خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جیمی فاکس

بهترین فیلم های جیمی فاکس – جیمی فاکس یک بازیگر و خواننده متولد کشور آمریکا است که توانسته به شهرت بالایی برسد.

او با ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی، جنگوی زنجیرگسسته و انیمیشن روح به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های جیمی فاکس را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم مرد عنکبوتی 3

مرد عنکبوتی 3

Spider-Man 3
کارگردان: Jon Watts نویسنده: Chris McKenna , Erik Sommers
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Tom HollandTom Holland
ZendayaZendaya
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Jamie FoxxJamie Foxx
Jacob BatalonJacob Batalon
Marisa TomeiMarisa Tomei

درباره فیلم مرد عنکبوتی 3


مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) یک فیلم ابرقهرمانی مهیج به کارگردانی جان واتس است. کوین فایگی و ایمی پاسکال تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان این فیلم توسط کریس‌ مک‌کنا و اریک سامرز به رشته تحریر درآمد.

در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بازیگرانی همچون تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جان فاورو، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، آلفرد مولینا و جیمی فاکس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از افشای هویت مردعنکبوتی توسط میستریو در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه، شهرت و زندگی پارکر زیر و رو می‌شود. او از دکتر استرنج می‌خواهد تا با جادو به بازگرداندن هویت مخفی‌اش کمک کند؛ اما این کار عواقب غیرمنتظره‌ای دارد که باعث می‌شود پارکر معنای واقعی مردعنکبوتی بودن را دریابد.




بنر فیلم پروژه قدرت
پوستر فیلم پروژه قدرت
دو زبانه

پروژه قدرت

Project Power
کارگردان: Henry Joost , Ariel Schulman نویسنده: Mattson Tomlin
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jamie FoxxJamie Foxx
Joseph Gordon-LevittJoseph Gordon-Levitt
Dominique FishbackDominique Fishback
Rodrigo SantoroRodrigo Santoro
Courtney B. VanceCourtney B. Vance
Amy LandeckerAmy Landecker

درباره فیلم پروژه قدرت


پروژه قدرت (Project Power) فیلمی به کارگردانی آریل شالمن و هنر جوست است که در سال 2020 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده متسون تاملین قرار داشت.

فیلم پروژه قدرت نمرات پایینی از سوی منتقدان دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیشبک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: وقتی قرصی که ابرقدرت‌های هر فرد را فعال می‌کند در خیابان نیواورلئان پخش می‌شود، میزان جرم و جنایت را در شهر بالا می‌برد.




بنر فیلم روح
پوستر فیلم روح
دو زبانه

روح

Soul
کارگردان: Pete Docter نویسنده: Pete Docter , Kemp Powers , Mike Jones
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jamie FoxxJamie Foxx
Tina FeyTina Fey
Ahmir-Khalib ThompsonAhmir-Khalib Thompson
Phylicia RashādPhylicia Rashād
Daveed DiggsDaveed Diggs
John RatzenbergerJohn Ratzenberger

درباره فیلم روح


روح (Soul) یکی از بهترین فیلم های جیمی فاکس است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده پیت داکتر قرار داشت. دانا مورای تهیه‌کننده این انیمیشن تاثیرگذار بود.

انیمیشن روح موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. در این انیمیشن صداپیشگانی همچون جیمی فاکس، تینا فی، فیلیسیا رشاد و داوید دیگز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: داستان فیلم پویانمایی روح درمورد جو گاردنر، آموزگار نوازندگی یک گروه موسیقی در دبیرستان است. جو که همیشه سودای اجرای موسیقی جاز بر صحنه را در سر داشت، با متاثر کردن دیگر موسیقی‌دانان جاز، در یک تمرین آزاد در هالف نوت کلاب، این فرصت را به دست می‌آورد و خود را برای رسیدن به آرزوهایش آماده می‌کند. اما در ادامه حادثه‌ای باعث می‌شود که روح گاردنر از بدنش جدا شود و به سمینار خود منتقل شود. خود مرکزی است که در آن روح‌ها رشد می‌کنند و پیش از انتقال به کالبد نوزادان تازه متولد شده، شور و اشتیاق برای زندگی پیدا می‌کنند.




بنر فیلم رابین هود

رابین هود

Robin Hood
کارگردان: Otto Bathurst نویسنده: David James Kelly , Ben Chandler
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Taron EgertonTaron Egerton
Jamie FoxxJamie Foxx
Ben MendelsohnBen Mendelsohn
Eve HewsonEve Hewson
Jamie DornanJamie Dornan
Tim MinchinTim Minchin

درباره فیلم رابین هود


رابین هود (Robin Hood) جزو بهترین فیلم های اکشن به کارگردانی اتو بترست است که در سال 2018 اکران شد. لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر دیویسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده بن چندلر و دیوید جیمز کلی قرار داشت.

فیلم رابین هود پس از اکران واکنش‌های منفی منتقدان را برانگیخت و نمرات پایینی دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون تارون اگرتون، جیمی فاکس، ایو هیوسن، جیمی درنان، بن مندلسون، تیم مینچین و پاول اندرسن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم رابین هود در باکس‌آفیس شکست بزرگی را تجربه کرد و مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. این فیلم با بودجه تولید 100 میلیون دلاری خود، حدود 85 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به لرد جوانی است که در جنگ‌های صلیبی کشته فرض می‎شود، اما زنده مانده و هنگامی که از جنگ باز می‌گردد، خیانت همسرش و ظلم داروغه به مردم را می بیند. او به همراه مرد سیاهپوست مسلمان علیه ظلم داروغه می‌جنگد.




بنر فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲

مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲

The Amazing Spider-Man 2
کارگردان: Marc Webb نویسنده: Alex Kurtzman , Roberto Orci , Jeff Pinkner
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Andrew GarfieldAndrew Garfield
Emma StoneEmma Stone
Jamie FoxxJamie Foxx
Dane DeHaanDane DeHaan
Colm FeoreColm Feore
Felicity JonesFelicity Jones

درباره فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲


مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 (The Amazing Spider-Man 2) درواقع دنباله فیلم مرد عنکبوتی سال 2012 محسوب می‌شود که توسط مارک وب کارگردانی شد. آوی آراد و مت تالمچ به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط الکس کورتزمن، روبرتو ارسی و جف پینکر نوشته شد.

فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. اندرو گارفیلد، اما استون، جیمی فاکس، دین دی‌هان، کلم فیور، پل جیاماتی، مارتین شین، سالی فیلد و کریس کوپر ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 در بخش فروش توانست به خوبی سازندگانش را راضی نگه دارد. این فیلم که با بودجه 293 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 709 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پیتر پارکر نوجوانی است که در بچگی توسط پدر و مادرش رها شده و در عوض توسط عمو و زن عمویش بزرگ شد. او اوقات فراغت خود را با عکاسی پر می‌کند. پیداکردن کیف پدرش و تحقیقات پیچیده او را به ساختمان آسکورپ می‌کشاند. جایی که توسط یک عنکبوت جهش یافته نیش زده می‌شود.




بنر فیلم سقوط کاخ سفید

سقوط کاخ سفید

White House Down
کارگردان: Roland Emmerich نویسنده: James Vanderbilt
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Channing TatumChanning Tatum
Jamie FoxxJamie Foxx
Joey KingJoey King
Maggie GyllenhaalMaggie Gyllenhaal
Richard JenkinsRichard Jenkins
James WoodsJames Woods

درباره فیلم سقوط کاخ سفید


سقوط کاخ سفید (White House Down) فیلمی اکشن است که رولند امریش کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. بردلی ج. فیشر، هارولد کلوسر، جیمز وندربیلت، لری فرانکو و لایتا کالوگریدیز در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به امریش کمک کردند. جیمز وندربیلت فیلم‌نامه این فیلم را نوشت.

فیلم سقوط کاخ سفید پس از اکران نظرات مختلف منتقدان را در پی داشت. چنینگ تیتوم، جیمی فاکس، مگی جیلنهال، جیسون کلارک، ریچارد جنکینز، جیمز وودز، گارسل بووی و نیکلاس رایت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سقوط کاخ سفید آن‌طور که انتظار می‌رفت فروش خوبی نداشت؛ این فیلم که با بودجه عظیم 150 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 203 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک حمله به کاخ سفید است که از یک طرف مهاجمان در پی به گروگان گرفتن رئیس جمهور جیمز ساویر هستند و در طرف دیگر پلیسی به اسم جان کیل می‌خواهد رئیس جمهور را نجات دهد.

گالری فیلم سقوط کاخ سفید





بنر فیلم جنگوی زنجیرگسسته

جنگوی زنجیرگسسته

Django Unchained
کارگردان: Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jamie FoxxJamie Foxx
Christoph WaltzChristoph Waltz
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Kerry WashingtonKerry Washington
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Walton GogginsWalton Goggins

درباره فیلم جنگوی زنجیرگسسته


جنگوی زنجیرگسسته (Django Unchained) یکی دیگر از بهترین فیلم های جیمی فاکس است که کوئنتین تارانتینو کارگردان و نویسنده آن بود. رجینالد هالدین، استیسی شر و پیلار ساوونه به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

این فیلم توانست مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. فیلم جنگوی زنجیر گسسته در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در دو رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستف والتس و بهترین فیلم‌نامه این جایزه را به دست آورد. این فیلم در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی کریستف والتس و بهترین فیلم‌نامه توانست این جایزه را کسب کند.

در این فیلم بازیگرانی همچون جیمی فاکس، کریستف والتس، لئوناردو دی‌کاپریو، کری واشینگتن، ساموئل ال. جکسون، والتون گوگینس، جی.دی. اورمور، آتو اساندو، تام پراکتر و لورا کایوت به ایفای نقش پرداختند. فیلم جنگوی زنجیر گسسته توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد؛ این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 425 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم جنگوی زنجیرگسسته بدین شرح است: یک شکارچی جایزه‌بگیر به نام دکتر کینگ شولتز یک برده سیاه‌پوست به نام جنگو را می‌خرد تا او را از دست خلافکاران نجات دهد. او در ادامه خلافکاران را می‌کشد و جنگو را نجات می‌دهد. شولتز که از جسارت جنگو خوشش می‌آید با او دوست می‌شود. او در ادامه به جنگو کمک می‌کند تا همسرش را از شر یک مزرعه‌دار ثروتمند و ظالم به نام کلوین نجات دهد.




بنر فیلم رئیس‌های افتضاح 2
پوستر فیلم رئیس‌های افتضاح 2

رئیس‌های افتضاح 2

Horrible Bosses 2
کارگردان: Sean Anders نویسنده: Sean Anders , John Morris
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Jason BatemanJason Bateman
Jason SudeikisJason Sudeikis
Charlie DayCharlie Day
Jennifer AnistonJennifer Aniston
Kevin SpaceyKevin Spacey
Jamie FoxxJamie Foxx

درباره فیلم رئیس‌های افتضاح 2


رئیس‌های وحشتناک 2 (Horrible Bosses 2) جزو بهترین فیلم های کمدی به کارگردانی و نویسندگی شان آندرس است که در سال 2014 اکران شد. جان موریس در امر نویسندگی آندرس را همراهی کرد. برت راتنر و جان موریس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

این فیلم با نمرات منفی منتقدان روبه‌رو شد. جیسون بیتمن، چارلی دی، جیسون سودیکیس، جنیفر آنیستون، جیمی فاکس، کریس پاین و کریستف والتس ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم رئیس‌های وحشتناک 2 حضور داشتند.

این فیلم با استقبال زیاد مخاطبان در گیشه روبه‌رو شد. فیلم رئیس‌های وحشتناک 2 که با بودجه 42 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 107 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نیک، کرت و دیل که از رئیس‌های وحشتناک خود خسته شده‌اند تصمیم می‌گیرند تا کسب و کار خودشان را راه بیندازند. اما به خاطر سادگی و بی‌تجربگی به دردسر می‌افتند و در معرض ورشکستگی قرار می گیرند. آن‌ها یک هفته زمان دارند تا راهی برای نجات کسب و کار خود پیدا کنند.




بنر فیلم بیبی درایور
پوستر فیلم بیبی درایور

بیبی درایور

Baby Driver
کارگردان: Edgar Wright نویسنده: Edgar Wright
سال انتشار:2017محصول: بریتانیا
Ansel ElgortAnsel Elgort
Kevin SpaceyKevin Spacey
Lily JamesLily James
Jon HammJon Hamm
Jamie FoxxJamie Foxx
Eiza GonzálezEiza González

درباره فیلم بیبی درایور


بیبی راننده (Baby Driver) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ادگار رایت است که در سال 2017 اکران شد. تیم بوان، اریک فلنر و نایرا پارک وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم بیبی راننده توانست نمرات بسیار خوبی از سوی منتقدان دریافت کند. این فیلم طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین تدوین نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست در هیچ بخشی این جایزه را کسب کند.

این فیلم فروش فوق‌العاده‌ای را در باکس‌آفیس تجربه کرد. فیلم بیبی درایور که با بودجه 34 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 226 میلیون دلاری فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم بیبی راننده به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کوین اسپیسی، جان برنثال، جیمی فاکس، جان هم و ایزا گونزالس اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بیبی راننده بدین شرح است: پسر جوانی که به اسم بیبی شناخته می‌شود زندگی عجیبی دارد. او راننده یک گروه خلافکاری است که رهبری‌اش را فردی به اسم داک بر عهده دارد. بیبی گذشته دردناکی داشته ‌است. او در دوران بچگی مادر خود را در یک تصادف وحشتناک از دست داده و بعد از همان تصادف هم گوش‌هایش دچار نویز شده و برای حل این مشکل ناچار است تا همیشه به موسیقی گوش بدهد تا اذیت نشود. بیبی مهارت بسیار زیادی در رانندگی دارد.




بنر فیلم پادشاهی
پوستر فیلم پادشاهی

پادشاهی

The Kingdom
کارگردان: Peter Berg نویسنده: Matthew Michael Carnahan
سال انتشار:2007محصول: آلمان , ایالات متحده
Jamie FoxxJamie Foxx
Jennifer GarnerJennifer Garner
Chris CooperChris Cooper
Jason BatemanJason Bateman
Ali SulimanAli Suliman
Jeremy PivenJeremy Piven

درباره فیلم پادشاهی


پادشاهی (The Kingdom) فیلمی در ژانر اکشن به کارگردانی پیتر برگ است که در سال 2007 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مایکل مان و اسکات استابر قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط ماتیو مایکل کارنهان نوشته شد.

فیلم پادشاهی واکنش‌های متوسط منتقدان را در پی داشت. جیمی فاکس، اشرف برهوم، کریس کوپر، جنیفر گارنر، جیسون بیتمن، کایل چندلر، ریچارد جنکینز، جرمی پیون، علی سلیمان، فرانسیس فیشر، دنی هوستون، انا دیویر اسمیت، اشلی اسکات، مینکا کلی، پیتر برگ و کلی اوکوین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم پادشاهی که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 86 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم پادشاهی بدین شرح است: تیمی از ماموران حرفه‌ای جهت پیگیری یک موضوع بمب‌گذاری به منطقه‌ای دور می‌روند اما خیلی زود با حقایقی که در پشت پرده رخ می‌دهد روبه‌رو می‌شوند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جیمی فاکس

عکس پروفایل

شما