خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز – از رایان رینولدز می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران جهان نام برد که دارای محبوبیت بالایی است.

رینولدز جهت رسیدن به موفقیت مسیر دشواری را طی کرد و توانست با ایفای نقش در فیلم‌ ددپول به شهرت بالایی دست پیدا کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های رایان رینولدز را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم مرد آزاد
پوستر فیلم مرد آزاد
دو زیرنویس

مرد آزاد

Free Guy
کارگردان: Shawn Levy نویسنده: Zak Penn , Matt Lieberman
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Jodie ComerJodie Comer
Taika WaititiTaika Waititi
Joe KeeryJoe Keery
Utkarsh AmbudkarUtkarsh Ambudkar
Channing TatumChanning Tatum

درباره فیلم مرد آزاد


مرد آزاد (Free Guy‎) یکی از بهترین فیلم های اکشن و علمی تخیلی است شاون لوی وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. رایان رینولدز، سارا شکتر، گرگ برلانتی و آدام کولبرنر در امر تهیه‌کنندگی لوی را همراهی کردند. مت لیبرمن و زک پن فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم مرد آزاد تحسین منتقدان را به همراه داشت و به دلیل داستان خاص، عملکرد عالی گروه بازیگری و جلوه‌های بصری زیبا مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رایان رینولدز، جودی کومر، لیل رل هاوری، اوتکرش امبدکار و تایکا وایتیتی اشاره کرد.

فیلم مرد آزاد به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و فروش فوق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشت. این فیلم که با بودجه 125 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 304 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کارمند معمولی بانک که به روزمرگی دچار شده‌ است، پی می‌برد که در واقع یک NPC (شخصیت غیرقابل بازی) در یک بازی ویدیویی اکشن و جهان باز است. حال او باید با این واقعیت کنار بیاید که او تنها کسی است که می‌تواند جهان را نجات دهد.




بنر فیلم محافظ زن هیتمن

محافظ زن هیتمن

The Hitman's Wife's Bodyguard
کارگردان: Patrick Hughes نویسنده: Tom O'Connor
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Salma HayekSalma Hayek
Antonio BanderasAntonio Banderas
Morgan FreemanMorgan Freeman
Richard E. GrantRichard E. Grant

درباره فیلم محافظ زن هیتمن


محافظ همسر یک آدم‌کش (Hitman's Wife's Bodyguard) فیلمی به کارگردانی پاتریک هیوز است که درواقع دنباله فیلم محافظ یک آدمکش محسوب می‌شود. کریستا کمبل، لات گروبمن، رایان رینولدز، مارک گیل و لس والتون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. تام اوکانر، براندون مورفی و فیلیپ مورفی وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم محافظ همسر یک آدم‌کش به‌عنوان اثری اکشن می‌تواند به خوبی مخاطبان خود را سرگرم کند. در این فیلم بازیگرانی همچون رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون، سلما هایک، فرانک گریلو، ریچارد ای گرانت، تام هاپر، آنتونیو باندراس و مورگان فریمن به ایفای نقش پرداختند. این فیلم به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا آن‌طور که باید فروش خوبی را تجربه نکرد؛ این فیلم که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده بود، به همین میزان فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: چهار سال پس از اتفاقات فیلم قبلی، مایکل برایس هنوز با داریوس کینکید دوست است و حالا همراه با هم برای نجات سونیا، همسر داریوس، تلاش می‌کنند.




بنر فیلم خانواده کرودها: عصر جدید

خانواده کرودها: عصر جدید

The Croods: A New Age
کارگردان: Joel Crawford نویسنده: Paul Fisher , Dan Hageman , Kevin Hageman , Bob Logan
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Nicolas CageNicolas Cage
Emma StoneEmma Stone
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Peter DinklagePeter Dinklage
Leslie MannLeslie Mann
Kelly Marie TranKelly Marie Tran

درباره فیلم خانواده کرودها: عصر جدید


غارنشین‌ها: عصر جدید (The Croods: A New Age) انیمیشنی به کارگردانی جوئل کرافورد است که در سال 2020 اکران شد. دن هیگمن، کوین هیگمن، پل فیشر و باب لوگان فیلم‌نامه این انیمیشن را نوشتند. مارک سوئیفت نیز تهیه‌کننده انیمیشن غارنشین‌ها: عصر جدید بود.

این انیمیشن توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات بالایی دریافت کند. نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دوک، کلوریس لیچمن، لزلی من، کلی مری ترن و پیتر دینکلیج ازجمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن غارنشین‌ها: عصر جدید به ایفای نقش پرداختند.

این انیمیشن توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند؛ انیمیشن غارنشین‌ها: عصر جدید که با بودجه 65 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 169 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: این انیمیشن داستان زندگی کرودها را کمی بعد از قسمت اول انیمیشن غارنشینان نشان می‌دهد؛ این خانواده به جستجوی محل زندگی مناسب‌تری نسبت به گذشته می‌روند و سرانجام در میان درختان انبوه و رودخانه‌های جاری منزل دلخواه‌ خود را پیدا می‌کنند؛ اما آن محل قبل از این توسط خانواده بهترزاده تصاحب شده ‌است.




بنر فیلم 6 زیرزمینی

6 زیرزمینی

6 Underground
کارگردان: Michael Bay نویسنده: Rhett Reese , Paul Wernick
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Mélanie LaurentMélanie Laurent
Manuel Garcia-RulfoManuel Garcia-Rulfo
Ben HardyBen Hardy
Adria ArjonaAdria Arjona
Dave FrancoDave Franco

درباره فیلم 6 زیرزمینی


شش زیرزمینی (Six Underground) یکی از بهترین فیلم های رایان رینولدز محسوب می‌شود که مایکل بی کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. یان برایس، دیوید الیسون، دان گرینجر و دانا گلدبرگ در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی بی را همراهی کردند. رت ریس و پال ورنیک نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم شش زیرزمینی به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. رایان رینولدز، دیو فرانکو، آدریا آرجونا، پیمان معادی، کوری هاکینز، بن هاردی، ملانی لوران و مانوئل گارسیا رولفو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک گروه شبه‌نظامی زیرزمینی شش نفره است که به روح شهرت دارند و مأموریت پیدا می‌کنند تا حاکم دیکتاتور کشور خیالی تورگستان را از بین ببرند.

گالری فیلم 6 زیرزمینی





بنر فیلم سریع و خشن: هابز و شاو

سریع و خشن: هابز و شاو

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw
کارگردان: David Leitch نویسنده: Chris Morgan , Drew Pearce
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Dwayne JohnsonDwayne Johnson
Jason StathamJason Statham
Idris ElbaIdris Elba
Vanessa KirbyVanessa Kirby
Helen MirrenHelen Mirren
Eiza GonzálezEiza González

درباره فیلم سریع و خشن: هابز و شاو


سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) فیلمی به کارگردانی دیوید لیچ است که در سال 2019 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده نیل اچ. موریتز، هیرام گارسیا، کریس مورگان، جیسون استاتهام، دانی گارسیا و دواین جانسون قرار داشت. کریس مورگان و درو پی‌یرس فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم هابز و شاو با اینکه نمرات چندان خوبی دریافت نکرد، اما توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. دواین جانسون، جیسون استاتهام، ونسا کربی، هلن میرن، ایزا گونزالس، ادریس البا، رایان رینولدز و کوین هارت ازجمله بازیگرانی هستندکه در این فیلم به ایفای نفش پرداختند. این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 760 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم دو سال بعد از اتفاقات فیلم سرنوشت خشمگین جریان دارد. مأمور باتجربه لوک هابز تصمیم می‌گیرد تا با دوست و رقیب قدیمی‌اش دکارد شاو همکاری کند تا مأموریت یک خلافکار مخوف به اسم بریکستون را متوقف کنند




بنر فیلم پوکمون کارآگاه پیکاچو

پوکمون کارآگاه پیکاچو

Pokémon Detective Pikachu
کارگردان: Rob Letterman نویسنده: Rob Letterman , Derek Connolly , Dan Hernandez , Benji Samit
سال انتشار:2019محصول: ژاپن , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Justice SmithJustice Smith
Kathryn NewtonKathryn Newton
Bill NighyBill Nighy
Ken WatanabeKen Watanabe
Chris GeereChris Geere

درباره فیلم پوکمون کارآگاه پیکاچو


کارآگاه پیکاچو (Pokémon Detective Pikachu‎) یک انیمیشن جذاب است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده راب لترمن قرار داشت. نیکول پرلمن نیز در امر نویسندگی لترمن را همراهی کرد. کال بویتر، ماری پارنت و رایان رینولدز تهیه‌‌کنندگان این انیمیشن هستند.

انیمیشن کارآگاه پیکاچو با نمرات منفی منتقدان مواجه شد. در این انیمیشن بازیگرانی همچون رایان رینولدز، جاستیس اسمیث، کاترین نیوتون، کن واتانابه و بیل نای به ایفای نقش پرداختند. انیمیشن کارآگاه پیکاچو که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 430 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: پدر تیم به عنوان کاشف جهت پیدا کردن دی ان ای میو باستانی در یک شرکت تحقیقاتی استخدام شد.




بنر فیلم ددپول
پوستر فیلم ددپول

ددپول

Deadpool
کارگردان: Tim Miller نویسنده: Rhett Reese , Paul Wernick
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Morena BaccarinMorena Baccarin
Ed SkreinEd Skrein
T. J. MillerT. J. Miller
Gina CaranoGina Carano
Leslie UggamsLeslie Uggams

درباره فیلم ددپول


ددپول (Deadpool‎) فیلمی ابرقهرمانی است که تیم میلر کارگردان آن بود. لورن شولر دانر، سیمون کینبرگ و رایان رینولدز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. رت ریس و پال ورنیک وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم ددپول با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و تحسین آنان را به همراه داشت. رایان رینولدز، مورنا باکارین، اد اسکرین، جینا کارانو، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند و کایل رایدآوت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم موفقیت تجاری بزرگی را در گیشه تجربه کرد و فروش بسیار خوبی داشت. فیلم ددپول که با بودجه 58 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 783 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: وید ویلسون از نیروهای ویژه اخراج می‌شود و با ونسا آشنا می‌شود. آن‌ها عاشق یکدیگر شده و یک سال بعد، ونسا پیشنهاد ازدواج وید را قبول می‌کند. وقتی مشخص می‌شود وید به سرطان مبتلاست، بدون هیچ حرفی ونسا را ترک می‌کند.




بنر فیلم ددپول 2

ددپول 2

Deadpool 2
کارگردان: David Leitch نویسنده: Rhett Reese , Ryan Reynolds , Paul Wernick
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Josh BrolinJosh Brolin
Morena BaccarinMorena Baccarin
Julian DennisonJulian Dennison
Zazie BeetzZazie Beetz
T. J. MillerT. J. Miller

درباره فیلم ددپول 2


موفقیت‌های بزرگ ددپول باعث شد تا سازندگان تصمیم به ساخت دنباله این فیلم با نام ددپول 2 بگیرند. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده دیوید لیچ قرار داشت. سیمون کینبرگ، رایان رینولدز و لورن شولر دانر تهیه‌کنندگان این این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط رت ریلس و پال ورنیک نوشته شد.

فیلم ددپول 2 به مانند فیلم نخست توانست با تحسین منتقدان مواجه شود و به دلیل مضامین طنز جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. رایان رینولدز، مورنا باکارین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم ددپول 2 با استقبال گسترده مخاطبان در گیشه روبه‌رو شد و فروش خارق‌العاده‌ای داشت. این فیلم که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 785 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: وید ویلسون در شب سالگرد آشنایی‌اش با معشوقه خود ونسا مورد حمله گروهی از مزدوران قرار می‌گیرد که ونسا را در این اتفاق از دست می‌دهد.

گالری فیلم ددپول 2





بنر فیلم زندگی

زندگی

Life
کارگردان: Daniel Espinosa نویسنده: Rhett Reese , Paul Wernick
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Hiroyuki SanadaHiroyuki Sanada
Ariyon BakareAriyon Bakare
Olga DihovichnayaOlga Dihovichnaya

درباره فیلم زندگی


حیات (Life) جزو بهترین فیلم های علمی تخیلی و مهیج است که استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های رایان رینولدز را داراست. دنیل اسپینوزا به‌عنوان کارگردان در این پروژه همکاری داشت. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، بونی کورتیس و جولی لین تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم حیات توسط رت ریس و پال ورنیک نوشته شد.

فیلم حیات موفق نشد نمرات بالایی از سوی منتقدان دریافت کند؛ اما با توجه به بودجه تولیدش، فروش نسبتا خوبی داشت. این فیلم که با بودجه 58 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 100 میلیون دلار فروش کرد. در فیلم حیات بازیگرانی همچون جیک جیلنهال، ربکا فرگوسن، رایان رینولدز و هیرویوکی سانادا به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شش فضانورد به فرماندهی کت درون ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال مطالعه روی گونه‌ای هستند که روی سیاره مریخ کشف شده ‌است و ممکن است مدرکی مبنی بر وجود زیست فرازمینی روی مریخ باشد. خدمه متوجه می‌شوند که این‌گونه از دسته جانداران چندیاخته‌ای هستند و اولین نمونه حیات خارج از زمین را شامل می‌شود.




بنر فیلم گناهکار
پوستر فیلم گناهکار

گناهکار

Criminal
کارگردان: Ariel Vromen نویسنده: David Weisberg , Douglas Cook
سال انتشار:2016محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Kevin CostnerKevin Costner
Gary OldmanGary Oldman
Tommy Lee JonesTommy Lee Jones
Gal GadotGal Gadot
Alice EveAlice Eve

درباره فیلم گناهکار


مجرم (Criminal) فیلمی به کارگردانی آریل ورومن است که در سال 2016 اکران شد. کریس بندر، کریستا کمبل، بوعز دیویدسون و مارک گیل وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. داگلاس کوک و دیوید ویزبرگ فیلم‌نامه این عنوان را نوشتند.

فیلم جرم نتوانست نمرات بالایی دریافت کند و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. کوین کاستنر، گری اولدمن، تامی لی جونز، آلیس ایو، گل گدوت، مایکل پیت، جوردی مویا، آنتیه تراوه، اسکات ادکینز، آمائوری نولاسکو، رایان رینولدز و جیزلا مارنگو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش چندان موفقیت‌آمیزی نداشت و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. فیلم مجرم که با بودجه 31 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 38 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم مجرم بدین شرح است: بیل پاپ یک جاسوس ماهر است که برای سازمان سیا کار می‌کند. او در حال انجام یک مأموریت مهم و دیدار با یک هکر جان خود را از دست می‌دهد. بعد از آن، سیا تصمیم می‌گیرد که با تزریق اطلاعاتی مغز بیل به یک زندانی خشن و خطرناک، جلوی یک توطئه بین‌المللی را بگیرد.




بنر فیلم وضعیت قرمز
پوستر فیلم وضعیت قرمز
دو زیرنویس

وضعیت قرمز

Red Notice
کارگردان: Rawson Marshall Thurber نویسنده: Rawson Marshall Thurber
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Dwayne JohnsonDwayne Johnson
Ryan ReynoldsRyan Reynolds
Gal GadotGal Gadot
Ritu AryaRitu Arya
Vincenzo AmatoVincenzo Amato
Rafael PetardiRafael Petardi

درباره فیلم وضعیت قرمز


اعلان قرمز (Red Notice) جزو بهترین فیلم های رایان رینولدز محسوب می‌شود که راوسون مارشال تربر کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. بو فلین، دواین جانسون، دنی گارسیا و هایرام گارسیا در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی مارشال را همراهی کردند.

فیلم اعلان قرمز نتوانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود؛ اما موفق شد استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشته باشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به دواین جانسون، رایان رینولدز، گل گدوت، ریتو آریا و کریس دیامانتوپولوس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک مأمور اف‌بی‌آی برخلاف میلش با یک دزد هنری مشهور همکاری می‌کند تا یک جنایتکار رو به رشد را دستگیر کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های رایان رینولدز

عکس پروفایل

شما