خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آلیا بهات

بهترین فیلم های آلیا بهات چه هستند؟ آلیا بهات یکی از بازیگران زن بالیوود است که طی سالیان اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

این بازیگر جوان نقش‌آفرینی‌های جذابی در فیلم‌های خود داشت و توانست با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های آلیا بهات را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم رسوایی
پوستر فیلم رسوایی

رسوایی

Kalank
کارگردان: Abhishek Varman نویسنده: Shibani Bathija , Abhishek Varman , Hussain Dalal
سال انتشار:2019محصول: هندوستان
Sanjay DuttSanjay Dutt
Madhuri DixitMadhuri Dixit
Alia BhattAlia Bhatt
Varun DhawanVarun Dhawan
Sonakshi SinhaSonakshi Sinha
Aditya Roy KapurAditya Roy Kapur

درباره فیلم رسوایی


رسوایی (Kalank) یک فیلم در ژانر عاشقانه و درام است که آبیشک وارمان وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. کاران جوهر و ساجید نادیدوالا تهیه‌کنندگان فیلم رسوایی بودند.

فیلم رسوایی به شدت با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد و نتوانست مورد توجه آنان قرار بگیرد. منتقدان به فیلم‌نامه این اثر ایرادات بزرگی وارد کردند و نسبت به شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد داشتند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به مادهوری دیکشیت، سوناکشی سینها، آلیا بهات، وارون دهاوان، آدیتیا روی کاپور، سانجی دات، کونال خمو، آچینت کائور، کیارا ادوانی و کریتی سانون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم روی زندگی شش شخصیت تمرکز دارد که درگیر داستان‌های خاص و عاشقانه خود هستند.




بنر فیلم پسر گلی
پوستر فیلم پسر گلی

پسر گلی

Gully Boy
کارگردان: Zoya Akhtar نویسنده: Zoya Akhtar , Reema Kagti
سال انتشار:2019محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Alia BhattAlia Bhatt
Siddhant ChaturvediSiddhant Chaturvedi
Mona Ghosh ShettyMona Ghosh Shetty
Vijay RaazVijay Raaz
Vijay VarmaVijay Varma

درباره فیلم پسر گلی


پسر خیابان (Street Boy) یکی از بهترین فیلم های هندی محسوب می‌شود که در سال 2019 اکران شد. زویان اختر کارگردان و نویسنده این فیلم بود. ریما کاگتی در امر نویسندگی اختر را همراهی کرد. فرهان اختر، ریتش سیدوانی و سونیل لولا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم پسر خیابان در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود و توانست به دلیل بازی محشر گروه بازیگری و داستان جذاب مورد تحسین قرار بگیرد. این فیلم حدود 33 میلیون دلار فروش کرد. رانویر سینگ، آلیا بهات و کالکی کوچلین ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم پسر خیابان حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به زندگی یک رپر خیابانی مسلمان در شهر بمبئی به اسم مراد است که رنج، فقر و تبعیض اجتماعی که گریبانگیر اوست با عشق و استعداد او به موسیقی رپ، گره خورده و صدایی می‌شود برای فریاد رنج و تبعیض.




بنر فیلم راضی
پوستر فیلم راضی

راضی

Raazi
کارگردان: Meghna Gulzar نویسنده: Meghna Gulzar , Bhavani Iyer
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Alia BhattAlia Bhatt
Jaideep AhlawatJaideep Ahlawat
Vicky KaushalVicky Kaushal
Soni RazdanSoni Razdan
Rajit KapoorRajit Kapoor
Amruta KhanvilkarAmruta Khanvilkar

درباره فیلم راضی


راضی (Raazi) نیز جزو بهترین فیلم های آلیا بهات است که در سال 2018 اکران شد. میگنا گلزار به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. وینیت جین، کاران جوهر، هیرو یاش جوهر و آپوروا مهتا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم راضی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. فیلم راضی فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 27 میلیون دلار فروش کرد. آلیا بهات، ویکی کائوشال، راجیت کاپور، جایدیپ اهلاوات و سانجای سوری ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1971 طی جنگ هند و پاکستان دختری بیست ساله به اسم سهمت به درخواست پدرش تصمیم می‌گیرد کالج را ترک کرده و برای جاسوسی هند در پاکستان و کمک به وطنش آموزش‌های لازم را ببیند. در ادامه چالش‌هایی که او در این راه با آن‌ها مواجه می‌شود نشان داده می‌شود.




بنر فیلم زندگی عزیز
پوستر فیلم زندگی عزیز

زندگی عزیز

Dear Zindagi
کارگردان: Gauri Shinde نویسنده: Gauri Shinde
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Alia BhattAlia Bhatt
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Ali ZafarAli Zafar
Kunal KapoorKunal Kapoor
Angad BediAngad Bedi
Ira DubeyIra Dubey

درباره فیلم زندگی عزیز


زندگی عزیز (Dear Zindagi) جزو بهترین فیلم های جهان است که گوری شینده وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. کاران جوهر و گوری خان در امر تهیه‌کنندگی شینده را همراهی کردند.

فیلم زندگی عزیز توانست در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شود و نمرات بالایی دریافت کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آلیا بهات، شاهرخ خان، علی ظفر و کونال کاپور اشاره کرد. این فیلم موفق شد حدود 19 میلیون دلار فروش کند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‎به یک دختر فیلم‌بردار است که استعداد زیادی دارد؛ اما از ترس رها شدن به رابطه‌های احساسی‌اش به سرعت پایان می‌دهد تا اینکه به شکل ناگهانی با یک روانشناس آشنا می‌شود.




بنر فیلم قلب سخت
پوستر فیلم قلب سخت

قلب سخت

Ae Dil Hai Mushkil
کارگردان: Karan Johar نویسنده: Karan Johar
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Ranbir KapoorRanbir Kapoor
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Fawad KhanFawad Khan
Anushka SharmaAnushka Sharma
Lisa HaydonLisa Haydon
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan

درباره فیلم قلب سخت


قلب سخت (Ae Dil Hai Mushkil) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های آلیا بهات را داراست. کاران جوهر وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. هیرو یاش در امر تهیه‌کنندگی جوهر را همراهی کرد.

فیلم قلب سخت مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار بگیرد. این فیلم با بودجه تولید 10 میلیون دلاری‌اش، حدود 33 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آیشواریا رای، رانبیر کاپور، انوشکا شارما و آلیا بهات اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم قلب سخت بدین شرح است: بعد از آشنایی ایان و الیزه، الیزه رفتارهای بچگانه ایان را به سخره می‌گیرد. ایان به لحاظ مالی وضع خوبی دارد و الیزه به او می‌گوید لیزا (دوست ایان) تنها برای به‌دست آوردن ثروتش او را تحمل می‌کند.




بنر فیلم عروس هامپتی شارما
پوستر فیلم عروس هامپتی شارما

عروس هامپتی شارما

Humpty Sharma Ki Dulhania
کارگردان: Shashank Khaitan نویسنده: Shashank Khaitan
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Varun DhawanVarun Dhawan
Alia BhattAlia Bhatt
Ashutosh RanaAshutosh Rana
Sidharth ShuklaSidharth Shukla
Aditya SharmaAditya Sharma
Deepika AminDeepika Amin

درباره فیلم عروس هامپتی شارما


عروس هامپتی شارما (Humpty Sharma Ki Dulhania) فیلمی کمدی عاشقانه است که در سال 2014 اکران شد. ششانک کیتان کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کاران جوهر قرار داشت.

فیلم عروس هامپتی شارما نمرات چندان خوبی دریافت نکرد و نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به وارون دهاوان، آلیا بهات، اشوتوش رانا و سیدهارت شوکلا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کاویا دختری از خانواده نسبتا ثروتمند است که پدرش قصد دارد او را بدون دیدن به پسری هندی مقیم به آمریکا دهد. کاویا برای ازدواجش نمی‌خواهد از لباس محلی استفاده کند، بلکه قصد دارد طرح لباس عروسی‌اش مانند کارینا کاپور باشد؛ به خاطر اینکه دختر دایی اش دو و نیم لاک برای لباس عروسی پراخت کرده، او می‌خواهد لباس عروسی پنج لاکی خریداری کند.




بنر فیلم عروس بدرینات
پوستر فیلم عروس بدرینات

عروس بدرینات

Badrinath Ki Dulhania
کارگردان: Shashank Khaitan نویسنده: Shashank Khaitan
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Varun DhawanVarun Dhawan
Alia BhattAlia Bhatt
Shweta PrasadShweta Prasad
Gauahar KhanGauahar Khan
Sahil VaidSahil Vaid
Shiv DarshanShiv Darshan

درباره فیلم عروس بدرینات


عروس بدرینات (Badrinath Ki Dulhania) یکی دیگر از بهترین فیلم های آلیا بهات است که در سال 2017 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این اثر برعهده ششانک کیتان قرار داشت. کاران جوهر تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

فیلم عروس بدرینات پس از اکران با نمرات مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به وارون دهاوان، آلیا بهات، شویتا باسو پراساد و گوهر خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بدرینات به دنبال یک عروس معمولی است. وایدهی به دنبال زندگی مستقل است.




بنر فیلم پنجاب مرتفع
پوستر فیلم پنجاب مرتفع

پنجاب مرتفع

Udta Punjab
کارگردان: Abhishek Chaubey نویسنده: Abhishek Chaubey , Sudip Sharma
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Alia BhattAlia Bhatt
Diljit DosanjhDiljit Dosanjh
Satish KaushikSatish Kaushik
Manav VijManav Vij

درباره فیلم پنجاب مرتفع


پنجاب مرتفع (Udta Punjab) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آبیشک چوبی است که در سال 2016 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده شبها کاپور، اکتا کاپور، آنوراگ کاشیاپ، امان گیل و ویکاس بال قرار داشت.

فیلم پنجاب مرتفع توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود و نمرات بالایی دریافت کند. منتقدان از این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند تحسین کردند. شاهد کاپور، کارینا کاپور، آلیا بهات، دیلجیت دوسانجه، ساتیش کایشیک و سهیل نایر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه تولید 6.6 میلیون دلاری‌اش، حدود 13 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به اعتیاد بیش از حد مردم مرفه ایالت پنجاب به مواد مخدر و ضرر و زیان آن‌ها برای اجتماع و اقتصاد است.




بنر فیلم کاپور و پسران
پوستر فیلم کاپور و پسران

کاپور و پسران

Kapoor & Sons
کارگردان: Shakun Batra نویسنده:
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Sidharth MalhotraSidharth Malhotra
Fawad KhanFawad Khan
Alia BhattAlia Bhatt
Ratna PathakRatna Pathak
Rishi KapoorRishi Kapoor
Rajat KapoorRajat Kapoor

درباره فیلم کاپور و پسران


کاپور و پسران (Kapoor & Sons) اثری به کارگردانی و نویسندگی شاکو باترا است که در سال 2016 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم کاپور و پسران برعهده هیرو یاش جوهر و کاران جوهر قرار داشت.

این فیلم موفق شد نمرات بالایی دریافت کند و مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. این فیلم در جلب نظر مخاطبان نیز موفق بود و فروش بسیار خوبی داشت؛ فیلم کاپور و پسران که با بودجه 3.9 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 21 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریشی کاپور، راتنا پاتک، راجات کاپور، فؤاد افضل خان، سیدهارث مالهورترا و آلیا بات اشاره کرد.

خلاصه داستان این یفلم بدین شرح است: داستان راجع‌به خانواده ناسالم دو برادر می‌چرخد. این دو به ملاقات پدر و مادرشان می‌روند اما متوجه می‌شوند خانواده در بحران اقتصادی به سر می‌برد و ممکن است پدر و مادرشان از هم جدا شوند.




بنر فیلم باشکوه
پوستر فیلم باشکوه

باشکوه

Shaandaar
کارگردان: Vikas Bahl نویسنده: Anvita Dutt Guptan , Vikas Bahl
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Alia BhattAlia Bhatt
Pankaj KapurPankaj Kapur
Sanjay KapoorSanjay Kapoor
Niki Aneja WaliaNiki Aneja Walia
Sanah KapoorSanah Kapoor

درباره فیلم باشکوه


باشکوه (Shaandaar‎) یکی دیگر از بهترین فیلم های آلیا بهات به شمار می‌آید که در سال 2015 اکران شد. ویکاس باهل وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. آنورانگ کاشیاپ تهیه‌کننده و آنویتا دوت گوپتان نویسنده این فیلم بودند.

فیلم باشکوه در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات پایینی دریافت کند. این فیلم در زمینه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. شاهد کاپور، آلیا بهات، پانکاج کاپور، سانجای کاپور و کاران جوهر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پراختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در پشت یک عروسی هدف‌دار در لندن، دو خانواده سعی می‌کنند امپراتوری‌های مربوطه خود را بدون اطلاع یکدیگر نجات دهند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آلیا بهات

عکس پروفایل

شما