خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‎‌‎های پاوان کالیان

بهترین فیلم های پاوان کالیان چه هستند؟ پاوان کالیان یکی از بازیگران مطرح هندوستان است که در سال 1971 متولد شد.

پاوان کالیان حضور درخشانی در بسیاری از فیلم‌های خود داشت و بازی فوق‌العاده خود توانست به شهرت بالایی دست پیدا کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های پاوان کالیان را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم کاتامارایدو
پوستر فیلم کاتامارایدو

کاتامارایدو

Katamarayudu
کارگردان: Kishore Kumar Pardasani نویسنده: Vasu Varma , Kishore Kumar Pardasani
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Shruti HaasanShruti Haasan
Rao RameshRao Ramesh
AliAli
AjayAjay
Siva BalajiSiva Balaji

درباره فیلم کاتامارایدو


کاتامارایدو (Katamarayudu) یکی از بهترین فیلم های هندی است که در سال 2017 اکران شد و وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده کیشوره کومار پراداسانی قرار داشت. شرارت مارار تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

فیلم کاتامارایدو واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست با تحسین آن‌ها مواجه شود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به پاوان کالیان، شروتی حسن، تانون آرورا، سیوا بالاجی و نثار اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مردی با خشونت بالا در تلاش برای اصلاح است. اما او وارد موقعیتی می‌شود که باید سریعا دست به کار شود.




بنر فیلم وکیل ساب

وکیل ساب

Vakeel Saab
کارگردان: Venu Sriram نویسنده: Venu Sriram
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Pawan KalyanPawan Kalyan
Prakash RajPrakash Raj
Shruti HaasanShruti Haasan
Nivetha ThomasNivetha Thomas
AnjaliAnjali
Ananya NagallaAnanya Nagalla

درباره فیلم وکیل ساب


آقای وکیل (Vakeel Saab) یک فیلم در ژانر درام است که ونو سریرام وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. دل راجو و سیریش تهیه‌کننده این فیلم بودند.

فیلم آقای وکیل موفق شد با تحسین منتقدان مواجه شود و نمرات بالایی دریافت کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به پاوان کالیان، نیویتا توماس، آنجلی، شروتی حسن، پراکاش راج، موکش ریشی، سارات بابو و سایاجی شینده اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سه دختر پس از فرار از آزار و اذیت، خود را متهم به به قتل می‌بینند. تنها امید آن‌ها یک وکیل الکلی است که می‌پذیرد به این پرونده رسیدگی کند.




بنر فیلم بدری
پوستر فیلم بدری

بدری

Badri
کارگردان: Puri Jagannath نویسنده:
سال انتشار:2000محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Ameesha PatelAmeesha Patel
Renu DesaiRenu Desai
Prakash RajPrakash Raj

درباره فیلم بدری


بدری (Badri) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی پوری جاگاناد است که در سال 2000 اکران شد. تری ویکراما رائو نیز تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

فیلم بدری نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را برانگیخت. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های کارگردانی و بازی گروه بازیگری تمجید کردند. پاوان کالیان، آمیشا پاتل، رنو دسای، پراکاش راج و کوتا سرینیواسا راو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم بدری بدین شرح است: بدری مدیر آژانس‌های تبلیغاتی است که والدینش در ایالات متحده آمریکا اقامت دارند. او عشقی به نام ونلا دارد که یکی از دوستان نزدیک خانوادگی خانواده بدری است.




بنر فیلم خوشی
پوستر فیلم خوشی

خوشی

Jalsa
کارگردان: Puri Jagannath نویسنده:
سال انتشار:2000محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Ameesha PatelAmeesha Patel
Renu DesaiRenu Desai
Prakash RajPrakash Raj

درباره فیلم خوشی


خوشی (Jalsa) جزو بهترین فیلم های پاوان کالیان به شمار می‌آید که در سال 2008 اکران شد. تریویکرام سرینواس کارگردان و نویسنده این پروژه بود. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم خوشی برعهده آلو آراوند قرار داشت.

فیلم خوشی نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق بود. پاوان کالیان، ایلیانا دی‌کروز، پارواتی ملتون، کامالینی موکرجی، موکش ریشی، پراکاش راج و ماکاراند دشپانده ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سانجی، مرد جوانی، بعد از گذراندن دوران کودکی دشوار، به یک گروه افراطی می‌پیوندد. یک پلیس تصمیم می‌گیرد او را به راهی به مراتب بهتر راهنمایی کند و با این کار، دخترش دیوانه سانجی می‌شود.




بنر فیلم سردار جبار سینگ
پوستر فیلم سردار جبار سینگ

سردار جبار سینگ

Sardaar Gabbar Singh
کارگردان: Bobby Kolli نویسنده: Pawan Kalyan
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Kajal AgarwalKajal Agarwal
Sharad KelkarSharad Kelkar
BrahmanandamBrahmanandam
AliAli
Krishna BhagavanKrishna Bhagavan

درباره فیلم سردار جبار سینگ


سردار جبار سینگ (Sardaar Gabbar Singh) فیلمی به کارگردانی کی. اس. راویندرا است که در سال 2016 اکران شد. پاوان کالیان، شرارت مارار و سونیل لولا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان این فیلم توسط پاوان کالیان نوشته شد.

فیلم سردار جبار سینگ مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و موفق به جلب نظر مخاطبان نشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به پاوان کالیان، کجال آگاروال، شاراد کلکار، سانجانا گالرانی، موکش ریشی، اورواشی و تیسکا چوپرا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به پلیسی به اسم سردار جبار سینگ است که به روستایی فرستاده شده که توسط اربابی ظالم اداره می شود. او قصد دارد روستا را از این آدم شرور و افرادش پاک کند.




بنر فیلم پنجه
پوستر فیلم پنجه

پنجه

Panjaa
کارگردان: Vishnuvardhan نویسنده:
سال انتشار:2011محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Sarah-Jane DiasSarah-Jane Dias
Anjali LavaniaAnjali Lavania
Jackie ShroffJackie Shroff
Atul KulkarniAtul Kulkarni
BrahmanandamBrahmanandam

درباره فیلم پنجه


پنجه (Panjaa) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های پاوان کالیان قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده ویشنوواردان قرار داشت. ناگش منتهی، شوبو یارلاگادا و پراساد دووینینی تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم پنجه پس از اکران واکنش‌های متعدد منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل بازی گروه بازیگری تحسین کردند، اما از روند داستانی آن انتقاد کردند. پاوان کالیان، سارا جین دیاز، آنجالی لاوانیا، جکی شروف، ادیو سش و آتول کولکارنی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جی به دلیل دینی که به پاگاوان دارد، به او وفادار است. اما یک روز پسر پاگاوان که ادمی بسیار بی‌رحم است، دختر بی‌گناهی را تا سر حد مرگ می‌زند و جی نیز کنترل خود را از دست می‌دهد و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.




بنر فیلم گوپالا گوپالا
پوستر فیلم گوپالا گوپالا

گوپالا گوپالا

Gopala Gopala
کارگردان: Kishore Kumar نویسنده: Kishore Kumar , Bhupati Raja , Deepak Raja
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
VenkateshVenkatesh
Shriya SaranShriya Saran
Mithun ChakrabortyMithun Chakraborty
Posani Krishna MuraliPosani Krishna Murali
Diksha PanthDiksha Panth

درباره فیلم گوپالا گوپالا


گوپالا گوپالا (Gopala Gopala) فیلمی در ژانر کمدی درام است که در سال 2015 اکران شد. کیشور کومار پارداسانی وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. دی. سورش بابو و شرارت مارار تهیه‌کنندگان فیلم گوپالا گوپالا بودند.

فیلم گوپالا گوپالا نمرات متوسطی دریافت کرد و نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‎‌توان به پاوان کالیان، داگوباتی ونکاتش، شریا سارن، میتون چاکرابورتی، اشیش ویدیارتی، مادو شالینی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک مرد بی‌خدا بعد از اینکه مغازه‌اش را در یک زلزله از دست می‌دهد، به خدا اعتراض می‌کند و او را مقصر می‌داند.




بنر فیلم جبار سینگ
پوستر فیلم جبار سینگ

جبار سینگ

Gabbar Singh
کارگردان: Harish Shankar نویسنده: Satish Vegesna
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Shruti HaasanShruti Haasan
AliAli
Kota Srinivasa RaoKota Srinivasa Rao
Abhimanyu SinghAbhimanyu Singh
Tanikella BharaniTanikella Bharani

درباره فیلم جبار سینگ


جبار سینگ (Gabbar Singh) یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که در سال 2012 اکران شد. هریش شانکار کارگردان این فیلم بود. ساتیش وگسنا و رامش ردی نویسندگان این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم جبار سینگ برعهده بندلا گانش قرار داشت.

فیلم جبار سینگ موفق شد نمرات بالایی دریافت کند و به دلیل بازی گروه بازیگری و داستان مورد تحسین قرار بگیرد. این فیلم حدود 21 میلیون دلار فروش کرد. پاوان کالیان، شروتی حسن و سوهاسینی مانیراتنام ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نایدو که پسری کوچک است در خانواده‌ای بدون پدر زندگی می‌کند؛ ولی مادرش با مردی دیگر ازدواج می‌کند. ناپدری او همیشه آن‌ها را اذیت می‌کند و به همین نایدو تصمیم می‌گیرد از خانه بگریزد. اکنون که سال‌ها از آن ماجرا گذشته است، نایدو تبدیل به یک پلیس بسیار خطرناک شده است.




بنر فیلم کدام مسیر
پوستر فیلم کدام مسیر

کدام مسیر

Attarintiki Daredi
کارگردان: Trivikram Srinivas نویسنده: Trivikram Srinivas
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Samantha AkkineniSamantha Akkineni
Pranitha SubhashPranitha Subhash
Boman IraniBoman Irani
NadhiyaNadhiya
Kota Srinivasa RaoKota Srinivasa Rao

درباره فیلم کدام مسیر


کدام مسیر (Attarintiki Daredi) جزو بهترین فیلم های پاوان کالیان است که در سال 2013 اکران شد. تریویکرام سرینیواس کارگردان و نویسنده این فیلم بود. پراساد تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم کدام مسیر نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و توانست واکنش‌های مثبت آنان را در پی داشته باشد. پاوان کالیان، سامانتا روت پرابو، پرانیتا سوبهاش، بومان ایرانی، برهماناندام، موکش ریشی و همسا ناندینی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: خانواده ناندا مستقر در میلان ایتالیا یک خانواده بسیار قدرتمند با یک امپراتوری تجاری بزرگ است. راغوناندا، پسرش و نوه‌اش گوتام ناندا تجارت میلیارد دلاری خود را اداره می‌کنند.




بنر فیلم تامودو
پوستر فیلم تامودو

تامودو

Thammudu
کارگردان: P.A. Arun Prasad نویسنده:
سال انتشار:1999محصول: هندوستان
Pawan KalyanPawan Kalyan
Preeti JhangianiPreeti Jhangiani
Aditi GowitrikarAditi Gowitrikar
AliAli
AchyuthAchyuth
KittyKitty

درباره فیلم تامودو


تامودو (Thammudu) یک فیلم در ژانر اکشن و ورزشی است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده پی. ای. آرون پراساد قرار داشت. بورگوپالی و سیواراماکریشنا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم تامودو تحسین منتقدان را به همراه داشت و واکنش‌های مثبت آنان را برانگیخت. پریتی جانگیانی، پاوان کالیان، براهماناندام و آدیتی گویتریکار بازیگرانی این فیلم بودند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دانش‌آموز بی‌هدف توسط پدرش از خانه بیرون رانده می‌شود. وقتی برادرش، قهرمان بوکس مصدوم شد، او باید قدم بردارد و جای برادرش را بگیرد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‎‌‎های پاوان کالیان

عکس پروفایل

شما