خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های لینا هیدی

بهترین فیلم های لینا هیدی – لینا هیدی یکی از بازیگران زن مطرح سینمای جهان است که از سال 1992 فعالیتش را در حرفه بازیگری آغاز کرد.

بسیار از علاقه‌مندان سینما و تلویزیون این بازیگر را برای ایفای نقش سرسی در سریال بازی تاج و تحت می‌شناسند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های لینا هیدی را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشد.




بنر سریال بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

Game of Thrones
سازنده: David Benioff , D. B. Weiss
سال‌های انتشار:2011 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Liam CunninghamLiam Cunningham
Joe DempsieJoe Dempsie
Emilia ClarkeEmilia Clarke
John BradleyJohn Bradley
Peter DinklagePeter Dinklage
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau

درباره سریال بازی تاج و تخت


بازی تاج و تحت (Game of Thrones‎) یکی از بهترین سریال های خارجی محسوب می‌شود که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس وظیفه ساخت آن را برعهده داشتند. این سریال کار خود را از سال 2011 توسط شبکه اچ بی او آغاز کرد و بعد از هشت فصل به اتمام رسید.

این سریال در همان ابتدای پخش خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت. منتقدان سریال بازی تاج و تخت را به دلیل داستان غیرقابل پیش‌بینی و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

ازجمله بازیگرانی که در سریال بازی تاج و تخت به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پیتر دینکلیج، نیکولا کاستر والدو، لینا هیدی، امیلیا کلارک و کیت هرینگتون اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال بازی تاج و تخت بدین شرح است: داستان زمانی شروع می‌شود که تمامی هفت اقلیم در اتحاد به سر می‌برند. تابستانی طولانی وستروس را دربرگرفته و انتظار می‌رود که به‌زودی پایان یابد. اما با مرگ دست شاه اوضاع به‌سرعت تغییر می‌کند؛ شاه رابرت براتیون که پادشاهی را با یک انقلاب از تارگرین‌ها گرفته ‌است، از دوست و هم‌رزم قدیمی خود، ند استارک، نگهبان شمال، درخواست می‌کند تا مقام دست شاه را بپذیرد.

گالری سریال بازی تاج و تخت





بنر فیلم مبارزه با خانواده‌ام
پوستر فیلم مبارزه با خانواده‌ام

مبارزه با خانواده‌ام

Fighting With My Family
کارگردان: Stephen Merchant نویسنده: Stephen Merchant
سال انتشار:2019محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Florence PughFlorence Pugh
Vince VaughnVince Vaughn
Nick FrostNick Frost
Lena HeadeyLena Headey
Jack LowdenJack Lowden
Dwayne JohnsonDwayne Johnson

درباره فیلم مبارزه با خانواده‌ام


مبارزه با خانواده‌ام (Fighting with My Family‎) فیلمی کمدی و درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی استیون مرچنت است که در سال 2019 اکران شد. کوین میشر، دواین جانسون و دنی گارسیا در امر تهیه‌کنندگی مرچنت را همراهی کردند.

فیلم مبارزه با خانواده‌ام نمرات متوسطی از سوی منتقدان دریافت کرد و با واکنش‌های متعدد آنان روبه‌رو شد. در این فیلم بازیگرانی همچون فلورنس پیو، جک لودن، نیک فراست، لینا هیدی، وینس وان، دواین جانسون، زلیندا وگا، کیمبرلی ماتولا و استیون مرچنت به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند و موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کند. فیلم مبارزه با خانواده‌ام که با بودجه 11 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 41 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کشتی‌گیر سابق، تصمیم می‌گیرد تا به همراه خانواده‌اش سفری را برای اجرا به سراسر کشور آغاز کنند. اما این در حالی است که فرزندانش رویای حضور در مسابقات کشتی حرفه‌ای را دارند.




بنر فیلم غرور و تعصب و زامبی‌ها
پوستر فیلم غرور و تعصب و زامبی‌ها

غرور و تعصب و زامبی‌ها

Pride and Prejudice and Zombies
کارگردان: Burr Steers نویسنده: Burr Steers
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Lily JamesLily James
Sam RileySam Riley
Jack HustonJack Huston
Bella HeathcoteBella Heathcote
Douglas BoothDouglas Booth
Matt SmithMatt Smith

درباره فیلم غرور و تعصب و زامبی‌ها


غرور و تعصب و زامبی‌ها (Pride and Prejudice and Zombies) یک فیلم در ژانر ترسناک و کمدی است که جزو بهترین فیلم های لینا هیدی به شمار می‌آید. فیلم غرور و تعصب و زامبی‌ها برپایه رمانی به همین نام اثر شیث گراهام اسمیت ساخته شد.

بار استیرز وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. ناتالی پورتمن، برایان اولیور، تایلر تامپسون، مارک بوتان و شان مکیتریک تهیه‌کنندگان این اثر بودند. این فیلم به شدت نقدهای منفی منتقدان را در پی داشت و در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت.

لیلی جیمز، سام رایلی، جک هیوستون، بلا هیتکوت، داگلاس بوث، مت اسمیت، چارلز دنس و لینا هیدی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم غرور و تعصب و زامبی‌ها نتوانست در گیشه موفق ظاهر شود و شکست خورد. این فیلم با بودجه تولید 28 میلیون دلاری‌اش، حدود 16 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در اوایل قرن 19 انگلستان، خواهران بنت الیزابت، جین، کیتی، لیدیا و مری همگی به دستور پدرشان در چین برای استفاده از سلاح و هنرهای رزمی آموزش دیده‌اند تا بتوانند از خود در برابر زامبی‌ها دفاع کنند. اما خانم بنت تنها می‌خواهد دخترانش با مردانی ثروتمند ازدواج کنند.




بنر فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها
پوستر فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها

ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها

The Mortal Instruments: City of Bones
کارگردان: Harald Zwart نویسنده: I. Marlene King , Jessica Postigo
سال انتشار:2013محصول: کانادا , آلمان , بریتانیا , ایالات متحده
Lily CollinsLily Collins
Kevin ZegersKevin Zegers
Jemima WestJemima West
Lena HeadeyLena Headey
Kevin DurandKevin Durand
Jared HarrisJared Harris

درباره فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها


ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها (The Mortal Instruments: City of Bones) فیلمی اکشن و علمی تخیلی است که در سال 2013 اکران و توسط هارالد زوارت کارگردانی شد. دان کارمودی تهیه‌کننده و کاساندرا کلر نویسنده این فیلم بودند.

این فیلم نقدهای منفی منتقدان را در پی داشت و دلیل ایرادات فیلم‌نامه و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. لیلی کالینز، جیمی باور، رابرت شیهان، جمایما وست، کوین زگرز، کوین دوراند، رابرت مایلیت، لینا هیدی، جرید هاریس، آیدان تورنور، سی.سی.اچ. پاوندر، جاناتان ریس میرز، الیاس مبارک و گادفری گائو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها در گیشه عملکرد نسبتا خوبی داشت. این فیلم که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 90 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم شهر استخوان‌ها بدین شرح است: کلاری فرای یک نوجوان اهل شهر نیویورک است که با دیدن و ترسیم نماد‌های عجیبی، مادر خود جوسلین فری و دوست خانوادگی‌اش، لوک گاروی را نگران می‌کند. در ادامه اتفاقات عجیبی برای این نوجوان رخ می‌دهد که باعث شگفتی مخاطب می‌شود.




بنر فیلم پاکسازی
پوستر فیلم پاکسازی

پاکسازی

The Purge
کارگردان: James DeMonaco نویسنده: James DeMonaco
سال انتشار:2013محصول: فرانسه , ایالات متحده
Ethan HawkeEthan Hawke
Lena HeadeyLena Headey
Max BurkholderMax Burkholder
Adelaide KaneAdelaide Kane
Edwin HodgeEdwin Hodge
Rhys WakefieldRhys Wakefield

درباره فیلم پاکسازی


پاکسازی (The Purge) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های لینا هیدی قرار بگیرد. جیمز دموناکو به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. مایکل بی و بردلی فولر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم پاکسازی با نمرات منفی منتقدان مواجه شد و نتوانست توجه آنان را به سمت خود جلب کند. در این فیلم بازیگرانی همچون ایتن هاک، لینا هیدی، آدلاید کین، ریس واکفیلد، تونی اولر، ادوین هودگ، آریجا باریکیس و کریس مالکی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم پاکسازی موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و توانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که تنها با بودجه 3 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 89 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 2014، پدران بنیانگذار جدید آمریکا، یک حزب سیاسی توتالیتر، پس از فروپاشی اقتصادی به ریاست جمهوری رأی داده می‌شوند. آن‌ها قانونی را وضع می‌کنند که یک پاکسازی سالانه را تحریم می‌کند: به مدت 12 ساعت در هر سال همه جرائم از جمله قتل، آتش‌سوزی، سرقت و تجاوز به عنف در این دوره قانونی است.




بنر فیلم درد
پوستر فیلم درد

درد

Dredd
کارگردان: Alex Garland , Pete Travis نویسنده: Alex Garland
سال انتشار:2012محصول: South Africa , بریتانیا , ایالات متحده , هندوستان
Karl UrbanKarl Urban
Olivia ThirlbyOlivia Thirlby
Lena HeadeyLena Headey
Wood HarrisWood Harris
Langley KirkwoodLangley Kirkwood
Tamer BurjaqTamer Burjaq

درباره فیلم درد


درد (Dredd) اثری به کارگردانی پیت تراویس است که در سال 2012 اکران شد. الکس گارلند وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم درد آن‌طور که انتظار می‌رفت در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نقدهای منفی آنان را در پی داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کارل اربن، اولیویا ترلبی، وود هریس و لینا هیدی اشاره کرد.

فیلم درد عملکرد خوبی در گیشه نداشت و موفق نشد انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم با بودجه تولید 45 میلیون دلاری‌اش، حدود 41 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دنیای آینده در حال نابودی است و زمین پر از تشعشعات اتمی است. به همین دلیل از بوستون تا واشنگتن دیواری بزرگ کشیده شده است و مردم درون این حصارها زندگی می‌کنند. در این دنیای جدید خلافکاری به شدت زیاد شده است اما افرادی نیز خواستار عدالت‌اند و قاضی نام گرفته‌اند.




بنر فیلم بارون قرمز
پوستر فیلم بارون قرمز

بارون قرمز

The Red Baron
کارگردان: Nikolai Müllerschön نویسنده: Nikolai Müllerschön
سال انتشار:2008محصول: آلمان , بریتانیا
Matthias SchweighöferMatthias Schweighöfer
Til SchweigerTil Schweiger
Lena HeadeyLena Headey
Joseph FiennesJoseph Fiennes
Volker BruchVolker Bruch
Maxim MehmetMaxim Mehmet

درباره فیلم بارون قرمز


بارون قرمز (The Red Baron) فیلمی جنگی و اکشن به کارگردانی و نویسندگی نیکولای مولرشان است که در سال 2008 اکران شد. دن ماگ نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم بارون قرمز موفق نشد تحسین منتقدان را برانگیزد و نمرات پایینی دریافت کرد. ماتیاس شوایگهوفر، جوزف فینز، تیل شوایگر، لینا هیدی و فولکر بروخ ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

این فیلم فروش بسیار خوبی داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. فیلم بارون قرمز با بودجه تولید 18 میلیون یورویی خود، حدود 42 میلیون یورو فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به زندگی یک خلبان جنگنده به اسم مانفرد ریچتوفن است که به بارون قرمز شهرت داشت.




بنر فیلم برادران گریم
پوستر فیلم برادران گریم

برادران گریم

The Brothers Grimm
کارگردان: Terry Gilliam نویسنده: Terry Gilliam , Ehren Kruger , Tony Grisoni
سال انتشار:2005محصول: جمهوری چک , بریتانیا , ایالات متحده
Matt DamonMatt Damon
Heath LedgerHeath Ledger
Lena HeadeyLena Headey
Peter StormarePeter Stormare
Monica BellucciMonica Bellucci
Mackenzie CrookMackenzie Crook

درباره فیلم برادران گریم


برادران گریم (The Brothers Grimm) یکی دیگر از بهترین فیلم های لینا هیدی محسوب می‌شود که تری گیلیام وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. دنیل بابکر و چارلز روون تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم برادران گریم نظرات منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست با تحسین آنان مواجه شود. مت دیمون، هیث لجر، پیتر استرمر، مونیکا بلوچی، لینا هیدی، جاناتان پرایس، توماس هاناک، مکنایز کروک و راجر اشتون گریفیتس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی داست و مورد توجه طرفداران سینما قرار گرفت. فیلم برادران گریم که با بودجه 88 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 105 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم برادران گریم بدین شرح است: برادران گریم دو نویسنده آلمانی به نام‌های جیکوب و ویلهم هستند که قصد دارند داستان خود را به پایان برسانند. آن‌ها به همین دلیل به یک روستای عجیب می‌روند؛ در آنجا همه دختران جوان شهر دزدیده می‌شوند و جنگل و وقایع آن عجیب و ماورایی است. آن‌ها به درون جنگل رفته و متوجه می‌شوند که ملکه‌ای که سال‌ها قبل مرده بود با استفاده از طلسم زنده مانده و برای جوان ماندن خودش آن دختران جوان را کشته است. آن‌ها تصمیم به مبارزه با او می‌گیرند و قصد دارند تا طلسم او را باطل کنند.




بنر فیلم بازمانده روز
پوستر فیلم بازمانده روز

بازمانده روز

The Remains of the Day
کارگردان: James Ivory نویسنده: Ruth Prawer Jhabvala
سال انتشار:1993محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Emma ThompsonEmma Thompson
James FoxJames Fox
Christopher ReeveChristopher Reeve
Hugh GrantHugh Grant
Peter VaughanPeter Vaughan

درباره فیلم بازمانده روز


بازمانده روز (The Remains of the Day) فیلمی به کارگردانی جیمز آیوری است که برپایه رمانی به همین نام اثر کازوئو ایشی‌گورو ساخته شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط روث پراور جابوالا نوشته شد.

فیلم بازمانده روز نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و در بخش‌های بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در هشت بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود، که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

این فیلم همچنین طی مراسم گلدن گلوب در پنج رشته ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم بازمانده روز فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این فیلم با بودجه تولید 15 میلیون دلاری‌اش، حدود 63 میلیون دلار فروخت. اما تامسون، آنتونی هاپکینز، جیمز فاکس، کریستوفر ریو، هیو گرانت، بن چاپلین، مایلز ریچاردسن، جان ساویدنت و پائولا جیکوبس ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم بازمانده روز بدین شرح است: در سال 1958 که چندین سال بعد از اتمام جناگ جهانی دوم است، سر خدمتکار خانه لرد نشین عمارت دارلینگتون یک نامه از سوی یکی از خدمتکاران زن سابق دریافت می‌کند. خانم کنتون در نامه اشاره کرده که از شوهر خود که سال‌ها قبل پس از ازدواجشان به غرب انگلستان رفته بودند، جدا شده ‌است.




بنر فیلم ۳۰۰: ظهور یک امپراتوری
پوستر فیلم ۳۰۰: ظهور یک امپراتوری

۳۰۰: ظهور یک امپراتوری

300: Rise of an Empire
کارگردان: Noam Murro نویسنده: Zack Snyder , Kurt Johnstad
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Sullivan StapletonSullivan Stapleton
Eva GreenEva Green
Lena HeadeyLena Headey
Callan MulveyCallan Mulvey
David WenhamDavid Wenham
Rodrigo SantoroRodrigo Santoro

درباره فیلم ۳۰۰: ظهور یک امپراتوری


300: ظهور یک امپراطوری (300: Rise of an Empire) فیلمی به کارگردانی نوام مارو است که در سال 2014 اکران شد. جیانی نوناری، مارک کانتون، زک اسنایدر و دبورا اسنایدر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط زک اسنایدر و کرت جانستد نوشته شد.

این فیلم نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست با تحسین منتقدان مواجه شود. در این فیلم بازیگرانی همچون اوا گرین، سالیوان استیپلتون، رودریگو سانتورو، لینا هیدی، دیوید ونهام، ایگال نائور و مارک کیلین به ایفای نقش پرداختند.

فیلم 300: ظهور یک امپراطوری به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم که با بودجه عظیم 110 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 337 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم نبرد آرتمیزیوم بین سپاهیان لشکر خشایارشا به فرماندهی آرتمیس و سپاهیان لشکر تمیستوکلس را نشان می‌دهد. همچنین بخش‌هایی از فیلم روی نبرد سالامیس و فتح آتن توسط سپاه ایران به پادشاهی خشایارشا تمرکز دارد.




بنر فیلم توئیست

توئیست

Twist
کارگردان: Martin Owen نویسنده: Matthew Parkhill , Kevin Lehane , John Wrathall , Tom Grass , Michael Lindley , Sally Collett
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Raff LawRaff Law
Michael CaineMichael Caine
Lena HeadeyLena Headey
Franz DramehFranz Drameh
Sophie SimnettSophie Simnett
David WalliamsDavid Walliams

درباره فیلم توئیست


توئیست (Twist) یک فیلم در ژانر درام و جنایی است که مارتین اون کارگردان و نویسنده آن بود. سالی کالت و جان راثال در امر نویسندگی اون را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده بن گراس، نوئل کلارک، جیسون مازا و مت ویلیامز قرار داشت.

فیلم توئیست به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و نظرات منفی منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رافرتی لا، مایکل کین، لینا هیدی، ریتا اورا، سوفی سیمنت، نوئل کلارک، دیوید والیامز، فرانتس درامه، جیسون مازا، دومینیک دی توماسو و لی فرانسیس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دزدی به نام تام چیتلینگ یک پاکت از گاوصندوق می‌دزدد و از دست نگهبانان فرار می‌کند؛ اما توسط یک مهاجم نامشخص از ساختمان به بیرون پرتاب می‌شود. پاکت دزدیده می‌شود در حالی که تام رها می‌شود تا بمیرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های لینا هیدی

عکس پروفایل

شما