خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های هنری کویل

بهترین فیلم های هنری کویل – هنری کویل یکی از بهترین بازیگران هالیوود است که شهرت بالایی را کسب کرد.

هنری کویل با ایفای نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی به موفقیت‌های بزرگی رسید و نام خود را در سینمای جهان مطرح کرد.

در ادامه با لیست بهترین فیلم های هنری کویل همراه شما مخاطبان عزیز ملوفیلم خواهیم بود. با ما همراه باشید.




بنر فیلم انولا هلمز

انولا هلمز

Enola Holmes
کارگردان: Harry Bradbeer نویسنده: Jack Thorne
سال انتشار:2020محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Millie Bobby BrownMillie Bobby Brown
Henry CavillHenry Cavill
Sam ClaflinSam Claflin
Helena Bonham CarterHelena Bonham Carter
Louis PartridgeLouis Partridge
Burn GormanBurn Gorman

درباره فیلم انولا هلمز


انولا هولمز (Enola Holmes) فیلمی ماجراجویی و معمایی است که در سال 2020 اکران شد و وظیفه کارگردانی آن برعهده هری بردبایر قرار داشت. مری والدین، الکس گارسیا، میلی بابی براون و پیج براون تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. جک تورن به‌عنوان نویسنده در این فیلم همکاری داشت.

انولا هولمز نمرات متوسطی دریافت کرد؛ این فیلم به دلیل ایرادات فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت و در زمینه بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. هنری کویل، سم کلفلین، لوئیس پارتریج، عدیل اختر، فیونا شاو، فرانسیس د لا تور و هلنا بونهام کارتر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنگامی که مادر انولا هولمز در جشن تولد 16 سالگی او به شکل اسرارآمیزی ناپدید می‌شود، او به دنبال کمک گرفتن از دو برادر بزرگ‌ترش یعنی شرلوک و مایکرافت برای یافتن مادرش است؛ اما او خیلی زود پی می‌برد که آن‌ها هیچ علاقه‌ای به حل این پرونده ندارند و قرار است او را به یک مدرسه شبانه‌روزی بفرستند.




بنر فیلم ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت

ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت

Mission: Impossible - Fallout
کارگردان: Christopher McQuarrie نویسنده: Christopher McQuarrie , Bruce Geller
سال انتشار:2018محصول: چین , ایالات متحده , فرانسه , نروژ
تماشای آنلاین فیلم
Tom CruiseTom Cruise
Henry CavillHenry Cavill
Ving RhamesVing Rhames
Simon PeggSimon Pegg
Rebecca FergusonRebecca Ferguson
Sean HarrisSean Harris

درباره فیلم ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت


ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت (Mission: Impossible – Fallout‎) یکی از بهترین فیلم های اکشن است که کریستوفر مک‌کوری وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. جی. جی. آبرامز، برایان بورک و تام کروز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت به دلیل صحنه‌های اکشن مهیج و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ، میشل موناهن و الک بالدوین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و فروش خارق‌العاده‌ای داشت. فیلم فال‌اوت که با بودجه 178 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 791 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو سال پس از دستگیری سالامون لین، بقایای تشکیلاتی که او رهبری‌اش را برعهده داشت اکنون تبدیل به یک گروه تروریستی جدید به اسم حواریون شده ‌است که در حال عملیات تروریستی در نقاط مختلف دنیا هستند. در این میان هانت و گروهش مأموریت پیدا می‌کنند تا سه کلاهک حاوی پلوتونیم که قرار است در برلین توسط حواریون خریداری شود، پیدا کنند.

گالری فیلم ماموریت غیر ممکن - فال‌اوت





بنر فیلم لیگ عدالت

لیگ عدالت

Justice League
کارگردان: Zack Snyder نویسنده: Joss Whedon , Chris Terrio
سال انتشار:2017محصول: بریتانیا , کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Ben AffleckBen Affleck
Henry CavillHenry Cavill
Amy AdamsAmy Adams
Gal GadotGal Gadot
Ezra MillerEzra Miller
Jason MomoaJason Momoa

درباره فیلم لیگ عدالت


لیگ عدالت (Justice League‎) یکی از بهترین فیلم های هنری کویل به حساب می‌آید که زک اسنایدر و جاس ویدون کارگردانان آن بودند. چارلز روون، دبورا اسنایدر و جف جانز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این اثر توسط کریس تریو و جاس ویدون نوشته شد.

فیلم لیگ عدالت در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل نکرد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، ازرا میلر، ری فیشر، ایمی آدامز، جرمی آیرونز، جی. کی. سیمونز، جسی آیزنبرگ و امبر هرد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش موفقیت‌آمیزی در باکس‌آفیس داشت و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم لیگ عدالت که با بودجه 300 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 657 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم لیگ عدالت بدین شرح است: فیلم با ویدیویی از نجات مردم توسط سوپرمن آغاز می‌شود. بتمن، بعد از مرگ سوپرمن، دچار تحولات روحی شده ‌است. او قصد دارد به کمک زن شگفت‌انگیز تیمی تشکیل دهد تا بتواند جلوی جرم و جنایت و خطرات گوناگونی که جهان را تهدید می‌کند، بگیرد. در این میان خطری جدید دنیا را تهدید می‌کند. این تهدید از جانب فردی به اسم استپن‌ولف صورت می‌گیرد.




بنر سریال ویچر
دو زبانه

ویچر

The Witcher
سازنده: Lauren Schmidt
سال‌های انتشار:2019محصول: لهستان , ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Henry CavillHenry Cavill
Freya AllanFreya Allan
Anya ChalotraAnya Chalotra
Mimi NdiweniMimi Ndiweni

درباره سریال ویچر


ویچر (The Witcher) جزو بهترین سریال های خارجی است که برپایه مجموعه رمان‌هایی به همین نام اثر آندژی ساپکوفسکی ساخته شد. پخش این سریال از سال 2019 توسط سرویس نت‌فلیکس آغاز شد. وظیفه ساخت سریال ویچر برعهده لورن اشمیت هیسریچ قرار داشت.

سریال ویچر توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و با استقبال مخاطبان همراه شود. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به هنری کویل، آنیا چالاترا، فریا آلن، می‌آنا بورینگ، جودی می و آنا شافر اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا که به آن‌ها ویچر می‌گویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند.

گالری سریال ویچر





بنر فیلم غبار ستاره
پوستر فیلم غبار ستاره

غبار ستاره

Stardust
کارگردان: Matthew Vaughn نویسنده: Matthew Vaughn , Jane Goldman
سال انتشار:2007محصول: ایسلند , بریتانیا , ایالات متحده
Charlie CoxCharlie Cox
Claire DanesClaire Danes
Michelle PfeifferMichelle Pfeiffer
Mark StrongMark Strong
Sienna MillerSienna Miller
Kate MagowanKate Magowan

درباره فیلم غبار ستاره


گرد ستاره (Stardust) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی متیو وان است که در سال 2007 اکران و برپایه رمانی به همین نام ساخته شد. لورنزو دی بناونتورا، مایکل دریر و نیل گیمن در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی و جین گولدمن در امر نویسندگی وان را همراهی کردند.

فیلم گرد ستاره به دلیل جلوه‌های بصری جذاب و داستان مهیجش مورد تحسین قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون کلر دینز، چارلی کاکس، میشل فایفر، سیه‌نا میلر، جیسون فلمینگ، مارک استرانگ، روپرت اورت، پیتر اوتول، رابرت دنیرو، اسپنسر وایلدینگ، آدام فوگرتی و هنری کویل به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک روستای کوچک در نزدیکی دیواری است که آن را از سرزمین افسانه‌ای و جادویی جدا می‌کند. دانستان تورن از این دیوار عبور کرده و دختری را می بیند که برای زنی جادوگر که فروشنده دورگرد است کار می‌کند.




بنر فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای.
پوستر فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای.

مردی از یو.ان.سی.ال.ای.

The Man from U.N.C.L.E.
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie , Lionel Wigram
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Henry CavillHenry Cavill
Armie HammerArmie Hammer
Alicia VikanderAlicia Vikander
Elizabeth DebickiElizabeth Debicki
Luca CalvaniLuca Calvani
Sylvester GrothSylvester Groth

درباره فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای.


مردی از یو.ان.سی.ال.ای. (The Man from U.N.C.L.E.) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های هنری کویل قرار بگیرد. گای ریچی وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. جان دیویس، لیونل ویگرام و استیو کلارک هال در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی کویل را همراهی کردند.

فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای. با واکنش‌های متعدد منتقدان مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هنری کویل، آرمی همر، آلیسیا ویکاندر، الیزابت دبیکی، ماریانا دی مارتینو و جرد هریس اشاره کرد. این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت؛ فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای. که با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 109 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جاسوس سازمان CIA ناپلئون سولو و مامور سازمان KGB ایلیا کوریاکین با آغاز جنگ سرد مجبور می‌شوند تا دشمنی‌های کشورهایشان را کنار بگذارند و در کنار هم کار کنند.




بنر فیلم هر چی که کار کنه
پوستر فیلم هر چی که کار کنه

هر چی که کار کنه

Whatever Works
کارگردان: Woody Allen نویسنده: Woody Allen
سال انتشار:2009محصول: فرانسه , ایالات متحده
Larry DavidLarry David
Evan Rachel WoodEvan Rachel Wood
Michael McKeanMichael McKean
Conleth HillConleth Hill
Patricia ClarksonPatricia Clarkson
Ed Begley Jr.Ed Begley Jr.

درباره فیلم هر چی که کار کنه


هرچه نتیجه‌دار باشد (Whatever Works) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی وودی آلن است که در سال 2009 اکران شد. لتی آرونسون و استیون تننبام تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لری دیوید، ایوان ریچل وود، مایکل مک‌کین، پاتریشا کلارکسون، آدام بروکس، کارولین مک‌کورمیک، هنری کویل، اد بیگلی. جی آر، سامانتا بی، کریستوفر ایوان ولچ، الکساندر کروپا و کنلت هیل اشاره کرد.

این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و فیلم‌نامه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. فیلم هرچه نتیجه‌دار باشد فروش نسبتا خوبی در باکس‌آفیس دشت؛ این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 35 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به پیرمرد عجیب و غریبی‌ است که عاشق دختری جوان می‌شود.




بنر فیلم مرد پولادین
پوستر فیلم مرد پولادین

مرد پولادین

Man of Steel
کارگردان: Zack Snyder نویسنده: David S. Goyer
سال انتشار:2013محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Henry CavillHenry Cavill
Amy AdamsAmy Adams
Michael ShannonMichael Shannon
Diane LaneDiane Lane
Russell CroweRussell Crowe
Kevin CostnerKevin Costner

درباره فیلم مرد پولادین


مرد پولادین (Man of Steel) یک فیلم در ژانر ابرقهرمانی است که زک اسنایدر کارگردان آن بود. کریستوفر نولان، چارلز روون، اما توماس و دبورا اسنایدر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده دیوید اس. گویر و کریستوفر نولان قرار داشت.

فیلم مرد پولادین با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری و جلوه‌های بصری تمجید کردند؛ اما این فیلم به دلیل ایرادات فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت.

هنری کویل، امی آدامز، مایکل شنون، دایان لین، کوین کاستنر، لارنس فیشبرن، آنتیه تراوه، آیلیت زورر و راسل کرو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم مرد پولادین عملکرد درخشانی در باکس‌آفیس داشت؛ این فیلم که با بودجه 225 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 687 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سیاره کریپتون خانه یک تمدن فوق پیشرفته است که قرن‌هاست به مکتب جبرگرایی پایبند است. اما این سیاره به علت ناپایداری هسته مرکزی سیاره در حال فروپاشی‌ است و لحظات آخر خود را سپری می‌کند. ساکنان کریپتان بر سر اینکه چگونه با این مسئله مقابله کنند در این لحظات آخر با یکدیگر به نزاع برخاسته‌اند. کودتایی انجام می‌شود که در آن ژنرال زاد سعی در تصرف و کنترل اوضاع را دارد.




بنر فیلم بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت
پوستر فیلم بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت

بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت

Batman v Superman: Dawn of Justice
کارگردان: Zack Snyder نویسنده: David S. Goyer , Chris Terrio
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Ben AffleckBen Affleck
Henry CavillHenry Cavill
Jesse EisenbergJesse Eisenberg
Gal GadotGal Gadot
Amy AdamsAmy Adams
Diane LaneDiane Lane

درباره فیلم بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت


بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) جزو بهترین فیلم های هنری کویل محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. چارلز روون و دبورا اسنایدر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریس تریو و دیوید اس. گویر نوشته شد.

فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت پس از اکران نقدهای منفی منتقدان را به همراه داشت. بن افلک، هنری کویل، ایمی آدامز، گل گدوت، لارنس فیشبرن، داین لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز، هالی هانتر، جیسون موموآ و لورن کوهن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و عملکرد قدرتمندانه‌ای در باکس‌آفیس داشته باشد. فیلم طلوع عدالت که با بودجه 250 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 873 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در حین نبرد سوپرمن با ژنرال زاد ساختمان شرکت وین در متروپلیس نابود شده و یکی از دوستان بروس وین کشته می‌شود. بروس از سوپرمن کینه به دل گرفته و در صدد نابودی وی برمی‌آید. با گذشت هجده ماه از حادثه متروپلیس سوپرمن خبرنگار روزنامه دیلی پلنت شده ‌است. بروس که از حضورش به عنوان بتمن دو دهه می‌گذرد متوجه می‌شود یک کشتی در حال تحویل محموله‌ای حاوی کریپتونایت به لکس لوتر است.




بنر فیلم قلعه شنی
پوستر فیلم قلعه شنی

قلعه شنی

Sand Castle
کارگردان: Fernando Coimbra نویسنده: Chris Roessner
سال انتشار:2017محصول: بریتانیا , Iraq
Logan Marshall-GreenLogan Marshall-Green
Nicholas HoultNicholas Hoult
Henry CavillHenry Cavill
Gonzalo MenendezGonzalo Menendez
Beau KnappBeau Knapp
Sam SpruellSam Spruell

درباره فیلم قلعه شنی


قلعه شنی (Sand Castle) فیلمی درام و جنگی به کارگردانی فرناندو کویمبرا است که در سال 2017 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. مارک گوردون، جاستین نپی و بن پیو تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط کریس روئسنر نوشته شد.

فیلم قلعه شنی با نمرات مختلفی از جانب منتقدان مواجه شد. در این فیلم بازیگرانی همچون نیکولاس هولت، لوگان مارشال گرین، هنری کویل، گلن پاول، بو نپ، نیل براون جونیور و تامی فلاناگان به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم قلعه شنی بدین شرح است: مت اوکر در ژوئیه سال 2001 در ارتش ثبت نام می‌کند تا برای کالج پول به دست بیاورد. کمی بعد، برای جنگ به بغداد فرستاده می‌شود. در آنجا متوجه یک تک تیرانداز می‌شود و گروهبان دیلن چاتسکی هلیکوپتری را برای نابودی ساختمان محل اقامت تک تیرانداز می‌فرستد.




بنر فیلم جاودانه‌ها
پوستر فیلم جاودانه‌ها

جاودانه‌ها

Immortals
کارگردان: Tarsem Singh نویسنده: Charley Parlapanides , Vlas Parlapanides
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Henry CavillHenry Cavill
Freida PintoFreida Pinto
Luke EvansLuke Evans
Stephen DorffStephen Dorff
Kellan LutzKellan Lutz
Isabel LucasIsabel Lucas

درباره فیلم جاودانه‌ها


فناناپذیران (Immortals) یکی از بهترین فیلم های اکشن و فانتزی است که توسط تارسم سینگ کارگردانی و در سال 2011 اکران شد. ولاس پارلاپانیدس و چارلی پارلاپانیدس فیلم‌نامه این اثر را نوشتند. مارک کانتون و رایان کاوانا وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم فناناپذیران با اینکه نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد، توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 226 میلیون دلار فروش کرد. هنری کاویل، استیون درف، لوک ایوانز، ایزابل لوکاس، کلان لاتز، فریدا پینتو، میکی رورک، جان هرت و جوزف مورگان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از مدت‌ها جنگ خدایان و تایتان‌ها، سرانجام خدایان پیروز این جنگ می‌شوند تا صلح و ثبات را به بشریت برگردانند. اما شکست تایتان‌ها به معنای ریشه کنی ظلم و ستیز در جهان نیست چراکه اینبار نوبت به یک شیطان بسیار خشن و ظالم به اسم پادشاه هایپریون است.




بنر فیلم شکارچی شب
پوستر فیلم شکارچی شب

شکارچی شب

Night Hunter
کارگردان: David Raymond نویسنده: David Raymond
سال انتشار:2019محصول: کانادا , بریتانیا , ایالات متحده
Henry CavillHenry Cavill
Ben KingsleyBen Kingsley
Alexandra DaddarioAlexandra Daddario
Stanley TucciStanley Tucci
Brendan FletcherBrendan Fletcher
Minka KellyMinka Kelly

درباره فیلم شکارچی شب


شکارچی شب (Night Hunter) فیلمی در ژانر اکشن و جنایی است که دیوید ریموند کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. رابرت اوگدن بارنوم، کریس پتیت، جف بیسلی و ریک دوگدال در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی ریموند را همراهی کردند.

فیلم شکارچی شب نظرات مثبتی از جانب منتقدان دریافت نکرد. هنری کویل، بن کینگزلی، الکساندرا داداریو، استنلی توچی، برندن فلچر، مینکا کلی، دیلن پن و ناتان فیلیون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جسد یک زن جوان در یک کامیون پیدا می‌شود و کارآگاه والتر مارشال حس می‌کند قربانی در حین فرار مرده است. در همین زمان، گروه مایکل کوپر تلاش می‌کند یک متجاوز کودک را دستگیر کند ولی لارا دزدیده می‌شود. مارشال از طریق ردیاب گوشواره لارا، او و دیگر زنان زندانی را در قصری پیدا می‌کند که سایمون استولز، مردی روانی، صاحب آنجاست.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های هنری کویل

عکس پروفایل

شما