خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های انوشکا شارما

بهترین فیلم های انوشکا شارما چه هستند؟ انوشکا یکی از بازیگران زن سینما هند است که در سال 1988 متولد و از سال 2008 وارد حوزه سینما و بازیگری شد.

این بازیگر خیلی زود موفق شد توجه بسیاری از طرفداران بالیوود را به سمت خود جلب کند و به محبوبیت بالایی برسد.

در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین فیلم های انوشکا شارما را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم زیرو
پوستر فیلم زیرو

زیرو

Zero
کارگردان: Aanand L. Rai نویسنده: Himanshu Sharma
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Anushka SharmaAnushka Sharma
Tigmanshu DhuliaTigmanshu Dhulia
Abhay DeolAbhay Deol
Sheeba ChaddhaSheeba Chaddha

درباره فیلم زیرو


زیرو (Zero) جزو بهترین فیلم‌های هندی محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. آناند ال رای وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. گوری خان تهیه‌کننده و هیمانشو شرما نویسنده این فیلم بودند.

فیلم زیرو نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و با نمرات پایین آن‌ها روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، انوشکا شارما و کاترینا کایف اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کوتوله شرور به اسم باوا سینگ عاشق دختری معلول می‌شود؛ ولی روز ازدواج او را رها کرده و فرار می‌کند و با یک سوپراستار به اسم بابیتا آشنا می‌شود.




بنر فیلم سلطان

سلطان

Sulthan
کارگردان: Bhagyaraj Kannan نویسنده: Bhagyaraj Kannan
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
KarthiKarthi
Rashmika MandannaRashmika Mandanna
Ramachandra RajuRamachandra Raju
Nawab ShahNawab Shah
LalLal
NapoleonNapoleon

درباره فیلم سلطان


سلطان (Sultan) فیلمی ورزشی و درام است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده علی عباس ظفر قرار داشت. ارشاد کمیل در امر نویسندگی ظفر را همراهی کرد. آدیتیا چوپرا نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم سلطان توانست با تحسین منتقدان مواجه شود و مورد استقبال آنان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، انوشکا شارما، راندیپ هودا و آمیت ساد اشاره کرد. این فیلم چیزی در حدود 89 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سلطان بدین شرح است: سلطان علی خان پسر جوان و سر به هوایی است که عاشق دختری کشتی‌گیر در سطح حرفه‌ای می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای ثابت کردن خودش به او وارد ورزش کشتی شود و تا پای گرفتن مدال المپیک برای کشورش هم پیش برود. پس از کسب چند مدال او فردی بسیار متکبر و مغرور می‌شود و تمام فکر و خیال او روی کشتی و مسابقات متمرکز می‌شود.




بنر فیلم قلب سخت
پوستر فیلم قلب سخت

قلب سخت

Ae Dil Hai Mushkil
کارگردان: Karan Johar نویسنده: Karan Johar
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Ranbir KapoorRanbir Kapoor
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Fawad KhanFawad Khan
Anushka SharmaAnushka Sharma
Lisa HaydonLisa Haydon
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan

درباره فیلم قلب سخت


قلب سخت (Ae Dil Hai Mushkil) را می‌توان یکی از بهترین فیلم های انوشکا شارما دانست که در سال 2016 اکران شد. کاران جوهر کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم بود. هیرو یاش در امر تهیه‌کنندگی جوهر را همراهی کرد.

این فیلم نمرات پایینی کسب کرد و در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر نشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آیشواریا رای، رانبیر کاپور و انوشکا شارما اشاره کرد. فیلم قلب سخت با بودجه تولید 10 میلیون دلاری‌اش، حدود 33 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم قلب سخت بدین شرح است: بعد از آشنایی ایان و الیزه، الیزه رفتارهای بچگانه ایان را به سخره می‌گیرد. ایان به لحاظ مالی وضع خوبی دارد و الیزه به او می‌گوید لیزا (دوست ایان) فقط برای به‌دست آوردن ثروتش او را تحمل می‌کند.




بنر فیلم پی . کی
پوستر فیلم پی . کی

پی . کی

Pk
کارگردان: Rajkumar Hirani نویسنده: Rajkumar Hirani , Abhijat Joshi
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Aamir KhanAamir Khan
Anushka SharmaAnushka Sharma
Sushant Singh RajputSushant Singh Rajput
Boman IraniBoman Irani
Sanjay DuttSanjay Dutt
Parikshat SahniParikshat Sahni

درباره فیلم پی . کی


پی کی (PK) یکی از بهترین فیلم های جهان است که در سال 2014 اکران شد و به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. راجکومار هیرانی به‌عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. ویدهو وینود چوپرا در امر تهیه‌کنندگی و آبیجات جوشی در امر نویسندگی به هیرانی کمک کردند.

فیلم پی کی پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و توانست در لیست 250 فیلم برتر سایت imdb قرار بگیرد. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی فوق‌العاده گروه بازیگری و فیلم‌نامه محشر تحسین کردند.

فیلم پی کی فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 12 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 120 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم پی کی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به عامر خان، انوشکا شارما، بومان ایرانی، سانجی دات، سوشانت سینگ راجپوت، رخسار رحمان، منالی تاکور و سراب شوکلا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم روایتگر دو داستان است اولی عاشقانه و دومی مذهبی و عقیدتی است. در داستان نخست دو جوان عاشق یکدیگر شده، اما بعد از مدتی دختر که اهل هند است پی ‌برد معشوق او پاکستانی است و همین باعث تردید او می‌شود؛ زیرا او دیدگاهی منفی نسبت به مسلمانان دارد و اعتقادات مذهبی او باعث ایجاد یک نگرش منفی می‌شود و همین باعث بروز یک سری اتفاقات تا پایان فیلم می‌شود.




بنر فیلم تا وقتی که زنده‌ام
پوستر فیلم تا وقتی که زنده‌ام

تا وقتی که زنده‌ام

Jab Tak Hai Jaan
کارگردان: Yash Chopra نویسنده: Aditya Chopra , Devika Bhagat
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Anushka SharmaAnushka Sharma
SarikaSarika
Andrew BicknellAndrew Bicknell
Sharib HashmiSharib Hashmi

درباره فیلم تا وقتی که زنده‌ام


تا وقتی که زنده‌ام (Jab Tak Hai Jaan) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های انوشکا شارما قرار بگیرد. یاش چوپرا وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. دویکا بهاگات در امر نویسندگی به چوپرا کمک کرد.

فیلم تا وقتی که زنده‌ام با نظرات منفی منتقدان مواجه شد و نمرات پایینی دریافت کرد. شاهرخ خان، اندرو بیکنل، کاترینا کایف و انوشکا شارما ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم تا وقتی که زنده‌ام حدود 30 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سمر آناند یک سرگرد متخصص خنثی‌سازی بمب است که بدون ترس از کشته شدن بمب‌های مختلف را خنثی می‌کند. آکیرا رای یک فیلمساز کانال دیسکاوری است که به دست سمر از غرق شدن در دریاچه نجات می‌یابد. سمر ژاکت خود را به او می‌دهد وآنجا را ترک می‌کند. آکیرا در جیب ژاکت دفترچه خاطرات سمر را پیدا کرده و به ده سال قبل باز می‌گردد.




بنر فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد
پوستر فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد

خداوند زوج‌ها را می‌سازد

Rab Ne Bana Di Jodi
کارگردان: Aditya Chopra نویسنده: Aditya Chopra
سال انتشار:2008محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Vinay PathakVinay Pathak
Anushka SharmaAnushka Sharma
M. K. RainaM. K. Raina
Manmeet SinghManmeet Singh
Isha KoppikarIsha Koppikar

درباره فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد


خداوند زوج‌ها را می‌سازد (Rab Ne Bana Di Jodi) فیلمی عاشقانه و کمدی است که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده آدیتیا چوپرا قرار داشت. لازم به ذکر است که یاش چوپرا در امر تهیه‌کنندگی آدیتیا چوپرا را همراهی کرد.

فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد نمرات خوبی دریافت کرد و توانست تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشته باشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهرخ خان، انوشکا شارما و وینی پتک اشاره کرد. این فیلم حدود 22 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مردی مهربان، ساده و خجالتی به اسم سوریندر ساهنی یک کارمندی اداری است. او در مراسم عروسی دختر استاد سابقش، تانی گوپتا شرکت می‌کند. تانی دختری زیبا و شاد است و سویندر در نگاه اول از او خوشش می‌آید اما در مراسم عروسی خبر می‌دهند که داماد وخانواده‌اش تصادف کرده و کشته شده‌اند. پدر تانی سکته می‌کند و در آخرین لحظات عمرش از سوریندر می‌خواهد که با تانی ازدواج کند. تانی برای برآورده کردن آرزوی پدرش بدون هیچ علاقه‌ای با سوریندر عروسی می‌کند.




بنر فیلم پری
پوستر فیلم پری

پری

Angel
کارگردان: Ganesh Acharya نویسنده:
سال انتشار:2011محصول: هندوستان
Nilesh SahayNilesh Sahay
Manoj JoshiManoj Joshi
Paresh GanatraParesh Ganatra
Aruna IraniAruna Irani
Madalasa SharmaMadalasa Sharma

درباره فیلم پری


پری (Angel) یکی از بهترین فیلم های انوشکا شارما محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. پروزیت روی کارگردان و نویسنده این فیلم بود. آبیشک بنرجی در امر نویسندگی روی را همراهی کرد.

فیلم پری نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. انوشکا شرما، پارامبراتا چاترجی، راجات کاپور و ریتاباری چاکرابورتی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم پری بدین شرح است: یک مرد سعی می‌کند یک بت عتیقه را به صورت قاچاقی از کشور خارج کند. اما با زنده شدن ناگهانی این بت، مرد شوکه می‌شود.




بنر فیلم بگذار قلب بتپد
پوستر فیلم بگذار قلب بتپد

بگذار قلب بتپد

Dil Dhadakne Do
کارگردان: Zoya Akhtar نویسنده: Zoya Akhtar , Reema Kagti
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Anil KapoorAnil Kapoor
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Shefali ShahShefali Shah
Ranveer SinghRanveer Singh
Anushka SharmaAnushka Sharma
Rahul BoseRahul Bose

درباره فیلم بگذار قلب بتپد


بگذار قلب بتپد (Dil Dhadakne Do) یک فیلم در ژانر کمدی درام است که زویا اختر وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. ریما کاگتی در امر نویسندگی اختر را همراهی کرد. ریتیش سیدهاوانی و فرهان اختر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم بگذار قلب بتپد با نمرات مختلف منتقدان مواجه شد و واکنش‌های گوناگون آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آنیل کاپور، شفالی شاه، پریانکا چوپرا، رانویر سینگ، انوشکا شارما، فرهان اختر، زارینا وهاب و پارمیت ستهی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بگذار قلب بتپد بدین شرح است: یک خواهر و برادر در روزی که قصد دارند 30امین سالگرد ازدواج پدر و مادرشان را جشن بگیرند، با قوانین خانوادگی‌شان در مورد عشق مبارزه می‌کنند.




بنر فیلم گروه برنامه‌ریز عروسی
پوستر فیلم گروه برنامه‌ریز عروسی

گروه برنامه‌ریز عروسی

Band Baaja Baaraat
کارگردان: Maneesh Sharma نویسنده: Habib Faisal
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Anushka SharmaAnushka Sharma
Manmeet SinghManmeet Singh
Manu Rishi ChadhaManu Rishi Chadha
Manish ChaudharyManish Chaudhary
Shena GamatShena Gamat

درباره فیلم گروه برنامه‌ریز عروسی


گروه برنامه‌ریز عروسی (Band Baaja Baaraat) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مانیش شارما است که در سال 2010 اکران شد. آدیتیا چوپرا وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

این فیلم نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و در زمینه‌های روند داستانی و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم گروه برنامه‌ریز عروسی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رانویر سینگ، انوشکا شارما، مانو ریشی و مانیش چودری اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شروتی و بیتو به‌عنوان برنامه‌ریز عروسی در دهلی شریک می‌شوند و در این راه دوستی، عشق و یکدیگر را کشف می‌کنند.




بنر فیلم کمپانی بدها
پوستر فیلم کمپانی بدها

کمپانی بدها

Badmaash Company
کارگردان: Parmeet Sethi نویسنده: Parmeet Sethi
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Anushka SharmaAnushka Sharma
Meiyang ChangMeiyang Chang
Vir DasVir Das
Anupam KherAnupam Kher
Kiran JunejaKiran Juneja

درباره فیلم کمپانی بدها


کمپانی بدها (Badmaash Company) یکی دیگر از بهترین فیلم های انوشکا شارما است که در سال 2010 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده پارمیت سدهی قرار داشت. آدیتیا چوپرا نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم کمپانی بدها واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و در زمینه‌های داستان و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهد کاپور، انوشکا شارما، میرینگ چانگ، ویر داس، پاوان مالهوترا، انوپم کهیر و جامل خان اشاره کرد. این فیلم با بودجه تولید 1.8 میلیون دلاری‌اش، حدود 4.9 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: چهار جوان با یک ایده بزرگ در بمبئی ثروتمند می‌شوند. همه چیز خوب است تا اینکه بعد از آمدن طرحی مجبور شوند مغازه را ببندند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های انوشکا شارما

عکس پروفایل

شما