامرز فیلم‌نامه این عنوان را نوشتند.

فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه به دلیل پیچش داستانی خاص و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. تام هالند، ساموئل ال. جکسون، زندیا، کوبی اسمالدرز، جان فاورو، جی. بی اسموو، جیکوب باتالون، مارتین استار، مریسا تومی و جیک جیلنهال ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دور از خانه در باکس‌آفیس عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 160 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.132 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از ماجراهای فیلم پایان بازی و مرگ تونی استارک، پیتر پارکر به همراه دوستانش به یک اردوی مدرسه‌ای به اروپا می‌رود. در این سفر او با نیک فیوری روبه‌رو می‌شود که از او می‌خواهد به میستریو بپیوندد تا با هم علیه المنتال‌ها بجنگند که میستریو به پیتر پارکر خیانت کرده و تمام تجهیزات استارک را از آن خود می‌کند و پیتر باید با آن مبارزه کند.

گالری فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه





بنر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

Spider-Man: Homecoming
کارگردان: Jon Watts نویسنده: John Francis Daley , Christopher D. Ford , Jonathan M. Goldstein , Chris McKenna , Jon Watts , Erik Sommers
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Michael KeatonMichael Keaton
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Marisa TomeiMarisa Tomei
Jon FavreauJon Favreau
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow

درباره فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه


مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) یکی از بهترین فیلم های زندیا به شمار می‌رود که در سال 2017 اکران شد. جان واتس کارگردان و نویسنده این فیلم بود. جاناتان گلدستاین، جان فرانسیس دالی، کریستوفر فورد، کریس مک‌کنا و اریک سامرز در انجام وظیفه نویسندگی واتس را همراهی کردند. کوین فایگی و ایمی پاسکال نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم بازگشت به خانه با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شد و در زمینه‌های جلوه‌های بصری و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، جان فاورو، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومی، رابرت داونی جونیور، سلنیس لیوا و تیفانی اسپنسن ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه به موفقیت تجاری بزرگی رسید و استقبال مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم با بودجه تولید 175 میلیون دلاری خود، حدود 880 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان با نشان دادن صحنه‌هایی از خرابی‌های به جا مانده جنگ بزرگ نیویورک در فیلم انتقام‌جویان روع می‌شود. مخترعی به اسم ادرین تومز و گروهش در حال جمع‌آوری و آزمایش روی سلاح‌ها و وسایل فضایی‌ها هستند؛ اما جلوی کار آن‌ها توسط دولت گرفته می‌شود. تومز که از این اتفاق عصبانی است مدتی بعد با تماشای اخبار متوجه می‌شود که تونی استارک پشت این ماجرا بوده ‌است. تومز تصمیم می‌گیرد از سلاح‌ها و وسایلی که توانسته آن‌ها را نگه دارد برای پیشبرد اهدافش استفاده کند.




بنر سریال سرخوشی
پوستر سریال سرخوشی

سرخوشی

Euphoria
سازنده: Sam Levinson
سال‌های انتشار:2019محصول: ایالات متحده
ZendayaZendaya
Hunter SchaferHunter Schafer
Jacob ElordiJacob Elordi
Alexa DemieAlexa Demie
Barbie FerreiraBarbie Ferreira
Sydney SweeneySydney Sweeney

درباره سریال سرخوشی


سرخوشی (Euphoria) یکی از بهترین سریال های خارجی است که توسط سام لوینسون ساخته شد. پخش این سریال از سال 2019 توسط شبکه اچ بی او آغاز شد.

سریال سرخوشی نمرات خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و توانست به محبوبیت بالایی در بین مخاطبان برسد. زندیا، مود اپتو، آنگوس کلود، اریک دین، الکسا دمی، یاکوب الوردی، باربی فریرا، نیکا کینگ و استورم رید ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

داستان سریال راجع به گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.




بنر سریال او-اِی
پوستر سریال او-اِی

او-اِی

The OA
سازنده: Brit Marling , Zal Batmanglij
سال‌های انتشار:2016 - 2019محصول: ایالات متحده
Brit MarlingBrit Marling
Jason IsaacsJason Isaacs
Emory CohenEmory Cohen
Kingsley Ben-AdirKingsley Ben-Adir
Phyllis SmithPhyllis Smith
Patrick GibsonPatrick Gibson

درباره سریال او-اِی


او ای (The OA) سریالی علمی تخیلی است که پخش آن از سال 2016 توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز شد و پس از دو فصل به اتمام رسید. بریت مارلینگ و زال باتمانقلیچ سازندگان این سریال بودند.

سریال او ای آن‌طور که انتظار می‌رفت در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی کسب کرد. بریت مارلینگ، اموری کوهن، اسکات ویلسون، فیلیس اسمیت، آلیس کریج، پاتریک گیبسون، برندن مایر، براندون پریا، ایان اسکندر، جیسون ایزاکز و شارون ون اتن ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان راجع‌به دختری به اسم پریری جانسون است که پس از هفت سال پیدا می‌شود، در حالی که او در گذشته نابینا بوده اکنون سالم است و مشکلی ندارد.




بنر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده
پوستر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده

بزرگ‌ترین نمایش دهنده

The Greatest Showman
کارگردان: Michael Gracey نویسنده: Bill Condon , Jenny Bicks
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Zac EfronZac Efron
Michelle WilliamsMichelle Williams
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
ZendayaZendaya
Keala SettleKeala Settle

درباره فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده


بزرگ‌ترین شومن (The Greatest Showman) یکی از بهترین فیلم های زندیا محسوب می‌شود که در سال 2017 اکران شد. مایکل گریسی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. لارنس مارک، پیتر چرنین و جنو تاپینگ تهیه‌کنندگان فیلم بزرگ‌ترین شومن بودند. داستان این فیلم توسط جنی بیکس و بیل کاندن نوشته شد.

فیلم بزرگ‌ترین شومن به دلیل داستان جالب، بازی محشر گروه بازیگری و جلوه‌های بصری زیبا مورد تحسین قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون هیو جکمن، میشل ویلیامز، زک افران، ربکا فرگوسن، زندیا و ناتاشا لیو بوردیزو به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم طی مراسم اسکار در بخش بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست آن را کسب کند. فیلم بزرگ‌ترین شومن طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه بخش ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین ترانه غیراقتباسی را دریافت کند.

خلاصه داستان فیلم بزرگ‌ترین شومن بدین شرح است: داستان راجع‌به فینیاس تیلور بارنوم است که بنیانگر سیرک بارنوم و بیلی و همچنین یک نویسنده، ناشر و نیکوکار بود. او تقریبا از هیچ و صفر شروع کرد و تصمیم داشت که نمایش مبهوت و هیپنوتیزم‌کننده‌ای را به راه بیاندازد که شور و احساس آن به کل دنیا منتقل شود.




بنر فیلم مالکوم و ماری
پوستر فیلم مالکوم و ماری

مالکوم و ماری

Malcolm & Marie
کارگردان: Sam Levinson نویسنده: Sam Levinson
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
John David WashingtonJohn David Washington
ZendayaZendaya

درباره فیلم مالکوم و ماری


مالکوم و ماری (Malcolm & Marie) فیلمی درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سام لوینسون است که در سال 2021 توسط نت‌فلیکس عرضه شد. زندیا، کوین تورن، اشلی لوینسون و جان دیوید واشنگتن در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی سام لوینسون را همراهی کردند.

فیلم مالکوم و ماری نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات پایینی کسب کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به زندیا و جان دیوید واشنگتن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به نویسنده و کارگردانی سیاه‌پوست به اسم مالکوم الیوت است که همراه معشوقه خود ماری بعد از نمایش نخستین فیلمش به خانه بازمی‌گردند. پس از بازگشت مالکوم متوجه ناراحتی ماری می‌شود و زمانی که علت ناراحتی‌اش را سوال می‌کند، ماری در جوابش می‌گوید که دلیل ناراحتی‌اش خود اوست.




بنر فیلم اردک اردک غاز

اردک اردک غاز

Duck Duck Goose
کارگردان: Christopher Jenkins نویسنده: Christopher Jenkins , Rob Muir
سال انتشار:2018محصول: چین
تماشای آنلاین فیلم
Jim GaffiganJim Gaffigan
ZendayaZendaya
Lance LimLance Lim
Greg ProopsGreg Proops
Natasha LeggeroNatasha Leggero
Stephen FryStephen Fry

درباره فیلم اردک اردک غاز


اردک اردک غاز (Duck Duck Goose) انیمیشنی تماشایی به کارگردانی و نویسندگی کریس جنکینس است که در سال 2018 به نمایش درآمد. راب مویر و اسکات اتکینسون در انجام وظیفه نویسندگی به جنکینس کمک کردند. پنی فینکلمن کاکس و ساندرا رابینز تهیه‌کنندگان این انیمیشن بودند.

انیمیشن اردک اردک غاز در جلب نظرات مثبت منتقدان چندان موفق نبود و تنها حدود 20 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروخت. جیم گافیگان، زندیا، لنس لیم، ناتاشا لگرو، استیون فرای، کارل راینر، جنیفر گری، رِگی واتز، دایدریچ بیدر، ریک اورتون و کریگ فرگوسن ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: پنگ، غاز جوانی است که با دو جوجه اردک که از خانواده خود جا مانده‌اند همسفر می‌شود تا به خانواده خود برسند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های زندیا

عکس پروفایل

شما