خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های جرد لتو

بهترین فیلم های جرد لتو – جرد لتو از بازیگران مرد شناخته‌شده و محبوب در جهان است که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد.

لتو با ایفای نقش در فیلم‌های باشگاه خریداران دالاس و جوخه انتحار توانست توجه بسیاری از طرفداران فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند.

در ادامه برخی از بهترین فیلم های جرد لتو را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.




بنر فیلم موربیوس

موربیوس

Morbius
کارگردان: Daniel Espinosa نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway , Matt Sazama , Burk Sharpless
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Jared LetoJared Leto
Adria ArjonaAdria Arjona
Matt SmithMatt Smith
Jared HarrisJared Harris
Tyrese GibsonTyrese Gibson
Al MadrigalAl Madrigal

درباره فیلم موربیوس


موربیوس (Morbius) فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی دنیل اسپینوزا است. آوی آراد، مت تولماچ و لوکاس فاستر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان این فیلم توسط مت سازما و بارک شارپلس نوشته شد. در این فیلم بازیگرانی همچون جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال و تایریس گیبسون نوشته شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: موربیوس در پی تلاش برای درمان خود بر اثر یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود.




بنر فیلم چیز های کوچک

چیز های کوچک

The Little Things
کارگردان: John Lee Hancock نویسنده: John Lee Hancock
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Denzel WashingtonDenzel Washington
Rami MalekRami Malek
Jared LetoJared Leto
Chris BauerChris Bauer
Michael HyattMichael Hyatt
Terry KinneyTerry Kinney

درباره فیلم چیز های کوچک


چیزهای کوچک (The Little Things) یکی از بهترین فیلم های جنایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جان لی هنکونک است که در سال 2021 اکران شد. مارک جانسون در امر تهیه‌کنندگی هنکوک را همراهی کرد.

فیلم چیزهای کوچک نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. در این فیلم بازیگرانی همچون دنزل واشینگتن، رامی مالک، جارد لتو و ناتالی مورالس به ایفای نقش پرداختند. این فیلم نتوانست فروش بالایی در باکس‌آفیس داشته باشد و در گیشه شکست خورد؛ فیلم چیزهای کوچک که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جو دیک معاون کلانتر همراه با گروهبان جیم بکستر برای جمع‌آوری شواهد پرونده‌ای در رابطه با یک قاتل سریالی، به لس‌آنجلس اعزام می‌شود.




بنر فیلم جوخه انتحار

جوخه انتحار

Suicide Squad
کارگردان: David Ayer نویسنده: David Ayer
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Margot RobbieMargot Robbie
Jared LetoJared Leto
Joel KinnamanJoel Kinnaman
Viola DavisViola Davis
Jay HernandezJay Hernandez

درباره فیلم جوخه انتحار


جوخه انتحار (Suicide Squad) یکی از بهترین فیلم های اکشن و ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی دیوید آیر است که در سال 2016 اکران شد. ریچارد ساکل و چارلز روون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم جوخه انتحار با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد. ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامان، وایولا دیویس، جای کورتنی، جی هرناندس، کارن فوکوهارا، آدواله آکینویه آگباجه، اسکات ایستوود و کارا دلوین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم جوخه انتحار به موفقیت تجاری عظیمی رسید و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم با بودجه تولید 175 میلیون دلاری‌اش، حدود 746 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از مرگ سوپرمن، مأمور اطلاعات، آماندا والر تیمی از جنایتکاران خطرناک تشکیل می‌دهد: هارلی کویین دیوانه، قاتل نخبه ددشات، گنگستر سابق ال دیابلو، دزد فرصت طلب کاپیتان بومرنگ، کانیبال کیلر کراک هیولا و متخصص مزدور اسلیپ‌نات.

گالری فیلم جوخه انتحار





بنر فیلم باشگاه مشت زنی

باشگاه مشت زنی

Fight Club
کارگردان: David Fincher نویسنده: Jim Uhls
سال انتشار:1999محصول: آلمان , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Edward NortonEdward Norton
Brad PittBrad Pitt
Helena Bonham CarterHelena Bonham Carter
Meat LoafMeat Loaf
Jared LetoJared Leto
Zach GrenierZach Grenier

درباره فیلم باشگاه مشت زنی


باشگاه مبارزه (Fight Club) یکی از بهترین فیلم های جرد لتو است که برپایه رمانی به همین نام اثر چاک پالنیک ساخته شد. دوید فینچر وظیفه کارگردانی و جیم اوهلز وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشتند. آرت لینسون، سن شافین و راس گیسون بل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم باشگاه مبارزه در ابتدای اکرانش آن‌طور که باید موفق نشد مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد. اما با گذر زمان ارزش‌های این فیلم بیشتر شناخته شد و نمرات بسیار بالایی دریافت کرد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به برد پیت، ادوارد نورتون، هلنا بونهام کارتر و جرد لتو اشاره کرد. فیلم باشگاه مبارزه فروش نسبتا خوبی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 63 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 100 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شخصیت اصلی فیلم جوان بی‌نامی است که به عنوان راوی شناخته می‌شود. راوی زندگی غیرعادی و عجیبی دارد. او به مدت شش ماه است که به بیماری بی‌خوابی مبتلا شده و زندگی‌اش تبدیل به لحظاتی تکراری و پوچ شده‌ است. راوی برای درمان بی‌خوابی‌اش به دکتر مراجعه می‌کند؛ اما دکتر برخلاف اصرار زیاد دارویی به او نمی‌دهد و به جای آن پیشنهاد می‌دهد که به کلاس‌های شبانه برود.




بنر فیلم خط باریک سرخ

خط باریک سرخ

The Thin Red Line
کارگردان: Terrence Malick نویسنده: Terrence Malick
سال انتشار:1998محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sean PennSean Penn
Adrien BrodyAdrien Brody
Jim CaviezelJim Caviezel
Ben ChaplinBen Chaplin
Elias KoteasElias Koteas
John CusackJohn Cusack

درباره فیلم خط باریک سرخ


خط باریک سرخ (The Thin Red Line) فیلمی جنایی به کارگردانی و نویسندگی ترنس مالیک است. جیمز جونز در انجام وظیفه نویسندگی مالیک را همراهی کرد. گرنت هیل تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

فیلم خط باریک سرخ واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و موفق شد مورد تحسین آنان قرار بگیرد. در این فیلم بازیگرانی همچون شان پن، جیمز کاویزل، نیک نولتی، الیاس کوتیاس، بن چاپلین، آدرین برودی، جان کیوساک، وودی هارلسون، جرد لتو، جان سی ریلی، جرج کلونی و جان تراولتا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم خط باریک سرخ عملکرد نسبتا خوبی در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 52 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 98 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1942، سرباز وظیفه فراری ارتش آمریکا ویت، از واحد خود فرار کرده و برای زندگی در میان بومیان بی‌خیال ملانزی در اقیانوسیه زندگی می‌کند. وی توسط یک گروهبان ادوارد ولش پیدا شده و به زندان می‌افتد. ویت نمی‌تواند دوباره به واحد خود بپیوندد و در عوض مجازات شده ‌است که به عنوان حامل برانکارد برای کارزار آینده فعالیت کند.




بنر فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر
پوستر فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر
دوبله

لیگ عدالت زک اسنایدر

Zack Snyder's Justice League
کارگردان: Zack Snyder نویسنده: Chris Terrio
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
Ben AffleckBen Affleck
Henry CavillHenry Cavill
Gal GadotGal Gadot
Jason MomoaJason Momoa
Ezra MillerEzra Miller
Ray FisherRay Fisher

درباره فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر


لیگ عدالت زک اسنایدر (Justice League Snyder Cut) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های جرد لتو قرار بگیرد. زک اسنایدر کارگردان فیلم مهیج بود. چارلز روون و دبورا اسنایدر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریس تریو به رشته تحریر درآمد.

فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر توانست مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به بن افلک، هنری کویل، ایمی آدامز، گل گدوت، ازرا میلر، جیسون موموآ، ری فیشر، داین لین، جرمی آیرونز، کانی نیلسن، جرد لتو و جی. کی. سیمونز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بروس وین در تلاش است تا فداکاری سوپرمن را بی‌نتیجه نگذارد. او با همکاری دایانا پرینسس، در تلاش برای گردآوری تیمی از ابرانسان‌هاست تا از زمین در مقابل حمله‌ای فاجعه‌بار جلوگیری کنند. مأموریت سخت‌تر از آنچه بروس وین فکرش را می‌کرد، از آب درمی‌آید؛ زیرا به منظور تشکیل این تیم هر کدام از اعضا باید با شیاطینی که آن‌ها را عقب می‌زنند، مقابله کنند.




بنر فیلم بلید رانر ۲۰۴۹
پوستر فیلم بلید رانر ۲۰۴۹

بلید رانر ۲۰۴۹

Blade Runner 2049
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Hampton Fancher , Michael Green
سال انتشار:2017محصول: کانادا , مجارستان , اسپانیا , بریتانیا , ایالات متحده
Harrison FordHarrison Ford
Ana de ArmasAna de Armas
Robin WrightRobin Wright
Ryan GoslingRyan Gosling
Sylvia HoeksSylvia Hoeks
Mackenzie DavisMackenzie Davis

درباره فیلم بلید رانر ۲۰۴۹


بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) فیلمی علمی تخیلی است که توسط دنی ویلنوو کارگردانی شد. برودریک جانسن، سینتیا سایکس، باد یورکین و اندرو کوسوو وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. مایکل گرین و همپتن فنچر داستان این فیلم را نوشتند.

فیلم بلید رانر 2049 نمرات بسیار خوبی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رایان گاسلینگ، هریسون فورد، دیوید باتیستا، آنا د آرماس، سیلفیا هوکس، رابین رایت، کارلا یوری، مکنزی دیویس، لنی جیمز، جرد لتو، سالی هارمسن، ادوارد جیمز آلموس و برخد عبدی اشاره کرد.

فیلم بلید رانر 2049 در پنج بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد که فقط توانست جایزه بهترین فیلم‌برداری را به دست بیاورد. این فیلم با بودجه تولید 180 میلیون دلاری‌اش، حدود 259 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم بلید رانر 2049 بدین شرح است: در این فیلم یک آدم مصنوعی به اسم کی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلید رانر کار می‌کند و مأموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آن‌ها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به ریچل است که 30 سال پیش از دکارد حامله شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان جان خود را از دست داد.




بنر فیلم باشگاه خریداران دالاس
پوستر فیلم باشگاه خریداران دالاس

باشگاه خریداران دالاس

Dallas Buyers Club
کارگردان: Jean-Marc Vallée نویسنده: Melisa Wallack , Craig Borten
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Jared LetoJared Leto
Jennifer GarnerJennifer Garner
Steve ZahnSteve Zahn
Denis O'HareDenis O'Hare
Dallas RobertsDallas Roberts

درباره فیلم باشگاه خریداران دالاس


باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های جرد لتو قرار بگیرد. ژان مارک کارگردان این فیلم بود. رابی برنر، نیتان راس و ریچل رثمن وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. کریگ بارتن و ملیسا والاک فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند.

باشگاه خریداران دالاس به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. فیلم باشگاه خریداران دالاس در شش بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در سه رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی متیو مک کانهی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی جرد لتو و بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو این جایزه را به دست آورد.

این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی متیو مک‌کانهی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی جرد لتو نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد که توانست هر دو جایزه را کسب کند.

فیلم باشگاه خریداران دالاس در مقایسه با بودجه تولید پایین خود، فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم با بودجه تولید 5 میلیون دلاری‌اش، حدود 55 میلیون دلار فروش کرد. متیو مک‌کانهی، جرد لتو، جنیفر گارنر، دنی اوهر و استیو زان ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم باشگاه خریداران بدین شرح است: داستان فیلم از سال 1985 در شهر دالاس آغاز می‌شود. ران وودروف یک گاوچران مبتلا به تخیلات هوموفوبیایی است که پی می‌برد به بیماری ایدز مبتلا است و تنها 30 روز تا پایان زندگی فرصت دارد. او در آغاز از پذیرش واقعیت ابتلا به بیماری سر باز می‌زند. او به سرعت از طرف خانواده و دوستانش طرد می‌شود. در بیمارستان او متوججه می‌شود که تنها داروی موثر روی ایدز زیدوودین است که برای آزمایش بر روی انسان از سازمان غذا و دارو مجوز دارد.




بنر فیلم ارباب جنگ
پوستر فیلم ارباب جنگ

ارباب جنگ

Lord of War
کارگردان: Andrew Niccol نویسنده: Andrew Niccol
سال انتشار:2005محصول: فرانسه , ایالات متحده , آلمان
Nicolas CageNicolas Cage
Bridget MoynahanBridget Moynahan
Jared LetoJared Leto
Ethan HawkeEthan Hawke
Eamonn WalkerEamonn Walker
Ian HolmIan Holm

درباره فیلم ارباب جنگ


ارباب جنگ (Lord of War) فیلمی در ژانر جنایی است که اندرو نیکول کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. فیلیپ روسلت و نیکلاس کیج در امر تهیه‌کنندگی نیکول را همراهی کردند.

این فیلم توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نیکلاس کیج، بریجیت مویناهان، ایتن هاک، جرد لتو و ایمون واکر اشاره کرد. فیلم ارباب جنگ در باکس‌آفیس عملکرد نسبتا خوبی داشت؛ این فیلم با بودجه تولید 42 میلیون دلاری خود، حدود 72 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم ارباب جنگ بدین شرح است: یوری اورلاو در دوران کودکی به همراه خانواده‌اش به بهانه ساختگی یهودی بودن از اتحاد جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا فرار می‌کند. او دلزده از زندگی ساده خانواده خود و برای ثروتمند شدن وارد تجارت و قاچاق اسلحه و ابزارآلات جنگی می‌شود.




بنر فیلم بیگانگان
پوستر فیلم بیگانگان

بیگانگان

The Outsiders
کارگردان: Francis Ford Coppola نویسنده: Kathleen Rowell
سال انتشار:1983محصول: ایالات متحده
C. Thomas HowellC. Thomas Howell
Matt DillonMatt Dillon
Ralph MacchioRalph Macchio
Patrick SwayzePatrick Swayze
Rob LoweRob Lowe
Emilio EstevezEmilio Estevez

درباره فیلم بیگانگان


بیگانه (The Outsider) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های جرد لتو قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده مارتین زندولیت قرار داشت. جان لینسون و آرت لینسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. اندرو بالدوین فیلم‌نامه فیلم بیگانه را نوشته بود.

فیلم بیگانه نظرات منفی منتقدان را در پی داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون جرد لتو، تادانابو آسانو، کیپی شینا، روری کوچرین، کوتسونا شیئوری و امیل هرش به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک سرباز اسیر آمریکایی است که به کمک هم‎سلولی خود که عضوی از گروه تبهکاری یاکوزا است، از زندان آزاد می‌شود. حال او باید کمک هم سلولی‌ خود را جبران کند؛ اما برای این کار لازم است تا وارد دنیای تبهکاری شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های جرد لتو

عکس پروفایل

شما