خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های سوفی ترنر

بهترین فیلم های سوفی ترنر – سوفی ترنر یک بازیگر زن متولد سال 1996 در انگلیس است که از سال 2011 فعالیت خود در عرصه بازیگری را آغاز کرد.

ترنر با ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت به شهرت بالایی رسید و توانست توجه بسیاری از طرفداران فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های سوفی ترنر را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

Game of Thrones
سازنده: David Benioff , D. B. Weiss
سال‌های انتشار:2011 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Liam CunninghamLiam Cunningham
Joe DempsieJoe Dempsie
Emilia ClarkeEmilia Clarke
John BradleyJohn Bradley
Peter DinklagePeter Dinklage
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau

درباره سریال بازی تاج و تخت


بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی است که به محبوبیت بالایی رسید و وظیفه ساخت آن برعهده دیوید بنیاف و دی. بی. وایس قرار داشت.

سریال بازی تاج و تخت در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و به دلیل داستان جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی همچون پیتر دینکلیج، نیکولای کاستر والدو، لینا هیدی، امیلیا کلارک، کیت هرینگتون و سوفی ترنر اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: در زمانی که کل هفت اقلیم در اتحاد به سر می‌برند، تابستانی طولانی وستروس را فراگرفته و انتظار می‌رود که به‌زودی پایان یابد. اما با مرگ دست شاه وضعیت سریع عوض می‌شود؛ شاه رابرت براتیون که پادشاهی را با یک انقلاب از تارگرین‌ها گرفته ‌است، از دوست خود، ند استارک، نگهبان شمال، تقاضا می‌کند تا مقام دست شاه را قبول کند.

گالری سریال بازی تاج و تخت





بنر فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک
پوستر فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک
دو زبانه

مردان ایکس: ققنوس تاریک

X-Men: Dark Phoenix
کارگردان: Simon Kinberg نویسنده: Simon Kinberg
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sophie TurnerSophie Turner
James McAvoyJames McAvoy
Nicholas HoultNicholas Hoult
Tye SheridanTye Sheridan
Michael FassbenderMichael Fassbender
Alexandra ShippAlexandra Shipp

درباره فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک


دارک فینکس (Dark Phoenix) یکی از بهترین فیلم های سوفی ترنر محسوب می‌شود که سیمون کینبرگ وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. برایان سینگر، هاچ پارکر، لورن شولر دانر و تاد هالوولگ در امر تهیه‌کنندگی کینبرگ را همراهی کردند.

فیلم دارک فینکس نمرات خوبی دریافت نکرد و نقدهای منفی منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، سوفی ترنر، تای شرایدن، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت مک‌فی، ایوان پیترز و جسیکا چستین اشاره کرد.

فیلم دراک فینکس در مقایسه با بودجه تولید عظیمش فروش خوبی نداشت. این فیلم که با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 252 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1992 تقریبا ده سال بعد از وقایع فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس، مردان ایکس قهرمانان ملی هستند که پیوسته به ماموریت‌های خطرناک می‌روند. هنگامی که یک اشعه خورشیدی در طول یک مأموریت نجات در فضا با آن‌ها برخورد می‌کند، جین گری کنترل توانایی‌هایش را از دست می‌دهد و ققنوس را آزاد می‌کند.




بنر فیلم مردان ایکس: آخر الزمان
پوستر فیلم مردان ایکس: آخر الزمان

مردان ایکس: آخر الزمان

X-Men: Apocalypse
کارگردان: Bryan Singer نویسنده: Bryan Singer , Simon Kinberg , Michael Dougherty , Dan Harris
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
James McAvoyJames McAvoy
Michael FassbenderMichael Fassbender
Jennifer LawrenceJennifer Lawrence
Nicholas HoultNicholas Hoult
Oscar IsaacOscar Isaac
Rose ByrneRose Byrne

درباره فیلم مردان ایکس: آخر الزمان


مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) یک فیلم در ژانر ابرقهرمانی و فانتزی است که در سال 2016 اکران شد. برایان سینگر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. لورن شولر دانر، برایان سینگر، سیمون کینبرگ و هاچ پارکر تهیه‌کنندگان این اثر بودند. وظیفه نویسندگی فیلم آپوکالیپس برعهده دن هریس، مایکل دووگرتی و سیمون کینبرگ قرار داشت.

این فیلم در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و به دلیل ایرادات فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، اسکار آیزاک، جنیفر لارنس، رز بیرن، نیکلاس هولت، الیویا مان، ایوان پیترز، لوکاس تیل، سوفی ترنر، بن هاردی، الکساندرا شیپ، تای شرایدن و کدی اسمیت مک‌فی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس عملکرد درخشانی در گیشه داشت و با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد. این فیلم با بودجه تولید 178 میلیون دلاری‌اش، حدود 544 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: از زمان‌های قدیم، اولین و قدرتمندترین جهش‌یافته، أون صباح النور نامیرا و شکست‌ناپذیر به مانند ایزد در مصر باستان پرستش می‌شد، تا زمانی که ستایش‌کنندگانش به او لقب خدای دروغین داده و به او خیانت کردند. چهار سوار آخرالزمان جانشان را فدای او کردند، اما در نهایت او زنده دفن گردید. هنگامی که آپوکالیپس در سال ۱۹۸۳ از خواب خود بیدار شد، مشاهده کرد که بشریت در غیاب او راه خود را دست داده است و تصمیم گرفت به نسل بشر پایان دهد.




بنر فیلم غیر مرگبار
پوستر فیلم غیر مرگبار

غیر مرگبار

Barely Lethal
کارگردان: Kyle Newman نویسنده: John D'Arco
سال انتشار:2015محصول: ایالات متحده
Hailee SteinfeldHailee Steinfeld
Sophie TurnerSophie Turner
Jessica AlbaJessica Alba
Samuel L. JacksonSamuel L. Jackson
Dove CameronDove Cameron
Thomas MannThomas Mann

درباره فیلم غیر مرگبار


غیرمرگبار (Barely Lethal) یکی از بهترین فیلم های سوفی ترنر محسوب می‌شود که در سال 2015 اکران شد. کایل نیومن وظیفه کارگردانی این فیلم اکشن و کمدی را برعهده داشت.

فیلم غیرمرگبار نتوانست نظرات مثبت منتقدان را برانگیزد و مورد تحسین آنان قرار بگیرد. هیلی استاینفلد، سوفی ترنر، جسیکا آلبا، ساموئل ال. جکسون، توماس من، داو کامرون، راب هیوبل، توبی سباستین، گابریل باسو، جیمی کینگ، راچل هاریس، الکساندرا کرازنی، دن فوگلر، استیو او، فینسی میتچل و توفر گریس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم غیرمرگبار در گیشه شکست خورد و نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 900 هزار دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم راجع‌به جوان به اسم مگان است که از زمان کودکی در وضعیتی سخت برای سازمان CIA آموزش دیده است. او که اکنون یک کماندو و جاسوس حرفه ماهر است، می‌خواهد که از این زندگی خطرناک خودش را رها کند و از سازمان CIA خارج شود.




بنر فیلم یکی دیگر از من
پوستر فیلم یکی دیگر از من

یکی دیگر از من

Another Me
کارگردان: Isabel Coixet نویسنده: Isabel Coixet
سال انتشار:2013محصول: اسپانیا , بریتانیا
Sophie TurnerSophie Turner
Claire ForlaniClaire Forlani
Rhys IfansRhys Ifans
Jonathan Rhys MeyersJonathan Rhys Meyers
Ivana BaqueroIvana Baquero
Gregg SulkinGregg Sulkin

درباره فیلم یکی دیگر از من


یکی دیگر از من (Another Me) اثری درام و روانشناختی به کارگردانی و نویسندگی ایزابل کوکسیت است که در سال 2013 اکران شد. ماریلا بسویفسکی، نیکول کارمن دیویس و ربکا گیلبرتسون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم یکی دیگر از من نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و در زمینه‌های فیلم‌نامه و بازی گروه بازیگری مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سوفی ترنر، کلر فورلانی، جاناتان ریس میرز و ایزابل کوشت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک نوجوان که زندگی بسیار خوبی دارد پی می‌برد که یک نفر دیگر به شکل عجیبی همسان اوست.




بنر فیلم جوزی
پوستر فیلم جوزی

جوزی

Josie
کارگردان: Eric England نویسنده: Anthony Ragnone II
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
Sophie TurnerSophie Turner
Dylan McDermottDylan McDermott
Jack KilmerJack Kilmer
Daeg FaerchDaeg Faerch
Lombardo BoyarLombardo Boyar
Robin BartlettRobin Bartlett

درباره فیلم جوزی


جوزی (Josie) فیلمی درام به کارگردانی اریک انگلند است که در سال 2018 اکران شد. داستان این فیلم توسط آنتونی راگنون دوم نوشته شد. لوئیزا ایسکین، جانی واندر، کوین ماتوسو و جف کالیگری تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم جوزی به دلیل ایرادات فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی‌ها و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. سوفی ترنر، دیلن مک درموت، جک کیلمر، میکا فیتزجرالد، لومباردو بویار، دائگ فیرچ، رابین بارتلت و کرت فولر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنک در متل صورتی زندگی می‌کند و به عنوان نگهبان در دبیرستان کار می‌کند. او از ماهیگیری و پرورش لاک‌پشت‌هایش لذت می‌برد. او گهگاهی رؤیایی از مردی با لباس نارنجی زندان می‌بیند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های سوفی ترنر

عکس پروفایل

شما