خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های تام هالند

بهترین فیلم های تام هالند – تام هالند یکی از محبوب‌ترین بازیگران جهان است که به موفقیت‌های بزرگی در عرضه بازیگری دست یافته است.

هالند با ایفای نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و به‌عنوان یک بازیگر جهانی شناخته شد.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های تام هالند را خدمت شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم آشوب مداوم

آشوب مداوم

Choas Walking
کارگردان: Doug Liman نویسنده: Christopher D. Ford , Patrick Ness
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daisy RidleyDaisy Ridley
Tom HollandTom Holland
Mads MikkelsenMads Mikkelsen
Demián BichirDemián Bichir
Cynthia ErivoCynthia Erivo
Nick JonasNick Jonas

درباره فیلم آشوب مداوم


آشوب مدام (Chaos Walking) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی به کارگردانی داگ لیمان است که در سال 2021 اکران شد. داگ دیویسن، آلیسون وینتر، رابرت زمکیس و اروین استاف تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. چارلی کافمن، جیمی لیندن، پاتریک نس، لیندزی بیر، گری اسپینلی و جان لی هنکاک فیلم‌نامه‌نویس این پروژه بودند.

فیلم آشوب مدام پس از اکران واکنش‌های منفی منتقدان را به همراه داشت و موفق به جلب نظرات مثبت آنان نشد. تام هالند، دیزی ریدلی، مدس میکلسن، دمیان بیچیر، کورت ساتر، نیک جوناس، سینتیا اریوو و دیوید اویلوو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در باکس‌آفیس شکست خورد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. فیلم آشوب مدام که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 21 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم آشوب مدام بدین شرح است: در آینده دنیایی وجود دارد که در آن تمام زنان و دختران ناپدید شده‌اند و همه چیزهای زنده می‌توانند از طریق تصاویر و صداهایی به اسم نویز وارد ذهن‌های یکدیگر شوند و ذهن‌های آن‌ها را بخوانند. در آینده‌ای نزدیک تاد هیوت پی برده ‌است که نوعی ویروس باعث کشته شدن همه زنان جهان و پخش شدن صداهایی ناخوشایند به اسم نویز در جهان شده ‌است که توانایی ویژه‌ای برای شنیدن افکار انسان‌ها و حیوانات دارد.




بنر فیلم چری

چری

Cherry
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Jessica Goldberg , Angela Russo-Otstot
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Ciara BravoCiara Bravo
Jack ReynorJack Reynor
Michael RispoliMichael Rispoli
Jeffrey WahlbergJeffrey Wahlberg
Forrest GoodluckForrest Goodluck

درباره فیلم چری


چری (Cherry) فیلمی در ژانر درام و جنایی است که در سال 2021 توسط اپل تی وی پلاس عرضه شد. برادران روسو کارگردانان این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم چری برعهده کریس کاستالدی، جاناتان گری، مایک لاروکا، متیو رودز، برادران روسو و جک ایست قرار داشت. جسیکا گلدبرگ و آنجلا روسو اوستوت فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند.

فیلم چری پس از اکران موفق نشد رضایت منتقدان را برانگیزد و نمرات پایینی دریافت کرد. لازم به ذکر است که این فیلم با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تام هالند، سی‌یرا براوو، جک رینور، مایکل ریسپولی، توماس لنون، کلی برگلند، خوزه پابلو کانتیلو و نیکول فورستر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم راجع‌به نیکو واکر، پزشک ارتش ایالات متحده است که بعد از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه جهت تأمین هزینه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد.




بنر فیلم دولیتل

دولیتل

Dolittle
کارگردان: Stephen Gaghan نویسنده: Stephen Gaghan , Chris McKay , Thomas Shepherd
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , چین , ایالات متحده , ژاپن
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Antonio BanderasAntonio Banderas
Michael SheenMichael Sheen
Jim BroadbentJim Broadbent
Jessie BuckleyJessie Buckley
Harry CollettHarry Collett

درباره فیلم دولیتل


دولیتل (Dolittle) جزو بهترین فیلم های تام هالند به شمار می‌رود که استیون گیگان کارگردان و نویسنده آن بود. توماس شفرد در امر نویسندگی گیگان را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جو روث، جف کیرشن باوم و سوزان داونی قرار داشت.

فیلم دولیتل واکنش‌های منفی منتقدان را برانگیخت و در زمینه‌های شخصیت‌پردازی‌ها و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، آنتونیو باندراس، مایکل شین، اما تامپسون، رامی ملک، جان سینا، کمیل نانجیانی، اکتاویا اسپنسر، تام هالند، کریگ رابینسون، سلنا گومز، رالف اینسون و ماریون کوتیار به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دولیتل با اینکه بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد، اما نتوانست رضایت منتقدان را به همراه داشته باشد. این فیلم که با بودجه 175 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 245 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جان دولیتل یک دکتر و دامپزشک بسیار مشهور در دوره ملکه ویکتوریا بریتانیا است که 7 سال بعد از مرگ همسرش به گوشه‌نشینی روی آورده و خود را در خانه‌اش به همراه حیوانات باغ‌وحش مخفی کرده ‌است. نکته جالب اینجاست که او قادر است با حیوانات صحبت کند. زمانی که ملکه ویکتوریا در بستر بیماری می‌افتد، دکتر دولیتل مجبور می‌شود جهت درمان علاج از طریق سفر دریایی قهرمانانه به همراه حیوانات خود به یک جزیره مرموزی سفر کند.




بنر فیلم شیطان تمام وقت

شیطان تمام وقت

The Devil All the Time
کارگردان: Antonio Campos نویسنده: Antonio Campos , Paulo Campos
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Bill SkarsgårdBill Skarsgård
Riley KeoughRiley Keough
Jason ClarkeJason Clarke
Sebastian StanSebastian Stan
Haley BennettHaley Bennett

درباره فیلم شیطان تمام وقت


شیطان تمام‌وقت (The Devil All The Time) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آنتونیو کامپوس است. پائولو کامپوس در انجام وظیفه نویسندگی آنتونیو کامپوس را همراهی کرد. جیک جیلنهال، ریوا مارکر، رندال پوستر و مکس بورن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

شیطان تمام‌وقت با نمرات متوسط منتقدان روبه‌رو شد. تام هالند، بیل اسکاشگورد، رایلی کیئو، جیسون کلارک، سباستین استن، هیلی بنت، الیزا اسکانلن، میا واسیکوسکا و رابرت پتینسون ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: طی جنگ جهانی دوم، ویلارد راسل هنگام خدمت در جزایر سلیمان، گروهبان میلر جونز را که توسط نیروهای ژاپنی به صلیب آویخته شده‌ بود و به سختی زنده مانده بود، پیدا می‌کند و با شلیک گلوله به سر او، به رنج او پایان می‌دهد. بعد از جنگ، ویلارد هنگام بازگشت به خانه خود در ویرجینیای غربی، از ایالت اوهایو می‌گذرد و در آن‌جا با شارلوت، پیشخدمت یک غذاخوری آشنا می‌شود.

گالری فیلم شیطان تمام وقت





بنر فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه

مرد عنکبوتی: دور از خانه

Spider-Man: Far from Home
کارگردان: Jon Watts نویسنده: Chris McKenna , Erik Sommers
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Marisa TomeiMarisa Tomei
Jon FavreauJon Favreau
ZendayaZendaya

درباره فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه


مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) جزو بهترین فیلم های اکشن محسوب می‌شود که توسط جان واتس کارگردانی شد. کوین فایگی و ایمی پاسکال تهیه‌کنندگان و کریس‌ مک‌کنا و اریک سامرز نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه نقدهای متوسطی از سوی منتقدان دریافت کرد. تام هالند، ساموئل ال. جکسون، زندیا، کوبی اسمالدرز، جان فاورو، جی. بی اسموو، جیکوب باتالون، مارتین استار، مریسا تومی و جیک جیلنهال بازیگران این فیلم بودند.

این فیلم موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و در باکس‌آفیس خارق‌العاده ظاهر شد. فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه که با بودجه 160 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 1.132 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از ماجراهای فیلم پایان بازی و مرگ تونی استارک، پیتر پارکر به همراه دوستانش به یک اردوی مدرسه‌ای به اروپا می‌رود. در این سفر با نیک فیوری مواجه می‌شود که از او درخواست می‌کند به میستریو بپیوندد تا با هم علیه المنتال‌ها مبارزه کنند که میستریو به پیتر پارکر خیانت کرده و تمام تجهیزات استارک را از آن خود می‌کند و پیتر باید با آن مقابله کند.

گالری فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه





بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های جهان است که توسط برادران روسو کارگردانی شد. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کوین فایگی قرار داشت.

فیلم پایان بازی با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بندیکت وانگ، جان فاورو، بردلی کوپر، گوئینت پالترو و جاش برولین به ایفای نقش به ایفای نقش پرداختند.

پایان بازی یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است که در باکس‌آفیس فوق‌العاده ظاهر شد. این فیلم با بودجه تولید 400 میلیون دلاری خود، حدود 2.798 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سه هفته پس از آن که در فیلم جنگ ابدیت، نصف جمعیت دنیا توسط تانوس نابود شدند، کارول دنورز/کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین بازمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند. آن‌ها قصد دارند تا دوباره از سنگ‌های ابدیت استفاده کنند تا ویرانی‌هایی را که تانوس به بار آورده را جبران کنند.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی





بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های تام هالند قرار بگیرد. برادران روسو کارگردانان و کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم بودند. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم جنگ ابدیت نیز موفق شد با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شود. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین به ایفای نقش پرداختند.

فیلم جنگ ابدیت به موفقیت بزرگی در باکس‌آفیس رسید و فروش محشری داشت. این فیلم که با بودجه 400 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 2.048 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تانوس پس از به دست آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه جلوی سفینه بازماندگان آزگارد را می‌گیرد. ثور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند جلوی تانوس را بگیرند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور هم بیهوش در فضا رها می‌شود.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

Spider-Man: Homecoming
کارگردان: Jon Watts نویسنده: John Francis Daley , Christopher D. Ford , Jonathan M. Goldstein , Chris McKenna , Jon Watts , Erik Sommers
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Michael KeatonMichael Keaton
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Marisa TomeiMarisa Tomei
Jon FavreauJon Favreau
Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow

درباره فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه


مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) فیلمی علمی تخیلی است که توسط جان واتس کارگردانی شد. کوین فایگی و ایمی پاسکال به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. جاناتان گلدستاین، جان فرانسیس دالی، کریستوفر فورد، جان واتس، کریس مک‌کنا و اریک سامرز نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم بازگشت به خانه نمرات متوسطی از سوی منتقدان دریافت کرد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، جان فاورو، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومی و رابرت داونی جونیور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش محشری در باکس‌آفیس داشت و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم بازگشت به خانه با بودجه تولید 175 میلیون دلاری خود، حدود 880 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم با نشان دادن صحنه‌هایی از خرابی‌های به جا مانده نبرد بزرگ نیویورک در فیلم انتقام‌جویان شروع می‌شود. مخترعی به اسم ادرین تومز و گروهش در حال جمع‌آوری و آزمایش روی سلاح‌ها و وسایل فضایی‌ها هستند اما جلوی کار آن‌ها توسط دولت گرفته می‌شود. تومز که از این اتفاق عصبانی است مدتی بعد با تماشای اخبار پی می‌برد که تونی استارک پشت این ماجرا بوده ‌است. تومز تصمیم می‌گیرد از سلاح‌ها و وسایلی که توانسته آن‌ها را نگه دارد برای پیشبرد اهدافش استفاده کند.




بنر فیلم لبه زمستان

لبه زمستان

Edge of Winter
کارگردان: Rob Connolly نویسنده: Kyle Mann , Rob Connolly
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده , کانادا
تماشای آنلاین فیلم
Joel KinnamanJoel Kinnaman
Tom HollandTom Holland
Rachelle LefevreRachelle Lefevre
Percy Hynes WhitePercy Hynes White
Rossif SutherlandRossif Sutherland
Shiloh FernandezShiloh Fernandez

درباره فیلم لبه زمستان


لبه زمستان (Edge of Winter) نیز جزو بهترین فیلم های تام هالند محسوب می‌شود که راب کانلی کارگردان و نویسنده آن بود. کایل مان در امر نویسندگی کانلی را همراهی کرد. کایل مان و جاناتان برانفمن تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم لبه زمستان به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون یوئل کینامان، تام هالند، راشل لفو و شان بنسون به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: الیوت بیکر که طلاق گرفته به تازگی شغل خود را به دلیل مشت زدن به رئیس خود از دست داده است. او تصمیم می‌گیرد تا از این فرصت جهت گذراندن وقت با پسرانش، برادلی نوجوان و کالب استفاده کند. اما در ادامه رابطه آن‌ها دچار پیچیدگی‌هایی می‌شود.




بنر فیلم آنچارتد

آنچارتد

Uncharted
کارگردان: Ruben Fleischer نویسنده: Art Marcum , Matt Holloway
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Tom HollandTom Holland
Mark WahlbergMark Wahlberg
Antonio BanderasAntonio Banderas
Sophia Taylor AliSophia Taylor Ali
Tati GabrielleTati Gabrielle

درباره فیلم آنچارتد


آنچارتد (Uncharted) فیلمی به کارگردانی روبین فلیشر است که براساس یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است. آوی آراد، چارلز راون و آلکس گارتنر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. مت هالووی و آرت مارکوم فیلم‌نامه این اثر را نوشتند. در این فیلم آنچارتد بازیگرانی همچون تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی و تاتی گابریل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم ضمن آشکار ساختن ریشه‌های ناتان دریک و ویکتور سالیوان و دوستی آن‌ها، به خاستگاه بازی‌ها می‌پردازد.




بنر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

Venom: Let There Be Carnage
کارگردان: Andy Serkis نویسنده: Kelly Marcel
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HardyTom Hardy
Woody HarrelsonWoody Harrelson
Michelle WilliamsMichelle Williams
Reid ScottReid Scott
Naomie HarrisNaomie Harris
Stephen GrahamStephen Graham

درباره فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید


ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) یک فیلم ابرقهرمانی جدید به کارگردانی اندی سرکیس است که در سال 2021 اکران شد. آوی آراد، مت تولماخ، ایمی پاسکال، کلی مارسل، تام هاردی و هاچ پارکر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. کلی مارسل وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

در این فیلم بازیگرانی همچون تام هاردی، میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سه سال بعد از نبرد شاتل، ادی براک در تلاش است تا با تهیه گزارشی راجع به یک قاتل زنجیره‌ای روانی به اسم کلتوس کسدی که در انتظار اعدام است، به شغل روزنامه‌نگاری خود رونقی دوباره ببخشد. از آن‌جایی‌که کسدی ادی را بازتابی از درون خودش می‌داند، با هیچ شخصی غیر از او حاضر به صحبت کردن نیست. در حین ملاقات، کسدی ادی را تحریک می‌کند تا به او حمله کند و دست ادی را گاز می‌گیرد و از این طریق بخشی از ونوم را می‌بلعد.




بنر فیلم مرد عنکبوتی ۳

مرد عنکبوتی ۳

Spider-Man 3
کارگردان: Sam Raimi نویسنده: Sam Raimi , Alvin Sargent , Ivan Raimi
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tobey MaguireTobey Maguire
Kirsten DunstKirsten Dunst
James FrancoJames Franco
Thomas Haden ChurchThomas Haden Church
Topher GraceTopher Grace
Bryce Dallas HowardBryce Dallas Howard

درباره فیلم مرد عنکبوتی ۳


مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) نیز شایستگی حضور در این لیست را داراست. این فیلم توسط جان واتس کارگردانی شد و کوین فایگی و ایمی پاسکال تهیه‌کنندگان آن بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز قرار داشت.

تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، توبی مگوایر، جان فاورو، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، آلفرد مولینا و جیمی فاکس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایقای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از آشکار شدن هویت مردعنکبوتی توسط میستریو در پایان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه، شهرت و زندگی پارکر زیر و رو می‌شود. او از دکتر استرنج می‌خواهد تا با جادو به بازگرداندن هویت مخفی‌اش کمک کند، اما این کار عواقب غیرمنتظره‌ای دارد که باعث می‌شود پارکر معنای واقعی مردعنکبوتی بودن را دریابد.




بنر فیلم به پیش
پوستر فیلم به پیش
دو زبانه

به پیش

Onward
کارگردان: Dan Scanlon نویسنده: Dan Scanlon , Keith Bunin , Jason Headley
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom HollandTom Holland
Chris PrattChris Pratt
Julia Louis-DreyfusJulia Louis-Dreyfus
Octavia SpencerOctavia Spencer
Mel RodriguezMel Rodriguez
Kyle BornheimerKyle Bornheimer

درباره فیلم به پیش


به پیش (Onward) یک انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی دن اسکنلون است که در سال 2020 اکران شد. سی.اس. اندرسون، جیسون هدلی و کیت بونین در انجام وظیفه نویسندگی اسکنلون را همراهی کردند. کوری رائه تهیه‌کننده این انیمیشن بود.

انیمیشن به پیش نمرات بسیار خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد؛ اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا فروش موفقی در گیشه نداشت. این انیمیشن با بودجه تولید 200 میلیون دلاری خود، حدود 145 میلیون دلار فروش کرد.

تام هالند، کریس پرت، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند. این انیمشین طی مراسم‌های اسکار و گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن شد که نتوانست موفق به کسب این جوایز شود.

خلاصه داستان انیمیشن به پیش بدین شرح است: در زمان‌های قدیم، دنیایی سرشار از شگفتی وجود داشت، پرماجرا و هیجان انگیز بود و بهتر از همه این‌ها جادو وجود داشت. جادو به تمام افراد وقتی که به کمک نیاز داشتند، یاری می‌رساند. اما تسلط داشتن به آن کار آسانی نبود و دنیا هم روش ساده‌ای برای مدیریت از طریق علم انتخاب کرد و با گذر زمان جادو ناپدید شد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های تام هالند

عکس پروفایل

شما