خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های نیکولای کاستر والدو

بهترین فیلم های نیکولای کاستر والدو – نیکولای کاستر والدو یکی از بازیگران مرد مطرح است که فعالیتش را از سال 1993 آغاز کرد.

والدو به دلیل ایفای نقش جیمی لنیستر در سریال بازی تاج و تخت به شهرت بالایی دست پیدا کرد و توانست به محبوبیت زیادی برسد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های نیکولای کاستر والدو را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر سریال بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

Game of Thrones
سازنده: David Benioff , D. B. Weiss
سال‌های انتشار:2011 - 2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Liam CunninghamLiam Cunningham
Joe DempsieJoe Dempsie
Emilia ClarkeEmilia Clarke
John BradleyJohn Bradley
Peter DinklagePeter Dinklage
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau

درباره سریال بازی تاج و تخت


بازی تاج و تخت (Game of Thrones‎) یکی از بهترین سریال های خارجی است که از سال 2011 شروع به پخش کرد و بعد از هشت فصل به اتمام رسید. دیوید بنیاف و دی. بی. وایس سازندگان این سریال این تماشایی بودند.

سریال بازی تاج و تخت واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پیتر دینکلیج، نیکولا کاستر والدو، لینا هیدی، امیلیا کلارک، کیت هرینگتون و سوفی ترنر اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان از جایی شروع می‌شود که کل هفت اقلیم در اتحاد به سر می‌برند. تابستانی طولانی وستروس را فرا گرفته و انتظار می‌رود که به‌زودی پایان یابد. اما با مرگ مشاور شاه اوضاع خیلی سریع تغییر می‌کند؛ شاه رابرت براتیون که پادشاهی را با یک انقلاب از تارگرین‌ها گرفته ‌است، از دوست و هم‌رزم قدیمی خود، ند استارک، نگهبان شمال، درخواست می‌کند تا مقام مشاور شاه را قبول کند.

گالری سریال بازی تاج و تخت





بنر فیلم شات کالر
پوستر فیلم شات کالر

شات کالر

Shot Caller
کارگردان: Ric Roman Waugh نویسنده: Ric Roman Waugh
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau
Omari HardwickOmari Hardwick
Lake BellLake Bell
Emory CohenEmory Cohen
Jeffrey DonovanJeffrey Donovan
Jon BernthalJon Bernthal

درباره فیلم شات کالر


شات کالر (Shot Caller) اثری به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی ریک رومن وو است که در سال 2017 اکران شد. میشل لیتاک، گری مایکل والترز و جاناتان کینگ در امر تهیه‌کنندگی رومن وو را همراهی کردند.

فیلم شات کالر نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون نیکولای کاستر والدو، عمری هاردویک، لیک بل، جان برنثال، اموری کوئن، جفری داناوان، ایوان جونز، بنجامین برت، هولت مک‌کالانی و خوان پابلو رابا به ایفای نقش پرداختند. این فیلم حدود 2.8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به یک مرد سربه‌راه است که به جرم رانندگی در شرایط مستی به زندان متهم می‌شود. در زندان او برای محافظت از خود به دار و دسته خلافکاری می‌پیوندد؛ ولی به دلیل همدستی با آن دارودسته زمان محکومیتش افزایش می‌یابد در عین حال در بین خلافکاران پیشرفت پیدا می‌کند.




بنر فیلم زن دیگر
پوستر فیلم زن دیگر

زن دیگر

The Other Woman
کارگردان: Nick Cassavetes نویسنده: Melissa Stack
سال انتشار:2014محصول: ایالات متحده
Cameron DiazCameron Diaz
Leslie MannLeslie Mann
Kate UptonKate Upton
Don JohnsonDon Johnson
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau
Taylor KinneyTaylor Kinney

درباره فیلم زن دیگر


زن دیگر (The Other Woman) استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های نیکولای کاستر والدو را داراست. نیک کاساوتس وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت و جولی یارن تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم زن دیگر نمرات پایینی دریافت کرد، اما از سوی منتقدان به‌عنوان یک اثر کمدی سرگرم‌کننده توصیف شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کامرون دیاز، لزلی من، کیت آپتن، نیکولای کاستر والدو، نیکی میناژ و دان جانسون اشاره کرد.

این فیلم توانست انتظارات سازندگانش را در بخش فروش برآورده سازد و فروش بسیار خوبی داشته باشد. فیلم زن دیگر که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 196 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کارلی بعد از این که از متاهل بودن نامزدش آگاه می‌شود، خیلی سریع به سراغ همسر او می‌رود و وقتی که وجود یک رابطه دیگر هم آشکار می‌شود، این سه زن با هم متحد می‌شوند تا مشترکا از او انتقام بگیرند.




بنر فیلم فراموشی

فراموشی

Oblivion
کارگردان: Joseph Kosinski نویسنده: Michael Arndt , Karl Gajdusek
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Tom CruiseTom Cruise
Olga KurylenkoOlga Kurylenko
Morgan FreemanMorgan Freeman
Andrea RiseboroughAndrea Riseborough
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau
Melissa LeoMelissa Leo

درباره فیلم فراموشی


فراموشی (Oblivion) یک فیلم جذاب به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جوزف کوشینسکی است که در سال 2013 اکران شد. لازم به ذکر است که پیتر چرنین در امر تهیه‌کنندگی کوشینسکی را همراهی کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط کارل گادوشک نوشته شد.

فیلم فراموشی استقبال منتقدان را به همراه داشت و نمرات خوبی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد تحسین قرار گرفت.

در این فیلم بازیگرانی همچون تام کروز، اولگا کوریلنکو، آندره‌آ ریسبرو، نیکولای کاستر والدو، ملیسا لیو و مورگان فریمن به ایفای نقش پرداختند. فیلم فراموشی فروش بسیار خوبی داشت و توانست با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود. این فیلم که با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 285 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان غلبه بیگانگان بر زمین را نشان می‌دهد که در آن از شبیه‌سازی انسان‌ها استفاده شده ‌است.

گالری فیلم فراموشی





بنر فیلم ماما
پوستر فیلم ماما

ماما

Mama
کارگردان: Andy Muschietti نویسنده: Neil Cross , Barbara Muschietti , Andy Muschietti
سال انتشار:2013محصول: کانادا , اسپانیا
Jessica ChastainJessica Chastain
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau
Megan CharpentierMegan Charpentier
Isabelle NélisseIsabelle Nélisse
Daniel KashDaniel Kash
Melina MatthewsMelina Matthews

درباره فیلم ماما


ماما (Mama) یکی دیگر از بهترین فیلم های نیکولای کاستر والدو محسوب می‌شود که اندی موشیاتی کارگردان و نویسنده آن بود. نیل کراس و باربارا موشیاتی در امر نویسندگی اندی موشیاتی را همراهی کردند. گیرمو دل تورو، جی. مایلز دیل و باربارا موشیاتی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ماما نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و از سوی آن‌ها به‌عنوان یک فیلم ترسناک متوسط توصیف شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جسیکا چستین، نیکولای کاستر والدو، دانیل کش و مگان کارپنتی‌ اشاره کرد.

فیلم ماما فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت. این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 146 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جفری پس از اینکه ثروتش را طی یک بحران مالی از دست داد به مرز جنون می‌رسد و کارکنان، شریک‌ها و همسرش را به قتل می‌رساند و دو دختر کوچکش را به جنگل می‌برد تا آن‌ها را هم به قتل برساند. آن‌ها وارد یک خانه جنگلی می‌شوند و جفری می‌خواهد دخترش را بکشد که اتفاقی نامشخص از این واقعه جلوگیری می‌کند.




بنر فیلم بلک تورن
پوستر فیلم بلک تورن

بلک تورن

Blackthorn
کارگردان: Mateo Gil نویسنده: Miguel Barros
سال انتشار:2011محصول: Bolivia , فرانسه , اسپانیا , بریتانیا
Sam ShepardSam Shepard
Magaly SolierMagaly Solier
Eduardo NoriegaEduardo Noriega
Stephen ReaStephen Rea
Daniel AguirreDaniel Aguirre
Luis BredowLuis Bredow

درباره فیلم بلک تورن


بلک تورن (Blackthorn) یک فیلم در ژانر وسترن است که ماتئو خیل وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. ایبون کورمنزانا، آندرس سانتانا و جان پیس به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. میگوئل باروس نویسنده این اثر بود.

فیلم بلک تورن نمرات چندان خوبی دریافت نکرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. سام شپارد، اداواردو نوریه‌گا، استفان ریا و ماگالی سولی‌یر ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان زندگی پیرمردی به نام بوچ کسیدی را نشان می‌دهد که بعد از گذشت 20 سال از ناپدید شدن ناگهانی‌اش، با نام مبدل جیمز بلک‌تورن در روستایی دورافتاده در کشور بولیوی زندگی می‌کند.




بنر فیلم ویمبلدون
پوستر فیلم ویمبلدون

ویمبلدون

Wimbledon
کارگردان: Richard Loncraine نویسنده: Adam Brooks , Jennifer Flackett , Mark Levin
سال انتشار:2004محصول: فرانسه , بریتانیا
Kirsten DunstKirsten Dunst
Paul BettanyPaul Bettany
Sam NeillSam Neill
James McAvoyJames McAvoy
Bernard HillBernard Hill
Austin NicholsAustin Nichols

درباره فیلم ویمبلدون


ویمبلدون (Wimbledon) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین فیلم های نیکولای کاستر والدو را داراست. ریچارد لانکرین کارگردان این فیلم بود. آدام بروکس وظیفه نویسندگی فیلم ویمبلدون را برعهده داشت.

فیلم ویمبلدون نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و در زمینه‌های فیلم‌نامه و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. پل بتانی، کیرستن دانست، سام نیل، جان فاورو، آستین نیکولز، چچیلیا داتسی، ایو پیرس و نیکولای کاستر والدو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم ویمبلدون توانست کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کند. این فیلم که با بودجه 31 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 41 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پیتر کولت یک تنیسور پرسابقه است که چندین سال است به افتخاری نرسیده و بیش از 2 سال است هیچ بازی حرفه‌ای را پیروز نشده است؛ این ناکامی‌ها او را متقاعد کرده ‌است تا پس از بازی‌های تنیس ویمبلدون از دنیای تنیس خداحافظی کند؛ اما در هنگام تمرین با یک تنیسور زن جوان به نام لیزی برادبری آشنا می‌شود.




بنر فیلم خدایان مصر
پوستر فیلم خدایان مصر

خدایان مصر

Gods of Egypt
کارگردان: Alex Proyas نویسنده: Matt Sazama , Burk Sharpless
سال انتشار:2016محصول: استرالیا , ایالات متحده
Brenton ThwaitesBrenton Thwaites
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau
Gerard ButlerGerard Butler
Courtney EatonCourtney Eaton
Élodie YungÉlodie Yung
Chadwick BosemanChadwick Boseman

درباره فیلم خدایان مصر


خدایان مصر (Gods of Egypt) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی الکس پرویاس است که در سال 2016 اکران شد. بیزل ایوانیک در امر تهیه‌کنندگی پرویاس را همراهی کرد. مت سازاما و بورک شارپلس نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم خدایان مصر نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. نیکولای کاستر والدو، برنتون توایتز، چادویک بوزمن، کورتنی ایتون، روفوس سیول، جرارد باتلر و جفری راش ازجمله بازیگرانی هستنند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش چندان خوبی نداشت و تنها کمی بیشتر از بودجه تولیدش فروش کرد. فیلم خدایان مصر با بودجه تولید 140 میلیون دلاری خود، حدود 150 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان کشمکش ست ایزد تاریکی و حوروس برای کنترل رود نیل است.




بنر فیلم دیوار آتش
پوستر فیلم دیوار آتش

دیوار آتش

Firewall
کارگردان: Richard Loncraine نویسنده:
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده , استرالیا
Harrison FordHarrison Ford
Paul BettanyPaul Bettany
Virginia MadsenVirginia Madsen
Carly SchroederCarly Schroeder
Jimmy BennettJimmy Bennett
Mary Lynn RajskubMary Lynn Rajskub

درباره فیلم دیوار آتش


دیوار آتش (Firewall) یکی از بهترین فیلم های نیکولای کاستر والدو به شمار می‌آید که ریچارد لانکرین کارگردان آن بود. فیلم‌نامه این اثر توسط کرت لودکی به رشته تحریر درآمد.

فیلم دیوار آتش با اینکه نتوانست نظرات مثبت منتقدان را برانگیزد، فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 82 میلیون دلار فروش کرد. هریسون فورد، پل بتانی، ویرجینیا مادسن، مری‌لین رایسکوب، جیمی بنت، کارلی شرودر، رابرت فورستر، رابرت پاتریک، نیکولای کاستر والدو، وینس ویلوف، آلن آرکین و تای اولسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم دیوار آتش بدین شرح است: یک متخصص امنیتی مجبور می‌شود به منظور محافظت از خانواده‌اش، از بانک مورد حمایت خود سرقت کند.




بنر فیلم دومینو
پوستر فیلم دومینو

دومینو

Domino
کارگردان: Brian De Palma نویسنده: Petter Skavlan
سال انتشار:2019محصول: بلژیک , دانمارک , فرانسه , ایتالیا , Netherlands
Nikolaj Coster-WaldauNikolaj Coster-Waldau
Carice van HoutenCarice van Houten
Guy PearceGuy Pearce
Ériq EbouaneyÉriq Ebouaney
Mohammed AzaayMohammed Azaay
Younes BachirYounes Bachir

درباره فیلم دومینو


دومینو (Domino‎) فیلمی به کارگردانی برایان دی پالما است که در سال 2018 اکران شد. در این فیلم بازیگران همچون نیکولای کاستر والدو، کاریس فن هاوتن و گای پیرس به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دومینو به شدت با نقدهای منفی منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های نه‌چندان قدرتمند انتقاد کردند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک افسر پلیس کپنهاگ به دنبال عدالت برای قتل همکار خود توسط یک مرد مرموز است.




بنر فیلم قلمرو بهشت

قلمرو بهشت

Kingdom of Heaven
کارگردان: Ridley Scott نویسنده: William Monahan
سال انتشار:2005محصول: آلمان , مراکش , اسپانیا , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Orlando BloomOrlando Bloom
Eva GreenEva Green
Jeremy IronsJeremy Irons
David ThewlisDavid Thewlis
Brendan GleesonBrendan Gleeson
Marton CsokasMarton Csokas

درباره فیلم قلمرو بهشت


قلمرو بهشت (Kingdom of Heaven) فیلمی حماسی است که ریدلی اسکات کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط ویلیام موناهان نوشته شد.

فیلم قلمرو بهشت به دلیل بازی گروه بازیگری و داستان مهیجش توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اورلاندو بلوم، اوا گرین، جرمی آیرونز، لیام نیسون، دیوید تیولیس، مارتون سوکاس، ولیبور توپیچ، رابرت پیو، خوان خوزه بیده‌گائین، برانسن وب و پیتر کاپلی اشاره کرد.

فیلم قلمرو بهشت عملکرد قابل قبولی را از خود در باکس‌آفیس برجای گذاشت و استقبال مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 130 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 211 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم مربوط به زمان قرون وسطی است. در سال ۱۱۸۴ در یک دهکده فرانسه، بالیان یک آهنگر است و از مرگ همسرش که تازه خودکشی کرده سخت آزرده خاطر شده و تحت بازجویی قرار دارد. در آن زمان بارون گادفری با افردش از دهکده عبور می‌کنند، او خود را به عنوان پدر بالیان، از ایبلین معرفی می‌کند و از او می‌خواهد که با او به سرزمین مقدس بیاید.

گالری فیلم قلمرو بهشت


نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های نیکولای کاستر والدو

عکس پروفایل

شما