خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کاجول

بهترین فیلم های کاجول چه هستند؟ کاجول یکی از بهترین بازیگران زن بالیوود است که در سال 1974 متولد شد و توانست به موفقیت‌های بزرگی در دنیای سینما دست پیدا کند.

این بازیگر پس از ورود به عرصه بازیگری خیلی زود مورد توجه طرفداران سینما قرار گرفت و توانست به یکی از محبوب‌ترین بازیگران هندوستان تبدیل شود.

در ادامه قصد داریم شما را به لیست بهترین فیلم های کاجول آشنا کنیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم تانهاجی
پوستر فیلم تانهاجی

تانهاجی

Tanhaji: The Unsung Warrior
کارگردان: Om Raut نویسنده: Om Raut , Prakash R. Kapadia
سال انتشار:2020محصول: هندوستان
Ajay DevgnAjay Devgn
Saif Ali KhanSaif Ali Khan
KajolKajol
Sharad KelkarSharad Kelkar
Reyhna MalhotraReyhna Malhotra
Luke KennyLuke Kenny

درباره فیلم تانهاجی


تانهاجی (Tanhaji: The Unsung Warrior) یکی از بهترین فیلم های هندی محسوب می‌شود که در سال 2020 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده ام رات قرار داشت. اجی دیوگن و بوشان کومار تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط پراکاش کاپادیا نوشته شد.

فیلم تانهاجی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و با تحسین گسترده آنان مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اجی دیوگن، سیف علی خان و کاجول اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: امپراتور مغول قصد تصاحب هندوستان و گسترش امپراتوری‌اش را دارد. شیواجی، پادشاه ماراتا است و تلاش می‌کند تا این امر را از تانهاجی که فرمانده امپراتور ماراتا است پنهان کند؛ زیرا که جشن ازدواج پسر تانهاجی نزدیک است اما تانهاجی از موضوع آگاه می‌شود و تصمیم می‌گیرد جلوی سرباز مورد اعتماد امپراتور مغول یعنی اودیبان را بگیرد و او را از رسیدن به قلعه و تحت کنترل گرفتن آن متوقف کند.




بنر فیلم زیرو
پوستر فیلم زیرو

زیرو

Zero
کارگردان: Aanand L. Rai نویسنده: Himanshu Sharma
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Anushka SharmaAnushka Sharma
Tigmanshu DhuliaTigmanshu Dhulia
Abhay DeolAbhay Deol
Sheeba ChaddhaSheeba Chaddha

درباره فیلم زیرو


زیرو (Zero) فیلمی در ژانر عاشقانه و کمدی است که در سال 2018 اکران شد و آناند ال رای وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. گوری خان تهیه‌کننده این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط هیمانشو شرما نوشته شد.

فیلم زیرو نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و موفق نشد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد. شاهرخ خان، انوشکا شارما و کاترینا کایف ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کوتوله شرور به اسم باوا سینگ عاشق دختری معلول می‌شود ولی روز ازدواج او را راها می‌کند و فرار می‌کند و با یک سوپراستار به اسم بابیتا آشنا می‌شود.




بنر فیلم دلداده
پوستر فیلم دلداده

دلداده

Dilwale
کارگردان: Rohit Shetty نویسنده: Yunus Sajawal
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
Varun DhawanVarun Dhawan
Kriti SanonKriti Sanon
Boman IraniBoman Irani
Johnny LeverJohnny Lever

درباره فیلم دلداده


دلداده (Dilwale) جزو بهترین فیلم های کاجول محسوب می‌شود که در سال 2015 اکران و توسط رهیت شتی کارگردانی شد. روهیت شتی و گوری خان تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط یونس ساجاوال نوشته شد.

این فیلم پس از اکران واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست نظرات مثبت منتقدان را جلب کند. ازجمله بازیگرانی که در فیلم دلداده به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، کاجول، وارون دهاوان، کریتی سانون، بومان ایرانی، وینود کانا و کبیر بدی اشاره کرد. فیلم دلداده با بودجه تولید 14 میلیون دلاری خود، حدود 55 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کالی فرزندخوانده فردی خلافکار به اسم رندیر است و به عبارتی دست راست پدر خود است و در بیشتر معامله‌ها به پدر خود کمک می‌کند. او یک برادر کوچک‌تر به اسم ویر دارد اما ویر نمی‌داند او و برادرش تنی نیستند. کالی در جریان یک تصادف با میرا آشنا می‌شود و کم‌کم به او علاقه‌مند می‌شود.




بنر فیلم ما خانواده هستیم
پوستر فیلم ما خانواده هستیم

ما خانواده هستیم

We Are Family
کارگردان: Siddharth P. Malhotra نویسنده:
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Arjun RampalArjun Rampal
KajolKajol
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Aanchal MunjalAanchal Munjal
Diya SonechaDiya Sonecha
Nominath GinsburgNominath Ginsburg

درباره فیلم ما خانواده هستیم


ما خانواده هستیم (We Are Family) اثری درام است که در سال 2010 اکران شد. سیدهارت پی.مالهوترا کارگردان این فیلم بود. جیجی لوانگی گرازر و ونیتا کوئلیو فیلم‌نامه این اثر را نوشتند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده هیرو یاش جوهر و کاران جوهر قرار داشت.

فیلم ما خانواده هستیم نتوانست نظرات مثبت منتقدان را جلب کند و در زمینه‌های کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. کاجول، کارینا کاپور و آرجون رامپال ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم ما خانواده هستیم بدین شرح است: مایا سه فرزند دارد و چند سال قبل از همسرش امان جدا شده ‌است. امان بعد از جدایی قصد دارد تا با دختری به اسم شریا که طراح مد است ازدواج کند. یک روز مایا برای معاینات پزشکی به بیمارستان می‌رود و بچه‌ها را به امان می‌سپارد؛ اما امان که کاری برایش پیش آمده است آن‌ها را با شریا تنها می‌گذارد و بچه‌ها چون حس می‌کنند شریا می‌خواهد با پدرشان ازدواج کند حس خوبی نسبت به او ندارند و مدام بهانه گیری می‌کنند.




بنر فیلم من خان هستم
پوستر فیلم من خان هستم

من خان هستم

My Name Is Khan
کارگردان: Karan Johar نویسنده:
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
Jimmy ShergillJimmy Shergill
Zarina WahabZarina Wahab
Adarsh GouravAdarsh Gourav
Tanay ChhedaTanay Chheda

درباره فیلم من خان هستم


من خان هستم (My Name Is Khan) یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که در سال 2010 اکران شد. کاران جوهر وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. لازم به ذکر است که شیبانی باثیجا در امر نویسندگی جوهر را همراهی کرد. هیرو جوهر و گوری خان تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم من خان هستم پس از اکران استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشت و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و درون‌مایه داستانی تاثیرگذار مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، کاجول و جیمی شرگیل اشاره کرد. فیلم من خان هستم با بودجه تولید 7 میلیون دلاری‌اش، حدود 24 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم من خان هستم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به پسر مسلمانی به اسم رضوان خان اهل منطقه بندر بوریویلا از بمبئی هند است که با دختری هندو به اسم مندیرا در سانفرانسیسکو ازدواج می‌کند؛ اما بعد از رخدادهای یازده سپتامبر، او به اشتباه به‌عنوان یک تروریست تحت پیگرد قرار می‌گیرد. او که به‌دنبال اثبات بی‌گناهی خود است، سعی در دیدار با جرج بوش، رئیس‌جمهور آمریکا دارد.




بنر فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد
پوستر فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد

خداوند زوج‌ها را می‌سازد

Rab Ne Bana Di Jodi
کارگردان: Aditya Chopra نویسنده: Aditya Chopra
سال انتشار:2008محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Vinay PathakVinay Pathak
Anushka SharmaAnushka Sharma
M. K. RainaM. K. Raina
Manmeet SinghManmeet Singh
Isha KoppikarIsha Koppikar

درباره فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد


خداوند زوج‌ها را می‌سازد (Rab Ne Bana Di Jodi) یک فیلم در ژانر کمدی و عاشقانه است که در سال 2008 اکران شد. آدیتیا چوپرا وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. لازم به ذکر است که یاش چوپرا در امر تهیه‌کنندگی آدیتیا چوپرا را همراهی کرد.

این فیلم توانست نمرات خوبی دریافت کند و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم خداوند زوج‎ها را می‌سازد حدود 22 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، انوشکا شارما و وینی پتک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد بدین شرح است: مردی مهربان، ساده و خجالتی به اسم سوریندر ساهنی یک کارمندی اداری است. او در مراسم عروسی دختر استاد سابقش، تانی گوپتا شرکت می‌کند. تانی دختری زیبا و شاد است و سویندر در نگاه اول از او خوشش می‌آید؛ اما در مراسم عروسی خبر می‌دهند که داماد و خانواده‌اش تصادف کرده و کشته شده‌اند. پدر تانی سکته می‌کند و در آخرین لحظات عمرش از سوریندر می‌خواهد که باتانی ازدواج کند.




بنر فیلم تو، من و ما
پوستر فیلم تو، من و ما

تو، من و ما

U Me Aur Hum
کارگردان: Ajay Devgn نویسنده: Ajay Devgn , Ashwni Dhir
سال انتشار:2008محصول: هندوستان
Ajay DevgnAjay Devgn
KajolKajol
Divya DuttaDivya Dutta
Isha SharvaniIsha Sharvani
Karan KhannaKaran Khanna
Sumeet RaghvanSumeet Raghvan

درباره فیلم تو، من و ما


تو، من و ما (U Me Aur Hum) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجی دیوگن است که در سال 2008 اکران شد. لازم به ذکر است که رابین بات، سوتانو گوپتا و آکاش خرانا در امر نویسندگی دیوگن را همراهی کردند.

فیلم تو، من و ما نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کاجول، اجی دیوگن، دیوید دوتا و ایشا شاروانی اشاره کرد. این فیلم فروش چندان خوبی نداشت؛ فیلم تو، من و ما که با بودجه 3 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 5.6 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دختر و پسر دلبسته هم می‌شوند. پس از ازدواج دختر به فراموشی مبتلا شده و پسر نیز بعد از مدتی افسرده می‌شود.




بنر فیلم فنا
پوستر فیلم فنا

فنا

Fanaa
کارگردان: Kunal Kohli نویسنده: Shibani Bathija
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
KajolKajol
Rishi KapoorRishi Kapoor
Kirron KherKirron Kher
Shiney AhujaShiney Ahuja
Lillete DubeyLillete Dubey

درباره فیلم فنا


فنا (Fanaa) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های کاجول قرار بگیرد. کونال کوهلی کارگردان فیلم فنا بود. آدیتیا چوپرا وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط شیبانی باتجیا نوشته شد.

فیلم فنا واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری و داستان احساسی‌اش مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به عامر خان، کاجول، ریشی کاپور، کیرون کهیر، شارات ساکسنا، تابو، ساتیش شاه، شاینی آهوجا، شروطی ست، گائوتامی کاپور، سانایا ایرانی، جاسپال بهاتی، لیلیت دوبی، وراجش هیجری، سورش منون و لارا دوتا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: زونی دختری کشمیری که در کودکی بینایی‌اش را از دست داده، با مردی به اسم ریحان ازدواج می‌کند. ریحان راهی برای درمان زونی می‌یابد؛ اما وقتی بعد از عمل، زونی چشم‌هایش را باز می‌کند، ساعتی از کشته ‌شدن ریحان در یک عملیات تروریستی گذشته ‌است.




بنر فیلم فردا باشه یا نباشه
پوستر فیلم فردا باشه یا نباشه

فردا باشه یا نباشه

Kal Ho Naa Ho
کارگردان: Nikkhil Advani نویسنده: Karan Johar
سال انتشار:2003محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Preity ZintaPreity Zinta
Saif Ali KhanSaif Ali Khan
Jaya BachchanJaya Bachchan
Sonali BendreSonali Bendre
Reema LagooReema Lagoo

درباره فیلم فردا باشه یا نباشه


فردا باشه یا نباشه (Kal Ho Naa Ho) فیلمی به کارگردانی نیکیل آدوانی است که در سال 2003 اکران شد. وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کاران جوهر قرار داشت. یاش جوهر نیز در امر تهیه‌کنندگی کاران جوهر را همراهی کرد.

فیلم فردا باشه یا نباشه پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیخت و مورد تحسین آنان قرار گرفت. شاهرخ خان، پریتی زینتا، سیف علی خان و جایا باچان ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم حدود 18.8 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ننا که پدرش را سال‌ها قبل از دست داده به همراه مادر و مادر بزرگش در نیویورک زندگی می‌کند و به دلیل مشکلات موجود در خانه به دختری بدبین تبدیل شده ‌است. آمدن همسایه جدیدشان امان که مردی شاد و سرزنده است وضع این خانواده را دچار تحول می‌کند. بعد از مدتی ننا و امان به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.




بنر فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین
پوستر فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین

گاهی خوشحال گاهی غمگین

Kabhi Khushi Kabhie Gham
کارگردان: Karan Johar نویسنده: Sheena Parikh
سال انتشار:2001محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Jaya BachchanJaya Bachchan
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
هريثيك روشانهريثيك روشان
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan

درباره فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین


گاهی خوشی گاهی غم (Kabhi Khushi Kabhie Gham) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های کاجول را داراست. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کاران جوهر قرار داشت. یاش جوهر وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشت.

فیلم گاهی خوشی گاهی غم تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و به یکی از ماندگارترین فیلم‌های سینما هندوستان تبدیل شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهرخ خان، کاجول، آمیتاب باچان، جایا باچان، هرتیک روشن و کارینا کاپور اشاره کرد. این فیلم که با بودجه 5.6 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 29 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: روهان ریچاند پسر یک تاجر پولدار به نام یاش وردهن ریچاند وناندینی است. وی برادری داشته که 10 سال قبل خانه را به دلیل نامشخصی ترک کرده و دیگر بازنگشته است. روهان از مادربزرگ‌هایش می‌خواهد که حقیقت را بگویند و آن‌ها تعریف می‌کنند که برادر او، راهول سال‌ها قبل عاشق دختری به اسم آنجلی شرما شده اما پدرش او را قبول نکرده و از خانواده طرد کرده ‌است.




بنر فیلم اداره انسانی

اداره انسانی

The Humanity Bureau
کارگردان: Rob W. King نویسنده: Dave Schultz
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Nicolas CageNicolas Cage
Sarah LindSarah Lind
Jakob DaviesJakob Davies
Hugh DillonHugh Dillon
Vicellous Reon ShannonVicellous Reon Shannon
Jett KlyneJett Klyne

درباره فیلم اداره انسانی


داره یه اتفاقایی میفته (Kuch Kuch Hota Hai) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کاران جوهر است که در سال 1998 اکران شد. یاش جوهر و هیرو جوهر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم داره یه اتفاقایی میفته موفق شد مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و تحسین آنان را به همراه داشته باشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، کاجول، رانی موکرجی و سلمان خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راهول کانا و آنجلی شرمای تام‌بوی بهترین دوستان یکدیگر در کالج هستند. دختر زیبای مدیر مدرسه آقای ملهوترا که تینا نام دارد، از دانشگاه آکسفورد در لندن به آنجا می‌آید تا مدرکش را بگیرد. او با راهول و آنجلی دوست می‌شود. آنجلی می‌فهمد که راهول را دوست دارد. می‌خواهد به او بگوید اما قبل از آنکه آنجلی حرفی بزند، راهول به او می‌گوید تینا را دوست دارد.




بنر فیلم عشق اتفاق می‌افتد
پوستر فیلم عشق اتفاق می‌افتد

عشق اتفاق می‌افتد

Pyaar To Hona Hi Tha
کارگردان: Anees Bazmee نویسنده:
سال انتشار:1998محصول: هندوستان
Ajay DevgnAjay Devgn
KajolKajol
Kashmira ShahKashmira Shah
Om PuriOm Puri
Tiku TalsaniaTiku Talsania
Reema LagooReema Lagoo

درباره فیلم عشق اتفاق می‌افتد


عشق اتفاق می‌افتد (Pyaar To Hona Hi Tha) فیلمی عاشقانه و کمدی است که در سال 1998 اکران شد. آنیس بازمی کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده گوردان تنوانی قرار داشت.

عشق اتفاق می‌افتد نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد و نقدهای منفی آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند اجی دیوگن، کاجول، اوم پوری، سونیل گروور، کاشمیرا شاه، ریما لاگو، تیکو تالسانیا، ساتیش کایشیک و مشتاق خان اشاره کرد. این فیلم با بودجه تولید 2.5 میلیون دلاری‌اش، حدود 5.4 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سانجانا دختر تنهایی است که در انگلیس زندگی می‌کند و قرار است به زودی با راهول ازدواج کند. سانجانا از هواپیما می‌ترسد و در سفری که به هندوستان دارند با داد و فریاد از هواپیما پیاده شده و راهول را تنها راهی سفر می‌کند. پس از مدتی راهول با وی تماس گرفته و می گوید با دختر دیگری آشنا شده است.




بنر فیلم دشمن
پوستر فیلم دشمن

دشمن

Dushman
کارگردان: Tanuja Chandra نویسنده:
سال انتشار:1998محصول: هندوستان
Sanjay DuttSanjay Dutt
KajolKajol
Ashutosh RanaAshutosh Rana
Jas AroraJas Arora
Tanvi AzmiTanvi Azmi
Kunal KhemuKunal Khemu

درباره فیلم دشمن


دشمن (Dushman) یکی دیگر از بهترین فیلم های کاجول به شمار می‌آید که تانوجا چاندرا وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. موکش بات و پوجا بات تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط ماهش بات نوشته شد.

فیلم دشمن موفق نشد تحسین منتقدان را برانگیزد و به دلیل ایرادات فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سانجی دات، کاجول، اشوتوش رانا، تانوی عظمی، کونال خمو و راهول سینگ اشاره کرد. این فیلم که با بودجه 2 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 12 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ننا و سونیا دو خواهر دوقلوی ۱۸ ساله هستند که همراه با مادر و خواهر کوچکترشان زندگی خوبی دارند و قرار است سونیا به زودی با هم کلاسی خود کبیر ازدواج کند. در همین حین فردی به اسم گوکول با طعمه قرار دادن دختران تنها، آن‌ها را به قتل می‌رساند. خانواده‌های قربانیان همگی در برابر این اتفاق سکوت کرده و به دنبال بانی مرگ دخترانشان نیستند.




بنر فیلم عشق
پوستر فیلم عشق

عشق

Ishq
کارگردان: Indra Kumar نویسنده: Rajeev Kaul
سال انتشار:1997محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Ajay DevgnAjay Devgn
Juhi ChawlaJuhi Chawla
KajolKajol
Dalip TahilDalip Tahil
Johnny LeverJohnny Lever

درباره فیلم عشق


عشق (Ishq) فیلمی عاشقانه و کمدی به کارگردانی ایندرا کومار است که در سال 1997 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده گردان تاوانی قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط تنویر خان نوشته شد.

فیلم عشق نمرات خوبی دریافت نکرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به عامر خان، آجای دیوگان، کاجول و جوهی چاولا اشاره کرد. این فیلم حدود 7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم عشق بدین شرح است: داستان فیلم روایت‌گر دو عشق است. یکی راجا و مادو و دیگری آجای و کاجال. در هر کدام از این عشق‌ها یکی دارا و دیگری ندار است و در راه رسیدن به هم رویدادهای جالبی را پشت سر می‌گذارند.




بنر فیلم راز: حقیقت پنهان
پوستر فیلم راز: حقیقت پنهان

راز: حقیقت پنهان

Gupt: The Hidden Truth
کارگردان: Rajiv Rai نویسنده:
سال انتشار:1997محصول: هندوستان
Bobby DeolBobby Deol
KajolKajol
Manisha KoiralaManisha Koirala
Raj BabbarRaj Babbar
Paresh RawalParesh Rawal
Priya TendulkarPriya Tendulkar

درباره فیلم راز: حقیقت پنهان


راز: حقیقت پنهان (Gupt: The Hidden Truth) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های کاجول را داراست. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده راجیو رای قرار داشت. شببیر بوکسالا در امر نویسندگی رای را همراهی کرد.

فیلم: راز حقیقت پنهان نمرات خوبی دریافت کرد و تحسین منتقدان را به همراه داشت. بابی دئول، کاجول، مانیشا کویرالا، راج بابار، پارش راوال، پریم چوپرا، اوم پوری، کولبوشان کارباندا، دالیپ تاهیل، موکش ریشی، آنجان سیرواستاو، پریا تندولکار، باب کریستو، راضا مراد و شارات ساکسنا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ساحل سینها پسرخوانده فرماندار است. او دلبسته دختری به اسم ایشا دیوان می‌شود و قصد ازدواج با او را دارد. ایشا دختر حسابدار فرماندار است. اما فرماندار که پدر ساحل است مخالف این ازدواج است. روزی ساحل در یک مهمانی از دست رفتار پدرش عصبانی می‌شود و با یک چاقو او را تهدید می‌کند. چند روز بعد وقتی ساحل برای ملاقات با پدرش به خانه او می‌رود، با پیکر خونین او مواجه می‌شود و همچنین گردنبدی که در دست دارد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کاجول

عکس پروفایل

شما