خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های کاترینا کایف

بهترین فیلم های کاترینا کایف چه هستند؟ کاترینا کایف یکی از بازیگران شناخته شده سینمای بالیوود است که شهرت بسیار زیادی دارد.

این بازیگر در ابتدای فعالیت سینمایی‌اش با سلمان خان یک زوج سینمایی محبوب را شکل دادند و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کردند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های کاترینا کایف را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم سوریاوانشی
پوستر فیلم سوریاوانشی

سوریاوانشی

Sooryavanshi
کارگردان: Rohit Shetty نویسنده: Farhad Samji
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Katrina KaifKatrina Kaif
Ajay DevgnAjay Devgn
Ranveer SinghRanveer Singh
Anupam KherAnupam Kher
Jackie ShroffJackie Shroff

درباره فیلم سوریاوانشی


سوریاوانشی (Sooryavanshi) یکی از بهترین فیلم های هندی است که در سال 2021 اکران شد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده روهیت شتی قرار داشت. کاران جوهر، هیرو یاش جوهار، آرونا باتیا و آپوروا مهتا در امر تهیه‌کنندگی شتی را همراهی کردند. فرهاد سامجی، سانچیت بندر و ودیجی قدگادنکار نویسندگان این فیلم بودند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آکشی کومار، کاترینا کایف، اجی دیوگن، رانویر سینگ، گلشن گروور و جکی شروف اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سوریاوانشی رئیس ستاد ضد تروریسم بمبئی و تیم وی با بازرس باجیرو سینگهام و سانگرام بالرائو به نیروهای خود پیوستند تا یک گروه تروریستی را که قصد حمله به بمبئی را دارد متوقف کند.




بنر فیلم هندوستان آزاد
پوستر فیلم هندوستان آزاد

هندوستان آزاد

Thugs of Hindostan
کارگردان: Vijay Krishna Acharya نویسنده: Vijay Krishna Acharya
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Aamir KhanAamir Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Fatima Sana ShaikhFatima Sana Shaikh
Mohammed Zeeshan AyyubMohammed Zeeshan Ayyub
Lloyd OwenLloyd Owen

درباره فیلم هندوستان آزاد


قاتلان هندوستان (Thugs of Hindostan) یک فیلم در ژانر اکشن و ماجراجویی است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده ویجی کریشنا آچاریا قرار داشت. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده فیلم قاتلان هندوستان بود.

فیلم قاتلان هندوستان نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و نظرات منفی منتقدان را در پی داشت. منتقدان از این فیلم به دلیل داستان سطحی و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آمیتاب باچان، عامر خان، کاترینا کایف، فاطمه ثنا شیخ، لوید اوون، محمد زیشان ایوب، رونیت روی، سوپریا پاتاک اشاره کرد. فیلم قاتلان هندوستان حدود 48 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم راجع‌به دختری به نام ظفیرا است که در زمان کودکی پدر و مادر خود را توسط فرد انگلیسی به اسم کلایو از دست می‌دهد. در آن لحظه خدابخش او را نجات می‌دهد. پس از یازده سال خدابخش و ظفیرا با تیم خود انگلیسی‌ها را غارت و به مردم هند کمک می‌کنند.




بنر فیلم زیرو
پوستر فیلم زیرو

زیرو

Zero
کارگردان: Aanand L. Rai نویسنده: Himanshu Sharma
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Anushka SharmaAnushka Sharma
Tigmanshu DhuliaTigmanshu Dhulia
Abhay DeolAbhay Deol
Sheeba ChaddhaSheeba Chaddha

درباره فیلم زیرو


زیرو (Zero) جزو بهترین فیلم های کاترینا کایف محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. آناند ال رای وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. گوری خان تهیه‌کننده این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط هیمانشو شرما نوشته شد.

فیلم زیرو نمرات خوبی دریافت نکرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. شاهرخ خان، انوشکا شارما و کاترینا کایف ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم زیرو بدین شرح است: یک کوتوله شرور به اسم باوا سینگ عاشق دختری معلول می‌شود؛ ولی روز ازدواج او را ترک می‌کند و فرار می‌کند و با یک سوپراستار به اسم بابیتا آشنا می‌شود.




بنر فیلم ببر زنده است

ببر زنده است

Tiger Zinda Hai
کارگردان: Ali Abbas Zafar نویسنده: Ali Abbas Zafar , Neelesh Misra
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Salman KhanSalman Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Girish KarnadGirish Karnad
Paresh RawalParesh Rawal
SudeepSudeep
Angad BediAngad Bedi

درباره فیلم ببر زنده است


تایگر زنده است (Tiger Zinda Hai‎) یکی از بهترین فیلم های جهان است که در سال 2017 اکران شد. علی عباس ظفر کارگردان و نویسنده این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آدیتیا چوپرا قرار داشت.

تایگر زنده است نمرات منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست نظرات مثبت آنان را به سمت خود جلب کند. این فیلم که با بودجه 29 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 79 میلیون دلار فروش کرد. سلمان خان، کاترینا کایف، پارش راوال، سودیپ، انگاد بدی، گیریش کارناد و نها هینگه ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم تایگر زنده است بدین شرح است: شهر موصل عراق توسط گروه تروریستی داعش اشغال شده و در این بین تعدادی از پرستاران هندی گروگان گرفته شده‌اند. اکنون سال‌ها بعد از سال‌ها سازمان اطلاعاتی هند برای گرفتن کمک به تایگر مراجعه می‌کند.




بنر فیلم زمانی تایگر وجود داشت
پوستر فیلم زمانی تایگر وجود داشت

زمانی تایگر وجود داشت

Ek Tha Tiger
کارگردان: Kabir Khan نویسنده: Kabir Khan , Neelesh Misra
سال انتشار:2012محصول: Hong Kong , هندوستان , ایرلند , Turkey
Salman KhanSalman Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Ranvir ShoreyRanvir Shorey
Roshan SethRoshan Seth
Girish KarnadGirish Karnad
Gavie ChahalGavie Chahal

درباره فیلم زمانی تایگر وجود داشت


زمانی تایگر وجود داشت (Ek Tha Tiger) فیلمی به کارگردانی کبیرخان است که در سال 2012 اکران شد. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده این فیلم بود. نیلش میرا وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم زمانی تایگر وجود داشت اگرچه نمرات بالایی دریافت نکرد، اما توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 11 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 45 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، کاترینا کایف، رانویر شوری و گیریش کارناد اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک افسر اطلاعاتی هند به اسم تایگر در یک عملیات عاشق دختری به اسم زویا که یک افسر اطلاعاتی پاکستان است، می‌شود. بعد از مدتی تایگر متوجه می شود که زویا هم یک مامور اطلاعاتی است و برای پاکستان کار می‌کند.




بنر فیلم تا وقتی که زنده‌ام
پوستر فیلم تا وقتی که زنده‌ام

تا وقتی که زنده‌ام

Jab Tak Hai Jaan
کارگردان: Yash Chopra نویسنده: Aditya Chopra , Devika Bhagat
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Anushka SharmaAnushka Sharma
SarikaSarika
Andrew BicknellAndrew Bicknell
Sharib HashmiSharib Hashmi

درباره فیلم تا وقتی که زنده‌ام


تا وقتی که زنده‌ام (Jab Tak Hai Jaan) یکی دیگر از بهترین فیلم های کاترینا کایف محسوب می‌شود که در سال 2012 اکران شد. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. لازم به ذکر است که دویکا بهاگات نیز در امر نویسندگی آدیتیا چوپرا را همراهی کرد.

فیلم تا وقتی که زنده‌ام پس از اکران با واکنش‌های متعدد منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه بازی گروه بازیگری تحسین کردند؛ اما نسبت به روند داستانی آن انتقاد داشتند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، اندرو بیکنل، کاترینا کایف و انوشکا شارما اشاره کرد. فیلم تا وقتی که زنده‌ام حدود 30 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سمر آناند یک سرگرد متخصص خنثی‌سازی بمب است که بدون ترس از کشته شدن بمب‌های مختلف را خنثی می‌کند. آکیرا رای یک فیلمساز کانال دیسکاوری است که به دست سمر از غرق شدن در دریاچه نجات می‌یابد. سمر ژاکت خود را به او می‌دهد وآنجا را ترک می‌کند.آکیرا در جیب ژاکت دفترچه خاطرات سمر را پیدا کرده و به ده سال قبل باز می‌گردد.




بنر فیلم زندگی روز به روزه
پوستر فیلم زندگی روز به روزه

زندگی روز به روزه

Zindagi Na Milegi Dobara
کارگردان: Zoya Akhtar نویسنده: Zoya Akhtar , Reema Kagti
سال انتشار:2011محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Farhan AkhtarFarhan Akhtar
Abhay DeolAbhay Deol
Katrina KaifKatrina Kaif
Kalki KoechlinKalki Koechlin
Naseeruddin ShahNaseeruddin Shah

درباره فیلم زندگی روز به روزه


زندگی روز به روزه (Zindagi Na Milegi Dobara) یک فیلم در ژانر کمدی و درام است که زویا اختر وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. ریما کاگتی نیز در امر نویسندگی اختر را همراهی کردند. فرهان اختر و ریتش سیت هوانی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم زندگی روز به روزه در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و توانست استقبال آنان را به همراه داشته باشد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان جذابش مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم با بودجه 8 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 21 میلیون دلار فروش کرد. هریتک روشن، کاترینا کایف، فرهان اختر، کالکی کوچلین و آبهای دئول ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم زندگی روز به روزه بدین شرح است: رجون، کبیر و عمران که از دوران دانشکده با هم قرار گذاشته بودند به مسافرت بروند، سرانجام پس از سال‌ها جهت انجام آن به اسپانیا می‌روند. آنان با هم قرار گذاشته بودند که در این سفر هر کدام ورزشی ماجراجویانه را پیشنهاد کنند و همگی آن را انجام دهند. آرجون به شدت در کار خود غرق شده و تمام فکرش پول درآوردن است. کبیر قرار است بعد از سفر ازدواج کند و تمام مشغله فکری‌اش این است و عمران که به ظاهر شاد و سرزنده است، غمی بزرگ در زندگی‌اش دارد.




بنر فیلم بهارات
پوستر فیلم بهارات

بهارات

BHARAT
کارگردان: Ali Abbas Zafar نویسنده: Ali Abbas Zafar
سال انتشار:2019محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Disha PataniDisha Patani
Jackie ShroffJackie Shroff
Shashank AroraShashank Arora
Kashmira IraniKashmira Irani

درباره فیلم بهارات


فیلم بهارات (Bharat) اثری به کارگردانی و نویسندگی علی عباس ظفر است که در سال 2019 اکران شد. وارون .وی شارما در امر نویسندگی ظفر را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آتول آگنیهوتری، آلویرا خان آگنیهوتری، بوشان کومار، کریشان کومار و ناخیل نامیت قرار داشت.

فیلم بهارات نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات بسیار پایینی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، کاترینا کایف، تابو، دیشا پاتانی، سونیل گروور و جکی شروف اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بهارات روایتگر 70 سال زندگی یک مرد و سرزمین اوست که در هنگام جدایی پاکستان از هندوستان رخ می‌دهد. فیلم کشمکش‌های شخصیت اصلی فیلم را تا سن 70 سالگی به تصویر می‌کشد.




بنر فیلم جاگا جاسوس
پوستر فیلم جاگا جاسوس

جاگا جاسوس

Jagga Jasoos
کارگردان: Anurag Basu نویسنده: Anurag Basu
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Ranbir KapoorRanbir Kapoor
Katrina KaifKatrina Kaif
Sayani GuptaSayani Gupta
Saswata ChatterjeeSaswata Chatterjee
Saurabh ShuklaSaurabh Shukla
Denzil SmithDenzil Smith

درباره فیلم جاگا جاسوس


جاگا جاسوس (Jagga Jasoos) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آنوراگ باسو است که در سال 2017 اکران شد. رانبیر کاپور در امر تهیه‌کنندگی باسو را همراهی کرد.

فیلم جاگا جاسوس در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر نشد و مورد انتقاد آنان قرار گرفت. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های نه‌چندان قدرتمند مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رانبیر کاپور، کاترینا کایف، سایانی گوپتا، سراب شوکلا، کیران سریناواس و نوازالدین صدیقی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به کارآگاهی جوان است که در جستجوی پدر گمشده‌اش است؛ اما در این مسیر با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.




بنر فیلم فانتوم
پوستر فیلم فانتوم

فانتوم

Phantom
کارگردان: Kabir Khan نویسنده: Kabir Khan , Parveez Sheikh
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Saif Ali KhanSaif Ali Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Rajesh TailangRajesh Tailang
Paul LazenbyPaul Lazenby
Mariola JaworskaMariola Jaworska
Denzil SmithDenzil Smith

درباره فیلم فانتوم


فانتوم (Phantom) یکی از بهترین فیلم های کاترینا کایف به شمار می‌آید که کبیر خان وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. پرویز شیخ نیز در امر نویسندگی کبیر خان را همراهی کرد. ساجد نادیادوالا و سیدارت روی کاپور تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم فانتوم نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند. این فیلم فروش چندان خوبی در مقایسه با بودجه تولیدش نداشت؛ این فیلم که با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 12 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سیف علی خان، کاترینا کایف، سابیاسچی چاکرابارتی، جامل خان و محمد زیشان ایوب اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک سرباز هندی به امید بازگرداندن شرافتش، یکسری ترورها را انجام می‌دهد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های کاترینا کایف

عکس پروفایل

شما