خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آیشواریا رای

بهترین فیلم های آیشواریا رای چه هستند؟ آیشواریا رای جزو شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن سینما هندوستان است که در سال 1973 متولد شد.

این بازی از سال 1997 به شکل حرفه‌ای کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین فیلم های آیشواریا رای را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم قلب سخت
پوستر فیلم قلب سخت

قلب سخت

Ae Dil Hai Mushkil
کارگردان: Karan Johar نویسنده: Karan Johar
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Ranbir KapoorRanbir Kapoor
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Fawad KhanFawad Khan
Anushka SharmaAnushka Sharma
Lisa HaydonLisa Haydon
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan

درباره فیلم قلب سخت


قلب سخت (Ae Dil Hai Mushkil) جزو بهترین فیلم های هندی است که در سال 2016 اکران شد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کاران جوهر قرار داشت. هیرو یاش نیز در امر تهیه‌کنندگی به جوهر کمک کرد.

این فیلم نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات پایینی دریافت کرد. آیشواریا رای، رانبیر کاپور و انوشکا شارما ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم با بودجه تولید 10 میلیون دلاری‌ خود، حدود 33 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از آشنایی ایان و الیزه، الیزه رفتارهای بچگانه ایان را به سخره می‌گیرد. ایان به لحاظ مالی وضع خوبی دارد و الیزه به او می‌گوید لیزا (دوست ایان) فقط برای به‌دست آوردن ثروتش او را تحمل می‌کند.




بنر فیلم درخواست
پوستر فیلم درخواست

درخواست

Guzaarish
کارگردان: Sanjay Leela Bhansali نویسنده: Sanjay Leela Bhansali , Bhavani Iyer , Vibhu Puri , Rutvik Oza
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Shernaz PatelShernaz Patel
Aditya Roy KapurAditya Roy Kapur
Swara BhaskarSwara Bhaskar
Suhel SethSuhel Seth

درباره فیلم درخواست


درخواست (Guzaarish) اثری به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سانجای لیلا بانسالی است که در سال 2010 اکران شد. لازم به ذکر است که باوانی لی یر در امر نویسندگی بانسالی را همراهی کرد.

فیلم درخواست موفق شد مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات بالایی دریافت کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریتیک روشن، آیشواریا رای، آدیتیا روی کاپور و شرناز پاتل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اتان مسکرناس شعبده بازی مشهور بوده ‌است که به دلیل حسادت دشمنانش، در هنگام اجرای نمایش از ارتفاع سقوط کرده و فلج می‌شود. اکنون و بعد از ۱۴ سال معلولیت وی دیگر تحمل ادامه دادن به این نوع زندگی را ندارد و از دادگاه در خواست اوتانازی، یعنی مرگ آسان را داده‌ است.




بنر فیلم پلنگ صورتی 2
پوستر فیلم پلنگ صورتی 2

پلنگ صورتی 2

The Pink Panther 2
کارگردان: Harald Zwart نویسنده: Steve Martin , Scott Neustadter , Michael H. Weber
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Steve MartinSteve Martin
Jean RenoJean Reno
Emily MortimerEmily Mortimer
Andy GarcíaAndy García
Alfred MolinaAlfred Molina
Yuki MatsuzakiYuki Matsuzaki

درباره فیلم پلنگ صورتی 2


پلنگ صورتی 2 (The Pink Panther 2) یکی از بهترین فیلم های آیشواریا رای به شمار می‌آید که در سال 2009 اکران شد. هارالد زوارت کارگردان و رابرت سایموندز تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این اثر توسط استیو مارتین، اسکات نوستادتر و مایکل اچ وبر نوشته شد.

فیلم پلنگ صورتی 2 نمرات پایینی دریافت کرد و موفق نشد توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند. این فیلم در گیشه نیز نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. فیلم پلنگ صورتی 2 که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 76 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم پلنگ صورتی 2 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به استیو مارتین، ژان رنو، آلفرد مولینا، امیلی مورتیمر، آیشواریا رای، اندی گارسیا، یوکی ماتسوزاکی، جانی هلیدی، لیلی تاملین، جان کلیز و جرمی آیرونز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گروهی از سارقان فوق‌العاده حرفه‌ای دست به سرقت الماس‌های مشهور از موزه‌های سراسر دنیا و از جمله از موزه‌ای در فرانسه زده‌اند. بازرسی فرانسوی به کارگاه کلوزو، به همراه یک تیم زبده بین‌المللی مأموریت داردند سارقین بین‌المللی جواهرات تاریخی را دستگیر کند.




بنر فیلم موج 2
پوستر فیلم موج 2

موج 2

Dhoom 2
کارگردان: Sanjay Gadhvi نویسنده: Vijay Krishna Acharya
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Abhishek BachchanAbhishek Bachchan
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Uday ChopraUday Chopra
Bipasha BasuBipasha Basu
Rimi SenRimi Sen

درباره فیلم موج 2


موج 2 (Dhoom 2) جزو بهترین فیلم های جهان است که در سال 2006 اکران شد و سانجی گادوی وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. ویجی کریشنا آچاریا تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود.

فیلم موج 2 با نمرات مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. ریتیک روشن، آیشواریا رای، آبیشک باچان، بیپاشا باسو و ریمی سن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم موج 2 بدین شرح است: دو مأمور حرفه‌ای به نام‌های جی و علی مسئول دستگیری یک سارق حرفه‌ای و بین‌المللی به نام آقای ای هستند و برای این کار دختری دزد به اسم سونری که دزدی باهوش اما خرده‌پا است، به شرط آزادی برای سرگرم کردن آقای ای استخدام می‌کنند؛ اما اوضاع مطابق برنامه پیش نمی‌رود و سونری عاشق آقای ای می‌شود.




بنر فیلم خاکی
پوستر فیلم خاکی

خاکی

Khakee
کارگردان: Rajkumar Santoshi نویسنده: Shridhar Raghavan , Rajkumar Santoshi
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Ajay DevgnAjay Devgn
Akshay KumarAkshay Kumar
Atul KulkarniAtul Kulkarni
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Tusshar KapoorTusshar Kapoor

درباره فیلم خاکی


خاکی (Khakee‎) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی راجکومار سانتوشی است که در سال 2004 اکران شد. کیشو رامسای تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم خاکی توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و مورد تمجید آنان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آمیتاب باچان، آکشی کومار، اجی دیوگن، آیشواریا رای و لارا دوتا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک بازرس پلیس به نام آنانت شریواستاو به همراه گروهش مأموریت دارند تا تروریستی به اسم اقبال انصاری را به دادگاه برسانند. مأموریت آن‌ها با حملات پی در پی مأمور سابق پلیس و خلافکار معروف یعنی یاشوانت انگره مواجه می‌شود تا اینکه متوجه می‌شوند اقبال انصاری تروریست نیست؛ بلکه قربانی یک توطئه سیاسی شده ‌است.




بنر فیلم من مال تو هستم، عزیز
پوستر فیلم من مال تو هستم، عزیز

من مال تو هستم، عزیز

Hum Tumhare Hain Sanam
کارگردان: K. S. Adiyaman نویسنده:
سال انتشار:2002محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Salman KhanSalman Khan
Madhuri DixitMadhuri Dixit
Atul AgnihotriAtul Agnihotri
Suman RanganathanSuman Ranganathan
Alok NathAlok Nath

درباره فیلم من مال تو هستم، عزیز


من مال تو هستم عزیزم (Hum Tumhare Hain Sanam‎) فیلمی عاشقانه و درام است که جزو بهترین فیلم های آیشواریا رای محسوب می‌شود. کی. اس. آدیامان کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کی. سی. بوکادیا قرار داشت.

فیلم من مال تو هستم عزیزم نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و نظرات منفی آنان را در پی داشت. سلمان خان، شاهرخ خان، مدوری دیکشیت، آتول آگنیهوتری، سومان رانگاناتان و آیشواریا رای ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سوراج و رادا از زمان کودکی با هم دوست هستند و روابط آن‌ها با یکدیگر مثل خواهر و برادر است. سوراج خواننده مشهور و موفقی شده ‌است؛ بعد از مدتی رادا با مردی به اسم گوپال ازدواج می‌کند. گوپال آدم شکاک و بدبینی است. دیدن روابط دوستانه و صمیمی رادا و سوراج موجب این می‌گردد تا حسادت او برانگیخته شود و به تدریج به همسرش شک می‌کند. در حالی که سوراج عاشق دختری به اسم سومان است و برای او رادا فقط مثل یک خواهر و یک دوست می‌ماند. وقتی رادا و گوپال قرار است به سوئیس بروند و گوپال می‌فهمد سوراج هم آن جاست مقصد سفرشان را تغییر می‌دهد.




بنر فیلم محبت‌ها
پوستر فیلم محبت‌ها

محبت‌ها

Mohabbatein
کارگردان: Aditya Chopra نویسنده: Aditya Chopra
سال انتشار:2000محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Jimmy ShergillJimmy Shergill
Preeti JhangianiPreeti Jhangiani
Jugal HansrajJugal Hansraj

درباره فیلم محبت‌ها


محبت‌ها (Mohabbatein) اثری درام و عاشقانه است که در سال 2000 اکران شد. آدیتیا چوپرا کارگردان و نویسنده این فیلم بود. یاش چوپرا نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم محبت‌ها نمرات خوبی دریافت کرد و به علت بازی عالی گروه بازیگری و داستان تاثیرگذارش مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، آمیتاب باچان، آیشواریا رای، جیمی شرگیل، شامیتا شتی، اودای چوپرا، جوگال هانسراج، کیم شارما و پریتی جانگیانی اشاره کرد. فیلم محبت‌ها با بودجه تولید 1.4 میلیون دلاری‌اش، حدود 13 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نارایان شانکر مدیر سختگیر دانشگاه معتبر تمام پسرانه گورکول است که بر سنت نظم و انضباط تأکید دارد. او ۲۵ سال دانشگاه را اداره کرده ‌است و دانش آموزان را از عاشق شدن منع کرده و هرکه را هم که عاشق شده، اخراج کرده ‌است. داستان حول محور سه دانشجو به نام‌های سمیر، ویکی و کاران می‌چرخد که همه‌شان عاشق می‌شوند.




بنر فیلم نفرت
پوستر فیلم نفرت

نفرت

Mela
کارگردان: Dharmesh Darshan نویسنده: Robin Bhatt
سال انتشار:2000محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Twinkle KhannaTwinkle Khanna
Faisal KhanFaisal Khan
Johnny LeverJohnny Lever
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Archana Puran SinghArchana Puran Singh

درباره فیلم نفرت


نفرت (Mela) جزو بهترین فیلم های آیشواریا رای به شمار می‌آید که در سال 2000 اکران شد. دارمش دارشان کارگردان و نویسنده این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده گانش جین قرار داشت.

این فیلم به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و با نمرات منفی آنان روبه‌رو شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی و فیلم‌نامه انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در فیلم نفرت به ایفای نقش پرداختند می‌توان به عامر خان، توینکله خانا، فیصل خان، جانی لور، آسرانی، تیکو تالسانیا، آرچانا پوران سینگ، تانوی عظمی، کولبوشان کارباندا و آیشواریا رای اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم نفرت بدین شرح است: روپا یک دختر زیبای روستایی است که روستاییان چانداپور خیلی به او علاقه دارند. امسال در جشن ملا که هر سال چانداپور آن را برگزار می‌کند، قرار است وزیر برای افتتاحیه شرکت کند.




بنر فیلم فنی خان
پوستر فیلم فنی خان

فنی خان

Fanney Khan
کارگردان: Atul Manjrekar نویسنده: Hussain Dalal , Abbas Dalal , Atul Manjrekar
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Anil KapoorAnil Kapoor
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Rajkummar RaoRajkummar Rao
Divya DuttaDivya Dutta
Satish KaushikSatish Kaushik
Girish KulkarniGirish Kulkarni

درباره فیلم فنی خان


فنی خان (Fanney Khan) فیلمی در ژانر کمدی و موزیکال است که در سال 2018 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده آتول مانجرکار قرار داشت. بوشان کومار، کریشان کومار و آنیل کاپور تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان فیلم فنی خان توسط حسین دلال نوشته شد.

فیلم فنی خان نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد و نمرات پایینی کسب کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی و فیلم‌نامه انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آنیل کاپور، آیشواریا رای، راجکومار رائو، دیویا دوتا و پیهو ساند اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم فنی خان بدین شرح است: فنی خان یک خواننده سرسخت است که می‌خواهد دخترش را به یک نام بزرگ در دنیای موسیقی تبدیل کند.




بنر فیلم راوانا
پوستر فیلم راوانا

راوانا

Raavanan
کارگردان: Mani Ratnam نویسنده:
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
VikramVikram
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Prithviraj SukumaranPrithviraj Sukumaran
Karthik MuthuramanKarthik Muthuraman
PrabhuPrabhu
Munna SimonMunna Simon

درباره فیلم راوانا


راوانا (Raavanan) جزو بهترین فیلم های آیشواریا رای است که در سال 2010 اکران شد. مانی راتنام کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این پروژه بود. شارادا تریلوک در امر تهیه‌کنندگی راتنام را همراهی کرد.

فیلم راوانا نتوانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و در نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویکرام، آیشواریا رای، پریتویراج سوکوماران، کارتیک، پرابهو، پریامانی، مونا، تیکو تالسانیا و جان ویجی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک رهبر راهزن همسر پلیسی را که خواهرش را کشته است می‌رباید؛ اما در ادامه عاشق او می‌شود.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آیشواریا رای

عکس پروفایل

شما