خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آنا د آرماس

بهترین فیلم های آنا د آرماس – آنا د آرماس یکی از بازیگران زن شناخته‌شده در جهان است که از محبوبیت بالایی در میان طرفداران سینما برخوردار است.

آنا د آرماس از سال 2006 کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و خیلی زود پله‌های موفقیت را طی کرد و به شهرت بالایی دست یافت.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های آنا د آرماس را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم زمانی برای مردن نیست
پوستر فیلم زمانی برای مردن نیست
دو زیرنویس

زمانی برای مردن نیست

No Time to Die
کارگردان: Cary Joji Fukunaga نویسنده: Robert Wade , Neal Purvis , Cary Joji Fukunaga , Phoebe Waller-Bridge
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Rami MalekRami Malek
Léa SeydouxLéa Seydoux
Lashana LynchLashana Lynch
Ana de ArmasAna de Armas
Ben WhishawBen Whishaw

درباره فیلم زمانی برای مردن نیست


زمانی برای مردن نیست (No Time To Die‎) یکی از بهترین فیلم های اکشن به کارگردانی و نویسندگی کری فوکوناگا است که در سال 2021 اکران شد. نیل پورویس، رابرت وید و فیبی والر بریج در امر نویسندگی فوکوناگا را همراهی کردند. مایکل ویلسون و باربارا براکلی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم زمانی برای مردن نیست با بودجه عظیم 300 میلیون دلاری ساخته شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاسانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستف والتس و ریف فاینز آنا د آرماس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پنج سال پس از وقایع پرونده اسپکتر، جیمز باند خود را بازنشسته کرده و در جزایر جامائیکا مشغول استراحت است. درست در زمانی به نظر می‌رسد که باند پس از مدت طولانی قادر به تجربه یک زندگی عادی است، دوست قدیمی وی و یکی از جاسوسان سی‌آی‌ای به سراغش آمده و از او درخواست کمک می‌کند و همین مسئله پای باند را به پرونده ربوده‌شدن یک دانشمند باز می‌کند.




بنر فیلم چاقوکشی

چاقوکشی

Knives Out
کارگردان: Rian Johnson نویسنده: Rian Johnson
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Daniel CraigDaniel Craig
Chris EvansChris Evans
Ana de ArmasAna de Armas
Jamie Lee CurtisJamie Lee Curtis
Michael ShannonMichael Shannon
Don JohnsonDon Johnson

درباره فیلم چاقوکشی


چاقوکشی (Knives Out) یک فیلم در ژانر معمایی است که ریان جانسن وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن را برعهده داشت. رام برگمن نیز در امر تهیه‌کنندگی جانسن را همراهی کرد.

فیلم چاقوکشی توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و به دلیل روند داستانی جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کیت استنفیلد، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر اشاره کرد.

فیلم چاقوکشی طی مراسم اسکار تنها در بخش بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست آن را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی برای آنا د آرماس نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست در هیچ بخشی این جایزه را کسب کند.

فیلم چاقوکشی به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 311 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: خانواده هارلن ترومبی، رمان‌نویس ثروتمند به جشن تولد 85 سالگی‌اش در عمارت او در ماساچوست می‌روند. صبح روز بعد، سرایدار هارلن، فران، او را در حالی‌که مرده ‌است پیدا می‌کند. پلیس معتقد است که مرگ هارلن خودکشی است، اما کارآگاه خصوصی بنویت بلانک توسط فردی ناشناس برای بازرسی درباره این پرونده استخدام می‌شود.




بنر فیلم فراتر از سرعت

فراتر از سرعت

Overdrive
کارگردان: Antonio Negret نویسنده: Michael Brandt , Derek Haas
سال انتشار:2017محصول: فرانسه
تماشای آنلاین فیلم
Scott EastwoodScott Eastwood
Freddie ThorpFreddie Thorp
Ana de ArmasAna de Armas
Gaia WeissGaia Weiss
Clemens SchickClemens Schick
Simon AbkarianSimon Abkarian

درباره فیلم فراتر از سرعت


اوردرایو (Overdrive) جزو بهترین فیلم های آنا د آرماس به شمار می‌آید که در سال 2017 اکران شد. آنتونیو نگرت وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. مایکل برانت، پی‌یر مورل، درک هاس و کریستوفر تافین تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. وظیفه نویسندگی فیلم اوردرایو برعهده مایکل برانت و درک هاس قرار داشت.

فیلم اوردرایو به‌عنوان یک اثر اکشن می‌تواند به خوبی مخاطبانش را سرگرم کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اسکات ایستوود، آنا د آرماس، گایا ویس، کلیمنس شیک، کاریس و سیمون آبکاریان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به دو برادر به نام‌های اندرو و گرت است که کار آن‌ها سرقت ماشین‌های گران‌قیمت است و تصمیم می‌گیرند برای اجرای نقشه جدیدشان به فرانسه بروند و چند ماشین خاص و لوکس را بدزدند.




بنر فیلم دست‌های سنگی

دست‌های سنگی

Hands of Stone
کارگردان: Jonathan Jakubowicz نویسنده: Jonathan Jakubowicz
سال انتشار:2016محصول: Panama , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert De NiroRobert De Niro
Edgar RamírezEdgar Ramírez
Jurnee SmollettJurnee Smollett
Ellen BarkinEllen Barkin
Rubén BladesRubén Blades
UsherUsher

درباره فیلم دست‌های سنگی


دست‌های سنگی (Hands of Stone) فیلمی زندگی‌نامه‌ای و اکشن به کارگردانی و نویسندگی جاناتان جاکوبوویچ است که در سال 2016 اکران شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت دنیرو، ادگار رامیرز، آشر، الن بارکین، آنا د آرماس و رج ئی. کثی اشاره کرد.

فیلم دست‌های سنگی با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. این فیلم در گیشه شکست خورد و فروش موفقیت‌آمیزی نداشت؛ فیلم دست‌های سنگی که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 5 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان زندگی بوکسور افسانه‌ای رابرت دوران را به تصویر می‌کشد. او این حرفه را برای نخستین بار در سال 1968 در سن شانزده سالگی شروع کرد و در سال 2002 نیز بازنشسته شد.




بنر فیلم بلید رانر ۲۰۴۹
پوستر فیلم بلید رانر ۲۰۴۹

بلید رانر ۲۰۴۹

Blade Runner 2049
کارگردان: Denis Villeneuve نویسنده: Hampton Fancher , Michael Green
سال انتشار:2017محصول: کانادا , مجارستان , اسپانیا , بریتانیا , ایالات متحده
Harrison FordHarrison Ford
Ana de ArmasAna de Armas
Robin WrightRobin Wright
Ryan GoslingRyan Gosling
Sylvia HoeksSylvia Hoeks
Mackenzie DavisMackenzie Davis

درباره فیلم بلید رانر ۲۰۴۹


بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی به کارگردانی دنی ویلنوو است که درواقع دنباله فیلم بلید رانر محصول سال 1982 محسوب می‌شود. برودریک جانسن، سینتیا سایکس، باد یورکین و اندرو کوسوو تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده مایکل گرین و همپتن فنچر قرار داشت.

فیلم بلید رانر 2049 به دلیل پیچش داستانی جذاب، بازی عالی گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، دیوید باتیستا، آنا د آرماس، سیلفیا هوکس، رابین رایت، کارلا یوری، مکنزی دیویس، لنی جیمز، جرد لتو، سالی هارمسن، ادوارد جیمز آلموس و برخد عبدی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم طی مراسم اسکار در پنج بخش نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه اسکار بهترین فیلم‌برداری را دریافت کند. فیلم بلید رانر 2049 فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت؛ این فیلم که با بودجه 180 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 259 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در این فیلم یک آدم مصنوعی به اسم کی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلید رانر کار می‌کند و مأموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آن‌ها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به ریچل است که 30 سال پیش از دکارد حامله شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان جان خود را از دست داد.




بنر فیلم سگ‌های جنگی
پوستر فیلم سگ‌های جنگی

سگ‌های جنگی

War Dogs
کارگردان: Todd Phillips نویسنده: Todd Phillips , Jason Smilovic , Stephen Chin
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Miles TellerMiles Teller
Jonah HillJonah Hill
Ana de ArmasAna de Armas
Bradley CooperBradley Cooper
Kevin PollakKevin Pollak
Patrick St. EspritPatrick St. Esprit

درباره فیلم سگ‌های جنگی


سگ‌های جنگی (War Dogs‎) یکی از بهترین فیلم های آنا د آرماس محسوب می‌شود که تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن را برعهده داشت. بردلی کوپر، مارک گوردون و برایان زیوریف در امر تهیه‌کنندگی و استیفن چین و جیسون اسمیلوویک در امر نویسندگی فیلیپس را همراهی کردند.

فیلم سگ‌های جنگی نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به مایلز تلر، آنا د آرماس، جونا هیل و بردلی کوپر اشاره کرد. فیلم سگ‌های جنگی در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش خوبی را تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 82 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به دو دلال صنایع جنگ‌افزاری به نام‌های افرایم دیورولی و دیوید پاکوز است که قراردادی به مبلغ 300 میلیون دلار با وزارت دفاع آمریکا پنتاگون، جهت تأمین سلاح و جنگ‌افزار برای نیروهای آمریکایی در افغانستان می‌بندند.




بنر فیلم کورازون
پوستر فیلم کورازون

کورازون

Corazón
کارگردان: John Hillcoat نویسنده: Kelley Sane
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
Ana de ArmasAna de Armas
Demián BichirDemián Bichir
Roger WassermanRoger Wasserman
Daniel GoldsteinDaniel Goldstein
Lidia ArizaLidia Ariza
Sofia RichiezSofia Richiez

درباره فیلم کورازون


کورازون (Corazón) فیلمی درام و زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی جان هیلکات است که در سال 2018 پخش شد. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده کلی سانه قرار داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنا د آرماس، دمیان بیچر، روآری رودس و راجر واسرمن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: النا رامیرز یک روسپی است که پی می‌برد شرایط پزشکی او بسیار بحرانی است و باید جهت دسترسی به درمان لازم برای اخذ ویزا تلاش کند.




بنر فیلم سرجیو
پوستر فیلم سرجیو

سرجیو

Sergio
کارگردان: Greg Barker نویسنده: Craig Borten
سال انتشار:2020محصول: آلبانی , Jordan , Thailand , ایالات متحده
Wagner MouraWagner Moura
Ana de ArmasAna de Armas
Garret DillahuntGarret Dillahunt
Will DaltonWill Dalton
Bradley WhitfordBradley Whitford
Brían F. O'ByrneBrían F. O'Byrne

درباره فیلم سرجیو


سرجیو (Sergio) فیلمی به کارگردانی کریگ بیکر است که در سال 2020 اکران شد. واگنر مورا، برنت ترورز و دنیل دریفوس تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیلم‌نامه این اثر توسط کریگ بورتن نوشته شد.

فیلم سرجیو آن‌طور که باید در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر نشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنا د آرماس، واگنر مورا، کلیمنس شیک و برایان اف. اوبرن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 2003، سرجیو ویرا د ملو، نماینده ویژه سازمان ملل در عراق قربانی بمب‌گذاری شد و در زیرزمین هتلی در بغداد گرفتار شد.




بنر فیلم تق تق
پوستر فیلم تق تق

تق تق

Knock Knock
کارگردان: Eli Roth نویسنده: Eli Roth , Nicolás López , Guillermo Amoedo
سال انتشار:2015محصول: Israel , ایالات متحده , شیلی
Keanu ReevesKeanu Reeves
Lorenza IzzoLorenza Izzo
Ana de ArmasAna de Armas
Aaron BurnsAaron Burns
Colleen CampColleen Camp
Ignacia AllamandIgnacia Allamand

درباره فیلم تق تق


تق تق (Knock Knock) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های آنا د آرماس قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم برعهده الی راث قرار داشت. میگل آسنسیو، کالین کمپ و نیکولاس لوپز در امر تهیه‌کنندگی و گیرمو آمودو و نیکولاس لوپز در امر نویسندگی راث را همراهی کردند.

این فیلم با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و نتوانست تحسین آنان را برانگیزد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم تق تق به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیانو ریوز، لورنزا ایزو، آنا د آرماس و کالین کمپ اشاره کرد.

فیلم تق تق در گیشه شکست بزرگی را تجربه کرد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 16 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 6 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ایوان وبر، همسر و پدری فداکار، در حالی که همسر و فرزندانش در سفر به سر می‌بردند، به تنهایی تعطیلات آخر را در خانه خود می‌گذراند. هنگام عصر دو زن جوان و زیبا به نام‌های جنسیس و بل به شکل غیرمنتظره برای درخواست کمک در می‌زنند. ایوان در را باز کرده و این دو دختر را که در زیر باران خیس شده بودند به خانه خود راه می‌دهد.




بنر فیلم منِ نفرت انگیز

منِ نفرت انگیز

Despicable Me
کارگردان: Pierre Coffin , Chris Renaud نویسنده: Ken Daurio , Cinco Paul
سال انتشار:2010محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Steve CarellSteve Carell
Miranda CosgroveMiranda Cosgrove
Jason SegelJason Segel
Russell BrandRussell Brand
Julie AndrewsJulie Andrews
Will ArnettWill Arnett

درباره فیلم منِ نفرت انگیز


من نفرت‌انگیز (Despicable Me) یک انیمیشن موفق به کارگردانی پیر کافین و کریس رناد است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جان کوهن، جنت هیلی و کریس ملداندری قرار داشت. کن داریو و کینکو پائول فیلم‌نامه انیمیشن من نفرت‌انگیز را نوشتند.

انیمیشن من نفرت‌انگیز نمرات بالایی دریافت کرد و استقبال آنان را به همراه داشت. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به استیو کارل، جیسون سیگل، راسل برند، جولی اندروز، ویل آرنت، کریستن ویگ، میراندا کازگرو، کیتی لی، دانا گایر و السی فیشر اشاره کرد.

این انیمیشن فروش قابل توجهی را در باکس‌آفیس تجربه کرد و توانست استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشته باشد. انیمیشن من نفرت‌انگیز با بودجه تولید 69 میلیون دلاری‌اش، حدود 543 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: گرو خلافکاری است که با شنیدن خبر دزدیده شدن هرم بزرگ جیزه تصمیم می‌گیرد تا برای تحت تأثیر قرار دادن رئیس بانکی که از آن برای کارهایش وام می‌گیرد، ماه را بدزدد. او دستیارانی به اسم مینیون دارد که موجوداتی بسیار کوچک هستند و به کتک کاری و خرابکاری علاقه ویژه‌ای دارند و موش‌های آزمایشگاهی دکتر نفاریو دستیار گرو و مسئول آزمایشگاه زیرزمینی او هستند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آنا د آرماس

عکس پروفایل

شما