خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های هیو جکمن

بهترین فیلم های هیو جکمن – هیو جکمن یک بازیگر مرد متولد سال 1968 در سیدنی استرالیا است که از محبوبیت بالایی در بین طرفداران سینما برخوردار است.

جکمن با ایفای نقش در فیلم پرستیژ و مجموعه فیلم‌های مردان ایکس توانست به شهرت زیادی برسد و نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران جهان مطرح کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های هیو جمکن را به شما کاربران گرامی ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم خاطره پردازی

خاطره پردازی

Reminiscence
کارگردان: Lisa Joy نویسنده: Lisa Joy
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Hugh JackmanHugh Jackman
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Thandiwe NewtonThandiwe Newton
Daniel WuDaniel Wu
Cliff CurtisCliff Curtis
Angela SarafyanAngela Sarafyan

درباره فیلم خاطره پردازی


خاطره‌پردازی (Reminiscence) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی لیزا جوی است که در سال 2021 اکران شد. مایکل دلوکا، جاناتان نولان و آرون رایدر در امر تهیه‌کنندگی جوی را همراهی کردند.

فیلم خاطره‌پردازی نمرات بسیار پایینی کسب کرد و به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها نظرات منفی منتقدان را به همراه داشت.

این فیلم در گیشه متحمل شکست شد و فروش بسیار پایینی داشت. فیلم خاطره‌پردازی که با بودجه 68 میلیون دلاری ساخته شده بود، تنها حدود 15 میلیون دلار فروش کرد. در فیلم خاطره‌پردازی بازیگرانی همچون هیو جکمن، ربکا فرگوسن، تندی نیوتون، کلیف کرتیس و مارینا د تاویرا به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم خاطره‌پردازی بدین شرح است: در آینده نزدیک، تغییرات آب و هوایی باعث بالا آمدن دریاها و جاری شدن سیل در میامی شده است. دمای شدید روز باعث شده تا بیشتر مردم در زمان شب کارهای خود را انجام بدهند.




بنر فیلم حلقه گمشده

حلقه گمشده

Missing Link
کارگردان: Chris Butler نویسنده: Chris Butler
سال انتشار:2019محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Hugh JackmanHugh Jackman
Zoe SaldanaZoe Saldana
Zach GalifianakisZach Galifianakis
Stephen FryStephen Fry
Timothy OlyphantTimothy Olyphant
Emma ThompsonEmma Thompson

درباره فیلم حلقه گمشده


حلقه گمشده (Missing Link) انیمیشنی به کارگردانی و نویسندگی کریس باتلر است که در سال 2019 اکران شد. تراویس نایت وظیفه تهیه‌کنندگی این انیمیشن را برعهده داشت.

انیمیشن حلقه گمشده با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و تحسین آنان را به همراه داشت. هیو جکمن، زویی سالدانا، زک گالیفیناکیس، استیون فرای، اما تامپسون، تیموتی اولیفانت، مت لوکاس و دیوید ویلیامز ازجمله بازیگرانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند.

این انیمیشن طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن شد که نتوانست این جایزه را کسب کند. انیمیشن حلقه گمشده طی مراسم گلدن گلوب نیز در رشته بهترین انیمیشن نامزد دریافت جایزه شد که توانست این جایزه را به دست بیاورد.

انیمیشن حلقه گمشده با وجود دریافت نقدهای مثبت، در باکس‌آفیس متحمل شکست شد و فروش خوبی نداشت. این انیمیشن که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 24 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: در سال 1886 دانشمند و محققی به اسم سر لیونل فراست زندگی می‌کند. او علاقه‌مند به تحقیق راجع‌به هیولاها و اسطوره‌ها است و قصد دارد به جامعه‌ی مردان بزرگ ملحق شود. اما رقیب او لرد پیگوت‌دانسبی سدی بر سر راه او است.




بنر فیلم ددپول 2

ددپول 2

Deadpool 2
کارگردان: David Leitch نویسنده: Rhett Reese , Ryan Reynolds , Paul Wernick
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Josh BrolinJosh Brolin
Morena BaccarinMorena Baccarin
Julian DennisonJulian Dennison
Zazie BeetzZazie Beetz
T. J. MillerT. J. Miller

درباره فیلم ددپول 2


ددپول 2 (Deadpool 2) جزو بهترین فیلم های هیو جکمن است که در سال 2018 اکران شد و به موفقیت‌های مختلفی رسید. دیوید لیچ کارگردان این فیلم بود. سیمون کینبرگ، رایان رینولدز و لورن شولر دانر تهیه‌کنندگان و رت ریس و پال ورنیک نویسندگان فیلم ددپول 2 بودند.

فیلم ددپول 2 در جلب نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان موفق ظاهر شد. رایان رینولدز، مورنا باکارین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم ددپول 2 توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. این فیلم با بودجه تولید 110 میلیون دلاری‌اش، حدود 785 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: وید ویلسون در شب سالگرد آشنایی‌اش با معشوقه خود ونسا مورد حمله گروهی از مزدوران قرار می‌گیرد که ونسا را در این اتفاق از دست می‌دهد.

گالری فیلم ددپول 2





بنر فیلم لوگان

لوگان

Logan
کارگردان: James Mangold نویسنده: James Mangold , Scott Frank , Michael Green
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Hugh JackmanHugh Jackman
Dafne KeenDafne Keen
Patrick StewartPatrick Stewart
Elizabeth RodriguezElizabeth Rodriguez
Boyd HolbrookBoyd Holbrook
Stephen MerchantStephen Merchant

درباره فیلم لوگان


لوگان (Logan) یکی از بهترین فیلم های اکشن است که جیمز منگولد کارگردان و نویسنده آن بود. اسکات فرانک و مایکل گرین در امر نویسندگی منگولد را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده هاچ پارکر، سیمون کینبرگ و لورن شولر دونر قرار داشت.

فیلم لوگان از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی محشر گروه بازیگری، فیلم‌نامه قدرتمند و کارگردانی عالی تمجید کردند. این فیلم طی مراسم اسکار نیز نامزد جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد که تنوانست آن را کسب کند.

این فیلم فروش خارق‌العاده‌ای را تجربه کرد و مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم لوگان با بودجه تولید 97 میلیون دلاری خود، حدود 620 میلیون دلار فروش کرد. هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک، استیون مرچنت، ریچارد ای گرانت و دافنه کین ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در سال ۲۰۲۹ جریان دارد. تقریبا بیست و پنج سال است که هیچ جهش یافته‌ای متولد نشده و جهش یافته‌های باقی‌مانده هم مانند قبل با ترس و به شکل پنهانی زندگی می‌کنند. در همین حین لوگان که با بالا رفتن سن خود قدرت‌هایش ازجمله زود درمانی را تا حد زیادی از دست داده همراه با کالیبان در جایی دور افتاده در ایالت تگزاس زندگی می‌کند. مهم‌ترین کار لوگان مراقبت از چارلز اگزاویه است که با توجه به بالا رفتن سنش ذهنش کاملا مغشوش شده و قادر قدرت‌هایش را کنترل کند. او در مواقعی که می‌ترسد به شدت به دیگران آسیب می‌زند. لوگان خرج زندگی خود را به‌واسطه رانندگی به‌دست می‌آورد.

گالری فیلم لوگان





بنر فیلم ادی عقاب

ادی عقاب

Eddie the Eagle
کارگردان: Dexter Fletcher نویسنده: Simon Kelton , Sean Macaulay
سال انتشار:2016محصول: آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Taron EgertonTaron Egerton
Hugh JackmanHugh Jackman
Christopher WalkenChristopher Walken
Ania SowinskiAnia Sowinski
Mads Sjøgård PettersenMads Sjøgård Pettersen
Iris BerbenIris Berben

درباره فیلم ادی عقاب


ادی عقاب (Eddie the Eagle) اثری کمدی و ورزشی به کارگردانی دکستر فلچر است. متیو وان، ادم بولینگ، دیوید رید، روپرت مکانیک و ولری ون گلدر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط شان مکالی و سایمن کلتن نوشته شد.

فیلم ادی عقاب نمرات نسبتا خوبی کسب کرد و در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تارون اگرتون، هیو جکمن، کریستوفر واکن، ایریس بربن، جیم برودبنت و دکلان لونی اشاره کرد. این فیلم با توجه به بودجه تولیدش، فروش خوبی داشت. فیلم ادی عقاب که با بودجه 23 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 46 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1973، پس از یک دوره طولانی درمان پزشکی برای مشکلات راه رفتن، مایکل ادواردز ده ساله آرزوی حضور در المپیک را دارد. او برای مسابقات مختلف المپیک تمرین می‌کند و به طرز بدبختانه‌ای شکست می‌خورد.




بنر فیلم زندانی‌ها

زندانی‌ها

Prisoners
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Aaron Guzikowski
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Hugh JackmanHugh Jackman
Paul DanoPaul Dano
Maria BelloMaria Bello
Melissa LeoMelissa Leo
Terrence HowardTerrence Howard

درباره فیلم زندانی‌ها


زندانی‌ها (Prisoners) را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین فیلم های هیو جکمن دانست که در سال 2013 اکران شد. دنیس ویلنیو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. برودریک جانسن، کیرا دیویس، اندرو کوسوو و آدام کولبرنر تهیه‌کنندگان فیلم زندانی‌ها بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط آرون گزیکووسکی نوشته شد.

فیلم زندانی‌ها تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و به دلیل داستان مهیج و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. هیو جکمن، جیک جیلنهال، ویولا دیویس، ماریا بلو، ترنس هاوارد، ملیسا لئو و پل دانو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم زندانی‌ها طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌برداری شده بود که موفق به کسب آن نشد. موفقیت این فیلم در گیشه بسیار عالی بود و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم زندانی‌ها که با بودجه 46 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 122 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم زندانی‌ها بدین شرح است: کلر دوور یک نجار بسیار مذهبی است. در مراسم روز شکرگزاری او به همراه خانواده به خانه همسایه خود فرانکلین و نانسی بریچ می‌رود اما در همین حین، دختر وی و دختر صاحب خانه که سرگرم بازی نزدیک یک کاروان جلوی خانه بودند ناپدید می‌شوند.




بنر فیلم حیثیت

حیثیت

The Prestige
کارگردان: Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan , Jonathan Nolan
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Christian BaleChristian Bale
Hugh JackmanHugh Jackman
Michael CaineMichael Caine
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Rebecca HallRebecca Hall
David BowieDavid Bowie

درباره فیلم حیثیت


پرستیژ (The Prestige) اثری به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان است که براساس رمانی به همین نام اثر کریستوفر پریست تولید شد. لازم به ذکر است که آرون رایدر و اما توماس در امر تهیه‌کنندگی و جاناتان نولان در امر نویسندگی به کریستوفر نولان کمک کردند.

فیلم پرستیژ پس از اکران با تمجید منتقدان و طرفداران سینما مواجه شد. منتقدان این فیلم را به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری، فیلم‌نامه فوق‌العاده و کارگردانی قدرتمند تحسین کردند. فیلم پرستیژ طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین فیلم‌برداری و بهترین طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ‌کدام از این دو رشته نتوانست این جایزه را کسب کند.

در این فیلم بازیگرانی همچون هیو جکمن، کریستین بیل، مایکل کین، اسکارلت جوهانسون، ربکا هال، اندی سرکیس، دیوید بویی و کریستوفر نیم به ایفای نقش پرداختند. فیلم پرستیژ توانست استقبال مخاطبان را به همراه داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 40 میلیون دلاری خود، حدود 109 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم پرستیژ بدین شرح است: آلفرد بوردن شعبده باز به جرم قتل رابرت انجییر محکوم می‌شود و در زندان تصمیم به خواندن خاطرات انجییر می‌کند. فیلم به گذشته برمی‌گردد. زمانی که هردو دستیاران میلتون شعبده باز با مبتکرش جان کاتر بودند، که در نمایشی جولیا همسر انجییر هنگام انجام حقه فرار از مخزن آب در مقابل چشمان تماشاگران خفه می‌شود و انجیر بوردن را مقصر می‌داند که او گره نامناسب بسته بوده ‌است.




بنر فیلم رویای دوکاله
پوستر فیلم رویای دوکاله

رویای دوکاله

Dukale's Dream
کارگردان: Josh Victor Rothstein نویسنده:
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Deborra-Lee FurnessDeborra-Lee Furness

درباره فیلم رویای دوکاله


رویای دوکاله (Dukale's Dream) یکی از فیلم‌های نه‌چندان شناخته‌ شده‌ای است که هیو جکمن در آن به ایفای نقش پرداخته است. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جاش روتشتاین قرار داشت. در فیلم رویای دوکاله بازیگرانی همچون هیو جکمن، دبورا لی فرنس، تیم کاستلو و جفری ساکس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هیو جکمن یک روز را با دوکاله، تاجر خودساخته کار می‌کند و اهمیت تجارت قهوه را می‌آموزد.




بنر فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده
پوستر فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

X-Men: Days of Future Past
کارگردان: Bryan Singer نویسنده: Simon Kinberg
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
James McAvoyJames McAvoy
Michael FassbenderMichael Fassbender
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Nicholas HoultNicholas Hoult
Patrick StewartPatrick Stewart

درباره فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده


مردان ایکس: روزهای گذشته آینده فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی برایان سینگر است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های هیو جکمن قرار بگیرد. لورن شولر دانر و سیمون کینگبرگ در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به سینگر کمک کردند. جین گولدمن، سیمون کینبرگ و متیو وان نویسندگان این فیلم بودند.

این فیلم توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند. هیو جکمن، جیمز مک‌آووی، نیکولاس هولت، مایکل فاسبندر، هلی بری، جنیفر لارنس، الن پیج، آنا پاکوین، پیتر دینکلیج، پاتریک استوارت و ایان مک‌کلن ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه تولید 200 میلیون دلاری‌اش، حدود 746 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مردان ایکس، ولوورین را به گذشته می‌فرستند تا از اتفاقی که منجر به نابودی انسان‌ها و جهش یافتگان در آینده می‌شود، جلوگیری کند.




بنر فیلم رانندگی
پوستر فیلم رانندگی

رانندگی

Drive
کارگردان: Nicolas Winding Refn نویسنده: Hossein Amini
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Ryan GoslingRyan Gosling
Carey MulliganCarey Mulligan
Bryan CranstonBryan Cranston
Albert BrooksAlbert Brooks
Oscar IsaacOscar Isaac
Christina HendricksChristina Hendricks

درباره فیلم رانندگی


رانندگی (Drive) فیلمی به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رفن است که برپایه کتابی به همین نام اثر جیمز سالیس ساخته شد. میشل لیتواک، جان پالرمو، مارک پلات، جی جی پریتزکر و آدام سیگل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم رانندگی توسط حسین امینی نوشته شد.

فیلم رانندگی نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشت. رایان گاسلینگ، کری مولیگان، برایان کرانستون، ران پرلمن، اسکار آیزاک، آلبرت بروکس، کریستینا هندریکس و لورین لاندن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و با بودجه پایین خود، موفقیت زیادی در بخش فروش داشت. فیلم رانندگی که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 70 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم راجع‌به یک بدلکار اسرارآمیز هالیوودی است که وقتی به همسایه خود کمک می‌کند، خود را در مشکل می‌بیند.




بنر فیلم مردان ایکس: کلاس اول
پوستر فیلم مردان ایکس: کلاس اول

مردان ایکس: کلاس اول

X-Men: First Class
کارگردان: Matthew Vaughn نویسنده: Matthew Vaughn , Jane Goldman , Ashley Edward Miller , Zack Stentz
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
James McAvoyJames McAvoy
Michael FassbenderMichael Fassbender
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Rose ByrneRose Byrne
Kevin BaconKevin Bacon
Oliver PlattOliver Platt

درباره فیلم مردان ایکس: کلاس اول


مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی متیو وان است. اشلی میلر، زک استنتز و جین گولدمن در انجام وظیفه نویسندگی به وان کمک کردند. گرگوری گودمن، سیمون کینبرگ، لورن شولر دانر و برایان سینگر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

در این فیلم بازیگرانی همچون جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، کوین بیکن، جنیوری جونز، رز بیرن، نیکلاس هولت، جنیفر لارنس، اولیور پلات، زوئی کراویتز، جیسون فلمینگ، بیل میلنر، لودگر پیستور و بث گدارد به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مردان ایکس: کلاس اول موفقیت بالایی در باکس‌آفیس داشت و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 160 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 353 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان کودکی چارلز اگزیویر ملقب به پروفسور ایکس را نشان می‌دهد که بعد از آشنایی با ریون دارکهولم، زندگی‌اش تغییر کرده و پی می‌برد که تنها جهش‌یافته دنیا نیست. در ادامه و در بزرگسالی، وی با مردی به اسم اریک لنشر آشنا شده و گروهی از جهش‌یافتگان بااستعداد را جمع‌آوری می‌کند که این شروعی برای فعالیت‌های مدرسه پروفسور و گروه مردان ایکس است.




بنر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده
پوستر فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده

بزرگ‌ترین نمایش دهنده

The Greatest Showman
کارگردان: Michael Gracey نویسنده: Bill Condon , Jenny Bicks
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Zac EfronZac Efron
Michelle WilliamsMichelle Williams
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
ZendayaZendaya
Keala SettleKeala Settle

درباره فیلم بزرگ‌ترین نمایش دهنده


بزرگ‌ترین شومن (The Greatest Showman) جزو بهترین فیلم های هیو جکمن است که مایکل گریسی کارگردان آن بود. لارنس مارک، پیتر چرنین و جنو تاپینگ وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. جنی بیکس و بیل کاندن فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند.

فیلم بزرگ‌ترین شومن در زمینه‌های داستان، بازی گروه بازیگری و جلوه‌های بصری تحسین منتقدان را به همراه داشت. هیو جکمن، میشل ویلیامز، زک افران، ربکا فرگوسن، زندیا و ناتاشا لیو بوردیزو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم بزرگ‌ترین شومن طی مراسم اسکار در رشته بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که در کسب این جایزه موفق نبود. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که فقط جایزه بهترین ترانه غیراقتباسی کسب کرد.

خلاصه داستان این فیلم شرح است: داستان درمورد فینیاس تیلور بارنوم است که بنیانگر سیرک بارنوم و بیلی و همچنین یک نویسنده، ناشر و نیکوکار بود. او تقریبا از هیچ و صفر شروع کرد و تصمیم داشت که نمایش مبهوت و هیپنوتیزم‌کننده‌ای را به راه بیاندازد که شور و احساس آن به کل دنیا منتقل شود.




بنر فیلم بینوایان
پوستر فیلم بینوایان

بینوایان

Les Misérables
کارگردان: Tom Hooper نویسنده: William Nicholson
سال انتشار:2012محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Russell CroweRussell Crowe
Anne HathawayAnne Hathaway
Amanda SeyfriedAmanda Seyfried
Sacha Baron CohenSacha Baron Cohen
Helena Bonham CarterHelena Bonham Carter

درباره فیلم بینوایان


بینوایان (Les Misérables) فیلمی در ژانر موزیکال است که در سال 2012 اکران و توس تام هوپر کارگردانی شد. تیم بوان، اریک فلنر، دبرا هایوارد و کمرون مکینتاش وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این اثر توسط ویلیان نیکلسون نوشته شد.

فیلم بینوایان به موفقیت‌های بزرگی رسید و نمرات بالایی دریافت کرد. این فیلم طی مراسم اسکار در هشت رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که در سه رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین گریم و بهترین ترکیب صدا این جایزه را کسب کرد.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شد که در سه رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن توانست این جایزه را کسب کند.

فیلم بینوایان توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 61 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 441 میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون هیو جکمن، راسل کرو، ان هتوی، سمنتا بارکس، آماندا سایفرد، ایزابل آلن، ادی ردمین، هلنا بونهام کارتر، ساشا بارون کوهن، اندی بک‌ویت، استیون تیت، هانا وادینگهام، جان وارنابی و پل تورنلی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: قرن نوزدهم، فرانسه، ژان والژان، مردی است که به دلیل سرقتی که انجام داده، سال‌هاست از چنگ پلیسی بی‌رحم به اسم ژاور فرار می‌کند. او سرپرسی دختر یتیمی به اسم کزت را برعهده می‌گیرد.




بنر فیلم سرچشمه
پوستر فیلم سرچشمه

سرچشمه

The Fountain
کارگردان: Darren Aronofsky نویسنده: Darren Aronofsky
سال انتشار:2006محصول: کانادا , ایالات متحده
Hugh JackmanHugh Jackman
Rachel WeiszRachel Weisz
Ellen BurstynEllen Burstyn
Mark MargolisMark Margolis
Stephen McHattieStephen McHattie
Fernando HernandezFernando Hernandez

درباره فیلم سرچشمه


چشمه (The Fountain) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی دارن آرونوفسکی است که در سال 2006 اکران شد. آرون میلچان، یان اسمیت و اریک واتسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

در فیلم چشمه بازیگرانی همچون ریچل وایس، هیو جکمن، الن برستین و سین پاتریک توماس به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در باکس‌آفیس شکست خورد و فروش موفقی نداشت. فیلم چشمه که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 15 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم با داستان یک جنگاور اسپانیایی به اسم توماس شروع می‌شود. او در جنگل‌های محل زندگی مایاها به دستور ملکه ایزابل به دنبال درخت حیات است.




بنر فیلم داغ
پوستر فیلم داغ

داغ

Scoop
کارگردان: Woody Allen نویسنده: Woody Allen
سال انتشار:2006محصول: بریتانیا
Woody AllenWoody Allen
Hugh JackmanHugh Jackman
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Ian McShaneIan McShane
Charles DanceCharles Dance
Romola GaraiRomola Garai

درباره فیلم داغ


خبر داغ (Scoop) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی وودی آلن است که در سال 2006 اکران شد. رایان کونو و استیون تننبام وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم خبر داغ در زمینه عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما به دلیل مشکلات فیلم‌نامه با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به هیو جکمن، اسکارلت جوهانسون، وودی الن، ایان مک شین، رابرت بثرست، مگ وین اوون، فنلا وولگار، نایجل لینزی و ویکتوریا همیلتون اشاره کرد.

فیلم خبر داغ در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش بسیار موفقی داشت و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. این فیلم که با بودجه 4 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 39 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دختری آمریکایی به اسم ساندرا پولنسکی، دانشجوی رشته خبرنگاری به لندن آمده و به دنبال مصاحبه‌ای با یکی از کارگردانان معروف لندن است. او یک شب در یکی از نمایش‌های شعبده‌بازی سید واترمن آمریکایی شرکت می‌کند و روح جو استرامبل، خبرنگار معروفی که به‌تازگی مرده را می‌بیند و از راز یک قتل زنجیره‌ای آگاه می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های هیو جکمن

عکس پروفایل

شما