خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های ایان سامرهلدر

بهترین فیلم های ایان سامرهلدر – ایان سامرهلدر یک بازیگر آمریکایی متولد سال 1978 است که توانسته توجه بسیاری از طرفداران فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند.

ایان سامرهلدر با ایفای نقش در سریال‌هایی همچون لاست و خاطرات خون‌آشام توانست به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

در ادامه برخی از بهترین فیلم های ایان سامرهلدر را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.




بنر سریال گمشدگان
پوستر سریال گمشدگان

گمشدگان

Lost
سازنده: J.J. Abrams , Damon Lindelof , Jeffrey Lieber
سال‌های انتشار:2004 - 2010محصول: ایالات متحده
Naveen AndrewsNaveen Andrews
Nestor CarbonellNestor Carbonell
Henry Ian CusickHenry Ian Cusick
Emilie de RavinEmilie de Ravin
Michael EmersonMichael Emerson
Matthew FoxMatthew Fox

درباره سریال گمشدگان


لاست (Lost) یکی از بهترین سریال های خارجی است که وظیفه ساخت آن برعهده جفری لیبر، جی. جی. آبرامز و دیمون لیندلوف قرار داشت. پخش این سریال از سال 2004 توسط شبکه ای‌بی‌سی آغاز شد و در سال 2010 به پایان رسید.

سریال لاست به دلیل بازی محشر گروه بازیگری و داستان جذابش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی همچون متیو فاکس، مایکل امرسون، جاش هالووی، نوین اندروز، تری اوکوئین، هنری یان کوسیک، فرانکویس چاو، سم اندرسون، ال اسکات کالدول، آدواله آکینویه آگباجه، اوانجلین لیلی، امیلی دی راوین، الیزابت میچل و ایان سامرهلدر به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: طی فصل نخست شاهد سقوط هواپیمای اقیانوسیه پرواز شماره 815 در یک جزیره متروکه هستیم. بازماندگان این حادثه مجبور به همکاری مشترک می‌شوند تا بتوانند در این جزیره دور افتاده زنده بمانند. این بازماندگان توسط عوامل مختلفی همچون خرس‌های قطبی، جانوری دیده نشده که در جنگل گردش می‌کند و ساکنان بدخواه جزیره که به دیگران معروفند، تهدید می‌شوند.




بنر سریال در حال حاضر و دوباره
پوستر سریال در حال حاضر و دوباره

در حال حاضر و دوباره

Now and Again
سازنده: Glenn Gordon Caron
سال‌های انتشار:1999 - 2000محصول: ایالات متحده
Eric CloseEric Close
Dennis HaysbertDennis Haysbert
Gerrit GrahamGerrit Graham
Heather MatarazzoHeather Matarazzo
Margaret ColinMargaret Colin

درباره سریال در حال حاضر و دوباره


اکنون و دوباره (Now and Again) یکی از بهترین سریال های ایان سامرهلدر محسوب می‌شود که پخش آن از سال 1999 توسط شبکه سی‌بی‌اس آغاز شد و پس از یک فصل به پایان رسید. گلن گوردون کارون وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشت.

سریال اکنون و دوباره با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و تحسین آنان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اریک کلوز، جان گودمن، مارگارت کالین، هتر ماتارازو و ایان سامرهلدر اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال اکنون و دوباره بدین شرح است: مایکل وایزمن در حومه نیویورک با همسرش لیزا و دخترش هدر زندگی می‌کند و به عنوان مدیر در یک شرکت بیمه کار می‌کند. وقتی مایکل و دوست و همکارش راجر در کار خود پیشرفت می‌کنند، این موفقیت را با هم جشن می‌گیرند. اما در ادامه اتفاقی عجیب رخ می‌دهد.




بنر سریال خاطرات خون‌آشام
پوستر سریال خاطرات خون‌آشام

خاطرات خون‌آشام

The Vampire Diaries
سازنده: Kevin Williamson , Julie Plec
سال‌های انتشار:2009 - 2017محصول: ایالات متحده
Paul WesleyPaul Wesley
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Kat GrahamKat Graham
Candice KingCandice King
Zach RoerigZach Roerig
Matthew DavisMatthew Davis

درباره سریال خاطرات خون‌آشام


خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries) سریالی ماورایی و عاشقانه است که از سال 2009 توسط شبکه سی‌دابلیو شروع به پخش کرد و پس از هشت فصل در سال 2017 به پایان رسید. کوین ویلیامسون و جولی پلک وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشتند.

سریال خاطرات خون‌آشام نتوانست نمرات خوبی از جانب منتقدان دریافت کند؛ اما در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق ظاهر شد. نینا دوبرو، پاول وسلی، ایان سامرهلدر، استیون آر. مک‌کوئین، کاترینا گراهام، کندیس آکولا، زک روئریگ، مایکل تروینو، متیو دیویس، مایکل مالارکی، جوزف مورگان، کلر هولت و دنیل گیلیز ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: موجودات وحشتناک وصف‌ناپذیری در یک شهر کمین کرده‌اند. در همین حال یک دختر نوجوان بین دو برادر خون آشام قرار می‌گیرد.




بنر سریال آمریکایی‌های جوان
پوستر سریال آمریکایی‌های جوان

آمریکایی‌های جوان

Young Americans
سازنده: Steve Antin
سال‌های انتشار:2000محصول: ایالات متحده
Mark FamigliettiMark Famiglietti
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Rodney ScottRodney Scott
Ed QuinnEd Quinn
Kate BosworthKate Bosworth
Katherine MoennigKatherine Moennig

درباره سریال آمریکایی‌های جوان


آمریکایی‌های جوان (Young Americans) سریالی درام است که استیون آنتین وظیفه ساخت آن را برعهده داشت. این سریال که در سال 2000 پخش شد، پس از یک فصل به اتمام رسید.

این سریال چندان در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر نشد و نمرات پایینی دریافت کرد. در سریال آمریکایی‌های جوان بازیگرانی همچون رادنی اسکات، کاترین منیگ، ایان سامرهلدر و مارک فامیلگلیتی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان در شهر نیو رالی در یک مدرسه شبانه روزی معتبر به نام آکادمی راولی رخ می‌دهد. ویل کرودسکی از طبقه کارگر نیوانگلندر، بورسیه تحصیلی را در مدرسه شبانه‌روزی شهر خود دریافت می‌کند.




بنر فیلم زندگی به عنوان یک خانه
پوستر فیلم زندگی به عنوان یک خانه

زندگی به عنوان یک خانه

Life as a House
کارگردان: Irwin Winkler نویسنده: Mark Andrus
سال انتشار:2001محصول: ایالات متحده
Kevin KlineKevin Kline
Hayden ChristensenHayden Christensen
Kristin Scott ThomasKristin Scott Thomas
Jena MaloneJena Malone
Mary SteenburgenMary Steenburgen
Ian SomerhalderIan Somerhalder

درباره فیلم زندگی به عنوان یک خانه


زندگی به‌عنوان یک خانه (Life as a House) جزو بهترین فیلم های ایان سامرهلدر محسوب می‌شود که در سال 2001 اکران شد. اروین وینکلر به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشت. راب کوان در امر تهیه‌کنندگی وینگلر را همراهی کرد. فیلم‌نامه این اثر توسط مارک اندروس نوشته شد.

این فیلم توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و واکنش‌های مثبت آنان را برانگیزد. در فیلم زندگی به‌عنوان یک خانه بازیگرانی همچون کوین کلاین، هایدن کریستنسن، ایان سامرهلدر، کریستین اسکات توماس، جنا مالون و مری استینبورگن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم زندگی به‌عنوان یک خانه در باکس‌آفیس شکست بزرگی را تجربه کرد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 27 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 23 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به یک مرد است که مشتاق اصلاح رابطه خود با همسر سابق و پسر نوجوانش است.




بنر فیلم تورنومنت
پوستر فیلم تورنومنت

تورنومنت

The Tournament
کارگردان: Scott Mann نویسنده:
سال انتشار:2009محصول: بریتانیا
Ving RhamesVing Rhames
Robert CarlyleRobert Carlyle
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Kelly HuKelly Hu
Liam CunninghamLiam Cunningham
Sébastien FoucanSébastien Foucan

درباره فیلم تورنومنت


تورنومنت (The Tournament) جزو بهترین فیلم های اکشن است که در سال 2009 اکران شد و وظیفه کارگردانی آن برعهده اسکات مان قرار داشت. گری یانگ، جاناتان فرانک و نیک راونتری تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. کیث بل، گلن ام استوارت و جینا فیگان فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم تورنومنت با صحنه‌های مهیج و اکشن خود می‌تواند مخاطبان زیادی را سرگرم کند. در این فیلم بازیگرانی همچون کلی هو، رابرت کارلایل، وینگ ریمز، ایان سامرهلدر، لیام کانینگهام، اسکات ادکینز و سباستین فوکو به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در باکس‌آفیس موفق ظاهر نشد و شکست خورد. فیلم تورنومنت که با بودجه 8 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 490 هزار دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گروهی از ثروتمندترین و قدرتمندترین مردان جهان که به دستگاه‌های مجری قانون و زیرزمینی جنایتکار وابسته هستند و همچنین میلیاردها رسانه‌های بین المللی را تحت کنترل خود دارند، سرگرمی خاصی را برای خود طراحی کرده‌اند.




بنر فیلم نبض
پوستر فیلم نبض

نبض

Pulse
کارگردان: Jim Sonzero نویسنده: Wes Craven , Ray Wright
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Kristen BellKristen Bell
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Christina MilianChristina Milian
Rick GonzalezRick Gonzalez
Jonathan TuckerJonathan Tucker
Samm LevineSamm Levine

درباره فیلم نبض


نبض (Pulse) فیلمی در ژانر ترسناک است که در سال 2006 اکران شد و وظیفه کارگردانی آن برعهده جیم سونزرو قرار داشت. باب واینستین و هاروی واینستین تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. وس کریون و ری رایت وظیفه نویسندگی فیلم نبض را برعهده داشتند.

فیلم نبض نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستن بل، ایان سامرهلدر، کریستینا میلان، ریک گونزالز، زاچ گرنیر، ریکی لیندهوم، جاناتان توکر و اکتاویا اسپنسر به ایفای نقش پرداختند. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 30 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: وقتی جاش اوکمن وارد کتابخانه تاریک دانشگاه می‌شود تا با دوستش داگلاس زیگلر ملاقات کند، مورد حمله یک روح انسان‌نما قرار می‌گیرد.




بنر فیلم ناهنجاری
پوستر فیلم ناهنجاری

ناهنجاری

The Anomaly
کارگردان: Noel Clarke نویسنده: Simon Lewis
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا
Alexis KnappAlexis Knapp
Victoria BroomVictoria Broom
Brian CoxBrian Cox
Ian SomerhalderIan Somerhalder
Noel ClarkeNoel Clarke
Luke HemsworthLuke Hemsworth

درباره فیلم ناهنجاری


ناهنجاری (The Anomaly) فیلمی اکشن است که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده نوئل کلارک قرار داشت. جیمز هریس و مارک لین در امر تهیه‌کنندگی و سایمن لوئیس در امر نویسندگی کلارک را همراهی کردند.

فیلم ناهنجاری با نظرات منفی منتقدان روبه‌رو شد و نمرات پایینی کسب کرد. ایان سامرهلدر، الکسیس نپ، نول کلارک و برایان کاکس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به یک سرباز با سابقه است که پس از دستگیری بی‌هوش می‌شود و پس از به هوش آمدن خودش را پشت یک واگن می‌بیند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های ایان سامرهلدر

عکس پروفایل

شما