خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های میسی ویلیامز

بهترین فیلم های میسی ویلیامز – میسی ویلیامز یکی از بازیگران زن جوان سینمای جهان است که فعالیت خود را در حرفه بازیگری از سال 2011 آغاز کرد.

این بازیگر به‌واسطه ایفای نقش آریا استارک در سال بازی تاج و تخت به شهرت بالایی دست یافت و با محبوبیت بالایی رسید.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های میسی ویلیامز را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم صاحبان
پوستر فیلم صاحبان

صاحبان

The Owners
کارگردان: Julius Berg نویسنده: Julius Berg , Mathieu Gompel
سال انتشار:2020محصول: فرانسه , بریتانیا
Maisie WilliamsMaisie Williams
Sylvester McCoySylvester McCoy
Rita TushinghamRita Tushingham
Jake CurranJake Curran
Andrew EllisAndrew Ellis
Ian KennyIan Kenny

درباره فیلم صاحبان


صاحبان (the owners) یک فیلم در ژانر دلهره‌آور است که در سال 2020 اکران و توسط جولیوس برگ کارگردانی شد. آلن د لا ماتا و کریستوفر گرانیر دفر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این اثر توسط ماتیو گومپل، جولیوس برگ و جف کاکس نوشته شد.

فیلم صاحبان نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و در زمینه‌های فیلم‌نامه و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون میسی ویلیامز، سیلوستر مک کوی، ریتا تاشینگهم، جیک کوران، ایان کنی و اندرو الیس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گروهی از دوستان تصور می‌کنند که در خانه‌ای خالی با گاوصندوق پر از پول نقد کار آسانی جهت دزدی دارند. اما هنگامی که صاحبان خانه خیلی زود به منزل خود بازمی‌گردند، همه چیز دشوار می‌شود.




بنر سریال بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

Game of Thrones
سازنده: David Benioff , D. B. Weiss
سال‌های انتشار:2011 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Liam CunninghamLiam Cunningham
Joe DempsieJoe Dempsie
Emilia ClarkeEmilia Clarke
John BradleyJohn Bradley
Peter DinklagePeter Dinklage
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau

درباره سریال بازی تاج و تخت


بازی تاج و تخت (Game of Thrones) جزو بهترین سریال های خارجی به شمار می‌آید که خیلی زود پس از آغاز پخش خود در سال 2011 به محبوبیت بالایی رسید و پس از هشت فصل در سال 2019 به اتمام رسید.

سریال بازی تاج و تخت به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت. پیتر دینکلیج، نیکولای کاستر والدو، لینا هیدی، امیلیا کلارک، کیت هرینگتون و میسی ویلیامز ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان زمانی شروع می‌شود که تمام هفت اقلیم در اتحاد کامل به سر می‌برند. تابستانی طولانی وستروس را دربر گرفته و انتظار می‌رود که خیلی زود تمام شود. اما با مرگ دست شاه اوضاع به‌سرعت تغییر می‌کند؛ شاه رابرت براتیون که پادشاهی را با یک انقلاب از تارگرین‌ها گرفته ‌است، از دوست خود، ند استارک، نگهبان شمال، درخواست می‌کند تا مقام دست شاه را قبول کند.

گالری سریال بازی تاج و تخت





بنر فیلم انسان‌های نخستین

انسان‌های نخستین

Early Man
کارگردان: Nick Park نویسنده: Mark Burton , James Higginson
سال انتشار:2018محصول: فرانسه , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Eddie RedmayneEddie Redmayne
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Maisie WilliamsMaisie Williams
Timothy SpallTimothy Spall
Miriam MargolyesMiriam Margolyes
Rob BrydonRob Brydon

درباره فیلم انسان‌های نخستین


انسان‌های نخستین (Early Man) یکی از بهترین فیلم های میسی ویلیامز محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. نیک پارک وظیفه کارگردان و مارک برتون وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشتند.

انیمیشن انسان‌های نخستین واکنش‌های منفی منتقدان را به همراه داشت و چندان در جلب نظرات مثبت آنان موفق نبود. ادی ردمین، تام هیدلستون و میسی ویلیامز ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند.

این انیمیشن در بخش فروش نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و در گیشه متحمل شکست شد. انیمیشن انسان‌های نخستین که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 54 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان انیمیشن انسان‌های نخستین بدین شرح است: در آغاز جهان، هنگامی که موجودات نخستین و ماموت‌های پشمالو در زمین پرسه می‌زدند، انسان‌های نخستین داستان داگ و هوگنوب که دو شخص وابسته به هم بودند، تعریف می‌کنند. داگ قبیله‌اش را در برابر قدرت عصر برنز متحد می‌کند.




بنر فیلم مری شلی
پوستر فیلم مری شلی

مری شلی

Mary Shelley
کارگردان: Haifaa al-Mansour نویسنده: Haifaa al-Mansour , Emma Jensen
سال انتشار:2017محصول: استرالیا , ایرلند , Luxembourg , بریتانیا , ایالات متحده
Elle FanningElle Fanning
Douglas BoothDouglas Booth
Bel PowleyBel Powley
Stephen DillaneStephen Dillane
Joanne FroggattJoanne Froggatt
Tom SturridgeTom Sturridge

درباره فیلم مری شلی


مری شلی (Mary Shelley) فیلمی عاشقانه و درام است که توسط حیفا المنصور کارگردانی شد و داستان آن توسط اما ینسن به رشته تحریر درآمد. آلن مولونی به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

فیلم مری شلی با دیدگاه‌های مختلف منتقدان مواجه شد و واکنش‌های متعدد آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ال فانینگ، میسی ویلیامز، بن هاردی، داگلاس بوث، استیون دیلین، جوآن فروگات، تام استاریج و هیو اوکنور اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مری گادوین دختر نویسنده و فمنیست پیشگام مری والستون کرفت و شوهرش ویلیام گادوین، ناشر و فیلسوف سیاسی است. مری والستونکرفت کمی پس از زایمان جان خود را از دست داده و فیلم ۱۶ سال بعد را نشان می‌دهد که مری گادوین با پدرش، مادرخوانده‌اش و خواهر خوانده و محرم اسرارش کلر کلرمونت زندگی می‌کند.




بنر فیلم کتاب عشق
پوستر فیلم کتاب عشق

کتاب عشق

The Book of Love
کارگردان: Bill Purple نویسنده: Robbie Pickering , Bill Purple
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Jason SudeikisJason Sudeikis
Maisie WilliamsMaisie Williams
Jessica BielJessica Biel
Mary SteenburgenMary Steenburgen
Orlando JonesOrlando Jones
Paul ReiserPaul Reiser

درباره فیلم کتاب عشق


کتاب عشق (The Book of Love) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های میسی ویلیامز قرار بگیرد. بیل پورپل کارگردان این فیلم بود. رابی پیکرینگ و بیل پورپل به‌عنوان نویسنده در این پروژه همکاری داشتند. جسیکا بیل نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم کتاب عشق نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و واکنش‌های منفی آنان را به همراه داشت. میسی ویلیامز، جسیکا بیل، جیسون سودیکیس، مری استینبورگن، اورلاندو جونز و پل رایزر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنری یک معمار است که بعد از مرگ همسرش در یک تصادف، تصمیم می‌گیرد به یک بی‌خانمان نوجوان کمک کند.




بنر فیلم سقوط کردن
پوستر فیلم سقوط کردن

سقوط کردن

The Falling
کارگردان: Carol Morley نویسنده: Carol Morley
سال انتشار:2015محصول: بریتانیا
Maisie WilliamsMaisie Williams
Florence PughFlorence Pugh
Maxine PeakeMaxine Peake
Monica DolanMonica Dolan
Greta ScacchiGreta Scacchi
Mathew BayntonMathew Baynton

درباره فیلم سقوط کردن


سقوط کردن (The Falling) فیلمی معمایی و درام به کارگردانی و نویسندگی کارول مارلی است که در سال 2014 اکران شد. لوس روئگ و کیرو کانون نیز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم سقوط کردن نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون میسی ویلیامز، مکسین پیک، مونیکا دولان، گرتا اسکاکی، متیو بینتون و فلورنس پیو به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۱۹۶۹، لیدیا و ابی در یک مدرسه دخترانه و انگلیسی با هم دوست هستند. مادر لیدیا به او توجهی ندارد و از مکان‌های باز ترس دارد. لیدیا روی ابی تمرکز می‌کند.




بنر فیلم جهش یافتگان جدید
پوستر فیلم جهش یافتگان جدید

جهش یافتگان جدید

The New Mutants
کارگردان: Josh Boone نویسنده: Josh Boone , Knate Gwaltney
سال انتشار:2020محصول: ایالات متحده
Maisie WilliamsMaisie Williams
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Charlie HeatonCharlie Heaton
Alice BragaAlice Braga
Blu HuntBlu Hunt
Henry ZagaHenry Zaga

درباره فیلم جهش یافتگان جدید


جهش‌یافته‌های جدید (The New Mutants) اثری ابرقهرمانی و ترسناک است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده جاش بون قرار داشت. کنات لی نیز در امر نویسندگی جاش بون را همراهی کرد. سیمون کینبرگ، کارن روزنفلت و لورن شولر دانر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم جهش‌یافته‌های جدید در زمینه‌های روند داستانی و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آنیا تیلور جوی، میسی ویلیامز، چارلی هیتون، هنری زاگا، بلو هانت و آلیس براگا اشاره کرد.

این فیلم در گیشه شکست خورد و نتوانست عملکرد خوبی را از خود برجای بگذارد. فیلم جهش‌یافته‌های جدید که با بودجه 67 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 46 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم جهش‌یافته‌های جدید بدین شرح است: پنج جوان جهش یافته که علی‌رغم میل خودشان در یک مرکز مخفی و مرموز نگهداری می‌شوند، در حال کشف توانایی و قدرت‌های خود هستند، تا بتوانند از این مرکز بگریزند.




بنر فیلم طلا

طلا

Gold
کارگردان: Reema Kagti نویسنده: Reema Kagti , Rajesh Devraj
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Akshay KumarAkshay Kumar
Mouni RoyMouni Roy
Kunal KapoorKunal Kapoor
Abdul Quadir AminAbdul Quadir Amin
Andrew HavillAndrew Havill
Jason RedshawJason Redshaw

درباره فیلم طلا


طلا (Gold) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های میسی ویلیامز قرار بگیرد. نیال هیری کارگردان و نویسنده این فیلم بود. تریستان لینچ و آئویفه اوسالیوان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند.

فیلم طلا نمرات پایینی دریافت کرد و نظرات منفی منتقدان را به همراه داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیمز نسبیت، میسی ویلیامز و دیوید ویلموت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان پدری را به تصویر می‌کشد که پس از دوازده سال غیبت به زادگاهش بازمی‌گردد تا پدر در حال مرگش را ملاقات کند. ری به طرز عجیبی از این فرصت استفاده می‌کند تا با معشوقه سابقش آلیس، مادر دخترش ابی، دوباره ارتباط برقرار کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های میسی ویلیامز

عکس پروفایل

شما