خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آکشی کومار

بهترین فیلم های آکشی کومار چه هستند؟ آکشی کومار یکی از بزرگ‌ترین بازیگران سینمای بالیوود است که در سطح جهانی نیز شهرت بالایی دارد.

این بازیگر از محبوبیت بالایی در سینمای هندوستان برخوردار است و توانسته توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های آکشی کومار را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم سوریاوانشی
پوستر فیلم سوریاوانشی

سوریاوانشی

Sooryavanshi
کارگردان: Rohit Shetty نویسنده: Farhad Samji
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Katrina KaifKatrina Kaif
Ajay DevgnAjay Devgn
Ranveer SinghRanveer Singh
Anupam KherAnupam Kher
Jackie ShroffJackie Shroff

درباره فیلم سوریاوانشی


سوریاوانشی (Sooryavanshi) یکی از بهترین فیلم های هندی به شمار می‌آید که روهیت شتی وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. کاران جوهر، هیرو یاش جوهر، آرونا باتیا و آپوروا مهتا در امر تهیه‌کنندگی شتی را همراهی کردند. فرهاد سامجی، سانچیت بندر و ودیجی قدگادنکار نویسندگان این فیلم بودند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آکشی کومار، کاترینا کایف، اجی دیوگن و رانویر سینگ اشاره کرد. این فیلم پس از اکران با واکنش‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد.

خلاصه داستان فیلم سوریاوانشی بدین شرح است: سوریاوانشی رئیس ستاد ضد تروریسم بمبئی و تیم وی با بازرس باجیرو سینگهام و سانگرام بالرائو به نیروهای خود پیوستند تا یک گروه تروریستی را که قصد حمله به بمبئی را دارد متوقف کند.




بنر فیلم توالت: یک داستان عاشقانه
پوستر فیلم توالت: یک داستان عاشقانه

توالت: یک داستان عاشقانه

Toilet: A Love Story
کارگردان: Shree Narayan Singh نویسنده: Garima Wahal
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Bhumi PednekarBhumi Pednekar
Anupam KherAnupam Kher
Sudhir PandeySudhir Pandey
Rajesh SharmaRajesh Sharma
Shubha KhoteShubha Khote

درباره فیلم توالت: یک داستان عاشقانه


توالت: یک داستان عاشقانه (Toilet: Ek Prem Katha) فیلمی در ژانر کمدی و درام است که در سال 2017 اکران شد. شری نایهان سینگ کارگردان این فیلم بود. فیلم‌نامه این اثر توسط سیدهارت سینگ نوشته شد. آرونا باتیا، شیتل باتیا، پررناآ آرورا، آرجون ان. کاپور و نيرج پندي تهیه‌‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم توالت: یک داستان عاشقانه نمرات پایینی دریافت کرد و به دلیل داستان سطحی و مضحکش مورد انتقاد قرار گرفت. آکشی کومار، بومی پدنکار، انوپم کهیر، دیویندو شارما و سنا خان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جیا و کیشاو زوجی هستند که عاشقانه با یکدیگر ازدواج کردند؛ اما بر پایه رسم و رسومات خرافی قدیمی اهالی روستا ساختن توالت در خانه را عیب می‌دانند و تمام مردان و زنان در طبیعت نیاز خود را برطرف می‌کنند. زنان در نیمه شب همگی با یکدیگر به طبیعت می‌روند و آن‌جا کار خود را انجام می‌دهند. اما جیا نمی‌تواند این موضوع را قبول کند و بر سر ساختن توالت در خانه‌شان پافشاری می‌کند.




بنر فیلم جوانی وکیل مدافع 2
پوستر فیلم جوانی وکیل مدافع 2

جوانی وکیل مدافع 2

Jolly LLB 2
کارگردان: Subhash Kapoor نویسنده: Subhash Kapoor
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Huma QureshiHuma Qureshi
Saurabh ShuklaSaurabh Shukla
Annu KapoorAnnu Kapoor
Sayani GuptaSayani Gupta
Kumud MishraKumud Mishra

درباره فیلم جوانی وکیل مدافع 2


جوانی وکیل مدافع 2 (Jolly LLB 2) جزو بهترین فیلم های آکشی کومار محسوب می‌شود که در سال 2017 اکران شد. سوبهاش کاپور کارگردان و نویسنده این فیلم بود.

فیلم جوانی وکیل مدافع 2 نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و داستان مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آکشی کومار، آنو کاپور، هما قریشی، سراب شوکلا و سایانی گوپتا اشاره کرد. این فیلم فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. فیلم جوانی وکیل مدافع 2 که با بودجه 6 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 28 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در روز عروسی یک جوان، پلیس او را به اشتباه بازداشت می‌کند. بعد از مدتی می‌گویند او در حین فرار از دست پلیس کشته شده‌ است. همسر او به یک وکیل جوان به اسم جاگدیشوار میشرا که با نام جولی شناخته می‌شود مراجعه می‌کند. پس از اینکه وکیل موفق به اثبات بی‌گناهی داماد نمی‌شود، عروس جوان خودکشی می‌کند.




بنر فیلم پل هوایی
پوستر فیلم پل هوایی

پل هوایی

Airlift
کارگردان: Raja Menon نویسنده: Suresh Nair , Ritesh Shah
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Nimrat KaurNimrat Kaur
Feryna WazheirFeryna Wazheir
LenaLena
Purab KohliPurab Kohli
Ninad KamatNinad Kamat

درباره فیلم پل هوایی


پل هوایی (Airlift) جزو بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که راجا کریشنا منون کارگردانی و نویسنده آن بود. سورش نایر، راهول نانگیا و ریتش شاه در امر نویسندگی منون را همراهی کردند. نیخیل آدوانی، مونیشا ادوانی، آرونا باتیا، بوشان کومار، گوراو ناندا، کریشان کومار و ویکرام مالهوترا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم پل هوایی نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، عملکرد درخشان گروه بازیگری و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آکشی کومار، نیمرات کور و پوراب کهلی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم پل هوایی بدین شرح است: کویت توسط عراقی‌ها اشغال شده‌ است و بیش از 175 هزار هندی در کویت کار می‌کنند که آن‌ها نیز گیر افتاده‌اند. تاجر ثروتمندی به اسم رانجیت کاتیال برای هندی‌ها کمپی احداث می‌کند و آن‌ها را پناه می‌دهد. در حالی که او و خانواده‌اش می‌توانند کویت را ترک کنند، برای کمک به هموطنانش در کویت می‌ماند.




بنر فیلم برادران
پوستر فیلم برادران

برادران

Brothers
کارگردان: Jim Sheridan نویسنده: Susanne Bier , Anders Thomas Jensen , David Benioff
سال انتشار:2009محصول: ایالات متحده
Tobey MaguireTobey Maguire
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Natalie PortmanNatalie Portman
Sam ShepardSam Shepard
Bailee MadisonBailee Madison
Mare WinninghamMare Winningham

درباره فیلم برادران


برادران (Brothers) کاران مالوترا یک فیلم در ژانر ورزشی است که در سال 2015 اکران شد. کاران مالوترا کارگردان این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده هیرو یاش جوهار و کاران جوهر قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم برادران توسط سیدهارت گریما نوشته شد.

فیلم برادران پس از اکران با نقدهای مختلف منتقدان روبه‌رو شد. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. اما به دلیل ایرادات فیلم‌نامه نقدهای منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آکشی کومار، سیدهارث مالهورترا، ژاکلین فرناندز، جکی شروف، اشوتوش رانا، شفالی شاه، کارینا کاپور، کولبوشان کارباندا، کیران کومار و راجندرانات زوتشی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گری فرناندز یک مربی بوکس و فردی معتاد به الکل است. او دو فرزند دارد که اولی دیوید نام دارد و از همسر قانونی اوست و دیگری مونتی از زنی دیگر است که همسرش پذیرفته ‌است تا از او هم نگهداری کند. روزی گری در حالت مستی به خانه می‌آید و بعد از بحث با همسرش ماریا او را به‌طور غیرعمد به قتل می‌رساند.




بنر فیلم جبار برگشته
پوستر فیلم جبار برگشته

جبار برگشته

Gabbar Is Back
کارگردان: Radha Krishna Jagarlamudi نویسنده: A.R. Murugadoss , Rajat Arora
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Shruti HaasanShruti Haasan
Suman TalwarSuman Talwar
Jaideep AhlawatJaideep Ahlawat
Sunil GroverSunil Grover
Ishita VyasIshita Vyas

درباره فیلم جبار برگشته


جبار برگشته (Gabbar Is Back) یکی از بهترین فیلم های آکشی کومار محسوب می‌شود که در سال 2015 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده کریش قرار داشت. سانجای لیلا بانسالی تهیه‌کننده و راجات آرورا نویسنده این فیلم بودند.

فیلم جبار برگشته نمرات خوبی دریافت کرد و به دلیل خلاقیت داستانی و عملکرد درخشان گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آکشی کومار، شروتی حسن، سومان، سونیل گروور، جایدیپ اهلاوات، کارینا کاپور و سنو سود اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فردی به اسم جبار تصمیم می‌گیرد تا فساد اداری را از بین ببرد. او از مردم درخواست می‌کند تا فاسدترین فرد در هر اداره را معرفی کنند. او افراد فاسد را می‌کشد و همین امر باعث کاهش فساد و همچنین ترس افراد فاسد از نام جبار می‌شود.




بنر فیلم رئیس
پوستر فیلم رئیس

رئیس

Boss
کارگردان: Anthony D'Souza نویسنده: Farhad Samji , Sajid Samji
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Shiv PandittShiv Panditt
Mithun ChakrabortyMithun Chakraborty
Ronit RoyRonit Roy
Aditi Rao HydariAditi Rao Hydari
Johnny LeverJohnny Lever

درباره فیلم رئیس


رئیس (Boss) یک فیلم در ژانر اکشن و کمدی است که توسط آنتونی دسوزا کارگردانی شد. فرهاد ساجد فیلم‌نامه این اثر را به رشته تحریر در آورد. آشوین وارده وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

این فیلم نقدهای منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست تحسین آنان را به همراه داشته باشد. آکشی کومار، میتون چاکرابورتی، رونیت روی، شیو پاندیت، ادیتی رائو حیدری، جانی لور، دنی دنزونگپا، پاریکشیت سهنی و مشتاق خان ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم رئیس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پسری به اسم سوریا به پدرش آقای سایاکانت علاقه زیادی دارد و هر کسی به پدرش توهین کند، از جانب او به شدت مجازات می‌شود. پدرش مدیر مدرسه است؛ روزی یکی از همکلاسی‌ها به پدر او توهین می‌کند و او آن دانش‌آموز را می‌زند. پدرش با دیدن این صحنه ناراحت شده و پسرش و دانش آموز دیگر را در اتاقی حبس می‌کند. در پایان روز وقتی در اتاق را باز می‌کند با صحنه ای عجیب مواجه می‌شود. او سوریا را می‌بیند که با چوبی در دست و پیراهنی خونین و آن دانش آموز دیگر که مرده ‌است.




بنر فیلم بازیکن 786
پوستر فیلم بازیکن 786

بازیکن 786

Khiladi 786
کارگردان: Ashish R. Mohan نویسنده:
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Asin ThottumkalAsin Thottumkal
Himesh ReshammiyaHimesh Reshammiya
Mithun ChakrabortyMithun Chakraborty
Raj BabbarRaj Babbar
Johnny LeverJohnny Lever

درباره فیلم بازیکن 786


بازیکن 786 (Khiladi 786) یکی از بهترین فیلم‌های آکشی کومار است که در سال 2012 اکران شد. آشیش آر موهان وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده داشت. کوشال ود باکشی نویسنده این فیلم بود. همش رشمیا و سونیل لولا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم بازیکن 786 به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. آکشی کومار، میتون چاکرابورتی، راج بابار، هیمش رشامیا، آسین، موکش ریشی، راهول سینگ، جانی لور و مشتاق خان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دو خانواده خلافکار که قصد دارند فرزندانشان با هم ازدواح کنند، برای صورت گرفتن ازدواج به دروغ به هم می گویند پلیس هستند و هردو خانواده گمان می‌کنند طرف مقابل ولقعا پلیس است. اما بعد از مدتی هر دو طرف ماجرا پی به حقیقت می‌برند.




بنر فیلم اوه خدای من
پوستر فیلم اوه خدای من

اوه خدای من

!OMG: Oh My God
کارگردان: Umesh Shukla نویسنده: Umesh Shukla
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Paresh RawalParesh Rawal
Akshay KumarAkshay Kumar
Mithun ChakrabortyMithun Chakraborty
Om PuriOm Puri
Mahesh ManjrekarMahesh Manjrekar
Puja GuptaPuja Gupta

درباره فیلم اوه خدای من


اوه خدای من (Oh My God) اومش شاکلا اثری کمدی و درام به کارگردانی و نویسندگی اومش شاکلا است که در سال 2012 اکران شد. لازم به ذکر است که آکشی کومار در امر نویسندگی شاکلا را همراهی کرد. بی. کی. مودی و ویکرم مالهوترا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم اوه خدای من توانست نمرات بسیار خوبی دریافت کند و در جلب نظرات مثبت آنان موفق باشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آکشی کومار، پارش راوال، میتون چاکرابورتی، اوم پوری، تیسکا چوپرا، پونام جهاور و آپوروا آرورا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کانجی لالجی مهتا مالک یک مغازه است. با اینکه او از فروش مجسمه‌های مذهبی درآمد کسب می‌کند، اما اعتقادی به آن ندارد. یک روز ناخواسته در یک مراسم مذهبی کاری می‌کند که مراسم برهم بخورد و راهب‌ها به او می‌گویند مورد عذاب قرار خواهد گرفت. روز بعد مغازه‌اش به علت زلزله خراب می‌شود؛ اما او خیالش راحت است چون مغازه بیمه است. بعد از مراجعه به شرکت بیمه پی می‌برد بلایای طبیعی مورد پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.




بنر فیلم منو عصبانی نکن
پوستر فیلم منو عصبانی نکن

منو عصبانی نکن

Rowdy Rathore
کارگردان: Prabhu Deva نویسنده: Shiraz Ahmed , A. C. Mugil
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Sonakshi SinhaSonakshi Sinha
NassarNassar
Darshan JariwalaDarshan Jariwala
SupreetSupreet
Gurdeep KohliGurdeep Kohli

درباره فیلم منو عصبانی نکن


منو عصبانی نکن (Rowdy Rathore) می‌تواند در لیست بهترین فیلم های آکشی کومار قرار بگیرد. پرابو دوا کارگردان این فیلم بود. شیراز احمد به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط ویجایندرا پراساد نوشته شد.

فیلم منو عصبانی نکن نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. این فیلم حدود 31 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آکشی کومار، سوناکشی سینها، گوردیپ کوهلی، یاشپال شارما، مشتاق خان، کارینا کاپور، ویجای، مریم زکریا و مومیث خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دزد به اسم شیوا عاشق دختری به اسم پارو می‌شود. وقتی پارو شغلش را از او جویا می‌شود، شیوا حقیقت را می‌گوید، اما قول می‌دهد تا به دزدی ادامه ندهد. روزی در ایستگاه قطار شیوا و همدستش یک صندقچه پیدا می‌کنند که به گفته مالکش محتوی طلا است و آن را به سرقت می‌برند. اما وقتی در جعبه را باز می‌کنند متوجه می‌شوند درون جعبه یک کودک است که شیوا را بابا صدا می‌کند. در همان لحظه یک پلیس سر می‌رسد و از آن‌ها تعهد می‌گیرد تا از بچه نگهداری کنند.




بنر فیلم ترش و شیرین
پوستر فیلم ترش و شیرین

ترش و شیرین

Khatta Meetha
کارگردان: Priyadarshan نویسنده: Priyadarshan
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Trisha KrishnanTrisha Krishnan
Rajpal YadavRajpal Yadav
Johnny LeverJohnny Lever
Makrand DeshpandeMakrand Deshpande
AsraniAsrani

درباره فیلم ترش و شیرین


ترش و شیرین (Khatta Meetha) یک فیلم در ژانر اجتماعی است که پریادارشان کارگردان و نویسنده آن بود. دیلین مهتا و توینکل خانا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ترش و شیرین نتوانست نمرات خوبی دریافت کند و واکنش‌های منفی منتقدان را به همراه داشت. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. آکشی کومار، تریشا، اورواشی شارما، راجپال یاداو، آسرانی، جانی لور، کولبوشان کارباندا، آریونا ایرانی، تینو آناند، جایدیپ اهلاوات و کاینات ارورا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ساچین تیچیکوله یک پیمانکار است که پروژه‌های عمرانی دولتی انجام می‌دهد اما چون آدم درستکاری است، همیشه بدهی بالا می‌آورد. پدرش او را سرزنش می‌کند؛ اما برادران و شوهر خواهر او به همین کار پیمانکاری مشغولند اما چون اهل رشوه و حقه بازی هستند در کارشان موفق محسوب می‌شوند. همه چیز به همین روال پیش می‌رود تا این که ساچین تیچیکوله موفق می‌شود غلتک توقیفی خود را در دادگاه پس بگیرد.




بنر فیلم عشق لعنتی
پوستر فیلم عشق لعنتی

عشق لعنتی

Kambakkht Ishq
کارگردان: Sabbir Khan نویسنده: Anvita Dutt Guptan
سال انتشار:2009محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Sylvester StalloneSylvester Stallone
Whoopi GoldbergWhoopi Goldberg
Denise RichardsDenise Richards
Aftab ShivdasaniAftab Shivdasani

درباره فیلم عشق لعنتی


عشق لعنتی (Kambakkht Ishq) یکی دیگر از بهترین فیلم های آکشی کومار محسوب می‌شود که صبیر خان وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. کیران کوتریال، آنویتا دوت گوپتان و ایشیتا موهیترا در امر نویسندگی صبیر خان را همراهی کردند. ساجد نادیادوالا نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم عشق لعنتی نتوانست پس از اکران مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد و در زمینه‌های روند داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آکشی کومار، کارینا کاپور، آفتاب شیودسانی، آمریتا ارورا، سیلوستر استالونه، دنیس ریچاردز، کیرون کهیر، جاوید جعفری، بومان ایرانی، برندان روث و هولی والانس اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ویراج شرگیل یک بدلکار هندی است که در هالیوود فعالیت می‌کند. او برای کمک در حل مشکلات زناشویی برادرش لوکی شرگیل وارد دعوا با خواهر زن برادرش به اسم سیمریتا رای می‌شود. سیمریتا از مردها و ازدواج متنفر است و خواهرش را تشویق به جدایی می‌کند و دلیل این کار را رفتار پدرش می‌داند.




بنر فیلم تصویر ۸×۱۰
پوستر فیلم تصویر ۸×۱۰

تصویر ۸×۱۰

8x10 Tasveer
کارگردان: Nagesh Kukunoor نویسنده: Nagesh Kukunoor
سال انتشار:2009محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Ayesha TakiaAyesha Takia
Sharmila TagoreSharmila Tagore
Girish KarnadGirish Karnad

درباره فیلم تصویر ۸×۱۰


تصویر ۸×۱۰ اثری به کارگردانی و نویسندگی ناگش کوکونور است که در سال 2009 اکران شد. شایلندرا سینگ، دیویکا باهودنام، متیو براون، الهه هیپتولا، وندی نیل، بوشان کومار و ساریتا پاتیل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

این فیلم نظرات منفی منتقدان را در پی داشت و نمرات خوبی دریافت نکرد. آکشی کومار، آیشا تاکیا، شارمیلا تاگور، جاوید جعفری و گیریش کارناد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جی پوری یک محیط‌بان جنگل در آلبرتا کانادا است. پدر جی به دلیل سکته قلبی در قایق تفریحی‌اش از دنیا می‌رود. اما یک پلیس سابق به اسم هپی که دوست خانوادگی آن‌ها محسوب می‌شود به جی می‌گوید که پدرش به قتل رسیده است و در اثر سکته قلبی نمرده است. جی ابتدا سخنان هپی را باور نمی‌کند؛ اما کم کم با دیدن شواهدی مشکوک می‌شود.




بنر فیلم با من ازدواج می‌کنی؟
پوستر فیلم با من ازدواج می‌کنی؟

با من ازدواج می‌کنی؟

Mujhse Shaadi Karogi
کارگردان: David Dhawan نویسنده:
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Akshay KumarAkshay Kumar
Amrita AroraAmrita Arora
Amrish PuriAmrish Puri
Satish ShahSatish Shah

درباره فیلم با من ازدواج می‌کنی؟


با من ازدواج می‌کنی؟ (Mujhse Shaadi Karogi) جزو بهترین فیلم های آکشی کومار به شمار می‌آید دیوید داوان کارگردان آن بود. آنیس بازمی و رومی جافری فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ساجد نادیادوالا قرار داشت.

فیلم با من ازدواج می‌کنی نمرات متوسطی دریافت کرد و از سوی منتقدان به‌عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده جذاب توصیف شد. آکشی کومار، سلمان خان، پریانکا چوپرا، آمریش پوری، قادرخان، ساتیش شاه، راجپال یاداو، آمریتا ارورا، شفالی زاریوالا و ساجد خان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سمیر مالهوترا در کنترل خشمش عاجز است. او چندی پیش به علت مشاجره و درگیری با دیگران دادگاهی شده ‌است. سمیر برای دوری از هیاهو و برای کار و زندگی به گوا می‌رود. آن جا دلبسته دختری به اسم رانی می‌شود؛ اما به دلیل یک اتفاق سمیر عصبانی می‌شود و در نخستین برخورد یک سیلی به گوش مردی می زند که در ادامه می‌فهمد پدر رانی است.




بنر فیلم خاکی
پوستر فیلم خاکی

خاکی

Khakee
کارگردان: Rajkumar Santoshi نویسنده: Shridhar Raghavan , Rajkumar Santoshi
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Ajay DevgnAjay Devgn
Akshay KumarAkshay Kumar
Atul KulkarniAtul Kulkarni
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Tusshar KapoorTusshar Kapoor

درباره فیلم خاکی


خاکی (Khakee‎) اثری مهیج به کارگردانی و نویسندگی راجکومار سانتوشی است که در سال 2004 به نمایش درآمد. وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده کیشو رامسای قرار داشت.

فیلم خاکی پس از عرضه موفق شد تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و نمرات بالایی دریافت کند. آمیتاب باچان، آکشی کومار، اجی دیوگن، آیشواریا رای و لارا دوتا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بازرس پلیسی بنام آنانت شریواستاو به همراه گروهش مأموریت دارند تا تروریستی به اسم اقبال انصاری را به دادگاه ببرند. ماموریت آن‌ها با حملات پشت هم مأمور سابق پلیس و خلافکار معروف یعنی یاشوانت انگره مواجه می‌شود. تا اینکه متوجه می‌شوند اقبال انصاری تروریست نیست بلکه قربانی یک توطئه سیاسی شده ‌است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آکشی کومار

عکس پروفایل

شما