خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های پریانکا چوپرا

بهترین فیلم های پریانکا چوپرا چه هستند؟ پریانکا چوپرا یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن سینمای بالیوود است که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این بازیگر موفق شد توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از مشهورترین بازیگران سینمای بالیوود تبدیل شود.

در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین فیلم های پریانکا چوپرا را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم کریش 3
پوستر فیلم کریش 3

کریش 3

Krrish 3
کارگردان: Rakesh Roshan نویسنده: Robin Bhatt , Honey Irani , Rakesh Roshan , Irfan Kamal , Akarsh Khurana
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Vivek OberoiVivek Oberoi
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Kangana RanautKangana Ranaut
Arif ZakariaArif Zakaria
Asif BasraAsif Basra

درباره فیلم کریش 3


کریش 3 (Krrish 3) جزو بهترین فیلم های هندی به شمار می‌آید که راکیش روشن وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط هانی ایرانی و رابین بهات نوشته شد.

فیلم کریش 3 با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ریتیک روشن، پریانکا چوپرا، کانگانا رانوت و ویوک اوبروی اشاره کرد. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 50 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از شکست دکتر سیدهان آریا و نجات پدرش از چنگ او، کریش به مبارزات خود علیه ظلم و بدی ادامه می‌دهد و جان مظلومین و بی‌گناهان را نجات می‌دهد. اکنون که کریش زندگی زناشویی خوبی را با همسر خود پریا تجربه می‌کند، ناگاه در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد، یک ویروس ناشناخته در نامبیا جان هزاران نفر را می‌گیرد. این ویروس را یک دانشمند نابغه و فلج به اسم کال ساخته است.




بنر فیلم هواپیماها
پوستر فیلم هواپیماها

هواپیماها

Planes
کارگردان: Klay Hall نویسنده: Jeffrey M. Howard
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Dane CookDane Cook
Carlos AlazraquiCarlos Alazraqui
Val KilmerVal Kilmer
Julia Louis-DreyfusJulia Louis-Dreyfus
Brad GarrettBrad Garrett
Teri HatcherTeri Hatcher

درباره فیلم هواپیماها


هواپیماها (Planes‎) یک انیمیشن به کارگردانی کلی هال است که در سال 2013 اکران شد. جان لستر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط جفری ام. هاوارد نوشته شد.

انیمیشن هواپیماها نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و واکنش‌های منفی آنان را به همراه داشت. دین کوک، استیسی کیچ، پریانکا چوپرا، براد گرت، تری هچر، کارلوس الازراکی، راجر اسمیت، گری دلیسل، راب پالسن، دیوید کرافت، جولیا لوئیس دریفوس، جان کلیز، کولین کوهرد، گابریل ایگلسیاس و وال کیلمر ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند.

انیمیشن هواپیماها با اینکه به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت، توانست فروش بسیار خوبی در گیشه داشته باشد. این انیمیشن که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 219 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: داستی چوپر یک هواپیمای کوچک است که می‌خواهد در مسابقات هوایی حضور داشته باشد. ولی ترس از ارتفاع مانع این کار می‌شود. او رؤیای برنده شدن در مسابقات هوایی را در سر دارد و در این راه سعی می‌کند به کمک دوستان خود به موفقیت برسد.




بنر فیلم دان
پوستر فیلم دان

دان

Don
کارگردان: Farhan Akhtar نویسنده: Javed Akhtar , Salim Khan
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Arjun RampalArjun Rampal
Isha KoppikarIsha Koppikar
Boman IraniBoman Irani
Om PuriOm Puri

درباره فیلم دان


دان: تعقیب دوباره آغاز می‌شود (Don: The Chase Begins Again) جزو بهترین فیلم های پریانکار چوپرا محسوب می‌شود که در سال 2006 اکران شد. فرهان اختر کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. ریتش سیدهوانی در امر تهیه‌کنندگی اختر را همراهی کردند.

فیلم دان: تعقیب دوباره آغاز می‌شود توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات بالایی دریافت کند. شاهرخ خان، پریانکا چوپرا، بومان ایرانی، آرجون رامپال و ایشا کوپیکار ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال ۲۰۰۶، تجارت مواد مخدر در مالزی رونق زیادی پیدا کرده است. اداره مبارزه با مواد مخدر مالزی از همکاران هندی‌اش به رهبری دسیلوا کمک می‌گیرند که او و مالک قصد دارند عملیات قاچاق یک قاچاقچی به اسم سینگانیا را متوقف کنند. آن دو می‌دانند که برای دستگیری سینگانیا باید وفادارترین متحد او، دان رادستگیر کنند. دان مرد خطرناکی است که حتی یکی از افراد خودش به اسم رامش را که می‌خواست بدون اطلاع دان گروه او را رها کند کشت.




بنر فیلم دان۲
پوستر فیلم دان۲

دان۲

Don 2
کارگردان: Farhan Akhtar نویسنده: Farhan Akhtar
سال انتشار:2011محصول: هندوستان , آلمان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Boman IraniBoman Irani
Lara DuttaLara Dutta
Kunal KapoorKunal Kapoor
Om PuriOm Puri

درباره فیلم دان۲


دان 2: تعقیب ادامه می‌یابد (Don 2) دومین فیلم دان است که یکی از بهترین فیلم های هندی محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده فرهان اختر قرار داشت. ریتش سیدوانی و شاهرخ خان در امر تهیه‌کنندگی اختر را همراهی کردند.

این فیلم توانست توجه منتقدان زیادی را به سمت خود جلب کند و مورد تحسین آنان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم دان 2 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، پریانکا چوپرا، بومان ایرانی، کونال کاپور و اوم پوری اشاره کرد. این فیلم چیزی در حدود 39 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم پنج سال بعد از پایان فیلم نخست شروع می‌شود. سران قدرتمند موادر مخدر در فرانسه جلسه‌ای تشکیل داده‌اند و راجع‎به تهدید تازه‌ای که از آسیا سربلند کرده صحبت می‌کنند. دان کسب و کار آن‌ها را به خطر انداخته وتصمیم به کشتن او می‌گیرند. دان که برای پنج سال گذشته در تایلند بوده، برای تحویل یک محوله کوکائین می‌رود اما به جای محموله درگیری پیش می‌آید و دان تصمیم می‌گیرد مبارزه کند.




بنر فیلم را. یک
پوستر فیلم را. یک

را. یک

Ra.One
کارگردان: Anubhav Sinha نویسنده: David Benullo , Anubhav Sinha , Kanika Dhillon , Mustaq Sheikh
سال انتشار:2011محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Arjun RampalArjun Rampal
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Tom WuTom Wu
Armaan VermaArmaan Verma
Shahana GoswamiShahana Goswami

درباره فیلم را. یک


را. یک (Ra.One) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های پریانکا چوپرا قرار بگیرد. آنوبهاو سینها به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. کانیکا دهیلون در امر نویسندگی به سینها کمک کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده گوری خان قرار داشت.

فیلم را. یک آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست با استقبال منتقدان روبه‌رو شود و مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، آرجون رامپال، کارینا کاپور، پریانکا چوپرا و سانجی دات اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شکار سابرمانیام که اصالتاً هندی است به همراه همسر و پسرش زندگی ساده‌ای دارند. او در شرکتی مشغول به کار است که به زودی یک بازی کامپیوتری بی‌نقص و بزرگ را وارد بازار خواهد کرد. شکار قصد دارد در این بازی کامپیوتری یک ابر قهرمان بسازد، اما بر خلاف او، پسرش پراتیک دوست دارد یک تبه‌کار شرور را در این بازی ببیند.




بنر فیلم خدا بزرگ است
پوستر فیلم خدا بزرگ است

خدا بزرگ است

God Tussi Great Ho
کارگردان: Rumi Jaffery نویسنده: Rumi Jaffery
سال انتشار:2008محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Salman KhanSalman Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Anupam KherAnupam Kher
Sohail KhanSohail Khan
Dalip TahilDalip Tahil

درباره فیلم خدا بزرگ است


خدایا، بنازم به عظمتت (God Tussi Great Ho) فیلمی در ژانر عاشقانه و فانتزی است که در سال 2008 اکران شد. رومی جافری کارگردان و نویسنده این فیلم بود. یونس ساجاوال در امر نویسندگی به جافری کمک کردند. سهیل خان وظیفه تهیه‎‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم خدایا، بنازم به عظمتت نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و نقدهای منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، پریانکا چوپرا، آمیتاب باچان و سهیل خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آرون پراجاپاتی کارمند یک شبکه تلویزیونی است که پیوسته در زندگی بدشانسی می‌آورد و به همین دلیل همیشه از دست خدا شاکی است. تا این که یک روز با توطئه یکی از همکارانش نمی‌تواند نمونه کارش را اجرا کند و برای همین از کارش اخراج می‌شود. او شروع به گلایه به خداوند می‌کند و دعای خیر مادرش را به سمت آسمان پرتاب می‌کند.




بنر فیلم کریش
پوستر فیلم کریش

کریش

Krrish
کارگردان: Rakesh Roshan نویسنده: Robin Bhatt , Honey Irani , Sachin Bhowmick , Rakesh Roshan , Akarsh Khurana
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Naseeruddin ShahNaseeruddin Shah
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
RekhaRekha
Sharat SaxenaSharat Saxena
Puneet IssarPuneet Issar

درباره فیلم کریش


کریش (Krrish) یکی دیگر از بهترین فیلم های پریانکا چوپرا به شمار می‌آید که در سال 2006 اکران شد. راکش روشن وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم جذاب را برعهده داشت.

این فیلم با اینکه مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت، نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم کریش به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ریتیک روشن، پریانکا چوپرا، رخا، نصیرالدین شاه، شارات ساکسنا و پریتی زینتا اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم کریش بدین شرح است: کریشنا مهرا بعد از مرگ پدر و مادرش همراه با مادربزرگش در یک منطقه دورافتاده ولی زیبا و کوهستانی زندگی می‌کند. روهیت مهرا 20 سال قبل مرده ‌است. کریشنا تنها است و سرگرمی خاصی ندارد تا اینکه گروهی توریست به آن منطقه می‌آیند؛ در هنگام فرود چتر یکی از این گردشگرها که پریا نام دارد دچار مشکل می‌شود و کریشنا او را نجات می‌دهد.




بنر فیلم با من ازدواج می‌کنی؟
پوستر فیلم با من ازدواج می‌کنی؟

با من ازدواج می‌کنی؟

Mujhse Shaadi Karogi
کارگردان: David Dhawan نویسنده:
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Akshay KumarAkshay Kumar
Amrita AroraAmrita Arora
Amrish PuriAmrish Puri
Satish ShahSatish Shah

درباره فیلم با من ازدواج می‌کنی؟


با من ازدواج می‌کنی؟ (Mujhse Shaadi Karogi) فیلمی کمدی عاشقانه است که دیوید داوان وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. آنیس بازمی و رومی جافری تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم با من ازدواج می‌کنی توسط ساجد نادیادوالا نوشته شد.

فیلم با من ازدواج می‌کنی؟ در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و به‌عنوان یک فیلم کمدی معمولی از سوی آن‌ها توصیف شد. آکشی کومار، سلمان خان، پریانکا چوپرا، آمریش پوری، قادرخان، ساتیش شاه، راجپال یاداو، آمریتا ارورا، شفالی زاریوالا و ساجد خان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سمیر مالهوترا در کنترل خشم خود ناتوان است. او چندی پیش به علت مشاجره و درگیری با دیگران دادگاهی شده ‌است. سمیر برای دوری از هیاهو و برای کار و زندگی به گوا می‌رود. آن جا عاشق دختری به اسم رانی می‌شود اما به علت یک اتفاق سمیر خشمگین می‌شود و در اولین برخورد یک سیلی به گوش مردی می زند که بعداً متوجه می‌شود پدر رانی است.




بنر سریال کوانتیکو
پوستر سریال کوانتیکو

کوانتیکو

Quantico
سازنده: Joshua Safran
سال‌های انتشار:2015 - 2018محصول: هندوستان
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Jake McLaughlinJake McLaughlin
Johanna BraddyJohanna Braddy
Blair UnderwoodBlair Underwood
Russell ToveyRussell Tovey
Marlee MatlinMarlee Matlin

درباره سریال کوانتیکو


کوانتیکو (Quantico) یکی از بهترین سریال‌های خارجی محسوب می‌شود که کار خود را از سال 2015 توسط شبکه ABC آغاز کرد و پس از سه فصل به اتمام رسید. جاشوآ سافرون وظیفه ساخت این سریال مهیج را برعهده داشت.

سریال کوانتیکو پس از آغاز پخشش واکنش‌های مختلف منتقدان را برانگیخت و نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به پریانکا چوپرا، جاش هاپکینز، جیک مک‌لاگلین، اونجانی الیس، یاسمین المصری، جوهانا بردی، تیت الینگتن، گراهام راجرز و آنابل آکوستا اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال راجع‌به یک گروه مختلف از افراد استخدام شده FBI است که به مرکز آموزش FBI در شهر کوچک کوآنتیکو که در ناحیه ویرجینیا واقع است فرستاده می‌شوند تا آموزشهای لازم را ببینند. افراد این گروه، بهترین، خلاقترین و باهوش‌ترین افرادی هستند که به استخدام FBI درآمده‌اند و یکی از آنان مغز متفکر بزرگترین حمله تروریستی است.




بنر فیلم غریبه‌ها
پوستر فیلم غریبه‌ها

غریبه‌ها

Anjaana Anjaani
کارگردان: Siddharth Anand نویسنده: Siddharth Anand
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Ranbir KapoorRanbir Kapoor
Vishal MalhotraVishal Malhotra
Pooja KumarPooja Kumar
Tanvi AzmiTanvi Azmi
Joy SenguptaJoy Sengupta

درباره فیلم غریبه‌ها


غریبه‌ها (Anjaana Anjaani) یکی از بهترین فیلم های پریانکا چوپرا به حساب می‌آید که در سال 2010 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده سیدرت اند قرار داشت. ساجید نادیاوالا نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم غریبه‌ها در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رانبیر کاپور، پریانکا چوپرا، زاید خان و انوپم کهیر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از چندین اقدام ناموفق در خودکشی، یک زوج تصمیم می‌گیرند با هم زندگی کرده و در روز سال نو یکدیگر را به قتل برسانند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های پریانکا چوپرا

عکس پروفایل

شما