خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های دیوید هاربر

بهترین فیلم های دیوید هاربر – دیوید هاربر یکی از بازیگران مطرح سینمای جهان است که در آثار موفق زیادی به ایفای نقش پرداخته است.

ازجمله موفق‌ترین فیلم‌هایی که هاربر در آن به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به بیوه سیاه و جوخه انتحار اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین فیلم های دیوید هاربر بپرداریم. ما ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم بیوه سیاه

بیوه سیاه

Black Widow
کارگردان: Cate Shortland نویسنده: Eric Pearson
سال انتشار:2021محصول: مجارستان , نروژ , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Florence PughFlorence Pugh
David HarbourDavid Harbour
O.T. FagbenleO.T. Fagbenle
Rachel WeiszRachel Weisz
William HurtWilliam Hurt

درباره فیلم بیوه سیاه


بیوه سیاه (Black Widow) فیلمی در ژانر ابرقهرمانی است که در سال 2021 اکران شد و توجه بسیاری از طرفداران را به سمت خود جلب کرد. کیت شورتلند کارگردان و کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم بودند. اریک پیرسون وظیفه نویسندگی فیلم بیوه سیاه را برعهده داشت.

فیلم بیوه سیاه با واکنش‌های متوسط منتقدان روبه‌رو شد. این فیلم در زمینه صحنه‌های اکشن و جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفت؛ اما منتقدان در زمینه‌های فیلم‌نامه و روند داستانی در این فیلم انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این عنوان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر، او.تی. فاگبنلی، اولگا کوریلنکو، ویلیام هرت، ری وینستون و ریچل وایس اشاره کرد.

این فیلم در باکس‌آفیس فروش نسبتا بالایی داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم بیوه سیاه که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 379 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم بیوه سیاه بدین شرح است: داستان فیلم پس از حوادث فیلم جنگ داخلی و پیش از جنگ ابدیت رخ می‌دهد. بعد از وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه سوکوویا و کمک به استیو راجرز، تنها شده و تحت تعقیب دولت قرار گرفته‌ است و به شهر بوداپست می‌رود و اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.




بنر فیلم حرکت ناگهانی ممنوع

حرکت ناگهانی ممنوع

No Sudden Move
کارگردان: Steven Soderbergh نویسنده: Ed Solomon
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Don CheadleDon Cheadle
Benicio del ToroBenicio del Toro
David HarbourDavid Harbour
Ray LiottaRay Liotta
Jon HammJon Hamm
Brendan FraserBrendan Fraser

درباره فیلم حرکت ناگهانی ممنوع


حرکت ناگهانی ممنوع (No Sudden Move) یکی از بهترین فیلم‌های جنایی محصول سال 2021 است که استیون سودربرگ کارگردان آن بود. کیسی سیلور وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. اد سلیمان نیز فیلم‌نامه این اثر را به رشته تحریر درآورد.

فیلم حرکت ناگهانی ممنوع با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه نشد و نمرات پایینی دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون دان چیدل، بنیسیو دل تورو، دیوید هاربر، ایمی سایمتز، جان هم، ری لیوتا، کیرن کالکین، نوح جوپ، برندن فریزر، بیل دوک و فرانکی شا به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستانی در سال 1995 دیترویت را نشان می‌دهد و ماجرای گروهی از مجرمین غیرحرفه‌ای را به تصویر می‌کشد که برای مأموریتی به ظاهر ساده سندی را به سرقت ببرند. اما وقتی نقشه‌های‌شان نقش بر آب می‌شود، جستجوی آنان برای یافتن شخصی که استخدامشان کرده و اینکه هدف نهایی او چه بوده، آن‌ها را با طبقات مختلف شهری که به سرعت در حال تغییر است درگیر می‌کند.




بنر فیلم استخراج

استخراج

Extraction
کارگردان: Sam Hargrave نویسنده: Joe Russo
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Rudhraksh JaiswalRudhraksh Jaiswal
Randeep HoodaRandeep Hooda
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Pankaj TripathiPankaj Tripathi
David HarbourDavid Harbour

درباره فیلم استخراج


استخراج (Extraction) جزو بهترین فیلم های دیوید هاربر به شمار می‌آید که در سال 2020 توسط سروس نت‌فلیکس عرضه شد. سم هارگریو کارگردان این فیلم بود. برادران روسو، کریس همسورث، مایک لاروکا و اریک گیتر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. جو روسو فیلم‌نامه فیلم اسخراج را نوشته بود.

فیلم استخراج با اینکه نمرات چندان بالایی از جانب منتقدان دریافت نکرده بود، توانست با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شود. در این فیلم بازیگرانی همچون کریس همسورث، دیوید هاربر، راندیپ هودا، گلشیفته فراهانی، درک لوک، مانوج باجپایی و پانکاج تریپاتی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می‌شود. پدر او جهت نجاتش مزدوری به اسم راک را استخدام می‌کند.




بنر فیلم پسر جهنمی

پسر جهنمی

Hellboy
کارگردان: Neil Marshall نویسنده: Andrew Cosby
سال انتشار:2019محصول: بلغارستان , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
David HarbourDavid Harbour
Milla JovovichMilla Jovovich
Ian McShaneIan McShane
Sasha LaneSasha Lane
Stephen GrahamStephen Graham
Daniel Dae KimDaniel Dae Kim

درباره فیلم پسر جهنمی


پسر جهنمی (Hellboy‎) فیلمی به کارگردانی نیل مارشال است که در سال 2019 اکران شد. لارنس گوردون و لوید لوین تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط مایک میگنولا و اندرو کاسبی نوشته شد.

فیلم پسر جهنمی نتوانست با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شود و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم در گیشه نیز شکست خورد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم پسر جهنمی که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 55 میلیون دلار فروش کرد. دیوید هاربر، ایان مک‌شین، میلا یوویچ، ساشا لین، پنلوپه میچل، دنیل دای کیم، سوفی اوکوندو، الیستر پیتری و برایان گلیسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم پسر جهنمی بدین شرح است: پسر جهنمی در میان دنیای انسان‌ها و ماوراءطبیعی گرفتار شده است و در کنار آن باید با جادوگران باستانی که قصد انتقام‌جویی را دارند، مبارزه کند.




بنر فیلم جوخه انتحار

جوخه انتحار

Suicide Squad
کارگردان: David Ayer نویسنده: David Ayer
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Will SmithWill Smith
Margot RobbieMargot Robbie
Jared LetoJared Leto
Joel KinnamanJoel Kinnaman
Viola DavisViola Davis
Jay HernandezJay Hernandez

درباره فیلم جوخه انتحار


جوخه انتحار (Suicide Squad) فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی دیوید آیر است که در سال 2016 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ریچارد ساکل و چارلز روون قرار داشت.

فیلم جوخه انتحار نتوانست نمرات خوبی از سوی منتقدان دریافت کند؛ اما با این حال این فیلم طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین چهر‌ه‌پردازی شد که موفق به کسب آن نشد. ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامان، وایولا دیویس، جای کورتنی، جی هرناندس، کارن فوکوهارا، آدواله آکینویه آگباجه، اسکات ایستوود و کارا دلوین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم جوخه انتحار موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و توانست در باکس‌آفیس بسیار قدرتمند ظاهر شود. این فیلم که با بودجه 175 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 746 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از مرگ سوپرمن، مأمور اطلاعات، آماندا والر تیمی از جنایتکاران خطرناک تشکیل می‌دهد: هارلی کویین دیوانه، قاتل نخبه ددشات، گنگستر سابق ال دیابلو، دزد فرصت طلب کاپیتان بومرنگ، کانیبال کیلر کراک هیولا و متخصص مزدور اسلیپ‌نات. او آن‌ها را در بازداشتگاه بل رو تحت فرمان سرهنگ ریک فلگ مستقر می‌کند تا در ماموریت‌های پرخطر آمریکا مورد استفاده قرار گیرند. هر عضو بمب کوچکی در گردن دارد تا درصورت شورش یا تلاش برای فرار، منفجر شود.

گالری فیلم جوخه انتحار





بنر فیلم برابر کننده

برابر کننده

The Equalizer
کارگردان: Antoine Fuqua نویسنده: Richard Wenk , Michael Sloan , Richard Lindheim
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Denzel WashingtonDenzel Washington
Marton CsokasMarton Csokas
Chloë Grace MoretzChloë Grace Moretz
David HarbourDavid Harbour
Haley BennettHaley Bennett
Bill PullmanBill Pullman

درباره فیلم برابر کننده


ایکولایزر (The Equalizer) یکی از بهترین فیلم های دیوید هاربر به شمار می‌آید که آنتوان فوکوآ کارگردان آن بود. تاد بلک، جیسون بلومنثال و دنزل واشینگتن تهیه‌کنندگان فیلم ایکولایزر بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده ریچارد ونک قرار داشت.

فیلم ایکولایزر به‌عنوان یک اثر اکشن توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و به دلیل بازی عالی بازیگران و صحنه‌های اکشن مهیج مورد تحسین قرار بگیرد. در این فیلم بازیگرانی همچون دنزل واشینگتن، مارتون سوکاس، کلویی گریس مورتس، دیوید هاربر، بیل پولمن و ملیسا لیو و هیلی بنت به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در گیشه حضور موفقیت‌آمیزی داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم ایکولایزر که با بودجه 73 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 192 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم ایکولایزر بدین شرح است: رابرت مک کال یک کارگر ساده در یک فروشگاه بزرگ است که عادت دارد بعد از ظهرها جهت صرف چایی و خواندن کتاب به یک رستوران کوچک برود. هر شب دختری خیابانی برای خوردن کیک در ساعتی مشخص به همان رستوران می‌آید و در مورد داستان‌هایی که رابرت می‌خواند سوال می‌کند. یک شب به دلیل امتناع دختر از بیرون رفتن با یک مرد، مافیای روس منطقه دختر را تا حد مرگ کتک می‌زنند.

گالری فیلم برابر کننده





بنر فیلم خبرچین

خبرچین

Snitch
کارگردان: Ric Roman Waugh نویسنده: Justin Haythe , Ric Roman Waugh
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده , امارات
تماشای آنلاین فیلم
Dwayne JohnsonDwayne Johnson
Barry PepperBarry Pepper
Susan SarandonSusan Sarandon
Benjamin BrattBenjamin Bratt
Michael Kenneth WilliamsMichael Kenneth Williams
Melina KanakaredesMelina Kanakaredes

درباره فیلم خبرچین


خبرچین (Snitch‎) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ریک رومن وو است که در سال 2013 اکران شد. لازم به ذکر است که جاستین هیث نیز در امر نویسندگی رومن وو را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر برعهده دواین جانسون قرار داشت.

فیلم خبرچین آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق به جلب نظرات مثبت منتقدان نشد. دواین جانسون، بری پپر، جان برنثال، مایکل کی ویلیامز، ملینا کاناکاریدیز، نیدین ولاسکز، رافی گراورن، دیوید هاربر، بنجامین برت، سوزان ساراندون و هارولد پرینوا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم خبرچین در گیشه عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست انتظارات سازندگان خود را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 57 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم خبرچین بدین شرح است: پدری پس از اینکه برای پسرش در یک معامله مواد مخدر پاپوش دوخته شده و به زندان می‌افتد، برای آزاد کردن وی قبول می‌کند تا به عنوان یک مامور مخفی با نیروی مبارزه با مواد مخدر همکاری کند.




بنر سریال چیزهای عجیب

چیزهای عجیب

Stranger Things
سازنده: Matt Duffer , Ross Duffer
سال‌های انتشار:2016 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Winona RyderWinona Ryder
David HarbourDavid Harbour
Finn WolfhardFinn Wolfhard
Millie Bobby BrownMillie Bobby Brown
Gaten MatarazzoGaten Matarazzo
Caleb McLaughlinCaleb McLaughlin

درباره سریال چیزهای عجیب


چیزهای عجیب (Stranger Things) جزو بهترین سریال های خارجی محسوب می‌شود که توسط برادران دافر ساخته شد. این سریال از سال 2016 کار خود را آغاز کرد و توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد.

سریال چیزهای عجیب به دلیل جلوه‌های ویژه دیدنی، داستان جذاب و شخصیت‌پردازی‌های عالی توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. در این سریال بازیگرانی همچون فین ولفهارد، میلی بابی براون، نوآ اشنپ، گیتن ماتارازو ،کلب مک لاگلین، وینونا رایدر، دیوید هاربر، ناتالیا دایر، چارلی هیتون، جو کیری و کارا بوینو به ایفای نقش پرداختندو

خلاصه داستان سریال چیزهای عجیب بدین شرح است: وقایع سریال در اوایل دهه هشتاد میلادی در شهر خیالی هاوکینز واقع در ایالت ایندیانا جریان دارد. سریال چندین خط داستانی مرتبط به هم را دنبال می‌کند. یک آزمایشگاه دولتی در هاوکینز که زیر نظر وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا کار می‌کند، به شکل مخفی در حال پژوهش و آزمایش راجع‌به دنیاهای موازی است. سرانجام نیز موفق می‌شوند پلی میان دنیای واقعی و دنیای موازی بزنند و برای ارتباط با آن هم از دختر بچه‌ای به اسم الون استفاده می‌کنند که قدرت‌های فراطبیعی دارد.

گالری سریال چیزهای عجیب





بنر فیلم چگونگی بازی
پوستر فیلم چگونگی بازی

چگونگی بازی

State of Play
کارگردان: Kevin Macdonald نویسنده: Tony Gilroy , Billy Ray , Matthew Michael Carnahan
سال انتشار:2009محصول: فرانسه , بریتانیا , ایالات متحده
Russell CroweRussell Crowe
Ben AffleckBen Affleck
Rachel McAdamsRachel McAdams
Helen MirrenHelen Mirren
Robin WrightRobin Wright
Jason BatemanJason Bateman

درباره فیلم چگونگی بازی


وضعیت فعلی (State of Play) یکی دیگر از بهترین فیلم های دیوید هاربر محسوب می‌شود که در سال 2009 اکران شد. کوین مک‌دانلد به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده تیم بوان و اریک فلنر قرار داشت. ماتیو مایکل کارنهان، تونی گیلروی و بیلی ری فیلم‌نامه این اثر را به رشته تحریر در آوردند.

فیلم وضعیت فعلی توانست با استقبال منتقدان مواجه شود و در جلب نظرات مثبت آنان موفق عمل کند. راسل کرو، بن افلک، ریچل مک‌آدامز، رابین رایت، هلن میرن، جیسون بیتمن، وندی مکه‌نا، بری شاباکا هنلی و دیوید هاربر ازجمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم وضعیت فعلی در بخش فروش نتوانست موفقیت بزرگی کسب کند و انتظارات سازندگانش را برآورده نساخت. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 87 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم حول تلاش‌های کال برای پرده ‌برداشتن از راز قتل معشوقه سناتور آمریکایی می‌چرخد.




بنر فیلم کینزی
پوستر فیلم کینزی

کینزی

Kinsey
کارگردان: Bill Condon نویسنده: Bill Condon
سال انتشار:2004محصول: آلمان , ایالات متحده
Liam NeesonLiam Neeson
Laura LinneyLaura Linney
Chris O'DonnellChris O'Donnell
Peter SarsgaardPeter Sarsgaard
Timothy HuttonTimothy Hutton
John LithgowJohn Lithgow

درباره فیلم کینزی


کینزی (Kinsey‎) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بیل کاندن است که در سال 2004 اکران شد. فرانسیس فورد کوپولا و گیل ماتروکس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم کینزی به دلیل بازی محشر گروه بازیگری و داستان خاصش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون لیام نیسون، لورا لینی، پیتر سارسگارد، کریس اودانل، تیموتی هاتون، جان لیسگو، لوک ماکفارلن، اولیور پلات، تیم کوری، دیلن بیکر، جولیان نیکلسون، ویلیام سدلر، کاترین هوتن، آردن میرین، استیو شیل و کلیفورد دیوید اشاره کرد.

فیلم کینزی نتواست با استقبال گسترده مخاطبان در باکس‌آفیس مواجه شود و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. این فیلم که با بودجه 11 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 16.9 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به زندگی آلفرد کینسی است که در مبارزه با مشکلات جنسی فعالیت داشت و حدود 1900 عدد مطلب راجع‌به این مسائل نشر کرده بود.




بنر فیلم پایان نگهبانی
پوستر فیلم پایان نگهبانی

پایان نگهبانی

End of Watch
کارگردان: David Ayer نویسنده: David Ayer
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Michael PeñaMichael Peña
Natalie MartinezNatalie Martinez
Anna KendrickAnna Kendrick
David HarbourDavid Harbour
Frank GrilloFrank Grillo

درباره فیلم پایان نگهبانی


آخرین گشت (End of Watch) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های دیوید هاربر قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دیوید آیر قرار داشت. مت جکسون و جان لشر در امر تهیه‌کنندگی آیر را همراهی کردند.

فیلم آخرین گشت پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت. منتقدان از این فیلم به دلیل فیلم‌برداری خاص، بازی عالی گروه بازیگری و داستان تاثیرگذار تمجید کردند. جیک جیلنهال، مایکل پنا، آنا کندریک، دیوید هاربر و ناتالی مارتینز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم آخرین گشت در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش خارق‌العاده‌ای داشت. این فیلم که با بودجه میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 57 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم راجع به دو پلیس وظیفه‌شناس اداره پلیس لس‌آنجلس است که یک تیم دو نفره را تشکیل داده‌اند و در شیفت شب مشغول به خدمت هستند. حوزه ماموریت آن‌ها محله جنوب مرکزی واقع در لس‌آنجلس است که سکونت‌گاه خلافکاران زیادی در زمینه قاچاق انسان و قاچاق مواد مخدر است.




بنر فیلم ذره‌ای آرامش
پوستر فیلم ذره‌ای آرامش
دو زیرنویس

ذره‌ای آرامش

Quantum of Solace
کارگردان: Marc Forster نویسنده: Paul Haggis , Robert Wade , Neal Purvis
سال انتشار:2008محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Olga KurylenkoOlga Kurylenko
Mathieu AmalricMathieu Amalric
Judi DenchJudi Dench
Giancarlo GianniniGiancarlo Giannini
Jeffrey WrightJeffrey Wright

درباره فیلم ذره‌ای آرامش


ذره‌ای آرامش (Quantum of Solace) نام بیست و دومین فیلم مجموعه جیمز باند است که مارک فورستر کارگردان آن بود. باربرا بروکولی و مایکل ویلسون وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. داستان این عنوان توسط پل هگیس، نیل پرویس و رابرت وید نوشته شد.

فیلم ذره‌ای آرامش به دلیل صحنه‌های اکشن مهیج و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دنیل کریگ، ماتیو آمالریک، اولگا کوریلنکو، جما آرترتون، جانکارلو جانینی، جفری رایت، جودی دنچ، فرناندو گی‌ین کوئربو و دیوید هاربر اشاره کرد.

فیلم ذره‌ای آرامش توانست در حوزه فروش به خوبی انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 589 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم بلافاصله پس از پایان فیلم کازینو رویال شروع می‌شود. جایی که باند آقای وایت را در کنار دریاچه هدف قرار می‌دهد و حالا او را دستگیر کرده است. باند که از مرگ وسپر زنی که عاشقش شده بود بسیار ناراحت شده، اکنون در پی آن است که به هر شکل ممکن این مأموریت را که جنبه شخصی هم پیدا کرده به سرانجام برساند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های دیوید هاربر

عکس پروفایل

شما