خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم های میشل ویلیامز

بهترین فیلم های میشل ویلیامز – میشل ویلیامز یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن جهان است که از سال 1993 وارد حرفه بازیگری شد.

این بازیگر با درخشش در فیلم‌های ونوم، جزیره شاتر و منچستر از کنار دریا توانست به محبوبیت بالایی برسد و شهرت زیادی کسب کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های میشل ویلیامز را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم ونوم

ونوم

Venom
کارگردان: Ruben Fleischer نویسنده: Scott Rosenberg , Jeff Pinkner , Kelly Marcel
سال انتشار:2018محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Michelle WilliamsMichelle Williams
Riz AhmedRiz Ahmed
Scott HazeScott Haze
Reid ScottReid Scott
Jenny SlateJenny Slate

درباره فیلم ونوم


ونوم (Venom) جزو بهترین فیلم های اکشن به کارگردانی روبن فلیشر است که در سال 2018 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آوی آراد، مت تولماخ و ایمی پاسکال قرار داشت. جف پینکنر، اسکات روزنبرگ و کلی مارسل نویسندگان فیلم ونوم بودند.

فیلم ونوم به دلیل صحنه‌های اکشن و مهیج مورد تحسین قرار گرفت، اما منتقدان از سوی دیگر این فیلم را به دلیل فیلم‌نامه متناقض مورد انتقاد قرار دادند. تام هاردی، میشل ویلیامز، ریز احمد، اسکات هیز و رید اسکات ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم ونوم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم عملکرد قدرتمندانه‌ای در باکس‌آفیس داشت. فیلم ونوم با بودکه تولید 116 میلیون دلاری خود، حدود 856 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم با سقوط سفینه فضایی شرکت بنیاد حیات به مدیریت کارلتون دریک شروع می‌شود. سفینه که حامل موجوداتی بیگانه به عنوان سیموبیت است در منطقه‌ای از شرق آسیا سقوط می‌کند. سپس نیروهای دولتی دو سیموبیت را سالم بیرون می‌آورند که یکی از آن‌ها ونوم نام دارد.

گالری فیلم ونوم





بنر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

Venom: Let There Be Carnage
کارگردان: Andy Serkis نویسنده: Kelly Marcel
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Michelle WilliamsMichelle Williams
Reid ScottReid Scott
Naomie HarrisNaomie Harris
Stephen GrahamStephen Graham

درباره فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید


ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) فیلمی جدید به کارگردانی اندی سرکیس است. آوی آراد، مت تولماخ، ایمی پاسکال، کلی مارسل، تام هاردی و هاچ پارکر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کلی مارسل نوشته شد.

در فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید بازیگرانی همچون تام هاردی، میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بگذارید کارنیج بیاید بدین شرح است: سه سال بعد از وقایع قسمت اول، ادی براک در تلاش است تا با تهیه گزارشی راجع‌به قاتل زنجیره‌ای روانی به اسم کلتوس کسدی که در انتظار اعدام است، به حرفه روزنامه‌نگاری خود رونقی دوباره ببخشد. از آن‌جایی‌که کسدی ادی را بازتابی از درون خودش می‌داند، با هیچ‌کس غیر از او حاضر به صحبت کردن نیست.




بنر فیلم جزیره شاتر

جزیره شاتر

Shutter Island
کارگردان: Martin Scorsese نویسنده: Laeta Kalogridis
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Leonardo DiCaprioLeonardo DiCaprio
Mark RuffaloMark Ruffalo
Ben KingsleyBen Kingsley
Emily MortimerEmily Mortimer
Michelle WilliamsMichelle Williams
Max von SydowMax von Sydow

درباره فیلم جزیره شاتر


جزیره شاتر (Shutter Island) یکی از بهترین فیلم های میشل ویلیامز به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که برپایه رمانی به همین اسم اثر دنیس لهان تولید شد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده لیتا کالوگریدیس قرار داشت. بردلی جی. فیشر، آرنی مسر و مایک مدووی به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم همکاری داشتند.

این فیلم به دلیل داستان عالی، فیلم‌نامه قدرتمند و بازی درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم جزیره شاتر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لئوناردو دی کاپریو، مارک روفالو، بن کینگزلی، میشل ویلیامز، امیلی مورتیمر، پاتریشا کلارکسون و روبی جرینز اشاره کرد.

فیلم جزیره شاتر به موفقیت تجاری بزرگی رسید و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم با بودجه تولید 80 میلیون دلاری‌اش، حدود 294 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در سال 1954 جریان دارد. دو مارشال ایالات متحده به نام‌های تدی دانیلز و چاک ایول جهت تحقیق روی فرار یک بیمار روانی خطرناک به نام سولاندو از بیمارستانی در جزیره شاتر به این جزیره مرموز مسافرت می‌کنند. هنگام ورود به این جزیره تد شاهد رفتارهای ناخوشایندی از سوی پلیس مستقر در جزیره است. تدی مشکلات شخصی خاص خودش را در زندگی خود دارد.




بنر فیلم برخی زنان

برخی زنان

Certain Women
کارگردان: Kelly Reichardt نویسنده: Kelly Reichardt
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Laura DernLaura Dern
Kristen StewartKristen Stewart
Michelle WilliamsMichelle Williams
Lily GladstoneLily Gladstone
James Le GrosJames Le Gros
Jared HarrisJared Harris

درباره فیلم برخی زنان


برخی زنان (Certain Women) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کلی رایشارد است که در سال 2016 اکران شد. لورا درن، کریستن استوارت، میشل ویلیامز، جیمز لوگرو، جرد هریس و رنه اوبرجونیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم برخی زنان بدین شرح است: در لیوینگستون، مونتانا، وکیل لورا ولز به مدت هشت ماه با یک مشتری ناراضی به اسم فولر سروکار داشته است. او که به علت یک جراحت در محل کار که باعث ناتوانی او شده بود، بیکار شده بود، بارها به ملاقات لورا در دفتر او رفته است.




بنر فیلم من بدون تو
پوستر فیلم من بدون تو

من بدون تو

Me Without You
کارگردان: Sandra Goldbacher نویسنده: Laurence Coriat , Sandra Goldbacher
سال انتشار:2001محصول: بریتانیا
Anna FrielAnna Friel
Michelle WilliamsMichelle Williams
Oliver MilburnOliver Milburn
Trudie StylerTrudie Styler
Marianne DenicourtMarianne Denicourt
Steve John ShepherdSteve John Shepherd

درباره فیلم من بدون تو


من بدون تو (Me Without You) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ساندرا گلدباچر است. لورنس کوریات در انجام وظیفه نویسندگی به گلدباچر کمک کرد. استیو کریستین، فینولا دوایر و جاناتان اولزبرگ تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم من بدون تو با واکنش‌های متوسط منتقدان روبه‌رو شد. آنا فریل، میشل ویلیامز، کایل مک‌لاکلن و الیور میلبرن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان دو دختر و مشکلاتی را که بر سر راهشان وجود دارد، به تصویر می‌کشد.




بنر فیلم رایحه
پوستر فیلم رایحه

رایحه

Perfume
کارگردان: Michael Rymer نویسنده: L.M. Kit Carson , Michael Rymer
سال انتشار:2001محصول: بریتانیا
Jeff GoldblumJeff Goldblum
Michelle WilliamsMichelle Williams
Mariel HemingwayMariel Hemingway
Estella WarrenEstella Warren
Omar EppsOmar Epps
Peter GallagherPeter Gallagher

درباره فیلم رایحه


عطر (Perfume) یکی دیگر از بهترین فیلم های میشل ویلیامز است که توسط مایکل رایمر و هانتر کارسون کارگردانی شد. ال. ام. کیت کارسون تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. داستان فیلم عطر توسط مایکل رایمر و ال. ام. کیت کارسون نوشته شد.

فیلم عطر نمرات چندان خوبی از جانب منتقدان دریافت نکرد. استلا وارن، جف گلدبلوم، ماریل همینگوی، کارمن الکترا، عمر اپس، میشل ویلیامز و پیتر گلگر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان یک هفته از زندگی گروهی از مدل‌ها، عکاسان، ماموران، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و دیگر شخصیت‌ها را در طول یک نمایش مدلینگ وحشی در شهر نیویورک نشان می‌دهد.




بنر فیلم ویران کننده
پوستر فیلم ویران کننده

ویران کننده

Incendiary
کارگردان: Sharon Maguire نویسنده: Sharon Maguire
سال انتشار:2008محصول: بریتانیا
Ewan McGregorEwan McGregor
Michelle WilliamsMichelle Williams
Matthew MacfadyenMatthew Macfadyen
Nicholas GleavesNicholas Gleaves
Sidney JohnstonSidney Johnston
Usman KhokharUsman Khokhar

درباره فیلم ویران کننده


آتش‌زا (Incendiary) یکی از بهترین فیلم های درام به کارگردانی و نویسندگی شارون مگوایر است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده اندی پترسون، آناند تاکر و آدرین مگوایر قرار داشت.

فیلم‌ آتش‌زا نتوانست با نمرات بالای منتقدان روبه‌رو شود. میشل ویلیامز، یوان مک‌گرگور، متیو مک‌فادین، ویکتوریا اَلکاک، ساشا بهار و نیکلاس گلیوز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک زن جوان با افسر خنثی‌سازی بمب لنی ازدواج کرده است. آن‌ها یک پسر چهار ساله دارند. در حالی که مادر جوان با خبرنگاری به اسم جاسپر رابطه دارد، لنی، پسرشان و حدود 1000 نفر دیگر در یک حمله تروریستی توسط شش بمب‌گذار انتحاری در یک مسابقه فوتبال کشته می‌شوند.




بنر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده
پوستر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده

بزرگ‌ترین نمایش دهنده

The Greatest Showman
کارگردان: Michael Gracey نویسنده: Bill Condon , Jenny Bicks
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Zac EfronZac Efron
Michelle WilliamsMichelle Williams
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
ZendayaZendaya
Keala SettleKeala Settle

درباره فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده


بزرگ‌ترین شومن (The Greatest Showman) فیلمی به کارگردانی مایکل گریسی است. لارنس مارک، پیتر چرنین و جنو تاپینگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط جنی بیکس و بیل کاندن به رشته تحریر درآمد.

فیلم بزرگ‌ترین شومن در جلب نظرات مثبت منتقدان بسیار موفق عمل کرد. هیو جکمن، میشل ویلیامز، زک افران، ربکا فرگوسن، زندیا و ناتاشا لیو بوردیزو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم طی مراسم اسکار در رشته بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که موفق به کسب آن نشد. فیلم بزرگ‌ترین شومن طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که فقط جایزه بهترین ترانه غیراقتباسی را کسب کرد.

فیلم بزرگ‌ترین شومن موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و فروش بسیار بالایی داشت. این فیلم که با بودجه 84 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 435 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان درمورد فینیاس تیلور بارنوم است که بنیانگر سیرک بارنوم و بیلی و همچنین یک نویسنده، ناشر و نیکوکار بود. او تقریبا از هیچ و صفر شروع کرد و تصمیم داشت که نمایش مبهوت و هیپنوتیزم‌کننده‌ای را به راه بیاندازد که شور و احساس آن به کل دنیا منتقل شود.




بنر فیلم تمام پول دنیا
پوستر فیلم تمام پول دنیا

تمام پول دنیا

All the Money in the World
کارگردان: Ridley Scott نویسنده: David Scarpa
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده , ایتالیا , بریتانیا
Michelle WilliamsMichelle Williams
Christopher PlummerChristopher Plummer
Mark WahlbergMark Wahlberg
Romain DurisRomain Duris
Timothy HuttonTimothy Hutton
Charlie PlummerCharlie Plummer

درباره فیلم تمام پول دنیا


تمام پول‌های جهان (All the Money in the World) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های میشل ویلیامز را داراست. ریدلی اسکات وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. کریس کلارک، کوئنتین کورتیس، دان فریدکین، مارک هوفام، ریدلی اسکات، بردلی توماس و کوین جی.والش تهیه‌کنندگان فیلم تمام پول‌های جهان بودند. دیوید اسکارپا به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشت.

این فیلم به موفقیت‌های مختلفی رسید و استقبال منتقدان را به همراه داشت. فیلم تمام پول‌های جهان طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست آن را کسب کند. این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته ازجمله بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست آن را به دست بیاورد.

فیلم تمام پول‌های جهان در بخش فروش موفق نشد انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 57 میلیون دلار فروش کرد. میشل ویلیامز، کریستوفر پلامر، مارک والبرگ، رومن دوریس، چارلی پلامر، تیموتی هاتون و نیکلاس واپوریدیس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان حقیقی جان پل گتی سوم، نوه میلیاردر نفتی را نشان می‌دهد که در 16 سالگی دزدیده شد و آدم‌ربایان برای آزادی او 17 میلیون دلار باج درخواست می‌کنند.




بنر فیلم منچستر کنار دریا
پوستر فیلم منچستر کنار دریا

منچستر کنار دریا

Manchester by the Sea
کارگردان: Kenneth Lonergan نویسنده: Kenneth Lonergan
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Casey AffleckCasey Affleck
Michelle WilliamsMichelle Williams
Kyle ChandlerKyle Chandler
Lucas HedgesLucas Hedges
Gretchen MolGretchen Mol
C.J. WilsonC.J. Wilson

درباره فیلم منچستر کنار دریا


منچستر بای د سی (Manchester by the Sea) اثری به کارگردانی و نویسندگی کنت لونرگان است که در سال 2016 اکران شد. کیمبرلی استوارد، لورن بک، مت دیمون، کریس مور و کوین جی. والس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم منچستر بای د سی نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و به جوایز مختلفی رسید. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در پنج رشته ازجمله بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‎نامه نامز دریافت جایزه شد که درنهایت تنها توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کند.

فیلم منچستر بای د سی در شش بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در دو بخش بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم با توجه به بودجه پایین تولیدش، فروش بسیار محشری در باکس‌آفیس داشت. فیلم منچستر با د سی که با بودجه 9 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 79 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون کیسی افلک، میشل ویلیامز، کایل چندلر، گرچن مول و لوکاس هجز به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم منچستر بای د سی بدین شرح است: لی چندلر سرایدار جوانی است که زندگی یکنواختی دارد و وقایع زندگی‌اش به اتفاقات تلخی مثل اخراج از محل کار به دلیل توهین کردن به مستأجر محل کارش یا دعوا با غریبه‌ها خلاصه می‌شود. یک روز صبح به لی تلفن می‌شود و او پی می‌برد برادرش که برای مدت‌ها از او دور بوده و به علت سکته قلبی در بیمارستان بستری است.




بنر فیلم اُز بزرگ و قدرتمند
پوستر فیلم اُز بزرگ و قدرتمند

اُز بزرگ و قدرتمند

Oz the Great and Powerful
کارگردان: Sam Raimi نویسنده: Mitchell Kapner , David Lindsay-Abaire
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
James FrancoJames Franco
Mila KunisMila Kunis
Rachel WeiszRachel Weisz
Michelle WilliamsMichelle Williams
Zach BraffZach Braff
Bill CobbsBill Cobbs

درباره فیلم اُز بزرگ و قدرتمند


از بزرگ و قدرتمند (Oz the Great and Powerful) فیلمی در ژانر فانتری و ماجراجویانه است که توسط سم ریمی کارگردانی و در سال 2013 ساخته شد. دیوید لیندسی آبیر و میچل کاپنر نویسندگان این فیلم بودند. جو روث نیز به‌ عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

از بزرگ و قدرتمند در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما به دلیل ایرادات فیلم‌نامه با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد. جیمز ادوارد فرانکو، میلا کونیس، میشل ویلیامز، ریچل وایس و زک برف ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم از بزرگ و قدرتمند مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت و با بودجه تولید 215 میلیون دلاری‌اش، حدود 493 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اسکار زوروستر یک تردست در کانزاس است. او قصد دارد فردی بزرگ و قدرتمند باشد؛ به همین دلیل نیز لقب از بزرگ و قدرتمند را برای خود برمی‌گزیند که از مخفف اسم او است. او همواره در تردستی‌های خود با مشکل مواجه می‌شود و تماشاگران پول خود را از او طلب می‌کنند و او مجبور به فرار می‌شود. یک روز که او در بالن خود در حال فرار است گرفتار طوفان عظیمی می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم های میشل ویلیامز

عکس پروفایل

شما