خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کیت وینسلت

بهترین فیلم های کیت وینسلت – کیت وینلست را می‌توان جزو محبوب‌ترین بازیگران زن جهان دانست که به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

وینلست با ایفای نقش در فیلم‌های تایتانیک و درخشش ابدی یک ذهن پاک به شهرت بالایی رسید و مورد توجه طرفداران سینما قرار گرفت.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های کیت وینسلت را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم تایتانیک
پوستر فیلم تایتانیک

تایتانیک

Titanic
کارگردان: James Cameron نویسنده: James Cameron
سال انتشار:1997محصول: ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Kate WinsletKate Winslet
Billy ZaneBilly Zane
Kathy BatesKathy Bates
Frances FisherFrances Fisher
Gloria StuartGloria Stuart

درباره فیلم تایتانیک


تایتانیک (Titanic) فیلمی عاشقانه به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جیمز کامرون است که به افتخارات بزرگی دست پیدا کرد. جان لاندو نیز در امر تهیه‌کنندگی کامرون را همراهی کرد.

این فیلم موفق شد نمرات بالایی کسب کند و واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد. فیلم تایتانیک طی مراسم اسکار در 14 بخش نامزد دریافت جایزه شد که در 11 بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی کیت وینسلت این جایزه را به دست آورد. این فیلم در مراسم گلدن گلوب در هشت بخش نامزد جایزه شد که در چهار بخش بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام، بهترین ترانه و بهترین موسیقی اورجینال این جایزه را کسب کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو، کیت وینسلت، بیلی زین، فرانسیس فیشر، ویکتور گاربر، کتی بیتس، گلوریا استوارت، بیل پکستون، دنی نوچی و ران دوناکی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم تایتانیک پس از اکران توانست به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شود. این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.200 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به دختری 17 ساله به اسم رز و پسری جوان به اسم جک است. رز دختری از قشر مالی خوب جامعه است که قرار است با مردی از قشر خود به اسم کال ازدواج کند. رز هیچ احساسی به کال ندارد؛ اما تنها به‌واسطه اصرارهای مادرش قصد دارد تا با او ازدواج کند. در سوی دیگر داستان، جک نقاشی از قشر پایین‌دست اجتماع است. رز به همراه کال و باقی اعضای خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند با کشتی به آمریکا نقل مکان کنند.




بنر سریال مر از ایست‌تون

مر از ایست‌تون

Mare of Easttown
سازنده: Brad Ingelsby
سال‌های انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Kate WinsletKate Winslet
Julianne NicholsonJulianne Nicholson
Jean SmartJean Smart
Angourie RiceAngourie Rice
Evan PetersEvan Peters
Sosie BaconSosie Bacon

درباره سریال مر از ایست‌تون


میر شهرک شرقی (Mare of Easttown) جزو بهترین سریال های خارجی است در سال 2021 توسط شبکه اچ بی او شروع به پخش کرد و توسط برد اینگلسبی ساخته شد.

مینی سریال میر شهرک شرقی توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود و به محبوبیت بالایی برسد. کیت وینسلت، جولیان نیکلسون، جین اسمارت، انگوری رایس، ایوان پیترز، کیلی اسپینی و دیوید دنمان ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: کارآگاهی در یک شهر کوچک پنسیلوانیا، پرونده قتل محلی را بررسی می‌کند؛ در این راه داستان عجیبی برایش رخ می‌دهد که زندگی او را کاملا بهم می‌ریزد.




بنر فیلم زیبای سیاه

زیبای سیاه

Black Beauty
کارگردان: Ashley Avis نویسنده: Ashley Avis
سال انتشار:2020محصول: South Africa , آلمان , ایالات متحده , فرانسه , بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Kate WinsletKate Winslet
Mackenzie FoyMackenzie Foy
Iain GlenIain Glen
Calam LynchCalam Lynch
Claire ForlaniClaire Forlani
Fern DeaconFern Deacon

درباره فیلم زیبای سیاه


زیبای سیاه (Black Beauty) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی اشلی آویس است که برپایه رمانی به همین نام اثر آنا سیول ساخته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جرمی بولت و رابرت کولرز قرار داشت.

فیلم زیبای سیاه ابتدا قرار بود در سینماها اکران شود؛ اما با توجه به پاندمی ویروس کرونا، این فیلم توسط سرویس دیزنی پلاس در دسترس مخاطبان قرار گرفت. فیلم زیبای سیاه نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد. مک‌کنزی فوی، کیت وینسلت، کلر فورلانی، ایان گلن و فرن دیکن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به زندگی یک موستانگ وحشی (نوعی اسب) از بدو تولد است که آزادانه در کوه‌های اوناکوی یوتا متولد شده بود. او توضیح می‌دهد که مادرش آموخته است وقتی اسب‌ها می‌میرند، به آسمان پرواز می‌کنند تا در میان ستارگان استراحت کنند. یک روز، موستانگ به شکل تصادفی توجه برخی از گاوچران‌ها را جلب می‌کند.




بنر فیلم پرندگانی از پر
پوستر فیلم پرندگانی از پر

پرندگانی از پر

Birds of a Feather
کارگردان: Bianca Nall نویسنده:
سال انتشار:2019محصول: استرالیا

درباره فیلم پرندگانی از پر


پرندگان از پر (Birds of a Feather) انیمیشنی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کریستین هاس و آندره بلوک است که در سال 2019 اکران شد. داستان این انیمیشن توسط آکسل ملزنر، آندره بلوک، فیل پارکر و کریستین هاس نوشته شد.

انیمیشن پرندگان از پر نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست استقبال منتقدان را به همراه داشته باشد. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیت وینسلت، ویلم دافو، جاش کیتون، کاساندرا استین و دیوید شوکنسی اشاره کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: یک پرستوی چابک به اسم مانو با اعتقاد به این که او یک مرغ دریایی است بزرگ می‌شود. اما زمانی که متوجه می‌شود مرغ دریایی نیست زندگی‌اش کاملا بهم می‌ریزد و از خانه می‌گریزد.




بنر فیلم کوهستانی میان ما

کوهستانی میان ما

The Mountain Between Us
کارگردان: Hany Abu-Assad نویسنده: J. Mills Goodloe , Chris Weitz
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Idris ElbaIdris Elba
Kate WinsletKate Winslet
Dermot MulroneyDermot Mulroney
Beau BridgesBeau Bridges
Linda SorensenLinda Sorensen
Tintswalo KhumbuzaTintswalo Khumbuza

درباره فیلم کوهستانی میان ما


کوه میان ما (The Mountain Between Us) یکی از بهترین فیلم های درام محسوب می‌شود که هانی ابواسعد کارگردان آن بود و برپایه کتابی به همین نام اثر چارلز مارتین ساخته شد. پیتر چرنین، دیلن کلارک، دیوید ردی و جینو تاپینگ وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این اثر توسط کریس وایتز و جی. میلز گودلو نوشته شد.

فیلم کوه میان ما نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد. در این فیلم بازیگرانی همچون ادریس البا، کیت وینسلت، درموت مالرونی و بو بریجز به ایفای نقش پرداختند. فیلم کوه میان ما در باکس‌آفیس عملکرد قدرتمندانه‌ای داشت؛ این فیلم که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 62 میلیون دلار فروش کرد.




بنر فیلم زیبایی موازی

زیبایی موازی

Collateral Beauty
کارگردان: David Frankel نویسنده: Allan Loeb
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Edward NortonEdward Norton
Kate WinsletKate Winslet
Michael PeñaMichael Peña
Helen MirrenHelen Mirren
Jacob LatimoreJacob Latimore

درباره فیلم زیبایی موازی


زیبایی موازی (Collateral Beauty) نیز جزو بهترین فیلم های کیت وینسلت محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. آلن لائوب وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم زیبایی موازی نتوانست نمرات بالایی دریافت کند و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ویل اسمیت، ادوارد نورتون، کیرا نایتلی، مایکل پنیا، نائومی هریس، جیکوب لاتیمور، کیت وینسلت و هلن میرن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. فیلم زیبایی موازی موفق شد توجه مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند. این با بودجه تولید 36 میلیون دلاری خود، حدود 88 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هاوارد که سهام‌دار یک شرکت است پس از فوت دختر کوچکش افسرده شده و از همسرش طلاق می‌گیرد. او کمتر با کسی حرف می‌زند و بیشتر وقت خود را یا در خانه یا در پارک روی یک نیمکت مخصوص یا در حال دوچرخه سواری می‌گذراند.




بنر فیلم تریپل ناین

تریپل ناین

Triple 9
کارگردان: John Hillcoat نویسنده: Matt Cook
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Casey AffleckCasey Affleck
Anthony MackieAnthony Mackie
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Aaron PaulAaron Paul
Kate WinsletKate Winslet

درباره فیلم تریپل ناین


تریپل ناین (Triple Nine) یکی از بهترین فیلم های اکشن است که در سال 2016 اکران شد. جان هیلکات کارگردان و مت کوک نویسنده این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم تریپل ناین برعهده مارک بوتان، بارد دارس، آنتونی کاتاگاس، کیث ردمان و کریستوفر وودرو قرار داشت.

در این فیلم بازیگرانی همچون وودی هارلسون، کیت وینسلت، نورمن ریداس، چویتل اجیوفور، مایکل پنیا، ترزا پالمر، اران پل و گل گدوت به ایفای نقش پرداختند. فیلم تریپل ناین فروش چندان موفقی را تجربه نکرد؛ این عنوان که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 22 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم تریپل ناین بدین شرح است: مایکل اتوود یک ارتشی قدیمی است که ظاهرأ با النا ازدواج کرده است؛ خواهر النا کسی نیست جز رئیس مافیای روسیه آیرینا. مایکل جهت دیدن فرزنداش و همسرش مجبور است که به همه خواسته‌های آیرینا گوش بدهد تا بلایی سر خودش یا افراد نزدیک به او نیاید.




بنر فیلم همه مردان پادشاه

همه مردان پادشاه

All the King's Men
کارگردان: Steven Zaillian نویسنده: Steven Zaillian
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sean PennSean Penn
Jude LawJude Law
Kate WinsletKate Winslet
James GandolfiniJames Gandolfini
Patricia ClarksonPatricia Clarkson
Anthony HopkinsAnthony Hopkins

درباره فیلم همه مردان پادشاه


همه مردان پادشاه (All The King's Men) اثری به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی استیون زالیان است. کن لمبرگر، مایک مدووی و آرنولد مسر در امر تهیه‌کنندگی زالیان را همراه کردند.

همه مردان پادشاه به دلیل مشکلات فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شان پن، جود لاو، آنتونی هاپکینز، کرولین لاگرفلت و کیت وینسلت اشاره کرد.

این فیلم شکست بزرگی را در باکس‌آفیس تجربه کرد و فروش بسیار ضعیفی داشت. فیلم همه مردان پادشاه که با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 9.9 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ویل استارک که در آغاز شهردار میسون است، موفق می‌شود به شکل مستقل و بدون وابستگی به جریان‌های قدرت و ثروت، در انتخابات ایالتی پیروز شود و به مقام فرمانداری ایالت لوئیزیانا دست پیدا کند. وی همانند تبلیغات انتخاباتی خود، همچنان به مافیای قدرت حمله کرده و با جلب حمایت مردمی جلو می‌رود. اما صاحبان قدرت و ثروت وجود چنین شخصی را نمی‌پذیرند و تلاش در حذف کردن وی به هر شکل ممکن دارند.




بنر فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک

درخشش ابدی یک ذهن پاک

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
کارگردان: Michel Gondry نویسنده: Charlie Kaufman
سال انتشار:2004محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jim CarreyJim Carrey
Kate WinsletKate Winslet
Kirsten DunstKirsten Dunst
Mark RuffaloMark Ruffalo
Elijah WoodElijah Wood
Tom WilkinsonTom Wilkinson

درباره فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک


درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) یکی دیگر از بهترین فیلم های کیت وینسلت به شمار می‌آید که موفقیت‌های بزرگی را تجربه کرد. میشل گوندری کارگردان و نویسنده این فیلم تماشایی بود. چارلی کافمن و پیر بیسموت نیز در انجام وظیفه نویسندگی به گوندری کمک کردند.

فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک توانست نظرات مثبت منتقدان را برانگیزد و در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار بگیرد.

این فیلم توانست جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را کسب کند. این فیلم همچنین طی مراسم گلدن گلوب در چهار بخش بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب این جایزه در هیچ بخشی نشد.

در این فیلم بازیگرانی همچون جیم کری، کیت وینسلت، کیرستن دانست، مارک روفالو، تام ویلکینسون، الیجاه وود، جین آدامز و دیوید کراس به ایفای نقش پرداختند. فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک حضور قدرتمندانه‌ای در گیشه داشت؛ این فیلم با بودجه تولید 20 میلیون دلاری خود، حدود 72 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک بدین شرح است: پزشکی به اسم هاوارد سرپرست کلینیکی است که در آن خاطرات ناخواسته و اذیت‌کننده مراجعه‌کنندگانش را حذف می‌کند. معمولا در نزدیکی روز ولنتاین تعداد زیادی از زوج‌ها جهت پاک کردن خاطرات خود از یکدیگر به این کلینیک رجوع می‌کنند. زوجی به اسم کلمنتاین و جول نیز با وجود علاقه‌ای که نسبت به یکدیگر داشتند، تصمیم به پاک کردن خاطراتشان از یکدیگر می‌گیرند. این زوج حتی با فراموش کردن خاطراتشان بار دیگر به سمت هم کشیده می‌شوند.




بنر فیلم هملت
پوستر فیلم هملت

هملت

Hamlet
کارگردان: Kenneth Branagh نویسنده: Kenneth Branagh
سال انتشار:1996محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Kenneth BranaghKenneth Branagh
Derek JacobiDerek Jacobi
Kate WinsletKate Winslet
Julie ChristieJulie Christie
Richard BriersRichard Briers
Nicholas FarrellNicholas Farrell

درباره فیلم هملت


هملت (Hamlet) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کنت برانا است که در سال 1996 اکران شد. دیوید بارون به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. فیلم هملت برپایه نمایشی به همین نام ساخته شد.

فیلم هملت با نظرات مثبت منتقدان مواجه شد و نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. این فیلم طی مراسم اسکار در چهار رشته ازجمله بهترین موسیقی، بهترین طراحی هنری، بهترین طراحی لباس و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کنت برانا، جولی کریستی، بیلی کریستال، ژرار دوپاردیو، چارلتون هستون، درک جاکوبی، جک لمون، روفوس سوئل، رابین ویلیامز و کیت وینسلت اشاره کرد.

فیلم هملت در باکس‌آفیس شکست خورد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 18 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 4.7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هملت، پسر پادشاه دانمارک را به زادگاهش فرا می‌خوانند تا در مجلس ختم پدر و مراسم ازدواج مادرش با عمویش شرکت کند. هملت که پی برده عموی منفورش پدرش را به قتل رسانده، ابتدا خود را به دیوانگی می‌زند.




بنر فیلم در جستجوی ناکجا آباد
پوستر فیلم در جستجوی ناکجا آباد

در جستجوی ناکجا آباد

Finding Neverland
کارگردان: Marc Forster نویسنده: David Magee , Allan Knee
سال انتشار:2004محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Johnny DeppJohnny Depp
Kate WinsletKate Winslet
Julie ChristieJulie Christie
Dustin HoffmanDustin Hoffman
Freddie HighmoreFreddie Highmore
Radha MitchellRadha Mitchell

درباره فیلم در جستجوی ناکجا آباد


در جستجوی ناکجاآباد (Finding Neverland) فیلمی درام و زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی مارک فورستر است که در سال 2004 اکران شد. ریچارد گلدستین و نیل بل‌فلاور تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این اثر برعهده دیوید مگی قرار داشت.

فیلم در جستجوی ناکجاآباد استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشت و واکنش‌های مثبت آنان را برانگیخت. این فیلم طی مراسم اسکار در هفت رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که تنها موفق به کسب جایزه بهترین موسیقی شد.

فیلم در جستجوی ناکجاآباد طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست در هیچ بخشی این جایزه را کسب کند.

این فیلم در گیشه نیز بسیار عملکرد درخشانی داشت و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. فیلم در جستجوی ناکجاآباد که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 118 میلیون دلار فروش کرد. جانی دپ، کیت وینسلت، داستین هافمن، فردی هایمور و رادا میشل ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم در جستجوی ناکجاآباد بدین شرح است: جیمز بری نویسنده تئاتری برای بزرگسالان است که در لندن اجرا می‌شود. او با شکستی سخت از سوی روزنامه‌ها مواجه شده و بسیاری او را بی‌استعداد می‌شمارند؛ حتی همسرش نیز به او اعتنا نمی‌کند.




بنر فیلم حس و حساسیت
پوستر فیلم حس و حساسیت

حس و حساسیت

Sense and Sensibility
کارگردان: Ang Lee نویسنده: Emma Thompson
سال انتشار:1995محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Emma ThompsonEmma Thompson
Alan RickmanAlan Rickman
Kate WinsletKate Winslet
Hugh GrantHugh Grant
James FleetJames Fleet
Harriet WalterHarriet Walter

درباره فیلم حس و حساسیت


عقل و احساس (Sense and Sensibility) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کیت وینسلت قرار بگیرد. انگ لی کارگردان این فیلم جذاب بود. لیندسی دوران و جیمز شیمس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده اما تامپسون قرار داشت.

فیلم عقل و احساس به موفقیت‌های برزگی رسید و در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر شد. این فیلم طی مراسم اسکار در هفت رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را دریافت کند.

فیلم عقل و احساس در مراسم گلدن گلوب نیز در شش رشته ازجمله بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در دو رشته بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی رسید و در باکس‌آفیس قدرتمند عمل کرد. فیلم عقل و احساس با بودجه 16 میلیون دلاری خود، حدود 135 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به اما تامپسون، آلن ریکمن، کیت وینسلت و هیو گرانت اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم عقل و احساس بدین شرح است: در اواخر قرن هجدهم در منطقه‌ای در جنوب غربی انگلستان، مرد ثروتمندی به اسم آقای دشوود که در آستانه مرگ قرار دارد، تمامی ملک و املاکش را به پسر ارشد خود، جان که از همسر اولش است، می‌دهد؛ اما در مقابل از او می‌خواهد که مراقب دخترانش، الینور، ماریان و مارگارت نوجوان که از همسر دوم او هستند، باشد و مخارج آن‌ها را به‌طور کامل پرداخت کند.




بنر فیلم جاده انقلابی
پوستر فیلم جاده انقلابی

جاده انقلابی

Revolutionary Road
کارگردان: Sam Mendes نویسنده: Justin Haythe
سال انتشار:2008محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Kate WinsletKate Winslet
David HarbourDavid Harbour
Kathryn HahnKathryn Hahn
Kathy BatesKathy Bates
Michael ShannonMichael Shannon

درباره فیلم جاده انقلابی


جاده انقلابی (Revolutionary Road) فیلمی عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سام مندس است که برپایه رمانی به همین نام اثر ریچارد ییتس ساخته شد. بابی کوهن و اسکات رودین در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به مندس کمک کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جاستین هیث نوشته شد.

فیلم جاده انقلابی با درون‌مایه داستانی قدرتمندش و همچنین بازی محشر گروه بازیگری توانست نمرات بالایی از جانب منتقدان دریافت کند. فیلم جاده انقلابی طی مراسم اسکار فقط در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی مایکل شنون نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب آن نشد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که تنها موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی کیت وینسلت شد.

در این فیلم بازیگرانی همچون لئوناردو دی‌کاپریو، کیت وینسلت، کیتی بیتس، مایکل شنون و رایان سیمپکینز به ایفای نقش پرداختند. فیلم جاده انقلابی حضور قدرتمندانه‌ای در باکس‌آفیس داشت. این فیلم با بوجه تولید 35 میلیون دلاری خود، حدود 75 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم جاده انقلابی بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به زندگی زوجی است که در دهه 50 میلادی و در ایالت کانکتیکات آمریکا زندگی می‌کنند. زن جهت تجربه چیزهای جدید و رهایی از کسالت زندگی به همسرش پیشنهاد می‌دهد که به شهر پاریس نقل مکان کنند. مرد که شجاعت این کار را ندارد، درکلام سخنان زنش را قبول می‌کند. در ادامه رابطه این زوج شروع به تاریک شدن می‌کند.




بنر فیلم کوئیلز
پوستر فیلم کوئیلز

کوئیلز

Quills
کارگردان: Philip Kaufman نویسنده: Doug Wright
سال انتشار:2000محصول: آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Geoffrey RushGeoffrey Rush
Kate WinsletKate Winslet
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Michael CaineMichael Caine
Billie WhitelawBillie Whitelaw
Patrick MalahidePatrick Malahide

درباره فیلم کوئیلز


قلم‌پرها (Quills) جزو بهترین فیلم های کیت وینسلت است که در سال 2000 اکران و توسط فیلیپ کافمن کارگردانی شد. جولیا چاسمن، پیتر کافمن و نیک وشلر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داگ رایت نیز وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم قلم‌پرها مورد استقبال منتقدان قرار گرفت؛ این فیلم طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین طراحی لباس نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب این جایزه نشد.

در این فیلم بازیگرانی همچون جفری راش، کیت وینسلت، واکین فینیکس، مایکل کین، بیلی وایتلا، پاتریک مالاهید، آملیا وارنر، استیون مویر و تام وارد به ایفای نقش پرداختند. فیلم قلم‌پرها فروش چندان موفقی در باکس‌آفیس نداشت. این فیلم که با بودجه 13.5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 18 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مارکی دو ساد در یک بیمارستان روانی بستری است. او زندگی را چیزی جز لذت‌های دنیوی نمی‌داند و به شدت با مسیحیت مخالف است و مقدسات مسیحی را به تمسخر می‌گیرد و تا آخرین لحظه عمرش دست از مخالفت با دین مسیحیت برنمی‌دارد.




بنر فیلم استیو جابز
پوستر فیلم استیو جابز

استیو جابز

Steve Jobs
کارگردان: Danny Boyle نویسنده: Aaron Sorkin
سال انتشار:2015محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Michael FassbenderMichael Fassbender
Kate WinsletKate Winslet
Seth RogenSeth Rogen
Jeff DanielsJeff Daniels
Michael StuhlbargMichael Stuhlbarg
Katherine WaterstonKatherine Waterston

درباره فیلم استیو جابز


استیو جابز (Steve Jobs) فیلمی زندگی‌نامه و درام به کارگردانی دنی بویل است که براساس کتابی به همین نام اثر والتر ایزاکسون ساخته شد. گایمون کاسادی، کریستین کولسون، مارک گوردون و اسکات رودین تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط آرون سورکین نوشته شد.

فیلم استیو جابز نمرات خوبی دریافت کرد و موفق شد تحسین منتقدان را برانگیزد. در این فیلم بازیگرانی همچون مایکل فاسبندر، ست روگن، کیت وینسلت، جف دانیلز، مایکل استلبرگ، کاترین واترستون و پرلا هانی هاردینه به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در گیشه عملکرد خوبی نداشت و نتوانست به فروش بالایی برسد. فیلم استیو جابز که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 34 میلیون دلار فروش کرد. داستان این فیلم راجع‌به زندگی موسس شرکت اپل یعنی استیو جابز است.




بنر فیلم میلدرد پیرس
پوستر فیلم میلدرد پیرس

میلدرد پیرس

Mildred Pierce
کارگردان: Michael Curtiz نویسنده: Ranald MacDougall
سال انتشار:1945محصول: ایالات متحده
Joan CrawfordJoan Crawford
Jack CarsonJack Carson
Zachary ScottZachary Scott
Eve ArdenEve Arden
Ann BlythAnn Blyth
Bruce BennettBruce Bennett

درباره فیلم میلدرد پیرس


میلدرد پیرس (Mildred Pierce) یک مینی سریال 5 قسمتی است که برپایه رمانی به همین نام اثر جیمز ام. کین ساخته شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این مینی سریال برعهده تاد هینز قرار داشت.

سریال میلدر پیرس موفق شد نمرات بالایی دریافت کند و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار بگیرد. در این مینی سریال بازیگرانی همچون کیت وینسلت، گای پیرس، ایوان ریچل وود و ملیسا لئو به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان مینی سریال میلدر پیرس بدین شرح است: داستان مادری محافظه کار و فداکار را در دوران رکود بزرگ اقتصادی نشان می‌دهد؛ مادری که از شوهر خود طلاق گرفته و برای افتتاح رستوران خود تلاش می‌کند. او در این راه عاشق مردی دیگر می‌شود. او تمام این کارها را فقط برای کسب عشق و احترام دختر از خودراضی‌اش انجام می‌دهد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کیت وینسلت

عکس پروفایل

شما